NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

جنسي جدا

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا اسمي جون ودة اسمي الحقيقي دلوقتي، ونا اسف اني مقدرش اقول اسمي الحقيقي قبل كدة، وعمري ٤٩ سنة، مصري ومن عيلة محافظة اوي. بداياتي في الجنس كانت لما كان عمري ١٣ سنة. حالنا كويس مش بطال. عندي ٣ خوات ولدين وبنت، انا كبيرهم. اخي الي بعدي اصغر ٤ سنين عني والصغير بتسع سنين، اما اختي فهي اصغر مننا كلنا. زي ماقلت ان بداياتي مع الجنس كانت لما كان عندي ١٣ سنة، طب ازاي ابتدت؟ انا حقولكم دلوقتي، امي كانت مولعة بتفصيل وخياطة الملابس وكان عندها مجلات خاصة بالتفصيل والخياطة كانت مخبياهم عنا. في يوم من الايام كنت فاوضتها بدور على حاجة اتسلى بيها، اصل كنت لوحدي والعيلة كلها كانوا في زيارة لبيت جدي الي كان بعيد شوية. وانا بدور على اي حاجة اتسلى فيها، لقيت المجلات دي. قلت لنفسي اشوف ايه فيها بقى. لما فتحت اول مجلة، لقيت صور لموديلات بمختلف الملابس اكترهم ستات غربيات شابات وجميلات. وانا باتصفح بالمجلة لقيت صور لشابات بملابس مختلفة (مايوهات، بكيني، لانجري) والوان الملابس دي مع اجسام الموديلات دي كانت تطير العقل. فضلت ابص على دي الاجساد وعلى جمالهم، وفيه كام موديل لدي الملابس يكون باين منها كل حاجة الا الحلمات وشفرات الكس والطيز باين كلو الا الخرم، لانها فتلة ودي اول مرة بشوف فيها ستات بالتعري دة. كمان كان فيه موديلات عريانات ملط لاعلانات مثل مزيل الشعر او مرطبات الجلد، وكانوا باوضاع مثيرة اوي. بعد كدة بقى كل ما اشوف فرصة اني لوحدي في البيت، كنت اروح على دي المجلات واتصفح فيها واحدة ورا التانية، كل مرة واحدة او اتنين. فضلت كدا لحد مابقى عمري ١٥ سنة. في السن دة، ابتديت اختلس مجلة واحدة في اليوم من مجموعة المجلات الكتيرة دي واخبيها فاوضتي، في كل ليلة كنت اخد المجلة دي واصعد فيها السطح بعد ماتاكد ان الكل ناموا، وبقت دي الموديلات وكأنها بتاعي واضرب عشرات عليهم واحدة واحدة وانا عريان ملط في سطح البيت. في المرحلة دي ابتدى عندي شعور تاني خالص، شعور اني ابقى عريان ملط فمكان مفتوح وواسع اوي، مش في اوضة واربع حيطان. ودي كانت اللحظة الي خلتني اقرر اني ابقى متحرر واتعرى فاماكن عامة، لكن مش حقدر اطبق الي ببالي وانا فمصر. ابتديت اخطط واصر على اني في يوم من الايام اسافر برة مصر لاي دولة ممكن يكون فيها الحرية دي. بقيت على الحال دة لغاية ما كان عمري ١٧ سنة، في العمر دة ابتديت ادور بنفسي عن اي كتاب جنسي تعليمي او مجلة فيها صور لموديلات تثيرني جنسيا. وهنا ابتديت اتخيل اني بمارس الجنس معاهم واحدة واحدة او كل اتنين او تلاتة مع بعض. بعد كدة وعندي ٢٠ سنة اشترى والدي مزرعة بعيدة شوية عن مدينتنا. وهناك بقى كانت تحويلة جديدة بحياتي، لانها مزرعة كبيرة وواسعة وفيها اشجار كتير، كنت