NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكيد لا
لو اتكلمت من البدايه كان ممكن يبقي الوضع مختلف

• عجبني
التفاعلات: K!NG
انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

اه او لا و لو عايز تبرر اجابتك اتفضل
طلما هيه جت وحكت من نفسها يبقى تمام هتجوزها لأنها مخبتش عليا حاجه إنما خبت وانا عرفت بعد الجواز اكيد مش هيبقى في بنا اي حاجه تربطنا ببعض

• عجبني
هو اكيد لا
بس ممكن لو هو عارف من البدايه وواثق أنها تابت واتغيرت ممكن اصل الموضوع ده صعب اوى

• عجبني
لا عشان الشك كفيل يقتل اي علاقة لو مجرد شك من غير وجود أدلة ما بالك ب لو فيه اعترافات
ومع ذلك ممكن حد تاني يحترم صراحتها ويتأكد من دا أنها اتغيرت ويتجوزها

• عجبني
انا متعجبه قوى من الكومنتات كل الرجاله عايزين يقضوا حياتهم بالطول والعرض وساعه الجواز عايزين واحده مطلعتش من القمقم بتاعها طب ازاى طيب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا
بس ليه تقول كدا ليه تفضح نفسها

• عجبني
انا متعجبه قوى من الكومنتات كل الرجاله عايزين يقضوا حياتهم بالطول والعرض وساعه الجواز عايزين واحده مطلعتش من القمقم بتاعها طب ازاى طيب
الي عاوز كدا يبقي منافق

• عجبني
انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

لا وبدون مجامله اللي هيقول اه هيبقي كداب او حاجه تانيه

• عجبني
مهما كان الحب اللي بينا لا هو انا مليش علاقه باي حاجه حصلت قبل ما انا ادخل حياتها ولا مسؤال عنها ولا ليا الحق اني اعاتبها حتى ف حاجه قبل ما ادخل حياتها انا بس بعد كده هيكون مفيش اي ثقه بينا وعدم الثقه هيوقع اي حاجه بنناها علشان كده الاجابه لا

• عجبني
اه كل راجل عنده نفس الاستعداد دا بس هيتجوزها عشان يركبها مش يحبها ومش هيبقي عايز يخلف منها . الا لو هي غيرت نفسها وحسسته بكدا . دا كله شرطه ان الناس متكونش عارفه لو الناس عارف يبقي اخره يتجوزها عرفي . وال قالك لا بيضحك عليكي وكمان يبقي ميعرفش حد من ال عملت معاهم
وهو في حد بيتجوز وحده عشان يركبها؟ دا لمؤخذه اسمه حيوان مش راجل زيه زي اي كلب بينيك كلبه

• عجبني

انا حصل معايه نفس الموضوع ده
واعترفتلى انها كانت عندها علاقات قبلى
وانا عشان عارف انها كويسه مت قلبها وان انا بحبها فعلا سامحتها .ودلوقتى عايشين زى الفل
الاجابه . اه

• عجبني
التفاعلات: madmar000 و K!NG
  • عجبني
بصي انا الفتره دي بفكر جدياً ف الجواز تاني بس عرفي فيه اشهار مش العرفي التاني وانا لجأت للخطوه دي عشان اشبع جنسياً _لان شغلي ف مكان تاني غير اللي مراتي و عيالي عايشين فيه _ و اعتقد مفيش احسن من الخبره اوي انها تمتعني و اتجنن معاها فهوافق اما بالنسبه لعدم الثقه فلو هي عندها النيه تبطل عط و تبقي بتاعتي انا بس فانا واثق ف نفسي اني هنسيها اي حاجه وهشغلها بيا
ده كلام الرجل اللى واثق من نفسه

عادي

• عجبني

لا طبعا حتى لو بعد الجواز مبقاش فيه اى علاقات هيبقى فيه شك ومشاكل

• عجبني
وهو في حد بيتجوز وحده عشان يركبها؟ دا لمؤخذه اسمه حيوان مش راجل زيه زي اي كلب بينيك كلبه
انت متجوزتش عرفي قبل كدا . منمتش مع شرموطة قبل كدا ؟ دنتا هتلاقيك بتنيك سوالب

• عجبني

لا طبعا

• عجبني
لا طبعا مش حيبقا في أمان او بمعنى أدق مفيش ثقه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة