NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♕ Michael Magdy ♕

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فارس اولويز

نبذه مختصره عن الشخصيات الأساسية

فارس اولويز ٣٥ سنه ( صاحب مكتب استشارات جنسيه - طوله ١٧٧ سم - عنده كرش خفيف - شعره قصير وراجع لورا - عنده فرق في سنانه من قدام )
فارس اولويز شخص عادي عايش لوحده اهله منفصلين ومالوش اخوات ، خبراته الجنسيه كثيره جدا من وهو صغير لاجئ علي صفحات السكس سواء فيديوهات او قصص او صور او اي حاجه بتتحرك فيها سكس وكان هو برايز الشله بتاعته ، من وهو صغير اي فيلم سكس ينزل او مش لاقيينه يسألوا علي فارس اولويز يلاقوه عنده لحد ماكبر وعقل واتهدي الي حد ما وقرر انه يفتح مكتب صغير كدا للاستشارات الجنسيه ويحل مشاكل الناس الجنسيه ويصحح مفاهيهم عن الجنس ويوعيهم لأنه كان مؤمن بان المصريين عمتا ثقافتهم الجنسيه في البليله خالص . فتح المكتب بقاله فوق ال٣ سنين لحد مابقاله سيط واتعرف بين الناس ولكن علشان الحكومه متضايقهوش او تقول انه بيحرض علي الدعاره راح مرخص المكتب اكنه استشارات زوجيه، لكن هو في الأساس مكتب استشارات جنسيه بيحل المشاكل الجنسيه لاي شخص وغالبا رواده بيكونوا اصحاب الميول المختلفة اللي مش عارفين ومش لاقيين حد يكلموه ويعبروه بيه عن مشاعرهم ومشاكلهم . ودا ميمنعش برضوا ان بعض الزباين اللي بيجولوا بيبقي جواهم ميول عايزين يطبقوها ومش عارفين ، وهنا يأتي دور فارس اولويز.

سلمي ٣٠ سنه ( الدراع اليمين لفارس اولويز- طولها ١٦٥- جسمها مظبوط وعامله شعرها ديل حصان ولابسه نضاره وستايل لبسها رياضي اكثر تحسها مدربه كاراتيه )
سلمي اولويز مطلقه ، جوازها لم يستمر اكتر من ٣ شهور بسبب ان هي بتحب تتفرج علي افلام سكس كتير من وهي صغيره برضو، كانت بتخش علي مواقع السكس و٢٤ ساعه هايجة وبتستمتع اكتر بالنيك العنيف او اللي يفشخها ويشرمطها ويحسسها انها رخيصه، وطبعا كل دا من الافلام اللي اثرت عليها فلما اتجوزت جوزها كان بيعاملها بحنيه وحب لانها مراته ، وهي مكنتش حابه كدا كانت حابه انه يشتمها ويضربها ويذلها، وهو علشان شخص معندوش ميول للساديه فكان مبيقدرش يوصلها للمتعه ففضلت تتفرج علي سكس وتجيب علي الافلام ومبقتش تحب تنام مع جوزها نهائي وصارحته بميولها وحقيقتها ، هو مقدرش يستحمل انه يعيش مع انسانه من وجهه نظره عندها سعار جنسي ف راح مطلقها . قبل ماتطلق وتروح تعيش مع اهلها ، كانت راحت قبل كدا لمكتب فارس اولويز تعرض عليه مشكلتها وتتصرف ازاي مع جوزها وفي نفس الوقت كانت صدفه حلوه ليها لانها كانت صديقه قديمه لفارس كانوا مع بعض في الجامعه ومن هنا نشأت الصداقه بينهم ، وطبعا فارس عرض عليها تشتغل معاه بعد ما اطلقت وهي وافقت وأثبتت كفاءّه في شغلها وتعتبر المسؤولة عن المكتب في غياب فارس اولويز .. مشكلتها الوحيده في الحياه انها رغايه نيييييييييك

رانيا ٤٦ سنه ( سكرتيره فارس اولويز و سمعها تقيل شويه - مليانه شويه وقصيره طولها بتاع ١٥٥ سم وبتلبس تربون علي شعرها وستايل لبسها سكرتيرات خالص )
رانيا دي مش هنقول عليها اولويز لانها تعتبر اكبرهم سنا وتحسها ماسكه عليهم ذله في الشغل او بيعتبروها ست كبيره وبياخدوها علي قد عقلها، متجوزه عندها ٣ بنات كبار علي وش جواز وولد واحد في نفس سنهم يعتبر ، جوزها شغال في البترول وهي واخده الشغل في مكتب فارس اولويز كهوايه وفي نفس الوقت معظم الزباين بيبقي مشكلتهم اجتماعيه اكتر من جنسيه فهي عايشه دور انها هتصلح الكون وهتوعي الناس وبتاع والمسؤله عن حقوق المرأه في الشرق الاوسط والخيال نايكها ، اتعرفت علي فارس اولويز كان في لقاء تليفزيوني مستضيفين فارس في احدي البرامج وبيتكلم عن الاستشارات الزوجيه والمشاكل و..الخ ، ساعتها اعجبت بكلامه وبطريقه تفكيره وحلوله لبعض المشاكل اللي ذكرها وقدمت علي شغل عنده بس ساعتها كان مش محتاجها ولما السكرتيره القديمه سابت الشغل ، اتصل برانيا واتعينت عنده .

نور ١٩ سنه ( عيل غلبان رفيع وابيضاني من الفلاحين وطوله ١٧٣سم - وبيجيب طلبات للمكتب وبيعمل شاي وبينضف وكدا )
شاب غلبان من الفلاحين مكملش تعليمه يادوب معاه ابتدائيه نزل علي القاهره يشتغل اي حاجه وكمان هربان من اهله علشان زي مابيقولوا جابلهم العار لما قفشوه بينيك وبيتناك من واحد صحبه بس هو مش شاذ هو بيقول انه عمل كدا فضول مش اكتر وكمان قله البنات في المجتمع اللي عايش فيه وانه صعب يعمل حاجه زي كدا مع بنت ومفيش حتي افلام سكس يتفرج عليها والنت بالنسبالهم مكنش منتشر اوي وهو اصلا الموبايل اللي كان معاه مكنش بيخش علي النت ، هرب علي القاهره لوحده واتنطط من مكان لمكان لحد ما وقع في طريق فارس اولويز يشتغل عنده انش**** مقابل نومته واكلته بس ، وطبعا حكي لفارس اولويز قصته بالتفصيل وفرح جدا لما لقي فارس بيتعامل معاه عادي جدا ولا احتقره ولا بصله انه خول ولا اي حاجه بل بالعكس كان بيعاملوا عادي زيه زي اي حد ، ارتاح نور في المكان وبقاله فتره كبيره شغال مع فارس في مكتبه وعايش في اوضه علي السطح في منطقه بعيده شويه عن المكتب لان المكتب في منطقه راقيه ...

شعار مكتب فارس اولويز
" فارس اولويز …. اولويز في خدمتك يافندم "

الجزء الاول
( القضية الأولى )

المكتب عباره عن شقتين مفتوحين علي بعض في الدور الثالث بعماره ما في احدي المناطق الراقية بتخش المكتب بتلاقي علي الشمال علطول مكتب قاعده فيه رانيا اولويز، وفي الوش كراسي وكنب تقدر تقعد تستريح وعلي شمال باب الشقه ورا مكتب رانيا في ممر كبير فيه ٤ غرف ٢ يمين و٢ شمال الغرفتين اللي علي الشمال واحده حمام والتانيه مطبخ والغرفتين اللي على اليمين واحده فيها شاشه عرض كبيره وكرسيين والغرفه التانيه فيها مكتب وجهازين كمبيوتر وشويه ملفات ..
اخر الممر في الوش هتلاقي مكتب سلمي اولويز ولو مدخلتش المكتب وبصيت شمالك هتلاقي ممر آخره مكتب فارس اولويز ….

رجع فارس اولويز مكتبه بعد ما قضي اسبوعين مصيف كان واخدهم اجازه يهوي فيها علي بضانه ويريح مخه من كتر المشاكل اللي بتجيله وكدا كدا المكتب مش هيقف علشان سلمي بتحل معاه المشاكل لان في بعض العملاء بيبقوا ستات وبيتكسفوا يتكلموا في حاجه جنسيه مع راجل فبيلجآو لسلمي اولولويز. ولسا يادوب بيحط رجليه في المكتب وبيقول سلامو عليكوو..

رانيا : * بتنزل نضارتها لتحت وبتبص من تحتيها * اخيرا شرفت يابيه
انا : طب ردي السلام طيب وفكي وشك كدا
رانيا : * بتديله ملفات * اتفضل يااستاذ كل دي استشارات محتاجه تتراجع علشان حضرتك بتصيف وسايب المكتب يضرب يقلب
انا : * ببتسم ابتسامه لزجه * هاتي دا انتي وشك يقطع الخميره من البيت
رانيا : *بتمسك ودنها اكنها مش سامعه * هاااا بتقول حاجه
انا : *بسيبها وبمشي *
نور : حمدلله علي السلامه فارس باشا **** يكرمك ويعز اصلك
انا : **** يسلمك يانورعامل ايه كله تمام ، كوبايه قهوه **** يباركلك
نور : من عينيا من عينيا يافارس باشا
انا : * بيخبط علي كتفه * حبيبي يانور
نور : فارس باشا كنت قصدك في خدمه صغيره يعني
انا : قول علطول في ايه ، عايز فلوس ؟
نور : خيرك سابق ياباشا انا بس كنت عايزك تخلي الست رانيا تخف عليا شويه في المعامله يعني قدام الزباين علي الاقل يعني، يرضيك قدام الناس تزعقلي وتشتمني يافارس باشا وانت عارف برضو مينفعش يعني
انا : متزعلش يانور امسحها فيا انا ، وانا هقولها وافهمها ، اعتبرها ست كبيره وبتخرف عادي يعني وبعدين بيني وبينك دا انا نفسي بخاف منها انت مش شايف وشها نكدي ازاي هههههه ايوا كدا ياراجل فك يالا مستنيك في مكتبي بالقهوه
نور : * بيضربله تعظيم سلام وبيخش يعمل القهوه *
انا : *بيكمل طريقه لمكتبه وبيخش يقلع جاكت البدله يحطه علي الكرسي وبيشمر القميص ويفك الجرافته ويبدا يفتح اللاب توب بتاعه بعد ما رمي الملفات علي المكتب قدامه وبيطرقع صوابعه وبيستعد للشغل * …… ادخل
سلمي : حمد لله علي السلامه يا أولويز ولا اقول يامحطم قلوب العذاري، احكيلي عملت ايه هااا شوفت كام بنت وكام ست والمصيف اخباره ايه وقعدت فين تبع الفندق ولا اجرت شاليه والاكل كان عامل ازاي وصرفت كام واتعرفت علي حد من هناك ولا لاء و…..
فارس : ايييييييييييييييييييييييييه ياخالتي اهدي علطول كدا متسربعه ، واحده واحده ياماما ، اولا **** يسلمك ماشي حلو كدا
سلمي : حلو
انا : ثانيا ،ايه اخبار الشغل في غيابي طبعا انتي قمتي بالواجب
سلمي : سيبك من الشغل وقولي عملت ايه في المصيف انا عايزه اعرف عملت ايه وقضيته ازاي هو الشغل يعني هيطير ولا هيطير ماهو زي الفل وحلو اهوه وكلنا شغالين ولا بناخد اجازا…..
انا : ششششش اقفلي دا شويه دا يتقفل واهدي كدا احنا لسا علي الصبح مش ناقص صداع ، هحكيلك بس شويه صبر .. ادخل
نور : القهوه يافارس باشا
انا : تسلم يانور حطها هنا
سلمي : نور لو سمحت اعملي نسكافيه بس من غير سكر ويكون في ماج مش كوبايه وقلبه كويس اوووي قبل ماتدلق عليه المايه السخنه وخلي الوش بتاعه او الرغوه كبيره مش صغيره وهاتلي باتيه بالجبنه اللي هو برانشي متجبش نوع تاني وشوف تاريخ الصلاحيه عليه واتاكد انه طازه هااا طازه لو مش طازه مش هاكله
انا : * في سري * كسم الرغي
نور : حاضر يا استاذه سلمي
انا : ما تسكتي بقي وتبلعي لسانك شويه انا بجد صدعت
سلمي : حاضر ، مالك متعصب ليه
انا : رغي رغي رغي جمله طويله عريضه ممكن نختصرها في نسكافيه يانور زي مابتعملهولي كل مره وباتيه بالجبنه طازه وخلصنا علي كدا ، ايه بقي لازمه الرغي دا كله
سلمي : **** مش بوضحله عشان ميجيبش غلط
انا : طب خلاص فضيها سيره وقوليلي ايه الشغل اللي فاتني في حاجات مهمه ولا كله عادي
سلمي : *بتبص علي الملفات * دي الملفات اللي ادتهالك رانيا
انا : اه
سلمي : اه ، دا الشغل بتاع الاسبوعين اللي فاتوا ، كلهم استشارات عاديه مفيهمش حاجه جديده
انا : اومال رانيا جايباهملي ليه ، مدخلتهمش علي السيستم علطول ليه
سلمي : يمكن عايز تقراهم او مثلا تاخد خلفيه عنهم او مثلا…
انا : هاتي كدا ، واتكلي علي **** اطلعي برا
سلمي : خلاص هسكت اهوه ، اه نسيت في ست كل يوم بتتصل تشوفك وصلت ولا لاء علشان تاخد منك ميعاد ف انا قلتلها انك هتوصل النهارده وهي المفروض هتيجي النهارده
انا : * بشرب بق من القهوه وببص علي الملفات * خلاص لما تيجي دخليهالي عقبال ما اراجع علي الملفات دي ...استني ما انتي حليتي كل المشاكل وقفلتي الملفات اهوه
سلمي : اه ما انا عارفه احنا سبناهم لك علشان لو عايز تراجع عليهم
انا : خلاص ماشي ، واقفلي الباب وراكي
سلمي : اوك

بعد ساعه ونص

انا : ادخل !
رانيا : في ست برا واخده ميعاد ووصلت ادخلها ؟!
انا : اه
رانيا : ما تنطق ادخلها
انا : *بصوت عالي * اااااااه دخليها ،يحرق كسم اللي شغلك هنا
رانيا : اتفضلي يا مدام هند
هند : شكرا، صباح الخير استاذ فارس
انا : صباح النور اتفضلي ، تشربي ايه
هند : مالوش لزوم متشكره جدا ، انا بقالي اسبوع بتصل بحضرتك كل يوم علشان احدد ميعاد اقابلك فيه
انا : انا اسف جدا كنت في مصيف وكدا بس انا مع حضرتك اتفضلي تحت امرك
هند : انا انا * وبتطلع سيجاره بتولعها * انا بس مش عارفه ابدا منين ولا احكي ازاي
انا : من غير توتر ولا اي قلق خالص يامدام هند احنا النظام عندنا سهل حضرتك بتقولي اي بيانات انتي عايزاها واي اسم بتختاريه ليكي او اي عنوان او وظيفه طبعا خوفا علي حياتك الشخصيه وبتبدأي تعرضي مشكلتك واحنا بنساعدك علي حلها ، لو مش عارفه تحكي ممكن نمشيها نظام انا اسئلك وانتي تجاوبي اللي يريحك.
هند : تمام ، بس بس الكلام اللي هحكيه دا انا مش عايزه حد يعرفه لاني متجوزه وبيتي هيتخرب لو اتعرف اني بحكي اسرار بيتي ليك فاهم ، فاهمني يااستاذ فارس
انا : اكيد طبعا وزي ما فهمتك مفيش حاجه تقلقي منها فارس اولويز ….اولويز في خدمتك يافندم
هند : تمام
انا : اتفضلي احكي حضرتك

هند : اسمي هند عندي ٢٥ سنه خريجه كليه حقوق واهلي مستواهم المادي متوسط زي ماحضرتك شايف انا جميله ومهتميه بنفسي وكنت دايما دلوعه وبحب الهزار والضحك ، السجاير دي ابتديت اشربها دلوقتي او من فتره قصيره لما خلاص مبقتش قادره استحمل .. الحكايه ابتدت من سنتين بالظبط اتقدملي عريس مستريح ماديا وشكله مقبول وكل حاجه وعريس عادي مفيهوش حاجه مميزه اتقابلنا اكتر من مره بموافقه اهلي وكان كويس بيصرف مش بخيل ، جنتل في تصرفاته ، مش عصبي ، واهله ناس كويسين ومحترمين، والحاجات اللي انت عارفها دي .. * بتشفط نفس من السيجاره * ، انا بالنسبالي كنت رافضه فكره جواز الصالونات بس لما اتعرفت عليه وقابلته اكتر من مره قلت مفيش مشكله وهو شكله محترم وابن ناس واهله كويسين جدا ، لحد ما اتجوزنا وطبعا كنا في اول ٤ شهور في الجواز حلوين ومتفاهمين وكل واحد فينا ابتدى يعرف طباع التاني ويتعود عليها ، انا بالنسبالي الجنس كان حاجه جديده عليا وهو بصراحه كان متفهم جدا ..* بتطفي السجاره * ، اودي الطفايه فين ؟

انا : خليها مكانها عادي ، كملي ؟
هند : وقفنا لحد فين ؟! اه، الجنس كان عادي بالنسبالي مكنتش اعرف اذا كان دا حلو ولا وحش او هو كدا جامد ولا ضعيف كان عادي لانه كان اول راجل اشوف جسمه ومتستغربش انا مقفول عليا ومكنتش اعرف يعني ايه نت وافلام والحاجات دي كلها ، كنت لما بسمع صحباتي البنات في المدرسه او الجامعه بيتكلموا علي جنس كنت بتكسف وامشي ، وكمان كنت رافضه جدا فكره ان حد يرتبط بيا في الجامعه او نخش في علاقه حتي لو كانت صداقه ،لان ماما دايما كانت بتخوفني من كدا ، بدون الدخول في تفاصيل علشان دي مش مشكلتنا الاساسيه .
مشكلتي الاساسيه لما ظهر في حياتي شخص تاني غير جوزي هو صاحب جوزي اقرب واحد في اصحابه ومديره في الشغل ، انا فاكره اول مره شفته كان في فرح واحد صاحب جوزي وجه سلم عليا واتعرفت عليه وحسيت بحاجه غريبه وانا بسلم عليه معرفش ايه هي

انا : اسف هقاطعك ، ازاي صاحب جوزك المقرب ومشوفتيهوش في فرحك علي الاقل ؟
هند : ممكن اكون شفته في الفرح ومختش بالي منه او جايز محستش بحاجه ساعتها ناحيته ثم دا يعتبر مدير جوزي في الشغل ممكن يكون صحوبيتهم مكنتش قويه ساعتها ، متتسرعش في الحكم عليا انا مش شمال يااستاذ فارس انا بحكيلك اللي حصلي ومش مضطره اني اكدب عليك ،تمام .
انا : انا مقولتش انك بتكدبي انا حابب افهم الصوره كامله ، علي العموم كملي اتفضلي
هند : تمام ، دي كانت بدايه انجذابي ليه او اول مره اخد بالي منه ومعرفش ليه من اول ماحسيت بيه وكآن القدر حب يلعب لعبته القذره معايا وبقي متواجد كتير في حياتي بقي بيقابل جوزي كتير وينزلو يخرجوا مع بعض، اكلم جوزي اقوله انت فين يقولي مع هشام علي القهوه او هيسهروا في الشغل وهيتاخروا شويه او هنطلع مصيف مع هشام او هشام عازمنا علي العشا وحاجات من دي كتير …* وبتطلع سيجاره تانيه *

انا : هو جوزك ديوث او عنده ميول يبقي ديوث ؟
هند : *بتاخد نفس من السيجاره وبتنفخه لفوق * فاهمه قصدك بس لاء جوزي دمه حامي ومش ديوث
انا : كويس ، طب هشام دا متجوز او خاطب ؟
هند : لا عازب هو مبيفكرش غير في شغله وبس حتي لما كان بيجي سيره الجواز او البنات قدامنا كان بيهزر ويقلب الموضوع ، كان شايف ان الجواز دا حاجه هتقيده وتقيد حريته وهو بيحب المغامره وبيحب يبقي علي طبيعته يعني مثلا بنبقي قاعدين بناكل عادي هو مياكلش بشوكه وسكينه ياكل براحته ، معندوش مشكله انه يصرف في خروجه مبلغ كبير لان كدا كدا مفيش وراه مسؤليه ، يبات برا البيت باليومين والتلاته ، يسافر وميقولش لاهله ، راجل دماغ يعني
انا : عايش مع اهله ولا ليه شقه لوحده
هند : عايش مع امه واخوه الاصغر منه ، وعنده شقته بتاعته بيروح يقعد فيها كتير ، هو انت بتكتب ايه ؟!
انا : كويس ، كملي … لا انا بكتب اللي بتقوليه ملاحظات كدا خفيفه علشان مفيش حاجه من اللي بتقوليها مهمه تقع مني
هند : تمام ، علي فكره ماما تعرف هشام واتعرفت عليه واستلطفته جدا وهو ببقي قريب مننا جدا كمان واي مشكله بيني وبين عمر هو كان بيعرفها ماما بتحكيله او عمر بيحكيله وكان بيخش يصلح مابينا .
انا : عمر دا جوزك وهشام يبقي خلينا نقول الشخص اللي بتحبيه بلاش نقول عشيقك
هند : * بتهز راسها * مممم بالظبط .
انا : كويس جدا يعني ملخص الكلام لحد دلوقتي ان هشام بقي جزء من حياتكم وعارف تفاصيل كتير عنكم وبتخرجوا مع بعض وبتروحوا وتيجوا ولو في مشاكل بيحلهالكم وكمان مامتك تعرفه ومستلطفاه ، طيب هو بقي مستلطفك او في حاجه من ناحيته تجاهك ولا دي اوهام بس عندك

هند : هكملك واقولك بس في نقطه عايزه اقولك عليها من ساعه ماهشام دا ظهر في حياتي وانا جوزي مبقتش معتبراه الافضل حسيت ان في احسن منه فكان في شويه نفور مني ومنه في العلاقه عمتا سواء جنسيا او في التعامل ، وبدايه اني اعرف هشام بيحبني ولا لاء كانت يوم وفاه ابوه ساعتها كان منهار جدا وبيعيط ومكنش قادر يمسك نفسه لانه كان بيحبه جدا ،واليوم دا جوزي اصر انه ميسبوش لوحده وعرض عليه يبات في الشقه اللي قدامنا احنا عندنا شقتين قدام بعض ،فهو عرض عليه ينام في الشقه دي بحيث يبقي جنبه لو حصل حاجه او احتاج حاجه وفعلا هشام وافق هو اصلا مكنش داريان بالدنيا خالص وكان قلبي واكلني عليه اووي وعلي منظره صعب عليا لدرجه اني كنت عايزه اخده في حضني واهديه واقوله متخافش انا جنبك وكنت بتحجج بان جوزي واقف جنبه بيسنده او يهديه وانا امسكه من دراعه او امشي بايدي علي صدره بهديه وفي نفس الوقت جوزي لو شفني ف انا بعمل عمل انساني اكيد مش قصدي حاجه فاهمني طبعا ؟ !!.. المهم فضل قاعد عندنا الاول في الشقه شقتنا احنا بنحاول نخليه ياكل اي حاجه علشان ميقعش من طوله وبالعافيه وافق ياكل وكان كل شويه حد يتصل بيه فكان بيفتح باسورد الموبايل بتاعه قدامنا ف انا حفظته تلقائي ومكنش في فدماغي حاجه ، المهم جوزي بعديها خده الشقه اللي قدامنا علشان ينام فيها وساب موبايله وحاجته في شقتنا ،انا سبتهم هناك مع بعضهم في الشقه يقعدوا مع بعض وفضلت في شقتي وخدني الفضول افتح موبايله بس انا كان غرضي اشوف صور ليه وابعتها لنفسي اخليها عندي ،صور عاديه ليه مثلا في البيت او لو في مصيف يعني الصور دي ومكدبش عليك كنت بتمني الاقي صوره لجسمه مش شرط عريان بس اشوف صدره مثلا او صوره ليه بالشورت وكدا ..

انا : طب ماهو كان معاكو في مصيف قبل كدا ف اكيد شفتي الحاجات دي ؟
هند : الصوره تختلف ، الصوره هتفضل معايا هقدر ابص براحتي هقدر اطلع مشاعري معاها لكن في المصيف مش هقدر وجوزي قاعد فهمتني
انا : اه ، كملي
هند : ممكن اشرب قهوه
انا : اه طبعا اكيد ، يانووووور … اشربي مايه لو حابه اتفضلي
هند : ميرسي
نور : افندم يافارس باشا
انا : قهوه للمدام لو سمحت قهوتك ايه
هند : مظبوط
انا : مظبوط يانور وانا شاي بعد اذنك
نور : حاضر تحت امرك
هند : وصلنا لحد فين ؟!! اه ، لما مسكت موبايله وقلبت في الصور بس كلها صور شغل عادي مفيهاش حاجه لحد مالاقيت نوت كدا كاتب فيها حاجات فلقيت انه كاتب ومش هتصدقني بس كاتب انه معجب بيا وكاتب حاجات حصلت انا لما قريتها افتكرتها ، زي الطقم اللي كنت لابساه في خطوبه كذا وكاتب عليه دا كان افضل طقم هي لبسته وكتب برضو انه كان مبسوط جدا لما عرف اني بحب الجمبري زي ماهو بيحبه ، وكاتب انه كان بيبقي سعيد لما بنروحله يحللنا مشاكلنا علشان يلاقي فرصه يشوفني فيها ويبصلي في عيني من غير ماحد يشك انه بيشتهيني او حاجه .. والحاجه التانيه ان عنده سرطان يا استاذ فارس وانا كنت اول مره اعرف الحوار دا وقلبي اتقبض اول ما شفت كدا ، يعني باباه لسا متوفي وهو عنده سرطان ومكنش حد يعرف ان عنده سرطان .. هتصدقني لو قلتلك اني حبيته اكتر واتعلقت بيه اكتر واكتر لما عرفت كدا ؟

