NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص يسطا اسلوبك حلو و فاهم الفكره بتاعتك ماشيه ازاي انك تعيشنا احداث غيرت البطل في فلاش باك طويل بس بصراحه انا كقارئ مش بحب البطل يكون ديوث على محارمه او معرص ممكن ابطال ثانويه تاخد الدور دا بس البطل بيقفلني من القصه و عشان كدا انا وقفت قرايه القصه بعد الجزء الاول لانها مش النوع المفضل بتاعي لحد ما توصل للجزء الخامس او السادس ممكن الاقي تغيير فيها و دا الي حصل بالضبط زي ما توقعت
هنا كلامي عن فكرة القصه نرجع بقا للسرد في الاول كان اسلوب سردك حلو و متناغم مع الحوار بس الجزء السادس و السابع الحوار طغى على السرد و دا شي مضر للقصه حبيت انبهك من الشيء دا قبل ما تخلص كتابه حاول تعمل تناغم بين السرد و الحوار و تعدل ما بينهم يعني مثلا بدل ما يكون حوار بين ممكن تخلي البطل نفسه يتكلم وحده عن الحوار في مقام الغائب و دا يخليك تسرد الي حصل في حوارهم دا مثال صغير و انت طبعا حر في كتابتك و **** يسعدك و يعينك ...
اولا انا فرحت جدا انا القصة عجبتك وديهحاجة تشرفنى طبعا انها عجبتك وانا ذات نفسى مش بحب البكل الديوث ولله بس كنت عايز ابين اقصى درجة ظلم وصلته للى هو فيه علشان لما يبدا يرد على كل ده يبقا على اكبر حق ممكن فاهمنى
بالنسبالة للحوار انا كنت مكتره شوية وانا لاحظت ده بس انا كترته شوية وبالذات بين الاصحاب علشان يدخلك فى المود زى الى بيحصل مع صحابنا كتير بس من الجزء الجاى الحوار حيقل جدا والى حيبقا ظاهر اكتر الاحدث وحنفهم ليه الاحداث حيتركز عليها اكتر بعد كده
مرة تانية انا فرحت جدا من تعقيبك على القصة وده حيدينى دافع انى اكمل القصة واحسن فيها وانا بشرك عليه وعلى قصصك الى فوق النمرة واحد انا لسه مقرتش الجديدة بس انا واثق انها حتكتسح زى باقى قصصك كلها تحياتى ليك يا رايق و ENJOY 😉

• عجبني
التفاعلات: George tn
اولا انا فرحت جدا انا القصة عجبتك وديهحاجة تشرفنى طبعا انها عجبتك وانا ذات نفسى مش بحب البكل الديوث ولله بس كنت عايز ابين اقصى درجة ظلم وصلته للى هو فيه علشان لما يبدا يرد على كل ده يبقا على اكبر حق ممكن فاهمنى
بالنسبالة للحوار انا كنت مكتره شوية وانا لاحظت ده بس انا كترته شوية وبالذات بين الاصحاب علشان يدخلك فى المود زى الى بيحصل مع صحابنا كتير بس من الجزء الجاى الحوار حيقل جدا والى حيبقا ظاهر اكتر الاحدث وحنفهم ليه الاحداث حيتركز عليها اكتر بعد كده
مرة تانية انا فرحت جدا من تعقيبك على القصة وده حيدينى دافع انى اكمل القصة واحسن فيها وانا بشرك عليه وعلى قصصك الى فوق النمرة واحد انا لسه مقرتش الجديدة بس انا واثق انها حتكتسح زى باقى قصصك كلها تحياتى ليك يا رايق و ENJOY 😉
حبيبي يسطا انا كلمتك كقارئ لاني مدمن قراءه قصص و الكتابه دي بأملأ شويه فراغ بس لسا بنتعلم زيي زيك الي شدني بجد اني كنت بجهز قصه قريبه للنوع دا بس مع اختلافات تانيه في الفكره بس نفس السياق كنت حنزل بيخا في المسابقه و في اخر لحظه غيرت و نزلت بقصه تانيه المهم يسطا نصيحه من اخوك خد وقتك اكتب النهارده و ارجع اقراه بكره و حتلاقي عندك افكار جديده تضيفها للجزء اعمل كدا مرتين تلاته منها عشان ما تزهقش من القصه و الابطال و منها تلاقي تحسن كبير في الاحداث و الجزء يبقى اطول و بالتوفيق يا صاحبي

• حبيته
التفاعلات: SKT
الفلاش باك ايخلص امتا بقا بجد

• عجبني
معرفش لى حاسس ان خلود واحده من الى كانو بينكهم محمد ومحمد بعتلو صوره من الى اتصورها معاهم

