NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتفق معك باللي تقوله مو الكل بس للاسف حتى معاملتهم مع زوجاتهم بيكون زي كذا بيفضي وينام ولا كانه حاس باللي معه او يفكر فيه ( يفكر بنفسه بس )
يعني دي حاجه طبيعيه ف الكل عموما مش مشكله معايا انا بس

يعني دي حاجه طبيعيه ف الكل عموما مش مشكله معايا انا بس
للاسف اه بس مو الكل كدا مش بقدر اعمم

• عجبني
التفاعلات: 父_LOL_父
اكيد فيه اللي بيهتم باللي معاه وفيه اللي بيهتم بنفسه بس

العديد من المثليين عندهم مشكلة انه الي يهمهم (مكان النيك) يعني ما في علاقة قبل و لا يفكر و لا يقول هل عندنا نفس التوجهات و العقل.. المهم النيك (يمكن لانه مش حاجة سهلة تتوفر(
قبل الجنس لازم الانسان يلتقيمع الناس كبشر و الجنس يكون امكانية مش ضرورة واجبة

متتعممش بس انا البنوتي اللي معايا مبيبقاش عاوز نخلص من كتر الدلع

الموجب بطبعه اناني يفكر بشهوته و ينسي اللسالب اللي معاه

اتفق معك باللي تقوله مو الكل بس للاسف حتى معاملتهم مع زوجاتهم بيكون زي كذا بيفضي وينام ولا كانه حاس باللي معه او يفكر فيه ( يفكر بنفسه بس )
ازاي دا

انا بعد ما أنيك بقرف من الشرموطة اللي سلمتني شرفها

يعني بيخلص هوا بسرعه وتعب ولا يفكر ان اللي معه لسى محتاج وقت عشان يرتاح وهو من الشويه دول تعب وينام

اعتقد مش صح او مش الكل لو كانت العلاقه مجرد جنس وخلاص ومع اي حد ممكن يحصل كده لكن لو كانت العلاقه علاقة حب بين راجل وسالب بشرط أن السالب يكون برغبتي وعندو تقبل لكده ورغبه شديده انو يتناك بس يعني مش ثنائي الميول الكلام يبقى حاجه تانيه انا عن نفسي علاقتي من اول مابتديت لحد دلوقتي مع راجل واحد والعلاقه علاقة حب لدرجة العشق المتبادل وانا في علاقتي مع الراجل بتاعي مبحسش باي احساس ذكوري وبحس اني نفسي اخضع لحبيبي عشان هو راجل وانا بتاعو عشان كده علاقتنا تبتدي بحب ورومانسيه وتنتهي لما ينزل ويكمل يخادني في حضنو وبيبوسني ويحسس على جسمي ويهديني ويحاول يعتذر مني لو اثناء العلاقه حصل منو عنف او قوه زايده اذتني او وجعني وبكون نايم في حضنو وعيني في عينو وبشوف الحب في نظراتو ليه ويفضل يحسسني انو بيحبني عشان كده ناكني مش عشان شهوتو وبس

• عجبني
التفاعلات: Gmin و Do7a
غريبة التفرقة الي منتشرة اليومين دول (الراجل و /السالب) ما السالب كمان راجل!
حكاية البنوتي و التوتي فروتي هي مجرد نسبة زب ما فيه موجبين بنوتي… فرجاءا بلاش تعميم هذه التصورات

اعتقد مش صح او مش الكل لو كانت العلاقه مجرد جنس وخلاص ومع اي حد ممكن يحصل كده لكن لو كانت العلاقه علاقة حب بين راجل وسالب بشرط أن السالب يكون برغبتي وعندو تقبل لكده ورغبه شديده انو يتناك بس يعني مش ثنائي الميول الكلام يبقى حاجه تانيه انا عن نفسي علاقتي من اول مابتديت لحد دلوقتي مع راجل واحد والعلاقه علاقة حب لدرجة العشق المتبادل وانا في علاقتي مع الراجل بتاعي مبحسش باي احساس ذكوري وبحس اني نفسي اخضع لحبيبي عشان هو راجل وانا بتاعو عشان كده علاقتنا تبتدي بحب ورومانسيه وتنتهي لما ينزل ويكمل يخادني في حضنو وبيبوسني ويحسس على جسمي ويهديني ويحاول يعتذر مني لو اثناء العلاقه حصل منو عنف او قوه زايده اذتني او وجعني وبكون نايم في حضنو وعيني في عينو وبشوف الحب في نظراتو ليه ويفضل يحسسني انو بيحبني عشان كده ناكني مش عشان شهوتو وبس
انا علاقتي كانت مع واحد بس وعلاقة حب بس للاسف كانت من طرف واحد بس ونفسي احس باللي انت حسيت فيه بس خليك متمسك فيه لانه مش حتلاقي غيره وانا سعيد باللي انت حاس فيه واتمنالك السعاده

• عجبني
التفاعلات: أمير دودو و Karam
انا علاقتي كانت مع واحد بس وعلاقة حب بس للاسف كانت من طرف واحد بس ونفسي احس باللي انت حسيت فيه بس خليك متمسك فيه لانه مش حتلاقي غيره وانا سعيد باللي انت حاس فيه واتمنالك السعاده
نتعرف؟

لا انت بتبقي مستنيه يعاملك بحب و كده بس مفيش حب في عالم الجاي

• عجبني
التفاعلات: عمور المنيوك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%