انا : هصدقك طبعا بس معلش السرطان دا ليه اعراض مظهرش عليه اي اعراض يعني شعره خفيف او جسمه ضعيف او اي اعراض من الاعراض المشهوره ؟
هند : لا بالعكس شعره عادي وجسمه حلو رياضي شويه
انا : طب ليه متقوليش انه كاتب كدا وخلاص وكمان محدش بيسيب موبايله كدا عادي ، يعني اقصد انه قاصد يكتب كل دا ويسيب الموبايل قدامك علشان تشوفيه فيجس نبضك يشوفك هل بتحبيه ولا هو اوهام بالنسباله ومتنسيش انك قلتيلي انك معترفتيلوش لحد دلوقتي يعني هو برضو ميعرفش انك بتحبيه ؟
هند : فاهمه قصدك ، بس انا سالت جوزي وقلتله هو انا حاسه انه مريض او ان فيه حاجه فجوزي قالي ان عنده سرطان بس مش قايل لحد ، هو مبيكدبش يااستاذ فارس
انا : مفيش مشكله ، كملي
هند : بعد ماعرفت كدا اتغيرت بقي معاملتي ليه نهائي وبقيت تلقائيا حنينه معاه وتصرفاتي كانه جوزي ومن غير ما اخد بالي كنت بعامله كدا يعني امسكه اهزر معاه اضحكله، اسرح في وشه ، وكل دا وجوزي قاعد بس هو فاكر اني بعامله باخويه وهشام للاسف كان محترم جدا في التعامل معايا وباصص في الارض علطول فعلشان كدا جوزي مشكش في حاجه .. لحد في يوم جوزي جيه ينام معايا انا مكنتش بجد طايقاه خالص ولا طايقه ريحته ولا طايقه اي حاجه فيه هو كويس جنسيا وكل حاجه بس انا كان كل تفكيري في هشام، جوزي نايم معايا وانا متخيله هشام كنت بهيج في ال……
انا : خش يانور ، اتفضلي القهوه
هند : ميرسي
انا : تسلم ايدك يانور ، خد الباب وراك … اتفضلي كملي حضرتك
هند : كنت بهيج علشان بتخيل ان هشام هو اللي فوقي مش عمر جوزي ، وخصوصا ان جوزي الجنس بالنسباله مش اساسي يعني كل فين وفين ينام معايا فالموضوع دا بالنسبالي كان عادي لحد ماقمت في مره من النوم لقيتني ااااا مش عارفه افهمهالك ازاي بس كنت بحلم بهشام وقمت لقيت نفسي ااااااااااا….
انا : جايباهم علي نفسك دا قصدك ؟
هند : اه ، هو دا لما صحيت خفت انا ازاي وصلت للمرحله دي ، مش لدرجه اني احلم بيه يعني ، وعلي فكره انا كنت فاكره الحلم بتفاصيله كلها علاقه جنسيه كامله بيني وبينه في الحلم وفاكره حاجات انا عملتهاله انا اصلا مش بعملها مع جوزي زي مثلا ال ااااااااااا….
انا : مدام هند اتكلمي براحتك انتي مش في مكتبه الاسكندريه انتي في مكتب استشارات جنسيه يعني الالفاظ عادي خدي راحتك
هند : متوتره بس شويه * وبتشرب بق قهوه *
انا : خدي راحتك عادي واظن ان التوتر قل عن اول ماجيتي وابتديتي تحكي مظبوط ؟!
هند : اه فعلا ، حلوه القهوه دي تسلم ايده
انا : احنا فريقنا علي اعلي مستوي
هند : * بتبتسم مجامله * واضح ، ودا السبب اللي خلاني اجي لحضرتك
انا : تحت امرك ، اهدي خالص واشربي قهوتك براحتك وولعي سيجارتك كمان ووقت ماتحبي تحكي احكي
هند : انا تمام ، لازم اكملك علشان الحق اروح بسرعه قبل ما جوزي يرجع وميلاقنيش انا مفهماه اني عند صحبتي عيانه
انا : الزوجه الصالحه رزق فعلا
هند : هتعرف ليه انا بعمل كدا لما اكملك
انا : لا انا بهزر عادي بفك الجو كدا ، انا ميخصنيش اصلا ،انا كل اللي هعمله هعرف المشكله واقدملك الاستشاره في الاخر
هند : اوكيه تمام ، انا لما حلمت بهشام حلمت بيه وانا بمصله وكمان بيعملي من ورا من طيزي يعني مع ان عمري ماحبيت المص مع جوزي كنت بعمله عادي تقضيه واجب وكمان مخلتوش يلمسني من ورا ، بعد الموقف دا اني قمت لقيت نفسي جايباهم من حلم بس ، ابتديت احس اني محتاجه هشام محتاجه المسه محتاجه انام في حضنه بص مش هتفهمني انت هتفتكر اني عايزاه جنس اه انا عايزاه جنس بس عايزاه اكتر حضن ، عايزاه اعمل معاه علاقه رومانسيه جنسيه .
انا : فاهمك فاهمك يعني مش جنس وخلاص قد ماهو مشاعر واحاسيس
هند : اه بالظبط كدا ، في الفتره دي مكدبش عليك انا طبعا مش هعرف اوصل لهشام او اعمل معاه حاجه زي كدا فاضطريت اني اريح جسمي مع جوزي لان جسمي كان علطول هايج ، بمجرد مااسمع صوت هشام او افتكره او اشوف اي حاجه بتفكرني بيه جسمي يهيج علطول . فكنت بحاول اني اتزوق لجوزي وبقيت انا اسفه في اللفظ بس بتحايل عليه ينيكني وهو مبيرضاش ويوم مايحن عليا ينيكني اي كلام وينام ، انا بجد كنت بلبسله وادلعله واعمله كل اللي هو عايزه وهو برضو مش راضي خالص.
انا : طب فكرتي مثلا تعرفي ايه اللي مخليه مش راضي ينام معاكي يعني مثلا شك في حاجه بينك وبين هشام ؟
هند : لا خالص لان مفيش حاجه بيني وبين هشام اصلا كل واحد فينا بيحب التاني بس محدش قال للتاني انه بيحبه ، انا بس اللي اعرف انه بيحبني علشان قريت مذكراته علي الموبايل لكن هو ميعرفش اني بحبه ممكن يكون حاسس اني مستلطفاه او بعامله بأريحية اكنه اخويا لكن ميعرفش اني بحبه وبعشقه وبموت فيه
انا : اهدي يامدام مالك انتي هتسخني علينا ولا ايه
هند : لا هسخن علي حضرتك ليه ؟! انت مش جوزي ولا هشام حبيبي
انا : علي رايك هتسخني عليا ليه لانا جوزك ولا انا عشيقك ، عندك حق و**** .. المهم خلصت كدا الحكايه ولا لسا ؟
هند : لا لسا اخر حاجه بخصوص عمر جوزي من بعد مااتغير معايا معرفش ليه او عرفت بعدين بس هقولك الاول بيعمل ايه ، يعني مبدأيا مبيرضاش ينام معايا ومعاملته في البيت ليا زي الزفت بتعامل كخدامه علطول زعيق وفي مره مد ايده عليه وقلت لماما وقالت لهشام وهشام اضايق ساعتها جدا بس ماما قالتله انهم بيهزروا وكدا ، وكمان مبينزلنيش من البيت الفتره الاخيره وحتي ماما بزورها بالعافيه ، مبيخلنيش اخش علي النت وجايبلي موبايل حقير صغير استني اوريهولك …. اهوه يادوب بيقول الو ، وانا جايبه موبايل من وراه وكمان علشان اخش علي النت واخده واي فاي من الجيران علشان لو دخلت علي الواي فاي بتاعنا ممكن يعرف ، مبقاش يقولي كلام حلو زي زمان ولا في خروجات اصلا وبيبات برا ولا حتي بيقولي هو فين ، مش عارفه حضرتك ملاحظ ولا لاء بس انا حامل في الشهر التاني وهو مش فارق معاه الحمل دا وان جسمي بيتعب بسرعه ،وهوبرضو مقضيها طلبات طلبات واعملي وسوي وهببي ويصحيني الفجر علشان اعمله اكل ، نفسيتي تعبانه وهو مش فارق معاه خالص ولا اكني كلبه عايشه معاه في البيت ولما بشتكي لماما بتقولي عادي دا جوزك ومن حقه يعمل اللي هو عايزه وانتي الغلطانه المفروض تسايسيه وتدلعيه دا الراجل شقيان علشانك …
لحد من اسبوعين اكتشفت ان البيه بيخوني بيكلم واحده علي النت وياحبيبتي وياروحي وكل الكلام الحلو اللي انت عارفه ولو طال يجيبلها نجمه من السما هيعمل وانا بتعامل علي اكني كلبه يعني مش كفايه ساكته علي كل اللي بيعمله كمان بيخوني ، البجح اللي معندوش ددمم ..* وبتولع سيجاره وهي متعصبه *
انا : هو برضو اللي بجح !!! تسمحيلي اقولك احا وسط الكلام عادي
هند : نعم ؟!!!!
انا : لا دا انا هقول احا عادي لسا هشخر بس قدام شويه
هند : ليه يعني مش فاهمه هو انا كمان اللي غلطانه اومال انا جايالك ليه يااستاذ اولويز ؟
انا : لا انا ابويا اللي غلطان علشان دخلني علي النت من وانا صغير وخلاني احب السكس وافتح المكتب دا ، شوفتي بقي ؟
هند : تمام ، يعني حضرتك معندكش حل
انا : حضرتك كدا خلصتي ولا لسا في حاجه تانيه
هند : لا لسا في حاجه برضو بس دي محدش خالص يعرفها وانا اول مره هحكيها لحد
انا : اتطمني كدا كدا كل اللي بتحكيه بمجرد خروجك من هنا بيتنسي ولا اكني اعرفك اصلا
هتد : تمام ، في الفتره اللي جوزي كان بيعاملني زي الكلبه وكدا وعلطول ضرب واهانه انا كنت مشحونه من ناحيه الرجاله فكنت بفتح النت بلاقي رسايل هاي انا كلبك وخدامك والكلام دا فمكنتش فاهمه هو ازاي راجل يقول علي نفسه كلب وكدا فسـأالت حد فيهم قالي انه بيتمتع وبيتبسط بالكلام دا وبيهيج لما ست تحتقره وتهين رجولته ، فبصراحه كنت بشتمه وهو كان بيبقي مبسوط وعايز يتشتم تاني ، فكنت باخدها حجه اطلع فيها غضبي من جوزي ومعاملته ليا في اني اهين واهزق راجل تاني لان في اعتقادي ان كدا بشفي غليلي من جوزي او من الرجاله عمتا ، وابتديت اني اي حد يخش يبقي عايز يتهزق اهزقه واشتمه حتي اللي بيخش يعاكس ويتعرف بشتمه برضو وكنت بفرح اوي لما بلاقيهم مذلولين كدا ، لحد ما الموضوع اتطور معايا وواحد منهم كان داخل يسالني انتي مستريس ليكي في الساديه؟!... فمهمتش ساعتها فشرح لي كل حاجه وعجبني الموضوع ، فكنت بعمله بقي علي النت مع الناس دي وابقي ساديه عليهم وفي نفس الوقت مكنتش بعرف اعمل كدا مع جوزي ولا اقدر حتي اشتمه او ازعق فيه
انا : اه يعني انتي نفسك تبقي ساديه وتذلي جوزك وتنتقمي منه ؟
هند : لا انت مش فاهمني انا مش ساديه انا بحب اعمل كدا مع ناس معرفهاش لكن مقدرش اعمل كدا مع جوزي اصلا ، وانا مبحبوش من الاساس فمش هعمل معاه كدا
انا : ماهو دا دافع حلو لانك مبتحبيهوش انك تمارسي عليه الساديه !!
هند : لا انا مش ساديه ومتسالنيش انا بعمل كدا ليه مع الرجاله ، بالرغم من ان هشام حبيبي انا معنديش مشكله اني اعيش عمري كله تحت رجليه اخدمه المهم ابقي جنبه
انا : يعني انتي ساديه علي ناس متعرفيهاش وخاضعه لحبيبك وزوجه عاديه مع جوزك ؟
هند : يعني حاجه زي كدا
انا : كويس، في حاجه تانيه عايزه تقوليها
هند : لا كدا خلاص دي كل الحكايه
انا : يعني باختصار يامدام هند مشكلتك انك بتحبي صاحب جوزك ونفسك فيه بس معملتيش معاه اي علاقه لحد دلوقتي ، وجوزك بيعاملك وحش وكمان بيخونك ، وعلشان تطلعي غضبك ابتديتي تبقي ساديه علي ناس متعرفيهاش بس مش عايزه تبقي ساديه في الحقيقه يعني ميول متداريه او ميول ساديه ظهرت عندك لغرض ما ، ومش عايزه تطلبي الطلاق علشان انتي حامل ، صح هي دي المشكله باختصار مظبوط ؟
هند : اه بس في نقطه انا لو حصلت الفرصه ان هشام قالي بحبك او اننا عرفنا بعض اننا بنحب بعض انا مستعده اتطلق من عمر واتجوز هشام ..
انا : ياحلاوتك اشجيني قولي كمان
هند : نعم ؟! في مشكله مع حضرتك
انا : طيب بصي يامدام هند ، مشكلتك دي محتاجه تفكير ، لانها مش مشكله جنسيه اووي دي مشكله اجتماعيه باستثناء حته الساديه اللي عندك اللي غالبا هتختفي بجوازك لهشام او هتزيد معاكي لو فضلتي مع جوزك . واحنا مكتب استشارات جنسيه ف تمام مفيش مشكله هنساعدك في ايجاد الحل ، كدا كدا رقم حضرتك معانا في خلال اسبوع باذن **** هنتصل بحضرتك لو قدرتي تيجي نقولك علي الحل او لو حابه نبلغهولك في الموبايل
هند : صعب اجي تاني بصراحه ، ويفضل لو بنت تكلمني بحيث لو جوزي كان موجود وحب يسمع صوتها يعني وحضرتك فاهم
انا : اه اه مفيش مشكله ، قبل ما اقفل ملف حضرتك في اي حاجه عايزه تزوديها
هند : * بتفكر * ممممم لا بس كدا
انا : خلاص مفيش مشكله
هند : ميرسي يااستاذ فارس ، بس انا ليا سؤال هو ليه اسم حضرتك يعني اولويز المفروض انه اسم مش ولا بد يعني حضرتك فاهم طبعا
انا : اه هههههههه لا اولويز دا انا كان قصدي اولويز في خدمتك يعني مصطلح انجليزي معناه علطول في خدمتك او دائما في خدمتك ، وبعدين انا زي الاولويز العميل بيحس معايا بالامان والراحه
هند : هههههههههههه ميرسي لوقتك ، استاذنك
انا : اتفضلي ..* وخرجت *
سلمي : * بتخبط وتخش * بقولك يافارس في حوار حصل مش عارفه اعمل ايه ونسيت اقولك عليه ومرضتش اكلمك وانت مسافر اعكنن عليك ولا ازعجك وقلت اسيبك تتبسط و….
انا : شششش اخلصي حصل ايه انتي لسا هترغي
سلمي : انذار الحريق ضرب من ٣ ايام ف المايه اشتغلت في المكان تطفي الحريقه و كل الملفات اتبلت وباظت كلها كلها مفيش حتي ملف واحد سليم كلهم باظوا حتي انا لما دورت علي اي ملف مفيش كله كله باظ خالص واتبل ونشفتهم و**** نشفتهم وماليك عليا حلفان قعدت انشف فيهم وبرضو منشفوش
انا : خلصتي رغي خلاص ، وايه يعني اما الملفات تتبل ولا تتحرق هو احنا بنعمل بيها حاجه اصلا دا منظر كدا محطوط في الاوضه علشان العميل لو مش واثق فينا بنوريله انه مش اول واحد يتعامل معانا وان فيه قبله كتير
سلمي : يعني انت مش متضايق انا قلت انت هتخصملنا او هتولع فينا او هتهزقنا علي الاستهتار او مثلا هتربطنا في الكرسي وتعذبنا ونقعد نصرخ ونقول لاااا مش هنعمل كدا تاني احنا اسفين اسفييين
انا : * بشاورلها تطلع برا * برا لااا مش هسمع حاجه تاني اطلعي برا ، انا بضاني علي قدي **** يباركلك
سلمي : خلاص هطلع بس في واحد برا لسا جاي وعايز يقابلك
انا : لا مستني ايه انا دماغي صدعت اعتذريله او خليه يجي بكره لو في مواعيد متاحه بكره ، وخدي الملف دا * بكتب عليه مدام هند وهشام وعمر * خدي الملف دا راجعيه كدا وقوليلي رايك فيه
سلمي : حاضر
انا : رانيا ونور برا ولا مشيوا
سلمي : كله مشي الساعه بقت ٦ المغرب
انا : طب قفلي انت كمان وانا هلم حاجاتي ونقفل المكتب وهوصلك في طريقي
سلمي : لا انا هعدي علي واحده صحبتي مش مروحه
انا : * بوضب حاجاتي وبحضرها * قشطه يالا سلام وابقي اقفلي انتي بعد ماتخلصي
سلمي : مع السلامه باي ………… … انتهي الجزء الاول

الجزء الثاني
( القضيه الثانيه )

(فارس اولويز في مكتبه ومعاه عميل جديد )
انا : هستاذنك لحظه بس هرد علي التليفون
ياسمين : اتس اوكيه
انا : معاكي ياسلمي
سلمي : خلصت ملف مدام هند ، لا انجزني دي اتصلت اكتر من مليون مره النهارده لما صدعت اللي خلفوني وانا عندي شغل كتير ومش هعرف كل شويه اشتغل في الزن بتاعها دا زن زن زن زن مبتهداش خالص لما وترتني بجد ولا حتي عارفه...
انا : سلماااااااي سلماااااااي انا مش فاضي للرغي دا ، انتي مش قريتي الملف زيي ، اتفضلي حليه انتي وابعتيلي هتقوليلها ايه علي الواتس اب ولو حلو هقولك اوك
سلمي : انا في ايدي شغل تاني مش هعرف وبعدين لسا هفكر واكتبلك الحل وبعدين استني موافقتك وبعدين اكلمها اقولها اللي كتبته لا دا كتير عليا خالص انا بنت ناس و**** علي البهدله دي وانت ممرمطني مع….
انا : ماشي ماشي ماش.. خلاص يبقي تهدي كدا ولما تكلمك تقوليلها احنا قولنالك هنفكر ونرد عليكي ، وقوليلها تهدي شويه هاا تهدي
سلمي : خلاص يافارس هتصرف انا . * وبتقفل المكالمه *
انا : احا ايه دا ؟! …. سوري يا انسه ياسمين قطعت كلامك
ياسمين : اتس اوكيه بس اسمها جاسمين مش ياسمين ،اوكيه !
انا : جاسمين جاسمين ، كدا انا بنطقها صح جاسمين
ياسمين : عادي زيك زي معظم الناس اللي بتنطقها غلط
انا : اه ! طب نخش في الموضوع وتحكيلي ايه مشكلتك
ياسمين : اوكيه ،بات كان اي هاف أأأأ درينك لاييييك كابوتشينو
انا : اه اكيد طبعا مفيش مشكله ، يانوووور
انا : هستأذنك في كابتشينو للانسه
نور : * واقف متنح * اااه ااااااه
انا : *هستأذنك لحظه ياجاسمين … * وبروح لنور * ياض كابتشينو ياض البتاع ابو رغوه دا اللي فيه بني في النص ،مالك متنح ليه يخربيتك تقول علينا جرابيع دلوقتي يعني ، ياض يخربيتك مالك انت فقدت النطق ولا ايه
نور : كافي ميكس يعني يافارس باشا
انا : ياكسم فقاقتك ، لا مش هو بص * بطلع فلوس من جيبي * اطلع علي الكافيه اللي اول الشارع قوله عايز كابتشينو وخد معاك ماج من عندنا علشان ميبانش انك جايبه تيك اواي ومتتاخرش واياك يقع منك ولا يدلدق فاهم
نور : امرك فارس باشا
انا : * برجع لمكتبي *اسف مره تانيه علي التاخير ياانسه جاسمين
ياسمين : لو مش فاضي هعدي عليك مره تانيه لان بجد كدا اوفر ، المفروض انا كلاينت يعني في احترام ، بلاس ان انا جاسمين اوكيه يعني احترام يكون اكتر
انا : نور بيعمل كابتشينو كويس جدا روعه هيعجبك ، عقبال ماحضرتك تحكيلي ايه مشكلتك علشان انا اقدر اساعدك *وببتسم ابتسامه لزجه *
ياسمين : اوكيه ، انا اسكشوال وبميل للبنات اكتر .. ايه الحل ؟!
انا : ناس كتير بيبقوا بايسكشوال وبيميلوا لنفس جنسهم عادي فين مشكلتك
ياسمين : لا انا مش بايسكشوال انا اسكشوال يو نو ذا ديفرنت بيتوين زيم ؟!
انا :معلش بس ممكن يبقي الكلام بالعربي علشان ابقي فاهمك اكتر وتاني حاجه يعني ايه اسكشوال دي ؟!
ياسمين : اسكشوال يعني السكس بالنسبالي حاجه مقرفه وبفضل اعمل علاقه رومانسيه او صداقه بس بتبقي بتحرر اكتر
انا : مع رجاله ولا ستات بس
ياسمين : بالنسبالي ملقتش متعه مع الرجاله او مبيجذبونيش ف انا لقيت متعه في الستات اكتر
انا : يعني ليسبيان في الاخر
ياسمين : نووووو انا مش ليسبيان انا اسكشوال
انا : خلاص اهدي في ايه ، عرفت انك اسكشوال مش ليسبيان مفيش مشكله هنساعدك برضو بس علشان اكون دقيق جدا في حل المشكه انا هقعدك مع استاذه سلمي هتفهمك بسرعه علشان هي عارفه مصطلحات الميول اكتر مني
ياسمين : هروح مكان تاني تبعكم يعني
انا : لا لا لا خالص دا مكتبها هنا جنبي ، اتفضلي هوصل حضرتك ليها
ياسمين : * بتنزل رجل من علي رجل وبتقوم بكل تناكه * اوكيه
انا : * بخبط باب مكتب سلمي وبخش * انسه ياسمين عندها مشكله وانتي هتعرفي تساعديها اكتر مني
سلمي : اه اه اكيد تحت امرك * وبتسلم عليها * اتفضلي استريحي
انا : انسه ياسمين او جاسمين لازم مشكلتها تتحل بسرعه ياسلمي عايزك تبذل اقصي ماعندك علشان تحليها اتفقنا
سلمي : *بابتسامه بضان * اكيد اكيد طبعا يامستر اولويز * وبترفعلي حاجبها
انا : استاذنكم انا * ووانا خارج من المكتب بشاور لسلمي انها مجنونه وبرجع لمكتبي وبعديها بدقيقه بيخبط عليا شخص * …… اتفضل
احمد : مساء الخير، استاذ فارس؟ * وبيسلم *
انا : * بقوم اسلم عليه * ايوا استاذ فارس اتفضل حضرتك
احمد : يزيد فضلك ، انا احمد كنت واخد من حضرتك ميعاد علشان عندي مشكله جنسيه وكدا * وبيبتسم وبيدعك ايده في بعضها *
انا : تحت امرك اكيد ، بس فك كدا واهدي احنا رجاله زي بعض فمفيش توتر او حاجه ، لو بتشرب سجاير ولع عقبال ماتقولي تشرب ايه
احمد : مالوش لزوم التعب دا
انا : ياراجل تعب ايه قول قول متتكسفش
احمد : يبقي شاي ماشي
انا : عينيا يجي بس مسئول البوفيه وهتشرب احلي شاي
احمد : يزيد فضلك ،
انا : قولي بقي ياابو حميد ايه مشكلتك
احمد : * مكسوف ومتوتر *
انا : طب انا هسهلها عليك ، انت ضعيف جنسيا بتاعك مبيقفش يعني
احمد : ايه لالالالالالالا جنسيا تمام وزي الفل
انا : طب سرعه قذف او برود جنسي او مراتك عندها برود جنسي
احمد : لاللاالالاللالا كله تمام وزي الفل ، بس حضرتك عرفت منين اني متجوز
انا : * بشاورله علي الدبله في ايده * ما انت لابس دبله اهوه وكمان حاطط صوره فرحك خلفيه للموبايل
احمد : * بيبتسم بانبهار شويه * اه صح ، واضح ان حضرتك فعلا زي ما بيقولوا
انا : لا اصحي معايا كدا انت جاي لفارس اولويز يعني همتصلك مشكلتك ، وهتحس معايا بالتغيير
احمد : هههههه اكيد انا بس كنت عايز اعرف ليه اولويز يعني اشمعنا الاسم دا ؟
انا : اولويز دا ياسيدي كنايه عن العميل بيبقي عنده مشكله فبيخرجها عندي وبعد كدا بحلهاله وبيمشي ولا اكني اعرفه ، زي الاولويز بالظبط الست تخرج مشاكلها فيه وترميه بعد كدا ولا اكن حاجه حصلت
احمد : وجهه نظر برضو
انا : يالا يابو حميد نخش في الموضوع علطول وتحكيلي مشكلتك
احمد : اه اه اكيد ، انا احمد عندي ٢٩ سنه متجوز بقالي ٤ سنين معنديش اولاد مستوايا المادي كويس والحمد لله بشتغل في شركه استيراد وتصدير ومراتي هبه ٢٨ سنه بتشتغل في بيوتي سنتر وحياتنا كويسه الحمد لله حتي الجنس بينا كله تمام بس في شويه حاجات بسيطه كدا انا جايلك فيها يعني ،
انا : الحاجات دي مراتك تعرف عنها ولا دي خيالات عندك انت
احمد : مراتي تعرف كل حاجه بس في حاجه نقصانا او او مش عارفين نبدا منين ، في خلل في الحكاي….
انا : اسف هستاذنك معلش ...ادخل
نور : الكابتشينو يافارس باشا
انا : لا وديه في مكتب سلمي وهات للاستاذ شاي سكرك ايه
احمد : زياده
انا : زياده ، وانا قهوه
نور : حاضر فارس باشا
انا : اسف استاذ احمد كمل
احمد : بصراحه كدا انا حاسس اني عرص
انا : احا ايه دا في ايه ؟!
احمد : اه انا حاسس بكدا انا هخبي ليه انا عرص علي مراتي او لسا معرصتش عليها او عرصت مش عارف بس انا بحب ابقي عرص ومش عرص
انا : لا لحظه واحده كدا وفهمني واحده واحده علشان انا مخي عطل دلوقتي .

احمد : هشرحلك من البدايه ، انا اتجوزت هبه من ٤ سنين زي ماقولتلك وكانت الحياه بينا عادي جدا واتفقنا مفيش ***** علشان نستمتع بحياتنا اطول مده وبعد كدا نشوف حوار ******* دا ، كنا بنخرج ونسافر كتير ونتفسح والحياه حلوه جدا لحد ما اكتشفت اني حابب اعرص بموقف كدا حصل معايا كنا بنصيف في شرم الشيخ ونازلين في اوتيل تبع الشغل عندي ، وفي يوم انا صحيت الصبح ملقتهاش جنبي فاتصلت بيها مردتش ، فاستنيت لحد مارجعت وكنت قلقان عليها قالتلي انها كانت بتعمل مساج ف انا اتضايقت جدا بس هي لحقتني وقالتلي ان اللي عملتلها المساج ست ومرضيتش تخلي راجل يلمسها او يشوف جسمها ، ف انا ساعتها هديت بس من جوايا حاجه خلتني اتخيل مراتي وهي بتتعري لبتاع المساج ويكون راجل مش ست ، بس الفكره راحت من دماغي وكملت حياتي ورجعنا من المصيف وبعديها بكام شهر طلع في دماغها عايزه تعمل تاتو علي ضهرها فوق طيزها بشويه ، وهي شغاله في بيوتي سنتر وكدا ناس راقيه شويه فكل زباينها بيبقوا عاملين تاتوهات في ايديهم ورجلهم وكدا ، وهي حبت الموضوع وعايزه تجربه، فسالت زبونه عندها قالتلها علي عنوان واحد بيرسم تاتوهات وايده تتلف في حرير واسعاره حلوه مناسبه ، عرضت عليا الفكره وانا رفضت بصراحه في الاول ، بس بعد كدا كتر الحاحها وزنها وتعالي معايا علشان تبقي موجود ومتخافش دا راجل محترم ولو شاف جسمي دا شغله مش هينكني يعني والكلام دا .

انا : وانت يااحمد كنت خايف من ايه ؟
احمد : مكنتش خايف ، بس اولا دا حرام وكمان التاتوه في ضهرها يعني مش هيبان غير لما نطلع مصيف بس ؟
انا : بتطلعوا مصيف مراتك بتلبس فيه بكيني
احمد : اه قطعتين
انا: وانت بتبقي مبسوط
احمد : عادي هتبسط من ايه دا مصيف والناس كلها بتلبس كدا
انا : اومال كنت خايف تخليها تعمل تاتوه ليه طالما كدا كدا في المصيف بتلبس بكيني وناس كتير شايفه ضهرها ؟ خد راحتك يا ابوحميد مش مستاهله تخاف مني او تنكر حاجه
احمد : كنت خايف من ااااااا بصراحه معرفش ساعتها كنت خايف من ايه كنت خايف مثلا ان ….
انا : انك تهيج وزبك يقف لما تلاقي حد بيحسس علي مراتك قدام عينك مش كدا ؟
احمد : * بيبص بعيد شويه * حاجه زي كدا
انا : ابو حميد لاااا مفيش داعي للكسوف كلنا عندها رغبات مكبوته وعايزين نطلعها ، متترددش انك تقولها لفارس اولويز
احمد : انا بس علشان اول مره حد يعرف الكلام دا فمتوتر وخايف شويه
انا : ولا تتوتر ولا حاجه وادي الشاي جيه اهوه في ميعاده علشان تخف توتر شويه .. تسلم ايدك يانور
نور : العفو يافارس باشا
احمد : تسلم ايدك ، * بيشرب بق شاي *
انا : * باصصله *
احمد : * بيرجع شعره لورا وبيعدل لياقه قميصه وبياخد نفس طويل وبيستعد نفسيا * .. بص يافارس انا هقولك كل اللي جوايا وهسيبني من التفاصيل اللي ملهاش لازمه واخش في البدايه علطول
انا : طب وحوار التاتو ايه اللي حصل فيه
احمد : هحكيلك من اول ما وافقت علشان انا قعدت فتره كبيره كان في مشاكل بينا بسبب الحوار دا وخناقات فملهاش لازمه احكيها
انا : اللي يريحك احكي * وبرجع ضهري لورا وبربع ايدي وبسمعه *
احمد : بص ياسيدي ….
فلاش باك

هبه : طب طالما وافقت اعمل تاتو ماتيجي معايا ؟
احمد : لا ، روحي لوحدك واحكيلي لما تيجي او كدا كدا انا هشوفه عليكي
هبه : * مبسوطه * طب ايه رايك اعمل فراشه ولا ورده ولا بص بص اعمل الرسمه دي * وبتوريله كتالوج *
احمد : الفراشه حلوه بس الوانها مش اووي يعني
هبه : بص انا محتاره مابين الفراشه دي ومابين رسمه التنين الصغنن دا
احمد : * بيبص علي الرسمه * بس دا ديله طويل ونازل لحد طيزك
هبه : وايه المشكله ماهو كدا كدا مش هيبان في المايوه او في الاندر
احمد : اه بس هيبان للراجل وهو بيرسمه هيشوف طيزك
هبه : طب ما الدكتور بيديني حقنه وبيشوف طيزي ايه المشكله ؟!
احمد : اقتنعت ، خلاص روحي اعمليه ولما تيجي اشوف فعلا يستاهل الهوليله اللي عملتيها دي ولا هيطلع رسمه وحش في الاخر
هبه : * بتبوسه في خده * يخليك ليا ياررررررب .
بعد ماعملت التاتو
هبه : * نايمه علي بطنها علي السرير * ها ايه رايك
احمد : * بينزلها الاندر * لا حلو والوانه حلوه ومظبوط * وبيحسس بايده عليه * دا خلاص كدا بقي ملزوق في لحمك
هبه : اه هيفضل علطول بس الاحمرار دا هيمشي بعد يومين كدا هي بس طيزي محمره علشان الألم
احمد : اه ، * وبيضربها علي طيزها * تصدقي طيزك احلوت اكتر بالتاتو دا
هبه : * بعلوقيه وبترفع الاندر * مش قلتلك انه حلو
احمد : لا بترفعي ايه ، خليكي زي ما انتي كدا * وبينزلها الاندر وبيلسوعها علي طيزها *
هبه : *بعلوقيه * اااااه يا احمد طيزي وجعاني مكان الابره
احمد : * بيبوس في طيزها وفي ضهرها وبيتكلم * ابره ايه ياهبه
هبه : الابره بتاعت البتاعه اللي كان بيرسم بيها
احمد : هي كانت بتوجعك * ومكمل بوس فيها *
هبه : اسكت يااحمد دا كان كل لما يدوس بيها جامد وبيرسم انا كنت بصوت صويت ولا اكني بتناك هههههههههههه
احمد : ما انتي علقه
هبه : كانت بتوجع بجد و**** يااحمد مش علوقيه خالص وهو ماسك في ضهري وفي طيزي بايده خشنه كدا وعمال يرزع بالابره وانا اصوت وهو ولا حاسس بيا ههههههه
احمد : * ابتدي يهيج وزبه يقف وبيقلع البوكسر وبينام عليها بيحك زبه في طيزها من برا * اه كملي وحصل ايه بعديها
هبه : ولا حاجه رسملي التاتو ، مالك هايج كدا ليه
احمد : التاتو هيجني عليكي اووووي * وراح بالل زبه ومدخله في كسها من ورا وهي ناميه علي بطنها وهو فوقيها *
هبه : مش كنت رافض اني ارسمه اااااااه
احمد : مكنتش اعرف انه هيبقي جامد اوووي كدا
هبه : ممممم لو اعرف انه هيهيجك اوووي كدا كنت رسمتلك اتنين تاني
احمد : * هاج اوووي * انتي هتروحيله يرسملك تاني
هبه : ااااااااه يرسملي واحد كمان في بطني تحت سرتي اااااااه استني افرد رجليا ، رجلي متنيه تحتي وجعتني
احمد : *بيرفع نفسه سنه وبيكمل نيك * ولما يرسملك علي بطنك هيشوف كسك ياهبه مينفعش لا
هبه : مايشوفه يعني هو هياكله مممممممم
احمد : يعني لو شاف كسك عادي افرضي لمسه
هبه : ااااااااه ماهو شغله ياحبيبي وبعدين انا مش هشوفه تاني ولا اااااااااااه ولا حتي هو عارف انا مين ولا ساكنه فين
احمد : * زاد في الهيجان اووووي * هترسمي انهي رسمه
هبه : هرسم مممممممم امسك بزي امسكهم امسك بزازي ادعكهم وانت بتنيكني ااااااااه
احمد : هترسمي ايه
هبه : * بتتاوه وبتتكلم * هرسم مممم برج ايفيل وهخلي رأس البرج لتحت ناحيه كسي ياحبيبي افرك اوووووي
احمد : اااااااه يالبوه كدا هيشوف كسك اكيييييد علشان راس البرج هتبقي طويله
هبه : ممممممم وهنضفله كسي كمان عشان مش هيعرف يرسم علي شعر كسي
احمد : اووووووف يخربيتك هيجتيني اووووووي
هبه : نيك نيكني جامد طالما هيجت اووووي كدا
احمد : * جاب اخره ومش مستحمل خلاص * طب لو روحتيله بشعر كسك هيحلقهولك هو
هبه : اااااااااااااه
احمد : * بهيجان * اااه ايه
هبه : هينضفلي كسي ياحبيبي
احمد : اوووووووف * وراح جايبهم في كسها ونايم عليها بياخد نفسه وعرقان نيييييك *
هبه : * لسا نايمه تحتيه وحاضنه ايده * ايه الهيجان دا كله ، كل دا من تاتو علي كسي
احمد : *لسا بياخد نفسه * كل دا من … من شرمطتك ياحبيبتي
هبه : يعني اروح اعمل تاتو لكسي * وبتلف نفسها من تحتيه وهو بينام علي ضهره وهي بتحط راسها علي صدره *
احمد : لو هيطلع جامد كدا زي التاتو دا يبقي روحي
هبه : حبيبي عايزه اقولك حاجه بس متزعلش مني
احمد : قولي * وبيقوم من علي السرير *
هبه : انت هيجت لما عرفت ان راجل تاني هيشوف ااااا هيشوف جسمي وبتاعي وووو وكدا
احمد : * بيلفلها وشه وهو واقف * اه بس انا مش معرص ياهبه ومش هوافق حد يلمسك غيري
هبه : مش فاهمه يااحمد ، وانا مش شرموطه علشان حد غيرك يلمسني
احمد : هشرب مايه واجيلك
هبه : * قامت تسرح شعرها قدام المرايه وبتبص علي التاتو وقالبه وشها *
احمد : * راجع في ايده كوبايه مايه وبيكلمها * قالبه وشك ليه كدا
هبه : شوف انت قلت ايه
احمد : هفهمك تعالي بس ، تعااااالي اقعدي هفهمك * وبيزقها يقعدها علي طرف السرير * احنا مبنخبيش علي بعض حاجه صح
هبه : صح هاااااا
احمد : انا مش معرص ياحبيبتي بس بحب الناس تهيج عليكي وميوصلوش لحاجه
هبه : يعني ايه
احمد : يعني تهيجيهم واشوف في عينيهم انهم خلاص هايجين عليكي وعايزين يناموا معاكي ، بس هو دا اللي بيهيجني لكن فكره انه ينام معاكي ف لا استحاله انا مش هوافق علي كدا ابدا انا انيكك وانيكه لو فكرتي تعملي كدا
هبه : * بتبصله باستغراب * انت غريب ، ما اي حد بيهيج عليا في الشارع وبيعاكسوني وبيبقو ساعات عايزين يتحرشو ايه الجديد في اللي انت بتقولو ودا مش بيحصلي بس دا بيحصل لكل بنت وست ، معني كدا انك علطول هايج عليا
احمد : مش بالمعني الحرفي ، بس فكره ان في حد شايف جسم مراتي وهيموت ويوصله ومش عارف ، الفكره نفسها بتهيجني اوووي وياسلام لو لمس جسمها وحس بيه وبرضو مش عارف يوصله
هبه : طب افرض حد ناكني هتعمل ايه هتدافع عني ولا هتتبسط وتستمتع
احمد : لما امد ايدي عليكي واهزقك دلوقتي هتتبسطي ؟ اتعدلي ياهبه ، انا قلت ايه انا قلت انا مش معرص ولو حصل هنيكه وانيكك
هبه : * ارتاحت شويه نفسيا * يعني انت بتهيج بس علي كدا
احمد : دا مش اساسي ، انا بهيج عليكي اصلا بس دا بيزود هيجاني لما اعرف ان حد لمسك او اتحرش بيكي او شاف جسمك وريل عليه
هبه : طب ماطالما كدا تعالي بنفسك معايا وانا بعمل التاتو وتشوف بنفسك
احمد : مش دلوقتي روحي بس انتي الاول وبعد كدا احكيلي اللي حصل او اقولك اتصوري وانتي بتعملي التاتو صوري فيديو توثيق اللحظه وكام صوره كدا