اروح في مكان منعزل وبعيد عن البيت الريفي الي موجود وأبدأ بالتعري ملط هناك. اللي ساعدني بردو انه كنت البس جلابية ريفي زيي زي اي ابن ريف، فكان سهل اوي اني ابقى عريان ملط خصوصا اني ماكنتش البس اندروير عن قصد وأبدأ اتخيل اني انيك الموديلات بتاعي، والي كنت باخد صورة او صورتين من الموديلات دي معاية بجيب الجلابية. فضلت كدا لحد مابقى عمري ٢٤ سنة. في السن دة اشترينا بهايم وبنينا زريبة بعيدة شوية عن البيت الريفي. وهنا ابتدت مرحلة جديدة بحياتي. كنت أروح على الزريبة عشان انظفها واهتم بالبهايم والزريبة دي كان فيها باب وقفل ممكن اقفل عليها من جوة او من برة. وهناك ابتديت اخد راحتي باني ابقى عريان ملط وانا بانظف او ادي الاكل للبهايم. وكنت باتخيل ان دول مش بهايم لكن انهم ناس بيشوفوني عريان وانا باشتغل. لغاية في يوم من الايام قلت لنفسي طب ماهو دة كس بردو وان كان مالقاش كس ست فهو دة كس بردو ممكن اجرب طعم النيك الحقيقي عليه. وفعلا ابتديت انيك البهايم اصلهم كانوا هاديين اوي. مافضلتش كتير بالمرحلة دي لاني ماشفتش المتعة الحقيقية بالنيك، لانهم رغم دة بيبقوا بهايم. في العمر دة ٢٤ سنة كان كل الي اعرفهم ينصحوني بالزواج لاني كبرت وبقيت شاب يقدر انه يفتح بيت وعيلة. انا في الوقت دة مكنتش بفكر بالزواج اصلا، لانه احساس باني مش حقدر احقق احلامي باني اكون متحرر واسافر برة مصر. فضلت بخيالاتي الجنسية والتحرر لغاية عمر ٢٩ سنة. وفي العمر دة ابتدا الحلم يتحقق، لكن في مصر مش برة مصر. هنا ابتديت اخطط واحاول انفذ الخطط بالممكن. كانت اوضتنا انا واخواني الدكور في الطابق التاني من البيت وامي وابوي مايقدرو يصعدوا ليها، فكنت مطمن من الناحية دي. اول خطة كانت اني انام بالكلسون لوحدو عشان الدنيا حر حسب مابقول لاخواني. بالمرحلة دي كنت ابرر اني تعبان من شغل المزرعة وعايز انام ساعة زمن بعد الظهر، وهم يروحوا يشتغلوا في المزرعة بعد ما انا اشتغل الصبح ويرجعوا كمان ساعة عشان يصحوني من النوم واروح معاهم اساعدهم بعد كدة. فكانت المرحلة الاولى من الخطة اني ماعملش حاجة مريبة خالص، وافضلت كدا كام شهر لغاية ماتعودنا انه يشوفوني بالكلسون عادي حتى وانا صاحي جمبهم او لما نروح جوة المزرعة نشتغل ونبقى وحدنا. في المرحلة دي، بقوا اخواني يفضلوا بالكلسون بردو عشان الحر ولانه مفيش حد يشوفنا بعد تشجيع مني عشان الحر. بعد تلت او اربع شهور قلت لنفسي بقى لازم انفذ المرحلة التانية من الخطة. في المرحلة دي لما كنت انام بعد الظهر وهو روتين يومي بالنسبالي واكون وحدي في الاوضة زي ماقلت قبل كدة لاني اشتغل من الصبح للظهر واخواني يشتغلوا بعد الظهر في المزرعة واساعدهم بعد ماصحى من النوم. ابتديت انفذ الخطة كويس في المرحلة دي، وكانت الخطة اني اعمل نفسي نايم بس مش نايم حقيقي، وكنت اتعمد اني اطلع زبي من جمب الكلسون مرات، ومرات انزل الكلسون