NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال طلب سؤال للرجالة وللستات

Naoooil

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا صاحبتي بتحب الكلام الجنسي واحنا فى علاقة مع بعض هى دى الحاجة اللى بتثيرها وانا مش حرك خالص فى الكلام مبعرفش اقول ايه عشان مثلا امهد الدنيا للعط وتبقى هورني يعني انا فى السكس كويس لكن فى الكلام ببقى حمار لو قولت كلمة مش بقول التانية نفس الموضوع فى السكس كول و السكس شات ممكن حد يفيدني و يقولي الدنيا بتمشي ازاي او اعمل ايه عشان ابقى حرك عشان الحوار ده باضني
ايه الكلام اللى الناس بتقوله
ياريت الستات اللى بتحب الكلام برضو تفيدني انا مش حكاك ولا هبضن على حد بكلمة عبيطة

• عجبني
التفاعلات: Alaa85 و karama
انا صاحبتي بتحب الكلام الجنسي واحنا فى علاقة مع بعض هى دى الحاجة اللى بتثيرها وانا مش حرك خالص فى الكلام مبعرفش اقول ايه عشان مثلا امهد الدنيا للعط وتبقى هورني يعني انا فى السكس كويس لكن فى الكلام ببقى حمار لو قولت كلمة مش بقول التانية نفس الموضوع فى السكس كول و السكس شات ممكن حد يفيدني و يقولي الدنيا بتمشي ازاي او اعمل ايه عشان ابقى حرك عشان الحوار ده باضني
ياريت الستات اللى بتحب الكلام برضو تفيدني انا مش حكاك ولا هبضن على حد بكلمة عبيطة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ايه
ادينا مثال

زي ايه
ادينا مثال
يعني ايه زي ايه مالكلام واضح مبعرفش اقول كلام مثير واحنا مع بعض او جنسي يعني مبعرفش اقول ايه وهي من النوع اللى الكلام بيثيرها زيادة

يعني ايه زي ايه مالكلام واضح مبعرفش اقول كلام مثير واحنا مع بعض او جنسي يعني مبعرفش اقول ايه وهي من النوع اللى الكلام بيثيرها زيادة
ديرتي توك بمعنى أصح انا مبعرفش اعمل ده وعايز اتعلم او اعرف ازاي اعمل ده هل في طريقة

ولا حد هيفيدك باي حاجة هنا .

الحاجه الوحيده انك تخرج الي جواك على طبيعتك ...

انما احنا فعلا بنحب الكلام والكتير كمان ....

بص اختراعات الكلام كتير فشخ بس مفيش طريقة معينه حد يقدر يقولك عليها .

لأن لكل واحده دماغ وعقليه غير التانيه ..

اتكلم في الأكل الشغل الخروجات قطع فروة صاحب ليك احكي انجازاتك عرفها عنك وعن طبعك قولها أسرارك الي تنفع تتقال كدة يعني ..

انما وقت الجنس اوعي تكون صامت زي كتير منكم صدقني بنقفل من النوعيه دي في السكس لازم تقول اي كلام سكس ولو شتيمه حتى انما صامت لاء .

• عجبني
التفاعلات: Naoooil
بص متحاولش تقول كلام مش يركب على شخصيتك او علاقتك
انتا اكتر واحد تعرفها واكتر واحد بتحبها اسهل حاجه اعض معاها وأسألها انتي بتحبي ايه علشان تعرف حدودك

• عجبني
ولا حد هيفيدك باي حاجة هنا .

الحاجه الوحيده انك تخرج الي جواك على طبيعتك ...

انما احنا فعلا بنحب الكلام والكتير كمان ....

بص اختراعات الكلام كتير فشخ بس مفيش طريقة معينه حد يقدر يقولك عليها .

لأن لكل واحده دماغ وعقليه غير التانيه ..

اتكلم في الأكل الشغل الخروجات قطع فروة صاحب ليك احكي انجازاتك عرفها عنك وعن طبعك قولها أسرارك الي تنفع تتقال كدة يعني ..

انما وقت الجنس اوعي تكون صامت زي كتير منكم صدقني بنقفل من النوعيه دي في السكس لازم تقول اي كلام سكس ولو شتيمه حتى انما صامت لاء .
ممكن اعرف شوية واحنا بنهاف سكس اشتمها او اتكلم براحتي بس قبل السكس مبعرفش امهد بكلام ممكن بلمسات بس كلام بيبقى صعب ومبعرفش اقول ايه بس شكرا عالنصيحة عموما

بص متحاولش تقول كلام مش يركب على شخصيتك او علاقتك
انتا اكتر واحد تعرفها واكتر واحد بتحبها اسهل حاجه اعض معاها وأسألها انتي بتحبي ايه علشان تعرف حدودك
كلامك صح برضو شكرا عالنصيحة

• عجبني
التفاعلات: CallMeNanay
تعالى برايفت اعلمك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%