NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحة لا مش هتقبل ده خالص ولو افترضنا انى وافقت علشان مثلا بحبها و هى فعلا شخص كويس وممكن يكون حد ضحك عليها بس هفضل شايفها طول حياتى انها مش تمام ومش هقدر اثق فيها خالص و هبقي طول الوقت شايف انى عملت حاجة في حقي مش كويسة لان واحدة فرطت في نفسها مرة واتنين و تلاتة و هى المفروض بنت اللي اللي يمنعها تفرض في نفسها علطول ما هى مبتقدرش تسيطر علي نفسها

هو سؤال قوى طب انا شفت الاجابات كله بيقول لا....
طيب وانت لو ماعترفتلكش وجيت اكتشفت هاتعمل ايه....
الانسانة الصريحة تحترم وتتقدر... ثم بتعترف وتقولك كان ليها علاقات طيب مانت لو كانت متجوزة قبلك مرة واتنين ماهى كانت مع زوجها دة نازل فيها هبد ليل ونهار 😂
من الاخر انا رايى الخاص ان اللى بيتبنى على صراحة دى انسانة تحتىم وتتشال على الراس لان فى غيرها خاربها وبيقضوها ومابيقولوش ومعنى الاعتراف دة انها مش مكملة فى اللى حصل دة وعاوزة تبدا بداية جديدة ونضيفة...

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أكيد لا لأني ع طول هيكون في شك موجود والثقة هتبقي شبه معدومة

انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

اه او لا و لو عايز تبرر اجابتك اتفضل
لاء طبعا لانى هكون فى وضع مقارنة مع غيرى والمقارنات ده ظالمة

انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

سؤال يبدو سهل واجابته سهله لكنه من اصعب الاسئله التي واجهتها

الحب هنا يجعل المشكله كبيره

سينتج صراع بين عقلي و قلبي

سأنتصر فيه لعقلي وارفض الزواج لاعتبارات كثيره اجتماعيه و شرقيه

ولكن لا اعتقد ان الحب سينتهي للاسف من يعرف الحب جيدا يعرف انه مستحيل ينتهي

سيكون ذلك ظلما لها لكنه ما تعلمناه ونشأنا عليه في مجتمع شرقي ذكوري في الاساس

شكرا لموضوعك

• عجبني
التفاعلات: madmar000
هحكيلك اول مادخلت المنتدي القديم كنت مجرد واحد بدخل احمل افلام عربي لانه الاجنبي كنت عايشه لاني كنت بره مصر وبعد كدا بقيت اتفاعل مع النااس وتعليقات وقصص واتحول من منتديات سكس لمجرد تواصل اجتماعي

انا متعجبه قوى من الكومنتات كل الرجاله عايزين يقضوا حياتهم بالطول والعرض وساعه الجواز عايزين واحده مطلعتش من القمقم بتاعها طب ازاى طيب
لا و الاغرب ان عندهم مشكله فى الصراحه و انها مينفعش تقول كان عندها علاقات

انما لو كدبت و غفلته و قالتله دا انت اول واحد عندهم استعداد يوافقوا عادى

طبعا لا صعب علي اي راجل ، بس ليا وجه نظر ، لان الجنس متعه وغريزه ، ازاي احلله لنفسي واحرمه علي غيري بس متعدد مش مضمونه اووي ، بس في الاخر الحب والثقه تعمل المعجزات
الي بيحب اوي اوي اوي ، وكلنا حولينا ناس بتحب وتسامح وحاجات كتير مش العلاقات الجنسية 👍👍👍

الثقة هتكون مش موجودة وهتكون الحياة صعبة وفيها شك وكده يبقي الحياة هتكون صعبه

الفكرة مش غفلته يا سمر
الفكرة اذا بليتم فاستتروا .. سواء راجل او ست كنت بتعمل حاجة غلط و **** سترك و انت خلاص بطلت او بطلتي و **** لسة مكمل عليك بستره و فتحت معاه سبحانه و تعالى صفحة جديدة ،، ليه بعد ستر **** تفضح نفسك مع حد ،، هو اصلا مالوش حاجة عندك قبل ماتتجوزوا و مش من حقه يعرف حاجة عن ماضيكي و واجبك ناحيته هو الاخلاص من ساعة مارتبطتوا فمالوش لازمة يعرف حاجة تهز صورتك في نظره بدون داع
الكلام ده على فكرة يمشي على الراجل و الست زي بعض بالضبط