لغاية نص طيزي او اقل شوية عشان ميبانش اني انا منزلو، وكأنو نازل لوحدو من حركتي اتناء النوم. في الحركات دي ماكنش بيبان الا جزء صغير من طيزي او طرف زبي وبس، دي كانت المرحلة التانية الي كانت لازم تتم بحذر شديد اوي والا يخرب كل الي بنيتو. فضلت المرحلة دي حوالي خمس شهور، وفي المرحلة دي كنت اراقب اخواني لما يجوا يصحوني من غير ماياخذ بالهم اني صاحي. كنت براقبهم كويس عشان اشوف اني انتقل للمرحلة الجاية ولا لأ، كانوا لما بييجوا يصحوني يندهوني بالواطي عشان اصحى وانا احاول ابين انو انا لسة ماصحيتش من التعب. بعد كدة ابتدوا انهم يخضوا جسمي عشان اصحى، اصل ان نومي تقيل 😉. ابتديت بعد كدة الاحظ انهم يمسكوني من اسفل ظهري قرب طيزي عشان يصحوني، وانا كنت الاخ الحنين اوي لما يصحوني عشان مايتخضوش من الي بيعملوه. ولما كنا بنشتغل بالمزرعة كنت بنزل الكلسون شوية عشان يبان جزء صغير من طيزي او جزء صغير من زبي من الجنب عشان يتعودوا على كدة. بعد الخمس شهور دي ماخلصت، قلت لازم ابتدئ المرحلة الجاية وهي اني اخلع ملط قدامهم. في المرحلة دي والي استمرت حوالي سبع شهور، كنت بنام في الاوضة بردو بالكلسون لكن المرات دي كنت انزل الكلسون كلو لتحت طيزي وزبي، وبكدة كنت متأكد انهم حيشوفوا طيزي كلو وزبي كلو بردو. طبعا في المرحلة دي كنت حذر اوي لانه مش ممكن يبان اني بعمل كدة عن قصد، فكنت بعمل كدة انه انزل كل كلسوني مرة واحدة او مرتين بس بالاسبوع وباقي المرات زي المرحلة التانية، يعني يبان جزء صغير من طيزي او زبي وبس مش اكتر. لما كانوا بيصحوني وانا طيزي وزبي باينين كلهم، كنت باتأسف ليهم انهم شافوني كدة واعتذر لهم ان دة حصل غصب عني. في المرحلة دي انا ضمنت انهم بقوا عارفين شكل طيزي وشكل زبي، وانام ممكن يشوفوهم وانا صاحي. وهنا بدأت ارسم للمرحلة الجاية. في المرحلة دي والي استمرت حوالي اربع او خمس شهور، كنت لما اروح الحمام عشان اخد دوش بالوقت الي كنت ضامن انهم في الاوضة كنت بدخل الاوضة وانا مغطي طيزي وزبي بمنشفة من غير مالبس اي حاجة جواها. وكنت مرات اروح الدولاب عشان اطلع هدومي قدامهم، وانا بتكلم معاهم فأي حاجة عشان يبقوا شايفيني بقوم بحركات انه يكون طيزي وزبي باينين من فتحة المنشفة الي تكون بالجنب، مرات بارفع رجل على كرسي جمب الدولاب ومرات بالبس الكلسون من تحت المنشفة واتعمد اني ارفعها شوية عشان يبان طيزي او زبي او الاتنين. وبكدة اتعودوا انهم يشوفوني شبه عريان وانا صاحي. طبعا انهم اتعلموا يعملوا كدة بردو قدامي او قدام بعضيهم. في المرحلة دي بردو كنت اتعمد مرات اني افتح المنشفة عشان توقع خالص من غير ماياخذو بالهم ان انا الي فتحتها واستمر بالكلام معاهم عادي لغاية ماينبهون ان المنشفة وقعت. في البداية كنت ارجعها بسرعة عشان ميبانش اني قاصد كدة، وكنت بعمل كدة مرة او مرتين بالاسبوع. بعد كدة في المرحلة الجاية