NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كتير من الناس بتنتقد لما تلاقي سالب بيحب الخضوع والذل والاهانه وبيقولو ازاي وليه
طيب ماهو اصلا كونك سالب انت كده بقت خاضع للموجب وسلمتله اغلي حاجه عندك وبقيت تحتيه وهو بيفرغ شهوته جواك ف اصلا اي حاجه تاني انت بتتنازل عنها مش هتفرق ومس هتبقي خضوع لان انت حرفيا خضعت ليه مجرد ماقولتله انا سالب فبالتالي هو الموجب المسيطر
والموضوع للنقاش برضه وكل الاراء تحترم

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Aus99, تيمو البنوتي, نسوانجى الزقازيق و 8 آخرين
مش شرط في ناس مبتحبش كده، بس كل واحد حر بالي يحبه طالما كل حاجة بالاتفاق مفيش داعي للانتقاد

• عجبني
التفاعلات: Toommc، Jordn و ناقد بناء
كتير من الناس بتنتقد لما تلاقي سالب بيحب الخضوع والذل والاهانه وبيقولو ازاي وليه
طيب ماهو اصلا كونك سالب انت كده بقت خاضع للموجب وسلمتله اغلي حاجه عندك وبقيت تحتيه وهو بيفرغ شهوته جواك ف اصلا اي حاجه تاني انت بتتنازل عنها مش هتفرق ومس هتبقي خضوع لان انت حرفيا خضعت ليه مجرد ماقولتله انا سالب فبالتالي هو الموجب المسيطر
بص مش شرط طبعا في البحيب يتهان و في العادي بيحب الرومنسيه و الحب في العلاقه مش شرط علشان السالب سلم نفسه لموجب يبقي عاوز يتناك و يتهان لا طبعا انا موجب قبلت كتير و شوفت الكتير و عارف انواع سوالب كتير في البيحب ده و في لا و في البيحب الاهانه بس زي السليف بيحب يتهان بس و مش فارق معاه تنيك ولا لا

• عجبني
التفاعلات: ooka mohamed، Toommc و ناقد بناء
Bb في اللي بيحب ال romance الهادية
و في اللي بيحب ال romance مع بعض العنف الخفيف
و في اللي بيحب العنف و ال rough sex
بس بتبقي مشتركة انه كل حد بيوصل ال partner اللي معاه لل orgasm و المتعة

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
اغلى حاجة؟
ما فيش شيء غالي يتسلم
انت بتعمل علاقة مع انسان اخر لا بتسلم و لا بتستلم
مش غالك هي و مش فريسة و صياد
علاقة بين اتنين
انت تحب تلعب فحتة خظوع و مش خظوع انت حر

• عجبني
التفاعلات: ooka mohamed
مافي شي أسمو خضوع . أنا سالب اتناك باحترام ورومانسيه

• عجبني
التفاعلات: Jordn
مع كامل احترامي لرأيك بس مش شرط خالص وملهاش علاقه كون الشخص سالب انه كدا خاضع للموجب والموضوع دا مش صح خالص
اللي شوفته و من معرفتي بناس كتير جدا سواء كانوا سوالب او موجبين ان دي ميول و دي ميول
يعني زي الراجل و الست كدا معنى كلامك ان الست عشان بتتناك من الراجل انها خاضعه ليه ولأوامره و لكل حاجه
ممكن يكون رأيك سليم بنسبه معينه اثناء العلاقه لكن ف المجمل لا مش صح

انا شايف انى لما اسلم للموجب طيزى فكده مفيش حاجه تانى اقدر اخاف عليه ولا كرامه ولا اى حاجه معنى ان زبره يدخل طيزى كده انا كلى ملكه وتحت امره وانا مجرب

• عجبني
التفاعلات: Jordn
جزء كبير من الخضوع بيكون سببه احساس بالنقص وشعور الذنب .
اللي بيخليك حاسس دايما انك محتاج للاخر اكتر ما هو محتاجلك

• عجبني
التفاعلات: Pepo salb
فعلا 👌

• عجبني
التفاعلات: zobry kbeer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا صاحبى مش شرط علاقة الموجب و السالب تكون خضوع طول العلاقة فى الأول والاخر الاتنين بيعملو العلاقة للمتعة بينهم و بيكملو بعض

انا شايف انى لما اسلم للموجب طيزى فكده مفيش حاجه تانى اقدر اخاف عليه ولا كرامه ولا اى حاجه معنى ان زبره يدخل طيزى كده انا كلى ملكه وتحت امره وانا مجرب
كدا تفكير غلط

بس سيبك انت مز قووى

كلامك صحيح بس على قد حدود السالب عن نفسي انا استمتع بلخضوع لاكن لحدود نفسي بس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%