NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش سؤال للمناقشة : الست الرفيعة احسن ولا التخينة؟

هو انت شارى كيبو لحمة
العلاقة مش جسم
لا دى روح ونفس ومتعة مش دهون زى مابتفكر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مثير زوجتي و ALZEIN
على حسب شاري الحتة على بعضها ولا موقعها بالكيلو وقايمة ولا نايمة انت بتفاصل فى بقرة ولا اية ناقص تقولى كاسرة كام سنة :rolleyes:
حلوة صورة بروفايلك

• حبيته
التفاعلات: Maram Said
هو انت شارى كيبو لحمة
العلاقة مش جسم
لا دى روح ونفس ومتعة مش دهون زى مابتفكر
بصي الموضوع عندنا بيختلف من واحدة للتانية في ناس بتفضل المليان حبتين و ناس بتفضل الجسم المظبوط

• لا تعليق
على حسب شاري الحتة على بعضها ولا موقعها بالكيلو وقايمة ولا نايمة انت بتفاصل فى بقرة ولا اية ناقص تقولى كاسرة كام سنة :rolleyes:
هو ااصلا مطرحش فكرة الزواج اصلا هو بيتكلم فى لاعموما وحتى لو جواز العقل مهم اها وكل حاجة والاخلاق والكلام الجميل دا بس بردو اشلكل والجسم ليه عامل على الاقل عشان تبقى ماليه عينه ومروحش يبص برا ويتقال عليه يع كخ راجل خاين

• هممم
ههخة 😐

بس يابابا انا هقولك حاجه ، انت لما هتتجوز مش جسم مراتك هو الهيربي الاولاد الهيربيهم عقلها ، يبقا لما تيجي تختار اختار المخها كويس وحلو مش الجسمها حلو
مين جاب سيرة الجواز في الموضوع !! دة سؤال عام عن النوعين

ببساطة اختلاف من راجل ل راجل

هو واضح بيتكلم من الناحيه الجنسيه .. وال بيقول اختار العقل ما ممكن تبقي مليانه وعقلها حلو عادي او العكس وبصراحه انا جربت الاتنين والمليانه شويه كانت ف الجنس احلي الصراحه

بص انا بحترم كل كلام الناس اللي فوق بس بعيدا عن نقطة العقل والاحترام في الزوجة اولا لازم تبص لنفسك في المراية
يعنب لو انت راجل رياضي وطويل فالافضل انك تختار زوجة زكية ومحترمة وكمان جسمها رياضي زيك هنا هتلاقي بقي الرياضي الرفيع والمليان بس مش هتروح للرفيعة خالص او التخينة خالص
علي العكس لو انت اصلا جسمك مش رياضي مثلا قصير يبقي هتدور علي واحدة قصيرة ورفيعة عشان تقدر تسيطر عليها وهكذا حسب المناسب ليك
اخير كل واحد متجوز بيبقي عايز يجرب كل الانواع الرفيعة والتحينة والسمبتيك والطويلة والقصيرة فلازم عشان يرتاح يعرف انه مش هياخد كل حاجة من زوجته في موضوع شكل الجسم لكن لازم تكون علي قدر من الجمال متناسب معاه ومع شخصيته كمان الاهم بقي انها تكون زكية ومحترمة تعرف تشبع احتباجاته وتهتم بنفسها طوال فترة الزواح
والدليل علي كده واللي ياكد كلام باقي الناس ان واحدة زي ريهانا( rihanna) المغنية مش ملكة جمال او نيكي مناج niki minage ممكن تكون مراتك احلي منهم بمراحل بس هما الملاين تتمناهم عشان شخصيتهم

كلما زادت الكتلة زادت الجاذبية
رأيي و اكيد في رجاله تتفق معايا

من اخر ،، التخينة تديك ، الرفيعة تاخد منك

انا مبعترفش بالمعايير الوصفية انها الدليل القاطع (تخينة-رفيعة-طويلة-قصيرة-بيضة-قمحاوية و الخ) انا لازم اشوف الست كلها على بعضها بجسمها بشخصيتها و طباعها و انت لوحدك هتلاقى نفسك بتنجذب ليها لو هى فى المجمل حلوة.
و فى الأغلب كل الستات بتهتم بنفسها عشان تبقى مرغوبة من الجميع امال احنا ليه بنمشي فى الشارع بنحلم بالجنس مع واحدة منهم، بس لما تقعد و تتكلم معاهم هتلاقى فى منهم الحلو و الوحش.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤالك ده من اكتر الاسباب لفشل العلاقه لانك بتبص ل العلاقه عشان جسم الي معاك لو معاك واحده تخينه هتتمني واحده رفيعه و لو معاك رفيعه هتتمني طخينه عشان انت باصص ل الجسم
المفروض تبص ل الروح او شخصيه الشخص التاني الي معاك مش جسمه

دى ازواق يا صديقي وكل واحد ليه نوع مفضل مليش علاقه طبعاً بالناس الهيا دايسه فى أى خرم وخلاص أنا بتكلم عالعموم يعنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%