NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلام خطأ الراجل هو الي في ايده زمام الامور حتي لو تاركها هي الي تمشي علاقه اليوم فهو دا بمزاجه وب ايده بارضو مفيش ست هتحب الراجل الي معاها يبقي منسون
الراجل هو اللي في ايده زمام الامور وهو بابا وهو ماما وهو انور وجدي واي راجل بيسمع كلام واحدة ست منسون وبيتركب طبعا

كل البنات الي نكتهم بحب حد خبرة عشان بعرف يمتعهم

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
السؤال غريب أوي 😂
ايوه في ستات بتفضل الشاب الخام وتكون هي اللي اخدت عذريته وعرفته على الحياة الجنسية وكده
انا نفسي ف دا بس ثانية واحدة يعني اي يعني انا فيرجن كدا😂

• عجبني
هل فى ستات او بنات بتبقى رغبتهم للشاب اللى عمره ما لمس بنت اقوى من الشاب اللى مارس كتير او خبره او.....؟؟؟
للارتباط اكيد الي مالمس ولا بنت

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
هل فى ستات او بنات بتبقى رغبتهم للشاب اللى عمره ما لمس بنت اقوى من الشاب اللى مارس كتير او خبره او.....؟؟؟
الستات الكبيرة بتهتم بال virgin اكتر

• عجبني
تماااااااام
وانت بتهتمى.....؟؟
في الارتباط وكده لا خالص وفي مصر عمتا صعب تلاقي كده غير اللي مش بيفرق معاهم سمعه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الراجل هو اللي في ايده زمام الامور وهو بابا وهو ماما وهو انور وجدي واي راجل بيسمع كلام واحدة ست منسون وبيتركب طبعا
بالظبط اه شئتي ام ابيتي هي دي الحقيقه لكن انتي حرفتي كلامي عشان يوافق مزاجك مش اكتر يا سحوره

• أتفق
بالظبط اه شئتي ام ابيتي هي دي الحقيقه لكن انتي حرفتي كلامي عشان يوافق مزاجك مش اكتر يا سحوره
نعم انا مذنبة
لقد قمت بتحريف كلماتك لتتوافق مع اهوائي وبعدها قمت بطمس الحقائق والتدليس علي المقدمات لاصل الي النتائج المرجوة

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: دكر اسمر مكرر و khaled_2020
انت ايه اللى جرالك يا صديقي
القعده لوحدك بهدلتك 😂😂

• بيضحكني
نعم انا مذنبة
لقد قمت بتحريف كلماتك لتتوافق مع اهوائي وبعدها قمت بطمس الحقائق والتدليس علي المقدمات لاصل الي النتائج المرجوة
طب ما دي الحقيقه مش جديده ياعني 😄

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
مطلقا بجد اعمل بيه اي دا لازم يكون خبره
مع العلم أنا م بقع غير ف الخام😅💔

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: jjojja

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%