NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا لا تضيع قصاك فى الدياثة

عندك موهبة

وخلص خالص من الدياثة
الدياثة مش اساس بالنسبالى فى القصة وحبعد عنها فى الاجزء الى جاية بس هى جزء من الظلم الى عاش فيه علشان يتراكم معاه كل الى حيحصل قدام
اى مشهد جنسى بيظهر ف هو علشان ابين تطور الشخصية مش اكتر
شرفنى مرورك يا كبير

• حبيته
التفاعلات: مرحب
بص انا كنت عايز اتكلم عن القصة اكتر لكن مادام انت فى المسابقة

فهسيبك تفاجئ الجميع

بس يا ليت ميكونش فيه .....
انت عارف طبعا

عاش يا كبير

• عجبني
التفاعلات: SKT
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

فهسيبك تفاجئ الجميع

انت عارف طبعا

عاش يا كبير
ياريت ميكونش في دياثه

• عجبني
التفاعلات: SKT و مرحب
برضو كل دي تطورات انا بشوف اخر جزء وبعرف اي الي حصل وعي أساسه بشوف هل اقرا الجزء ولا لأ

• عجبني

فهسيبك تفاجئ الجميع

انت عارف طبعا

عاش يا كبير
@El7aim الدياثة فى الفلاش باك بس وبعدها حنمشى عادى بس الدياثة ك مفهوم ف هو عارف وساكت او عارف ومبسوط وده الادق انما هو مع تزايد الاحداث حتعرفوا انه مش عايز كده اساسا بس الجزء الاهتمام بالذات وحب النفس هو الى مخليه مش بيتابع ومش بيراقب و مهتم بالجزء بتاع اشباع غرائزه

• عجبني
التفاعلات: مرحب
برضو كل دي تطورات انا بشوف اخر جزء وبعرف اي الي حصل وعي أساسه بشوف هل اقرا الجزء ولا لأ
بص اولا انا يسعدنى انها شداك ولو على الاقل انك تقراها بس الفكرة ان الواقعية هى الى انا متبعها
والواقعية يعنى مثلا انت واحد غنى وناجح وانا جيت قولتلك انت وصلت لكده ازاى ف انت حتقولى انا كنت فقير ونجحت الى انت قولته ده حقيقة محدش يقدر ينكرها بس مش ده الى انا عايز اسمع الى عايز اسمعه انت وقعت كام مرة علشان تقف على رجلك قابلتك كام مشكلة وكنت حتضيع فيها وتفلس علشان توصل لكده ده الى بيلمس فيا جزء علشان فى من الى حصلك وشوفته ومن المصايب الى حصلتلك لحد ما وصلت فيها حزء بيحصل فى حياتك مش بتكلم على الجنس انا بتكلم على المشاكل والضغوطات بس انا زودتها على البطل بصورة جنس انت فاهمنى
ف اتمنى اكون قدرت اوضحلك الفكرة ولسه ديه مجرد تجربة بالنسبالى قولت اكتب واشوف يمكن انفع ومعرفش هل هى اخر محاولة ولا لا بس طول ما الواحد عايش ف بيحاول
اخير تحياتى ليك واتمنى انى اكون عند حتى وصلت لجزء من حسن ظنك جراتسى ميللى

• عجبني
التفاعلات: Ssalk18
جزء حلو بس بصراحة عايز اعرف ايه اللي غير حياته كدة مستني علي نار فياريت تجري شوية في الاحداث ياحب ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: SKT و مرحب
بص انا حاسس ان الجزء السادس صغير شوية بس حلو يلا بقا نزل السابع بسرعة بكرة بالكتير خلصانة وباين الجزء السابع هيبقي مدعكة حرفيا ومحمد ده خول اوي وواضح انه هيعمل مصايب مع خالد يعيني

• حبيته
جزء حلو بس بصراحة عايز اعرف ايه اللي غير حياته كدة مستني علي نار فياريت تجري شوية في الاحداث ياحب ♥️
من الى جاى كله حيولع واسمع منى ومتراجعش ورايا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
بص انا حاسس ان الجزء السادس صغير شوية بس حلو يلا بقا نزل السابع بسرعة بكرة بالكتير خلصانة وباين الجزء السابع هيبقي مدعكة حرفيا ومحمد ده خول اوي وواضح انه هيعمل مصايب مع خالد يعيني
بكرة باذن **** حينزل و ياريت يعجبك
احلى تحية ليك يا رايق

