NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال للسوالب الحلوين و الفحول الجامدين

أنا من مده تحولت من سالب هارد لسالب بنوتي بعد ما اكتشفت ان ميولي رايحه على اني اكون بنت و للأسف رغم ان الفحل بيحب البنوتي الدلوع لكنه بيستغرب لما البنوتي بيطلب منه يلبسه على كيفه خصوصا لو كان فحل جديد و عايز يتجوز السالب ..
انت كسالب .. مش بتشوف انه الفحل لما ما يجيب لباس ستاتي للسالب البنوتي بيكون بخيل و عايز يستمتع بدون ما يتعب ؟
و ايه الفرق بيني و بين البنت العاديه لما تتجوز ؟ مش العريس برضه هو اللي بيجيب اللبس الستاتي لمراته ؟
و السؤال للموجب .. هل بتعتبر انه السالب البنوتي بيستغلك لما بيطلب منك لبس حريمي ؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: gupA, سامي سالب, Star55 و 4 آخرين
أنا من مده تحولت من سالب هارد لسالب بنوتي بعد ما اكتشفت ان ميولي رايحه على اني اكون بنت و للأسف رغم ان الفحل بيحب البنوتي الدلوع لكنه بيستغرب لما البنوتي بيطلب منه يلبسه على كيفه خصوصا لو كان فحل جديد و عايز يتجوز السالب ..
انت كسالب .. مش بتشوف انه الفحل لما ما يجيب لباس ستاتي للسالب البنوتي بيكون بخيل و عايز يستمتع بدون ما يتعب ؟
و ايه الفرق بيني و بين البنت العاديه لما تتجوز ؟ مش العريس برضه هو اللي بيجيب اللبس الستاتي لمراته ؟
و السؤال للموجب .. هل بتعتبر انه السالب البنوتي بيستغلك لما بيطلب منك لبس حريمي ؟
كلامك صحيح

• عجبني
التفاعلات: سمر البنوتي
كلامك صحيح
انا بزعل بجد يا زيزي لما احس انه مش مهتم بأنوثتي .. المفروض يساعدونا انه نكون بنوتات عشانهم لانهم بيستمتعوا ولا هم بس عايزين يركبونا و خلاص

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: سامي سالب, enta 7abiby, chioha و 2 آخرين
انا بزعل بجد يا زيزي لما احس انه مش مهتم بأنوثتي .. المفروض يساعدونا انه نكون بنوتات عشانهم لانهم بيستمتعوا ولا هم بس عايزين يركبونا و خلاص
لازم يحسسك انو بيحبك وانك عاجباه ومراتو وحبيبتو هتعطيه احلا حب وحياة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سامي سالب, Dr.Basem, yui و شخص آخر
كلامك صح الصح .. يا ريت الفحول يحسوا بينا شويه لاننا عايزين نسعدهم و نكون ستات تحت رجليهم و نحس برجولتهم علينا

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: سامي سالب, chioha, مازن بنوتي لبوه و 2 آخرين
كلامك صح الصح .. يا ريت الفحول يحسوا بينا شويه لاننا عايزين نسعدهم و نكون ستات تحت رجليهم و نحس برجولتهم علينا
بصي قد ايه يحسسني اني نتاية احسسو انو دكر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سامي سالب، temsah1234 و سمر البنوتي
بصي قد ايه يحسسني اني نتاية احسسو انو دكر
انت بتئولي كلام زي الفل ..
هوه ده سر السعاده بين اي بنوتي و الفحل ...
تعجبيني لما تفهميني

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نزيه الخاطر و Shynice6
  • حبيته
حصل انا عايز سالب بنوتي يكون حبيبتي، اصرف عليه اخليه ميت زوبري البسه لبس جامد اعمل معاه كل حاجة رومانسيه

عايز اتعرف عليكي 💜 عايز اطلع انوثتك كلها واديكي كل الحنان والرومانسية

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck و سمر البنوتي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: temsah1234 و The_Cuck
  • حبيته
بصراحة هو كلام مقنع بس مافتكرش اني كنت في موقف زي كده مع حد
المفروض ان العملية بتبقى واحد بين الاثنين مفيش تركيز اوي على مين دفع ايه او ليه

• عجبني
بصراحة هو كلام مقنع بس مافتكرش اني كنت في موقف زي كده مع حد
المفروض ان العملية بتبقى واحد بين الاثنين مفيش تركيز اوي على مين دفع ايه او ليه
المسأله مش مين اللي بيدفع يا غالي ..
المسأله نفسيه لإن البنوتي بيحب لما فحل جديد يدخل عليه و يتجوزه انه يلبسه بنوتي ..
المسأله دي بتعزز شعور الأنثى عندي و بتخليني نتايه اكتر قدامه و بتخليني افتكر دايما انه الراجل ده خلاني نتايته و بتبسط اكتر لما اخضع ليه

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: سامي سالب، نزيه الخاطر و علي موجب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المسأله مش مين اللي بيدفع يا غالي ..
المسأله نفسيه لإن البنوتي بيحب لما فحل جديد يدخل عليه و يتجوزه انه يلبسه بنوتي ..
المسأله دي بتعزز شعور الأنثى عندي و بتخليني نتايه اكتر قدامه و بتخليني افتكر دايما انه الراجل ده خلاني نتايته و بتبسط اكتر لما اخضع ليه
حبيبتي انا ماليش تجارب غير مع بنوتي واحد بس والباقي سوالب يمكن عشان كده مافهمتش الكلام

• حبيته
حبيبتي انا ماليش تجارب غير مع بنوتي واحد بس والباقي سوالب يمكن عشان كده مافهمتش الكلام
السالب على الغالب بيكون بنوتي بس عايز فحل يطلع النتايه من جواه ..
بس مش كل الفحول شاطرين في الحكايه دي
... الدنيا تجارب و كلما جربت اكتر هتفهم اكتر

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: نزيه الخاطر و علي موجب
السالب على الغالب بيكون بنوتي بس عايز فحل يطلع النتايه من جواه ..
بس مش كل الفحول شاطرين في الحكايه دي
... الدنيا تجارب و كلما جربت اكتر هتفهم اكتر
كده كده في العلاقة بيحصل كل حاجة انا بتكلم على فكرة انه يلبس بناتي ويعيش كأنثى في غير وقت العلاقة انا ماقبلتش الا واحد بس كده انما الباقي بيبقى الموضوع وقت العلاقة بس ؟؟ فاهماني؟

انا شايف انو اه هو لازم يجبلي ولازم يصرف عليا دا لو انا بقيت معاه علطول لكن لو كنا بنمارس مرة وخلاص فلا مش شرط يجبلي حاجة لو انا عندي البس اي حاجة

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب
هو الموضع مش بخل المشكلة ان كل حاجة ولعت فمرة عليكى ومرة علية علشان الحياة تمشى

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و سمر البنوتي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%