NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشيقة زينب

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اعتقد ان الميول و النوع اختيار من الفرد بنفسه نتيجة تجربة حصلت ولو بالصدفة و تركت آثار عميقة قوية طويلة المفعول
انا جربت بالصدف من غير قصد ولا تخطيط بنات و ستات كثير قوى و لم تترك عندى اى تأثير على الإطلاق
وجربت بالصدفة مطلوب منى اكون مثلى موجب .. مقدرتش و بقيت خايف اسبب وجع او جروح او حزن عند الطرف الثانى اللى عاوز يكون سالب معايا بتاعى مجرد خوف عليه فقط منعنى

و دخلت بالصدفة غصب عنى او بالتخطيط من الطرف الثانى ان يعملنى انا سالب و قاومت احيانا و رضيت احيانا لكن كنت مبسوط قوى واستمتعت جدا و حبيت و عشقت اكون سالب للشاب الجميل الراقى المثقف الحلو زى البنات و رضيت و طلبت من بنات و ستات تنام معايا وتكون هى الموجب وانا تحتها السالب و كنت مبسوط جدا بلا حدود

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx، عمر الحريرى و غريب عن العالم
المهم انك تكوني متصالحه مع نفسك

يعني ميولك غصب عنك؟

تقصد انه في البدايه تم اغتصاااابك بعدها عجبك​

اعتقد ان الميول و النوع اختيار من الفرد بنفسه نتيجة تجربة حصلت ولو بالصدفة و تركت آثار عميقة قوية طويلة المفعول
انا جربت بالصدف من غير قصد ولا تخطيط بنات و ستات كثير قوى و لم تترك عندى اى تأثير على الإطلاق
وجربت بالصدفة مطلوب منى اكون مثلى موجب .. مقدرتش و بقيت خايف اسبب وجع او جروح او حزن عند الطرف الثانى اللى عاوز يكون سالب معايا بتاعى مجرد خوف عليه فقط منعنى

و دخلت بالصدفة غصب عنى او بالتخطيط من الطرف الثانى ان يعملنى انا سالب و قاومت احيانا و رضيت احيانا لكن كنت مبسوط قوى واستمتعت جدا و حبيت و عشقت اكون سالب للشاب الجميل الراقى المثقف الحلو زى البنات و رضيت و طلبت من بنات و ستات تنام معايا وتكون هى الموجب وانا تحتها السالب و كنت مبسوط جدا بلا حدود
يعنى انتا لقيت نفسك فى كده تمام

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عشيقة زينب
يعنى انتا لقيت نفسك فى كده تمام
كدهه سالب جميل قوى و متعة
مشكلتى ان مفيش موجب مناسب كثير معايا
انا محتاجة شاب تحت العشرين جميل قوى شكل البنات والستات طياظه كبيرة قوى و تقيلة جدا و زوبره عملاق متعب يوجعني قوى وابن ناس راقى و الفاظه رقيقة مؤدب خجول جدا من طبقة المجتمع من بيت راقى و عائلة محترمة قوى و ينيكنى كثير جدا كل يوم وليلة و يعشقنى و ادلعه قوى قوى

انت عايز ميكس غريب وسن لسه بيتعرف علي نفسه اصلا

كدهه سالب جميل قوى و متعة
مشكلتى ان مفيش موجب مناسب كثير معايا
انا محتاجة شاب تحت العشرين جميل قوى شكل البنات والستات طياظه كبيرة قوى و تقيلة جدا و زوبره عملاق متعب يوجعني قوى وابن ناس راقى و الفاظه رقيقة مؤدب خجول جدا من طبقة المجتمع من بيت راقى و عائلة محترمة قوى و ينيكنى كثير جدا كل يوم وليلة و يعشقنى و ادلعه قوى قوى
انا تخين اه وزوبري كبير عريض وتخين لكن بسبب التخن مبقاش طويل زي الاول انا مشكلتي في التخن اني بتخن من تحت عشان كدا بتاعي طوله قل شويتين
لكن في الطبيعي هو ١٩ او ١٨ ونص سم وعرضه ٣ صوابع ياعني ٥ سم ومحيطه كبير لكني مشعر بس مشعر بشكل كويس وجميل انما اي راجل يشبه البنات دي اول مره اسمعها
وانا ابن ناس وحنين بس انا في منتصف ال عشرينات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%