NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية رحلة كفاح | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 4/7/2022

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء هينزل امتا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و VIROUS
بقولك مش انت كان الاجزاء معاك حاول تنزل كل يوم جزئين

• عجبني
  • عجبني
بقولك مش انت كان الاجزاء معاك حاول تنزل كل يوم جزئين
.
هيا ايوه معايا بس براجعها عشان الاخطاء و دا بياخد وقت

• عجبني
تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
نزل جزء كمان

• عجبني
حلو الجزء الرابع

• عجبني
نزل جزء كمان
.
يا غالي انا عندي شغل بياخد اغلب وقت يومي
قريب نازل اجازة و ممكن تلاقيني منزل اجزاء لاكتر من قصة في نفس اليوم

• عجبني
جامد

• عجبني
التفاعلات: VIROUS و ناقد بناء
انا قريت القصه من اولها وعجبتني بس حسه اني قرتها قبل كده بس مش فاكره أو قصه شبها بس بتوفيق

• عجبني

لمتابعة السلسلة الاولي

الجزء الاول

نمت و انا بفكر في الي حاعمله في المشاكل دي كلها صحاني محمود تاني يوم

محمود : اصحي يلا ايه كل النوم دا

انا : ( بتكلم و انا لسه مفوقتش ) هيا الساعة كام

محمود : ٢ الضهر يلا اصحي

انا : طيب خلاص صحيت

طلعت غسلت وشي فوقت لقيت محمود و امه قاعدين في الصالة روحتلهم

انا : صباح الخير يا ام محمود

ام محمود : قول مساء الخير .. يلا ايه المصيبة الي عملتها امبارح

انا : امي طبعا قالتلك صح

ام محمود : ايوه حكتلي و هيا بتعيط انت كنت فين امبارح عشان تروح الفجر

انا : بلاش نتكلم عن الموضوع خالص مش خلاص عرفتوا سيبوني في الي انا فيه

محمود : خلاص سيبيه يا ماما جهزيلنا ناكل

ام محمود : حاضر قايمة

محمود : مش حتقولي ايه الي حصل

انا : بعد ما ناكل حقولك بس مش كل حاجة

كلنا و دخلنا اوضة محمود

محمود : احكي انا سامع

انا : امبارح كنت مع اتنين ستات في شقة

محمود : اتنين مرة واحدة يا فاجر و صاحبك مقضيها مكالمات و حك

انا : بلاش بضان اسمع .. الشقة دي بتاعت شروق كنت بقابلها فيها بعد ما خلصت مع الاتنين تعبت و نمت نسيت الوقت

محمود : ما لازم تتعب انت نايم مع اتنين مش مقضيها مكالمات يا ابن المحظوظة

انا : يا جزمة اسكت اكمل بدل ما اديك بالي جمبي

محمود : اهو ( حط ايده علي بقه )

انا : طبت علينا شروق قبل الفجر و طردتني من الشقة و فصلت علاقتي معاها بخناقة

محمود : فهمت يعني انت كنت مروح الفجر خلصان و متهزق و ابوك كمل عليك

انا : دا الي حصل

محمود : من اعمالكم سلط عليكم ( حدفته بكتاب كان جمبي ) خلاص خلاص طب دلوقتي حتعمل ايه

انا : مش عارف عايز افكر شوية

خرجت من عند محمود اتمشي عايز افكر حاعمل ايه و امي شغالة رن عليا رديت و طمنتها عليا و فضلت افكر لحد ما الشمس غابت رجعت عند محمود

ام محمود : ايه يا احمد كنت فين طول الوقت دا

انا : كنت بتمشي شوية فين محمود

ام محمود : في اوضته اجهزلك تاكل

انا : ماشي انا داخله و شكرا يا خالتي عشان خلتيني ابات عندكم

ام محمود : ( قربت مني ) حبيبي انت زي ابني و عشان كده ( قرصت ودني جامد ) بلاش تقولي يا خالتي او طنت عشان مطردكش انا كمان

انا : اييييي طب اقولك ايه

ام محمود : قولي يا منمن ( اسمها امال )