لما كانت المنشفة توقع كنت بقوللهم معليش مافيش حاجة تستاهل العجلة منا حلبس اهو. المرحلة الجاية كانوا اتعودوا انهم يشوفوني عريان ملط وانا صاحي وواقف قدامهم وبكلمهم، لان في المرحلة دي كنت لما اخش الاوضة بالمنشفة كنت انا افتحها عن قصد قدامهم واروح الدولاب عشان ادور على هدومي. ولما نروح نشتغل في المزرعة كمان بابقى عريان ملط وانا اشتغل معاهم من غير خوف او خجل. وفي مرة من المرات صارحتهم بحاجة بس محتاجة شجاعة شوية، قلتلهم ياخواتي هو ايه انا شرموطتكم عشان بس انتوا الي تشوفوني؟ ماتعمليها زيي وخدوا راحتكم بلاش خوف او خجل مني، مانا اخوكم الكبير اطمنوا مش حعملكوا حاجة، يبقى ماتخافوش وسركم معايا في بير. وهنا هم كمان فضلوا يخلعوا ملط قدامي و ما بينهم. دلوقتي جت المرحلة الاخيرة والي هي اننا نتنايك مع بعض، ودي المرحلة هي اسهل مرحلة عشان الصعب راح. هنا ابتديت اني امص زبارتهم والحس بطيازتهم وهم بيحسوا ان دة فيه مشاعر غريبة وجميلة بنفس الوقت، وانا كنت باسألهم انهم يمصوا زبي ويلحسولي طيزي عشان احس باحساسهم وابتدينا نعمل الجنس مع بعض بعبصة ونيك من الطيز كل واحد مع التاني. الي ساعد في المرحلة دي هو وجود الانترنت، فكنت باطلع لهم افلام جنس للي يعملوه المثليين، عشان كدة كانت المرحلة دي والي قبلها اسهل المراحل، لان دة النوع من الجنس بقى مزروع في دماغهم. لحد ما بقى كلنا عاوزين نطبق الي تشوفوا في الافلام. واستمرت المرحلة دي لغاية ماكان عمري ٣٤ سنة. في المرحلة دي الي هي مرحلة الجنس مع بعض حاولنا اننا نكبر علاقاتنا بولاد عمنا او بعض الاصدقاء القريبين اوي، وكنا بنحاول نجرهم ناحيتنا بحذر شديد وكل واحد بطريقة مختلفة عن التاني لغاية مابقى عندنا تلات ولاد عم وسبع اصدقاء، كنا بننيك ونتناك كل واحد مرة او مرات كم واحد معانا او كلنا مع بعض. لغاية دلوقتي وانا عمري ٣٤ سنة وانا مستمتع بالحياة دي، بدأت ضغوط كتيرة علي من امي وابوية وبعض الاقارب على اني اتجوز لاني كبرت وان امي وابوية عاوزين حفيد يشيل اسمهم.
بعد كدة استسلمت ليهم بس بشرط اني مش حدور على واحدة اتجوزها، وهم لازم يجيبولي عروسة ماعرفهاش خالص، لا من اقاربنا ولا من المنطقة بحجة اني الي بعرفهم زي خواتي، لكن الحقيقة هي انوا كنت احاول اصعب المسألة شوية. لغاية ما جابولي بنت جميلة اوي كأنها واحدة من الموديلات الي كنت باعشر عليهم وانا صغير، فافتكرت الايام دي واني كنت اتمنى امارس الجنس مع الموديل دي، وهي من عيلة محافظة اوي ويمكن اكتر من علتنا بالتحفظ ، فوافقت على الجوازة دي على اني احاول بالمستقبل اني احررها ونبقى جوزين متحررين.

لو تحبوا اكمل، اكتبولي في التعليقات وانا بأكد لكم تاني انها قصة حياتي الواقعية مفيهاش اي خيال او تحريف.

• عجبني
التفاعلات: K lion
تغلق لمخالفة الفئة العمرية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%