NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاي ابطل كاتينج (تجَ/ريح) لما ازعل او اتعصب، جسمي بدأ يتبهدل و عايزة ابطل كده بس مش بقدر لما ازعل او اتعصب، خصوصا ان عصبيتي شديدة و ببقي عايزة اكسر اي حاجة(الموضوع جدي و مفهوش اي هزار و**** بس انا مكسوفة اسأل لحد اعرفه عشان بتحرج فيها بلص اني معرفش حد هنا)
بجد دوري علي حاجه تطلعي فيها طاقه الغضب دي ويا سلام بقي لو شخص تذليه وتخليه زي الكلب تحت جزمتك بس يكون كلب يستحمل

مهي المشكلة اني بزعل علي شكل جسمي بعدها فعلا بس الاحساس بيريحني نفسيا، بلص انا حساسة و اي مشكلة صغيرة او نقاش بتعصب و بعيط منه
جربي تطلعي زهقك في حد ويستحمل اهانتك ليه

ازاي ابطل كاتينج (تجَ/ريح) لما ازعل او اتعصب، جسمي بدأ يتبهدل و عايزة ابطل كده بس مش بقدر لما ازعل او اتعصب، خصوصا ان عصبيتي شديدة و ببقي عايزة اكسر اي حاجة(الموضوع جدي و مفهوش اي هزار و**** بس انا مكسوفة اسأل لحد اعرفه عشان بتحرج فيها بلص اني معرفش حد هنا)
ممكن تشرحي لي اكثر

بصي هوا دا كذا حاجه. منها انك خلقتي عاده وا عودتي نفسك علي كدا اول ما يحصل حاجه دماغك تروح للحل السهل لدماغك مش لجسمك فا دي عاده سئه زي العاده السريه كل دي عادات

ودا برده جزء مرض لازم تتعالجي منه. بصي الكلام كتير لو حابه تستفسري ممكن نتكلم وا افهمك واحده واحده

بتعصب غصب عني و من اهلي اغلبية الوقت، عايشة معاهم، برتاح لما بعمل كاتينج دي المشكله 🙂
طب اى اللى بيخليكى تتعصبى واى السبب
طب ما بدل ما تفكرى انك تاذى نفسك فكرى انك تعملى حاجه تبعدك من انك تاذى نفسك واقت غضبك وعصبيتك أو ممكن تشوفى واحد أو واحده تحبى تتكلمي معاها وتفضفض معاها وتحلى ماه براحه نفسيه بحيث انك تبعدي عن الحاجه دى مفيش فى الحياه حاجه تخليكى تاذى نفسك نفسك ديما خليها عزيزه عليكى متفكريش فى خاجه واقت عاوز تفرغى غضبك وعصبيتك انا معنديش اى مانع انك تدخلى وتكلميني كا صاخب وأخ وطلعى كل غضبك بس متاذيش نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا انتي بتشوهي نفسك و الحاجات دي بتعلم ف جايز يجي يوم تحبي حد أو حد يحبك و تتجوزوا ساعتها مش هيكون راضي عن شكل جسمك وهو مشوه دي نقطه
النقطه التانيه انتي نفسك مش هيعجبك العلامات اللي هتفضل موجوده ف جسمك بعد ما الجروح تلم
النقطه التالته الموضوع نفسه مش مجزي يعني هل مشاكلك بتتحل أما تعملي كده ؟
النقطه الرابعه دينيه بس هتكلم فيها من بعيد عشان مش مسموح هنا تتكلم بالدين
حاولي تسمعي قران لو مسلمه بيتهالي احتمال كبير تهدي ..
خامس نقطه حاولي تشوفي حلول للمشكله مش انك تهربي منها
معلش بما انك جاوبت اجابة مستفيضه
هو يعني ايه كاتنج بس 😂 علشان مش فاهم

مهي المشكلة اني بزعل علي شكل جسمي بعدها فعلا بس الاحساس بيريحني نفسيا، بلص انا حساسة و اي مشكلة صغيرة او نقاش بتعصب و بعيط منه
اتكلمى مع شخص تكونى مرتاحه معاه وطلعى عصبيتك معاه لو عو بيحبك هيستحملك بس ابعدى عن اذيت جسمك مش لنفسك للناس اللى بتحبك على الاقل

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
معنديش حد افضفضله، لما بقطع بيبقي عندي استعداد اقطع جسمي كله بس بوقف لما بملي ورقة مربعة طولها ٣ سنتي وبعدها اشغل نفسي بالرسم او الكتابة
بصى انا بكلمك بجد ومش عاوز اى حاجه منك بس اللى بتعمليه فى نفسك دا غلط ولو انتى ملكيش اى حد تكلميه وتفضفض معاه انا بكلمك بكل حب و**** انا بكلمك لانى مش حابب اشوف حد كدا اعتبرينى صاحبك صحبتك وانا عندى استعداد اسمعك فى اى واقت وبردو عندى استعداد تكلميني وتفرغى عليا غضبك بس ارجوكى متعمليش فى نفسك كدا ولا تجرحى نفسك انتى جسمك دا أمانه وانتى مش هتستفيدى اى حاجه لما تعملى كدا انا اعترينى اخ صديق وانا موجود فى اى واقت

هاتي مخده وحطي وشك فبها وصرخي
وهاتي ورقه وقلم واكتبي الي مزعلك وبعدين ولعي فيها قدام عينيكي
لكن تضري جسمك وتقطيع تلاقيه اتشوه حرام عليكي نفسك يا بنتي

تهدي نفسك
لما تتعصبي جسمك بيبقا سخن جدا ، ف الحل المياة تهديه

ازاي ابطل كاتينج (تجَ/ريح) لما ازعل او اتعصب، جسمي بدأ يتبهدل و عايزة ابطل كده بس مش بقدر لما ازعل او اتعصب، خصوصا ان عصبيتي شديدة و ببقي عايزدة اكسر اي حاجة(الموضوع جدي و مفهوش اي هزار و**** بس انا مكسوفة اسأل لحد اعرفه عشان بتحرج فيها بلص اني معرفش حد هنا)
حلك دكر يملكك يلبونك ويطلع منيكتك ويقطع جسمك هو ضرب ونييك يخليكي قحبه تحت رجلو

بصي أنا كنت ف الجيش بعمل كاتنج عشان النفسية كانت خرا برده و ف الاجازات بتاعتي كنت ببقى عاوز اعمل بس كان لما بلاقي سترس أو بتعصب كنت بطلع همي ف السكس يعاقب زبي 😂😂

لازم دكتور نفسي يا ابله محدش هنا حيفيدك قبل ما يبقي التلف لا ينفع فيه إصلاح damage beyond repair
ة

بصي انتي ده غلط مبدائيا وواجب انك تعترفي بيه تاني حاجه لازم تبعدي عن اي حاجه بتزعلك ووتفضلي مع الي بيديكي كلام ايجابي حد حنين صحبتك مامتك اهلك كدا ابعدي عم اي رائي سلبي خالص وهتفهمي كل ده وبعدين السن من بعضه يسطا و هتعدي وهتبقي احسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%