انا : انا داخل لمحمود

دخلت لقيته قاعد قدام الكمبيوتر و بيتكلم مع واحدة

انا : امك دي مش طبيعية عايزاني اقولها منمن هيا اختك الصغرة و انا معرفش

محمود : اسمع كلامها عشان متزعلكش ، سيبك منها دلوقتي و قولي فكرت حتعمل ايه

انا : فكرت و اول حاجة اعملها حأجر شقة و ابدأ اذاكر للامتحانات

محمود : عندك حق الامتحانات حتبدأ بعد اسبوع

انا : بكرة انت تروح عندي البيت بعد ما ابويا يروح الشغل تجيبلي الكتب و المذكرات

محمود : ماشي طب شوفت الشقة الي حتأجرها و معاك فلوسها اصلا

انا : مليكش دعوة بالفلوس انا معايا و الشقة حاكل و انزل اشوف سمسار

كلت و نزلت دورت علي سمسار و أجرت شقة مفروشة و خد تمن شهر مقدم روحت لمحمود خت شنطتي و قولتله حاعدي عليه بكره اخد كتبي و مذكراتي و شكرته انه خلاني بت عنده و روحت الشقة حطيت هدومي و طلعت اشتريت لاب توب و راوتر و ظبطت اللاب و و النت و دخلت موقع الكاميرات لقيتها فصلت شحن عملت فيديو و انا بنيك اسماء و ميرنا بعد ما خفيت وشي و حفظته زي ما عملت في الفيديوهين الي قبله و بصيت علي شروق بعد ما سيبتها لقيتها قعدت تبكي شويه و رنت علي حد شوية و جيه محمد جوزها خدها في حضنه و هداها و مشيوا ، مسحت الي مخزن و طفيت اللاب و نمت صحيت الصبح فطرت و دخلت الفيس ابص عليه شوية و دخلت الواتس قريت الرسايل الي بعتتهالي شروق قبل ما تجيلي الشقة و لقيت جوزها محمد باعتلي رسايل كتير بيسأل عليا و بيقولي تعال الشغل و عايز يكلمني في موضوع انا عملتلهم حظر و كلمت محمود عشان يصحي و يجهز عشان يروح بيتي ، قفلت معاه لقيت نفسي فاضي فتحت الموقع الي عملته للبرنامج الي عملته لقيت ٥ اشتروا البرنامج و كانوا اجانب منهم اتنين علقوا و قالوا البرنامج عجبهم و قالوا خلي فترة استخدام مجاني في الاول عشان الناس تجربه فكرت فيها و عملتها خليت اول اسبوع مجاني و دورت علي مواقع اعمل فيها اعلان عن البرنامج و تكون رخيصة عملت اعلان في موقعين لمدة اسبوع ، عدي الوقت و لقيت محمود رن عليا

انا : ايوه يا صاحبي عملت ايه

محمود : انا في البيت خد امك عايزه تكلمك

ماما : ( بتبكي ) ايوه يا حبيبي عامل ايه كويس ولا تعبان بتاكل كويس معاك فلوس ولا اب....

انا : بس بس بس اهدي يا ماما الحمد ل*** انا كويس و باكل كويس و معايا فلوس تكفيني متشغليش نفسك انتي ادي بس محمود كتبي عشان اذاكر للامتحانات

ماما : حاضر يا حبيبي خد بالك من نفسك

انا : حاضر اديني محمود

محمود : ايوه يا صتحبي

انا : تعال منطقة *** عشان اخدهم منك

محمود : ماشي يلا سلام

انا : سلام

شوية و رن محمود عشان اروحله خليته يطلعلي الشقة خدت منه الكتب و المذكرات و فضل يشتمني عشان خليته يجيبهم لحد عندي و مشي قولت لازم اهتم بالدراسة و باقي المشاكل بعد ما اخلص الامتحانات

بدأت اذاكر طول الاسبوع مبكلمش حد غير محمود و امي بس مش كتير و بعد ما اكلمهم اقفل تليفوني خالص طول الاسبوع كدا بذاكر كتير عشان الهي نفسي ، بدأت الامتحانات روحت اول يوم دخلت امتحنت كان امتحان سهل طلعت قابلت محمود و احنا و ماشيين قابلت نور

نور : احمد عايزة اكلمك دقيقة

محمود : خلاص مروح انا و كلمني علي تليفوني

انا : في ايه يا نور

نور : انا عايزه اعرف انا مزعلاك في حاجة يا سيدي

انا : لا

نور : طب بتعذبني ليه و مبترنش عليا و لما ارن عليك تلفونك مقفول

انا : مش رايق لأي حاجة دلوقتي مركز في الامتحانات

نور : طب ممكن اعرض عليك حاجة

انا : قولي

نور : امتحان مادتي بعد الامتحان الي جاي ايه رأيك اديك الامتحان و انك ..... ( حطت وشها في الارض )

