NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي سؤال مهم الست أو الراجل لما العمر بيعدي عليهم وهم لوحدهم سواء طلاق أو ارمل أو لسة ماحصلش نصيب بيتعاملوا مع الوضع ده ازاي
ومش بتكلم عن اللي بينهم علاقة جنس فقط أو صخوبية لانه كدة كدة هيجي وقت وهتنتهي

انا وحدي حاليا وأشعر أن عادية لا الم لا اكتئاب ولا شعور ربما الإنسان يوهم نفسه أن يحدج احد معها لي يكمل حياته

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: بيكهام الاسمر
عادي جدا من البيت للشغل ومن الشغل للبيت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: Life selector
انا وحدي حاليا وأشعر أن عادية لا الم لا اكتئاب ولا شعور ربما الإنسان يوهم نفسه أن يحدج احد معها لي يكمل حياته
امممم بس اكيد الواحد لما يوصل سن الشيخوخة محتاج حد معاه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector و خبير معتزل (الـــخـــال)
امممم بس اكيد الواحد لما يوصل سن الشيخوخة محتاج حد معاه
راح يكون قرف من الدنيا كله تخيل ان جسمك كله وجعك و تنسي ابسط الاشياء راح تتحمل أحد معك و تغط يرفع كل ٥ دقيق تا غير الأمراض الي عندك

راح يكون قرف من الدنيا كله تخيل ان جسمك كله وجعك و تنسي ابسط الاشياء راح تتحمل أحد معك و تغط يرفع كل ٥ دقيق تا غير الأمراض الي عندك
كل واحد ليه رايه

• بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
الوحده احساس قاسي
مهما كنت ناجح اكاديميا او عمليا او ماديا

• أتفق
  • بيضحكني
بتبقى فترة حزن لان الواحد او الواحدة عاوز ونيس و بيفكر فى العمر اللى عدى و مشافش اولاد و كل ميكبر هيقول كان زمان ولادى دلوقتى كبار و سنة ورا سنة هيقول كان زمانى بقيت جد دلوقتى و الانسان برضو محتاج حد يتكلم معاة و يونسة لو عيان او زعلان و يحس بالجو الاسرى حتى لو قال لا مش هتجوز تانى عشان خاض تجربة سيئة فى حياتة و طلق لاكن هيقول برضو لية انا اللى وقعت فى حد كدا مهو لو كنت خد دى او دى كان زمانى متهنى و خلاصة الموضوع هيحون زعلان لاكن قدام الناس لا لا لا جواز اية و هبل اية انا مرتاح كدا................ ربنااا يكفينا شر الوحدة و شر الشريك اللى يوصلنا ان نقول اريتنا كنا فى الوحدة احسن

• أتفق
بتبقى فترة حزن لان الواحد او الواحدة عاوز ونيس و بيفكر فى العمر اللى عدى و مشافش اولاد و كل ميكبر هيقول كان زمان ولادى دلوقتى كبار و سنة ورا سنة هيقول كان زمانى بقيت جد دلوقتى و الانسان برضو محتاج حد يتكلم معاة و يونسة لو عيان او زعلان و يحس بالجو الاسرى حتى لو قال لا مش هتجوز تانى عشان خاض تجربة سيئة فى حياتة و طلق لاكن هيقول برضو لية انا اللى وقعت فى حد كدا مهو لو كنت خد دى او دى كان زمانى متهنى و خلاصة الموضوع هيحون زعلان لاكن قدام الناس لا لا لا جواز اية و هبل اية انا مرتاح كدا................ ربنااا يكفينا شر الوحدة و شر الشريك اللى يوصلنا ان نقول اريتنا كنا فى الوحدة احسن
ايه الكلام التقيل ده
منووووووووووور

• أتفق
الانسان بطبعه كائن اجتماعي
مفيش حد بيبقى مبسوط و هو لوحده او بيبقى اختار كده لاكن بتُجبر
مرور الإنسان بسلسلة من الأحداث الغير سارة قادرة على انها تفقده القدرة على تحمل التواصل مع البشر و الثقة فيهم او المناهدة في صراعات معاهم على اتفه الاشياء او استعطاف تواصلهم بالشكوى
فانت ما تتعاملش لما ترهق من البشر و روح تنطفي انت بس سيب نفسك للحياة و هي حتفاجأك

• عجبني
التفاعلات: Justme
انا جربت الاختلاط والوحده .افضل شيئ الوحده برغم قسوتها لانك عند البشر مجرد اداه للمصلحه مش اكتر بمعني لو حد حاسس بالوحده زيك هيفضل يتكلم معاك ليل نهار ولو لقي بديلك هيرجعك غريب زي ما كنت فالافضل تفضل لوحدك بدون اي حد وبرغم القسوة اللي في الوحده بس هتكون اكرملك من استعطاف حد انه يكون معاك او يهتم بيك

بص هي ليها كل المميزات بناء مستقبل كويس حياة الحرية الجميلة بعدة عن ضغوط الجواز. اني واي مرتاحة جدا. معادا نقطة واحدة القلقل من الاستقرار في المستقبل وبس بس مع واحدة زيي مش بتخلف يبقي اخاف علي اية ولية 🌹🌹 بعتزر علي الصراحة الزيادة الي اكيد هتتفهم غلط من الكل بس دي حياتي فعلا ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا دلوقتي حاسه براحه اوقات بحس باحتياج عاطفي او جنسي مش هنكر بس عندي احساس عدم المسئوليه مريحني اكتر

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لا يمكن ان يكون الشخص سوي لو كان عنده المسأله عادي ! ما فيش احلى ولا اجمل من ان يكون عندك حد تتكلم معاه , يحس بيك وتحس بيه , لو تعب تكون جنبه ولو تعبت يكون جنبك ,هي دي الحياه ومتعتها ( بكل مشاكلها ومصايبها وحلوها ومرها ) لكن يكون وشك في وش الحيطه ولما عايز تتكلم تكلم المخده , دي حياة ؟؟؟؟

تستمر الحياة حتى النهاية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%