NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش زيارة بريئة ولا لأ؟!!

Coder

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في واحدة صاحبتي أعرفها بقالنا سنين كتير من قبل ما تتجوز
كنا أصحاب وبس
وبعد كده بعدنا كام سنة، ورجعت دورت عليا على الفيس بعد ما اتجوزت وبقالنا فترة كبيرة بنتكلم (بردوا كلام عادي جداً)
لكن بتحكي لي كل حاجة، وأن هي مش مرتاحة مع جوزها، وأحياناً كان الكلام بيتطرق لأنها تحكي إنها مش مبسوطة معاه، وإنه بيعاملها في السرير على إنها واحدة من الشارع بيفضي فيها شهوته ويخلع

من كام يوم كنت سهران في الشغل ومتضايق فكانت عايزة تنزل وتيجي لي الفجر عشان نقعد نتكلم ومبقاش متضايق
النهاردة فتحنا الموضوع وبتقول إنها بتفكر تنزل وتيجي لي بعد الساعة 3 الفجر عشان جوزها عند أهله وتضمن في الوقت ده إنه ميرجعش البيت

تفتكروا الزيارة بريئة ولا عايزة إن يحصل بينا حاجة (استشارة بجد وبلاش تريقة)
ولو في رأيك إنها عايزة حاجة، إزاي ابدأ من غير من أخسرها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, ماستر مالك, Maxxx_PlayerxXx و 3 آخرين
لو خايف عليها فعلا ارفض .....لأنها بتخاطر بكل حاجة واي حاجة ......لو بتحبها خاف علي حيتها طلما هي ....زوجة 🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح, أحمد السويسي, Maxxx_PlayerxXx و 2 آخرين
لو خايف عليها فعلا ارفض .....لأنها بتخاطر بكل حاجة واي حاجة ......لو بتحبها خاف علي حيتها طلما هي ....زوجة 🌹
اتفق معاكي في الرأي دا بلاش تخليها تخسر كل حاجة و اولهم نفسها

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لا مش زيارة بريئه
بس ارجوك اوعى تضيع كل اللى بينكم وصداقتكم فى لحظة تهور منها اقعد اتكلم معاها وافهم منها وانصحها بدون تجريح فيها ولا تستهين بمشاعرها

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
اتفق معاكي في الرأي دا بلاش تخليها تخسر كل حاجة و اولهم نفسها
مش أنا اللي عرضت الفكرة
هي اللي قررت
بس فعلاً الوقت ممكن ميكونش مناسب لها

لا مش زيارة بريئه
بس ارجوك اوعى تضيع كل اللى بينكم وصداقتكم فى لحظة تهور منها اقعد اتكلم معاها وافهم منها وانصحها بدون تجريح فيها ولا تستهين بمشاعرها
سبب سؤالي إني شاكك إنها تكون لحظة ضعف منها، وأنا مش عايز أكون وسيلة ضغط عليها
ومش عايز أخسرها

مش أنا اللي عرضت الفكرة
هي اللي قررت
بس فعلاً الوقت ممكن ميكونش مناسب لها
انت تحاول ترفض و تبعد عنها لو لقيت دماغها في الجنس او تكون قريب منها لغاية اما نفسيتها تبقي احسن و بعد كدا تقولها احنا صحاب و بس و مفيش اكتر من كدا بينا

• عجبني
التفاعلات: Coder
سبب سؤالي إني شاكك إنها تكون لحظة ضعف منها، وأنا مش عايز أكون وسيلة ضغط عليها
ومش عايز أخسرها
وعشان كدة بقولك افهم منها بالراحة وواسيها بس اوعى تجريها فى اللى هيا عيزاة

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي و Coder
لا مش زيارة بريئه
تتحسدي يا مرام اي العقل دا كله انتي اتغيرتي كتير اوي😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي، Coder و ناروتو شيبودن (معاذ)
انت صديق فتصرف كالصديق الصدوق
هي عاوزة تخلص من جوزها و بتخلق دراما من دون وعي!

• عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي و ناروتو شيبودن (معاذ)
ولا اتغيرت ولا حاجة بس صدقنى حتى الضحكة والهزار مبقتش قادرة اطلعهم
ولي كدا طيب كل حاجة بتتعدل و بتعدي صدقيني انا مريت بحاجات كتير و بعديها بس يمكن انتي افضل مني عندك اصحاب و ناس بتحبك انا لا اخرجي من كل دا و اضحكي و هزري الحياة مش مستاهلة نكد و لا عياط و لا تستحق ان الواحد يزعل علي اي حاجة حصلت فيها اسمعيها نصيحة من اخوكي دا لو بتعتبريني اخوكي بجد🌹

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
ولي كدا طيب كل حاجة بتتعدل و بتعدي صدقيني انا مريت بحاجات كتير و بعديها بس يمكن انتي افضل مني عندك اصحاب و ناس بتحبك انا لا اخرجي من كل دا و اضحكي و هزري الحياة مش مستاهلة نكد و لا عياط و لا تستحق ان الواحد يزعل علي اي حاجة حصلت فيها اسمعيها نصيحة من اخوكي دا لو بتعتبريني اخوكي بجد🌹
كلهم مزيفين

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي، Coder و ناروتو شيبودن (معاذ)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلهم مزيفين
بالعكس انتي ممكن تكوني اخترتي غلط اشخاص عيرة زي الدهب الفلصو بيلمعو و شكلهم حلو بس ملهمش قيمة وقت زنقة اختاري صح و اديكي اتعلمتي و المواقف بينت ليكي و خدتي درس يبقي خلاص تفرحي انك اتعلمتي حاجة حديدة لكن متقفليش علي نفسك مرام لازم ضحكتها تنور من تاني و لو في ايدي اي حاجة اعملها علشانك كنت عملتها متاخرش عنك بابدا

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
بالعكس انتي ممكن تكوني اخترتي غلط اشخاص عيرة زي الدهب الفلصو بيلمعو و شكلهم حلو بس ملهمش قيمة وقت زنقة اختاري صح و اديكي اتعلمتي و المواقف بينت ليكي و خدتي درس يبقي خلاص تفرحي انك اتعلمتي حاجة حديدة لكن متقفليش علي نفسك مرام لازم ضحكتها تنور من تاني و لو في ايدي اي حاجة اعملها علشانك كنت عملتها متاخرش عنك بابدا
تسلملى بجد على الكلام ده🌹

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
تسلملى بجد على الكلام ده🌹
لا انا مش عاوز ورد انا عاوز ضحكتك تنور المكان و ترجعي دندوشة في ثوبها الجديد مرام و الضحكة متفرقكيش تاني بجد لو ليا خاطر عندك و مش عاوزة تكسفيني 🙏🙏🌹🌹

لا انا مش عاوز ورد انا عاوز ضحكتك تنور المكان و ترجعي دندوشة في ثوبها الجديد مرام و الضحكة متفرقكيش تاني بجد لو ليا خاطر عندك و مش عاوزة تكسفيني 🙏🙏🌹🌹
متقلقش هرجع ارخم عليكم تانى 😂 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي و ماستر مالك
في واحدة صاحبتي أعرفها بقالنا سنين كتير من قبل ما تتجوز
كنا أصحاب وبس
وبعد كده بعدنا كام سنة، ورجعت دورت عليا على الفيس بعد ما اتجوزت وبقالنا فترة كبيرة بنتكلم (بردوا كلام عادي جداً)
لكن بتحكي لي كل حاجة، وأن هي مش مرتاحة مع جوزها، وأحياناً كان الكلام بيتطرق لأنها تحكي إنها مش مبسوطة معاه، وإنه بيعاملها في السرير على إنها واحدة من الشارع بيفضي فيها شهوته ويخلع

من كام يوم كنت سهران في الشغل ومتضايق فكانت عايزة تنزل وتيجي لي الفجر عشان نقعد نتكلم ومبقاش متضايق
النهاردة فتحنا الموضوع وبتقول إنها بتفكر تنزل وتيجي لي بعد الساعة 3 الفجر عشان جوزها عند أهله وتضمن في الوقت ده إنه ميرجعش البيت

تفتكروا الزيارة بريئة ولا عايزة إن يحصل بينا حاجة (استشارة بجد وبلاش تريقة)
ولو في رأيك إنها عايزة حاجة، إزاي ابدأ من غير من أخسرها
لا الاحسن تتصرف ك اصدقاء ولما تتقابلوا يكون ف اماكن عامه عشان هيا غالبا ف موقف ضعف دلوقتي بسبب ظروفها و كدا و الزياره دي مش بريئه هيا عاوزه تعمل كدا من احساسها بالضعف و الاهمال لو مش عاوز تخسرها اقنعها ان انتوا اصدقاء احسن

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%