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي يسطا انا كلمتك كقارئ لاني مدمن قراءه قصص و الكتابه دي بأملأ شويه فراغ بس لسا بنتعلم زيي زيك الي شدني بجد اني كنت بجهز قصه قريبه للنوع دا بس مع اختلافات تانيه في الفكره بس نفس السياق كنت حنزل بيخا في المسابقه و في اخر لحظه غيرت و نزلت بقصه تانيه المهم يسطا نصيحه من اخوك خد وقتك اكتب النهارده و ارجع اقراه بكره و حتلاقي عندك افكار جديده تضيفها للجزء اعمل كدا مرتين تلاته منها عشان ما تزهقش من القصه و الابطال و منها تلاقي تحسن كبير في الاحداث و الجزء يبقى اطول و بالتوفيق يا صاحبي
شكرا يا صحبى بجد على النصيحة و اتمنى بداية من الجزء الجاى تقولى ملاحظاتك عليها علشان احب استفاد جدا من شخص مبدع زيك وانا بجد بدأت انفذ نصيحتك واتمنى الاجزاء الجاية تنول رضاك

• عجبني
التفاعلات: George tn
معرفش لى حاسس ان خلود واحده من الى كانو بينكهم محمد ومحمد بعتلو صوره من الى اتصورها معاهم
مش حينفع احرق عليك واقولك الصراحة بس لسه الجزء الجاى حنعرف 😂
احلى تحية ليك يا رايق واتمنى القصة تكون عجباك

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
واحدة منهم اخته لانه قايل ان اخته عينها رصاصى فيمكن تكون اخته وهو قال ١٦ او ١٧ يعنى فى سن اخته

• حبيته
واحدة منهم اخته لانه قايل ان اخته عينها رصاصى فيمكن تكون اخته وهو قال ١٦ او ١٧ يعنى فى سن اخته
اسعدنى مرورك يا رايق
وحتعرف صح ولا غلط الجزء الجاى

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
عظمة على عظمة يا SKT ♥😂
القصة دمار الدمار ومنتظرين الجزء التامن يا برنس الكون تسلم ايدك ❤💪🔥

• حبيته
مش حينفع احرق عليك واقولك الصراحة بس لسه الجزء الجاى حنعرف 😂
احلى تحية ليك يا رايق واتمنى القصة تكون عجباك
القصه حلوه بجد جدااا بس الى دايقنى الى انت مطلع البطل فى الاول معرص على امو واختو واكتريت الناس مش بتحب البطل يطلع كداا بس طريق سردك للاحداث جميله وعاااش يابرنس جداا

• حبيته
لا لا عاش جزء فشيخ وانا توقعي زي ما قالو يا خلود يا اخته بس حاسس ان أخته وخلود مش عارف ليه

• حبيته
يلا نزل التامن بسرعة بقا يغالي 🔥♥️

• حبيته
عاش يسطا الجزء فاجر وتقريبا غروب هيه سلمي اخت خالد لان بعيدا عن ان محمد عايز يفشخ خالد لسبب انا معرفوش بس نفس المواصفات اللي قولتها الجزء الاول ل سلمي هيه نفس المواصفات بتاعت غروب الشرموطه وممكن يكون محمد هوا اللي بيكلم سلمي وبينيكها فيديو كول وممكن اطلع بهبد برضو

• حبيته
(خد الهبدايه دي كمان) الصدمه هيه ان محمد بعت صور اخت خالد ع الواتس وهوا يبنيكها بعد ما قلعها القناع واغتصبها وصورها

• حبيته
بص نصيحه بلاش تيجي جمب خلود بي حاجه وحشه يعني متطلعهاش شرموطه أو بتتناك الخ لان ده كانك بتقول أن البطل خول و ديوث بما أنه لسه بيحبها و دي حبيبته يعني عادي كسمها مش أمه الي هتفضل أمه مهما حصل فاهم و انا مكنتش حابب انك عشان تبين المعاناه الي هوا فيها تورينا أن أمه كانت بتتناك قدامه و هوا ساكت و أمه شيفاه و كمان فيه حته ساعت ما كان أبو محمد بينكها قالها خليه يطلع ينيكك بكرا يعني محمد بينيك أمه و ده حاجه قمة الاحا يا صحبي فا دي نصيحه و انك تخلص الفلاش باك و تبدأ تاخد حقك لأن الفلاش باك بقا كتير نيك و النصيحه الاساسيه بلاش تيجي جمب خلود الا لو طابع قصتك دياثه دي حاجه تانيه

• حبيته
التفاعلات: SKT و Elza7im
قصه جديده ومميزه احسنت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SKT و Hicham Yoseef792008
شكرا يا صحبى بجد على النصيحة و اتمنى بداية من الجزء الجاى تقولى ملاحظاتك عليها علشان احب استفاد جدا من شخص مبدع زيك وانا بجد بدأت انفذ نصيحتك واتمنى الاجزاء الجاية تنول رضاك
دا شي متأكد منه لانه اسلوبك حلو و متميز

• حبيته
كمل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SKT و Hicham Yoseef792008
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل