NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي سوال للسوالب و نزود بيه معرفه بعض بجسمنا دلوقتي بتحمي نفسك ازاي من المشاكل البتحصل في الشرج زي شرخ في الشرج و كده انا عن نفسي بسيب فتره بين كل مره حوالي اسبوع عشان يرجع لطبعتوا

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, بنوتي اسمر, ديوث ممحون و 5 آخرين
عندي سوال للسوالب و نزود بيه معرفه بعض بجسمنا دلوقتي بتحمي نفسك ازاي من المشاكل البتحصل في الشرج زي شرخ في الشرج و كده انا عن نفسي بسيب فتره بين كل مره حوالي اسبوع عشان يرجع لطبعتوا
أنا بمارس لى نفسى بنفسى ههههه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, Jordn, موجب و تبادل و 2 آخرين
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: Jordn و موجب و تبادل
مرهم

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
هواةاللي بينيك زبه كدا كبيررر ارحم نفسك ودور ع زب يبسطك ويريحك وتنتاك منه كل يوم لذة طيز تستمتع كل يوم مش يوم في السهر

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى، موجب و تبادل و Shynice6
كل المتعه لما تكون مع حد هو يعرف ينيك و يهيجك مش حجم الزبر ابدا دليل ان المتعه فيه اكبر
احب الزبر الوسط مع انسان خبرة يعرف يوصلني لشهوتي و احافظ على كسي الضيق
لو حصل شرخ حاول تاخذ فترة راحه و ابعد عن الازبار الكبيرة او راح تتعود عليها على طول

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ahmed.252, الدكر الشرقاوى, Sahar cross dresser و شخص آخر
مش لازم تتناك كتير عز نفسك

• عجبني
التفاعلات: Jordn
خلي فترة اسيوع او اسبوعين اكتر حاجة بين العلاقات زي منا بعمل كدا وكل حاجة هتفضل تمام

• عجبني
التفاعلات: Jordn، Shynice6 و موجب و تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%