انا : كمل كمل كلامك انا سامعك ، هعمل ريستارت للراوتر ،بس قول قول سامعك ، هي راحت واتصورت فيديو
احمد : اه وشفت الفيديو وشفت الراجل وهو بيسند بايده علي كسها من فوق علشان يرسم التاتو وكمان نزلها الاندر وشاف جزء من كسها
انا : وطبعا انت هيجت جامد لما لقيت كدا ونكتها وانت هيجان … كسم شركه النت علي كسم الراوتر دا
احمد : هو النت في مصر كله كدا زباله
انا : * برجع لمكتبي * ياكش يشتغل في الاخر ، المهم هيجت ونكتها
احمد : اكيد واتفرجت علي الفيديو دا كتير والصور كمان
انا : انت حكيتلي ليه تفاصيل العلاقه بينك وبين مراتك كان ممكن تحكي وتقولي نكتها وخلاص ليه بالتفاصيل ؟
احمد : زي ماحكيتلك يافارس انا بحب اهيج الناس عليها بحب احكي عنها حتي لو هألف قصص عليها المهم اشوف في نظره اللي قدامي انه هايج عليها ونفسه فيها دا بيهيجني اووي
انا : طب مفكرتش تعمل كدا علي النت وتبعت صورها لناس متعرفهاش وكدا كدا محدش يعرفك
احمد : لا صور لاء انا مش معرص ، لكن كنت بكلم رجاله علي مراتي واوصفلهم جسمها واقولهم لو انتو معاها هتعملوا ايه وكنت بهيج علي اللي بيقولوه
انا : طب وهبه بتبقي معاك في الموضوع دا ولا لوحدك
احمد : ساعات كتير بتبقي معايا وبخليها تكلم ناس من علي النت صوت علشان يتاكدوا انها ست وتكمل شرمطه معاهم كتابه
انا : طب ليه مينكوهاش صوت ، اسف قصدي ليه ميناموش معاها صوت ؟
احمد : ولا يهمك ، بس نقطه يناموا صوت ف انا كدا معرص لكن لما يكون كتابه دا كدا كدا كلام شات عادي
انا : كويس ، يعني انت بتحب تهيج الناس علي مراتك وبتعمل شات مع ناس متعرفهمش وبتحب تسمع كلام يهيجك عليها من ناس متعرفهمش وهي كمان بتشاركك بس مبتحبش حد ينيكها او يعمل معاها علاقه علشان ميتقالش عليك معرص ، صح ؟
احمد : اه
انا : طب فين مشكلتك ، ما انت كويس وزي الفل اهوه ومراتك كمان موافقه علي اللي بتعمله . دا انت تحمد **** ياراجل في ناس غيرك مراتاتهم مطلعه عينيهم ومش بتوافق
احمد : لا مفيش مشكله ، انا اسف اني عطلتك ، انا مضطر امشي * وبيتوتر ويقوم يمشي *
انا : يااستاذ احمد لحظه بعد اذنك ، ايه اللي حصل ؟ في ايه ؟ مالك قلقت كدا ليه وقمت مشيت ؟ في حاجه حصلت ضايقتك مني ؟
احمد : * بيمسح جبينه من العرق * لا لا محصلش انا اسف مش هقدر اكمل وممكن تنسي كل اللي قلته اكنه محصلش وانا مجتش اعتبرني مجتش
انا : طب اهدي كدا وروق محصلش حاجه ولا اكن في حاجه حصلت * وبخبط علي كتافه * ياجدع روق في ايه هجيبلك ليمون يهدي اعصابك ، من غير ماتستغرب بس اشرب الليمون اهدي وانزل ومتجيليش تاني ولا اكني شفتك ولا اعرفك ،اتفقنا ؟!... يالا اقعد وارتاح … * بفتح باب المكتب * يانور كوبايه ليمون بعد اذنك
نور : امرك يافارس باشا
انا : * برجع للمكتب * الليمون هيجي دلوقتي وتبقي زي الفل ….قولي ايه رايك في ديكورات المكتب
احمد : * بيبص علي الديكورات * حلوه استايلها مش قديم ومواكب العصر
انا : دفعت فيها ددمم قلبي و**** ههههههههه
احمد : **** يزيدك
انا : * بمسك الملف بتاعه * دا الملف بتاعك اهو هقطعه ولا اكن حصل حاجه وكمان محدش هيعرف عن هبه مراتك ولا انك حابب الناس تهيج عليها ولا اي حاجه حتي بص انا كنت كاتب انك مش معرص اهووه بص كدا ، علشان برضو أأكد علي نفسي وانا براجع انك مش معرص وانك بتعمل كدا شهوه وهيجان * وبعمل اني بقطع الملف *
احمد : * بيبص للملف ويبصلي *
انا : انت قطعت مشوار كبير وانا الوحيد اللي اقدر اساعدك ف زي ماتحب لو حابب ننسي وتكمل في حياتك هقطع الملف * وبقطعه سنه * لو مش حابب يبقي ابطل تقطيع ونكمل كلام …
احمد : استني … انا كنت بكدب عليك
انا : * بقطع الملف وبرميه في الزباله * اظن طالما بتكدب يبقي كل الكلام اللي كتبته مالوش لازمه ونفتح ملف جديد ، مش كدا !!
احمد : انا كدبت في كام نقطه بس مش في كل اللي قلته
انا : ادخل ….. حط الليمون هنا يانور
نور : حاضر ، مدام رانيا بتقول لحضرتك في واحد برا كان موجود امبارح بس ملحقش يخش لحضرتك ومستني حضرتك تاني النهارده
انا : * ببص في الساعه * لا دا الوقت اتأخر وانا لسا مخلصتش خليها تقوله يجي بكره بدري ، ولا اقولك هكلمها انا خلاص اتفضل انت
نور : طب انا هستأذن علشان الحق اروح ، هتحتاج حاجه مني قبل مااروح ؟
انا : بالسلامه انت
نور : بعد اذنك
انا : هبقي معاك يا احمد لحظه بس هعمل تليفون صغير كدا عقبال ماتشرب الليمون
احمد : *بيهز راسه موافق *
انا : ايه يارانيا اللي عندك دا اللي جيه امبارح متاخر ؟! هو واخد ميعاد ؟!
رانيا : لا ، هو جيه امبارح وانا كنت ماشيه ف سلمي هي اللي قالتله هشوف استاذ فارس
انا : طب خلاص مشيه واديله ميعاد يجي فيه او يحجز ، مالك يارانيا هو اي حد بيجي يستني بندخله من غير مواعيد ولا ايه
رانيا : علي صوتك شويه انت بتوشوشني ليه مش سامعه
انا : اديله ميعاااااااااااااد يجي فيه ياراااااانيييييا
رانيا : براحه علي ودني انت بتزعق ليه ، حاضر هديله ميعاد يجي فيه
انا : انا اسفلك انا اللي غلطان اني بزعق
رانيا : انا هديله ميعاد وهقوم اروح كفايه عليكو شغل كدا النهارده
انا : بالجزمه وعلي دماغنا بعد كدا او تفي علي وشنا لو حابه ما احنا مهزقين اصلا
رانيا : و**** ما انا سامعه انت بتقول ايه ، يعني امشي ولا عايز حاجه
انا : امشي يارانييييييا امشي
رانيا : ماشي سلام
انا : *بقفل السماعه * بتضحك .. ليك حق تضحك دي معذبانا و**** يا بوحميد
احمد : اكل العيش بقي معلش استحمل
انا : علي رايك ، ها هديت بعد الليمون
احمد : اه انا تمام
انا : يالا احكيلي بقي كدبت عليا في ايه
احمد : انا بصراحه كدا …..
انا : سامعك
احمد : هبه مراتي متعرفش اي حاجه من دا كله انا قلت كدا بس علشان مكنتش واثق فيك او خفت تشوفني معرص فقلتلك انها معايا وعارفه كل حاجه لكن هي متعرفش وانا بعمل كل دا من وراها وكمان ببعت صورها علي النت وهي متعرفش اي حاجه اصلا وبكلم ناس علي النت وبصورها ليهم من غير ماهي تعرف وكمان ببقي قاصد اني لما اخرج معاها نروح اماكن زحمه واخليها تخبط في الرجاله علشان يلمسوا جسمها

انا : طب وحوار التاتو محصلش اصلا ولا حصل وانت مغير الاحداث
احمد : لا حصل بس مكنش بنفس الطريقه ، اللي حكيتهولك كان نفسي هو اللي يحصل لكن هي عملت تاتو علي طيزها من فوق عادي عند اخر العمود الفقري كدا وهي لوحدها كانت مصوره فيديو وصور ليها بس صورتها كنوع من الفرحه وحاجه جديده يعني للذكري ، انا اللي كنت ببص للموضوع بشكل تاني . حتي الراجل اللي بيعملها التاتو كان محترم وبيرسمه عادي وكان لما بيسند علي طيزها كان بيبقي غصب عنه . انا اللي كان نفسي يحصل الحوار اللي حكيتهولك
انا : حلو يعني مراتك متعرفش حاجه وانت بتعمل كل دا من وراها وبتألف قصص وحوارات عليها ونفسك انها تشاركك وتبقي معاك في الكلام دا
احمد : اه ، بس من غير ماتشوفني معرص او اقل في نظرها
انا : هي دي المشكله بس انها متشوفكش معرص ؟
احمد : بص بصراحه هما مشكلتين
انا : احمددددد انا ابتديت اتعصب ، انا مش قاضي هحكم عليك ولاحظ اني مديك من وقتي كتير وانت عمال تلف وتدور ، فهتقول اللي حصل وتنجز ولا هتقضيها تحوير عليا ؟!
احمد : و**** بقول الحقيقه دلوقتي وانا واقع في مشكلتين . الاولي ان حد من اللي بعتله صورها طلع عارفها لانه اول ماشاف الصوره قالي "هوديك في داهيه ياخول يامتناك علشان تاخد صور واحده شريفه زي دي وتعمل بيها كدا وان جوزها لو عرفني هيموتني " ..
انا : يعني مكنش يعرف انك جوزها الحقيقي وفاكر انك واحد جايب صور من النت وعامل جوزها وبتشتغله ، صح ؟
احمد : اه ، وكمان جيه قالي في الحقيقه علي اللي حصل وان في اكونت بيعمل واحد اتنين تلاته وانا اتعصبت وقلتله هشوف اللي بيحصل وهسجنه و..الخ
انا : يعني دي اول مشكله ان في شخص عرفك وخايف ليشك فيك وتبقي فضيحه ؟
احمد : اه
انا : وتاني مشكله ايه هي ؟!
احمد : الناس اللي بكلمهم بيبعتولي ازبارهم وانا بنقي الزبر اللي يعجبني واتخيل انه بينيك مراتي ، وكتير بتخيل شكله انه بينيكها معايا وانا بنيكها . متفهمنيش غلط انا مش شاذ ولا معرص و**** يافارس ولا بهيج علي الرجاله انا بس عايز مراتي تهيج معايا علي اشكال الرجاله دي بس متتناكش منهم لو هتتناك يبقي تتخيل بس وانا معاها لكن مش هوافق ابدا ان مراتي تتناك من حد تاني ….دي فضيحه وبيتي هيتخرب وكمان ومشاكل كتير انا في غني عنها

انا : يعني دي الحقيقه يااحمد ؟
احمد : دي الحقيقه كلها . * وبيهز راسه وباصص سنه لتحت *
انا : يعني باختصار ، انت بتعمل كل دا من ورا مراتك وبتتخيل ازبار تانيه بتنيكها معاك وفي نفس الوقت انت مش معرص ولا شاذ وعايز تكمل وتلاقي حل تقنع ازاي مراتك تعمل كدا من غير ما بيتك يتخرب ولا يحصل مشاكل ولا تشوفك معرص او الموضوع يتطور لحد يشارككم السرير بالفعل وتبقي معرص رسمي
احمد : بالظبط كدا يافارس
انا : خلاص يابو حميد تمام ، هتديني وقتي اراجع مشكلتك تاني وهكلمك في اقرب وقت اقولك ايه الحل واذا كان يناسبك او لاء او هيبقي نحدد ميعاد تاني لو كدا تيجي تقعد معايا وتشوف الحل ايه
احمد : مش هوصيك يافارس الموضوع دا صعب يخرج برا
انا : فارس اولويز … اولويز في خدمتك يااحمد
احمد : * بيقوم بيسلم عليا * متشكر واسف اني اخرتك
انا : حبيبي ولا يهمك ...وشكرا لاختيارك مكتب فارس اولويز
احمد : *بيبتسم وبيخرج *
انا : ببص في الساعه * ينعل ميتين امك عيل رزل وغتت * وبوضب هدومي وبلم حاجتي ...سلماااااااااااااااي
سلمي : ايه بتزعق ليه
انا : انتي لسا منزلتيش
سلمي : اه كنت بخلص من البلوه اللي ابتليتني بيها بتاعت الاسكشوال دي ، جننتني ، فرهدتني ، تعبتني و**** ،كل شويه تقولي كذا وتلف وتدور وترجع لانها ليسبيان طب مش عارف ايه اصل ايه لحد ماصدعت منها وعليها شويه تناكه رهيبه ولا اكنها بنت قنصل النمسا ورغي رغي رغي رغي خلاااااااااااص دماغي هتنفجر
انا : واخيرا دوقتي من نفس الكاس اللي بتشربيهولنا ، ناوليني الموبايل من الشاحن
سلمي : * بتجيب الموبايل * بس لا انا مش رغايه للدرجه دي حرام عليك يا اولويز انا رغايه كدا
انا :ششششش انا مش فاضي لرغيك دا ولا للعب العيال والمنيكه بتاعت المصطلحات اللي بتطلع دي كل شويه بتاعت الاسكشوال والفشخاكشوال والمنيكشوال دي ، وانتي قدها وقدود
سلمي : مستعجل كدا ورايح علي فين بقي
انا : عندي مشوار مهم يادوب الحقه ، ابقي اقفلي انتي وروحي
سلمي : كلم هند وانت ماشي وقولها الحل ايه علشان وحياه امي لو اتصلت تاني هشخرلها اديني قلتلك اهوووه
انا : طب هاتي ملفها بسرعه هقراه واكلمها وانا ماشي
سلمي : متسربعنيش استني هجيبهولك دا ايه السربعه اللي انت فيها دي هلاقيها منك ولا منها ولا من ياسمين تعبتوني وجنتو…
انا : * بزقها من كتفها علي برا * شششششش بطلي رغي واخلصي
في العربيه
انا : * بتصل بيها اكتر من مره * ما تردي بقي انتي كمان ..الو مدام هند مع حضرتك فارس اولويز ، اهلا وسهلا بيكي . حضرتك فاضيه خمس دقايق اقول لحضرتك الحل
هند : اه اكيد انا مستنيه حضرتك من بدري
انا : طب يافندم بالنسبه لمشكله حضرتك انك بتحبي عشيقك من ورا جوزك وساديه وبتاع وجوزك بيعاملك وحش فدا كله ..الوووو الوووو حضرتك سامعاني
هند : اه اه سامعاك بس في دوشه عندك وصوت كلاكسات كتير
انا : طب لحظه هنزل ازاز العربيه … كدا الدوشه راحت
هند : اه شويه ، اتفضل كمل
انا : بالنسبه للساديه فحضرتك معندكيش ميول ساديه اصلا انتي بتطلعي غضبك وممكن تطلعي غضبك دا في رياضه مثلا او تاكلي او تنزلي تشتغلي وتضيعي فراغك وتشغلي وقتك ، اما بالنسبه لل…
هند : بس انا حبيت الساديه يااستاذ فارس
انا : مارستيها علي الطبيعه ؟ شفتيلها افلام ؟ لما بتتفرجي علي فيلم سادي بتهيجي ؟
هند : اكيد لاء معملتش كدا علي الطبيعه والافلام لا مبتفرجش اصلا علي افلام زي دي
انا : يبقي محبتيهاش ..وشكرا اللي بعده ، بالنسبه لان جوزك بيضربك وبيعاملك وحش وبيهينك كتير فدا موجود في كل بيت وانتي علطول ضعيفه قدامه وسايباله نفسك فاكيد هيفتكر انه حق مكتسب ليه فلازم حضرتك تتصرفي في النقطه دي تقوليله لا وتفهميه انك انسانه مش كنبه ويبقي ليكي راي في البيت ومش زي سوري يعني الكلبه حبسك ٢٤ ساعه ومانعك من ابسط حقوقك اللي هي انك تشوفي اهلك او تنزلي تشتغلي او او … لازم انتي تقوي شخصيتك وانا مش هقدر اقولك تعملي ايه ومتعمليش ايه
هند : يعني انا الغلطانه دلوقتي اني ضعيفه وبسمع الكلام مش انتو اللي عايزين الانثي ضعيفه وجوزها سي السيد !!
انا : احنا مين ؟ سي السيد مين وضعيفه مين ؟! انتي بتقولي ايه حضرتك ، يامدام هند تبقي زوجه عاديه يعني باختصار متديش لجوزك اكبر من حجمه طالمه مبيعاملكيش زي مانتي عايزه يعني المعامله بالمثل بصي الموضوع عشوائى جدا في النقطه دي وكل بيت وليه ظروفه ، بالنسبه لانه بيخونك فدا حضرتك ...لحظه واحده خليكي معايا .* وبنزل الازاز * …. اطلع منه يابني ادم موقف الطريق وراك غور هات يمين ولا غور في داهيه خلي الطريق يمشي ، واسعه اهيه ماتخش ياباااارد ينعل ميتينك ، دا انت مستفز عليك وعلي شكل اهلك ……. الو لامؤاخذه يامدام هند عصبني البارد دا
هند : حصل خير ، كمل بعد ازنك .
انا : بالنسبه ل…. اه بالنبسه لجوزك بيخونك فدا اكيد ومتوقع لانه مش لاقي في البيت الزوجه اللي تشاركه يعني هو خلاص حس انه امتلكك وزيك زي الكنبه في البيت فهيبدأ يدور علي حاجه بره مختلفه عن اللي بتقدميهاله . فحضرتك بقي تغيري من اسلوبك وشخصيتك في التعامل والكلام والحوار و...الخ
هند : يعني انا برضو اللي غلطانه ؟
انا : ياكسمي ياني ، ياستي انا اللي غلطان انا اللي غلطان مش انتي ، ممكن بس تركزي معايا وتفهمي انا اقصد ايه ؟!
هند : طب سيبك من كل دا مش مهم انا عايزه الاهم اعمل ايه مع هشام
انا : هما حلين وانتي اختاري الاول - هتروحي لهشام وتقوليله واحد اتنين تلاته وتعترفي بحبك ليه واللي يحصل يحصل وساعتها هتكوني ارتاحتي وحطيتي النقط علي الحروف بس الخطوه المؤكدة بعديها هتطلقي لانه لو قالك انا كمان بحبك فانتي مش هتطيقي تقولي لجوزك صباح الخير حتي + مشاكل بينك وبين جوزك علشان الطفل اللي في بطنك + متعرفيش رد فعل جوزك ايه لو عرف انك اتطلقتي علشان تتجوزي هشام ، يعني من الاخر تجمعي كل شجاعتك كدا علشان انتي داخله علي منعطف تاريخي
هند : والحل التاني
انا : الحل التاني - هتفكك من هشام خااااالص وتركزي في بيتك وجوزك واللي في بطنك وتكسمي هشام لان انتي مش اول واحده تتجوز واحد مبتحبوش ولا انتي اخر واحده
هند : انا مستفدتش حاجه علي فكره ؟ كل اللي بتقوله اتقلي قبل كدا
انا : انا مش مكتب تعارف ولا خاطبه ، هو انتي مستنياني اجيب هشام اقوله هند بتحبك واجوزكم لبعض ؟! انتي طلبتي مشورتي وانا قلتهالك وانتي تنفذي متنفذيش دي بتاعتك .
هند : طب حضرتك ممكن تخلص بس الدوشه اللي عندك وتفكر تاني في حل انفذه واطبقه علطول ؟!
انا : للاسف هو دا الحل اللي مكتبي بيقدمهولك
هند : شكرا ، سلام
انا : *وصلت للمكان اللي رايحه * اسف اتاخرت عليكي ….. انتهي الجزء الثاني

الجزء الثالث
( القضيه الثالثه )

فارس اولويز لسا واصل المكتب ومبسوط وفرحان وبيغني وهو داخل المكتب
انا : * بابتسامه فشيخه * ياصباح الدلع والفل والورد والياسمين علي احلي رانيا في الكون كله
رانيا : شكلك كنت في سهره حلوه واكيد خلصت شغل امبارح
انا : * بتريقه * وشوشني مخلصتش تقارير امبارح اناااا حطااااك في دماغي وبرااااقبك وهراقببببك
رانيا : * بتريقه * ها ها ها دمك خفييييف
انا : ماتيجي نكمل الفيلم ونسيبنا من الشغل دا حتي الفيلم عظمتين علي عظما
أفنان : * بتضحك وهي قاعده في الانتظار *
انا : * بعدل نفسي وبظبط لياقه القميص * مش تقولي يارانيا ان عندنا عملاء كدا يقولوا علينا ايه
أفنان : حض حض حضرتك خد راحتك ف ف في الهزار عا عا عادي
انا : ش**** يخليهوملك ، نور كويس انك جيت، خد هنا رايح فين علي الصبح
نور : نازل اجيب نسكافيه وسكر علشان مفيش سكر
انا : طب وانت راجع معلش هتعبك هتفتح العربيه ، امسك المفتاح اهوه ، هتفتح العربيه الكرسي التاني الي جنب السواق هتلاقي عليه او واقع تحتيه مش فاكر، هتلاقي كيس كدا فيه بسكوتات وصن بايتس هاتو معلش وانت جاي ، ولما تيجي بقي كوبايه شاي عظمه من ايدك الحلوه دي
نور : من عينيا يافارس باشا
انا : حبيبي .. رانيا هي الاستاذه اول عميل ولا في قبلها
رانيا : عميل ايه قبلها ؟! ااه ااه في عميل قبلها
انا : خلاص هاخد الاستاذه اول عميله ولما يجي التاني ابقي دخليه بعدين
رانيا : ماتيجي تشتغل مكاني احسن
انا : اتفضلي يااستاذه معايا ، اه اه اتفضلي المكتب لا شمال
افنان : دا
انا : اه دا …. ابقي ابعتيلي يارانيا كشف بالناس اللي المفروض يجوا النهارده
رانيا : * بتتكلم في التليفون * اه يافندم هيبقي متاح في الوقت دا ، تحت امرك، لحظه معايا ….. بتقول ايه يا الويز
انا : ابعتيلي كشف بالناس اللي هيجوا النهارده
رانيا : مش سمعاك كويس هخلص المكالمه وافهم منك
انا : *شاورتلها تمام ودخلت المكتب للعميله * .. شربتي حاجه ولا لسا
افنان : شك شك شكرا
انا : انتي شبه حد اعرفه جدا بس يعني الشكل مختلف شويه انتي في هندسه
افنان : لا في كل كل كليه تانيه مش ح ح ح حابه اقولها
انا : لا دا سؤال عادي مالوش علاقه بحضرتك جايه ليه ، بس اكيد رغباتك كلها اوامر فارس اولويز في خدمتك
افنان : ك ك كنت قعدت فت فت فتره عقبال ما ما ما اجيلك واعرض مش مش مشكلتي
انا : اكيد تحت امرك ، وثقي تماما ان مفيش اي كلمه هتطلع برا وكل اللي عايزه تقوليه قوليه
افنان : دا اك اك اكيد ، بس ليا طل طل طلب صغ صغ صغير ، متحس حس حس سسنيش اني مخ مخ مختلفه عن عن عن الطبيعي
انا : كلي اذان صاغيه وثقي تماما ان دا صعب تلاقيه عندي ، انا عامل المكتب دا لمساعده الناس بكل الميول حتي لو ميوله طبيعيه من وجهه نظره او المجتمع
افنان : انا ك ك كدا ارتاحت
نور : * بيخبط * الشاي وملقتش غير الكيس دا
انا : اه هو الكيس دا تسلم ايدك ، شوف الاستاذه تشرب ايه
افنان : اش اش اشرب عااااا عصير
نور : *بيضحك بتريقه عليها *
انا : جرا ايه ياخول ؟! ولما اهزق اللي جابوك دلوقتي امشي غور اطلع برا هات العصير وعلاله تكررها تاني ..
نور : انا اسف يا فارس باشا مكنتش اقصد.، استأذنك
انا : انا اسف لحضرتك جدا ، تأكدي انها اول واخره مره تحصل منه ، بعتذرلك مره تانيه
افنان : عد عد عادي انا بي بيت بيتتنمروا عل عل عليا كل يو يوم
انا : مع ان انا مش شايف انهاحاجه تعيبك بالعكس شيء طبيعي ، ايه المشكله ؟! يعني مناخيرك مش ٣ قتحات ولا بتمشي علي ايدك ورجليكي يعني
افنان : * بتضحك بكسوف كدا *
انا : * بفتح الصان بايتس * تاخدي الزيتون ولا الجبنه ؟!
افنان : ششششك ششكرا مممش عايزه
انا : لالالالالالالا هتاخدي واحد علشان تاكلي كدا وانتي بتحكي فمتحسيش بأي توتر او حاجه
افنان : ش ش شكرا هش هشرب عصير
انا : اهو جنبك اهوه لما تحبي تاكليه * وبفتح الكيس وباكل انا * .. اسمك افنان صح
افنان : اه
انا : طب عرفيني بنفسك كدا بحيث نكسر الثلج اللي بينا
افنان : اسسسمي افنان عن عن عند عندي ٢٢ س سنه ف ف فكليه ططططب و وووو تقديري ال ال العام جججججيد جدا
انا : طب حلو جدا بجد انا بحترم وبفرح بالناس اللي بتهتم بدراستها ، قوليلي بقي المشكله اللي عندك بدأت معاكي لما دخلتي الكليه ولا من قبلها ؟

ملحوظه ( افنان من اجمل البنات اللي هتشوفها في حياتك هاديه جدا وجمالها طبيعي من غير ميكب او حاجه ووشها هادي وشعرها متسرح بهدوء حتي لبسها هادي جدا وتشوفها تحس انها بنت ناس اوووي رغم ان مستواها المادي يكاد يكون متوسط ووشها وجسمها مظبوطين ونضاف جججججدا ، احا هو انا بقيت بتكلم زيها كدا ليه ،ششش لا للتنمر امنع الضحك )

افنان : اان ان انا متوووولدتش كدا ، انننننا كنت بت بت بتكلم ععععععادي لح لح لحد معملت حادددددثه ات اتسببت في ان ان ان لساني تقتق تق تقل
انا : حادثه ؟! انتي الحمد لله وشك مفيهوش اي حاجه تبان ان في حادثه
افنان : انننننا بقول ان ان انها حادثه ببببس بس هي حاااااجه نفسيه حص حص حصلتلي خل خل خلتني مش ععععععايزه اتكلم تاني
انا : لو حابه تحكيها اوكيه اتفضلي ، لو هتفكرك بذكريات أليمة فبلاش ممكن نتغاضى عنها
افنان : لللللا هي دي الس الس السبب في مش مش مشكلتي
انا : اتفضلي كلي اذان صاغيه
افنان : وان ان انا عننننندي ١٦ سسسسنه كنت بح بحب واحد ز ز زميلي وك وك وكان بي بيحبني ب ب بس عشان ك ك كان عايز من من مني حا حاجه جن جن جنسسيه ،اكت اكتشفت الموضوع ددددددا لما لقيته مبي مبيت مبيتكلمش غير عن عن عنه كل شويه،ووووو بطل يح يح يبني ويهتم بيا ، وعل عل علطول بي بي بيص عل عل علي جسسسمي و و وبيحاول يم يم يمسك او يلللللللمسني وات ات اتغي اتغيرت معاملته نه نها نهائي ، وك وكل همه از از ازاي ن ن ن نعمل جنس معععع بعض ،كن كنتت بعيط كتير ، وكن كنت بحس ان ان ان انا مش مش ليا لازمه فال فال فالحياه خالص . مع مع مع اني كتير اتقددددددمولي وان ان انا كنت بح بح بحبه هو جددددا ، وف فضضضلنا مع بعض لح لح لحد مادخلنا جاممممممعه ، واووو اوووول سنه ليا في فيال فيالجامعه حص حصلت المش المشك كك المشكله ، شففففته مع مع بنت تانيه في ال ال الجامعه كن كنا في اول سسسسسنه في الجامعه ، و ووو كان قا قا قاعد فففففي وضع مش كوووويس مع مع معاها ،ووولما قلت قلت قلتله ان ان انت لييييه قاع قاع قاعد معاها كككككدا ،زع زع زعقلي ومد مد ايدددده عل عل عليا فالجامعه قد قد قدام الناس ، ك كا كان عندي ١٨ سسسسسنه ساع ساع ساعتها ، وصع صعبت عل عل عل عليا نفففففسي ساعتها ، از از ازاي يم يم يمد اييييده عل عل عليا ووووويهزقني عش عش عشانها ، وان ان انا مك مك مكنتش سامحه لحححححد يت يت يتعرف عل عل عليا في الجامعه علش علش علشان ار ار اركز في في فدراستي ،ومن سا سسسا سسسسسسا سسسسسا ومن سسسساسسسسا….

انا : طب خلاص اهدي مفيش حاجه روقي اعصابك خالص ، امسكي اشربي مايه ، اهدي مش لازم تفتكري انا يعتبر فهمت ايه السبب ، براحه خالص مش مستاهله توتر * بديها مناديل * امسحي وشك وعادي الموضوع عدي عليه وفات ، براحتك خالص ..... ادخل
نور : العصير يااستاذه و الشاي يافارس باشا
انا : حطهم عندك
نور : حاضر وانا اسف يااستاذه انا مكنتش اقصد اضايق حضرتك
افنان : * بتشاورله براسها انه حصل خير *
انا : * بشاورله يطلع برا* علي مكانك يانور .. اشربي العصير وكله هيبقي تمام ، انا اللي فهمته انه انتي كنتي كويسه لحد ما صعبت عليكي نفسك من الشخص اللي بتحبيه انه بيخونك وفي نفس الوقت ضربك قدام زمايلك في الجامعه ف اتسببلك بحاله نفسيه علي اثرها انك مبقتيش عايزه تتكلمي لفتره كبيره لحد ما لسانك بقي تقيل في الكلام
افنان : ممش مش بالظبط ان ان انا لم لم لما نفسيتي بتتتتتعب او بت بتب بتضايق مش بعرف ات ات اتكلم خخخخخخالص ، لكن الس الس السبب الاساسي في ان ان اني لساني يت يت يتقل ان ان انا ققف قف قفلت عل عل علي نفسي كتتتتتتتير وم وم ومكنتش بكككككلم حد لح لح لحد من كتر الز الز الزعل جاتلي جل جل جلطه فففففففففففففففففففف…..

انا : فخليت لسانك تقيل شويه
انا : طب واهلك محاولوش انهم يسأالو عليكي او يشوفوكي مالك ، يعني ازاي سابوكي لحد ما الزعل والقهر والحزن يوصلك لان يجيلك جلطه وازاي كمان يسيبوكي الفتره دي كلها مش بتتكلمي علي الاقل مثلا بتردي عليهم لما بينادو عليكي اولما بيصحوكي او وانتي بتاكلي او اي حاجه اكيد يعني كنتي بتردي عليهم بتتكلمي ، فاهماني ؟!
افنان : ااااه بس بس اهلي في بي بيني وبينهم تتتتت تباعد اسررررري ، طططالما ان ان انا مب مبنزلش وم م مش بخرج وبع بع بعمل مش مش مشاكل وبذ بذ بذاكر مش مش مش هيفرق مع مع معاهم ان ان انا حححالتي النفسيه ازززاي هما كل ال ال اللي يفرق مع مع معاهم اني اذاكككر ومعم معملهمش مشاككككل

انا : كويس ، طب وبالنسبه لحبيبك دا او الشخص اللي كنتي بتحبيه طبعا خلاص اختفي من حياتك وعايش حياته وانتي المتضرره صح ؟َ!
انا : لحد هنا كويس يعتبر مشكله تنمر بس ايه علاقه التنمر بمشكلتك الجنسيه لانه اكيد انتي جيالي علشان في مشكله جنسيه
انا : اسمعها لو سمحتي
افنان : بع بع بعد ما حصلي الحادددددثه بق بق بقت كل الننننناس بتعجب بي بيا وبتحاول تقر تقر تقرب مني ويت يتعرفوا عليا ، لكككككككن او او اول مابيلق لق لقوني بتكلم كدددددا ،بي بي بيبعدوا عن عن عني او بيض بيضحكوا عليا ، وال ال الي بيف بيفضل يحاول يقر يقر يقرب مني بيب بيبقي عطف من من منه ، وك ك كان دا بيسببببببلي از از ازمه اكتر ، خخخخخليت اختلاطي بال ال الناس فال ال الجامعه قليل ، وم ممممش بتكلم مع مع مع حد كتير ، ونق نق نقلت كل اص اص اصحابي علي النت ، يع يع يعني كونت صدددددداقات ال ال الكترونيه عش عش عشان ابعد عن عن عن انهم يسسسسمعوا صوتي .

انا : حلو جدا عظماااا شابوه بجد علي الفكره ، تمسكتي بانك اجتماعيه وقررتي انك متعزليش نفسك وفي المقابل بتتواصلي مع الناس من غير مايسببولك اي اذي نفسي
افنان : اه . قع قع قعدت فتره حوووووالي سنتين بس بس بس حسيت ان ان اني عايزه ات ات اتكلم مع ناس حق حق حقي حقيقيين وان مممممش مشكله وهست هستحمل عااااااااااادي ، ك ك ك كان عننننندي ٢٠ سسسسنه واب اب ابتديت اتتتتكلم مع مع مع ناس ف ف ف الجامعه بس بس بس كليات تتتتتانيه ، ول ول ولقيت ال ال الي قلتلك عل عل عليه قبل ككككدا من تن تن تنمر ، حتي ال ال الي كان بيععععجب بيا كان اوو اوو اول ما يسمع صو صو صوتي يس يس يسيبني ، حت حتي الموص موص موصلللل..
انا : المواصلات
افنان : اه ، حتتتي دي كن كن كان الناس بتت بتتريق عل عل عليا ووووواحده سسست مره قال قال قالتلي فع فع فعلا رب رب **** مبيديش ككككككل حاجه ، وسسسست تانيه قال قال قالتلي هم هم هما قطعولك لس لس لسانك ولا ايه ، وكا كا كان سسسساعات اص اص اصحابي عل عل علي الفيسبوك يعععععملولي منشن ف ف في المشهد بتتت بتتت بتتتاع فيلم بوووحه لم لم لما بيقولوا اح اح احنا ناقصيييين لبببب لببببخه في الكلام ، كن كنو كنوع من الهزار وان ان ان انا مكببببره المو موضوع

انا : حاسس بيكي للأسف
افنان : ففف فف فرجعت تاني لل لللل لللنت واصدقاء الننن النت مك مكنش في حححد عارف مش مشكلتي وكنت بخخخخخاف اح اح احكي لحد حححتي بعد مااااا استريحله ، غير بنن بنننت بس اسمها للللل لبني وعرعرعرفت كل حاااااجه عني وك ك كانت اقرب واح واح واحده ليا ولححححد دلوقتي ، وحس حسيت بانجذذذذاب نح نح ناحيتها ، وححححح حبيتها ، هي الوححح الوحيده اللي وقفت جنبي ومك مك مكنتش بتعطف عل عل عليا خخخخخالص .

انا : جميل اوي ان الانسان يقابل شخص بيحبه لنفسه مش لعيوبه بس انا واثق انك محبتيهاش حب صداقه مش كدا
افنان : * بترجع شعرها لورا ودنها وبصوت واطي * اه
انا : يعني حبتيها جنسيا كمان يعني انتي ليزبيان ،صح ؟!
انا : طب وايه مشكلتك ، المجتمع ؟؟ ولا اهلك هيرفضوا ؟ ولا صعب تعيشي معاها ؟ ولا انتي مش ليزبيان ونفسك في راجل يحبك بس ملقتيش غير البنت دي اللي حبتك لشخصك فحبتيها ؟ ولا مكنتيش جربتي الجنس فجربتيه معاها فحبتيه ؟ ايه السبب ؟ وايه المشكله اللي عندك ؟
افنان : *بتطلع من شنطتها اجنده وبتديهاني * دي دي دي مذكراتي ان ان انا كتبتها علش عل علشان تعرف ان ان انا قصدي ايه .
انا : طب تحبي اقراها دلوقتي قدامك ولا اخد وقتي في قرايتها ونحدد ميعاد تاني نتناقش فيه
افنان : مش مش مشعارفه بس اك اكيد انا مح محتاجه رايك لم لم لما تقراها هتع هتع هتعرف انا مش مش مشكلتي ايه !
انا : اكيد ، اول ما اقراها هكلمك احدد ميعاد معاكي نتقابل ونتناقش فيها
افنان : *بتقوم تسلم * شك شك شكرا *وبتاخد شنطتها وبتمشي وهي مكسوفه بسرعه *
انا : *بكلم رانيا * رانيا في حد تاني برا
رانيا : انا تعبت في كل مره اقولك علي صوتك علي صوتك
انا : يادين امممممي ، رانييييا في حد برااااااااااا
رانيا : لااااا مفيش حد برا
انا : *بقفل معاها وبقوم البس والم حاجتي واطلعلها * لو حد جيه اتصلي بيا انا هنزل اتغدي في المطعم اللي تحت شويه
سلمي : * بتخرج من مكتبها * نور فين ؟ كل دا بيجيب سكر ؟
انا : بيجيب سكر؟! ماهو لسا جايب الصبح
سلمي : دا استأذن مني يجيب سكر وبقاله ساعه ولا حتي كلمني وبكلمه موبايله مقفول وكل شويه يختفي انا تعبت وبعدين انا شاكه انه ….
انا: بيروح فين البني ادم دا
سلمي : انت نازل ؟!
انا : اه هقعد في المطعم اللي تحت شويه اتغدي ، لو في حاجه اتصلوا بيا
رانيا : لو جيه هخليه يكلمك، ولا اعرف انا منه بحس المخابرات اللي عندي هو كان فين
انا : سامو عليكو انا مش ناقص وش * ونزلت المطعم قعدت اكل وفتحت مذكرات افنان اقراها *

مذكرات افنان

اليوم الثالث من حديثي معها لا اعلم ماذا اصابني ؟! اصبحت انجذب اليها بطريقه مخيفه ، رغم انه لم يمر علي حديثي معها سوي ثلاث مرات فقط !! كيف لها ان تشعر بما يدور في رأسي من قبل البوح به ؟!! ، كيف عرفت انني احب اللونين الازرق والاصفر ؟! كيف علمت بانني افضل العيش في العصور الوسطي ؟! كيف علمت بانني احب القراءه والكتابه ؟! .
اعجبت بشخصيتها اكثر عندما علمت بان ذوقها الموسيقي في سماع الاغاني مثل ذوقي ايضا ، تبادلنا الاغاني لفتره وكل منا يحاول ابهار الاخر بما عنده من معلومات ، قضينا اكثر من ٧ ساعات في محادثه الكترونيه بيني وبينها دون ان اعلم اي معلومات عنها سوي اسمها وعمرها وبعض المعلومات الخفيفه ، حيث انني حتي الان لا اعلم اذ كانت ذكرا ام انثي ولكنني سعيده معها .
( بقلب في المذكرات كدا ببص بعيني علشان هي كاتبه كتيييير وبحاول اشوف اي حاجه تدخلنا في مشكلتها علطول لحد ماوقفت عند اليوم ال ٣٠ )
اليوم الثلاثون من حديثي معها وقد مر اكثر من شهرين علي معرفتي بها نتحدث علي فترات طويله متقطعه ، اصابني الحزن عندما اخبرتني بان زوج خالتها قد توفي امس وانها حزينه لفراقه ، ولكنني استطاعت ان اخرجها من حاله الحزن عن طريق بعض النكات الخفيفه ، والتطرق في الحديث الي مواضيع اخري فكاهيه .
لا اعلم ماذا اصابها ، ولكن بدون اي مقدمات اخبرتني عن علاقاتها العاطفيه السابقه وارتباطها بصديقها الذي اكتشفت خيانته له مع صديقتها المقربه ، شعرت بالأسى عليها لانها مرت بمثل ما مررت به. ولكن شعرت بالفرح اكثر لانها ستشعر بي وبحاجتي الماسة الي صديق، وانها لن تخونني لانها ذاقت من نفس كآس الخيانه .
تركتها تحكي كل ما في داخلها ، ثم اخبرتني بان عليها الذهاب واغلقت المحادثه .

اليوم الخمسون من حديثي معها وقد قطعنا شوطا كبيرا في معرفة معلومات كثيره عن بعض ، وها هي مره اخري تلح عليا وبشده ان تسمع صوتي لانها تشك بي انني ذكرا وبعد الحاح شديد وخوفا من اخسر هذه الفتاه ،قررت ان احدثها صوتي . لن اكذب فكنت خائفا ومتوتره ومنهاره جدا ، اصبح لساني اثقل بكثير عن مراحله السابقه ، ليس من خوف ان تكون هي ذكرا او من خوف ان تتنمر عليا ، ولكن خوف ان تتركني وتكون هذه هي صدمتي الاخيره التي ستطرحني ارضا ، ولا مجال للنهوض مره اخري .
تحدث معها صوتي اكثر من ٥ ساعات ولم اسمع في نبره صوتها كلمه واحده تدل علي انها منزعجه من ثقل لساني بل بالعكس وجدتها تتحدث معي وكان لساني ليس به اي علل ، لحظات مرت في بدايه المكالمه حتي اطلقت جوانحي في السماء واخبرتها بكل ما في جعبتي من مخاوف واحاسيس واخبرتها ايضا بكل شيء عني ،ولم يخب ظني ابدا … في نهايه المكالمه حيث هزمنا النعاس ، وكل منا يتمني للاخر نوما هادئا واحلاما سعيده فاجاتني بـــ :
" افنان .. انا بحبك "
واغلقت المكالمه ونامت وتركتني مع افكاري المشتتة حتي غلبني النعاس
( قلبت انا شويه حلوين قدام علشان انا كدا هبات في الشارع لو قريت كل المذكرات دي ومعرفش هيفيدكم ب ايه بس انا طلبت واحد شاي تاني وانا قاعد )
اليوم الخامس والخمسون ٢٢ اغسطس للذكري التي لن انساها ابدا ، هذه كانت اول مقابله بيني وبينها علي ارض الواقع كانت ترتدي شيميز لونه ابيض وفوقه فيست لونه رمادي فاتح وبنطلون جينز نفس اللون وكانت شقراء اللون وعينيها جميله جدا . انتهي اللقاء بيننا علي اننا تعاهدنا علي الصداقه بيننا وان لانخلف هذا الوعد ابدا. عانقتني في اخر اليوم عناق شديد جدا وكانني لم ارها منذ سنوات ، حقا كان هذا العناق مليئ بالمشاعر والاحاسيس لقد اذابني راسا علي عقب وتمنيت لو امكث داخلها طيله العمر ، وانتهي العناق بقبلتين علي الخدين وكانت واحده منهم هي الاقرب الي قلبي حيث لمست جزء من شفتي العلويه ، وابتسمنا علي امل في لقاء اخر وانصرف كل منا في طريقه .
( شافوا بعض كتير وبقوا يخرجوا ويتفسحوا وتليفونات للصبح وبقوا طيزين في لباس زي ما بيتقال وكانت الزيارات في البيت عاديه عندهم ولكنها مكنتش طويله يعني هي زارت افنان في بيتها حوالي ٥ مرات علي مدي ٦ او ٧ شهور . اخر زيارتين في بيت افنان حصل فيهم تطورات كتير عن المرات السابقه وخصوصا ان مكنش في حد في البيت عند افنان وحتي لما والدها رجع من الشغل مكنش يقدر يخش عليهم الاوضه لانهم بنات مع بعضيهم وكدا ، في المره دي هي اللي حصلت فيها المشكله اللي جاتلي افنان المكتب علشان تحكيهالي .

بيت افنان
( افنان وصاحبتها نايمين جنب بعض علي السرير في اوضه افنان وقافلين علي نفسهم وصاحبتها نايمه علي ضهرها وواخده افنان في حضنها راسها علي صدرها وبتلعبلها في شعرها وبيبوسوا بعض وبيتكلموا )
صاحبتها : مكنتش اعرف اني هلاقيكي واحبك كدا
افنان : وووووانا كمان حب حب حبيتك
صاحبتها : * بتبوسها وبتضمها اوي من كتفها * يعني مش هتيجي في مره وتقولي ايه القرف دا او اهلي عايزني اتجوز وتسبيني
افنان : خل خل خلينا نستمتع بالل باللح باللحظه ومنفكرش ف ف ف ف المستقبل
صاحبتها : كدا كدا دا اللي هيحصل ، وانا اتعلقت بيكي وبحبك ولو سبتيني انا هتعب انا مصدقت لقيتك
افنان : * بترفع راسها وبتبصلها بصه طويله وبتبوسها بوسه طويله بحب وشفايفهم بتاكل بعض * ان ان انا مش هسيبك ططططططول عم عم عمري
صاحبتها : * بتشدها عليها تبوسها تاني * خليكي خلي شفايفك طعمهم حلو اوووي
افنان : * بتبتسم وبتبوسها وتنام عليها *
صاحبتها : * رفعت وشها شويه ورجعت شعر افنان لورا ودنها * تتجوزيني ؟!
افنان : * بتضحك بكسوف وبتعض شفايفها ومستغربه * دا الللللللللللي هو از از ازاي يعني * وبتضحك *
صاحبتها : نتجوز عادي انا وانتي ونعيش مع بعض
افنان : نع نع نعيش مع بع بع بعض اه لك لكن نتجو جو نتجوز دي صعبه
صاحبتها : يابت شغلي مخك شويه ميبقاش طخين كدا ، انا اقصد تتجوزيني يعني يبقي انا وانتي مع بعض لطول العمر يامتخلفه * وبتضربها قلم خفيف علي وشها *
افنان : اااه مممممم ما انا مششش فاه فاه فاهمه
صاحبتها : اديكي فهمتي ، ها قولتي ايه ؟
افنان : * بتعدل نفسها وبتقعد علي حيلها * مش مش مش عارفه اذذذذذ كنت هع هع هعرف اعيش مممممممن غير اهلي ول ول ولا لاء
صاحيتها : اهلك ؟! مش دول اللي سابوكي تقفلي علي نفسك ، مش دول اللي عمرهم ما سألوكي مالك فيكي ايه ، مش دول اللي عمر ما حد فيهم وقف جنبك ، عملولك ايه اهلك ؟! صرفوا عليكي ، اكلوكي ،شربوكي، علموكي ، جابولك لبس وهدوم ؟! ماهو دا العادي والطبيعي اللي لازم يعملوه . تقدري تقوليلي كام مره احتجتيهم ولقيتيهم ؟! ولا مره علشان انا كنت زيك كدا وملقتش منهم اي فايده خالص غير انهم حابسين حريتي ومقيديني
افنان : ان ان انا مش هعرف مجججججربتش اع اع اعيش لوحدي ، مججججربتش اشت اشت اشتغل واص اص اصرف عل عل عل ….
صاحبتها : * بتاخدها في حضنها * اهدي متتوتريش ولا تتعصبي انا مش بزعقلك ولا بوبخك انا بس خايفه عليكي علشان بحبك ، انتي مجربتيش تبقي لوحدك ،وبعدين انا مبقولكيش اخسري اهلك انا بقولك استقلي بنفسك يعني خلي ليكي قراراتك الخاصه افكارك لوحدك محدش يمشي كلمته عليكي محدش يحبسك تاني ، انزلي وننزل انا وانتي ونخرج ونروح ونيجي واللي يتنمر ولا يفتح بقه بالجزمه ونديله
افنان : * بتضحك * هت هت هتديله بالجزمه تخخخ تخخ تخليه يتهته زي زي زييي
صاحبتها : هههههههه لا دا انا هفقده النطق خالص ، ايوا كدا اضحكي واتبسطي وصدقيني ياآوفه عمري ماهخليكي تنامي زعلانه ابدا ، علشان انا اكتر واحده حاسه بيكي
افنان : * بتبصلها باستعطاف وانكسار وان هي ملجأها الوحيد في الدنيا * هت هت هتسبيني في يوم ممممممن الا…
صاحبتها : *بتحط صباعها علي بقها * من قبل ما تكملي مش هسيبك ابدا…..
(بقفل المذكرات وببص حواليا لقيت ان الدنيا ليلت فشخ ببص في الساعه لقيتها الساعه ١٠ بليل ، طلعت الموبايل لقيت ناس كتير اتصلت وانا كنت عامله صامت ، حاسبت وطلعت علي المكتب علشان عايز اخد رقم افنان من الملف بتاعها ، وبمجرد دخولي المكتب سمعت صوت كركبه جوا … )
انا : مين جوا ؟! * وبقرب علي الاوضه بتاعت الكمبيوتر وشاشه العرض وبفتحها * بتعمل ايه هنا ؟
نور : * وهو بيعدل هدومه ونفسه * فارس باشا لا دا انا انا مفيش انا كنت بروق ووووو بنضف علشان …..
انا : اه علشان ايه كمل تحوير ، ولااااااا انت بتتفرج علي سكس صح ؟
نور : * بكل بلاهه وبراءه * الصراحه اه
انا : طب هتراعي المكان اللي بتشتغل فيه واكل عيشك ولا تمشي ومشوفش وشك ؟
نور : حاضر يافارس باشا… * لحظه سكوت * .. اشمعنا يعني زباينك بتفرجهم علي سكس، جات عليا
انا : احاااا يخربيت اهلك ، سكس ايه اللي بفرجو علي الزباين ، انت عارف يالا لو انا مش متأكد انك غلبان واهبل انا كنت طردتك من هنا . ثم خد تعالي انت جبت مفتاح المكتب منين ؟
نور : عملت نسخه علي المفتاح من مفاتيحك
انا : اعترفت بسرعه كدا ؟! مش بقولك اهبل ، طب خد تعالي ياض خد متخافش تعالي، نزل ايدك مش هضربك انت كبير علي الضرب ، ياض خددددد بقي * وبشده من ايده * يعني بالراحه كدا افرض انت نمت علي روحك وحد من الستات اللي في المكتب شافوك كدا يقولوا عليك ايه ؟ انت مش بتضايق ان رانيا بتهزقك قدام الزباين صح ؟ يبقي ليه بقي مصمم تقل من نفسك ؟ .. اتلم يانور هااا اتلم ، وراعي اكل عيشك ، اللهم اني بلغت .
نور : حاضر ، اسف يافارس باشا
انا : يالا اعدل هدومك ولم حاجتك هوصلك في طريقي
نور : هبات هنا وخلاص دا بعد اذنك يعني ياباشا ، عقبال ما اروح وانام وهاجي الصبح متأخر ،فخليني ابات هنا وخلاص بقي
انا : ماشي، بات هنا هعديهالك المره دي ..* بروح علي الملفات بتدور علي رقم افنان وبجيبه وبكلمها * انا اسف بكلم حضرتك في وقت متاخر
افنان : مين حضرتك
انا : انا فارس اولويز يا استاذه
افنان : اه اه اهههههلا وسهلا بح بح بحضرتك ، ان ان انا اسفه ممممممكن اكلمك كمم كمممان شويه ؟
انا : اه اكيد بس انا عندي سؤال سريع بس معلش مش هاخد اكتر من دقيقه
افنان : طب اتتتت اتتتتتفضل
انا : هو المشكله اللي عند حضرتك دلوقتي انك هتسيبي اهلك وتستقلي لوحدك ؟ ولا انك هتسيبي اهلك وتعيشي مع بنت ؟ ولا انك هتعيشي مع بنت ومش هتكوني بيت واسره واطفال وكدا ؟
افنان : ممممش هع هع هعرف ارد عل عل علي حضرتك صووووووت ، هبع هبعت هبعتلك عل عل علي الواتس ااااااب
انا : كويس ، مستني حضرتك وانا اسف للازعاج ، سلامو عليكو
افنان : * قفلت المكامله *
انا : غريبه البنت دي ، واد يانور انا هنزل وعلي **** الصبح اسمع ان حصل مشكله ولا حد عرف انك بايت هنا
نور : حاضر امرك يافارس باشا
انا : يالا سلام .. * بفتح الواتس اب ولقيت الرد دا من افنان *

" انا مش عارفه مشكلتي ايه بصراحه . هل مشكلتي اني عايزه اسيب اهلي لانهم السبب في الازمه اللي حصلتلي ، ولا انا بحب اهلي ، ولا مشكلتي اني بحب بنت واني ليزبيان ، ولا انا ملقتش غيرها وقف جنبي واهتم بيا وعلشان كدا حبيتها وموافقه اعيش معاها حتي لو كانت ايه ، ولا انا نفسي في راجل يحبني ويبقي جنبي واكون بيت واسره واولاد ، بس خايفه اولادي لما يكبروا يستعروا مني او اصحابهم يعايروهم بان امهم مبتعرفش تتكلم . انا فعلا مش عارفه مشكلتي فين !! بس الاغلب هيكون اني عايزه اعيش معاها حتي لو هبقي ليزبيان بس في المقابل ان الاقي حد يحبني زي ما انا ويدافع عني ويتقبلني بكل عيوبي ….دا اللي عايزاه يااستاذ فارس "

انا : * قريت الرساله ورديت عليها * قبل مااقولك الحل اقري مذكراتك تاني من اول ماقابلتيها لحد دلوقتي وقوليلي وصلتي لايه وساعتها هقولك الاجابه ..
افنان : ممكن تصورهالي وتبعتهالي علشان معنديش نسخه تانيه منها ؟
انا : حاضر ، خمس دقايق هصورها وابعتهالك ….. * الموبايل بيرن * الو انا اسف عارف اني مجتش النهارده بس فعلا مدرتش بالوقت حقك عليا
شخص : حصل خير ، انت كويس ؟
انا : انا كويس ، انتي كويسه ؟
شخص : اه كويسه ، تصبح علي خير
انا : وانتي من اه…………احا بتقفلي في وشي ماشي ماشي يامؤدبه يامتربيه …* بقلب في الموبايل * احمد احمد احمد احمد انبوبه ، احمد مكتب ، احمد مرور القاهره ، احممممد تعريصه هو احمد تعريصه * وبكلمه * .. الو استاذ احمد مع حضرتك فارس اولويز
احمد : اهلا وسهلا بحضرتك اخبار الشغل ايه
انا : تمام الحمد لله في نعمه ، حضرتك فاضي تعدي عليا بكره نناقش مشكلتك واقولك الحل
احمد : خليها باليل يعني بعد ٧ كدا هعدي عليك اكون خلصت شغل ونقعد نتكلم براحتنا
انا : مستنيك بكره ، باي …. كدا بكره عندنا احمد هيعدي عليا هقوله حله وكمان عندي افنان ونشوف بنت المجنونه اللي قفلت في وشي دي لازم اصالحها وااه الواد نور الخول دا لازم اعرف بيعمل ايه في المكتب فوق وبيتاخر فين كل دا * ببص في الساعه وببص قدامي لقيت اشاره المرور فتحت ودوست بنزين * ……..انتهي الجزء الثالث

الجزء الرابع
( القضيه الرابعه )

في مكتب فارس اولويز
فاتن ٢٨ سنه ( متوسطه الطول طيزها بارزه شويه ولبسها كله عبايات من منطقه شعبيه شويه مطلعه خصله من شعرها من تحت الطرحه واللبانه مبتتشالش من بقها )

فاتن : * تحت العماره بتسال علي المكتب * والنبي يااخ خد اقولك ، ش**** يخليك عايزه عماره الاستاذ فارس لامؤاخذه اولويز
شخص : معلش و**** معرفش انا مش من هنا
فاتن : تسلم ياخويا * وبترفع راسها لفوق تبص علي العماره وحطه ايديها فوق عينيها تحميها من الشمس وبتتشدغ باللبانه * دا ايه اصله دا هفضل محتاسه كدا ، بس بس كابتن ياكابتن عايزه عماره الاستاذ فارس لامؤاخذه اولويز
نور : هي دي العماره انا شغال مع الاستاذ
فاتن : خدني معاك بقي للاستاذ دا هوات لحسن دا انا الشمس كلت قفايا اه و****
نور : اتفضلي حضرتك * وبيعديها تطلع قدامه * .. الاسانسير اسهل يااستاذه
فاتن : تعدمني لو ركبته هو انا اتكسحت ولا ماليش رجلين ،مالو السلم ماهو حلو اهوه وزي الفل *وصوت شبشبها مسمع العماره كلها *
نور : * بيقفل باب الاسانسير وبيطلع وراها علي السلم *
فاتن : الا لامؤآخذه في السؤال يعني هو الاستاذ بتاعك ليه مسمي نفسه اولويز ،مش قصدي حاجه و**** بس سؤال مجنني من اولت امبارح ؟
نور : و**** يااستاذه مااعرف بس غالبا علشان بيريح الزباين زي الاولويز وكدا * وبيتكسف وهو بيتكلم *
فاتن : هيهيهيهي يخيبك يامدهول دا انت عرقت كدا ليه يا ولاااا ، اوعي يكون استاذك مدهول زيك كدا هيهيهيههيي
نور : *بيبتسم بكسوف * ...لا الشقه دي ايوا
فاتن : العواف عليكم ، ش**** يخليكي عندي ميعاد مع الاستاذ فارس لامؤاخذه اولويز
رانيا : * بتبص من تحت النضاره * شبشبك اللي كان عامل الدوشه دي كلها
فاتن : معلش ياختي اصلي مبحبش ركوب الاسانسير داهوات
رانيا : * بتلبس النضاره تاني * اسمك ايه
فاتن : فاتن يا اختي
رانيا : علي صوتك شويه
فاتن : فاااااتن اسمي فااااااتن
رانيا : طيب اقعدي لما الاستاذ يخلص العميل اللي معاه هتخشي بعديه
فاتن : ش**** تسلمي * وبتروح تقعد * … بس خد ياواد اما اقولك
نور : تحت امرك يااستاذه
فاتن : لو طلبت منك كوبايه شاي هتعرف تعملها ولا هتدهول علي عينك * وماسكاه من ايده وهي قاعده وهو واقف موطي جنبها وبتوشوشه في ودنه *
نور : هعملك كوبايه شاي حلوه * وهايج شويه من مسكتها لايده *
فاتن : طب بص عايزه شاي كشري ٣ معالق سكر ،بس ايه عايزه الشاي يغلي لما يتقطع نفسه
نور : هاااااااا
فاتن :ها ايه يامدهول انت ، بقولك ايه قومني وريني المطبخ انا هعمل كوبايتي بنفسي
نور : يااستاذه مينفعش
افاتن : استاذه ايه ياخويا خلي البساط احمدي كدا * وبتمشي * المطبخ دا هوات ولا دوكها ، ده ماشي
رانيا : * بتبص لنور * في ايه ؟ ايه الاشكال اللي بتتحدف علينا دي ؟
نور : *بيعمل بايده مش عارف *
بعد ربع ساعه ( فارس خارج من المكتب ومعاه عميل )
انا : خلاص زي ما اتفقنا وكله تمام ولو حبيت في اي وقت انت عارف اولويز دايما في خدمتك
العميل : اكيد طبعا يااولويز احنا طلعنا نسايب هههههههه
انا : حبيبي تسلم ، مع السلامه في حفظ **** مع السلامه … نور فين يارانيا ؟
رانيا : في المطبخ
انا :يانووووور … في عملا تاني النهارده يارانيا
رانيا : واحد وعشرين اتنين وعشرين تلاته وعشرين ٢٤ وعشريين …
انا : ٢٤ عميل احا يارانيا
رانيا : ٢٤ ايه ؟ عايز ايه انت دلوقتي وواقف كدا ليه ؟
انا : عايز اتنين هوهوز ههههههه طب الجمهوريه نزل هههههه طب ممكن اعمل مكالمه تليفون ههههههه عندكو كاراتيه قلبظ هههههه
رانيا : ياعسسسسل
انا : احممم ، رانيا هنهزر ولا ايه ؟ احنا في شغل دلوقتي ، يالا قولي في كام عميل النهارده ؟
رانيا : * بتحط ايديها علي خدها * عميله تانيه هاااا ارتاحت
انا : دخليهالي طيب …. ساعه عقبال ماتيجي
نور : لامؤاخذه كنت بعمل مشروب
انا : ماشي ماشي ، بص خد ال٥٠ جنيه دي وهتطلع علي اول الشارع هتل…. * وببص وراه علي فاتن وهي طالع من المطبخ * ، لا وسعلي انت كدا علي جنب شويه ، يامساء الفل والعسل مع حضرتك فارس صاحب المكتب دا
فاتن : * ماسكه كوبايه الشاي * يالهوي يقطعني * وبتمسح ايديها في العبايه علشان تسلم عليا * لامؤاخذه يااستاذ و**** كنت بعمل كوبايه شاي لحسن المدهول دا معرفش يعملها
انا : هو فعلا مدهول علي عينه ،بس ولا يهمك كله فداكي عادي
رانيا : *بتزعق * دي العميله التانيه يااولووووووووووووويز
انا : اهلا وسهلا اهلا وسهلا اتفضلي
فاتن : يزيد فضلك ياسي الاستاذ ، هو لامؤاخذه يعني مفيش ستات في المكتب غيرك يااستاذ
انا : *مستغرب * ليه ؟
فاتن : لامؤاخذه يعني بس انت سنك قريب من سني فمعلش يعني مش هقدر اقول قدامك مشكلتي اااااه ، مينفعش يااستاذ برضو عيب ،انا كنت فاكراك راجل كبير قد ابويا
انا : ايه المشكله بس يا فندم ،بالعكس دا سني القريب من حضرتك هو اللي هيخليني احل مشكلتك بطريقه تناسبك
فاتن : ولو برضو يااستاذ مينفعشي ، انا مسامحه في الفلوس اللي دفعتها سلامو عليكو
رانيا : * وهي علي مكتبها وبتتكلم * وتسامحي ليه في فلوسك احنا ممكن ندخلك لاستاذه سلمي ، اهي ست زيك وهتحللك مشكلتك برضو
انا : * ببصلها بغيظ *
فاتن : اه اذا كان كدا ماشي
رانيا : * بترفع السماعه * في عميله ادخلهالك ؟
سلمي : اولويز فين
رانيا: في عميله ادخلهالك ؟
سلمي : ابعتيها يارانيا اخلصي انا مش ناقصه صداع
رانيا : اتفضلي يااستاذه ، المكتب اللي في وشك اخر الطرقه
فاتن : العواف عليكو
انا : سمعك رجع وظبط دلوقتي يارانيا ها
رانيا : * بابتسامه بضان وبتمد ودنها * اييييه بتقول ايه
انا : ماشي يارانيا لن انسي لكي هذا الموووقف ، لن انساه لكي يارانيا ، واقولك علي حاجه انا هروح بيتنا وشوفوا بقي هتشتغلوا ازاي
رانيا : طب حاسب طب لاتتخبط في الباب هههههههه

مكتب سلمي

سلمي : عرفيني بنفسك وسنك واحكيلي مشكلتك لو سمحتي ؟
فاتن : اسمي فاتن عندي ٢٨ سنه ، اسم **** علي مقام اختي ، متجوزه بقالي ٤ سنين وعندي جنا ومحمود
سلمي : **** يخليهملك ، خير بقي يافاتن مشكلتك ايه ؟
فاتن : بصي ياختي في الاول كدا احنا ستات زي بعض فانا هفك الطرحه واخد راحتي كدا * بتفك الطرحه وبتهوي علي وشها * دا الدنيا تحت ولعه ،انتو قاعدين في المكيف هنا اخر طراوه هههههههه
سلمي : هههههههه الجو فعلا صعب ، دا لما باجي الصبح ببقي مش طايقه نفسي من الحر والزحمه والعفره والشارع بتلاقيه هايج علطول وحاجه في منتهي الغتاته
فاتن : ولا التحرش في المواصلات بقي يوووه بلاوي مش ملاحقه علي ايديهم من هنا لهنا
سلمي : اتحرش بيكي ؟ ارفعي قضيه عليه خديه للقسم بهدليه بسرعه متسكوتيش عن حقك ، طول ما بنسكت علي حقنا هيزيطوا ويتمادوا فيها
فاتن : * بتشوحلها بايديها * ياختي وانا فاضيه اروح اقسام وس وج وابصر ومدرك ، وانا شبشبي راح فين ولا لساني دا انا عليا لسان يمسح بكرامه اللي جابوه الارض يخليه انضف من الصيني بعد غسيله ، بخليه زي الكلوت الفاتله لامؤاخذه منشور علي الحبل هههههههه
سلمي : جدعه ، المهم تاخدي حقك ومتسكتيش ابدا ، انتي صاحبه حقوق وليكي حق وانتي نص المجتمع ، الذكوريه المتعفنه لازم تتلغي من المجتمع الامبريالي دا
فاتن : * فاتحه بقها مبلمه * هاااااا ...ايوا طبعا اومال ايه الذكوريه بتعفن طبعا ، اومال احنا مبنسيبش الاكل برا التلاجه ليه ؟ ايوا طبعا ياختي
سلمي : تلاجه ؟!!!! . احم طب قوليلي يافاتن مشكلتك ايه ونخش في الموضوع علطول
فاتن : بس خاصيمك النبي اللي هقولهولك دا محدش يعرفه اااه ، انا جتلكوا بعد ماغلبت ولفيت كتير ومحدش عارف يحللي مشكلتي
سلمي : متخافيش انا بس هكتب وراكي اللي هتقوليه علشان منساهوش لحد مانلاقي حل وبعديها بنقطع الملف لو حابه يعني
فاتن : ش**** يخليكي ويعمر بيتك اااه كدا ماشي
سلمي : يالا احكيلي بقي ايه مشكلتك

فاتن : بصي يااستاذه ، انا متجوزه سباعي من ٤ سنين راجل طول بعرض اسمر كدا وحليوه وشغال ميكانيكي قد الدنيا عنده الورشه بتاعته ، جيه اتقدملي وكتبنا الكتاب وعلينا الجواب وبقيه مراته رسمي ، اول سنه جواز عدت علينا كنا سمنه علي عسل وبقي معانا محمود وهو اللهم احفظه يارب علطول مش مخليني محتاجه حاجه وقايم بمصاريف البيت علي اكمل وجه ، والقرانص متسفلته علي الاخر ..
سلمي : يعني ايه القرانص متسفلته دي ؟
فاتن : يعني اااا يعني الدنيا حلوه ، الحياه متظبطه ، عيشتنا فل كدا يعني يااستاذه
سلمي : اه اه فهمت ، كملي
فاتن : بقولك ايه انا مش عارفه اتكلم انا هتكلم بطبيعتي بقي ولا انتي بتكسفي ؟!
سلمي : خدي راحتك قولي اللي عايزاه بالطريقه اللي حباها
فاتن : ريحتيني ، بصي يااستاذه انا هخش في الموضوع علطول وقطمه احسن من لحمه انا مشكلتي جنسيه وبالخصوص الاخص في السرير. هو دكر معايا اووووي ، كنت بتعب منه كان بيشيلني ويحطني ويهبدني كان عنتيل اسم علي مسمي ووحياه ولادي انش**** تعدميني لو بكدب مكنش بيرفع ولا حته ربع حبايه ، كان اللهم صلي علي النبي كدا اسد حاجه تشرف دكر ملو هدومه ، انا كنت بتعب منه قبل هو مايجيبهم ويرتاح ، كان اليوم اللي هينيكني فيه دا يبقي لازم اكون مستعدياله اوووي ، لو مستعدتش اتعب وافرفر منه كدا زي البطه البلدي المدبوحه
سلمي : طب ما دي حاجه حلوه وستات كتير يحسدوكي عليها
فاتن : حلوه ايه يااستاذه ، الحاجه لما بتزيد عن حدها بتبقي وحشه ، دا كان كل يومين يمسكني يرزع المسمار التمام ، مكنتش بلاحق عليه حتي وانا حامل في العيال كان مش سايبني ولا عاتقني ، مقضيها نيك في نيك في نيك ، يااستاذه انا روحت اكتر من مره لدكتوره كدا هي معرفه نعرفها يعني قريبه خالتي ام سماح تعرفها من زمان يعني كانت شغاله عندها تمرجيه وكدا روحتلها كشفت عليا وحكيتلها قالتلي جوزك عنده ااااااااا اسمها ايه دي عنده سماره جنسيه سمر جنسي حاجه زي كدا والنعمه مافاكره
سلمي : سعار جنسي
فاتن : ايوااااااااا هي دي اسم**** عليكي هي البتاعه دي ، ولازم يهدي عليكي شويه علشان هيجيلك هشاشه في الحوض
سلمي : هيجيلك تهتك في الشق اوالمهبل او بلغتك تهتك في الكس ، هشاشه ايه اللي هتجيلك هنا دي هههههه
فاتن : ما انا معرفش بقي مش متعلمه زيك يااستاذه انا ابويا الحج سيد خرجني من الابتدائيه بس بعرف استقرا كدا واكتب وكنت بحل للعيال ولاد جيراني الواجب بتاعهم اكمني خطي جميل وحلو كدا وبعرف اتكلم كام كلمه انجليزي برضو
سلمي : لا ياحبيبتي مش قصدي اتريق عليكي ، انا بس بشرحلك المعني بتاعها
فاتن : ياختي ولا يهمك انا واثقه في نفسي وفي خبرتي في الحياه دا انا بعمل لدي مدرسه الحياه اللي احسن من التعليم كله ااه اومال ايه
سلمي : ههههههههههه انتي قمر خالص يافاتن بجد
فاتن : * بتبتسم كدا * كلهم بيحبوني لله في **** علشان انا سالكه وصافيه لربنا و**** ومبأذيش حد ولا عمري نيمت حد دمعته علي خده اصله كله الا نوم المظلوم ودعوته ياختي اه ، دا الستر دا نعمه اومال انتي فاكره ايه
سلمي : ونعم ب**** يافاتن ، نرجع بقي لجوزك والسعار الجنسي وبينام معاكي كتير وبعدين حصل ايه ؟
فاتن : قلتله يا سباعي الدكتوره قالت براحه عليا شويه ياسباعي علشان انا مش حملك ، قالي حاضر ياحبيبتي ،ويادوب هما اسبوعين * وبتمسك كوبايه المايه * وحياه النعمه دي علي عينيا ياكش اتص في نظري لو بكذب هما اسبوعين بالظبط كان كويس بعديها رجع يتغابي علي اللي خلفوني تاني ، فانا مسكتش بقي ،ما انا انسانه مش حته كنبه وبحس وليا مشاعر وبتوجع كمان اااه ، روحت قايله للبت فوفا جارتي هي جارتي وصاحبتي من زمان كان اخويا عينه منها بس ابوها موافقش وراحت لصاحب نصيبها راجل كسيب كدا من محافظه تانيه ومستتها ومهنيها ، وهي كانت معايا في الابتدائيه كنا بنذاكر سوا انا وهي بس انا اشطر منها هي مخها علي قدها في العلام برضو ، بس مخها في الرجاله والحوارات قرده ،عيله كدا تعرف الدبان الازرق مستخبي فين وحواديت الحاره كلها عندها ، كلمتها قولتلها يابت عايزاكي في موضوع ما انا خيري عليها قبل كدا وياما استلفت مني عبايات وجزم وكنت بداري عليها لما كانت بتروح تقابل الصايع بتاعها واحنا شباب يعني سرها معايا متقدرش تقولي كاني ولا ماني …

