NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نياك الأخضر واليابس

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اعرف ان هناك اختلاف بالميول
وهناك من يحب العنف ومن يحب الرومانسيه
عشان كدا ..... حبيت اطرح موضوع للنقاش بخصوص المتزوج اللي بيحب يسمع كلام عن مراته ويثيره وحتى ممكن تصل لعلاقه جنسيه (وانا هنا ما بتكلمش عن الاخت او الام او غيرهم )

هل تحب انك تتكلم مع شخص يتغزل بمراتك ومفاتنها بكلام رومنسي ودلع وتتخيلو مع بعض ولو كلمها قدامك وحصل اللي حصل بيتعامل معاكم كصديق

او تحب تتكلم مع شخص يسمي مراتك شرموطه وقحبه والوسخه وكلام كله اهانه، هل ممكن ان الكلام ده يثيرك ولو حصلت علاقه يتعامل معاكم بنفس الاسلوب

خلينا نشوف النسبه الاكبر بتروح لمين

• عجبني
التفاعلات: amersex، دودو نيك و MADAM SOSO
انا بحب اني اتكلم مع صديقي على زوجتو و بحب انو نتخيل اعاملها بعنف شديد وشتائم كتيرة كمان

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة
انا بحب مرة هيك وهيك اي مرةً الاوله و مره ثانية

انا بحب اني اتكلم مع صديقي على زوجتو و بحب انو نتخيل اعاملها بعنف شديد وشتائم كتيرة كمان
يامتوحش 😂

• عجبني
التفاعلات: Mo1980
الواحد بيدور بس عمره ما لقي حد كلهم مش واصلهم الي بيكون واصلك

انا

• عجبني
التفاعلات: حبحان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأول طبعا
مامنحبش العنف

اكيد بحب كلام رومانسي وتغزل بمفاتنها

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
انا عن نفسي احب يمدحها و يتغزل فيها دا بيحسسني ب قد ايه انا معايا مزه

عشان كدا ..... حبيت اطرح موضوع للنقاش بخصوص المتزوج اللي بيحب يسمع كلام عن مراته ويثيره وحتى ممكن تصل لعلاقه جنسيه (وانا هنا ما بتكلمش عن الاخت او الام او غيرهم )

هل تحب انك تتكلم مع شخص يتغزل بمراتك ومفاتنها بكلام رومنسي ودلع وتتخيلو مع بعض ولو كلمها قدامك وحصل اللي حصل بيتعامل معاكم كصديق

او تحب تتكلم مع شخص يسمي مراتك شرموطه وقحبه والوسخه وكلام كله اهانه، هل ممكن ان الكلام ده يثيرك ولو حصلت علاقه يتعامل معاكم بنفس الاسلوب

اشعر بالمتعة عندما اتخايل فحلا قد قذف داخل مهبل زوجتي الممحونة

ممكن نجرب الاتنين مفيش مشكله

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%