انا : 😂😂 خلاص موافق يوم الامتحان الي جاي بالليل في شقتك

نور : ( فرحت اوي ) حتلاقيني جاهزة و مستنياك

سيبتها و روحت شقتي اتغديت و مفيش جديد ذاكرت لحد تاني امتحان و بكلم امي و محمود مرة كل يوم ، روحت الجامعة امتحنت و روحت اتغديت و حلقت عانتي و فتحت موقع البرنامج لقيت ناس كتيرة جربت البرنامج فترة الاسبوع المجاني و عدد الناس الي اشترته زاد فتحت حسابي في البنك لقيت الفلوس وصلت حسابي قولت اشوف فيه ايه عيوب و احاول اصححها فضلت اشتغل عليه لحد العشا خلصت و حدثته في الموقع و بعت للناس الي بتستخدمه تحديث قفلت االاب و لبست وروحت لنور شقتها رنيت علي الجرس فتحتلي الباب كانت لابسة كلوت و سنتيانة سود بس و نازلة علي ايديها و رجليها قفلت الباب

انا : حلو الاسود عليكي قومي الليلة مفيش سادية

نور : ليه يا سيدي

انا : انا عارفك بتحبي السادية بس الليلة مفيش حعوضهالك بعدين

قامت مسكتها من وسطها قربت شفايفي من شفايفها و ختها في بوسة طويلة ساحت فيها و جسمها ساب شيلتها بين ايديا و ختها لاوضة النوم و هيا باصة في عيني حطيتها علي السرير

انا : الليلة حنقضي سهرة حلوة عايزك تسيبي نفسك

نور : حاضر يا سيدي

انا : بلاش سيدك الليلة

نور : انا بحب اقولك يا سيدي سيبني اقولها

انا : ماشي

روحت بين رجليها بدأت ابوس كسها من فوق كلوتها و الحس فيه بعدها قلعتها الكلوت و لحست كسها و اشفط زنبورها بشفايفي و امشي عليه سناني و بصابعي ببعبص طيزها

انا : اااااااه حلو يا سيدي اووووه قربت اجيب يا سيدي اححححح

نزلت عسلها لحسته و طلعت علي شفايفها بوستها

يلا مصي زبري

نمت علي ضهري و هيا قامت تمص و تلحس زبري مصته ١٠ دقايق كنت سخنت فيها قومت خليتها تفلقس و حطيت زبري في كسها بهدوء

نور : اااااااه حلو يا سيدي حلو

بدأت انيكها بهدوء شوية و بعدها زودت السرعة كنت بنيكها جامد و ببعبص طيزها بصباعي

نور : اووووه كمل يا سيدي اووووف بنزل تاني

نزلت عسلها و هديت خالص طلعت زبري من كسها و حطيته في طيزها

نور : اووووووه طيزي وحشتها يا سيدي اووووف بتعاتبني عشان بتزورهاش

انا : اديني زورتها

بنيكها في طيزها شوية بسرعة و شوية بهدوء لحد ما قربت اجيب لبني زودت السرعة اوي

انا : اووووه قربت اجيب عايزاهم فين

نور : هاتهم في طيزي اوووف شبعها المتناكة دي

جبت في طيزها ، ريحت شوية و قومت استحميت نيكتها مرة كمان في الحمام بدلت بين طيزها و كسها و طلعت لبست هدومي

انا : نور لسه بتكلمي شروق

نور : عارفاك عايز تعرف احوالها بص هيا في الاول كانت زعلانة منك عشان حاسه انك خونتها بس بعد ما اتكلمت انا معاها و محمد جوزها كمان اتكلم معاها عرفت انها غلطانة و ان علاقتك معاها مفيهاش حب و غيرة و بعدها خدت كام يوم تفكر و من امبارح عايزة تعتذرلك بس بتلاقي خطك غير متاح

انا : انا فاصل موبايلي عشان مركز في امتحاناتي بالكلام عن الامتحانات فين امتحان مادتك

نور : ( طلعت من الاوضة و رجعت بورق ) ادي الامتحان و حله كمان

انا : طب و الدكتورة اسماء اخبارها ايه

نور : من اخر مرة خدت مني رقمك بعدها بكام يوم جات سألتني عنك رنيت عليك لقيت رقمك مقفول كان باين عليها القلق انا طمنها و فضلت كده يومين قلقانة بس دلوقتي مش بتذكر اسمك اصلا

مشيت و روحت الشقة اتعشيت و قولت اتأكد من كلام نور فتحت موبايلي لقيت رسايل من شروق و رنت عليا كتير و محمد جوزها رن عليا برده قفلت موبايلي و قولت اخلص امتحاناتي الاول فتحت الورق الي ادتهوني نور و حفظته و فتحت تليفوني بعت نسخة من الامتحان لمحمود

