NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 0 0.0%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 28 100.0%

• مجموع المصوتين
    28

majiddda

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
كلنا او جزء مننا جرب الجنس ، ولكن قبل ماندخل ازاي بتحصروا اللبس ف اليوم دا وهل اللبس بيفرق معاكم؟؟

سواء هتنيك بيفرق معاك لبس الشريكة او سواء انتي هتبقي مع شريكك هيفرق معاكي هو لابس اي ؟؟
ولا الموضوع بالنسبة ليكم مجرد زوبر هيدخل وخلاص😅

انا بحس اللبس المرحرح بيفرق اووي ولمسة الزوبر من فوق الهدوم ونقلع بعض ف اللبس المرحرح والتحسيس بيفرق معايا وبيدي نقطة هيجان ازيد شوية

انتم بقا بيفرق معاكم اللبس ف الوقت اللي هتناموا فيه مع شركائكم ولا♥️♥️👀

اي هي اكتر مدة كنت بتنيك او بتتناكي فيها من غير توفف ؟ وكان الشعور وقتها اي وبتتعاملوا ازاي؟؟؟ ♥️

طبعا الفيرجن اي اكتر وقت كنت بتبقا نثار جنسيا او بتنيك شات ومجبتهمش😂

يذكرني احد اللقاءات مع شريك من سنتين وانا ممدة بفخادي ع السرير وعرقانين وكنا مخلصين
قالي علفكرة السكس هو بسيط جدا مجرد خرم الست بالنسبالي والجنس كله خرم ونرتاح كلنا والحقيقة اني مستغربة اني ناس كتير بتذوف الموضوع كدا
ف نقاشي ف السؤال دا هل الجنس بالنسبالكم مجر خرم

ك راجل بتدخل قضيبك وترتاح بس وانتي ك ست الجنس بالنسبالنا اننا بقينا مجرد خرم فعلا ولا الجنس تفاصيل تانية؟

كام مرة اتقفلتوا م العلاقة وقررتوا وانتو هايجين ميحصلش علاقة وتمشوا ؟؟
متحكولنا كدا عن الليالي اللي كنتوا هتتقفشوا فيها وباظت الليلة
والليالي اللي اتقفلتوا من الشريك وقررتوا مفيش نيك
الفيرجن بقا كام مرة كنت هايج ورايح تعمل ومعملتش ومجبتش لبن😂

اي اكتر مرة خاطرت وقررت تعمل علاقة جنسية وسط مخاطرة ونجح المووضوع؟

علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اي اجرأ موقف جنسي عملتوه او اتعرضتوله ف الشارع😂♥️👙

اي هي اقصي مراحل الحرمان الجنسي بالنسبالك؟؟

بالنسبالي انا اني ابقا هموت ومش قادرة وعايزة حد يلمسني مش لاقيه فعلا او هبقا عايزة اجيب ومش عارفة وبهيج زيادة

ليه لما واحد بيشتم واحد يقولواا يابن المتناكة بيتعصبوا اوووي ♥😂😂😂💔
مهو فعلا كل الناس بتبقا بتنناك حتي الولاد والرجالة لما بيلبسوا مواقف بيبقوا كدا برضو😂💔
بس ليه الشتيمة بتحز ف النفسية اوووي

ولا كلمة يابن الشرموطة بتحز اووي ف النفسية

مين هو العنتيل من وجهة نظركم ؟؟؟؟
ولما الراجل عنتيل الست تبقا اي😂
واي الفرق بين العنتيل والفحل ؟

امتا بدأت تنيك او تتناكي ، امتا بدأتو ف تاريخ الجنس وتعدد علاقات تبقوا من هواة السكس وتستخدموا الجنس ف حياتكم؟

اي هي اسرع شقطاية حصلت ليك ونكت ست او نمتي معاه واتناكتي منه😂♥️؟
يعني عرفتوا بعض وعجبتوا بعض وقررتوا دا توقيت نيك علطول
وخلصت بايه ؟

اي هي أجوائكم بعد مابتخلصوا جنس ، وامتا تقرروا تعملوا جولة تانية وتكملوا ؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: ahasmaa, AhMeD HE, ᎻᎯᎠᎬᏚ و 49 آخرين
طبعا اللبس بيعمل اثارة جامده بيفرق طبعا
وكمان لما انا اقلعها لبسها جزء جزء بيكون الموضوع مثير وخصوصا بيكون في مداعبه وتسخين حاجة كده زي البهارات على الاكل

كلنا او جزء مننا جرب الجنس ، ولكن قبل ماندخل ازاي بتحصروا اللبس ف اليوم دا وهل اللبس بيفرق معاكم؟؟

سواء هتنيك بيفرق معاك لبس الشريكة او سواء انتي هتبقي مع شريكك هيفرق معاكي هو لابس اي ؟؟

انا بحس اللبس المرحرح بيفرق اووي ولمسة الزوبر من فوق الهدوم ونقلع بعض ف اللبس المرحرح والتحسيس بيفرق معايا وبيدي نقطة هيجان ازيد شوية

ايوة اللبس بيفرق لو واحدة لابسة عادى ممكن مفيش اثارة خاصة لو متعود عليها

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
طبعا اللبس بيفرق و الاكثر من اللبس الحركات الى بتعملوها و انتوا لابسين اللبس دا ;););)

انا شخصيا هوضحلك صوره لاكثر لبس بحبه

😳😳😳😳

اكيد طبعا اللبس بيفرق كتير لانه بيزود الاثارة والهيجان لكن دا ميمنعش انك لو بتحب الشخص نفسه وهو مش جاهز باللبس مش هتنام معاه اللبس شئ مش اساسي مليون في المية لكن هو جزء من الحاجات الي بتزود الاثارة في العلاقة وعلي فكرة مش لازم يكون البس قمصان نوم وبيبي دول ممكن تبقي عباية بلدي بيتي بس الفكرة ان الست يكون شكلها حلو فيها ومتكونش شكلها متبهدل .. يعني ايا كان نوع اللبس الي هتلبسو مش هتفرق قد ما هيفرق اكتر انها تكون شكلها حلو فيه ومهتمه بنفسها .

طبعا اللبس بيفرق و الاكثر من اللبس الحركات الى بتعملوها و انتوا لابسين اللبس دا ;););)

انا شخصيا هوضحلك صوره لاكثر لبس بحبه

عايزة اثولك واحد كرة كان مصمن السبله عباية وومرة **** ومرة كان عايز افضل بالبرا بي ويفضل ينيك😂

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
  • عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتو بتفكروا ف اللبس لي ي جدعان دا اجمل لحظات حياتنا بنبقي قالعين فيها 😂

ف السكس شهوة
اكيد .. السكس شهوة عشان كدة ممكن راجل يعمل علاقى بدون عاطفة و الست كمان
لكن الست لازم تزغلل عينى بلبس بحركة كدة بس اللبس حيفرق

يعنى متبقاش لابسة بيجامة مثلا

انا ساعات بمصله وانا بلبسي وصدري مفتوح شوية اصلا 😅😅

• انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: zeb8inch و غدر الناس
انا ساعات بمصله وانا بلبسي وصدري مفتوح شوية اصلا 😅😅
دى تفرق و ممكن تكون اكثر اثارة على فكرة .. هى عموما اى حاجة غير تقليدية بتفرق كتيرر

برا عنى كلام المتجوزين دا

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد

بيفرق بصراحه وانا ذات نفسي لازم اللبس حاجة سكسي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%