NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
@esraa.2000 العضوة دي هي اللي عملت الموضوع
كان في هنا عضوة عملت موضوع عن التحرش
ولقيت ناس كتير علقت أنه لما بيحصل قدامهم تحرش فالاتوبيس أو المواصلات آخرهم يقعدوا البنت مكانهم وخلاص
انتو ازاي ما بتفشخوش المتحرش ده
وليه ما تقومش وتقعد البنت من بدري قبل ما حد يلمسها
حد عنده إجابة علشان الموضوع ده بيعصبني واتعصبت وانا بقرا الكومنتات اصلا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena, SNIPER89⛓️, rafefq و 3 آخرين
@esraa.2000 العضوة دي
ولقيت ناس كتير علقت أنه لما بيحصل قدامهم تحرش فالاتوبيس أو المواصلات آخرهم يقعدوا البنت مكانهم وخلاص
الأصول في زمه ****

@esraa.2000 العضوة دي
مفيش مبرر غالباً ده موضوع يا اما زهنه ما بيكنش حاضر
يا إما فى مبرر عنده ما خلهوش يضربه

@esraa.2000 العضوة دي
اولا سلامتك من العصبي
ثانيا انت اتعاملت مع الكائنات دي قبل كده ؟؟؟ تعرف بيضربو ايه في دماغهم ؟؟ تعرف طالعين من انهي مستنقع من مستنقعات المدن العربية
ثالثا حضرتك جرّبت تتدخل في موقف زي تحرّش او نشل و لقيت نفسك لوحدك وبعد ما عملت فيها بطل الواد حطّك في دماغو ورسملك نص قلب بموس حلاقة في وشّك
رابع حضرتك شرفت في التخشيبة لان الوضعية اتقلبت عليك وبدل ما تكون اتدخلت عشان تحوش عن البنت بقيت خطفت السلسلة بتاعت الواد و الايفون بتاعه والبوليس صدقو وكذّبك
خامسا عمرك اتحشرت في حوار زي ده ووقت في شلّة عواطلية ورخمين يطلعوك الاتوبيس بزفة و رجّعوك بزفة كل يوم لغاية ما تهج وتقرر تاخذها كعابي احسن
أكملك كمية الافتراضات الي ممكن تحصل
يعني كثّر خيره انه سابلها مكانه في الاتوبيس

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس و esraa.2000
اعمل نفسك اعمى
الرجوله اليومين دول بقت عيب ياض

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
اولا سلامتك من العصبي
ثانيا انت اتعاملت مع الكائنات دي قبل كده ؟؟؟ تعرف بيضربو ايه في دماغهم ؟؟ تعرف طالعين من انهي مستنقع من مستنقعات المدن العربية
ثالثا حضرتك جرّبت تتدخل في موقف زي تحرّش او نشل و لقيت نفسك لوحدك وبعد ما عملت فيها بطل الواد حطّك في دماغو ورسملك نص قلب بموس حلاقة في وشّك
رابع حضرتك شرفت في التخشيبة لان الوضعية اتقلبت عليك وبدل ما تكون اتدخلت عشان تحوش عن البنت بقيت خطفت السلسلة بتاعت الواد و الايفون بتاعه والبوليس صدقو وكذّبك
خامسا عمرك اتحشرت في حوار زي ده ووقت في شلّة عواطلية ورخمين يطلعوك الاتوبيس بزفة و رجّعوك بزفة كل يوم لغاية ما تهج وتقرر تاخذها كعابي احسن
أكملك كمية الافتراضات الي ممكن تحصل
يعني كثّر خيره انه سابلها مكانه في الاتوبيس
اه اتحطيت في موقف ونكت الراجل وسلمته لاهل البنت طلعولها الاتوبيس وسابو الراجل وخدو البنت ومشيو

اعمل نفسك اعمى
الرجوله اليومين دول بقت عيب ياض
⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩ مش لاقي كلام اقولة

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • أتفق
التفاعلات: esraa.2000
اه اتحطيت في موقف ونكت الراجل وسلمته لاهل البنت طلعولها الاتوبيس وسابو الراجل وخدو البنت ومشيو
بطولة احييك عليها و سعيد اني الزمن جمعني بشخصية ليها مروئتك ورجولتك وموقفك ده لازم كلنا نفخر بيه
بس للاسف انا في الواقع ما قابلتش شخصية زيّك أو حتى تقاربك
لاني ببساطة ما باركبش مواصلات من اساسه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

بطولة احييك عليها و سعيد اني الزمن جمعني بشخصية ليها مروئتك ورجولتك وموقفك ده لازم كلنا نفخر بيه
بس للاسف انا في الواقع ما قابلتش شخصية زيّك أو حتى تقاربك
لاني ببساطة ما باركبش مواصلات من اساسه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
طيب عاش 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: wael115
نقص تربية

• أتفق
التفاعلات: juba7
اي دا نفس الموقف حصل معايا واحد بيقولي انده البنت دي تقعد مكاني عشان الراجل دا عمال يدايقها

الكل ماشى ع مبدء وانا مالى ومات الرجولة والنخوة عند البعض اشباه الرجال
وكمان شئ مع الاسف فى بنات عجبهن هيك و كتير منهن ممكن يحرج ويكسف اى حدا ممكن يتدخل وهيك البعض يحكى وانا مالى ................................الخ

حد عنده إجابة علشان الموضوع ده بيعصبني واتعصبت وانا بقرا الكومنتات اصعبت
يبقي اكيد اتعصبت من كومنتي ارد انا عليك في بنات واقلبه منهم بكون الوضع علي هواهم انا مقمتش غيير لما البنت اتكلمت واعترضتعلي اللي بيحصل ممكن كنت تقوم تحرجك والموقف متعداش دقيقتين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا احنا شعب بيخاف وطالما البنت متكلمتش متديش ردة فعل عشان في بنات بيعجبهم الحوار دا وبيتباهو بيه ان حصل كذا كذا انهارده وانا معرفتش اتكلم وكده عشان تبان كول وكيوت غير كده لو بنت جدعه هتفشخه

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
اي دا نفس الموقف حصل معايا واحد بيقولي انده البنت دي تقعد مكاني عشان الراجل دا عمال يدايقها
👍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%