NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجمل فراق

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مع او ضد
هل توافقنى الرأى ان الراجل النسونجى اللى عرف ستات كتير ومارس كل انواع الجنس حظة فى الستات لما بيجي يتجوز بيكون زفت ؟
يعنى فى الاخر يقع فى واحدة باردة او اقل من العادى فى الجنس وتخليه بعد ما كان بطل نسوان يرجعلهم وبشدة

• عجبني
التفاعلات: Dot com
مش بالضرورة ..

بعضهم متزوج من ملكات جمال

مع او ضد
هل توافقنى الرأى ان الراجل النسونجى اللى عرف ستات كتير ومارس كل انواع الجنس حظة فى الستات لما بيجي يتجوز بيكون زفت ؟
يعنى فى الاخر يقع فى واحدة باردة او اقل من العادى فى الجنس وتخليه بعد ما كان بطل نسوان يرجعلهم وبشدة
انا كده بس مش بتاع نسوان ياعني علشان حرام بس بحب الجنس قوي لدرجة اني مش لازم اكون هايج علشان انيك ممكن اقوم اسخن نفسي وانيك بس اللي معايا بقي مش في دماغها اصلا نسوان طالعه الايام دي تقولك بحبك وبموت فيك وتبقي فعلا بس عند النيك تقلب وشها

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق
انا كده بس مش بتاع نسوان ياعني علشان حرام بس بحب الجنس قوي لدرجة اني مش لازم اكون هايج علشان انيك ممكن اقوم اسخن نفسي وانيك بس اللي معايا بقي مش في دماغها اصلا نسوان طالعه الايام دي تقولك بحبك وبموت فيك وتبقي فعلا بس عند النيك تقلب وشها
الغريب ان النسوان دلوقتى نوعين مفيش وسط
اما هايجة كسها بينقط من غير سبب
او تلاجة موتى

• أتفق
التفاعلات: zebetweel
مش ديما على فكرة و ساعات بتكون ملكة جمال بس حاسة أنها مش قادرة على شقاوته ...أو بتغير من الهوا ..وفي اللي بتكون ارتاحت أنه معها و هي مراته و هو يعمل اللي هو عايزه

• عجبني
مش ديما على فكرة و ساعات بتكون ملكة جمال بس حاسة أنها مش قادرة على شقاوته ...أو بتغير من الهوا ..وفي اللي بتكون ارتاحت أنه معها و هي مراته و هو يعمل اللي هو عايزه
ليه رابطين الجنس بالجمال الشكلى؟!
انا اغلب الستات الجميلة مستمتعتش معاها جنسيا

• عجبني
ليه رابطين الجنس بالجمال الشكلى؟!
انا اغلب الستات الجميلة مستمتعتش معاها جنسيا
بس لما بتكون جميلة و سكسي و هيوجة بتكون حاجة جامدة ...ولا هتنكر ؟

• عجبني
الغريب ان النسوان دلوقتى نوعين مفيش وسط
اما هايجة كسها بينقط من غير سبب
او تلاجة موتى
وخلي بالك ممكن تبقي هايجه وبتنقط زي مابتقول بس تاخد ماتديش ياعني هايجه وماتعرفش تهيجك وده بقي الزفت بعينه زي الجعان اللي من لهفة ع الاكل مابيغسلش ايده لاميكب بقي ولا لبس ادي يامعلم طفي النار ووخلص

• عجبني
التفاعلات: Dot com و اجمل فراق
بس لما بتكون جميلة و سكسي و هيوجة بتكون حاجة جامدة ...ولا هتنكر ؟
اكيد بس مش دايما بتتجمع الصفات دى فى واحدة

• عجبني
وخلي بالك ممكن تبقي هايجه وبتنقط زي مابتقول بس تاخد ماتديش ياعني هايجه وماتعرفش تهيجك وده بقي الزفت بعينه زي الجعان اللي من لهفة ع الاكل مابيغسلش ايده لاميكب بقي ولا لبس ادي يامعلم طفي النار ووخلص
دي بقا نسوان زي الزفت ..قاتلين للمزاج

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: zebetweel و اجمل فراق
تمام طبعا وفى بتبقى مش فاهمة ان الجنس عملية ليها اخر جبنا واتسبطنا وخلصنا فكررها فوراير هههههههه
لكن انا من رأيي ان الهايجة حتى لو بالمواثفات دى احسن من تلاجة الموتى

• عجبني
التفاعلات: zebetweel
تمام طبعا وفى بتبقى مش فاهمة ان الجنس عملية ليها اخر جبنا واتسبطنا وخلصنا فكررها فوراير هههههههه
لكن انا من رأيي ان الهايجة حتى لو بالمواثفات دى احسن من تلاجة الموتى
الاتنين واحد
واحدة كأنك بتاكل اكل مالوش طعم
وواحدة كأنك بتاكل اكل بتحبه بس عليه تراب
التكييف كله في المرة السابقة اللي بتحب تدلع نفسها و دكرها ...وحشة حلو كيرفي فلات
مش مشكلة لكن مزجها حلو

• عجبني
الاتنين واحد
واحدة كأنك بتاكل اكل مالوش طعم
وواحدة كأنك بتاكل اكل بتحبه بس عليه تراب
التكييف كله في المرة السابقة اللي بتحب تدلع نفسها و دكرها ...وحشة حلو كيرفي فلات
مش مشكلة لكن مزجها حلو
لا مش واحد فى واحدة عنده ميزة

• طب!
  • عجبني
  • عجبني
وتقول انها هيجة
هقولك ماهي مش عارفة تعمل بهيجنها حاجة ..بروطة
هعمل انا
وبعدين تكوين الست الهايجة الفسيولوجى يجنن