NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احكيلنا امتي اول مره اتناكت فيها و كانت مع مين و امتي اخر مره و كانت معين.
و قولنا مين الاحسن فيهم؟

• عجبني
التفاعلات: julie, Ameer4ramee, ديوث ممحون و 2 آخرين
اول مره بكون مش نيك كامل
لانك مش مستعد له
وبتكون ضيق كتير

و قولنا مين الاحسن فيهم؟
انا مقدرش اقارن بين كل واحد ينكني لان كل واحد بيكون مختلف عن التاني بس في الاخر بكون مبسوط

• عجبني
التفاعلات: عايز خرم، لولو ممحونه و The_Cuck
اول مره بكون مش نيك كامل
لانك مش مستعد له
وبتكون ضيق كتير
ممكن نعرف ايه حصل معاك اول مره

اول مرة اتنكت فيها كان عمري 17 ناكني ولد من المدرسة فبيت اهلو كان اكبر مني ب3 سنوات انا خرم طيزي كان ضيق مراا و زبه كبير فجلس تقريبا نص ساعة يوسع فخرمي بيده فالاخير ناكني و استمتع و جاب منيه ففمي و شربته كانت تجربة ممتعة و آخر مرة البارحة من صاحبي فبيته كمان و عمري 18 بس صاحبي هذا خبير مرا و يعرف كيف يمتعني و يذلني استمتعت اكثر و جاب حليبه فطيزي

هاي صورة بعد ما ناكني لبارحة

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و سالب ومبادل أبيض ممحون
اول مره بكون مش نيك كامل
لانك مش مستعد له
وبتكون ضيق كتير
بس الي اعرفه ان اول مره بتكون احلي مره لانك بتكون بتجرب الحاجه الي فضلت تدور عليها صح

انا مقدرش اقارن بين كل واحد ينكني لان كل واحد بيكون مختلف عن التاني بس في الاخر بكون مبسوط
اكيد بيكون في واحد حسسك انك انثي بجد عن حد تاني كان عايز جيمك بس

اول مرة اتنكت فيها كان عمري 17 ناكني ولد من المدرسة فبيت اهلو كان اكبر مني ب3 سنوات انا خرم طيزي كان ضيق مراا و زبه كبير فجلس تقريبا نص ساعة يوسع فخرمي بيده فالاخير ناكني و استمتع و جاب منيه ففمي و شربته كانت تجربة ممتعة و آخر مرة البارحة من صاحبي فبيته كمان و عمري 18 بس صاحبي هذا خبير مرا و يعرف كيف يمتعني و يذلني استمتعت اكثر و جاب حليبه فطيزي

حلوه القصه بس بردو بالنسبه ليك مين اكتر واحد حبيته لما ناكك

و اه طيزك حلوه اووووي

انا تفتحت ونا عمري 15من شب مصري واخر مره من يومين من واحد صاحبي

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
و قولنا مين الاحسن فيهم؟
اول مرة عمري ٥ سنين ابن خالي واخر مرة نهار الخميس ابن اختي
اول مرة ما كنت بعرف شي وتوجعت اما اخر مرة انا خبرة وتمتعت

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
5 سنين؟!!

ممكن تحكي اي الي حصل

أبن اختك ده كام سنه

و قولنا مين الاحسن فيهم؟
ااااه اول مرة كانت إني تنكت من جارنا كان عمري 15 سنة وكان هوا أكبر مني بحوالي 13 سنة ناكني في القايلة فوق سطحهم علمني كيف امص زبه وعدين دهن خرم طيزي بالفازلين ودخل راسه وانا أتألم وماسبنيش حتى دخله كله بس ما اسمتمتعتش من كتر الألم
وبعدها بيومين لقاني بالشارع وأنا لابس شرت قصير وقنعني انه لو وافقت حيدني 50 دينار فوافقت وطلع بيا للسطح والمرة هذه خلاني ملط خالص من غير هدوم وخلاني أمص زبه قرابة 5دقائق وبعدين جاني من ورا وقالي وطي ظهرك وخط الفازلين بخرمي وناكني نيكة ما أنساها طول حياتي وأنا طول الوقت أشعر إني بنت مستسلمه للفحل لين جاب لبنه بطيزي وحسيت بيه سخن داخل طيزي كانت تجربة لا توصف وكنت أشعر بسعادة وما كنت اعرف هذه اللذة من قبل
ومن بعدها اتخذت قراري اني اكون سالب للفحول
بس الفحل النظيف اللي يهتم بنفسه ويحلق شعر زبه وياريت يكون ابيض مع احترامي للاسمر.
وكمان عندي ميول لتبادل مع السالب النظيف.
شكرا لاهتمامكم بالقراءة
احبكم ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰

ااااه اول مرة كانت إني تنكت من جارنا كان عمري 15 سنة وكان هوا أكبر مني بحوالي 13 سنة ناكني في القايلة فوق سطحهم علمني كيف امص زبه وعدين دهن خرم طيزي بالفازلين ودخل راسه وانا أتألم وماسبنيش حتى دخله كله بس ما اسمتمتعتش من كتر الألم
وبعدها بيومين لقاني بالشارع وأنا لابس شرت قصير وقنعني انه لو وافقت حيدني 50 دينار فوافقت وطلع بيا للسطح والمرة هذه خلاني ملط خالص من غير هدوم وخلاني أمص زبه قرابة 5دقائق وبعدين جاني من ورا وقالي وطي ظهرك وخط الفازلين بخرمي وناكني نيكة ما أنساها طول حياتي وأنا طول الوقت أشعر إني بنت مستسلمه للفحل لين جاب لبنه بطيزي وحسيت بيه سخن داخل طيزي كانت تجربة لا توصف وكنت أشعر بسعادة وما كنت اعرف هذه اللذة من قبل
ومن بعدها اتخذت قراري اني اكون سالب للفحول
بس الفحل النظيف اللي يهتم بنفسه ويحلق شعر زبه وياريت يكون ابيض مع احترامي للاسمر.
وكمان عندي ميول لتبادل مع السالب النظيف.
شكرا لاهتمامكم بالقراءة
احبكم ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰
قصتك جميله جدا و عجبتني اوي الصراحه و انت اتناكت بعدها بقا ولا لسه؟!

و قولنا مين الاحسن فيهم؟
اول مره تفتحت من زوج اختي مرتين فقط ومره واحده من اختي المطلقه فتحت طيزي بالخيارة
وانا عمري ١٤ سنه

اول مره تفتحت من زوج اختي مرتين فقط ومره واحده من اختي المطلقه فتحت طيزي بالخيارة
وانا عمري ١٤ سنه
و انت عمرك كام دلوقتي

• حبيته
التفاعلات: Lolatity
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%