NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان في شاب كنا اصحاب و فجاه طلب نبقي اصحاب بمصالح أن احنا نتقابل علشان السكس وانا رفضت و من بعدها اتغير معايا و تلكيك و خناق و عملي بلوك، الفكره أن في نفس التوقيت كان بيجيلي رسايل من حد غريب جنسيه صعبه اوي بتفاصيل و مسحت الاكونت بسببها ، دماغي بتقولي أن هو الي بعتها مع ان انا قولتيله عليها و أنه كان عايزني من البداية نبقي اصحاب بسبب كدا
فين السؤال برضه

حاليا عاملين بلوكات لان قطعنا كلامنا تماما
صدقيني اللي زيه خسارته مكسب بالنسبالك
مع اني احترم فيه صراحته من الاول كان ممكن يدخلك من ناحية بحبك و انتي مراتي بس هو حب يطلبها بشكل مباشر .. و في نفس الوقت بحتقر فيه اللف و الدوران حتي بعد ما انتي رفضتيه

• عجبني
التفاعلات: nouraOO
الغريب في الموضوع انك زعلنه انو بعد

كان في شاب كنا اصحاب و فجاه طلب نبقي اصحاب بمصالح أن احنا نتقابل علشان السكس وانا رفضت و من بعدها اتغير معايا و تلكيك و خناق و عملي بلوك، الفكره أن في نفس التوقيت كان بيجيلي رسايل من حد غريب جنسيه صعبه اوي بتفاصيل و مسحت الاكونت بسببها ، دماغي بتقولي أن هو الي بعتها مع ان انا قولتيله عليها و أنه كان عايزني من البداية نبقي اصحاب بسبب كدا
انتى رفضتى عشان مش عاوزة فعلا .. و لا الرفض المعتاد بتاع البنت المصرية؟

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
مهو ده البضان بقي .. مفيش كسم شفافيه في العلاقات

• عجبني
ليه حق ببزازك الجامده دي
بس انا لو منه احاول معاكي مليون مرة لحد لما توافقي

• عجبني
أنا اتعرفت على واحده لنفس الغرض بس هي رفضت ، ببساطة احترمت رغبتها وقطعت علاقتي بيها لا شتمتها ولا الجو ده ، الحياه قصيرة

• عجبني
غالبا هو والواد عايزك😅

• عجبني
مش عايزه فعلا
تمام .. اصل بصراحة باتغاظ من البنات و الستات اللى بترفض لمجرد الرفض أو كسوف أو من باب التقل .. المفروض نبقى انضج

• عجبني
انتى اللى غلطانة من الاول اكيد كان ليكى علاقات قبل الزواج وبعد الطلاق عشان كده هو حاول معاكى واكيد فى الخروجات بينك م صور ولقائات زى البنت اللى لسه ناشرة استغاثة اللى اسمها فرحة وبيهددها بالصور اللى هى بعتهاله لكن هى بتقول انها كانت خطيبته لكن هى كانت متجوزاه عرفى ومش عارفة تعمل ايه البنات كتر خيرها فجرت من كل اللى بتشوفه هنا وهناك لكن فى الاخر سورى يعنى هى عايزة ايه
طلاق اي انا متجوزتش قبل كدا اصلا و عمري ما خرجت معاه ولا بينا كلام أو صور في اي حاجه

عارفه؟ هو عملك زي مشروع طويل المده عجبه جسمك قال نتصاحب اهتم بيكي عطالك كل اللي انتي محتاجاه وكان عايز بقي نتيجه ده كله اللي هو طلبه منك وكان بيحاول يستخدم الاكونت التاني كحاجه تهيجك علشان تجري عليه هو اول واحد تعملي معاه علاقه ما طبعا انتي مش هتعملي مع الغريب اللي بيبعتلك ده

• عجبني
الاكونت التاني دليل انو عايز يجيبك سكه علشان متعرفيش انو هو الشخص الاواني

• عجبني
بصى لو انتى متضايقة متتضايقيش وكويس انه بأن على حقيقته دى الحسنة اللى فى الموضوع واحتمال كبيررررر اوى يكون هو اللى باعت ليكى الرسايل ف نفضى ومتضايقيش نفسك هو لو كان صاحب بجد مكنش صدر منه رد الفعل بتاعته لما انتى رفضتى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفه؟ هو عملك زي مشروع طويل المده عجبه جسمك قال نتصاحب اهتم بيكي عطالك كل اللي انتي محتاجاه وكان عايز بقي نتيجه ده كله اللي هو طلبه منك وكان بيحاول يستخدم الاكونت التاني كحاجه تهيجك علشان تجري عليه هو اول واحد تعملي معاه علاقه ما طبعا انتي مش هتعملي مع الغريب اللي بيبعتلك ده
هو فعلا كان عايزني ارد علي الاكونت الغريب ده بحجه اني استدرجه لحد ما اعرف هو مين علشان مينفعش اعمل بلوك و اهرب لانه ممكن يعمل اكونت تاني ويبعت تاني

الغريب في الموضوع انك زعلنه انو بعد
لا مش زعلانه انا مكنتش مرتاحه بس مضايقه و متعصبه من الطريقه شويه

غالبا هو والواد عايزك😅
حسيت بكدا كتير اوي لان دايما يعلق علي جسمي مع اني كنت بصده بس مفيش فايده

حسيت بكدا كتير اوي لان دايما يعلق علي جسمي مع اني كنت بصده بس مفيش فايده
الرجالة مفيش فايدة

بصي طالما سيبته عن اقتناع ومش ندمانه يبقى في ستين سلامه وكبري مخك ياما هتقابلي

هو فعلا كان عايزني ارد علي الاكونت الغريب ده بحجه اني استدرجه لحد ما اعرف هو مين علشان مينفعش اعمل بلوك و اهرب لانه ممكن يعمل اكونت تاني ويبعت تاني
عرفتي بقي ان كلامي صح وان ده حيوان لا هامه صداقه ولا مشاعر
انتي شكلك صغيره يعني مش فوق ال20

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%