NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال صعـــــــــــــــــب جداً و كلنا بنهرب من التفكير فيه ، عن ألاسرة

لا لازم احسبها عشان مجيبش واحدة من بيت اهلها عندي واقصر معاها ف اي حاجة مادية وترجع هي غصب عنها تقارن حياتها ف بيت اهلها ومعايا
لااحنا في وقت لازم تكون مستوى جوزها اقل من اهلها لان الزمن غير الزمن

انا امي مرة قفشتني و انا بشوف الجارة و كانت قاعدة ملط مسكتني و شدتني و قفلت الشيش بالراحة و زعقتلي قالتلي افرض شافتك و جوزها يطلع يفضحك و يضربك و تعملنا فضايح ههههههههههه كان عندي 13 سنة
انا عملت كوارث بس عمري ما كنت بتمسك كنت😅😅😅😅
*** ذكي بس عمري ما استغليت الذكاء ده صح

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
لااحنا في وقت لازم تكون مستوى جوزها اقل من اهلها لان الزمن غير الزمن
نسبة الاهل اللي تقبل بحد ع قده قليلة ونسبة البنات اللي تقبل تعيش راضية مع الشخص دا اقل

• عجبني
انا عملت كوارث بس عمري ما كنت بتمسك كنت😅😅😅😅
*** ذكي بس عمري ما استغليت الذكاء ده صح
و عملت ايه اكتر حاجة

نسبة الاهل اللي تقبل بحد ع قده قليلة ونسبة البنات اللي تقبل تعيش راضية مع الشخص دا اقل
اللي اوله شرط اخرة نور

• بيضحكني
انا للاسف معرفش احساس الامومه ازاي ! !

بس الي اعرفه ان مهما كنت قاسي ومهما كنت واعي للاسف غصب عنك لازم الأمور تفلت منك .

اكبر مثال .... بابا وماما كانوا من أصعب الناس في التربيه وكنت من الاوئل طول حياتي ....

وفي الاخر في فشل حصل وبقيت رودي 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

بمزاجي أو غصب عني حصل خلل في تربيتي وبقيت زي مانت شايف ..

خد بقى مقياس لكل اب وام أولاده بتدخل هنا او ليهم علاقات ... وامتى الوقت في الجيل الحالي مش لسه الأجيال الي هتشوف عجائب الفتن 🤷🏻‍♀️
معاكي حق جدا

• جامد
دا للبنات اللي ماتنفعش تبقى زوجة
ما هم كتير اوي اوي اوي الايام دي تقدر تشاورلي ع واحدة
زي امي وامك محترمة وبنت اصول وتسند معاك معنويا وتقف جمبك ومتقولكش انا مش ملزمة وتستحمل ظروفك وتبقي راضية من جواها وتصونك؟

ما يتفرجوا معنديش مشاكل

ما هم كتير اوي اوي اوي الايام دي تقدر تشاورلي ع واحدة
زي امي وامك محترمة وبنت اصول وتسند معاك معنويا وتقف جمبك ومتقولكش انا مش ملزمة وتستحمل ظروفك وتبقي راضية من جواها وتصونك؟
شوف انا مرتبط بواحدة محترمة و مؤدبة و هادية و مش بيهما الفلوس لانها هى عندها عربية و شقة و صيدلية انا كمان عندي شقة و محل فضة و مستوايا حلو لكن حتى لو مش معايا برضو هى يهمها الشخص مش المادة

• يالهوي هي وصلت لكده
شوف انا مرتبط بواحدة محترمة و مؤدبة و هادية و مش بيهما الفلوس لانها هى عندها عربية و شقة و صيدلية انا كمان عندي شقة و محل فضة و مستوايا حلو لكن حتى لو مش معايا برضو هى يهمها الشخص مش المادة
جرب تقولها ان المحل فلس وانك مضطر تبيع الشقة والمحل عشان مديون وشوف هتقعد معاك قد اي

• بيضحكني
لا هايتعبو صعيا و نفسيا و كمان هايكونو عاوزين يجربو
صحياً مش مثبته علمياً و كده كده لازم يتعبوا نفسياً لو تعرضوا للأسباب اللى تخليهم يتفرجوا على بورن...و كده كده البشر بيبقى عايزين يمارسوا الجنس حتى لو متفرجوش على بورن

لا 😂تشابه اسماء بس صدفه غريبه
ممكن تكونو تؤام أو انفصام في الشخصية بس بنفس الاسم 😂 😂

صحياً مش مثبته علمياً و كده كده لازم يتعبوا نفسياً لو تعرضوا للأسباب اللى تخليهم يتفرجوا على بورن...و كده كده البشر بيبقى عايزين يمارسوا الجنس حتى لو متفرجوش على بورن
شوف لازم يكون فيه رقابة برضو

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
جرب تقولها ان المحل فلس وانك مضطر تبيع الشقة والمحل عشان مديون وشوف هتقعد معاك قد اي
مش كل الناس كدا و لو جربت و عملت كدا و طلعت كويسة
ارجع اقولها بختبرك او بهزر تقولي انت فاكرني ايه و تسيبني
ههههههه لا اكيد ماينفعش بس انا فاهمها و عارفها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • محزن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%