• حبيته
بكرة باذن **** حينزل و ياريت يعجبك
احلى تحية ليك يا رايق
اكيد هيعجبني ياعم ده الأجزاء كلها جامدة اصلا♥️

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Elnamr
بصص حوار انها اول قصه ليك دي حاجه غريبه فشخ لان من طريقه كتابتك وترتيبك للاحداث فا انتا خبره نيك وفاهم انتا بتعمل اي وانا متاكد انك هتبقا من الكتاب الكبار فشخ ف المنتدي بس انا عندي تعقيب صغير بلاش دياثه وحيات امك لان الدياثه بضان فشخخ يعني يفضل ان البطل يبقا باين راجل مع اني فاهم ان خالد مش ديوث بس حوار انو شايف اختو بتتشرمط وامو بتتناك وساكت فا دي حاجه بنت متناكه بضان الا بقا لو مع الوقت هينتقم وينيكهم واحد واحد ويذلهم وكدا الحوار هيبقا جاحد وفاجر فشخ..ارجع واقول عاش فشخ انتا كتابتك مفيهاش غلطه يبرو

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مرحب و SKT
بصص حوار انها اول قصه ليك دي حاجه غريبه فشخ لان من طريقه كتابتك وترتيبك للاحداث فا انتا خبره نيك وفاهم انتا بتعمل اي وانا متاكد انك هتبقا من الكتاب الكبار فشخ ف المنتدي بس انا عندي تعقيب صغير بلاش دياثه وحيات امك لان الدياثه بضان فشخخ يعني يفضل ان البطل يبقا باين راجل مع اني فاهم ان خالد مش ديوث بس حوار انو شايف اختو بتتشرمط وامو بتتناك وساكت فا دي حاجه بنت متناكه بضان الا بقا لو مع الوقت هينتقم وينيكهم واحد واحد ويذلهم وكدا الحوار هيبقا جاحد وفاجر فشخ..ارجع واقول عاش فشخ انتا كتابتك مفيهاش غلطه يبرو
حبيبى يا صحبى على زوقك العالى
بس بجد ديه اول قصة ليا محاولتش قبل كده خالص
وكمان هو ايوا مش حيفضل كده هو حينتقم مع الوقت بس بفكرة جديدة شوية عن العادة
وموضوع الدياثة ف انا حاطه علشان يبان الظلم الى هو عايشه والمشاكل الى المفروض ميقدرش يواجها شاب كان عايش حياته براحته ومش شايل مسؤوليات ف اتصادف ب كم المشاكل الى حتتحط فوق دماغه مرة واحدة وحتزيد المشاكل بطريقة تعامله معاها
فاهمنى هو غرضى مش دياثة ولله انا اساسا مش بحبها بس هى جزء من اشكال المعاناه صح ولا غلط لما اى حد فى حياته يتفاجئ جنب المشاكل الى فى حياته العاطفية والدراسية لو بيدرس والشغل وكده زاد عليهم مشاكل فى البيت وصلالك الفكرة
بس احب اقولك فى الاخر انا فرحان جدا ان اسلوبىفى الكتابة عاجبك و استنى الى جاى علشان بداية ضرب النار 😂😂

مش عايز اتوقع الجزء الثامن

يلا منتظرك
عاش

• حبيته
بص يسطا اسلوبك حلو و فاهم الفكره بتاعتك ماشيه ازاي انك تعيشنا احداث غيرت البطل في فلاش باك طويل بس بصراحه انا كقارئ مش بحب البطل يكون ديوث على محارمه او معرص ممكن ابطال ثانويه تاخد الدور دا بس البطل بيقفلني من القصه و عشان كدا انا وقفت قرايه القصه بعد الجزء الاول لانها مش النوع المفضل بتاعي لحد ما توصل للجزء الخامس او السادس ممكن الاقي تغيير فيها و دا الي حصل بالضبط زي ما توقعت
هنا كلامي عن فكرة القصه نرجع بقا للسرد في الاول كان اسلوب سردك حلو و متناغم مع الحوار بس الجزء السادس و السابع الحوار طغى على السرد و دا شي مضر للقصه حبيت انبهك من الشيء دا قبل ما تخلص كتابه حاول تعمل تناغم بين السرد و الحوار و تعدل ما بينهم يعني مثلا بدل ما يكون حوار بين ممكن تخلي البطل نفسه يتكلم وحده عن الحوار في مقام الغائب و دا يخليك تسرد الي حصل في حوارهم دا مثال صغير و انت طبعا حر في كتابتك و **** يسعدك و يعينك ...

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%