سلمي : حبيبتي انا مقدره و**** انك حبوبه وفرفوشه وانا حبيتك بجد مش بهزر وفيكي حاجه حلوه ، بس ممكن يعني نختصر كل الكلام اللي بعيد عن مشكلتك علشان اقدر اوصل للحل معاكي ، انا كدا بتوه منك
فاتن : مش بشرحلك الموقف يااستاذه
سلمي : مش هستفاد حاجه صدقيني لما اعرف انك بتسلفيها عباياتك ، هل دا هيحل مشكلتك ؟
فاتن : لا
سلمي : شفتي اهوه، مالوش لازمه ...يالا كملي بقي وركزي في المشكله
فاتن : مسم ، هحكيلك من بعد ماقولتها مشكله جوزي وانه هايج علطول وبيطول في النيك ومبستحملش فحولته ، راحت هي قالتلي ان في واحده جارتنا يعني بدون ذكر اسماء كان جوزها نفس المشكله بس هي عزلت دلوقتي خدت شقه في مكان تاني مطرحين وعفشه مايه ، كان جوزها كدا لحد مابقت لامؤاخذه يعني تبعبصه يعني تلعبله من ورا وهو نايم معاها فيهيج اكتر ويجيب بسرعه والحل دا نفع معاها وبقت زي الفل ،انا قلتلها مينفعش دا كان يدبحني فيها ويقتلني احاااا ولا اقدر اعمل كدا استحاله .
سلمي : المهم عملتي كدا صح
فاتن : عرفتي منين ؟
سلمي : ماهو اكيد عملتي كدا وحصل حاجات تاني بعديها اومال انتي جايالي ليه؟! ، ماتركزي يافاتن شويه
فاتن : اه لامؤاخذه عملت كدا وكان يوم اسود عليا يوم ماعملت كدا ،انا يادوب هو بارك عليا وهاتك يادعك فيا وانا مش قادره بفرفر تحتيه رحت لافه رجلي حواليه ولسا يادوب بقرب صباعي منه وعينك ماتشوف الا النور وتلطيش بالاقلام وشتيمه وياوسخه ياشرموطه عايزه تبعبصيني ، فاكراني خول يابنت العرص زي ابوكي وضرب واهانه وشخير لما صوته كان جايب اخر الشارع وانا من الوجع والضرب مش قادره حتي ارفع ايدي ادافع عن نفسي وراح ملبسني هدومي ومنزلني في نص الليل بالعيال علي ايدي اروح عند امي ووشي متبهدل وجسمي كله مزرق من كتر الضرب وسابني مرميه عند امي اسبوعين ولا بيسأل فيا وانا كل شويه ابعتله ناس يصالحوني عليه او اروحله بنفسي الورشه وهو راسه والف سيف ما ارجع البيت خالص ، لحد ما اغمي عليا في يوم من القهره والوجع وبيت يومين في المستوصف لولا قلبه رق ورجعني البيت وقعدت بتاع شهر كدا شهر ونص زي الخدامه في البيت عيني في الارض ولا اقدر ارفعها خالص ولا اتنيله كلمه حتي .
سلمي : جوزك دكر اووي علي فكره ، وناس كتير تحسدك عليه
فاتن : ما انا عارفه يااستاذه ، بس تعبت و**** ساعتها منه كنت اقل من لامؤاخذه يعني الكلبه
سلمي : امممممم هي دي مشكلتك ولا لسا في تاني
فاتن : لا لسا المشكله جايه اهيه ، بعد ما اسم**** علي مقامك فضل معذبني فوق الشهر واكتر حب يصالحني بعديها ونعمل مسمار حلو مع بعض وفي وسط المسمار لقيته بيصالحني بحاجه كدا انا بحبها ……..
فلاش بــــــــاك
سباعي : افتحي رجلك يابت
فاتن : علي اخرها اهو ياراجل ، انت طلعته ليه
سباعي : * بيمسك رجليها ويفشخهم علي الاخر ويتنيها علي صدرها * مش كان نفسك الحسلك يابت انا هلحسلك
فاتن : بجد والنعمه هتعمل كد..اممممممممممممم
سباعي : * مكمل لحس في كسها *
فاتن : احوووه احووووووه اللحس دا طلع جامد اوووي ياراجل مولعني يخربيتك الحس الحس * وبتزق دماغه براحه *
سباعي : راسي يابت الشرموطه متزوقيهاش
فاتن : * مغمضه عينيها وفي دنيا تانيه * احووووووه الحس بس الحس ياض الحسسسس احححححوه عليك
سباعي : * هاج من شرمطتها وبقي بيلحس اكتر وزبه بقي انشف من النشفان نفسه *
فاتن : خخخخخخخخخخ مش قادره * وبتهز في وسطها وكسها جامد لفوق وتحت وتزق راسه بهيجان * خخخخخخخ كمان كمان كمل احوووووه * وبتدعك بزازها وتفركها * هموووت ياسباعي احححححح ايه مش كدا خخخخخخخخ كمل اااااه ، شلت راسك ليه ياخول انزل انزل مش قادره
سباعي : * لسا بيرفع راسه يشخرلها علي كلمه خول راحت زقت راسه لتحت *
فاتن : الحسسسس هموت الحس ياحبيبي خخخخخخ الحس يادكرررري مش قادره هلاقيها من زبك ولا من لسانك
سباعي : * بيبعبصها في طيزها وهو بيلحسلها وهايج نيييك *
فاتن : نيكني نيكني نييييييكني قوم قوم نيكني يخربيتك عايزه اتناك
سباعي : * راح قايم ورازع زبه في كسها وهاتك يادعك * خخخخخ كسم شرمطتك ابت اول مره تبقي هيوجه كدا
فاتن : احوووووه لحسك جنني متناكه متناكه في نفسي اووووي * وبتلف رجليها حواليه * ارزع في كسي ارزع
سباعي : سخن نااار ناااار يابت شافط زبري كله
فاتن : مولعني * وبتفرك في كسها بايديها *اااااااااه اااااه يالا نييييييييييك ريحه ريحه الهايج دا ريح الشرموط المولع احوووووه ياخول علي نيكك النهارده نيييك نيييك * وبتزقه عليها اوووي وماسكاه من طيزه بتزقه *
سباعي : تاني يابنت القحبه ايدك وطيزي
فاتن : اااااااااااه نيك ياخول مش وقته نيييييك شرقانه شرقانه * وبتزقه عليها جامد * نيييييييك بقي عايزه اتخرم متخسعش بقي انت اااااااه علطول جامد مالك النهارده
سباعي : * سخن نيييك علي شرمطتها وحب يثبتلها انه دكر اووي * انا هوريكي النييييك ياشرموووطه زبي
فاتن : اااااه اااااه ايوا كدا ايوا ايوا كمااااااان كماااااان * ووهي بتزقه من طيزه سنه بسنه بتقرب بصباعها علي خرمه من غير ماتاخد بالها وراحت لمست طيزه من ورا *
سباعي : * مكمل نييييك وكل لما يجي يوقف علشان يشخرلها مش قادر وبيزود نيك *
فاتن : خخخخخخخ يخربيت زبك ياخول احووووووووه دخل لللاخر دخله * وراحت محركه صباعها علي طيزه وهي بتزقه عليها *
سباعي : * راح ماسك بزازها جامد وهو نايم فوقيها وبقي يمصهم اوووي وهو بينيك والنفس بتاعهم هما الاتنين هايجين علي الاخر *
فاتن : ارضع اووووي ارضعهم اووووي * وبتديله بزها عند بقه * قطعهم يادكرررري اووووي * وبصباعها التاني راحت مبعبصاه اكنها بتزقه عليها ينيكها* نيييك وارضع نيكني وارضعني افششششخني *وبصاله في عينه لقيته هايج اووووي راحت مبعبصا اكتر وتبعبص وهو ينيك وهي بصاله بتشوفه لاقيته مغمض عينه وهايج وبينيك بسرعه نيك وراحت مزوده البعبصه وهو راح هايج عليها اوووووي وراح جايبهم في كسها وهدي شويه وراح قايم ولع سجاره واستحمي …

سلمي : يعني سابك تبعبصيه المره دي ؟
فاتن : اه
سلمي : وايه اللي حصل بعديها ؟ اتعود طبعا علي البعبصه وكدا وبقي بيطلب منك علطول تبعبصيه وبقيتي مسيطره عليه في السرير شويه صح ؟
فاتن : لا
سلمي : اومال ايه اللي حصل
فاتن : اتطلقت
سلمي : نعم؟؟؟؟؟!!! طلقك بجد ؟
فاتن : والنعمه دي علي عيني طلقني ، قام من جنبي استحمي وخرج لسا بقوله احضرلك تاكل لاقيته بيقولي انتي طالق وخلي الشراميط اللي بتقعدي معاهم ينفعوكي ، وبقالي فوق ال٦ شهور سايقه عليه توب الارض يصالحني مفيش فايده وروحتله اكتر من مره ولا هو فارق معاه وسمعت كمان انه هيتجوز وانا لو اتجوز هموت نفسي وهقتله واقتل البت المعقربه اللي هيتجوزها دي

سلمي : يعني مشكلتك يافاتن ان انتي جوزك عنده سعار جنسي ف انتي قالولك بعبصيه هيهدا روحتي بعبصتيه راح مطلقك ، فجايه لينا احنا بقي نرجعك لجوزك علي اساس اننا محكمه الاسره ؟
فاتن : انا جايه املي في **** وفيكو كبير تشوفولي حل ارجعله وانا والنعمه دي علي عيني هعيش خدامه تحت رجله ومش هسمع لحد تاني
سلمي : طب مش يمكن يافاتن هو حابب كدا ولما لقي نفسه هيحب كدا رجولته نقحت عليه وخاف علشان كدا طلقك ،والدليل انك بتقولي لما بعبصتيه تاني مره فضل سايبك ومكمل معاكي لو هو ضد المبدأ كان مستناش عليكي واداكي علقه زي الاولي بالظبط
فاتن : يعني ايه يااستاذه معلش مخي علي قدي فهميني واحده واحده
سلمي : بصي ياستي دلوقتي انتي بعبصتيه اول مره ضربك وفشخك صح
فاتن : اه
سلمي : ليه بقي لما بعبصتيه تاني مره مضربكيش وسابك تبعبصيه واكتفي ب انه يطلقك بس ؟
فاتن : علشان كان هايج
سلمي : او حابب الموضوع وخاف تحسي انه حابب الموضوع فطلقك ، وكمان ضعفك المستمر قدامه وانك عايزاه وعايزه تعيشي تحت رجليه وعماله تكلمي الناس علشان يصالحك دا محسسه برجولته اكتر وبيعوضه عن البعبوص اللي خده
فاتن : يعني جوزي خول
سلمي : هو اتناك ؟
فاتن : انتي بتقولي ايه دا ينيك عشر رجاله مع بعض دا اسد
سلمي : اومال بتقولي خول ليه ؟
فاتن : علشان بعبصته وكدا
سلمي : اممممم بصي الموضوع دا شائك في رجاله بتعتبر انها لما تتبعبص الموضوع عادي وان رجولتها مش هتتاثر وانه طالما بينه وبين مراته يبقي هو سليم عادي ، وفي رجاله بتعتبر ان طيزها هي شرفها ، محدش يقرب منها حتي ولو علي جثته . فكون ان جوزك سمحلك تبعبصيه وسكت يبقي هو من النوع الاول بس خايف يقل من نظرك ،علشان كدا طلقك وبيحاول يرد رجولته بانه يخليكي خاضعه كدا ومش عارفه تطوليه وفي نفس الوقت هيتجوز عليكي علشان يحسسك انك ولا حاجه
فاتن : طب افرضي هو طلع كدا الحل ايه
سلمي : بصي هنعمل تجربه صغيره لو نفعت يبقي تحليلي صح لو منفعتش هنفكر في حاجه تانيه * وبتديها موبايلها * امسكي اتصلي بجوزك من موبايلي وعايزاكي قويه مش ضعيفه واطلبي منه انه يطلقك بالتلاته علشان هتتجوزي غيره
فاتن : هو ايه اصله دا ، انا جايالك تحليلي المشكله ولا تخربي عليا وتطلقيني بالتلاته لا مش هتصل طبعا
سلمي : اسمعي الكلام وافتحي الاسبيكر وشوفي رده ايه
فاتن : ولو طلقني بالتلاته
سلمي : انتي الكسبانه ، ولا عجبك حالك دا وانتي قاعده كدا لا طايله سما ولا ارض وهو هيتجوز ويعيش حياته
فاتن : * فكرت شويه *
سلمي : جربي مش هتخسري حاجه ويمكن لما يحس انك بتضيعي منه يتحرك وقلبه يحن ويسامحك
فاتن : * بتكتب الرقم ومتردده *
سلمي : مش عايزاكي تخافي عايزاكي قويه كدا واتكلمي برجوله كدا ماشي ، وانا معاكي هقولك تقوليله ايه
فاتن : * بتتصل * …. الو الاسطي سباعي
سباعي : ايوا مين ؟
فاتن : طلقني بالتلاته انا طليقتك فاتن
سباعي : طلاق ايه وقرف ايه علي المسا غوري من هنا * وقفل في وشها *
سلمي : اتصلي تاني
فاتن : انا خايفه مش عارفه
سلمي : متخافيش ، بيتصل اهوه ردي
فاتن : بقولك طلقني بالتلاته ايه مبتسمعش ، اشمعنا انت هتتجوز وانا لاء
سباعي : انتي شاربه حاجه ولا شرموطه مين مسلطاكي عليا المره دي
فاتن : مش شرموطه ولا حاجه انا من نفسي عايزه اتطلق فيها حاجه دي
سباعي : بس كدا عينيا هطلقك بالتلاته بس العيال ماليش دعوه بيهم ومش هيشوفوا مني جنيه واحد
سلمي : * بتشاورلها تقوله * قوليله لا وهتصرف عليهم كمان ولا اروح لمراتك الجديده واقولها انك بتتبعبص
فاتن : * بتبرقلها * لاااااا مش هقول دي لااااا
سباعي : الووووووووو
فاتن : طلقني بقولك ياسباعي * بتشاور لسلمي لاااا مش هقول *
سلمي : * بتبرقلها وتزعق بصوت واطي * قوووووولي
سباعي : ورقتك بالتلاته هتكون عندك قريب ولا تزعلي نفسك
فاتن : وووو وووووهتصرف علي العيال كمان ولا اروح لمراتك واقولها انك لامؤاخذه بتاخد فيها
سباعي : خخخخخخخخخخخخخخ هي حصلت يابنت المتناكه ياشرموطه دا انا هنيك كسمك انتي واللي بيتشددلك ، ولااااا ياحمو اقفل كسم الورشه دي خخخخخ اقفل كسمها ، انتي فين يابنت القحبه وانا هعرفك اذا كنت كسم راجل ولا خول قاعده عند امك ،ماتنطقي الوووووو الووووووووو ..
فاتن : يامصيبتي يامصيبتي يامصيبتي انا غلطانه اني جتلك ، اعمل ايه دلوقتي واسوي ايه . منك لله حسبي **** ونعم الوكيل فيكي ياشيخه ، خربتي بيتي منك لله
سلمي : اهدددي مش مستاهله محصلش حاجه ،هحلهالك اهدي خليكي خمسه وجيالك * بتخرج تخبط علي الاوضه اللى فيها فارس *

مكتب فارس

انا : كويس انك جيت بدري انا كنت شويه وهنزل يااحمد اتفضل اقعد
احمد : انا لقيت نفسي فاضي قلت انجز مشواري كدا في السريع
انا : حبيبي يااحمد انا بس كنت عايز نعمل حاجه بسيطه كدا قبل مااقولك حل مشكلتك
احمد : خير حاجه ايه
انا : انت معاك صور لمراتك علي الموبايل ، اللي كنت بتبعتها للناس علي النت دي
احمد : لا بصراحه كلهم اتمسحوا
انا : عادي ممكن تجيبهم من المحادثات نفسها وتنزلهم تاني
احمد : مش عارف بس ليه عايزهم
انا : اعتبرني واحد من علي النت ياجدع ولا هي جات عليا
احمد : مش القصد بس اناااااا يعني متعودتش اعمل كدا قدام حد يعرفني او معنديش الجرأه لكدا
انا : لازم يبقي عندك الجرأه افرض مراتك وافقت في يوم علي تخيلاتك وتجيب واحد معاكو ، ساعتها هتبقي جبان كدا ؟ وهتخلي مراتك تستخولك وتضيع عليك فرصه عمرك
احمد : طب استني هشوف * وبيقلب في الموبايل *
انا : تعالي معايا الاوضه التانيه عقبال ماتلاقيهم * وقمنا اتمشينا للاوضه اللي فيها شاشه العرض والكمبيوتر * ها لاقيتهم
احمد : اه لاقيت كام صوره كدا
انا : ناولني موبايلك متخافش هنشوف مع بعض اقعد بس استريح علي الكرسي وانا هقف وراك علشان ميبقاش في احراج اكنك مش شايفني اصلا وركز انت علي الشاشه قدامك * وابتديت اعرض الصور * .. فاكر الصوره دي صورتها امتي ؟
احمد : اه ، دي كانت نايمه من غير اندر ووو ووو
انا : بس كسها مش باين اووي بس يتشاف عادي ، واضح انها منضفاه علطول
احمد : * بيبلع ريقه* اه
انا : فاكر بعتها لمين الصوره دي
احمد : بعتها لناس كتير مش فاكر اول حد بعتهاله مين
انا : كسها عايز يتناك الشرموطه دي ، ماتخليني انيكها يااحمد
احمد : * بهيجان في صوته * عايز تنيكها ليه
انا : علشان شرموطه اوووي بص نايمه ازاي دي نايمه بشرمطه وفاشخه كسها اهوه علي اخره عايزه تتناك ، ركز كدا هتلاقي كسها مبلول شويه
احمد : اااه هايجه عايزه زبر
انا : مين اللي عايزه زبر
احمد : مراتي عايزه عايزه * بيبلع ريقه * عايزه زبر يفشخها
انا : هي لوحدها ولا انت معاها تمص الزبر وتدلعه علشان مراتك متتوجعش وهي بتتناك
احمد : * بيدعك زبه من فوق البنطلون وهو قاعد * ااااااه
انا : اه ايه ؟ عايز تمص زبر الفحل اللي هينيكها ولا مش عايز تمصه وهي تتوجع وتقولك حرام عليك ياعرص كدا تخليه ينيكني علي الناشف
احمد : لااااا ياحبيبتي متخافيش همصلك زبه علشان ميوجعكيش بس انتي عايزه تتناكي منه ؟ نفسك فيه ؟
انا : نفسي فيه اووي يااحمد شايف زبه عامل ازاي احسن من زبك ، انا هستحمله بس انت هتعرف تستحمله ؟
احمد : اااااااااااااااااااااه دخليه في كسك يالا عايز اشوفك بتتناكي اووووي
انا : مصه يااحمد ياجوزي ياعرص علشان ميوجعنيش
احمد : * عمل ببقه اكنه بيمص وغمض عينه * ممممممممم
انا : طعمه ايه ياجوزي ياعرصي
احمد : حلو اوووووي اوووووي وكبير هيكيفك اووووي
انا : طب حطه بايدك يالا في كس مراتك ، اااااااه براحه ياخول وجعني ، تعالي الحسلي كسي علشان اتناك من الفحل حلو ويفشخني اوووي
احمد : * بيطلع لسانه وهو مغمض عينيه اكنه بيلحس *
انا : ممممم الحس كمان كس مراتك علشان يتناك
احمد : بلحس ياحبيبتي بلحس
انا : خلاص كفايا ياعرص يالا دخله بايدك في كسي ولا اقولك انا خايفه يااحمد ، لو بتحبني جربه انت الاول وقولي بيوجع ولا لاء
احمد : حاضر حاضر
انا : يالا يااحمد ياجوزي عايزه اشوفك بتتناك قدامي وبتوحوح كدا وتهيجني زي ماههيجك وانا بتناك قدامك * وبقوم احمد براحه واخليه يوطي علي المكتب * يالا اقلع يااحمد وافتح طيزك لفحلي علشان ينيكك
احمد : * بيوطي علي المكتب ومغمض عينه وبيفك الحزام بتاع البنطلون وبيبدأ يقلع *
انا : بخبط بايدي جامد علي المكتب *
احمد : *بيفوق وبيقفل حزامه علطول وبيبصلي بكسره نفس وخوف *
انا : ولا تقلق ولا تخاف يااحمد محصلش حاجه ، واظن انت دلوقتي اتأكدت وعرفت ميولك ايه وعرفت هتتصرف ازاي مش كدا ؟
احمد : * بيمسح عرقه بايده * انا انا انااااا
انا : مالوش لازمه المقاوحه يااحمد انت متاكد بنسبه ٦٠ ٪ ان دي ميولك ودلوقتي بعد اللي حصل انت بقيت متأكد بنسبه مليون في الميه ، روح يااحمد جرب ميولك وصارح مراتك ولو موافقتش سيبها متظلمهاش معاك ودور علي واحده تاخدك بميولك … اه نصيحه اخيره لو مصارحتش مراتك دلوقتي بنفسك هتندم قدام لما تلاقيها عرفت من نفسها وساعتها هيحصل مشاكل كتير … صارحها ويااما توافق وتخلي حلمك حقيقه يااما ترفض وساعتها تدور علي غيرها .. ومش هقدر اقولك انسي ميولك لانها مسيطره علي عقلك وتفكيرك ولو حاولت تشيلها من دماغك هتزيد اكتر …
احمد : * باصص في الارض *
انا : انا كدا خلصت الحل اللي عندي ، لو عندك اي مشكله تانيه او حاجه عايز تقولها مكتبي مفتوحلك وانت عارف ..ادخل
سلمي : اسفه معلش ، انت فاضي خمسه يا اولويز
انا : دقيقتين وهبقي معاكي
احمد : لا خلاص انا انا كدا تمام همشي انا * وبيخرج *
سلمي : قاطعتكوا ولا ايه ، داهيه لاكون قطعتكوا اصل انا بصراحه عملت كارثه مصيبه يا اولويز مش عارفه انا كن…
انا : ايه اللي حصل انجزي
سلمي : * بتحكي الحوار * معرفش ليه جوزها ولا طليقها اتضايق واتعصب وشكله هيموتها ايه يعني لما يتبعبص فيها ايه ، دي رجاله ايه دي اللي بتخاف من بعبوص
انا : مش معني انك خاضعه في السرير وبتحبي اللي يهزقك وينيكك ويشرمطك يبقي كل الستات زيك ، كذلك الرجاله في ناس بتحب وناس لاء فمينفعش تحكمي علي الكل فاهمه ياسلمي ؟
سلمي : احنا مش قلنا مش هنتكلم في الموضوع دا تاني يافارس ؟ ولا انت مصمم كل شويه تعايرني بيه يعني ؟
انا : لا انا بفهمك علشان الحركه الوسخه اللي عملتيها مع العميله دي ، انا فاهم انتي عملتيها ليه ، انتي مستخسره الست يبقي جوزها دكر ومشرمطها وفاشخها وانتي مش لاقيه زيه ونفسك في جوزها صح ؟ فعلشان كدا خربتي عليهم علشان هي متتمتعش بجوزها وانتي قاعده كدا من غير نيك ..سلممممممممممي مش عايز نقاش ، واخر مره هقولهالك لو حياتك الشخصيه دخلت في الشغل تاني ، انتي عارفه هيحصلك ايه ،شششششش مسمعش ولا كلمه وهتخرجي حالا تحلي مشكلتها بنفسك وترجعي تقوليلي انها اتحلت ...خلص الكلام .
سلمي : امرك * وبتروح علي مكتبها ملقتش فاتن * رانييييييييا رانييييييا العميله اللي معايا مشوفتيهاش
رانيا : البت المسهوكه دي
سلمي : ايوا ايوا اخلصي راحت فين
رانيا : مشيت
سلمي : اووووووف * وبتبص علي الطرقه لقيتني باصص لها *
انا : خرجت ؟
سلمي : متبصليش هصلح الحوار هصلحه * وبتمشي متنرفزه وترجع لمكتبها * ..
انا : ابقوا قفلوا وامشوا انتو انا رايح مشوار
رانيا : طب ما اعملهولك انا
انا : هو ايه دا اللي تعملهولي لامؤاخذه ؟
رانيا : سشوار مش بتقول رايح تعمل سشوار
انا : احا احااااا احاااااااااا ، لا استني كمان احااااااااااا ………...انتهي الجزء الرابع

الجزء الخامس
( القضيه الخامسه )

نور : واخدت كيسين شيبسي كمان ياعم شوقي ، كدا كام ؟
شوقي : اكديه هيبجي اااااا بالسجاير يبجي ٧٢ جنيه
نور : بيحاسبه
شوقي : * بابتسامه بضان سنانه كلها باينه ومسنتح اوي * برضك ماعيزش تجبلي افلام من اياها من اللي بتشغلوها في المكتب ، دا انا عمك شوجي برضك
نور : ياعم شوقي قولتلك سالم فاهم غلط ، دا لو فارس باشا عرف انك بتقول كدا علي مكتبه هيحبسنا
شوقي : اهيييييه ، يحبس مين عاد ،طلاج تلاته ياض لو متعدلتش وفوجت كديه ل الطخك كف اخليك ترمح زي الفرسه في الارض ، جال يحبسنا جال !!! اخفا من وشي وغور بحاجتك ديه ، جاك خابط في نافوخك .
نور : * بياخد الحاجه وبيوصل لحد الاسانسير في العماره وبيكلم نفسه وهو واقف مستنيه * طب ياسالم الكلب انت علي الفضيحه اللي عاملهالي عند عم شوقي في الطالعه والنزله ، وحياه امي لهوريك ياسالم
سلمي : * نازله علي السلم * انت اتجننت يانور ؟! بتكلم نفسك ؟! ولا شايف حاجات مش شايفنها ،اللهم احفظنا
نور : ايييه لا دا انا انا انا كنت بدندن مع نفسي كدا باغنيه
سلمي : بتدندن ؟ ومين سالم دا بقي المغني ولا مطلع الاغنيه ؟ ولا يكونش العيال بتوع اولاد سالم اللبانين دول هاا مترد ياواد وانا بكلم نفسي
نور : حضرتك يااستاذه سلمي مش مدياني فرصه ارد عليكي واقولك ان……
افنان : * بتدخل من مدخل العماره * سال سال سال…..
سلمي : ايه عايزه سالم انتي كمان ههههههههههههه
افنان : سلام عليكم ، الاسان الاسانس الاسانسير شغال
نور : اه شغال ، اهلا بحضرتك يااستاذه ، اتفضلي يااستاذه اتفضلي
سلمي : اطلع شوف شغلك ، ونبقي نشوف بعدين حوار سالم دا * وبتخبط علي كتفه *

الشخصيات الجديده
ناجي : ٤٠ سنه ( مدير فرع احد الشركات - سمين وبكرش وشعره راجع لورا - انيق جدا في اللبس - لابس خاتم وسلسله دهب وباين عليه الثراء )

