NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للسوالب شعورك كان ايه يوم ما اتفتحت

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: el-korsan, Rana sam, ميدو برنس و 7 آخرين
فرحت اوى عشان اخويا كان بقالة خمس سنين بجهزنى لليوم ده كان بيبعبصنى كل يوم وبعدين كن بيدخل حجات لحد ما وصلنا للبتنجانة السودة الملوية وبعدين فى ليلة دخلتلة اوضته ولبسته الاندر الاسود الى جابهولى وكا فى ايدى بتنجان عشان يريحتى اداريه كان بيضرب عشرة فى السرير راح ماسكن من ايدى وشدنى على السرير وخلانى مدام

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: armondruzzo, Hop Nar, عضو جميل و 4 آخرين
فرحت اوى عشان اخويا كان بقالة خمس سنين بجهزنى لليوم ده كان بيبعبصنى كل يوم وبعدين كن بيدخل حجات لحد ما وصلنا للبتنجانة السودة الملوية وبعدين فى ليلة دخلتلة اوضته ولبسته الاندر الاسود الى جابهولى وكا فى ايدى بتنجان عشان يريحتى اداريه كان بيضرب عشرة فى السرير راح ماسكن من ايدى وشدنى على السرير وخلانى مدام
طب ممكن نتعرف

• عجبني
التفاعلات: ميدو برنس و راجل طخين اوى
اتألمت🥺

• عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: كريم أنور، راجل طخين اوى و ah___med
مافيش حاجة اسمها اتفتحت
كون السالب راجل! و مافيش غشاء بكارة يتفض وًهو مش مقفول يعني من طيزو!
يمكن كلامي ما يعجبش لكن ده الواقع 🤣
اول مرة عملت فيها علاقة كسالب كانت غريبة لان ما كنش موجع و كنت احاول افهم احساسي… و تقريبا كل مرة بعدها نظرا لتباعد العلاقات كانت مشابهة بنفس الخوف من الالم
لا اعتقد هناك سعادة.. هناك توتر اكيد.. يليه احساس بالمتعة
خدت وقت كثير كي افهم متعتي بعيدا عن متعة الي معايا!
في اغلب الاحيان الي بيكون موجب بيحاول يركز في متعتو فقط! لهذا لا احب ابدا الي لاعبين فيها اسد الغابة 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Rana sam, كريم أنور, عضو جميل و 2 آخرين
كنت ممحون اوي
بس اول ما خلصت حسيت بكسرة عين مش طبيعية و اني أقل من الموجب اللي ناكني

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, ميدو برنس, عضو جميل و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: armondruzzo, كريم أنور, راجل طخين اوى و شخص آخر
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كريم أنور، Modymoony و zobry kbeer
كنت خايف في الاول..بس احلي احساس اول ما الدكر دخله كله بص في عيني و قاللي "بس كده انت اتفتحت و بقيت خول رسمي"

• عجبني
التفاعلات: راجل طخين اوى، ah___med و سالب طري
كان وجع وبعدين متعه حسيت اني لبوه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: كريم أنور، Hop Nar و ناهض الفحل
شي اكيد مع الجميع مهما كانت العلاقة احساس الم و خوف

هي بتكون في الأول وجع بيداويه و يغلب عليه متعة بتحس بيها لما كل حاجة تهدا و ترجع البيت بتحس بأنه خلاص دا هو ميولي دي هي طريقة اللي همتع بيها نفسي اني ادي جسمي و كل حاجة لفحلي يمتعني دي اللحضة اللي بتتولد فيها من جديد و تتعرف على ميولك الحقيقي....

• عجبني
التفاعلات: كريم أنور
واو اخوكى ده يستاهل ال ح ر ق

• عجبني
التفاعلات: ميدو برنس
مافيش حاجة اسمها اتفتحت
كون السالب راجل! و مافيش غشاء بكارة يتفض وًهو مش مقفول يعني من طيزو!
يمكن كلامي ما يعجبش لكن ده الواقع 🤣
اول مرة عملت فيها علاقة كسالب كانت غريبة لان ما كنش موجع و كنت احاول افهم احساسي… و تقريبا كل مرة بعدها نظرا لتباعد العلاقات كانت مشابهة بنفس الخوف من الالم
لا اعتقد هناك سعادة.. هناك توتر اكيد.. يليه احساس بالمتعة
خدت وقت كثير كي افهم متعتي بعيدا عن متعة الي معايا!
في اغلب الاحيان الي بيكون موجب بيحاول يركز في متعتو فقط! لهذا لا احب ابدا الي لاعبين فيها اسد الغابة 😂😂😂
اسف لو المصطلح مكنتش موفق فيه لكن مش كل الموجب كدة ابدا اه صحيح فبه كدة لكن مش كلة

• عجبني
التفاعلات: ميدو برنس و جينجر
هي بتكون في الأول وجع بيداويه و يغلب عليه متعة بتحس بيها لما كل حاجة تهدا و ترجع البيت بتحس بأنه خلاص دا هو ميولي دي هي طريقة اللي همتع بيها نفسي اني ادي جسمي و كل حاجة لفحلي يمتعني دي اللحضة اللي بتتولد فيها من جديد و تتعرف على ميولك الحقيقي....
ولو وصفك رهيييييب

• عجبني
كنت ممحون اوي
بس اول ما خلصت حسيت بكسرة عين مش طبيعية و اني أقل من الموجب اللي ناكني
الاحساس ده مولدش متعة بأنك بقيتى ست ولا استمر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت خايف في الاول..بس احلي احساس اول ما الدكر دخله كله بص في عيني و قاللي "بس كده انت اتفتحت و بقيت خول رسمي"
حسيتى بايه ساعتها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%