NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال لأهل التنوير.. لو؟

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو انت متجوز و كاسر اطار الكسوف بينك و بين مراتك. و جه يوم صارحتك مراتك رغبتها انها تمارس مع راجل ادامك، هتتصرف ازاي ؟؟

• عجبني
التفاعلات: امير محمد
رسالة حقيقية مع أحدهم

• انا معترض
التفاعلات: Life Arch
لو انت متجوز و كاسر اطار الكسوف بينك و بين مراتك. و جه يوم صارحتك مراتك رغبتها انها تمارس مع راجل ادامك، هتتصرف ازاي ؟؟
الانفصال اقل شيء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو اكيد فى رد مؤذى .. لما مراتك تطلب منك كدة كانها تفت عليك بالضبط و كأنك بلا كرامة

هو اكيد فى رد مؤذى .. لما مراتك تطلب منك كدة كانها تفت عليك بالضبط و كأنك بلا كرامة
لا كلامي في نقطه، انك نجحت تحرر مراتك، و مع الوقت طلبت كدا؟

لا كلامي في نقطه، انك نجحت تحرر مراتك، و مع الوقت طلبت كدا؟
ما هو لو حد حابب يحرر زوجته فهو اكيد ميوله غريبة و حابب كدة فاكيد مش حيزعل ممكن يفرح .. ده لو انا فهمت كلمة تحرر دى صح تقصد كدة و لا قصدك اخدو على بعض اوى ؟

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
ما هو لو حد حابب يحرر زوجته فهو اكيد ميوله غريبة و حابب كدة فاكيد مش حيزعل ممكن يفرح .. ده لو انا فهمت كلمة تحرر دى صح تقصد كدة و لا قصدك اخدو على بعض اوى ؟
بص كون ان شخص معود مراته علي التحرر و مراته تقوله كدا، ف هو كده ذكر منبطح ذليل لشهوته. الطبيعي لو جواه بقايا رجولة طبيعي هيرفض و يزعل. و صعب يظهروا علي الواقع الافتراضي

• أتفق
التفاعلات: ezzatabolil
ممكن تعرفنى عليهم؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%