NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه مفيش موجب كتير بيحبه السوالب المشعرين، ليه مفيش حد ممكن يحبني زي ما انا؟ هل ممكن الاقي حد بيحب المشعرين؟

• عجبني
  • ايه ده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: baseeem, very hot, Toommc و شخص آخر
ليه مفيش موجب كتير بيحبه السوالب المشعرين، ليه مفيش حد ممكن يحبني زي ما انا؟ هل ممكن الاقي حد بيحب المشعرين؟
طب نته ليه حاطط صورة حلوة وخرم الطيز فيها بينبض /

مستحيل صبي او ست ابص ليه أ ليها لو كان في جسمه شعر نهائي

هل جربت انك تلحس او تمص شعر الصدر او شعر الكس او شعر الطيز او الخصيتين / الشعر بيحبس العرق وأوساخ العرف

بالنبة لمنطقة الطيز وخرم الطيز والخصيتين والابطين ضروري من ازالة كاملة بمزيل او بالحلاوة باقي الجسم ممكن بمكنة كهربائية للصبيان

طب خلينا نشوف العرض ونقرر

مستحيل طبعا انا الذكر المسيطر لازم تكون الانثى اللى معايا نظيفه اوى وليها عندى لحس ولعب وكل حاجه

• عجبني
التفاعلات: Saleb3rs
اقبل انه يكون مشعر عادي بس المهم يكون نضيف

• عجبني
تعالي مشعر لمشعر

• عجبني
انا بحب السوالب سواء ناعم او رجولي مشعر كل واحد ليه متعته

• عجبني
ممكن نتعرف

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل جربت انك تلحس او تمص شعر الصدر او شعر الكس او شعر الطيز او الخصيتين / الشعر بيحبس العرق وأوساخ العرف
اه هي الفكرة فالاستحمام

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
انا بحب اهم شي النيان وروحه واخلاقه حبي

طول ما انت بتبحث عن موجب اكيد مش فاهم انت بتبحث عن ايه!
في كتير مسميين نفسهم موجب و لو لازم يسمو نفسهم نخلة هشان ينيكو اي حاجة المهم بنت او شبه او في شك…
و انت تلعب استغماية مع واحد كده بيرمي عقدو هليك ليه اساسا؟
انت فاهم ميولك و متقبل نفسك و مش متعد تعمل مسرحيات
الي عجبو اهلا
و ااي مش عجبو يتفلق
انت حدد انك تكلم شخص مثلي (موجب) لكن الي يقوت فالحيط ده تحط نفسك معاه ليه؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%