NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي المتعه انك تدخل خاص وتبعت صور جنسية لواحده انت كدا فخور بنفسك يعني او عيل روش
غير كدا ايش عرفك ان الحاجة دي تبقي حلوه لينا
عايزه افهم الناس دي بتفكر في اي
مرض نفسي

• عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$ و RE HAM
اي المتعه انك تدخل خاص وتبعت صور جنسية لواحده انت كدا فخور بنفسك يعني او عيل روش
عايزه افهم الناس دي بتفكر
انا فعلا مستغرب الموضوع ده ك راجل ع الانستا كمية حسابات رجالة سكسية اد كدا وبردو بينشرو صور بتهيج الرجالة الواضح انهم مش مستوعبين اهو اي صور سكس وخلاص

• عجبني
التفاعلات: RE HAM
دي طبيعة تفكير لكتير داخل هنا وده مضيع فرصة ان يبقي ف صدقات بين الناس ف المنتدي لان الصداقة مش شرط تكون قايمة ع علاقة
اكيد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
بما ان انا مش منهم احب اقولك و اعرفك ان دول دماغ تعبانة اصلا و مفيش واحد عاقل يحب انه يعمل كدا

• عجبني
متزعليش نفسك هي قلة ذوق
طيب انتوا كبنات اي اللي بتحبوه في الراجل
أو يلفت نظرك و تحبي تتعاملي معاه أو اكتر و تعملي معاه علاقة

• عجبني
عندك حق دا حاجه زباله اصلا فهي حاجه اسما تقبل متقبلاني هتتعاملي معايا مش متقبلاني لو جبتلك اي مش هيفرق معاكي المهم نرتاح لبعض وكل دا مبيبقاش علي الخاص اصلا بيبقي هنا وسط الناس عادي

• عجبني
عندك حق دا حاجه زباله اصلا فهي حاجه اسما تقبل متقبلاني هتتعاملي معايا مش متقبلاني لو جبتلك اي مش هيفرق معاكي المهم نرتاح لبعض
والتقبل والارتياح دا مبيبقاش علي الخاص اصلا

• عجبني
بما ان انا مش منهم احب اقولك و اعرفك ان دول دماغ تعبانة اصلا و مفيش واحد عاقل يحب انه يعمل كدا
اكيد

متزعليش نفسك هي قلة ذوق
طيب انتوا كبنات اي اللي بتحبوه في الراجل
أو يلفت نظرك و تحبي تتعاملي معاه أو اكتر و تعملي معاه علاقة
كفايه انك قولت راجل ودي تحمل صفات كثيره

• عجبني
التفاعلات: The architect 10
انا فعلا مستغرب الموضوع ده ك راجل ع الانستا كمية حسابات رجالة سكسية اد كدا وبردو بينشرو صور بتهيج الرجالة الواضح انهم مش مستوعبين اهو اي صور سكس وخلاص
ملو البلد🥰

• أتفق
التفاعلات: اوميجا
مرض اسمه مرض

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%