بجد مش عارفه ايه اللى وصل الناس عشان تفكر كده وتحب كده

• عجبني
التفاعلات: fucker one
يابنتي الرجالة بيبقو عايزين القطة المغمضة الي عمرها ما كلمت ولد
و هو ممكن لو دورتى وراه تلاقيه مقضيها على الاخر :ROFLMAO:

بالنسبة لى أنا راىى هيكون على عكس كل الناس عارف و ممكن حتى متصدقيش لكن أنا هتجوزها عادى لأن أى حاجة قبل أرتباطنا ببعض مليش فيها زى ما هى ملهاش في اللى كنت بعمله قبلها , اللى ليا هو اللى بعد اارتباطنا سواء رسمى أو لأ , بعد أرتباطنا بخ خلاص أى قديم , هنحتاج بس أننا نكون صراحة مع بعض علشان لو فيه حاجة من الماضى ممكن تأثر علينا نشوف لها حل أو نستعد لها و كمان نخلى قدر الامكان مفيش فرصة لأى شكوك تخلى دماغ حد فينا تروح لبعيد

لا بصراحة مش هقدر

هحترم صراحتها وزي مكان ليا علاقات اكيد هيا ليها ومش مخلل ليا ومحرم عليها ولو كان في بينا حب وثقه هوافق انا ملزم احاسبها من وقت مكانت معايا مش من وقت قبله لانى مكنتش فى حياتها عملت حلو عملت وحش انا مكنتش موجود انا احاسب فى وقت وجودى +هيا الست لو عاوزه تخون هتخون لو فى الجامع ولو عاوزه تصون هتصون لو ف الكباريه لو في بينى وبينها حب هوافق

بالنسبه ليا أه وعادي ومش ديوث واحب اوضح كام نقطه ممكن تفيد اخواتي
اولا مربط الفرس ف الموضوع هوه البنت بمعني هل علاقتها مشبوهه ومستهتره ومع اي راجل فاكيد مينفعش تقول لانها مش هتوافق يكون جوزها ف نظر الناس خروف
تانيا لو هيه علاقتها نتيجه الحب ومحصلش نصيب فدا وارد لاي حد فينا خاصتا المنتدي مليان ناس متزوجه وعلي علاقات برجال تانيه بعيدا عن الشذوذ الجنسي
تالتا والاهم لو ف حب بجد دا اللي هيمنع اي من الطرفين انه يخون التاني وف كلمه لفتت نظري ف الكومنتات ان ف شخص قال محبش اتجوز زانيه طيب معلش يا فندم هوه حضرتك لو جاتلك فرصه تنيك حد هترفض وما المسمي اللي هيطلق عليك بعد ما تنكها وانا مش بهاجم حضرتك انا بس بوضح ان يكون ف رقي ف اجابتنا اللي ممكن تفيد بيها حد مش تجرحه وتكسر قلبه وبكرر اسفي تاني صدقني مش هجوم خالص
المعادله سهله جدا صفحه جديده حب بجد اشباع رغبات تبادل افكار حياه مستقره بدون اي شذوذ او هوس جنسي

لا طبعا لاني مش هقبل الست الي هتكون مراتي تكون ليها علاقه جنسيه باي شخص قبل الجواز وحكايه أن ماليش دعوه بالي عملته قبل ما اعرفها ده كلام فارغ الشخص بيبرر لنفسه حاجه هوه مش مقتنع بيها اساسا

حيبقي الموضوع كله محل شك بعد الزواج واي حركة حتعملها حتبقي محسوبة عليها .
فنبعد عن وجع الدماغ افضل والإجابة : لا

مية في مية لا طبعا إزاي الواحد دمة يئبل حاجة زي دي احنا بيجري في عروقنا نار مش مية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%