NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياديييييييني دا اللي كان بيجيب توينكز زمان بدل الهوهوز كنا بنعتبره من الاغنيا او ابوه لواء مثلا
لا يا سيدى انا ولا ابويا لواء ولا من الاغنياء انا طالع ميتينى فى الأردن بس يلا مش يغلاء عليك حاجه

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
لا يا سيدى انا ولا ابويا لواء ولا من الاغنياء انا طالع ميتينى فى الأردن بس يلا مش يغلاء عليك حاجه
حبيبيي حبيبي حبيبي تسلم

بكره **** يكرمك وتبقي من اغنياء الاردن والعالم كله

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
  • بيضحكني
الاسم علاء
طويل اسمر عمر 22
ميول القصه : محاارم ، اغ تصا ب امي امامي هيك جسم امي سحر
Image48

• عجبني
خلاص اعم انا هسكت اهوووووو 😂
لا يا مكموكتى هو انت حد يقدر يسكتك دا احنا بنفرح لما تتكلم
الجزء الثاني امتى

• بيضحكني
  • محزن
ولا أنا بطله القصه الي جايه علشان منكدش عليك حياتك 😂😂🤝🙈

• بيضحكني
  • حبيته
كمل باقي البيانات علشان اعتمد مشاركتك
ا غ ت صاب امي امامي وتعذيبها وخطفها في رحلة على طريق سفر واجباري على مشاهدة ميولي احب النساء

عجبتني الفكره وياريت تكتب قصه عني
الاسم فراس العمر ٣٠ متزوج اسم زوجه خديجه
الوصف طولي ١٩٠ جسمي طبيعي ومشعر شوي وزبي طولو ١٧ وزني ٨٥
ميول القصه دياثه وتبادل زوجات في السفر ومساج والقصه اتركها ع زوقك وشكرا حبيبي

• حبيته
بص انا هقولك هتمشي ازاي :

الاول هاخد الناس اللي كتبوا اشتراكاتهم يعني هفلتر الدنيا وبعدين هبدا اكتب فيهم بالترتيب وبعدين هحاول اخلق بينهم حاجه مشتركه

انما الكتابه نفسها سهله يعني هي المشكله كلها في الحبكه الاولي بس

كتابه الجزء ياخد قد ايه
ممكن يوم او ساعه او يومين او ٣ ساعات علي حسب المود

وممكن تلاقيني كتبتهم كلهم مره واحده في يوم وانزلهم كل يوم جزء بس احنا كدا وصلنا عشر اجزاء فكدا جبرت فهبدا اكتب فيهم بقي
حلو ده ❤
شد حيلك بقا ف العشرة اجزاء 😂❤

الاسم اللي هيكون ف القصة : هشام

السن : ٢٢

وصف الشخصية : طويل طوله ١٩٠ سم يعتبر في وزنه المثالي اللي هو زايد كيلو ولا اتنين بالكتير شخصيته هادية و قوية لكنه بيفكر بمشاعره اكتر من عقله ف المعاملات الإنسانية و لكن في جزء مظلم كدة من شخصيته أنه محتاج اللي يقدر يسيطر عليه و يخضع له عنده foot fetish و ميول مازوخية

نوع القصة : شواذ / سادية / عنف / علاقة ماستر و سليڤ/ ترويض سليڤ عنيد و كسر شخصيته / حنية مع العنف يعني ماستر يكون psychopath

أحداث القصة: ببساطة انا بحب اقرأ عن الماستر السادي المسيطر اللي يقدر يكسر شخصية السليڤ بتاعه و يخضعه له و أنه يخليه دايما تحت رجليه حرفياً و يكون ده اكتر عقاب الماستر بيستخدمه علشان يروض السليڤ بتاعه أنه يعرفه مكانه و يحطه فيه اللي هو تحت رجليه و كمان يستخدم جسمه أقصى و أعنف استخدام علشان يشبع نفسه و رغباته حتى لو السليڤ رافض يعني يغتصب إرادته و الاحداث يكون فيها ان بطل القصة هشام ده يكون دايما بيعند مع الشخص المسيطر يعني الشخص المسيطر يقوله قوم اعملنا شاي مثلا يقوله لا مش فاضي اعملنا انت أنا بتفرج على حلقة مهمة و هو مش باصص عليه اصلا و باصص ف تليفونه

الميول : مش gay بس منجذب للحاجات اللي دي فوق مع الولاد 😂

لو حابب تسألني عن أي تفاصيل ممكن تدخل لي برايڨت يا مايكل ☺️

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%