NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و**** القصة جامدة و من كتر الى هو حصله كنت مضايق وعايز اشوف الناس دى باى طريقة واقتلهم بايدى ❤😂
وشكلنا كده هندخل فى الخيال بس انت كاتب رائع و متميز والقصة جامدة و منتظرين الجديد فى اقرب وقت ياغالي تسلم ايدك بجد 😚♥❤💪

• حبيته
التفاعلات: SKT
القصة شكلها هتدخل فانتازيا ولا ايه يغالي🔥♥️
بس عاش جزء جامد وفشيخ وحرفيا خالد اتبهدل بمعني الكلمة بس هو اللي عمل حاجات غبيه وابوه اول واحد السبب لانه سايب البيت ومش بيسال علي حد ولا بيقول حاجة لحد فكل المشاكل دي سببها الاول ابوه بس يلا ان شاء **** خالد يرجع وينتقم من كله ♥️
و**** انا نفسي في خالد أنه ينيك ابوه في طيزه هو وخاله. خلود ومحمد ويمسك الكل وحسام كمان

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr، SKT و مرحب
يعم كسم كده بجد و** معا انها قصه بس عيطت و** ياخي اي دا دا انتا خليت احساسي بازعل والقهر لدرجه اني بقول لو مكانه ازاي اعيش في دا مستني الي ايحصل بس أتمني بقا ترجع حقك وتفشخ الكل أما اشوف يبرو
حبيبى يا برو على رأيك وسعيد انها وصلت لمشاعرك
وبعد المعناه ديه كلها استنا بقا علشان نفرح ب طبق الانتقام
علشان الانتقام طبق يفضل تقديمه باردا

كمل يحب بسرعه

• حبيته
دام انتهت معاناة خالد في ومفيش شذوذ ولا دياثه في بقيه القصه ف مش هقدر انتقد اي جزء مستقبلا لان زي ما بقولك كده انا متأكد ان مش هيكون في اخطاء مستقبلاً لأن القصه من بدايتها مفهاش اي خطأ وباين اننا لقينا نجم صاعد هينظم ل ،،جورج،، واحمد صقر،، و ،،le loup،، و كعبلون وكل كتاب المنتدى العظماء و مش هتلاقي مني غير الدعم ي برو
استمر و اهتم ب !!،،،النقد البناء للأعضاء،،،!
انا افرح جدا جدا بالنقد علشان النقد ايا يكن نوعه ف هو بهدف تطوير القصة وتطوير الكاتب وده الاساس
اما بقا بالناس الجامدة ديه كلها انا متقارنش بيهم دول فى مستوى اعلى واعلى واعلى منى بكتير واغلبهم ده لو مش كلهم انا بحب قصصهم وبفرح بيها جدا ف انا دون المستوى جنبهم هم بيكتبوا عظمة انا بكتب هبد تفرق يا عالمى
احلى تحية ليك يا كبير وفرحان جدا ان القصة عجبتك
واستنى الجديد وقولى رأيك فيه علشان الدنيا حتتغير فيه بعد كده

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
القصة شكلها هتدخل فانتازيا ولا ايه يغالي🔥♥️
بس عاش جزء جامد وفشيخ وحرفيا خالد اتبهدل بمعني الكلمة بس هو اللي عمل حاجات غبيه وابوه اول واحد السبب لانه سايب البيت ومش بيسال علي حد ولا بيقول حاجة لحد فكل المشاكل دي سببها الاول ابوه بس يلا ان شاء **** خالد يرجع وينتقم من كله ♥️
اول توقع معانا ونقول الوووو 😂😂
بالظبط هى داخلة فانتازيا فعلا بس عايز اشوف استنتاجاتك حتكون ايه
والانتقام جاى وحيطول الكل واحلى مسا عليك يا كبير واشكرك على الدعم الجبار ده

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
و**** انا نفسي في خالد أنه ينيك ابوه في طيزه هو وخاله. خلود ومحمد ويمسك الكل وحسام كمان
عنيف اوى الراجل ده 😂😂😂

مش عاوز ابين انى فاجر ولا حاجة بس اقسم بال... كنت متوقع كده تمام

واظن ده من فضله و وراثة و ايضا خبرة

جزء حلو بس الناقص القارئ ليه محمد بيكره خالد

هل حقد مش عارف

تحياتي لك
احيك على استنتاجك بس احب اوضح نقطة صغيرة
انت عندك ميزة حلوة وان مخك مفتح وده الى ساعدك عارف ليه علشان الكاتب بتاع القصص بيبقا كاتب اللغز وهو سايب مساعدات فى كل حتة في القصة بس عايزة المفتح انت بقا المفتح فاهمنى
ف احيك مرة تانية على استنتاجك وياريت تقولى استنتاجك فى الجزء بتاع الوقعة احب اعرفه الصراحة
اما بقا الجزء بتاع الحقد بتاع محمد ف حيظهر قدام
احنا مورناش حاجة فى الاجزاء حناخد راحتنا 😂

• حبيته
التفاعلات: مرحب
بس تعرف السؤال ال بيطرح نفسه هل خالد يعرف ان مصطفى يبقى ابو محمد

لو يعرف ليه كمل صحوبية مع محمد بعد ما عرف ان ابوه عمل كده مع ام خالد

وهل شروق وغروب كانوا عارفين بعض

وكيف لم يكونوا خايفين لحسن يتم اكتشافهم
عارف انت المثل الى بيقول علشان خاطر الورد يتزاقه العليق
اهو خالد كان بيعامل محمد ب كده وغير كده هو كان عايز يقطع الموضوع من جزوره مرة واحدة مش عايز يعمل فضايح فيه فاهمنى وكمان زيد على كده ان خالد كان شخصية انانية بردوا زى ابوه مش بيهتم غير بنفسه والى غيره خلود
وبالنسبة للجزء بتاع هل شروق وغروب يعرفوا بعض ف احب اساعدك واقولك اه واظن ان ده حيسهل عليك استنتاج مين هى شروق
و شبب ليه مش خايفين ليتقفشوا حنعرفوه قدام بردوا
احلى مسا عليك

