NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طوكيو غول انا تفرجت عليه افتكر ان آخر موسم محبتوش ومكملتوش لان عرفت ان فيه حجات محذوفه تقريبا والمفروض اقرا المانجا فكنسلته
لكن اقصد الانمي التاي اللي فوقه ده😂
kage no jitsuryokusha ni naritakute
25 حلقة بس يسطا هو انا بقولك ون بيس 😂

طوكيو غول انا تفرجت عليه افتكر ان آخر موسم محبتوش ومكملتوش لان عرفت ان فيه حجات محذوفه تقريبا والمفروض اقرا المانجا فكنسلته
لكن اقصد الانمي التاي اللي فوقه ده😂
kage no jitsuryokusha ni naritakute
وتقريبا ده حصل كمان في اول التالت بس شوفت مراجعة ليه وجيت في نقطة مكملتش

وتقريبا ده حصل كمان في اول التالت بس شوفت مراجعة ليه وجيت في نقطة مكملتش
منا اما رشحته كتبتلك اول موسمين فقط

• حبيته
التفاعلات: Eross
اتاك فوق 😂
انا متفرجتش على ون بيس اتفرج على 1065 حلقة والقصة لسا مستمرة ليييه كل دا مبقاش ملك القراصنة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Casper.
انا متفرجتش على ون بيس اتفرج على 1065 حلقة والقصة لسا مستمرة ليييه كل دا مبقاش ملك القراصنة 😂😂
متابع المانجا
مستنى الارك الاخير يخلص تقريبا بداء فى 2019:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
متابع المانجا
مستنى الارك الاخير يخلص تقريبا بداء فى 2019:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
ويقولك الموسم اللى لسا خلصان من قاتل الشياطين تمطيط شوف اباشا التمطيط اللى على حق 😂

لا التانى
طوكيو 24 حلقة الموسمين على بعض
تومام
هو فعلا بعد اول موسمين في طوكيو الدنيا باظت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ويقولك الموسم اللى لسا خلصان من قاتل الشياطين تمطيط شوف اباشا التمطيط اللى على حق 😂
قاتل الشياطين ده مش قادر اقبله😐

• ايه ده
متفرجتش عليه
اله الراجل شايف شغله على اكمل وجه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

تومام
هو فعلا بعد اول موسمين في طوكيو الدنيا باظت
حصل انا متفرجتش من بعد الموسم التانى غير على اول حلقة حسيت نفسى مش فاهم حاجة ومكملتش تقريبا فى فاصل خمس سنين هوا كان فقد فيهم الذاكرة دا اللى قاله واحد صاحبى

• أتفق
التفاعلات: Eross
حصل انا متفرجتش من بعد الموسم التانى غير على اول حلقة حسيت نفسى مش فاهم حاجة ومكملتش تقريبا فى فاصل خمس سنين هوا كان فقد فيهم الذاكرة دا اللى قاله واحد صاحبى
ايوه بس انا كملت شويه😅

• بيضحكني
قاتل الشياطين ده مش قادر اقبله😐
صدقنى كل الانميات اللى كنت بقول عليها كدا بقت من المفضلة بالنسبالى زي اتاك كدا مثلا اول ما شوفت العملاق اللى كسر السور فى فيديو على تيك توك قولت مش متابع انمى زي دا لما اديته فرصة بقا من المفضلين بالنسبالى

صدقنى كل الانميات اللى كنت بقول عليها كدا بقت من المفضلة بالنسبالى زي اتاك كدا مثلا اول ما شوفت العملاق اللى كسر السور فى فيديو على تيك توك قولت مش متابع انمى زي دا لما اديته فرصة بقا من المفضلين بالنسبالى
على فكره انا اتفرجت على الموسم الاول كامل والفيلم اللي نزل بعديه بس مش قابله بردو😂
طريقة الرسم والالوان الكتير بضناني اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%