NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Amigod
  • عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
  • عجبني
التفاعلات: Amigod
هو انا قولتها قبل كده أن الساديه اسلوب حياه قبل ما تكون اسلوب لممارسه الجنس و مفيش احلا من متعه انك تبقي ماسك واحده و عمال تفشخ في أفكارها كل شويه بحاجه جديده تعملهالك و تحسسها بسيطرتك عليها في كامل حياتها و انك تحس بطاعتها تحتك في كل كلمه بتقولهالها و كل حركه بتخليها تعملها بأمر منك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مستر سادي و Amigod
المشكلة ان الواحد زمان كان بيقابل بنات وستات كتير مازوخية وسليفز. دلوقتي مفيش خالص وكلهم كدابين وبتوع نت وبس

المشكلة ان الواحد زمان كان بيقابل بنات وستات كتير مازوخية وسليفز. دلوقتي مفيش خالص وكلهم كدابين وبتوع نت وبس
906286E7 2159 4430 89D4 E7EECDF7C9A1

• عجبني
التفاعلات: فاجر سادي
انا شايف ان محدش فوهم حوار السادي صح وكله بيقول ان هو سادي عشان يوصل لي وحده
في رايي الاهم هو التحكم ده اللي بيديني المتعه القدره علي التحكم فحياتها و أسلوبها و كلامها و لبسها و صنع القرارات حتي اصغر التفاصيل
لكن الجنس ليه متعه مختلفه
بصفتي مسيطر استمتع بالسيطره علي الانثي ٢٤ ساعه و الجنس يعتبر مكافاه ليها
ياريت محدش يقول ان هو سادي او مستر وهو مش فاهم معنه ساديه الجنس اخر حاجه ياريت تفهموا

مع تحياتي مستر محمد
السيطره 24 ساعه والجنس يعتبر مكافاه
أنا بقالي سنتين أعرف الساديه وبقراء عنها وكان نفسي اقابل حد فاهم ده

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Noor1556
فعلا

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، mo961996 و فاجر سادي
السيطره 24 ساعه والجنس يعتبر مكافاه
أنا بقالي سنتين أعرف الساديه وبقراء عنها وكان نفسي اقابل حد فاهم ده
كان ؟

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Ward
الماستر يجيد الفعل و لايقبل باختيار طريقة تفرض عليه كل سادي ليه طريقة و اسلوب خاص بيه لو بيعرف ينفذه و يلاقي الي ينفذه فيها ويستمتعوا يبقى خلاص تمام

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي انا وصلي من الكلام أنه السادي ده معناه أنه بيحب الوحده أو الواحد يتحكم في في العلاقه الجنسيه وممكن توصل لي الازلال أو الشتيمه
هل هو ده معنا السادي؟
لا طبعا مين قال كده!

بشوفها مش شئ ضروري ولما بيكون اساسي مش ممتع ليا انا احب انفعل وانا بنيك واسخن شوية واهدي شوية ما انا مش بنيك مخده دي بني ادمه بردو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%