NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صقر الغرام 🧡🧡

(محمود)
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ناس كتير داخله باسم الشهره بتاعه او اسم بيدل علي القوه الجنسيه الضخمه سيبك بقي من دول انته اسمك اختارته ليه هبدا بنفسي ده اسم اتشهرت بيه بين الشله الي مش بتفرقني والي طلع الاسم واحد غالي عليه في تمسكت بيه مع انه جايب ضحك للركب 😂 وانته اخترت اسمك ليه.

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Dr.ammr, mor2010 و شخص آخر
مختار اسمي دة نسبة لاني بحب البزاز الطبيعية و خصوصا الكبير منها

• عجبني
التفاعلات: Qisr و عطلان نيك
بيعبر عن جناني في بعض أمور حياتي.
وافكاري دائما مطرقعة 🤗🤗

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Qisr
بيعبر عن جناني في بعض أمور حياتي.
وافكاري دائما مطرقعة 🤗🤗
ماشي يا مجنونة المنتدي انا اصلا بحب اسمك عشان مختلف وفيه حاجه مميزه ايه هي مش عارف لحد دلوقت 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
ماشي يا مجنونة المنتدي انا اصلا بحب اسمك عشان مختلف وفيه حاجه مميزه ايه هي مش عارف لحد دلوقت 😂
ولا انا عارفة انا بهبد 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
😂😂 ده انتي طلعتي عطلانه اوي مني
افشر عليك يعني. 😂😂
انا فعلا شايفة أنة معبر عن افعالي بجد. وكنت فاكرة اني هيبقي مرحة اكتر من كدة بس السن بقي. مش عارفة ارجع بنوتة في افعالي واضح اني كبرت فعلا.

• معجبنيش
التفاعلات: عطلان نيك
افشر عليك يعني. 😂😂
انا فعلا شايفة أنة معبر عن افعالي بجد. وكنت فاكرة اني هيبقي مرحة اكتر من كدة بس السن بقي. مش عارفة ارجع بنوتة في افعالي واضح اني كبرت فعلا.
متفقش معاك كلامك مع الناس ودعمك ليهم وطريقه في نشر البهجه في المنتدي يخليكي في نظر الكل انك من احسن الشخصيات الي الواحد يعرفها علي النت كي كل انما في حياتك انتي تقدري تعملي نفسك بهجه وسرور من اقل شي

• عجبني
متفقش معاك كلامك مع الناس ودعمك ليهم وطريقه في نشر البهجه في المنتدي يخليكي في نظر الكل انك من احسن الشخصيات الي الواحد يعرفها علي النت كي كل انما في حياتك انتي تقدري تعملي نفسك بهجه وسرور من اقل شي
انا حياتي كلها شغل 🤣🤣🤣🤣
نفسي ابقي سيدة أعمال بجد مش مجرد كلمة تتقال فهمني. دة الحلم الي نفسي احققة

• عجبني
انا حياتي كلها شغل 🤣🤣🤣🤣
نفسي ابقي سيدة أعمال بجد مش مجرد كلمة تتقال فهمني. دة الحلم الي نفسي احققة
تصدقي ده نفس طموحي بجد نفسي استقل عن الاسره وكون ذاتي من غير مساعده وده الي هقوم بيه بعد السنه النحس دي واهو ممكن نتقابل في النص ونبقي راجل اعمال وساعتها هيجي شخص ويقولنا غطوها عشان البرد 😂😂

• عجبني
تصدقي ده نفس طموحي بجد نفسي استقل عن الاسره وكون ذاتي من غير مساعده وده الي هقوم بيه بعد السنه النحس دي واهو ممكن نتقابل في النص ونبقي راجل اعمال وساعتها هيجي شخص ويقولنا غطوها عشان البرد 😂😂
انا مستقلة من كام سنة وبس. وفعلا حققت احلامي بعيدا عن الأهل ✌️

• الموضوع ده يدعو للتفكير
انا مستقلة من كام سنة وبس. وفعلا حققت احلامي بعيدا عن الأهل ✌️
ازاي معلش من غير مساعده مش هتعرف تقف علي راجلك حتي ولو المساعده بسيطه بعد كده هتقدر تساعد نفسك مفيش حد بيتعلم من نفسه لزمن مساعده

• عجبني
ازاي معلش من غير مساعده مش هتعرف تقف علي راجلك حتي ولو المساعده بسيطه بعد كده هتقدر تساعد نفسك مفيش حد بيتعلم من نفسه لزمن مساعده
اخدت الذهب بتاع طلاقي. مع كام قرش تحويشة. فتحت مشروع علي قدي. ولما مشي. اخدت قرض وصفيت المشروع الصغير. وكبرت مشروعي سددت القرض والمشروع نجح جدا. وهو عايشة والحمد للة

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش و عطلان نيك
اخدت الذهب بتاع طلاقي. مع كام قرش تحويشة. فتحت مشروع علي قدي. ولما مشي. اخدت قرض وصفيت المشروع الصغير. وكبرت مشروعي سددت القرض والمشروع نجح جدا. وهو عايشة والحمد للة
كده افهم انا مش عارف انتي واخده بالك وله لا بس فيه فرق سن بيني وبينك كبير في انتي مريتي بحاجات ولسه العمر قدامك طويل مش عشان اطلاقتي مره الدنيا تخرب بالعكس انا شايف من كلامك انك بتلعبي الحياه صح وربنا يوافقك في الجاي

افشر عليك يعني. 😂😂

ممكن بالمقابل أسأل عن عمرك تقريبا ؟

أنا عارف إنه قلة زوق وتطفل مني ، ولو مش حابة متجاوبيش 🌹

• عجبني
التفاعلات: عطلان نيك و مجنونة مطرقعة 😁😁
بحب الاسم دا .
اول أختيار فى اول مره دخلت فيها ع النت زمان اوى قبل اختراع الفيس وكل وسائل التواصل ايام الزمن الجميل ,منتديات الشات والياهو ايام ما كان عليه شات

• عجبني
بحب الاسم دا .
اول أختيار فى اول مره دخلت فيها ع النت زمان اوى قبل اختراع الفيس وكل وسائل التواصل ايام الزمن الجميل ,منتديات نسوانجيالشات والياهو ايام ما كان عليه شات
فعلا اول حاجه بيبقي ليها معزه خاصه شكر لتفعلكم

• عجبني
التفاعلات: mor2010
ممكن بالمقابل أسأل عن عمرك تقريبا ؟

أنا عارف إنه قلة زوق وتطفل مني ، ولو مش حابة متجاوبيش 🌹
انا خلاص داخلة علي 35 سنة

• عجبني
التفاعلات: عطلان نيك و حنفي الونش
ملوش معنى ولا سبب 🙂
انا لقيت البوستات كلها على الفيس كل ما تسئلها على اى حاجه يقولك inbox قلت اعمل زيهم 😁

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%