NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 1 2.5%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 39 97.5%

• مجموع المصوتين
    40
عمركم حد قفشكم وانتو ف عز العلاقة قبل كدا ، سواء راجل وبتنيك ومندمج مع الست اللي ف ايدك او وانتي بتتنططي ع زوبره وف حضنه اتقفشتس قبل كدا ؟؟؟
فكرة مخيفة صح بس هيحصل اي لو اتقفشنا😂💔
حصل مره ووحده جوزها طب علينا بس طلع ديوث واتفرح عليا وانا بهتك عرضو

عمركم حد قفشكم وانتو ف عز العلاقة قبل كدا ، سواء راجل وبتنيك ومندمج مع الست اللي ف ايدك او وانتي بتتنططي ع زوبره وف حضنه اتقفشتس قبل كدا ؟؟؟
انا اتقفشت وانا بتفرج علي فيديوهات

• بيضحكني
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مدام رشا، Mo hassan و الصقر_الجارح
لا تحت جوزي ع سريري ف السليم

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: iPNF و الصقر_الجارح
اي اكتر مرة خاطرت وقررت تعمل علاقة جنسية وسط مخاطرة ونجح المووضوع؟
مع جوزي ف بيت بابا كنت هموت عليه وعدت ع خير 🤭🤭

اي هي اكتر مدة كنت بتنيك او بتتناكي فيها من غير توفف ؟ وكان الشعور وقتها اي وبتتعاملوا ازاي؟؟؟ ♥️

طبعا الفيرجن اي اكتر وقت كنت بتبقا نثار جنسيا او بتنيك شات ومجبتهمش😂
كانت مره جوزي سافر اسبوعين ولما رجع كان عندي بريود ومكنتش بريح نفسي ولا حاجه اول م خلصت استلمته ليله من ١٠ بالليل لحد ٤ الفجر لما موتنا نفسنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ركنا ف جراج و ناكنى عملنا واحد اووف

• بيضحكني
التفاعلات: هدهوود
نفسي اتقفش
مرة يس كان واد صغنن كده مخلياه يقفشلى ف بزازى ف وقت البريك و زميله رجع اول ما الواد ساب بزى من بوقوا
كان نفسي يرجع بدرى

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one و غريب عن العالم
كانت على وشك أنها تحصل
وفصلنا فصلة وحشة اوى 😔

بتجي معاكم ازاي بالضبط طب والناس ومراقبين الصالة؟

يعني انت متخيل أني بأعمل كده والكرسي اللي علي يميني وعلي شمالي قاعدين عليهم ناس !

كان في سينما ليدو في وسط البلد في حفل الحادية عشر صباحا، وعادة في الميعاد ده بيبقي عدد الافراد في الصالة يتعدوا علي اصابع اليد الواحدة !

كنا في البلكون ، والبلكون كله كان فاضي لأن التيكت بتاعته كانت بتبقي أغلي شوية من الصالة ، وكنا في أخر صف في البلكون كمان بحيث يبقي ضهرنا للحائط، وكنت قاعد علي الكرسي وهي طلعت قعدت فوقي ، وكنت مظبط عامل الصالة بفلوس بحيث يغمض عينه وميضربش كشاف الإضاءة بتاعه ناحيتنا .

ومحدش حس بيك

كنا في حفل 11 صباحا ، والسينما عادة في الميعاد ده بتبقي فاضية إلا من 10-15 واحد في الصالة ، وإحنا كنا في البلكون ، والبلكون كله كان فاضي ، وكنا في أخر صف في البلكون بحيث مفيش حد ورانا ، وكنت مضبط عامل الصالة بفلوس .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%