NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل فى ستات او بنات بتبقى رغبتهم للشاب اللى عمره ما لمس بنت اقوى من الشاب اللى مارس كتير او خبره او.....؟؟؟
لو كدا فعلا دا انا ابقا لقطة 😉😉😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
هعلي عليك ليه يعم هاخد جايزه اوبل لاحسن عضو زكري 😂 بس الست الكبيره عاقله ف العموم بعيد عن اي جنان بيحصل بين الطرفين بس ف الحياه عاقله وراسيه ومعندهاش طاقه نتخانق عيزين نعيش حياه هاديه وبس
بيتخانقوا 😂

الحقو الواد ي حكومه بتتعصب عليه وانا شيفها ضربته بعصايه الهوكي ف كليته 😂
ياعم بلاش نوش 😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
  • بيضحكني
وايه اللي يمنعها من النجاح ؟ كون الست هي اللي بتقود يعني ؟ عموما انا مقصدش المعنى اللي وصلك بس في علاقات الست بتكون اذكى واشطر وانجح فالطبيعي تكون هي الليدر في العلاقة وده مفيهوش حاجة غلط
اتفق👌

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و The Woman Who Wasnt There
  • بيضحكني
زي ما أنت عاوز تتجوز بنت ما أتختبطش قبل كدا ولا ليها في الولاد ولا الصحوبية و كدا هى كمان عاوزة تتجوز واحد مالهوش في البنات ، و لو لقيت واحدة عاوزة تاخد واحد عندو اصدقاء و الكلام دا بيبقى قليل لكن كل حاجة موجودة

• عجبني
زي ما أنت عاوز تتجوز بنت ما أتختبطش قبل كدا ولا ليها في الولاد ولا الصحوبية و كدا هى كمان عاوزة تتجوز واحد مالهوش في البنات ، و لو لقيت واحدة عاوزة تاخد واحد عندو اصدقاء و الكلام دا بيبقى قليل لكن كل حاجة موجودة
انا مقولتش انا عاوز او لا
انا بسأل عن القبول مش اكتر
انا معنديش مانع اتجوز مطلقه مش عذراء كمان
بس فى شروط بسيطه

موضوع ان الشاب هو اللي في ايده زمام الامور ده اعتقاد مغلوط نتيجة لمجتمع متاخر
في علاقات بيقودها الراجل وعلاقات بتقودها الست وعلاقات بيكونوا الاتنين زي بعض تقريباً
اي علاقة فيهم احسن ؟
كلهم طالما العلاقة صحية والاطراف راضية
كلام خطأ الراجل هو الي في ايده زمام الامور حتي لو تاركها هي الي تمشي علاقه اليوم فهو دا بمزاجه وب ايده بارضو مفيش ست هتحب الراجل الي معاها يبقي منسون

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%