NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش لاغراض بحثية للسوالب بس

لاغراض بحثية للسوالب بس
غالبية السوالب تعرضو لاعتداء وهما صغيرين ولا فى نسبة كبيرة عادي من غير اي حاجة ميولهم بقت كده ؟
ولو محصلكش اي حاجة بس ميولك بقت كده لو تقدر تحكيلي ازاي بقيت سالب
بحاول اكتب عن المووضوع محتاج اراء حقيقية بعد اذنكم بعيد عن المبالغات الي فى المنتدي هنا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Kimo119, بشار, احمد عاشق المتعه و 7 آخرين
ما حصلي شي
بس شاهدت افلام هواية
بديت امل من افلام السكس العادي و شوية شوية انتقلت لاشياء غير طبيعية و كثير يعتبرهة مقرفة لحد ما وصلت لافلام الشيميل
و بعدهة بدات اتابع فيديوهات غسل دماغ و التحول
بالانكليزي sissy hypno
و شوي شوي صرت اشتهي اجرب اتناك و امص الزب و اصير قحبة

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق الحياة الجنسية, mario ماريو, Alaa69 و 4 آخرين
فيه ناس بتتحول لسوالب علشان مش لاقي بنت يعمل معاها علاقه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: asaad2024، حماده العاااشق و maaan33oo33
بص هتلاقي نسب في الموضوع ده عن نفسي اعتداء وتحرش علي الهدوم وانا صغير بس فثانوي كان تحرش للاغواء وحصل وبرضو سوفت علي اللحم ...بعد ما بقيت منفصل في الأربعين كل الذاكرة دي رجعت مع أفلام الشيميل فعلا بقيت بميل لدور الست في العلاقة ومع انه محصلش لسه بس شكله قرب يعني .

• عجبني
التفاعلات: Rana sam، asaad2024 و maaan33oo33
بص هتلاقي نسب في الموضوع ده عن نفسي اعتداء وتحرش علي الهدوم وانا صغير بس فثانوي كان تحرش للاغواء وحصل وبرضو سوفت علي اللحم ...بعد ما بقيت منفصل في الأربعين كل الذاكرة دي رجعت مع أفلام الشيميل فعلا بقيت بميل لدور الست في العلاقة ومع انه محصلش لسه بس شكله قرب يعني .
هيحصل قريب اوى 😉

• بيضحكني
التفاعلات: Karim g
الميول الجنسية مش سالب و موجب! مش اتناك و انيك! ما فيه سحاقيات ما حدش بينييك حد يعني

المثلية حبيبي انك تميل لنفس النوع راجل لراجل… يتشقلبو فالسرير مالهاش علاقة

الميول الجنسية لا تتاثر باعتداء جنسي! لو كان للشخص ميول ولو ضئيلة بتتفتح

الي يقلك اعتدو عليا… مش عارف ايه… اوك ده شيء مؤسف و حريمة لكنها مش السبب انك بتتناك اليوم و عندك تلاتين سنة!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Karim g و Toommc
ياريت نتعرف لو حابب اكيد

• عجبني
الميول الجنسية مش سالب و موجب! مش اتناك و انيك! ما فيه سحاقيات ما حدش بينييك حد يعني

المثلية حبيبي انك تميل لنفس النوع راجل لراجل… يتشقلبو فالسرير مالهاش علاقة

الميول الجنسية لا تتاثر باعتداء جنسي! لو كان للشخص ميول ولو ضئيلة بتتفتح

الي يقلك اعتدو عليا… مش عارف ايه… اوك ده شيء مؤسف و حريمة لكنها مش السبب انك بتتناك اليوم و عندك تلاتين سنة!
بنحاول نجيب اراء من الكل بس مش اكتر

محصليش حاجه بس جالي فيديو سكس شواذ و ركزت اوي مع السالب و عجبني الحوار و ابتديت البس حريمي و حبيت نفسي و جسمي عى اني بنت اكتر من ولد

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
انا اخويا ناكنى قال لى تعالى نلعب عروسة و عريس و كنت حلو و طياظى كبيرة و حساسة و بعدين ناكنى واحد بيعمل بحث دكتوراة عن السالب مزاجه و رغباته ناكنى علشان اقوله احب يدخله فيا ازاى و على اى زوايا و اتبسط منى قوى و بقى عشيقى . تحب تعمل بحث عملى معايا يا انت *
ياريت نفسي احضر الدكتوراه

• بيضحكني
التفاعلات: حنان و حب
اوعى يا بطة

• أتفق
فيه ناس بتتحول لسوالب علشان مش لاقي بنت يعمل معاها علاقه
فعلا رغم أنها تبان غريبة جدا مكنتش هصدقها الا لما حصلت معايا كنت متفق مع واحد على أنه سالب ولما قابلني طلع عامل كمين ليا وهو موجب رجولى فشخ وعشان ضخم وقوى اتخانقنا وضربته وكنت همشى قلى نكنى قلتله قلى انا تعبان ومش لاقى حد انيكه فنكنى يمكن ارتاح وفعلا سلملى نفسه وفتحته وبقا بيبعتلى وبيطاردنى هنا كتييييير لحد ما غير اسم الاكونت منه عشان اخلع منه كان نفسه اكررها

• عجبني
التفاعلات: asaad2024 و Kokik
بنحاول نجيب اراء من الكل بس مش اكتر
حبيبي
في اشياء فيها اراء
و اشياء مافيهاش لانها مش نسبية حسب كل شخص
انت اعمل الي يريحك طبعا

لاغراض بحثية للسوالب بس
غالبية السوالب تعرضو لاعتداء وهما صغيرين ولا فى نسبة كبيرة عادي من غير اي حاجة ميولهم بقت كده ؟
بحاول اكتب عن المووضوع محتاج اراء حقيقية بعد اذنكم بعيد عن المبالغات الي فى المنتدي هنا
انا ممكن اقولك ان نسبه السوالب الدخله الموضوع من غير اي حادث و هو صغير نسبه قليله جدا لكان لازم يكون في سباب و الاسباب كثيره لكونه سالب ممكن حادث له أو معامله من الأهل غير مستقره و اسباب الاهل كتير جدا

انت محتاج تدرس
Research design and methodology, testing and measurement and assessment, analysis, and description statistics, test statistics, conclusions and outcomes, writing reports, abstract. Organizing research reports and applications, appendix
و طرق النيك ورقدفع الطياظ
انت ما عندكش سوشيال بوليتيكال كومبريهانشن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

لاغراض بحثية للسوالب بس
بعض التصرفات في الصغر بتكون السبب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مبادل بس انا بقيت كدة بسبب الشميل لم شوفتة

• عجبني
التفاعلات: منيوك ديوث
أنا ماحدش اعتدى عليا
أنا اللي اخترت وقررت بإرادتي الحرة وبكامل قوايا العقلية اني أتناك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%