في المكتب
انا : يا سيدي الفاضل انا بقالي اكتر من نص ساعه وسيادتك مدتنيش جمله مفيده ، ممكن تاخدني علي قد عقلي وتفهمني بعد اذنك يعني
ناجي : هل انا قلت حاجه تستدعي انك تعلي صوتك وانت بتكلمني ؟
انا : لا العفو ياسيدي الفاضل ،انا مش بزعق انا بس بفهم من حضرتك
ناجي : سبق وفهمتك ، انت فهمك بطيء فدي مشكلتك مش مشكلتي
انا : اه ، طب حضرتك اللي جايلي وبرضو حضرتك اللي عايزني ، لحظه واحده يابيه متقاطعنيش وانا بتكلم ، زي ما بدي لحضرتك فرصه تتكلم براحتك ومبقطعكش برضو متقاطعنيش . حضرتك اللي جايلي ومحتاجني وانا المفروض اساعدك ،يعني المفروض تشرحلي مشكلتك مش انا كمان هنجم واخمن ايه هي مشكلتك
( لحظه صمت )
انا : * ببصله يرد او يتكلم * ايوا مش هترد عليا مثلا
ناجي : * مربع ايده وهادي جدا * خلصت ؟ انا مستنيك تخلص
انا : اه خلصت
ناجي : والمطلوب ؟
انا : حضرتك ماسك عليا زله طيب او حاجه ؟ او مثلا شفتني في وضع القرفصاء مع احدي المزارعين القدامي بستعطفه ينيكني مثلا ؟!!
ناجي : لما تخلص قولي ، علشان ما اقطعش حديثك ؟
انا : *باخد نفس طويل وبشمر دراع القميص وبعدل قعدتي علي الكرسي * انا تمام يابيه انا مش هتكلم تاني وفي انتظار حضرتك تشرحلي المشكله
ناجي : سبق وقلت لحضرتك ان زوجتي عندها برود جنسي ، المفروض احكي اقول ايه اكتر من كدا
انا : ماهو حضرتك انا مش دكتور ؟ انا استشارات جنسيه يعني عندك رغبات مكبوته مش قادر تطلعها ، ميول مختلفه ، زوجتك مثلا عندها ميول غريبه او بيحصلها اثاره من حاجات غير مألوفه ، لكن برود جنسي ف انا مش دكتور ، اقولك اشتريلها منشط جنسي بس كدا اتحلت
ناجي : واضح علي مظهري ولبسي اني متعلم مش بصمجي ، واظن واضح كمان اني عارف الفرق مابين دكتور ومكتب استشارات ، واظن واضح كمان ودا اكيد انك مش اول شخص اساله في الموضوع دا ، ومعني اني جيت المكان دا يبقي اكيد انا لفيت برا كتير ، اتمني يكون في احترام في التعامل عن كدا
انا : استاذ ناجي ، انا اسفلك لو في اي سوء فهم وثق تماما اننا بنحترم جميع العملاء هنا ، في حين ان العملاء لازم يساعدونا برضو ، انا مع حضرتك ان المواضيع دي بتبقي فيها حساسيه في مجتمعنا بس دا ميمنعش اننا برضو لازم يبقي في بينا زي اسمها ايه اه راحه في الكلام او بالبلدي كدا اخد وعطا ولا ايه
ناجي : مظبوط ، حضرتك عايز تعرف ايه ؟ اسال وانا اجاوب
انا : طيب هنبدأ من الاول ممكن واتمني حضرتك تجاوبني علطول ، حضرتك متجوز بقالك قد ايه ؟
ناجي : ١٥ سنه
انا : عندك اولاد ؟
ناجي : ٣ ولدين وبنت
انا : زوجه حضرتك بتشتغل ايه ؟
ناجي :ناظره مدرسه
انا : حضرتك متجوز بقالك ١٥ سنه وعندك ٣ اولاد وزوجتك عندها برود جنسي طب ازاي ؟!
ناجي : في خلال ١٥ سنه جواز معملناش علاقه غير ١٠ مرات يعتبر
انا : لالالالااللالااللالالالا اكيد حضرتك بتهزر ، دعابه دي ههههههههههههههه بتشتغلني صح !!
ناجي : لا
انا :ماهو اكيد يعني يااستاذ ناجي داعبتها او قولتلها يالا النهارده الخميس او بوستها في المطبخ خدتها في حضنك ، اكيد كل دا يعني اكيد في مره كدا نفع وعملتوا علاقه حلوه ، ماهو متقنعنيش ١٥ سنه ١٠ مرات بس يعني معدل مره كل سنه ونص كتييييييير كتيييير جدا كمان
ناجي : سبق وقلت لحضرتك عندها برود جنسي
انا : امممممم، * بهرش في كرشي * طب تفتكر ايه سبب البرود دا يعني مثلا مفيش حب او كيميا ما بينكم او مثلا اسف يعني بس نضافه شخصيه او سرعه قذف او او …
ناجي : اطلاقا ، بقولها يالا تقولي حاضر ونقعد ٥ او ١٠ دقايق وننام بعديها مفيش اي تفاعل منها انا اللي بقولها علطول
انا : لحظه واحده معلش ، حضرتك بتقولها يالا فتقولك حاضر وتخشوا ١٠ دقايق وشكرا علي كدا صح
ناجي : ٥ او ١٠ دقايق
انا : يعني بقالها وبقالك ١٥ سنه جواز مارست الجنس مع مراتك اجمالي حوالي من ٥٠ الي ١٠٠ دقيقه يعني ساعتين في ١٥ سنه ؟ انت مدرك بتقول ايه ؟!
ناجي : فكرك انا مشتكتش من زمان ؟ انا بلف علي دكاتره كتير علشان يشوفولي برودها الجنسي دا
انا : طب حضرتك مفكرتش ان ممكن يكون البرود من عندك مش من عندها
ناجي : لو البرود عندي هيحصلي انتصاب ازاي واقدر اعمل علاقه ؟
انا : وجهه نظر برضو ، طب ممكن طلب صغير ومتفهمنيش غلط
ناجي : اتفضل
انا : ممكن توضحلي كدا لما مثلا ، بص اعتبرني زوجتك ،هههههه لا مش اللي في بالك انا اولويز اه بس راجل اوووي هههههه، انا اقصد يعني اكن انا زوجتك وقولي ازاي بتداعبها او هاااا فاهمني انت اكنك عايزها او يالا نعمل خميس والعيال نايمه ، الحركات دي يعني ياهندسه
ناجي : يعني اقولك انا بقول لمراتي ايه لما عايز انام معاها
انا : اه ، وانا هرد عليك اكني هي
ناجي : تمام . نادين يالا بينا !!
انا : * اكني نادين زوجته * يالا ايه
ناجي : لا نادين مبتقولش كدا ، انا بقولها يالا بتقولي اوكيه بتخش تستحمي وتخرج ننزل تحت البطانيه واعمل العلاقه وننام
انا : قول والمصحف ؟َ!
ناجي : دي حقيقه
انا : تقدر تقولي ايه الاختلاف بين العلاقه اللي بتعملها مع زوجتك والعلاقه اللي بيعملها كلب البحر مع كلبه البحر ؟ ، متبصليش بجد و**** متبصليش ، انت بتقول ايه !!! هو مين اللي فهمك الجنس يعني من ١٥ سنه محدش قعد معاك وقالك لازم تهد المصطبه
ناجي : لا ، احنا متعودين علي كدا
انا : ولما انت متعود علي كدا بتشتكي ليه دلوقتي ؟ وعرفت منين ان عندها برود جنسي اذا كان انت كمان عندك برود ، ياراجل المفروض تتنحرر تنكشها تبوسها تضربها علي خفيف تشتمها تدلعها تبعبصها تاخدها في المطبخ في الغساله فوق الدولاب في النيش فوق النجفه كدا يعني مش تقولها يالا تقوم يالا هههههههههههههه
ناجي : لو سمحت انا مسمحلكش تقول الالفاظ دي علي زوجتي
انا : زوجه ايه وبتاع ايه انا بتكلم في المطلق ، عارف فكرتني بمسرحيه كده اوكيه لما فريال كانت حامل في عادل وخبطت علي بطنها * وبخبط علي كرشي * يالا ياعادل راح نزل عادل من غير نقاش حتي اللي هو تمام خدوني معاكو ياخرق نفسي هههههههه احا * وبشاورله وانا بضحك * اسف و**** بس انت عصبتني لدرجه اني عايز اقوم اخترع اله زمن وارجع بيك ل ١٥ سنه ورا وانصحك تعمل ايه
ناجي : * ساند بكوعه علي ايد الكرسي وصوابعه ساند بيها دقنه وخده وبيبصلي بتركيز *
انا : * بدعك عيني * ااااااااه يانا ياما ، طيب سيبك من كل اللي قلناه ، المشكله ان عندها برود جنسي ، طيب خلينا كده نقول او بالبلدي انت بتعرف تهيجها او تخليها مشتقالك او عايزاك ،يعني هل في مره جات مثلا قالتلك يانوجه تعالي خلي صوت صراخي اعلي من صراخ الجماهير في الاستاد مثلا
ناجي : امممممممم، اتذكر حصل مره جات قالتلي دا كان قبل مانخلف الولد التاني بالمناسبه ، جات قالتلي ناجي ممكن نتكاثر ؟ فقلتها اوكيه هخلص اللي في ايدي واجيلك الاوضه ، وقد كان .
انا : * بضحك نييييك * لالالالالالالاللالالالاالالالالاللا انت بتهزر ههههههههههههه وحياه امك حصل بجد قالتلك نتكاثر ههههههههههه لالالالاالالالالالالالالا *وبخبط علي المكتب من كتر الضحك والاستغراب * انت لااااا لاااء هي فين الكاميرا اكيد دا مقلب عارفكوا انا يابتوع الكاميرا الخفيه ، زيع زييييع انا معاك دي هتبقي حلقه صاروخ هههههههه يادين امي علي الضحك الاوفر دمعت و**** من كتر الضحك * وبمسح وشي * اااااااه لا بس ادائك عجبني برافوووووو بجد ، شويه ضحك حلوين
ناجي : * مبيضحكش ووشه ثابت * هو حضرتك بتسخر من كلامي ؟ انا حاسس بسخريه في الموضوع
انا : لا لحظه واحده بجد و**** ، هو دا مش مقلب !!! يعني اللي بتقوله دا حصل فعلا مبتهزرش
ناجي : واضح ان انا اسأت الاختيار لما جيت المكان دا
انا : *لسا بمسح وشي بمنديل * معلش اعذرني لو ...اصل بصراحه مش مستوعب بس انا معاك يااستاذ ناجي معاك معاك ،ااااااا طب خليني اسالك واقولك قبل ماتتجوز ليك علاقات مع ستات او اتفرجت علي افلام سكس او بوست واحده مسكت ايد اتحرشت حبيت بنت عملت اي حاجه تدل علي اي حاجه في اي حتي
ناجي : علي ما اتذكر كان مره واحده اتفرجت علي مجله فيها صور قبيحه ووالدي قفشني ولسعني بالنار ومن ساعتها متفرجتش او مشفتش حاجه لحد ما اتجوزت
انا : انت شفت جسم مراتك ؟ عارف شكله ؟
ناجي : اكيد عارفه ، دي زوجتي
انا : طب الحمد لله ، بتتكلموا اثناء العلاقه ؟
ناجي : اه تذكرت حاجه ، كنا مره بنعمل علاقه ووسط الكلام قالت لفظ خارج عاقبتها ساعتها اني مكملتش ممارسه معاها دي المره الوحيده اللي اتكلمت اثناء العلاقه
انا : ممكن اعرف اللفظ ايه
ناجي : ممكن اكتبهولك لكن مش هقدر اقوله انا اسف
انا : لا عادي براحتك امسك ورقه وقلم اهيه …
ناجي : اتفضل
انا : * بقرا اللي كتبه * احااااااااااا دا لفظ خارج ؟!!! "بتقولك دخل بتاعك للاخر انا هايجه ". دا كدا لفظ خارج !!!!
ناجي : ازاي مراتي ام الاولاد ومربيه اجيال وناظره مدرسه محترمه تقول لفظ زي كدا
انا : حضرتك جوزها ولا اخوها ؟ وفيها ايه لما تقولك كدا ، انت جوزها عادي ، اومال لو قالتك نيكني ولا افشخني كنت جلدتها بقي ولا ايه
ناجي : قبل ماتخلص الكلمه تكون لامه شنطتها وقاعده عند اهلها
انا : * بطلع من موبايلي صوره سكس وبوريهاله * ايه رايك في الصوره دي
ناجي : حضرتك انسان مش محترم
انا : ااااه انا كدا فهمت ، طيب بص ياسيدي الفاضل مبدائيا كدا مراتك لا عندها برود جنسي ولا حاجه البرود دا من عند حضرتك وباين اوي يعني مش محتاج فقاقه فهو حلك الوحيد انا هقولهولك وياتعمله يامتعملوش وبالمناسبه اللي بيشتكي ان مراته عندها برود جنسي دا لازم يكون بيحب السكس مش زي حضرتك سارح في ملكوت **** مش فاهم الدنيا ماشيه ازاي . فبص حضرتك بقي هتروح البيت عندك لابتوب صح
ناجي : اكيد
انا : هتفتح اللابتوب بتاعك وتخش علي المواقع اللي هكتبهالك دي وتتفرج وتشوف الناس بتعمل ايه وبعديها تاخد مراتك وتطبق معاها بالحرف وتف علي المكتب او علي قبري ايهما اقرب ، لو لقيت مراتك عندها برود جنسي دا تاني
ناجي : عايزني ادخل علي مواقع جنسيه يااستاذ فارس ؟
انا : لا انا عايزك تخش وتضرب عشره كمان وتهيج وتلحس وتبعبص وتتشقلب كدا
ناجي : * قام وقف متعصب * فعلا انا اخطأت اني جيت مكان زي دا ، ومن غير سلامو عليكو
انا : استاذ ناجي قبل ماتخرج هسالك سؤال بسيط ، عندك دوالي او احتقان في البروستاتا ؟
ناجي : * بيقف مكانه *
انا : لا فكك من وقفات الافلام دي لف وشك عادي وكلمني عندك احتقان ولا لاء
ناجي : * بيلف وشه * وحضرتك عرفت منين ؟
انا : باين عليا نجار صح ولا انت جاي لمبيض محاره ! بص ياسيد ناجي العصبيه والتنشنه في الكلام والعنف في الحوار دا كله نتيجه ان حضرتك مبتمارسش جنس بمعدل طبيعي او علي الاقل مش بتمارس العاده السريه ودا شيء طبيعي لكل البشر لا هو حرام ولا هو عيب ، زيه زي الاكل والشرب ، حرام عليك انت كدا بتاذي جسمك وبتأذي زوجتك ، جرب واعمل اللي قلتلك عليه لو منفعش خلاص ولا اكنك جتلي اساسا
ناجي : * بيقلب الكلام في دماغه وبيهز راسه علي خفيف شبه مقتنع وبيلف ويخرج *
انا : احاااا مبيضربش عشره دا عبيط باين ، اومال لو عرف اني كنت برايز من ايام المدرسه ، دا انا كنت بضرب عشره علي العشره اللي لسا منزلها ،يااااااااه فكرني بايام الهيجان الجميل وأفلام سكس الدقيقه و الدقيقتين وشبيهه سلمي حايك وصور الفنانات الفوتوشوب اشي بز الهام شاهين علي كس دلال عبد العزيز يااااااه ، ولا الفيلم بتاع البت اللي شبه نيلي كريم وفيفي عبدو ياااااه ايااااااام . مين الرزل اللي بيتصل دلوقتي دا …..الو ايوا مين ؟
شخص : حضرتك انا بقالي اكتر من اسبوع باجي كل يوم المكتب عندك ومبعرفش ادخل ممكن احجز ميعاد منك شخصيا ؟
انا : حضرتك بتحجز مع المكتب عادي بتتصل بالسركرتاريه واكيد اتحددلك ميعاد
شخص : الميعاد بيفوتني كل مره فلو ينفع اعدي علي حضرتك بليل خالص
انا : هو حضرتك اللي بتيجي بليل وتستني برا وبتمشي ولا …
شخص : نفس الشخص
انا : منتظر حضرتك النهارده مش همشي من المكتب غير لما حضرتك توصل
شخص : وهو كذلك
انا : * بقفل معاه * مين الراجل الغريب دا وصوته مش غريب عليا برضو * وبطلع برا لرانيا * ..بقولك ايه فاكره الراجل اللي بيجي كل مره متاخر وبيمشي قبل ما اقابله
رانيا : اه مالو
انا : لما يجي النهارده اول مايجي اول مايوصل علطول تدخليهولي حتي لو عندي زباين اول مايوصل مش هوصيكي يارانيا
رانيا : اعتبره حصل
انا : حبيبتي … ايه دا تعالي هنا انتي سمعاني كويس وبتردي كمان
رانيا : * بتشاور علي ودنها * السماعات الجديده بقي
انا : ايوا بقي ركبنا سماعات وعدينا خط الفقر اخيرا هترحميني من الزعيق
رانيا : شوفت بقي
انا : في عملا تاني ولا انزل اتغدي
رانيا : الاستاذه وصاحبتها
انا : *ببص علي الكراسي * استاذه افنان ازي حضرتك
افنان : از از ازيك يا اس اس استاذ فارس دي صححححبتي ال ال اللي حكيتلك عنها
انا : اهلا وسهلا اهلا بيكي اتفضلوا في المكتب . نور يانور
نور : تحت امرك يافارس باشا
انا : كوبايه قهوه وشوف الانسات يشربوا ايه
نور : من عينيا
انا : اتفضلوا ، لا المكتب اللي علي الشمال اه اتفضلوا …… *دخلنا وقعدنا في المكتب وانا بفتح الدولاب اطلع مذكرات افنان * امسكي حضرتك المذكرات بتاعتك زي ماهي سليمه مش ناقصه حرف
افنان : ششششكرا ، حض حضر حضرتك قريتها
انا : اه اه طبعا قريتها كلها دي صحبتك اللي في المذكرات صح
نيره : * بكسوف * انا مش عارفه هي كتبت ايه بصراحه بس انا جيت معاها عند حضرتك بعد ما قالتلي ان حضرتك هتساعدنا في مشكلتنا ومتقبل وجهه نظرنا وانا متعودتش اني اسيبها وعلطول ببقي جنبها * وبتبصلها وبتمسك ايديها *
انا : انتي رايك ايه يانيره في الموضوع دا شايفه حله ايه
نيره : هقولك احنا فكرنا كتير في كل الحلول اللي تخطر علي بالك بدايه من انها تتجوز عادي وتفضل علاقتي بيها من ورا جوزها او قدام جوزها صاحبتها عادي لحد مافكرنا في اننا نهرب ونعيش لوحدنا بس هي مرضيتش بالحل دا علشان اهلها هي للاسف بتحبهم وفي نفس الوقت هنصرف منين وكمان صعب بنتين يعيشوا مع بعض من غير ما الناس يضايقوهم اكيد فاهم وجهه نظري
انا : هسالك سؤال وتجاوبي عليه او لاء فكري براحتك خدي وقتك والسؤال ليكي كمان ياافنان ، ولا بلاش السؤال هيبقي صعب ورزل انا هوريكو حاجه كدا علي الموبايل وقولولي رايكم ايه اتفقنا ؟
افنان ونيره : اتفقنا
انا : * بوريهم صوره ***** صغيره علي الموبايل * ها ايه رايكم في ******* والامومه عمتا ؟
نيره : * بتديني الموبايل * انا عارفه حضرتك تقصد ايه واكيد نفسنا يبقي عندنا ***** بس اااااااااا
انا : وافنان رايك ايه
افنان : *بتبص لنيره * مش مش مشعارفه بس مممممكن نتبني اط اطف *****
انا : يبقي انتو وصلتوا للحل بتاعكم عيشوا حياتكم مع بعض واتبنوا ***** عادي طالما دا اللي هيريحكم
نيره : ومشاكل المجتمع والناس لو عرفوا واكيد اهلها هيتغطوا عليها تتجوز ووووو
انا : سمعتي اغنيه اللي قادره علي التحدي بتاعت امال ماهر
نيره : لا مسمعتهاش
انا : اسمعيها ونفذيها وهتعيشي مرتاحه
افنان : يار يا ياريت كل ان ان الناس زيك يااسسسسس استاذ فارس بجججد
انا : **** يوفقكم في حياتكم و دا رقم موبايلي الشخصي لو احتاجتم حاجه
نيره : *مبسوطه وبتبتسم * مش عارفه اقولك ايه بس ناا اناااا مبسوطه *وبتحضن افنان حضن جامد اووووووي *
انا : خلاص بقي علشان انا دمعتي قريبه و****
افنان : * بتمسح دموعها * ان ان ان انااا مش مش مشمشمشمشم
نيره : * بتمسحلها دموعها وبتهديها * اهدي ياحبيبتي انا جنبك ، مبسوطه صح
افنان : * بتهز راسها وهي بتعيط من الفرحه *
انا : يالا بقي امشوا امشوا علشان انا هعيط بسببكم يالا برا ومن غير ماتسلموا يالا امشوا
نيره : *بتضحك ومسكت ايد افنان وخرجوا *
انا : جاتكم القرف علاقه قذره ، احلق شنبي لو مجتوش بعد سنه وكل واحده في ايدها جوزها وشايله عيلين تحت باطها ، قولوا عليا فارس ابو خرم لو مطلعش كلامي صح
نور : *بيخبط *
انا : مشيوا خلاص انت لسا فاكر تجيب الحاجه
نور: اسف ياباشا عقبال ماجهزت القهوه
انا : طب سيبها وروح كمل شغل…. ايه الدوشه اللي برا دي * بخرج بلاقي سلمي وسباعي وفاتن وراجلين تاني وبيزعقوا * في ايه مين بيعلي صوته انت يامحترم المكان ليه حرمته انت في مكتب محترم مش في سوق ، وطي صوتك وانت بتتكلم انت مش عارف بتكلم مين ولا ايه
سباعي : هو دا اللي مشغلك يامره
سلمي : سيب ايدي ياحيوان انت بدل ما احبسك
حمو : * شغال مع سباعي في الورشه * اهدي يا اسطي دي برضو مره
سباعي : انت بقي اللي مشغل النسوان هنا وعايز مراتي تعصاني ورب الكعبه لابيتك في المشتشفي
انا : وطي صوتك يالا ، بدل ما احبسك ، انت بتتهجم عليا في مكتبي وبتعلي صوتك وديني لاحبسك ، رانيا كلمي اللواء حمدي بسرعه ،عقبال ما اشوف الاخ اللي جاي بعضلاته دا
سباعي : يابيه ماهو مايصحش برضه اللي الست بتقوله للمره دا
انا : ليك حق يبقي تطلبه بادب هي سايبه ولا ايه ، مش عاملي فيها عضلات وساحبلي اتنين وراك وابراهيم الابيض في نفسك ، لا متتجننش علي نفسك ميغركش البدله دا انا جايبها من تحت خالص ، تخش المكتب بادبك تتشال علي الراس تقل ادبك تداس باوسخ جزمه
سباعي : وان طلع ليا حق هاخده من التخين فيكو
انا : اجيبهولك بنفسي بس كله بالادب والاحترام
سباعي : *بيبص لمراته * عجبك الفضايح دي يامره
فاتن : ودا ايه اصله دا هي الوليه العقربه دي اللي شارت عليا اعمل كدا
انا : نخش المكتب نتفاهم ،انما شغل التسول والعربجيه ده تعملو عندك في البيت مش هنا
سباعي : ماشي يابيه
انا : انتو داخلين فين طب دا راجل ومراته ومشكله بينهم انتو رايحين فين ؟
سباعي : دا الولا حمو وتوفيق شغالين معايا في الورشه
انا: يقعدوا هنا لحد مانخلص ولا يعرفوا اسرار بيتكوا
سباعي : عين العقل ، اقعد ياض انت وهو هنا لحد ماخلص مع البيه
انا : رانيا ، كلمي اللوا حمدي برضو وقوليله اني عايزه * وبغمزلها *

في المكتب
انا : خير بقي جاي وبتتخانق في ايه ؟
فاتن : انا كن…
سباعي : جرا ايه يامره هتتكلمي وانا قاعد ولا ايه
فاتن : *بتشوح معترضه *
سباعي : قصر الكلام يابيه انا مراتي جات هنا بتشتكي مني للست دي ،قوم ايه بقي الست دي تخليها تكلمني في التلافون وتقولي كلام يعني مينفعش اقوله وانا مسجل كل حاجه المكالمه كلها متسجله علي التلافون بصوت مراتي وتقوم ايه بقي تقوم وتسخن مراتي عليا وانا ايه صعيدي يعني دمي حامي مقبلتش بالكلام دا روحت طالع علي بيت مراتي واستنتها لما ترجع وعرفت منها كل حاجه قوم ايه بقي تيجي الست دي الورشه عندي الصبح وتقولي اني لازم اسمع كلام مراتي ، انا بقي ايه قولت الكلام دا ميخشش عليا ماهو ازاي عرفتي ان مراتي في مشاكل بيني وبينها فسالتها اسمك ايه قالتلي سلمي وهو نفس الاسم اللي مراتي قالتهولي امبارح روحت انا ايه بقي قطرتها لحد ماجت هنا وعرفت العنوان ورجعت جبت مراتي وحمو وتوفيق وجينا علي هنا نطين عيشتها اللي عايزه تخرب بيتنا دي
انا : هو انتوا مش مطلقين اصلا ؟
سباعي : مطلقين بس لسا طلقه واحده يعني لسا راجلها
انا : يعني انت مشكلتك دلوقتي مع سلمي انها بتسخن مراتك بكلام يخرب عليكم ولا مشكلتك في ان مراتك قالتلك كلام عيب
سباعي : * عطل شويه كدا ومعرفش يتكلم *
انا : طب هسهلها عليك الست دي مضايقاك في حاجه * بشاور علي سلمي *
سباعي : لو اطول اقبض في زماره رقبتها واعصرها كده
انا : حقك عندي واعتبرها اتفشخت شششش انتي هتردي ولا ايه امشي انجري علي مكتبك وخلي نور يعملنا كوبايتين شاي شششش ولا كلمه برااااا ….مرضي ياعم
سباعي : اه لو اطولها سبني عليها يابيه خاصيمك النبي
انا: شكلك ابن بلد ومجدع كدا وبتفهم في الاصول
سباعي : ش**** يخليك يابيه من اصلك كله
انا : ينفع برضو يابن البلد مراتك كدا يوصل بيها الحال تلف تشتكي اللي بيحصل بينكم ، اسمعني بس من غير ماتتعصب ولا بتاع انا بكلمك بالاخويه كلنا ولاد تسعه سيبك بقي من اي حاجه ، ينفع يعني مراتك كدا تطلع تشتكي وتقول بيعمل ويسوي ولا المفروض تبقي حنين كدا وتلم الدنيا معاها وتحسسها بانها ملكه متوجه في بيتها
سباعي : واكله شاربه نايمه وكسوتها ومصاريفها متكفل بيهم حتي بعد ماطلقتها هي اللي زي القطط تاكل وتنكر
انا : علي السكه وعلي الدوغري ياسباعي مراتك بتشتكي من رجولتك الزايده انك لامؤاخذه يعني بترزعوا مسامير كتير
سباعي : * بيتعصب * ايه اللي بتقوله دا يالا انت اتجننت ولا ايه مالك انت ومال مرتي واللي بيحصل بينا قومي يابنت العرص * وبيرزعها بالقلم * انا هعرفك ازاي تقولي الكلام دا قدام اللي يسوي واللي ميسواش
انا: يابااااا يابااااا افهم احنا بنحل مش بنتخانق
سباعي : قصره وخلص اللكلام مالكش صالح بينا اقتلها اموتها ميخصكش ويمين **** لو لمحتك نواحينا ولا لمحت المره التانيه دي لاكون حاشش رقبتكم الجوز ، قدامي يامره * وخرج بيزعق لحد مامشي من المكتب *

انا : * بخرج وراه وبروح لمكتب سلمي *
سلمي : ايه في ايه انا عملت ايه يعني انا كنت رايحه احل المشكله انت مش قلتلي حلها مانا بحلها اهوه مكنتش اعرف انه هيعمل كدا وانه غبي اصلا ودا ذنبي يعني ، فارس متبصليش البصه دي ب**** عليك ، انا و**** معملت حاجه
انا : انتي عارفه الراجل دا لو كان ناكك حرفيا انا مكنتش هقوله لاء وكنت هتفرج عليكي وانتي بتتفشخي
سلمي : حصل ايه يعني لدا كله يااولويز وهي اول مره يعني يطلع عميل غبي كدا ولا يجي من تحت راسه مشاكل ماكفايه بقي ظلم فيا هو كل حاجه تجيب العيب عليا ولا انت مركز معايا انا بس وسايب اللي شغالين معاك ماتشوف نور بيعمل ايه ولا بيختفي فين وبيغيب بالساعات وتلاقيك كمان متعرفش انه ساعات بيبات هنا بيتفرج علي سكس ولا هو كل حاجه سلمي سلمي سلمي
انا : *عامل عبيط * نور ! بيبات هنا !! بيبات هنا ليه ؟ وعرفتي منين انه بيبات هنا
سلمي : كنت بقعد اخلص شغل بعد ماانت تمشي والاقيه داخل يتسحب بيقعد في اوضه الكمبيوتر ويشغل سكس ومبرضاش اخش احرجه بقول عيل اهبل مراهق وغلبان
انا : ماشي ياسلمي ، اخر مره تيجي من تحت راسك اي مشكله
رانيا : * بتخبط الباب * اولويز الراجل اللي بيجي كل مره متاخر وصل برا
انا : دخليه المكتب طيب ، اخر انذار ياسلمي اللهم اني بلغت * وبروح علي مكتبي الراجل قاعد مديني ضهره لابس بدله وانا داخل معدي من ورا وبروح اقعد علي مكتبي وبقلع الجاكت بحطه علي الكرسي ولسا بقعد وبقوله * اهلا وسه…….رأفت انت ايه اللي جابك هنا مش خلاص فضيناها وكل واحد راح لحاله جاي ليه بقي ؟
رافت : دا بدل ماتقولي وحشتني يا اخويا يا ابن امي وابويا
انا : عايز ايه يا رافت انا مش فاضي للكلام دا
رافت : انا مش جاي اعاتبك علي اللي فات ولا اقولك سبتنا ومشيت ليه ولا هقولك تسامح ابوك وامك علي اللي عملوه فيك ولا حتي تسامحني انا اني اتخليت عنك واختارت ابقي معاهم ضدك
انا : اومال عايز ايه عايز فلوس عايز ايه عايز تيجي تتمحك فيا بعد النجاح اللي انا وصلتله اللي ابوك وامك استعروا مني واستعروا من اللي بعمله وهجيبلهم العار دلوقتي فارس بقي حلو وكحك بسكر ، عايزين تشاركوني نجاحي *بضحك بسخريه * انسي انا اصلا مخرجكم من حياتي كلها وناسي ان انتو اهلي اساسا
رافت : انا جاي اقولك ابقي اترحم علي ابوك وامك
انا : خخخخخخخخخخخخخخخ انت بتقول ايه
رافت : فات علي وفاتهم ١٥ يوم يا فارس ، انا مرضتش اقولك ساعتها لان انا مكنتش دريان باللي بيحصل وفي نفس الوقت مكنتش عارف رد فعلك ايه وهتيجي ولا لاء ومكنتش عارف اوصلك وبقالي اسبوع كل لما اجي اقابلك بلاقيك مشغول او بمشي بخاف من المواجهه دي ، فارس اترحم عليهم يافارس كانوا بيكرهوا اللي بتعمله مش بيكرهوك انت يافارس...
انا : * متنح مش مستوعب حاجه شايفه بس عمال بيحرك شفايفه ومش سامع منه كلمه *
رافت : …..وملحقناهمش ماتو مع بعض حتي الشقه مبقاش فيها حتي سليمه النار كلت كل حاجه فيها
انا : * بقوم اقف وبسند علي المكتب وبتمشي وبفتح زراير القميص علي الاخر *
رافت : انت كويس * وبيسندني *
انا : اه اه اه مايه ناولني اشرب * وبدعك في صدري
رافت : ارتاح اقعد اقعد
انا : لا لالالاللا انا انا تمام تمام هوا افتح الشباك عايز هوا ، سلماااااااااااااااا
رافت : اقعد اقعد وريح
انا : * بقعد علي الكرسي *
سلمي : ايه يااولويز ، هو ماله كويس مالك يافارس فيك ايه اطلبلك الاسعاف هو جراله ايه ، انت مين ؟
انا : وصليني البيت وصليني عايز اروح عايز ارتاح عايز انام
سلمي : انت كويس ماله في ايه اخدك المستشفي اجيبلك دوا
رافت : قوم قوم هنوديك البيت قوم
سلمي : انت مين
رافت : اسندي بس معايا اسنديه ، هاتي حاجته من علي المكتب هاتيها ، اسند اسند عليا
رانيا : يامصيبتي جرالك ايه يافارس هو عرقان كدا ليه كل حاجه مسممه ، هكلملوا المستشفي حالا ………..انتهي الجزء الخامس

الجزء السادس

بعد مرور شهر
رانيا : متعرفيش فارس اختفي فين ؟
سلمي : ولا اعرف ومفتحش موبايله لحد دلوقتي ولا حتي موجود في شقته واخوه دا اخوه اللي كان موجود دا ولا يعرف عنه حاجه وقلقانه عليه خالص
رانيا : **** يصبره تلاقيه بيجلد ذاته دلوقتي ، استني ارد علي التليفون . الو مع حضرتك يافندم لا للاسف استاذ فا…..
سلمي : * بتتمشي ناحيه مكتبها وبتبص من الشباك علي الشارع * ياتري عامل ايه يافارس ومختفي فين يارب تكون كويس وعايش * وسرحانه بتكلم نفسها *
نور : يااستاذه سلمي يااستااااااذه *وبيخبط جامد *
سلمي : ايه يانور في ايه
نور : مفيش اخبار عن فارس باشا ؟
سلمي : و**** يانور لسا محد عارف حاجه ولا حد عارف هو عايش ولا ميت ولا فين ولا حتي صحته عامله ازاي
نور : **** يجيبه بالسلامه و**** يااستاذه فارس باشا من اكتر الناس اللي ساعدتني ووقفت جنبي وربنا يكرمها يارب ويصلحلها الحال
سلمي : امين يارب ، قولي كنت عايز حاجه معينه
نور : انا كنت بطمن عليه بس
سلمي : لو عايز حاجه قول متتكسفش قول قول في مشكله حصلتلك او عايز فلوس
نور : خيركوا سابق بس اااااا، يعني صاحب الاوضه اللي قاعد فيها عايز الايجار وفلوسه وانا انتي عارفه البير وغطاه
سلمي : قبل ماتمشي هقبضك متشيلش هم حاجه
نور: **** يكرمك يااستاذه ويجبر بخاطرك
سلمي : اعملي نسكافيه بقي وانت خارج كدا وزي ما انت عارف برغوه ويكون الرغوه اكبر من العادي وفي ماج مش في كوبايه
نور : امرك يااستاذه

في مشهد اخر

(فارس قاعد في كافيه مع شخص ما * اللي هي بيقابلها في اي كافيه بعد مابيخلص شغله * )
شخص : يافارس حرام اللي بتعمله في نفسك كدا بجد حرام مستقبلك بيضيع كل اللي بتعمله وكل اللي بنيته بيضيع * بتسكت وبتبص للنادل * … كابتشينو لو سمحت
النادل : حاجه تانيه يافندم
شخص : شكرا ، انت راضي عن حالك كدا يعني ؟ فين الطموح والاحلام ؟ المكتب دا حلم حياتك جاي بعد ماكبر واتشهر تسيبه كدا وتهرب ؟ من امتي وانت جبان يافارس؟!
فارس : هيفيد بايه الطموح والانجاز والمكتب ، كدا كدا كلنا هنموت ، مش هناخد حاجه معانا كله رايح ، كله رايح يابسنت * وبيهز راسه وبيرجع لورا * ملهاش لازمه
بسنت : مكنتش اعرف انك انهزامي وضعيف كدا ، للاسف كنت فكراك اقوي من كدا وهتقوم وتكمل ايه يعني اهلنا ماتوا !! ماهي دي سنه الحياه واكيد هيحصل ،لا انت اول واحد ولا انت اخر واحد
فارس : *بيبصلها بسخريه * معدتش تفرق
بسنت : طيب يافارس انت اللي اختارت ، انت اللي وصلتني للي هقولهولك دا ، بص من الاخر لو عايزني هترجع وتفتح مكتبك تاني وتشتغل لو مش عايزني يبقي براحتك خليك في اللي انت فيه دا لحد ماتموت نفسك بالبطئ وانا هروح لوحدي * وبتمسك العكاز بتاعها وبتلبس شنطتها وبتمشي براحه تخرج برا الكافيه *
فارس : * بيحاسب وبيفتح موبايله بعد ماكان قافل الخط بقاله كتير وبيشوف الرسايل والمكالمات وكل اللي فاته وراح موبايله رانن * الو مين ؟!
ناجي : اسناذ فارس ؟!
فارس : اه مين انت
ناجي : انا ناجي كنت جيتلك في مشكله من فتره كدا في المكتب فاكرني
فارس : للاسف لاء بس خير يعني
ناجي : انا بتصل بحضرتك علشان اشكرك جدا انت بجد ساعدتني اني اعيش حياه كويسه مع زوجتي مش عارف اشكرك ازاي يعني لو تسمحلي انا جبت هديه بسيطه لحضرتك واتمني متكسفنيش
فارس: حبيبي مش مستاهله بس معلش فكرني بيك كدا
ناجي : انا ناجي اللي *بيوطي صوته * اللي زوجتي كان عندها برود جنسي وحضرتك قلتلي اتفرج علي افلام جنسيه
فارس : اها اااااه افتكرتك اه ، طب الحمد لله الدنيا حلوه معاك
ناجي : اه جدااااا جداااااا ، ارجوك اقبل هديتي اللي هبعتها لحضرتك لو سمحت
فارس : **** يخليك مش مستاهله يااستاذ ناجي دي حاجه بسيطه
ناجي : متقولش كدا يااستاذ فارس ، بجد صدقني مش عارف اشكرك ازاي صدقني
فارس : بتحرجني بزوقك و**** بس هستناك بكره باذن **** في المكتب نشرب حاجه مع بعض
ناجي : شرف ليا يااستاذ فارس
فارس : في انتظارك ، مع السل سل سل سلام ……*فكر شويه في انه بيعمل حاجه مفيده اهوه في المجتمع وناس بتستفاد منه مش زي مااهله كانوا معارضينه انه بينشر فجر ودعاره ، فقرر انه يروح المكتب ويشوف ويطمن علي حلم حياته اللي بناه بنفسه ووصل المكتب كانت الدنيا بليل فسمع صوت جاي من مكتبه نفسه فوقف علي باب المكتب وبيسمع ايه اللي بيحصل جوا

