NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة سؤاااااااااااااااااال للبنات الليسبيان فقط (سؤال بجد مش هزار) و كلام على العام مش خاص الكل تشارك

بما أنك ليسبيان هل بتحبي تشمي أندرات البنات
يعني ممكن تشمي أندر بنت و تهيجي علية و تمارسي
العادة السرية و أنتي بتشمية .............؟؟؟

لا طبعا ايه القرف ده 🙂

• محزن
التفاعلات: شريف باشا
لا طبعا ايه القرف ده 🙂
على أساس أن البنات الليسبيان بيحبوا بعض و بيلحسوا لبعض في العلاقة
و أندرها بالنسبالها ممكن تفكر و تقول ريحتها اية من تحت و تشمة و تغمض
و تفكر أن دا ريحتها من تحت و يحصلها عملية أثارة نفسية و جنسية ......؟ صح ولا غلط

و دا كلام علمي بجد و ممكن تشوفية على النت - وطبعا مش كل البنات تفضل كدا

اه انا فاهمة انى ممكن الحس كسها او اشمه بس الاندر ريحته بتكون اسوء مع العرق وشوية افرازات في وقت الراحة ريحتها مش احسن حاجة كلها على بعض بتخلى ريحته معفنة

• بيضحكني
اه انا فاهمة انى ممكن الحس كسها او اشمه بس الاندر ريحته بتكون اسوء مع العرق وشوية افرازات في وقت الراحة ريحتها مش احسن حاجة كلها على بعض بتخلى ريحته معفنة
تمام بس احب اقولك ان فية اندرات بنات تانيا بتكون ريحتها بتجيب اثارة اوي عكس
الكلام اللي انتي بتقولية دا - يعني ممكن تكوني حصل موقف معاكي و لقيتي اندر
زي مبتقولي مش حلو لكن فية غيرها كتير بيكون حلو - و برضة حسب الارتياح و التعود

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام بس احب اقولك ان فية اندرات بنات تانيا بتكون ريحتها بتجيب اثارة اوي عكس
الكلام اللي انتي بتقولية دا - يعني ممكن تكوني حصل موقف معاكي و لقيتي اندر
زي مبتقولي مش حلو لكن فية غيرها كتير بيكون حلو - و برضة حسب الارتياح و التعود
انت كولد بالنسبالك الحاجة دي مثيرة لكن انا بنت عارفة ريحة الاندر ايه المغري بالنسبالى فيه انت فاهمني

• عجبني
انت كولد بالنسبالك الحاجة دي مثيرة لكن انا بنت عارفة ريحة الاندر ايه المغري بالنسبالى فيه انت فاهمني
فاهمك لكن انا شوفت بنات كتير كدا و مصريات بتشم اندرات اخواتها و مراتات اخواتها و بيمارسوا العادة
حتي واحدة كانت بتشم اندرات مامتها بجد فحبيت اسأل و أنتي شكرا اتكرمتي و جاوبتي و بنتناقش

هو انتي بتشمي اندرك وتهيجي ع نفسك!!

• بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%