NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه سؤال للسوالب والبنوتي

مرتين و اول مره كان عندي 17سنه
تعرفت عليه من الانترنت بس عملت مره وعده معاه وسبتو علشان كنت خايف و التنيه انا ذبو مش حلو و عنيف ف سبتو 💔 و (((((📢دلوقتي انا سنجل وعايز حد يكون مش اكبر من 20 سنه ذبو حلو📢 ❤️)))))بليز 😂😂
19 ونفسي اجرب

• عجبني
التفاعلات: Bisexual
اتناكت كم مره ؟
وكان عمرك كم اول مره اتناكت؟
وجت ازاي؟
اول مره اتنكت واتفحت كان عمري ١٢ او ١٣ سنه بس كنت بمارس قبلها سنتين سوفت ومص بس .
جت ازاي دي بقى ده كان اول حبيب ليا وكنت رايحله بيته عشان سوفت بس هو ضحك عليا خلاني نايمه على السرير على بطني وقعد يحط فازلين وكريمات عالفتحه وهوب راح مظفلطه مره واحده بقى زبره كله جوه .
اما كام مره دي بقى مبعدش يا چيمي 😂

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
تعرفت عليه من الانترنت بس عملت مره وعده معاه وسبتو علشان كنت خايف و التنيه انا ذبو مش حلو و عنيف ف سبتو 💔 و (((((📢دلوقتي انا سنجل وعايز حد يكون مش اكبر من 20 سنه ذبو حلو📢 ❤️)))))بليز 😂😂
تعال

• عجبني
انا عاوز اجرب

أنا جاااهز ✋😅

• عجبني
  • عجبني
اتناكت كم مره ؟
وجت ازاي؟
مش مركب عداد لطيزي
15
من شب مصري تصاحبنا وطورت العلاقه لحد مصرت مرتو رسمي ودل نعي9سنين

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و ميم العراقي
تعال وانا هظبطك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اربع مرات في حد من العجمي هنا انا من الجيزه بس بقالي شهرين هنا ونفسي اقابل حد لو في شخص جاد وعنده مكان يبعتلي خاص

اول مره كان عندي 16 سنه من صاحبي كنت عامل نفسي نايم ومن ساعتها وانا بتناك

• عجبني
اتناكت كم مره ؟
وجت ازاي؟
انا مارست اكثر من 30 او 35 مره اول مره كان عندي 19 سنه
مع واحد صاحبي بالصدفه

ولا مرة بس نفسي

• عجبني
التفاعلات: ah___med
  • عجبني
التفاعلات: ميدو برنس و ah___med
تعاله حبيبي خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%