سالم : وحوحي يامره وحوحي
نور : اااااه براحه عليا ، راس زبك بتوجع
سالم : لجل يكيفك ياشرموط
نور : مكيفني بالهداوه بالهداوه
سالم : وطي انزل انزل براسك اكتر وارفعلك طيزك لفوق * وبيضربه علي طيزه * متكيف ياشرموط
نور : اممممممممممم
سالم : مره تانيه لما اعوز انيكك ماتقوليش لاء
نور : مممممممم ، بس متقولش لعم شوقي بيعايرني في الطالعه والنازله
سالم : عايز ينيكك وانت مش عايز ياخول ، اول مره اشوف مره متحبش النيك ،متقمطش علي زبي ياض متقمطش
نور : *بيدعك في زبه وهو بيتناك وضع الكلبه * قربت تجيب ولا لسا
سالم : قربت اهوه وحوح وهيجني عليك صوت ياض حسسني اني بنيك
نور : اه اه نيكني نيكني نيكني نيكني كمان
سالم : اااااااه ياشرموط يامتناك * وبيطلع زبه * تعالي مصه شويه هديه
نور : *بيلف ويمص زبه * ناشف وتعبني
سالم : *بيزقه من راسه علي زبه * مص مص اااااااه
نور : *بيلحس زبه وبضانه وبيشفط فيه بشهوه نيييك *
سالم : كفايا ياض هينزلوا ، لف انيكك واجيبهم
نور : *بيلف ويفنس *
سالم : * بينيكه جامد وبيسرع وقرب يجيبهم * ….. وه في ايه ؟
نور : *بيتعدل وبيلف نفسه *
انا : *بفتح الباب عليهم وبقفله ورايا *
سالم : * بيلم هدومه وبيستر نفسه * و**** افهم بس ياباشا مش اللي في دماغك دا اااااا داااااا
نور : و**** يافارس باشا دا كنا كناااااا
انا : ايوا كملوا سكتوا ليه ؟ كنتوا ايه ؟
سالم : *بيلبس هدومه بسرعه * محصلش محصلش و**** ماهاجي هنا تاني انا خلاص ب**** عليك ماتفضحنا ب**** عليك يابيه
نور : والنبي يافارس باشا دا انا ااااااا ب**** عليك ماتقطع عيشي
انا : البس هدومك انت وهو الاول
سالم : حاضر حاضر
نور : امرك امرك ياباشا
انا : *قعدت علي طرف المكتب ومدلدل رجل والتانيه علي الارض وببص في الساعه وببصلهم *
سالم ونور : * واقفين قدامي زي التلاميذ مستنين هقول ايه *
انا : واقفين ليه مش خلصتوا يالا شوفوا رايحين فين
سالم : *بيبص لنور باستغراب * يعني امان يافارس باشا ممش هتفضحنا
انا : *بشاورله علي الكاميرا اللي فوق * انا امان مش هفتح بقي بس مضمنش الكاميرا دي تكون سجلت ولا لاء
سالم : * بينزل عند رجلي * احب علي رجلك يابيه ب**** عليك متفضحني ب**** عليك ورحمه ستي ما هنعمل كدا تاني اوعدك و**** بس ابوس رجلك استر عليا ومش هتشوف وشي تاني هنا وحياه اغلي حاجه عندك ما تفضحنا *وبيخبط علي صدره * ب**** عليك علشان خاطرنا
انا : قوم امشي ياسالم
سالم : ب**** عليك ماتفضحني
انا : قلت قوم امشي ياسالم ، اللي ستره ربه ميفضحوش عبده بس لو شفت وش كسمك هنا تاني هنيكك وهخلي كلاب الشارع ينيكوك كلب كلب
سالم : *بيبوس رجلي * كتر خيرك ياباشا الهي يعمر بيتك ويجبر بخاطرك * وبيقوم يجري علي الباب *
انا : * بلف اقعد علي كرسي المكتب * اقعد اقعد يااستاذ نور اتفضل
نور : * مستغرب وخايف * ميصحش يافارس باشا
انا : * بشاورله يقعد *
نور : * بيقعد وهو خايف وباصص في الارض *
انا : سيبك من ان انت شغال عندي واقعد كدا احكيلي الموضوع ابتدي معاك ازاي اكنك زبون ، مش كان نفسك تبقي زبون ، اهي فرصتك جاتلك
نور : ما اااااااا
انا : انا خلقي ابتدي يضيق انجز
نور : فارس باشا انا انا حكايتي كلها حضرتك عارفها وقلتهالك قبل مااشتغل هنا وحضرتك قل….
انا : لا فكك من الهري دا ، انا عايز اعرف بدات ازاي مع سالم واحنا مش اتفقنا مش هتعمل كدا تاني وهتتعدل صح ؟! قلنا ولا مقولناش
نور : قولنا
انا : طب ايه اللي حصل ؟
نور : و**** يافارس باشا غصب عني انا مكنتش ناوي ارجع بس ااااا
انا : ولا انجز يالا انا ماسك اعصابي عليك بالعافيه ، انا مش فارق مع اللي خلفوني تتناك ولا لاء انا قلتلك قبل كدا تحترم اكل عيشك صح ولا لاء ، بتنجس مكان اكل عيشك ياخول يا وسخ
نور : *بيخاف ويرجع بضهره شويه * و**** ياباشا انااااااا
انا : يبقي تتعدل وتبطل منيكه وتقولي ايه اللي عرف سالم انك بتتناك ورجعت ليه انت مش كنت قعدت فتره كبيره متتناكش ؟
نور : اه
انا : اه ايه كمل
نور : اه قعدت فتره كبيره
انا: وايه اللي رجعك
نور : خفت من سالم فوافقت
انا : خفت ازاي
نور : اجبرني انه يعمل معايا كدا
انا : ومجتش قلتلي ليه
نور : قلت مره وهتعدي
انا : وناكك فين ولا عمل ايه
نور : من بدري
انا : ماتنطق يالا يامتناك انت هتنقط كسمي كلمه كلمه ولا ايه ، اخلص مش فاضيلك
نور : و**** ياباشا انا بحكيلك اللي حصل
انا : يانور يانوووور متخلنيش اقطع عيش اللي خلفوك واطردك من هنا ، انطق واخلص سالم عرف منين انك بتتناك وازاي يوصل بيه الجرأه ينيكك هنا ؟ اكيد مش اول مره ،شششش ولا اسكت . انا هقعد هادي وتحكي ويمين **** لو ماحكيت عدل لارميك في الشارع زي الكللابب فاهم
نور : حاضر
انا : اتفضل

نور : في الاول يافارس باشا انا كنت بروح بليل زي ماحضرتك عارف ، وسالم معاه عربيه نص نقل فكان بيوصلني لحد اقرب حته ومن هناك اركب اي حاجه تروحني البيت . فاكر اليوم اللي اتاخرنا فيه في المكتب ياباشا وقلتلك ابات هنا وانت قلتلي هوصلك لاقرب حته ونسيت وموصلتنيش
انا : مش فاكر ، انجز
نور : حاضر حاضر ، اهو هو اليوم دا نزلت بليل وقابلت سالم بالصدفه وحكيتله اني متاخر وعرض عليا ابات عنده لحد الصبح
انا : وناكك اليوم دا طبعا
نور : *بيبص في الارض * اه
انا : وانت نكته ولا عطلان
نور : * سكت *
انا : وبعديها طبعا ابتدي ينيكك ويهددك يا انيكك يا اما افضحك وانت زي الاهبل وافقت ورخصت نفسك
نور : *ساكت *
انا : حط نفسك مكاني وقولي اتصرف معاك ازاي ؟
نور : *ساكت *
انا : متعصبنيش ورد بالذوق احسن وربي هاخد قرار اندمك عليه
نور : مش عارف ياباشا من غير ما تتعصب عليا انا ندمان و**** اني عملت كدا في اكل عيشي ومسمعتش الكلام واوعدك مش هعمل كدا تاني
انا : خايف علي اكل عيشك ؟!
نور : اه
انا : ورحمه ابويا وامي دي اخر مره هعديلك حاجه ، وديني لو اتمنيكت تاني ولا اي غلطه لهصفيك من هنا ، اما بالنسبه لتتناك ولا متتناكش دي بتاعتك عايز تتناك تتناك بعيد عني ، مش معني كدا اني موافقك في اللي بتعمله ، انا فاتح مكتب بساعد الناس تصلح ميولها وتتبسط فمينفعش اجي عليك انت علشان غلبان ، ف انا ماليش فيه
نور : حاضر حاضر يافارس باشا واوعدك و**** ماهعمل حاجه تاني في المكتب او برا
انا : غور يالا روح وبكره الصبح تكون هنا
نور : امرك ياباشا * وبيقرب علي ايدي يبوسها *
انا : استغفر **** ، غور يالا
نور : تسلم ياباشا تسلم * ومبسوط وبيطلع وهو فرحان *
انا : * فضلت قاعد مكاني لحد مانمت علي روحي وصحيت الصبح علي صوت سلمي *
سلمي : مش مصدقه نفسي فارس انت كويس اخيرا شفتك طمني عليك كنت فين وغايب ليه وليه قافل موبايلك وقلقتنا عليك طب انت كويس وكلت اعملك فطار صحتك كويسه ونايم هنا ليه
انا : *بشاورلها تسكت * اهدي وابلعي ريقك علي الصبح افوق الاول
سلمي : انا مبسوطه اووووي انك كويس وبخير انت قلقتنا عليك اووووي يافارس بجد انا قلبي وجعني عليك
انا : تعالي بس كدا علي جنب * وبروح اغسل وشي وارجع المكتب لقيتها عامله شاي وبسكوت *
سلمي : انا طلبتلك فطار معايا تلاقيك مكلتش من امبارح
انا : حلو البسكوت دا جبتيه منين
سلمي : اشتريته من ….
انا : ششش خلاص هترغي ، قوليلي المكتب عامل ايه في غيابي
سلمي : وحشتني يافارس
انا : وايه كمان
سلمي : متبقاش غتت بقي بجد وحشتني وغيابك اثر فينا كلنا يااولويز ، بجد المكتب كان وحش من غيرك
انا : *ببلع * جامد البسكوت دا اسمه ايه
سلمي : تصدق انت رخم بجد وبعدين قولي هنا كنت مختفي فين وايه الغيبه دي كلها حرام عليك
انا : المكتب عامل ايه من غيري يارغايه
سلمي : كان احسن ما كنت موجود واكتر كمان * وبتطلع لسانها *
بعد مرور ساعتين او اكتر
رانيا : * بتخبط علي الباب * اتفضلوا
خالد : تسلمي
انا : اهلا وسهلا اتفضلوا
خالد : * بكل جنتله بيشاور لسهام تقعد وبعديها بيقعد هوه *
انا : اتعرف بيكم
خالد : انا خالد عندي ٣٠ سنه ودي مراتي سهام ، بشتغل في شركه مستحضرات تجميل مندوب مبيعات وبس
انا : اهلا وسهلا بحضرتك ، وحضرتك ؟
سهام : سهام ٣٣ سنه ربه منزل ومراته ههههههههه
انا : **** يخليكو لبعض ، اول مره تيجوا مكتب استشارات ولا لفيتوا كتير برا
خالد : الصر… ههههههه خلاص قولي انتي
سهام : ههههه قول انت هتعرف تتكلم عني
خالد : ماشي ياحبيبتي ، بصراحه يابشمهندس دي اول مره نيجي مكتب زي كدا وكنا مترددين في الاول لحد ماخدنا الجرآه وجينا
انا : يازين مااخترت
سهام : مش بالساهل دي خلي بالك ياحضرت اننا نيجي هنا
انا : اه اكيد طبعا ، دي خطوه جريئه
خالد : جريئه وزغلول ههههههههههه
انا : ايه دا في ايه ؟
خالد : بروش معاك كدا انت ملكش في القلش ولا ايه
انا : ليا بس….
سهام : قلشميدس ههههههههه
انا : اه وايه كمان
خالد : دقه قديمه انت يابشمهندس فارس
انا : دا الجديد يعني ؟ القلش دا هو الهقهقه بتاعت دلوقتي ؟
خالد : بنفك الجو كدا يابشمهندس مالك متنشن ليه خليك ايزي
سهام : ايزي سويت ههههههههه * بتسلم علي جوزها *
انا : انا بقول نخش في الموضوع علطول
خالد : اوعي تكون بتزعل احنا بنهزر معاك
انا : نخلص شغلنا ونهزر زي ما احنا عايزين ، ها ايه مشكلتكم بقي ؟
خالد : بصراحه كدا انا متجوز من الاول وكان عندي خيال كدا اني اجيب واحده تانيه مع مراتي ، اه سهام مراتي ، وقعدت احوي واروح واجي واتشقلب واتنطط لحد مااقنعتها اننا نجيب واحده تانيه ونعمل ثري صم لامؤاخذه جامد
انا : حلو الكلام دا يعني واضح انكم قطعتو شوط كبير
سهام : كبير مشلتت ههههههههه
انا : كمل كمل يااستاذ خالد
خالد : انت نورمي اوي علي فكره يابشمهندس
انا : يعني ايه نورمي ده
خالد : يعني مش معانا علي الخط . قفوش كدا وعتبتك وحشه مبتحنيهاش
انا : احنيها ؟ هي ايه دي اللي احنيها
سهام : شفت اديك مش بتحنيها ، لو حنيتها هترتاح
انا : دقه قديمه معلش خدني علي قد عقلي
خالد : القصد ، لاغيت مراتي قلتلها علي اللي في الخيال يام العيال قالتلي انا معاك وخدني معاك مشوارك ، فرحت انا وقلت السما نقطت بطاريق عليا بس الخيال كان اكبر من الاحلام ، لقيتها ركبت حصانها ورمحت بخيالها وقالتلي وانا نفسي في واحده اعمل معاها الصح و…
انا : معلش لحظه واحده ، هي دي طريقتك في الكلام مع الناس يعني بتتكلم كدا في الشغل ومع اهلك واصحابك
خالد : مالها طريقه كلامي يافنان انا بكلمك بالاخويه مش شغل مكاتب وبايع وشاري ، بكلمك * وبيشاور علي قلبه * بكلمك من هنا وبخاطب قلبك مش عقلك
انا : لا واضح انك مندوب مبيعات فعلا
خالد : اومال ايه يااخويا النهارده ابيعلك بكره تبيعلي ودايره وبتلف
انا : طب براحه عليا في الكلام علشان انا مخي علي قدي
خالد : من الاخر كدا ياهندزه انا فتحت دولابي للناس وقلتلهم اتفرجوا علي هدومي وفي الاخر خت علي قفايا
انا : يعني ايه
سهام : اعوصه لاكيه
انا : هو ايه دا اللي لاكيه
سهام : دا محاوطها سيراميك علي الاخر ههههههههه
انا : انا خايف لاكون بتشتم ومش فاهم
خالد : عيب عليك يابشمهندس في ايه ، متصغرناش قدام الكبابي
انا : كبابي !!!
خالد : نزار الكبابي هههههههه
سهام : لا حلوه دي كدا فرق ٤ نقط
انا : ايه المضحك هو بيضحك ليه ؟
خالد: لحظه واحده هخلص ضحك واقولك هههههههههههه
انا : * ساكت ومستنيه * ...خلصت
خالد : انت فصلتني بصراحه يازوق ، بص يااخو من ابو ناهيه انا كنت عايز ست تشاركنا ثلاثي ملتهب الاركان فمراتي شارت عليا نجيب بنت معانا المهم اعتمدنا الكلام وجبنا واحده من علي النت وعملنا ثلاثي جامد ومراتي اتبسطت وانا اتبسطت ، النقطه مش هنا النقطه ان انا طموح سقفي زاد و…
انا : سقف طموحي مش طموح سقفي
سهام : اللي بتقوله دا القديم ، اشتري مننا الجديد بقي
انا : من عينيا حاضر كمل ياخالد
خالد : فصلني ، كنا فين
سهام : طموح سقفك زاد ياروحي
خالد : تسلميلي ياحتتها ، طموح سقفي زاد ياهندزه وحبيت نجرب حاجه جديده
انا : جبت راجل المره دي ولا ايه ؟
خالد : ماتيجي تحكي مكاني احسن ؟ لا بجد تعالي احكي مكاني
انا : بساعدك عادي اختصارا للوقت
خالد : عويل انا يعني ،و**** اقوم امشي ،مالك رافع السن وملتهب علينا ليه كدا
انا : ياجدع مش قصدي انا باخد وبدي معاك مالك قفوش ليه وعلي العموم حقك عليا ياسيدي انا اسفلك
خالد : هههههههههههههه دخلت عليك ياهندزه ،انا بس بلاغيك اصحي للكلام
انا : يابن الايه ، طلعت خلبوص انت
خالد : خلبوص!! طب متروش تاني طالما ملكش في الحنيكه
انا : حنيكه !!!
سهام : هو انت كل كلمه هتستغرب وتقاطعنا ، مش عارف اسكت ونفهمك بعدين دا ايه الناس القديمه دي
انا : اه طب كمل كمل
خالد : طموح سقفي زاد وطلبت معانا نجيب راجل وست ونعمل رباعي مزدوج بس من غير حد مايلمس مرات التاني كل واحد يبكي علي ليلاه لامؤاخذه وعملنا يوم عنابي بيه يخدودي الحليوه وكان شعوزه اتبسطنا وعلينا الدماغ ، بس برضو طموح سقفي زاد تاني
انا : وقلت طبعا نعمل تبادل زوجات
خالد: *قلب وشه * انت شايفني معرص ؟ انا مبهزرش هو حد قالك اني معرص
انا : لااااا ابدا مش القصد انا افتكرت انك حبيت تعمل كدا
خالد : لا متفتكرش ومتفكرش مكاني انا دافع فلوس علشان تسمعني مش انا اللي اسمعك وهعديهالك علشان انت خفيف بس
انا : طب ياسيدي حقك عليا اتفضل كمل
خالد : ههههههههههه شربها تاني
سهام : انت خفيف خالص
خالد : طلع داهنها وساتر عليها ههههههههه
سهام : داهنها دوكو
خالد: حلوه يابنت قلبي *وبيبوسها في الهوا *
انا : *بتفرج ومبضون *
خالد : انت صح ياهندزه طموح سقفي بقي عالي وعملنا تبادل زوجات بس ايه كيفتله مراته علي الاخر خليتها تحلف بيا
سهام : وانا كمان اتكيفت اوووووي كان زبرتجي رزعني مشوفتش قدامي
خالد : يعني انا ولا هو ياقلبي
سهام : انت يامالي عيني ورافعني علي جلانشاتك
انا : احمممم استاذ خالد ممكن نركز في مشكلتكم ونسيب الحب دا لما تروحوا البيت
خالد : انت صح وحبيتك وهديك الطحال علشان قلبي مع ام العيال يابطل الابطال
انا : حبيبي **** يعزك
خالد : عملنا التبادل ويوم عنابي خالص ، وطموح سقفي علي تاني وقررنا نعمل كدا مع قرايبنا واهلنا وابتدينا ببنت خالتها
انا : ااااه دا الكلام ابتدي يحلو
خالد : * هدي شويه في الكلام * هنا المصيبه يااستاذ فارس ، بنت خالتها رفضت لما سهام حاولت تعرض عليها وقررت انها تفضحنا في العيله بس ساعتها احنا فشخناها بازاي تقول علينا الكلام دا وقرايبنا فعلا صدقونا احنا وكدبوها والبنت طبعا لا بتكلمنا ولا بنكلمها وفي مشاكل بين حماتي واختها بسببنا
انا : طب محاولتش تتكلم مع بنت خالتها دي وتفهمها تاني او تعرف منها هي ليه عملت كدا
سهام : حاولنا بس هي شايفانا وسخين ومش عايزه تعرفنا بس مش دي المشكله ، المشكله اننا لما بنبقي مع بعض انا وخالد خيالنا بيشطح للاخر وبنتجنن مبنتعلمش من اخطائنا وكانت كبرت في دماغنا اننا لازم نعمل كدا مع حد معرفه من قرايبنا يعني لحد ماااا…..
انا : ؟؟؟
خالد: *بيبصلها * لحد ماعملنا كدا مع اخويا * وبيقولها بكسره شويه *
انا : امممممم مشكله دي
سهام : واخوه التاني
انا : برضو يعني اخواته الاتنين ؟!!!
خالد : وخالها ومراته
انا : احااااااااا ، ومالك بتقولها وانت متأثر ليه ، انتو نكتو العيله كلها
سهام : بس في حاجه نسينا نقولك عليها ، خالي ومراته كان برضاهم وكلنا مع بعض انما اخواته الاتنين كنت مفهماهم ان خالد ميعرفش واننا بنعمل كدا من وراه
انا : هتفرق يعني
خالد : علي رايك يابشمهندس مش هتفرق علشان اخواتي عرفو بالموضوع وبقوا فاهمين انهم كاسرين عيني وعايزين كل شويه يناموا مع سهام ، بس انا بعمل كدا بمزاجي مش بمزاج حد ، واخر ما زهقت منهم عزلت في حته بعيد ميعرفوش عني حاجه وقطعت علاقتي مع كل العيله قرايبي وقرايبها مفيش بس غير حماتي واخوات مراتي اللي يعرفوا احنا ساكنين فين
انا : حلو طب وفين المشكله ، انت حليت كل حاجه اهوه
خالد : *بيبص لسهام *
سهام : قوله متخافش هو اكيد هيفهم
خالد : طموحنا زاد ومعرفناش نمسكه وفتحناها علي البحري وبقنيا بنختار ناس بننزل نصطادهم من الشارع رجاله او ستات ونتعرف عليهم وواحده واحده لحد مانعمل اللي عايزينه في ناس بترفض وناس بتوافق
انا : في بيتكم الكلام دا ولا بتتقابلوا فين ؟
خالد : لا طبعا في شقه كدا بناجرها والبواب فاهم الليله بنعرقه وبنقضي يومنا
انا : كويس
سهام : المشكله الحقيقيه هنا ، ان احنا جربنا حاجات كتير وكل الاصناف والانواع لحد اما شبعنا ، فكنا عايزين نجرب حاجه يعني جديده علينا ف اااااااه ااااااااه…….
انا : ف ايه ؟
خالد وسهام : *بيبصوا لبعض وساكتين *
انا : اكتبوها لو مش قادرين تقولوها
سهام : * بتوتر شويه * عملت علاقه مع الواد صبي المكوجي ووووو…..
انا : ها وايه ؟
خالد: وانا بقيت من الاخر كدا بهيج علي العيال الصغيره سواء عيل ينام مع سهام او عيله انا انام معاها
انا : مش فاهم عيال صغيره ازاي ؟
خالد : العيال الصغيره اللي هي لسا بالغه دي
انا : ودا لامؤاخذه يكيفو مراتك في ايه ولا يكيفوك في ايه
سهام : بالعكس يافارس دول بيبقوا جامدين ولسا بلبنهم ومكن كدا مبيع….
انا : شششششش اهدي بس علي حالك كدا ، اللي بتتكلموا عنهم دول سنهم كام يعني فوق ال ١٨ سنه ولا كام يعني علشان ابقي معاكو في الصوره
خالد : يعني حوالي ١٥ او ١٦ سنه في الحدود دي
انا : اه * وبقوم اقف * انت عارف اللي بتقوله دا معناه ايه ؟ مدرك يعني انت بتعمل ايه وخطوره اللي بتقوله ؟
خالد : اومال انا جايلك ليه يا بشمهندس ، جايلك تشوفلي حل
انا : حل في ايه لامؤاخذه ؟ انتوا قلبت معاكو بمرض انتو كدا مرضي نفسيين مش ناس ميولها مختلفها او حابه تجرب حاجه معينه ، فاهمني
سهام : من غير بس ما تكبر الحوار وتعملنا فيها شيخ ، احنا جايين طالبين مساعدتك في حاجه محدده و**** وافقت كان بها موافقتش خلاص
انا : حاجه ايه بقي ؟
خالد : يعني يابشمهندس انت بيجيلك ناس كتير اكيد بمشاكل او ميول كتير ف احنا عايزين كدا تستلقطلنا كام واحد يكون سنهم صغير او ليهم نقطه ضعف ونبقي مع بعضينا يعني والدنيا كلها ليك ، بدل ما نحاول احنا مع عيال ويحصل مشاكل .
انا : انت عارف ان انا لو مسكتك وطلعت ميتين امك انت واللبوه اللي معاك ونكت كسمكوا محدش هيقولي تلت التلاته كام يابن المتناكه انت وهي
خالد : خخخخخخخ جرا ايه ياعم انت بتشتم ليه
انا : اشتم دا انا هطلع كسمك انت وهي * وبقوم اقف وامسكه من قفاه ومن قفاها * يالا يابن الخول انت والشرموطه دي علي برا ، يالا ينعل ميتين الكس اللي جابكوا اشكال بنت وسخه
خالد : متزوقش طيب واوعي ايدك دي متمدش ايدك علي مراتي
انا : * بزوقه بالرجل في جنبه فبيقع علي الارض * برا يالا ياخول انت ، وانت يالا غوري في كسم داهيه لو شفت كسمكوا هنا تاني هنييكو ، اشكال بنت متناكه
سهام : انت اللي ابن وسخه وخول * وبتعلي صوتها *
انا : * بزوقها * طب يالا ياكسمك برا انتي والعرص دا بدل ما احبس اللي خلفوكوا يالا ينعل كسم تناحتكم
* بينزلوا وبيبرطموا وهما نازلين *
انا : اشكال تحرق الدم علي الصبح
رانيا : اهدي يااولويز في ايه ، مالهم دول عملوا ايه ؟
سلمي : ايه الزعيق دا في ايه
انا : * بعدل هدومي * واد يانورر
نور : ايوا ياباشا
انا : اعملي كوبايه قهوه اعدل مزاجي ، فكك مني ياسلمي مفيش حاجه * وبخش علي مكتبي *
سلمي : بتخش انت كويس يااولويز ؟ في ايه عملوا ايه الناس دي
انا : اشكال بنت متناكه تحرق الدم عيل خول وعيله شرموطه جايين فاكرني معرص ولاد الوسخه
سلمي : طب اهدي بس متعصبش نفسك ولا تحرق دمك ، اهدي خلاص مشيوا
انا : * بنفخ جامد بعصبيه * اشكال تحرق الدم ،لا وولاد الوسخه عايزين ينيكوا عيال صغيره ولاد الشرموطه اللي امهم جايباهم في زنقه اتوبيس ولاد الخول القحابي
سلمي : طب اهدي طيب * وبتضحك *
انا : * ببصلها * انتي بتضحكي علي ايه وانا متعصب عايزه تنرفزيني اكتر انتي كمان
سلمي : لا ابدا و**** ما اقصد انا بس بضحك علي الشتايم اللي بتقولها انت بتألف شتايم جديده
انا : * بضحك براحه * عصبوني ولاد الوسخه
سلمي : طب اهدي طيب خلاص مشيوا ، تحب اعملك مساج
انا : *موبايلي بيرن * الو ايه ياحبي ، لا انا تمام كويس انتي اخبارك ايه
بسنت : كويسه ، معرفش قلقت عليك فجأه فقلت اكلمك
انا : حسيتي بيا و**** * وبشاور لسلمي تطلع برا * كان عندي زبونين ولاد وسخه مقرفين عصبوني
بسنت : ولا يهمك ياحبيبي المهم صحتك انت كويس ، انت عارف اني بخاف عليك
انا : عارف ياحبيبتي ، منزلتيش الكافيه النهارده ليه ولا مالكيش مزاج للقرايه
بسنت : بصراحه زهقت كل يوم نفس المكان وبفضل اقعد اقري واتفرج علي الناس لحد ماتعدي عليا بليل وتروحني ، حسيت بملل مش عارفه مخنوقه اوي
انا : هو الجو العام مش حلو اصلا وتحسي بخنقه كدا قرف وبهدله
بسنت : فعلا انا استحميت يجي ٣ مرات لحد دلوقتي
انا : اقولك سر
بسنت : قول
انا : وحشتيني
بسنت : وانت وحشتني اكتر ، ماتسيبك من الشغل وتيجي
انا : صاروخ وهتلاقيني عندك
بسنت : هجهزلك سهره حلوه
انا : سهره ايه احنا لسا الضهر قولي بقي ضهرايه حلوه ههههههههه احا انا شكلي اتعديت منهم
بسنت : ايامنا كلها حلوه يا اولويز
انا : *ببتسم ابتسامه بسيطه وبسرح شويه * فكرتيني بحاجات حلوه
بسنت : طب ماتيجي ونفتكر سوا
انا : حاضر مسافه السكه وهبقي عندك مواااااه
بسنت : تيجي بالسلامه ياحبيبي موااااااه
انا : مع السلامه . ادخل
رانيا : بتلم حاجتك ليه دا لسا بدري
انا : عندي مشوار مهم
رانيا : والناس اللي برا دي ، مش طريقه شغل دي يافارس بجد ، انت بتحرجني كل مره مع الناس وانا اللي باخد التهزيق بسببك
انا : معلش اتصرفي قوليلهم اي حاجه
رانيا : لا مش هقول لحد حاجه انت اللي هتقول للعميل دا بنفسك
انا : اقوله بنفسي وايه يعني وانا هخاف ولا هخاف * وبحط الموبايل في جيبي وبظبط الجرافته * قدامي وريني العميل دا * وبنطلع برا *
رانيا : اتفضل العميل اهوه كابتن حسن
انا : * وببص علي العميل راجل ضخم كله عضلات واقرع وحاجه شبه الحيطه وببص لرانيا بغيظ * احمممم اهلا بحضرتك اتفضل كابتن حسن *وبسلم عليه وايده ناشفه نيييك *
كابتن حسن : اهلا بيك استاذ فارس ارجو اني مكنتش معطل حضرتك
انا : لا ابدا تحت امرك ، عطله ايه **** مايجيب عطله اتفضل حضرتك شرفتنا اهلا وسهلا * وببص لرانيا * وحياه امك يارانيا لاوريكي
حسن : * بيلفلي * امشي ازاي ؟!
انا : اااااا يمين اااا شمال مكتبي اااه مكتبي شمال اتفضل اتفضل انا وراك اتفضل
حسن : تكرم
رانيا : واد يانوور اعملي قهوه ساده علي روح اللي في بالي هههههههه ……. انتهي الجزء السادس

الجزء السابع
القضيه الاخيره

حسن ٢٨ سنه ( عضلات جسمه كله عضلات خريج كليه العضلات وستايل لبسه عضلات وكله عضلات في عضلات وحياته كلها عضلات في عضلات وحاجه في منتهي المجانص والترابيس خالص - ستايل لبسه تيشرتات وبناطيل خفيفه بتاعت التدريبات - ومبتسم علطول ووشه بشوش عكس جسمه )

انا : اهلا وسهلا اهلا بحضرتك *وبمسكه من دراعه * بسم **** ماشاء **** حاجه تشرف
حسن : * بيضحك كدا مجامله وبيحرك عضلاته * حاجه بسيطه كدا علشان الروشنه هههههه
انا : هههههههه * وبرفع دراعي بعمل عضلات * بص عضلاتي، مفيش فرق بيني وبينك
حسن : هههههههه طبعا انت اقوي مني دا كفايه الكرش يا كوتش
انا : هههههههه بتتريق عليا ماشي ياعم مقبوله منك علشان ارتاحتلك بس مش علشان خايف منك لا تضربني وكدا ههههه
حسن : لا سمح **** ، الافترا وحش يااستاذ فارس وانا عمري ما افتريت علي حد الحمد لله
انا : ونعم الاخلاق ياريت كل الناس زيك ، تعرف ياكابتن حسن انا بقالي سبع سنين كل سنه اقول هلعب جيم وانزل واتدرب وبكسل لما بص كرشي بقي اكبر من المكتب دا
حسن : ههههههههههه ، انت محتاج اراده بس وشويه تدريبات مع نظام غذائى وجسمك هيظبط وخصوصا ان كتافك عريضه فهيبان عليك لو لعبت ، جسمك هيظهر اسرع
انا : ايييييه دنيا ، راحت علينا خلاص ياكابتن ، احنا فاضيين للعضلات والحديد وبعدين الستات بيحبوا الراجل ابو كرش ولا ايه ههههه
حسن : طبعا طبعا اومال
انا : شوف نستني اقولك تشرب ايه ، تلاقيك بتقول عليا بخيل دلوقتي
حسن : لا العفو يااستاذ فارس ، تكرم
انا : استاذ ايه بقي دا انت اللي استاذ ، يانووووور
نور : افندم فارس باشا
انا : شوف كابتن حسن يشرب ايه ، مالك ياض مبلم كدا ليه
نور : هاااااا
حسن : * بيخبط علي كتف نور * حبيبي يانور مالك طري ليه انشف كدا ههههههههه
نور : انا عندي عضلات برضو بس مش زي دي ، ممكن امسكها * وبيمسك عضلات ايده ومنبهر اووي * يالهوووووووي ايه دا لو اديت للحيطه بوكس هتتهد علي دماغنا
حسن : هههههه حبيبي **** يعزك ويكرمك ، انا ياسيدي مش هشرب حاجه
انا : متكسفناش بقي ياكابتن بقي ، هتشرب حاجه ولا اخلي نور يلاعبك مصارعه
نور : هاااااا لا ياباشا وانا مالي انا مش قده
انا : ماتنشف ياض مالك خفت ليه كدا
حسن : ههههههههههه متخافش يانور صح !؟ متخافش انت لو لعبت واتدربت هتبقي احسن مني مليون مره . وربنا يعزك يااستاذ فارس و**** ما هقدر اشرب حاجه سامحني علشان بس مبوظش النظام اللي عامله
انا : ماشي ياعم كلنا في خدمه عضلاتك يافندم
حسن : تكرم تكرم ، حبيبي يانور منتحرمش منك
انا : خلاص يانور روح انت
حسن : سؤال بسيط بس يااستاذ فارس
انا : قول علطول ومشيها فارس بس من غير استاذ دا انت صاحب مكتب
حسن : هههههه **** يعزك يارب ، هو استفسار صغير قد كده . هو الكلام اللي بيحصل بينا هنا متسجل او حاجه او صوت فيديو كاميرا مثلا * وبيبوص علي سقف الاوضه * اي حاجه بتسجل الكلام اللي بيتقال
انا : لا طبعا ياكابتن حفاظآ علي الاسرار اللي بيقولها العملا ليا ، انا بس مبعملش اكتر من اني بكتب في ملف استني * وبطلعله ملف من الدرج * اهو ملف زي دا وبعد ما العميل بيخلص وبتتحل مشكلته كل حاجه بتروح لحالها بنقطع الملف او لو العميل حابب نحتفظ بيه
حسن : لو مفيهاش اساءه ادب ممكن نصور فيديو المحادثه بيني وبينك ، اقصد الكلام اللي هقولهولك وردودك ليا وحلولك بحيث اني عايز اصور المناقشه دي واوريها لشخص يعز عليا يعني
انا : للاسف مش هينفع ياكابتن حسن لان انت فاهم دا مكتب استشارات جنسيه بيني وبينك انما قدام القانون دا استشارات زوجيه
حسن : فاهم فاهم طبعا ،بس انا اقصد ان انا في كلام كتير عايز اقوله واسمعه للشخص دا ومعنديش الجرأه اني احكيهوله وش في وش فقلت احكيه وافضفض معاك وانت اكيد عندك القدره تناقشني فيه بحيث بعد كده اوريله الفيديو التسجيل يعني اللي مابينا وهو يفهم انا عايز اقوله ايه * وبيطلع من شنطته كاميرا ديجيتال * والكاميرا جاهزه اهيه
انا : طب بص هنتفق اتفاق احنا هنسجل الحوار اللي بينا ولو انا حسيت ان في حاجه تسيء لسمعه مكتبي او سمعتي هنوقف تسجيل
حسن : اكيد اكيد طبعا
انا : اوعي تغدر بيا وتكتفني وتضربني ههههههه
حسن : هههههههه لا طبعا ولا اقدر حضرتك علي راسي
انا : ياخي سبحان **** رغم قوتك دي كلها لكن عندك كميه طيبه وسلام نفسي رهيب
حسن : تكرم يااستاذ فارس ، استاذنك نحط الكاميرا ونبدا
انا : اه اوي اوي
حسن : * بيحط الكاميرا وبيظبطها * كدا الكاميرا مظبوطه عليا يعني هتجيبني انا بس لكن صوتك هيطلع تمام كدا ولا ايه
انا : اه تمام مفيش مشكله
حسن : *بيشغل الكاميرا * هشغل ابدا تمام
انا : انا جاهز انت جاهز
حسن : *بيعدل نفسه وبيبدأ يحكي *

