NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mandyyyyy

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي مشكله اني بمارس العاده كتير اوي في اليوم واني دايما هايج حتي لما بعمل العاده مبستكفاش وبعملها تاني علطول ممكن اعمل 4 مرات ورا بعض ومشبعش او الهيجان الي عندي يروح لفتره قصيره حتي معني محافظ علي جسمي وااكلي وكل حاجه وحاولت بكل الطرق اني اشغل نفسي حتي انا بشتغل شغلانتين وبرده لارما افضي نفسي واعملها انا وصلت اني بعلمها في اليوم 10 مرات او اكتر كمان مش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه الصراحه لاني اول مره اتكلم فيها ولو حاجه وحشه هل ليها علاج لاني بقيت هايج دايما

• عجبني
التفاعلات: Dark Swimmer
انا عندي مشكله اني بمارس العاده كتير اوي في اليوم واني دايما هايج حتي لما بعمل العاده مبستكفاش وبعملها تاني علطول ممكن اعمل 4 مرات ورا بعض ومشبعش او الهيجان الي عندي يروح لفتره قصيره حتي معني محافظ علي جسمي وااكلي وكل حاجه وحاولت بكل الطرق اني اشغل نفسي حتي انا بشتغل شغلانتين وبرده لارما افضي نفسي واعملها انا وصلت اني بعلمها في اليوم 10 مرات او اكتر كمان مش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه الصراحه لاني اول مره اتكلم فيها ولو حاجه وحشه هل ليها علاج لاني بقيت هايج دايما
بص لو فعلاً انت زي ما بتقول كدة ف انت لازم تتجوز بسرعة.
وحاول تلهي نفسك بجد في أي حاجة عشان خاطر صحتك أولاً لأن انت لو بتعملها أصلاً مرتين في اليوم ف ده غلط على صحتك.
لو الموضوع مضايقك بجد قرب من **** وابعد عنك أي حاجة ممكن تثيرك.

انا منزل منشور بردو نفس المشكلة مش بستكفي في المره الواحدة و بوصل نفس كلامك بظبت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

الحل انك تقرر تبطل العادة
لان ادمانها ما عندوش اعراض لو توقفت عنها! مش حتاكلك ولا راسك توجعك
انت قرر فعليا الاول
كل يوم تضعف القلب ده خطر

الحل انك تقرر تبطل العادة
لان ادمانها ما عندوش اعراض لو توقفت عنها! مش حتاكلك ولا راسك توجعك
انت قرر فعليا الاول
كل يوم تضعف القلب ده خطر
معاك بس انا مش عارف ابطلها لان حرفيا شهوتي عالية جدا لاني مستمر على العادة السرية من ٨ سنين ممكن كل يوم اقطع اسبوع ارجع ٣ شهور اقطع اسبوع بس كان طبيعي مرتين تلاتة اربعة بالكتير بقت عادة اكتر من ادمان بمعني ان جسمي اتعود على نسبة عليا من الدوبامين جيت اول رمضان جه قدامي الكبتاجون ومكنتش جربتة اقبل كده وكان مفيش اكتر منو قدامي لدرجة اني غالبا افتكرتة بونبوني وهو منشط عالي جدا جنسية وجسديا ومخدر في نفس الوقت فا بقيت بعمل العادة السرية اكتر من ١٢ مرة في اليوم كل مره يكرر فيها حسيت اني بموت وقفتو بس بقيت لازم ٨ مرات في اليوم ولا حاجة وكل مره يكرر ده احسن من الاول بس انا عايز حاجة تعود ده عشان اقدر الغي ومش عارف ايه الي ممكن يعود احساس الشهوة ده

روح عند طبيب انت بتبرر مش بتبحث عن حل
ادمان العادة الحل هو قطعها
كيف تقطعها : انك ما تعملهاش!
بطل اسبوع زي شهر زي شهرين
ما تمسش زبك
روح اكشف و تابع

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي مثقف.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%