NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله اجتماعييه موضوع مهم جداً يخص كل أصحاب الميول في الموقع هنا (هااااااااااااااااااام جداااااااااااااااً)

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أحنا هنا في موقع جنسي ولازم نفهم أن كل شخص ليه متعتو في الجنس ، و بتبقى مختلفة من واحد ل واحد زي السالب و البنوتي و المتحرر و الديوث ، و أنا من وجهة نظري أن كل الناس بمختلف ميولهم يحترمو و كل واحد حر في متعتو مهما كانت ، صحيح هى فيها حاجات غلط جداً و فيها حاجات ناس بتستغل الكلام دا و بتتصرف و بتنصب على الناس من خلالها ، لكــــــــن واجبنا ننصحهم لكن ما نهينهومش ، أنا أرفض أن حد يهين حد مهما كانت ميوله الجنسية هو متعتو كدا يبقى نحترمو ، ممكن مانشجعهوش لكن مانهينهوش ، لان أحنا في موقع جنسي و كل واحد داخل ينبسط و يفضفض عن إللي جواه و عاوز ينبسط ، فا ليه نهينو ، لا كل الميول و ألافكار تحترم مهما كانت ، و شكــــــــــــــــــــــــــــراً

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Mad man 1, زوقة الجن, سلطان غلبان و 4 آخرين
انت بتلقح عليا صح ؟؟

• بيضحكني
التفاعلات: Mad man 1، شريـف باشا و الأستاذ المنحرف
  • عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
  • محزن
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عوكل الجن و شريـف باشا
أحنا هنا في موقع جنسي ولازم نفهم أن كل شخص ليه متعتو في الجنس ، و بتبقى مختلفة من واحد ل واحد زي السالب و البنوتي و المتحرر و الديوث ، و أنا من وجهة نظري أن كل الناس بمختلف ميولهم يحترمو و كل واحد حر في متعتو مهما كانت ، صحيح هى فيها حاجات غلط جداً و فيها حاجات ناس بتستغل الكلام دا و بتتصرف و بتنصب على الناس من خلالها ، لكــــــــن واجبنا ننصحهم لكن ما نهينهومش ، أنا أرفض أن حد يهين حد مهما كانت ميوله الجنسية هو متعتو كدا يبقى نحترمو ، ممكن مانشجعهوش لكن مانهينهوش ، لان أحنا في موقع جنسي و كل واحد داخل ينبسط و يفضفض عن إللي جواه و عاوز ينبسط ، فا ليه نهينو ، لا كل الميول و ألافكار تحترم مهما كانت ، و شكــــــــــــــــــــــــــــراً
اكيد الاهانة لاى حد غير مقبولة
لكن انا غير متفق معاك بالعكس فى ميول لازم تتواجه بكل حسم و نوعى الناس من خطورتها و قبحها
و ده جزء من نشر ثقافة جنسية سليمة غير مشوهة

• أتفق
رأي متحضر وراقي

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%