حكايتي بدأت من ٢٨ سنه من اول ما ابويا اتجوز امي ، جوازهم من بعض كان السبب في كل اللي حصلي ، البدايه كانت لما ابويا اتجوز امي تخليص حق زي مابنقول بالبلدي مكنش بيحبها واتجوزها وخلاص علشان جدي اللي هو ابوه اصرعلي انه يتجوزها وبعد جوازهم بسنه امي خلفت اخويا الكبير وكانت الحياه بينهم عادي زوج وزوجه تقليديين محدش فيهم لا بيحب ولا بيكره التاني والعشره وضغط الاهل هما اللي خلاهم يكملوا ، امي مكنتش بتعمل مشاكل وكانت مطيعه وبتقول حاضر علي كل كلمه ابويا بيقولها، وهو لما كان بيتخانق معاها ويلاقيها بتقول حاضر بيسكت ويهدي ، بعديها بسنه كمان امي خلفتني بس للاسف مكانتش عايزه الخلفه دي لان اللي فهمته من حكاويها ليا انه غالبا اليوم اللي ابويا عمل كدا مع امي كان غصب عنها ودا كان بدايه المشكله انها حست انه انسان اناني وانها محبوسه مش هتقدر تهرب منه ابدا ومصيرها بقي في ايده ، فضلت المشاكل تزيد مابينهم وتزيد وتزيد لحد ما بقي عندي ١١ سنه وابتدت شخصيتي تتكون وابدا افهم الدنيا واعرف الصح من الغلط ، ابويا كان قاسي علينا جدا احنا الاتنين سواء انا او اخويا الكبير ، فمكنتش بلجأ غير لامي اللي المفروض حنيه الدنيا كلها تبقي فيها بس للاسف كانت اقسي عليا من برد الشتا ، قسوتها مكانتش في معاملتها ليه بقسوه او بحزم، لكن قسوتها عليا لما كانت بتعامل اخويا احسن مني ودايما بتفضله عليا سواء في لعب او اكل او لبس او تعليم او اي حاجه بيحتاجها *** في سني لانها كانت دايما شايفاني شبه ابويا كانت دايما تقولي انت ابن ابوك ، انت وارث كل حاجه منه ، لدرجه انها مكنتش بتبص في وشي خالص لان انا فعلا شبه ابويا اوووي ، افتكرلها موقف كنت راجع من المدرسه كان يوم عيد الام وفكرت اجيبلها هديه ، فعديت علي بوتيك كدا في شارعنا واشتريت منه صباع روج احمر وورده كنت محوش فلوسهم من مصروفي اللي ابويا كان بيدهوني ، امي مكانتش بتديني فلوس للعلم الا كل فين وفين . رجعت البيت ومبسوط وبديها الهديه وبقولها كل سنه وانتي طيبه ، وحسيت بسقعه واني عريان في الدنيا مفيش حاجه استر بيها نفسي حسيت لاول مره اني يتيم لما لقيتها انا فاكر الموقف كويس ، انا اديتها الهديه وبقولها كل سنه وانتي طيبه ياماما ، كانت هي واقفه في المطبخ وبتكح جامد علشان مطبخنا كان مكتوم مفيهوش حتي شفاط ، وفضلت تكح جامد وبعديها شربت شويه مايه ومسكت الهديه وهي بتزعقلي وبتقولي "مش شايفني بكح ياحمار بدل ماتجيبلي مايه جايبلي القرف دا" وخدت الهديه رميتها في الزباله قدام عيني وزقتني في كتفي وقالتلي "اوعي من وشي غور" ، ساعتها بس ابتديت ادرك اني يتيم واني لوحدي في الحياه . وابتديت من هنا استوعب كل الكلام اللي قلتهولك ان امي مبتحبنيش علشان شبه ابويا في كل حاجه حتي تصرفاته وصوته . وصل سني ١٨ سنه وجبت مجموع حلو في ثانويه عامه يدخلني كليه طب مستريح ، لكن اخويا كان طبعا متدلع ومجموعه يدخله تجاره بالعافيه ، امي ساعتها جاتلي وقالتلي لو دخلت كليه عاليه واخوك كليه زي دي ابوك هيبهدلني وهيعايرني باني مدلعه اخوك الكبير ووووووو. والكلام اللي عارفينه دا ولاول مره امي كانت تتكلم معايا وتاخد وتدي انا مكنش فارق معايا تعليم قد ما كان فارق معايا انها بتتكلم معايا ، وبالفعل قدمت علي كليه اداب بحيث انفذ كلام امي ،ارضيها لاني بحبها جدا اكتر مما تتخيل . طبعا هتسال وتقولي ابويا فين من دا كله ، هقولك ان ابويا ولا كان فارق معاه اصلا البيت او انا او اخويا ولا حتي كان بيكلمنا ولا بيطمن علينا ولا حتي افتكرله حوار مابيني ومابينه ، كان كل اللي بيعمله يرجع من الشغل ياكل وينام وينزل الصبح بدري يروح شغله ويوم اجازته كان بيقضيه مع اصحابه علي القهوه والمصروف بتاعي كان بيسبهولي علي الترابيزه اللي اكتشفت بعد كدا ان امي كانت بتاخد منه يعني ابويا لو سابلي جنيه مصروف امي تاخد نص جنيه وتسبلي نص ولما كنت ابص لمصروف اخويا انه اكتر مني تقولي هو الكبير ولازم ياخد اكتر منك ، مكنتش بدق علي الكلام دا لان انا مصاريفي كانت قليله ، لحد في يوم ٢٢\٥ كان عندي ساعتها ١٩ سنه ، اليوم دا انا فاكره بالتحديد لانه ابويا اتجوز فيه علي امي وساعتها امي لما عرفت اتضايقت وبقت عصبيه اكتر من اللازم وبقت بتطلع كل غضبها من ابويا فيا انا ، تخيل يااستاذ انها كانت بتضربني وانا كبير في اولي جامعه وبتتعمد تهزقني قدام اي حد انا افتكر انها مكانتش بتعدي يوم غير لما تضربني او تاذيني بالكلام وتاذيني نفسيا وجسديا ، واخويا الكبير طبعا مكنش يقدر يقولها لاء لانها كانت بتساعده وفتحتله الورشه اللي بيحبها ، باعت دهبها علشان تفتحله الورشه دي وانا حتي ملزمه علشان الجامعه مرضيتش تدفعهالي ، بعد جواز ابويا علي امي ، امي بقت اشد عنف معايا ، كنت بشتغل علشان اصرف علي نفسي لانك مش هتصدقني لو قلتلك انه حتي الاكل مكنتش بتعمل حسابي في الغدا او اي اكل وهدومي كنت بغسلها بنفسي ، صدقني يااستاذ لو قلتلك انها لو مرات ابويا كانت هتبقي احن عليا من كدا مش هتصدقني *بيمسح دموعه * انا اسف … لا شكرا انا كويس ،هكملك ، اتعرفت علي بنت في الجامعه كانت من اطيب الشخصيات اللي قابلتها في حياتي او يعتبر البنت الوحيده اللي عرفتها كانت عارفه كل حاجه وكنت صعبان عليها او كانت بتشفق عليا ودا اللي عرفته بعدين كنت فاكر انها بتحبني لشخصي او لاني بحبها وكنت كويس جدا معاها ، في الاول انا كان جسمي ارفع من نور اللي مع حضرتك في المكتب ، وهي لما كانت بتشوف جسمي تعبان او بشتكيلها من ان ضرب امي ليا كل يوم بيوجعلي جسمي نصحتني باني لو لعبت رياضه الضرب دا مش هيأثر فيا ، عارف ان النصيحه دي غلط بس اهو الي حصل وسمعت كلامها فعلا وابتديت انزل جيم واتدرب وكل هدفي اني اعمل جسم فورمه علشان احمي نفسي من ضرب امي واني متوجعش وهي بتضربني ، متخيل يااستاذ اني اتدرب مخصوص علشان السبب دا ؟! . اتدربت واتدربت وبقيت بقسو علي نفسي في التدريب والشغل والجامعه لحد في يوم بطريقه ما عرفت ان البنت اللي حبيتها دي مبتحبنيش ومجرد عطف عليا او شفقه وانها بتتريق علي جسمي هي كمان وبتقول عليا خول بس دا مفرقش معايا قد كا فرق معايا كلمه سمعتها منها وهي بتقولها لصحابها ومش قادر انساها لحد دلوقتي وهي * ياشيخه اسكتي هو في راجل بصحيح يوافق انه يتضرب من ست الا لو مكنش خول وبيحب يتهزق * … الجمله دي هي اللي حزت في نفسي وتعبتني نفسيا جدا قعدت حوالي ٣ شهور مبروحش الجامعه ولا برد عليها في الموبايل ، مكنتش قادر انسي الكلمه دي ومهمنيش ساعتها بتحبني او لاء قد ما همني الجمله اللي قالتها دي ، انا عارف انها امي ولو ضربتني بالشبشب اللي في رجلها مقدرش اقولها حاجه بالعكس اوطي علي رجليها ابوسها واقولها سامحيني ياامي ، لكن الكلمه نفسها كانت ليها اثر علي نفسيتي وقد كان .
كان كل همي جسمي يكبر بسرعه وعضلات وابتديت اخد مكملات غذائيه واللي اشتغل بيه اصرفه علي المكملات والاكل لحد ماعملت جسم قوي اقل من اللي حضرتك شايفه دا بحاجات بسيطه ودا كان في اخر سنه في الجامعه ، ولعلمك لحد دلوقتي هي متعرفش اني سمعتها ولا تعرف اني عارف انها بتشفق عليا لاني انتقمت منها ، اه انا بعترف اني انتقمت منها ، بعد ماجسمي بقي شادد وبقت الناس بتخاف مني وبيبصولي بصه انبهار في الشارع وفي الجامعه وكل مكان ، ساعتها حسيت اني قوي واني ملكت الدنيا دي كلها بس من جوايا مكنتش ناوي اجي علي اي حد ضعيف ابدا بالعكس انا هضرب وههين اي حد بيفتري علي حد ضعيف .
يوم من الايام طلبت من صاحبتي اننا نخرج عازمها برا علي اكل وكدا بمناسبه عيد ميلادها وقصدت انه يكون عيد ميلادها علشان تفتكر اليوم دا كل سنه ، وبعد ماقضينا يوم جميل كنا مروحين بليل بنتمشي في طريق شبه فاضي وكله شجر والجو حلو ولاقتني بقولها نفسي في حاجه اعملها قالتلي ايه هي ، روحت ضاربها بالقلم مش عارف ليه عملت كدا بس حسيت بمتعه وانا بعمل كدا وكان نفسي تردلي القلم او تحاول تضربني بس هي كانت اجبن من كدا وفضلت تستعطفني ودموع تماسيح وليه بتعمل كدا انا بحبك والجو دا ، بس انا ساعتها كنت شايفها الست اللي كانت بتضربني ومورتنيش يوم حلو في حياتي وكاني بنتقم من الستات كلها في البنت اللي قدامي دي وكمان عايز اوصلها انه انا الراجل اللي بيتضرب من ست اهوه وبضربك وريني هتعملي ايه ، ومعرفش كنت بفكر في ايه ساعتها بس كانت كل لما تعيط اكتر انا اضربها اكتر واكتر وكأني كنت بتلذذ بعياطها وضعفها وصراخها ، كان بالنسبالي قمه المتعه .
بعد الموقف دا البنت دي انا مشوفتهاش تاني غير مرتين وفي المرتين هي اول ماشافتني جريت فعلا جريت اكنها شافت عفريت ، موصفلكش قد ايه كنت مبسوط من جوايا باني قهرت الجنس النمرود دا ، كنت بشوف اي راجل في مشكله اجري عليه واساعده ولو في حد ضعيف اقف جنبه ، ماعادا الستات بالعكس كنت بدور علي الست القويه اللي شخصيتها جامده واتعمد اني اتعرف عليها وطبعا مكنتش باخد وقت نظرا لاني متعلم كويس ولبق في الكلام وكمان جسمي زي ماانت شايف ومعظم الستات تافهين بيجروا ورا العضلات فمكنوش بياخدو في ايدي غلوه ، انتي قويه تعاليلي انا بقي ومبسبهاش غير لما اكون كاسرها ، مكنتش بنام معاهم يااستاذ كنت بتعمد اهينها واهزقها واشتمها واضربها اكنه كله هزار وهي فاكره طبعا انها ماشيه بتتحامي فيا لكن انا كان بيبقي نفسي حد يكلمها او يضربها وهي تفكر تمد ايديها عليه كنت بتمني دا يحصل علشان اكسرلها عضمها بس للاسف مكنش بيحصل ، كل اللي عملته مع الستات القويه اني كنت بنام معاهم بس مش نوم اكتر ماهو ساديه كنت سادي لاقصي درجه ، اه يااستاذ انا سادي، ماستر سادي كمان بس مش ماستر جنسي لاء ماستر علي اي ست وخصوصا لو كانت قويه وفي رجاله بتخاف منها او صاحبه منصب اداري ، كانت دي هوايتي . مش هكدب عليك كنا بنتقابل بغرض ممارسه الجنس بس انا كنت بتفنن في ازاي اخليها تتحايل عليا علشان انام معاه علشان اشبعها كنت بخليها تبوس رجلي كنت بربطهم بعذبهم بضربهم بهيجهم واسيبهم من غير ما انيكهم ولا المسهم . انا اسف في اللفظ اللي قلته بس دي الحقيقه هما كانوا بيعملو كدا فاكرينها شهوه واني بعمل كدا علشان اهيجهم واريحهم بس انا كنت بتلذذ لما اشوفهم بيتوجعوا وبيتالموا ومذلولين تحت رجلي ، اه كنت بقلع هدومي وكنت بخليهم يمصولي وكنت بجيبهم علي وشوشهم سواء مربوطين او مش مربوطين وبعد مابجيبهم علي وشهم بلبس وبمشي وبيبقوا هيتجننوا ويحسوا بانهم اقل من جزمتي ، اللي فيهم كانت بتزعق وبتهلل وبمجرد ما ابرق لها بعيني تكش وتخاف وفي اللي مكانتش بتقدر تفتح بقها ، كانت قمه المتعه بالنسبالي لما بشوفهم خايفين ومش قادرين يفتحوا بقهم . ومازلت لحد دلوقتي يااستاذ ملقب نفسي بعدو المرأه الاول في العالم ، وهي دي كل حكايتي

انا : *باخد نفس طويل * مش عارف اقولك ايه بصراحه لان الموضوع عندك نفسي اكتر من جسدي ومن صغرك ودا صعب ترجع فيه او تعدله
حسن : ومين قالك اني عايز اعدله انا مبسوط بكدا
انا : مفهمتش ياكابتن حسن يعني هي دي مش مشكلتك ؟! مش انت جايلي علشان تقدر تحب وتتجوز وتبقي انسان طبيعي !
حسن : لا يااستاذ المشكله تكمن في انسانه اتعرفت عليها بقالي سنه وحبت الخضوع ليا وحبت كل حاجه بعملها بالعكس كانت هي اللي بتساعدني اعمل كدا معاها وحابه تعيش تحت رجلي
انا : طب كويس دي حاجه جميله انك لقيت الانسانه اللي تعمل كدا برضاها
حسن : متعتي في ان اللي معايا يكون مجبر وخايف مش مبسوط ومرضي ، انا بخاف لما بكون معاها
انا : بتخاف !!! بتخاف ازاي ؟
حسن : لما تكون متعود كل مره تروح لنفس الكلب وتهوشه او تضربه بطوبه فيجري ويخاف وتحس بانتصار ، لكن لما تيجي تهوشه ميجريش بالعكس اول ماتهوشه او تضربه بالطوبه يمسكها ببقه ويجيبهالك تاني علشان تضربه انت كدا فقدت سيطرتك عليه واكنه بيقولك اللي بتعمله دا ولا يفرق معايا وممكن في يوم من الايام لو مضربتوش هو اللي يعضك ويقوي عليك ، فهمتني
انا : الموضوع مش كدا ياكابتن حسن الموضوع ابسط من كدا ، مش جايز البنت الخاضعه دي هي اللي تخليك تطلع كل اللي جواك معاها بدل ماتيجي في مره تقع مع واحده يكون منصبها قوي او اهلها اقوياء ويتسببلك في مشاكل
حسن : ياريت اقع في واحده زي دي انا نفسي جدا
انا : كابتن حسن ، علي قد فهمي انك بسبب عنف وضرب والدتك جاتلك عقده من الستات ومبقتش حابب اي ست وبتحس بالراحه واللذه لما تهين الجنس الاخر وتعذبهم سواء في الحياه العامه او الجنسيه صح كدا ؟!
حسن : مظبوط
انا : كابتن حسن انت محظوظ ، ايوا محظوظ انك لقيت الانسانه اللي تتقبلك زي ما انت وكمان ميولها متفقه مع ميولك ، متحاولش تخسرها لانك صعب تلاقي واحده زيها تحبك وتحب اللي بتعمله دا وخصوصا في المجتمع اللي احنا فيه
حسن : ما افادتنيش يااستاذ فارس
انا : عايزني افيدك ازاي طيب ؟
حسن : عايزك تقولي طريقه ابعد بيها البنت دي عن طريقي مش عايزها في حياتي ، عايز اكمل المشوار اللي بداته لوحدي
انا : حبيتها ياكوتش ؟
حسن : هيفرق ؟
انا : جاوبني
حسن : عادي حبيتها او محبتهاش مش هيفرق ، بس ماشي اه حبيتها
انا : يبقي الافضل انك تكمل معاها صدقني هتفرق في حياتك كتير وهتساعدك اكتر ، انا بحسدك فعلا
حسن : لو نصيحتك منفعتش اعمل ايه ؟
انا : جرب شهرين او شهر اتعامل معاها عادي وكل اللي نفسك فيه اعمله معاها لو هي متقبلتش او تعبت يبقي كدا حققت انت غرضك وهتسيبها لكن لو تقبلته يبقي كمل معاها صدقني مش هتخسر
حسن : * بيبص في ساعته * ماشي يااستاذ انا هجرب ، انا هستاذن دلوقتي علشان معاد الغدا بتاعي وهبقي اعدي علي حضرتك في وقت تاني
انا : تنور مكتبك في اي وقت ، بس ممكن سؤال
حسن : ؟؟
انا : هو الفيديو اللي صورته هتوريه لمين للبنت اللي بتحبها
حسن : لا * وبيلم حاجته في الشنطه وبيسلم عليا وهو مبتسم * هوريه لامي …. استاذنك
انا : *وقفت مصدوم شويه وموبايلي بيرن * اسسسسسف وغلاوتك عندي اسف جدا ياروحي بجد جالي عميل مقدرتش اقوله لاء انا مسافه السكه وهكون عندك بحبك اوي ..

في البيت
( بفتح باب الشقه بلاقي بسنت كانت قاعده في الصاله علي حجرها اللاب توب ومشغله التليفزيون )
انا : حقك عليا و**** يابوسبوس انا اسف اني اتاخرت عليكي * وبقعد جنبها وببوس راسها * عميل قد الحيطه لو كنت قلتله لاء كان عملني شاورما
بسنت : لا برضو مقموصه
انا : *ببوسها في خدها * وانا مقدرش علي زعلك ابدا ياحبيبتي
بسنت : كل بعقلي حلاوه زي كل مره
انا : *بقفلها اللاب توب وبقلعها النضاره * وانا اقدر برضو ياروحي انتي *وببوسها في خدها وشفايفها برومانسيه * انتي اغلي حاجه في حياتي
بسنت : * بتبتسم وبتمسك ايدي اللي علي وسطها * بكاش طول عمرك بكاش من واحنا صغيرين
انا : *بصتلها بصه طويله سارح في عينيها وبايدي اللي ورا راسها بسرحلها شعرها * انتي اجمل واحده شافتها عينيا واختارها قلبي
بسنت : *بتبتسم بكسوف وبتربش بعينيها *
انا : * ببوس راسها * **** يخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا
بسنت : *بدلع * برضو زعلانه
انا : ليه بس و**** كان عميل
بسنت : لا مش علشان كدا
انا : ايه دا ؟ اومال علشان ايه
بسنت : علشان هونت عليك تسبني شهر بحاله ومعرفش عنك حاجه غيرلما انت حنيت عليا وعديت عليا في الكافيه اللي بقعد فيه كل يوم انت متعرفش كان نفسي اقوم احضنك ازاي وسط الناس كلها وانزل ضرب فيك علشان تحرم تعمل فيا كدا تاني
انا : غصب عني ياحبيبتي بس كان لازم ابعد ، نفسيتي كانت تعبانه وكل لما اشوفك هفتكرهم
بسنت : ومفكرتش نفسيتي انا هتبقي عامله ازاي ، علي فكره انا عارفه من بدري ومكنتش عايزه اقولك
انا : عرفتي منين
بسنت : انت ناسي انهم فاكرني متجوزه لسا وعايشه برا وبكلمهم كل فتره فيديو اتطمن عليهم وعلي رافت
انا : رافت اللي قالك ؟
بسنت : اه ومقدرتش اروح العزا يافارس * وبتدمع وبتسند راسها علي صدري *
انا : * بحضنها وببوس راسها * عرفتي ليه مكنتش هقدر اقعد معاكي الاسبوع دا كنا هناثر علي نفسيه بعض ياروحي
بسنت : كنت محتاجاك اوووي اوووووي يافارس جنبي اووووي
انا : * بحضنها جامد * انا جنبك متخافيش جنبك ومش هسيبك ابدا انا ماليش غيرك
بسنت : وانا ماليش غيرك يافارس انت عارف اني بحبك من قبل ما اتجوز ولما اتطلقت انت اول واحد جريت عليه وقلتله اني اتطلقت علشان ابقي معاك وفي حضنك
انا : وانا حاربت ابونا وامنا وسبتهم علشان افضل جنبك وعلشان مينفعش يعرفوا انك في مصر وكمان عايشه معايا من غير مايعرفوا
بسنت : * بترفع راسها لفوق وبتبصلي بعين حنونه * متسبنيش يافارس حتي لو هتتجوز علشان تخلف متسبنيش
انا : *بضمها في حضني اووووي * لو ينفع اتجوزك رسمي كنت اتجوزتك ، انا اصلا مبحبش غيرك
بسنت : فاكر يافارس اول مره اعترفتلي فيها بحبك ليا
انا : كنتي بتذاكري ساعتها ودخلت عليكي الاوضه وقلتلك بتعملي ايه
بسنت : بذاكر تحب اعملك حاجه تشربها
انا : مستنيتش انك تردي عليا وروحت بايسك بوسه طويله اووووي وقلتلك انا بحبك
بسنت : ساعتها انا احمريت واتخضيت ومكنتش عارفه ايه اللي بيحصل ولا انت ازاي عملت كدا وكنت خايفه اوووي ومحتاره اقول لبابا وماما ولا لاء وقعدت شهرين باين مكلمكش
انا : لاء كانو شهرين واسبوعين وانتي ساعتها كنتي مش بتكلميني خالص وانا كنت متضايق ومخنوق
بسنت : *بتبتسم * كانت ايام حلوه واحلي يوم فيهم لما جيت حضنتني جامد وبوست ايدي وقلتلي انا اخوكي وحبيبك وجوزك وكل دنيتك وهفضل سندك طول عمري
انا : وطلعت قد كلمتي ولا لاء
بسنت : طلعت قدها وقدود كمان بس مكنتش قدها لما سبتني اتجوز واسافر
انا : انتي تاني برضو
بسنت : هههههههه *بتمسكني من خدودي * بعصبك بس يافروسه انتي ههههه اتضايقتي يابطه متزعليش موااااااااه
انا : دا انتي قرده طب ورحمه امك لاخليكي تصوتي النهارده لحد ماتقولي حقي برقبتي * وبزغزغها وببوس كل حته فيها *
بسنت : فارس ااااااه فارس والنبي والنبي يافارس بغييييير ههههههههه يافارس اتلم ياحبيبي ات….
انا : *وبنام عليها وببوسها بوسه طويله اووووووووي وانا حاضنها وماسك راسها بايدي الاتنين وابوسها وابص في عينيها وارجع ابوسها تاني وهي لافه ايديها حوالين وسطي وبتضمني عليها ومبسوطه ومبتسمه ابتسامه حلوه خفيفه وصوابعها براحه بتمشي علي ضهري وبطنها بتعلي وبتنزل علي خفيف ونفسها بيعلي تدريجي رحت ماسك رجليها ورافعها علي الكنبه وباعدت بينهم وبقيت نايم عليها بتحرك عليها براحه بوسطي وببوس فيها وبضمها اوووي وايدي ورا راسها والتانيه علي خدها وصباعي بيتحرك تدريجي علي خدها وعلي شفايفها ونزلت علي رقبتها بوستها في كل حته فيها وعضتها براحه وهي بتبلع ريقها ومغمضه عينيها ولما عضتها ابتسمت وضحكت ضحكه رايقه وعضت شفايفها وبصتلي بدلع وراحت ساحبه راسي وباستني في جبهتي

بسنت : **** يخليك ليا
انا : *مسكت كف ايديها وببوسه وانا باصصلها * وميحرمنيش منك ابدا يااحلي اخت واجمل حبيبه في الدنيا كلها
بسنت : قرب ودنك عايزه اقولك حاجه
انا: عايزه ايه
بسنت : قرب بس
انا : اهو قربت
بسنت : * بصوت واطي * شلني وخش بيا جوا علي السرير
انا : بس كدا عينيا
بسنت : * عضت علي شفايفها وضحكت بكسوف اوووووي واول ماشلتها لقتها شهقت شهقه طويله وبصتلي بهيجان بسيط ولفت دراعها حوالين رقبتي وسندت علي كتفي *
انا : * شايلها وماشي بيها علي اوضه النوم وجرس الباب رن * مين دا انتي طلبتي حاجه من البواب
بسنت : لا معرفش مين مطلبتش
انا : طيب هشوف مين * وبنزلها علي السرير * هشوف مين واجيلك * ببوس راسها * مالك خايفه ليه كدا دا جرس الباب عادي مش جرس الفسحه
بسنت : *بتبتسم وبتغمزلي * طب روح افتح ومتتاخرش ها متتاخرش
انا : من عينيا ياقمر …… ايوا مين *وبفتح الباب * رافت؟!!!!
رافت : انت ليه كل لما تشوفني تنبهر كدا !
انا : عايز ايه ؟
رافت : جاي اتطمن علي اخويا فيها حاجه دي
انا : انت عرفت عنوان الشقه دي منين ؟ بتراقبني يارافت ؟
رافت : * بيخش وانا بحاول ازقه بس بيزقني وبيخش * ايه ياجدع هتمنعني اخش شقه اخويا ووو * وبيلفلي وشه * شقه اخويا واختي
انا : اختك وانت مالك باختك ، مش دي اللي بعتوها وجوزتوها لراجل غني قد ابوها ميت مره علشان الفلوس ، امشي اطلع برا يارافت
رافت : انا جاي اطمن عليها وبعدين مش تقولي انها رجعت مصر بالسلامه * وبيقلب في اللاب توب * دا واضح انها بقالها كتير في مصر بقي
انا : * بشد منه اللاب توب * سيب اللاب وقولي جاي ليه يارافت
رافت : جاي ازور اختي يافارس * وبيبصلي في عيني وبيجز علي سنانه *
انا : اقعد هنا هجيبهالك
رافت : لااااااا ما انا مش عايز اتعبها واتعبك وتسندها وعكاز وشغل المكسحين دا، مش عايز اتعبك خالص ياخويا قولي بس هي في انهي اوضه ماهي برضو اختي زي ماهي اختك ولا ايه
انا : *ببصله * انت في حاجه في دماغك عايز تقولها ، قول علطول متلفش وتحور
رافت : *بيغمزلي بصياعه * اطمن علي اختي الاول وبعدين نتكلم الا بالحق هي اوضتها فين
انا : ماشي يارافت ، الاوضه اللي علي اليمين
رافت : وفرت بدل ماامشي لحد اخر الشقه * وبيروح وبيفتح الباب عليها بيلاقيها قالعه ملط ونايمه علي السرير بيقف متنح ومبلم ومش مصدق اللي شايفه *
بسنت : * بتشهق من الخضه وبتخبط علي صدرها * يامصيبتي رافت !!!
انا : * بزق رافت لبرا * تعالي يارافت تعالي هفهمك
رافت : * متخشب مكانه وبيزقني ونفسه ابتدي يعلي وبيتعصب وبيزعق وبيبصلي بتبريقه ويبصلها وبيسخن تدريجي ووشه بيحمر وبيمسك ازازه البرفان من علي التسريحه وبيخبطني بيها علي دماغي وبيزعق * اييييييييييه داااااااا ايييييييييييه دااااااااااااا انطق انطق بدل ما اموتك في ايدي انططططططق * وبيضرب بالبوكسات في وشي وبيزق فيا وانا دماغي اتفتحت وسايحه في دمها وراح زاققني علي الارض ورايح لاخته ايه دا يافاجره ياوسخه ونازل تلطيش فيها بالاقلام وضرب فيها وهو مش واعي للي بيعمله وبيخنقها وانا جريت عليه وبزقه *

انا : اهدي وهفهمك كل حاجه * وبزعق فيه وبيضربني وبضربه * اهدددددي بقولك دين ام الخناق مش هيحل حاجه
رافت : هقتلكوا ياولاد المتناكه هقتلكوا واغسل عاري بايدي هو دا اللي برا مصر يابنت الشرموطه وبيحاول يضربها برجله وانا زانقه في الدولاب وبيضربني في وشي * اوعي ينعل ميتين امك هقتلك واقتلها ياولاد الوسخه العار ياولاد المتناكه العار
انا : * بزعيق * ينعل كسمك ماتهدي انت مال اهلك وانت جاي دلوقتي تعمل دكر عليها وعليا بعد ماكنت خول ودلدول لامك وابوك ولا خلاص الفلوس خلصت وجاي تتنطط زي الفرقع لوز عايز فلوس ، متصيعش يارافت انا عارف انك عارف بعلاقتي بيها وجاي تعمل الشويتين دول علشان فلوس بصلي هنا * وبزقه من وشه * عايز دين ام كام وتغور في داهيه مشوف وشك تاني
رافت : فلوس هههههههههه فلوس ايه !!! انا هقتلك واقتلها دلوقتي واورثكو بالحياه * وبيطلع سكينه من جنبه *
انا : دا انت جاهز بقي وعارف كل حاجه
رافت : استكترت عليا فلوسك ، اديني هريحك من الدنيا خالص وهشبع بالفلوس لوحدي
انا : مش هتلحق تتمتع بالفلو…………….
بسنت : *بتصرخ باعلي صوتها وبيغمي عليها *
رافت : *بيبصلي *
انا : *ببصله *
رافت : *بيطلع انفاسه الاخيره * ليييييييه كدا يخ يخخخخخخخويا * وبينزل علي الارض *
انا : قلتلك يارافت، قلتلك مليون مره قبل كدا انا دايما سابقك بخطوه، اديك هتحصل اللي ربوك علي ان الفلوس كل حاجه * وبتمشي ناحيه الفريزر بطلع تلجه وبمسح الدم اللي علي وشي بكم القميص وبحط التلجه علي راسي بوقف النزيف و بمسك الموبايل * الوو كنت عايز ابلغ عن جريمه قتل ……..انتهي الجزء السابع والاخير

تم غلق المكتب لاجل غير مسمي
(فارس اولويز … مرفوع مؤقتا من الخدمه )

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ممدوح ابو, Mmmklp, المغتصب الحارق و 2 آخرين
اوف يخربيت ام القصة القشيخة دي بس فارس بصراحة غلط والعلاقة بتاعته مع اخته كانت غلط خالص واديها وصلته لطريق سد خالص وملهوش نهاية او هو خلي ليه نهاية بطريقته بس ايه اللي حصل بعد كدة محدش يعرف فياريت تنزل بسلسلة تانية ياعمنا خلصانة 😂♥️

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
برافو .. اسلوبك رائع

• حبيته
كبير ناشري قصص المنتدي 👍👍.
علم نسوانجي مرحب برجوعك وفي اشتياق كبير لقصصك من تااني 🎉🎉

• حبيته
اوف يخربيت ام القصة القشيخة دي بس فارس بصراحة غلط والعلاقة بتاعته مع اخته كانت غلط خالص واديها وصلته لطريق سد خالص وملهوش نهاية او هو خلي ليه نهاية بطريقته بس ايه اللي حصل بعد كدة محدش يعرف فياريت تنزل بسلسلة تانية ياعمنا خلصانة 😂♥️
انت خلاص وصلت لمرحله الادمان كدا 😂

هو للاسف القصه انتهت علي كدا لو زادت عن كدا هتبوخ 😅

• عجبني
التفاعلات: Elnamr
كبير ناشري قصص المنتدي 👍👍.
علم نسوانجي مرحب برجوعك وفي اشتياق كبير لقصصك من تااني 🎉🎉
اخويا العاشق ال ايه مش عارف اقراها 😂
انت اللي منور وربي وخد بوسه 😘

• حبيته
التفاعلات: عاشق الامتااع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب انا ممكن ارشحلك عيب خلقي في قسم الشذوذ والشيميل هتعجبك فشخ
وممكن ارشحلك مارفل بس دي طويله فمحتاجه برميل شاي بلبن 😂
قريتها بتاعت عيب خلقى .. تجنن برضه .. مكنتش عارفه انها بتاعتك

• عجبني
التفاعلات: ندى ولدبنوتى سالب للبنات
انتي قريتي لحد الجزء التاني لان هنا منزلوش غير جزئين ، اتقلي لبليل وهتلاقيها لحد الخامس انا نزلت لحد التالت بس
خلاص انا مستنيه

• بيضحكني
عودة حميده ي كينج المنتدى طولت الغيبه باين المنتدى 💥💥💥💥 هيتفجررر برجوع الملوك الاصليين لنسواجي

• حبيته
انت خلاص وصلت لمرحله الادمان كدا 😂

هو للاسف القصه انتهت علي كدا لو زادت عن كدا هتبوخ 😅
كنت عايز اعرف هيحصل ايه في فارس بس يلا عادي هي كدة نهايته خلاص خلصانة ياعم ♥️

اخويا العاشق ال ايه مش عارف اقراها 😂
انت اللي منور وربي وخد بوسه 😘
حبيبي 😘.. عاشق الامتاع.. المتعه يعني بس بجود يا حبيب اخوك 😂

• بيضحكني
رووووووووووووووووووووعه اكمل

وحشنا يا عم مايكل فينك من زمان عودة حميدة يا غالي وكل سنة وانت طيب