• حبيته
التفاعلات: مرحب
احيك على استنتاجك بس احب اوضح نقطة صغيرة
انت عندك ميزة حلوة وان مخك مفتح وده الى ساعدك عارف ليه علشان الكاتب بتاع القصص بيبقا كاتب اللغز وهو سايب مساعدات فى كل حتة في القصة بس عايزة المفتح انت بقا المفتح فاهمنى
ف احيك مرة تانية على استنتاجك وياريت تقولى استنتاجك فى الجزء بتاع الوقعة احب اعرفه الصراحة
اما بقا الجزء بتاع الحقد بتاع محمد ف حيظهر قدام
احنا مورناش حاجة فى الاجزاء حناخد راحتنا 😂
يسطا على فكره نا قايلك ان هى اخته برده🤨🤨🤨

• حبيته
احااا يسطا القصه كل جزء بتبقا احلي واحلي واحلي بجد انتا فناان فشخ بس قولنا مواعيدك ينجم
للاسف الجزء ده حيطول شوية علشان انا نزلت كل الى كتبته و حبقا مزنوق شوية اليومين الجاين ف يومين كده وحينزل وانا ححاول كل ما افضى اكتب شوية علشان مأغبش عليكم
احلى تحيا ليك يا كبير واشكرك على التشجيع الجبار ده

• حبيته
التفاعلات: Vėʼnºm
و**** القصة جامدة و من كتر الى هو حصله كنت مضايق وعايز اشوف الناس دى باى طريقة واقتلهم بايدى ❤😂
وشكلنا كده هندخل فى الخيال بس انت كاتب رائع و متميز والقصة جامدة و منتظرين الجديد فى اقرب وقت ياغالي تسلم ايدك بجد 😚♥❤💪
حبيبى يا برنس واشكرك على التعليق المبهج ده وانا بجد سعيد انها عجبتك
واه بالنسبة للتكملة ف احنا داخلين على شوية خيال بس جديد شوية واتمنى انه يعجبك

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
يسطا على فكره نا قايلك ان هى اخته برده🤨🤨🤨
وانا ولله يا اسطا كاتب اسمك انت والنمر وفينوم انا منستش تعليقك خالص يا صحبى

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
يا باشا انا من اول ما قريت المقدمة قلت احنا داخلين على مايك ( انت عارفه بقا) و خيار بقا و بتاع و فعلاً مش خيبت ظنى انتو تقريبا نفس الافيهات حتى الكتابة قريبين من بعض و الخيال الى احنا داخلين عليه انا متوقعة بس مش عايز اقلك عشان متغيرش فى القصة بس ممكن انا اطلع غلط وفى الحالتين انا متاكد ان الى قدام هيعجبنى و تسلم ايدك ♥💪🔥

• حبيته
الموضوع 'محارب النار' http://xn--mgbkt9eckr.net/threads/محارب-النار.124992/

دى قصة ليا الجزء الاول ياريت تقراه و تسيبلى تعليقك و تنقد و تقولى اذا اكمل ولا لا هو كله بيقول كمل بس انا خايف مش عارف ليه

• حبيته
يا باشا انا من اول ما قريت المقدمة قلت احنا داخلين على مايك ( انت عارفه بقا) و خيار بقا و بتاع و فعلاً مش خيبت ظنى انتو تقريبا نفس الافيهات حتى الكتابة قريبين من بعض و الخيال الى احنا داخلين عليه انا متوقعة بس مش عايز اقلك عشان متغيرش فى القصة بس ممكن انا اطلع غلط وفى الحالتين انا متاكد ان الى قدام هيعجبنى و تسلم ايدك ♥💪🔥
ايه ده هو اسمه بقا محرم دوليا 😂😂😂
انا بجد عجبتنى طريقته ف هى اكتر حاجة انا استعملتها كان ممكن اقلد ناس تانية بس لاقيت ان طريقته اقرب واحدة للصداقة مع القراء علشان حتحس انك بتقرا لحد انت تعرفه فاهم قصدى
اما بالنسبة للتوقع ف احب اقولك انا بدأت كتابه فيه ف متقلش مش حيتغير بس لو مش عايز تقوله تبقا قولى الجزء الجاى توقعت صح ولا غلط
وخيرا اشكرك على الطاقة الى عطيتهالى ديه حتخلينى احاول ابدع على قد ما اقدر

• بيضحكني
الموضوع 'محارب النار' http://xn--mgbkt9eckr.net/threads/محارب-النار.124992/

دى قصة ليا الجزء الاول ياريت تقراه و تسيبلى تعليقك و تنقد و تقولى اذا اكمل ولا لا هو كله بيقول كمل بس انا خايف مش عارف ليه
اعتبرها اتقرت يا صحبى و نصيحة من اخوك متقلقش من اى حاجة فى حياتك وحش كمل حلو كمل ممكن تبقا الصورة بالنسبة لغيرك مكملتش بس لما حتكمل حيعرف ان انت جامد وموهوب متخليش اى حاجة توقفك ودايما اسمع وشوف ايه الى نفس طريقتك وامشى بيه ومتغيرش طريقتك علشان حد علشان الناس لازم يحبوك ليك انت بشخصيتك فاهمنى
اخر حاجة استمر فى كتابتها وانا واثق انك حتبدع

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتقلب فنتازيا بس مش فانتازيا الى هى يطير وكدا 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%