NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال صعـــــــــــــــــب جداً و كلنا بنهرب من التفكير فيه ، عن ألاسرة

😂
اعتقد ان الي يعطي الولاد ثقافة جنسية حيحميهم من تاثير البورنو
مهم جدا تفهمهم الجنس حاجة انسانية و الجمال فيها و طرق الحماية من الامراض و الاضرار الخ
انت لا تمتلك اولادك
طبعا لا نتحدث عن سن صغير

😂
اعتقد ان الي يعطي الولاد ثقافة جنسية حيحميهم من تاثير البورنو
مهم جدا تفهمهم الجنس حاجة انسانية و الجمال فيها و طرق الحماية من الامراض و الاضرار الخ
انت لا تمتلك اولادك
طبعا لا نتحدث عن سن صغير
هههههههههه الدرس الاول انا و ماما يا ولاد هنوريكيو ليلة الدخلة بس ماحدش يقرب اقعدو اتفرجو و معاكو الفشار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد قلة طبعا اغلب الاسر و الاهالى ناس محترمة
اول واحدة شوفتها هى جارتنا كان الشباك بتاعنا قفلينو عشان قدام شباكهم و هى كانت بتمشي عريانا قدام ولادها بس كانو صغيرين

اول واحدة شوفتها هى جارتنا كان الشباك بتاعنا قفلينو عشان قدام شباكهم و هى كانت بتمشي عريانا قدام ولادها بس كانو صغيرين
ما هى دى الغلط .. التعود على كدة من ******* لازم الام تراعى الحاجات دى

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
  • محزن
طيب أحنا هنا على موقع جنسي و بنتفرج على سكس و فيه إللي و إللي و كلنا عارفين إللي هنا تمام ، السؤال هنا بقـــــى :- عمر حد مافكر أن ولادوا ممكن يطلعوا كدا زيو و يتفرج على سكس من وراه ن و هاتعمل أيه عشان تحافظ على ولادك من كدا .........................؟
مش هخلف🙂

• يالهوي هي وصلت لكده
طيب أحنا هنا على موقع جنسي و بنتفرج على سكس و فيه إللي و إللي و كلنا عارفين إللي هنا تمام ، السؤال هنا بقـــــى :- عمر حد مافكر أن ولادوا ممكن يطلعوا كدا زيو و يتفرج على سكس من وراه ن و هاتعمل أيه عشان تحافظ على ولادك من كدا .........................؟
انا هتكلم عن تجربتي الشخصية، انا اول مرة مارست العادة السرية كانت صدفة، ولانها كانت ممتعة وانا محدش عرفني انها غلط بقيت اعملها كل يوم عادي، ولما وقع في ايدي فيديو بورن لاول مرة العادة السرية مع الفيديو بقت حاجة حلوة اوي فبقيت بعملها، على ما عرفت قد ايه ده غلط كنت خلاص ادمنت ومش عارف ابطل، فالحل لاننا يبقى عندنا اولاد ميقعوش في نفس المشكلة انهم بمجرد ما يقربوا من سن البلوغ تكون انت مفهمهم ولو جزء بسيط من المواضيع دي واضرارها، فيبقى عارف عنها قبل ما يقع فيها اصلا

• عجبني
ليه دول احلا حاجة في الدنيا
لأن انا مضمنش اصلا هعرف اربيه تربية سليمة ولا لأ
واساسا معرفش هتجوز ولا لأ لاني معرفش هقدر ع مسئولية زي دي ولا لأ
الجواز مش مجرد نيك

• عجبني
تعاليشوف اللي بتقولي بحس بأثارة لما امشي قدام ولادي بحاجات قصيرة وشفافة و يبصو عليا
دى فقدت البوصلة لا تصلح ان تكون ام

• بيضحكني
انا هتكلم عن تجربتي الشخصية، انا اول مرة مارست العادة السرية كانت صدفة، ولانها كانت ممتعة وانا محدش عرفني انها غلط بقيت اعملها كل يوم عادي، ولما وقع في ايدي فيديو بورن لاول مرة العادة السرية مع الفيديو بقت حاجة حلوة اوي فبقيت بعملها، على ما عرفت قد ايه ده غلط كنت خلاص ادمنت ومش عارف ابطل، فالحل لاننا يبقى عندنا اولاد ميقعوش في نفس المشكلة انهم بمجرد ما يقربوا من سن البلوغ تكون انت مفهمهم ولو جزء بسيط من المواضيع دي واضرارها، فيبقى عارف عنها قبل ما يقع فيها اصلا
لازم رقابة و لازم فعلا نفهمهم من الاول بكلام مايحرجهومش

• أتفق
التفاعلات: 3bdoelhosar
لأن انا مضمنش اصلا هعرف اربيه تربية سليمة ولا لأ
واساسا معرفش هتجوز ولا لأ لاني معرفش هقدر ع مسئولية زي دي ولا لأ
الجواز مش مجرد نيك
ماتحسبهاش و لو عاوز تتجوز اتجوز اهم حاجة التفاهم بينك و بينها

ههههههههه تعالى شوف واحد واقف على بب اوضت امو و هى مطلعة صوت اه اه و هى بتمارس العادة و مش محترمة ولادها ههههههه
عجايب بنشوفها

• عجبني
لازم رقابة و لازم فعلا نفهمهم من الاول بكلام مايحرجهومش
انهم يفهمو اهم من الرقابة، اغلبنا واحنا صغيرين كان علينا رقابة بس كنا دايما بنعرف نخبيها، فالفهم اهم من الرقابة كمان

• عجبني
ماتحسبهاش و لو عاوز تتجوز اتجوز اهم حاجة التفاهم بينك و بينها
لا لازم احسبها عشان مجيبش واحدة من بيت اهلها عندي واقصر معاها ف اي حاجة مادية وترجع هي غصب عنها تقارن حياتها ف بيت اهلها ومعايا

• عجبني
انهم يفهمو اهم من الرقابة، اغلبنا واحنا صغيرين كان علينا رقابة بس كنا دايما بنعرف نخبيها، فالفهم اهم من الرقابة كمان
انا امي مرة قفشتني و انا بشوف الجارة و كانت قاعدة ملط مسكتني و شدتني و قفلت الشيش بالراحة و زعقتلي قالتلي افرض شافتك و جوزها يطلع يفضحك و يضربك و تعملنا فضايح ههههههههههه كان عندي 13 سنة

• بيضحكني
التفاعلات: 3bdoelhosar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%