انا : دا امتحان بكره احفظه و متسألش جيبته ازاي ، اه لو حد عرف بالحوار دا حافشخك

قفلت التليفون و نمت

صحيت الصبح روحت امتحن لقيته نفس الي ادتهوني .. استمريت اذاكر و امتحن و قابلت اسماء طمنتها لحد اخر امتحان خلصته و طلعت من اللجنة استنيت محمود لما طلع و مشينا مع بعض

محمود : دلوقتي خلصت امتحانات حتعمل ايه في باقي مشاكلك

انا : ادور علي شغل و اركز فيه و شوية و احاول اصالح والدي

محمود : و اتعلمت ايه من الي حصلك

انا : كرامتي الي ناقحة زيادة عليا خلتني اتصرف في اوقات غلط لازم اصبر و اخطط كويس عشان اخد حقي حتي لو جيت علي كرامتي شويه

محمود : 😂😂 الي في دماغك في دماغك

لفينا شوية و روحت شقتي .. شويه و خبط الباب كان صاحب العمارة عايز ايجار الشهر التاني اديته و اقعدت قدام اللاب توب شوية ادور علي شغل ملقيتش حاجة كويسة اتخنقت و بفكر احاول ارجع للشغل عند محمد باشا تاني شوية و الباب خبط لقيت واحد مش متوقعه

انا : استاذ محمد

محمد : ايه يا هندسة اخبارك ايه

انا : كويس الحمد ***

محمد : ايه حنتكلم علي الباب

انا : لا اتفضل ( قعدنا في الصالون و جيبتله عصير ) انت عرفت توصلي ازاي

محمد : ما انت فاصل موبايلك روحت لبيتك والدتك قالتلي صاحبك محمود عارف مكانك روحتله و اداني عنوانك

انا : اؤمر يا استاذ محمد

محمد : انت ليك اكتر من شهر مجيتش الشغل ليه

انا : انت عارف السبب

محمد : طب و مال الشغل بالي حصل

انا : انا قولت بدل ما اترفد اخدها من قاصرها و مروحش تاني

محمد : بص يا احمد عارف ان شروق قالتلك علي ظروفي و عارف بعلاقتكم بس الشغل عندي غير البيت يعني شروق ملهاش علاقة بشغلك عندي

انا : لو قالتلك اطرده حتقدر تزعلها معتقدش

محمد : بص يا احمد الي حصل بينكم هيا الي غلطانة عشان علاقتكم مفيهاش حب و انا قولتلها كده و هيا ندمانة علي كده و عايزة تعتذرلك

انا : انا خلاص مش زعلان منها بالعكس دي فوقتني

محمد : طب هيا مستنية تحت مقدرتش تطلع معايا و عايزة تعتذرلك بنفسها

انا : ( فكرت شوية و قولت لازم اتغير عشان انفذ الي في دماغي ) يلا ننزل

نزلنا فتحت باب العربية الي ورا

محمد : انا رايح اجيب علبة سجاير و جاي

قعدت جمبها و هيا باين عليها الارهاق و جسمها خس و مش قادرة تفتح الكلام استنيتها لما تتكلم

شروق : بص يا احمد انا بعد ما فكرت حسيت اني غلطت و غلط كبير انا اسفة علي كل الي حصل

انا : خلاص سامحتك سلام

بفتح الباب عشان اطلع مسكتني بايدها

شروق : يا احمد عارفة اني اهنتك وعارفة ان الي حصل دا انت منبه عليه عشان ميحصلش بس انا حبيتك مش بايدي

انا : اديكي قولتيها نبهت عليكي بس خلاص انا مسامحك و تجربة و خلصت

شروق : احمد انا عايزاك ترجعلي تاني زي الاول انا مش بستيرح غير معاك

انا : ( قصدك مش بتتناكي كويس غير معايا ) صعب يا شروق نرجع تاني صعب

شروق : متقولش رأيك دلوقتي فكر الاول و رد بس اعرف اني ندمانة علي غلطي و مش حيحصل مني الغلط دا تاني

طلعت شقتي و انا بفكر اعمل ايه ارجلعها تاني ولا اقلب الصفحة ...

و بكدا انتهي الجزء اتمني ينال اعجابكم .

الي اللقاء في الجزء القادم .

تحياتي .

الجزء الثاني

نمت بعد ما فكرت كتير و قررت حاعمل ايه صحيت تاني يوم فطرت و لبست و روحت الشركة دخلت مكتبي طلبت قهوة و بعدها رنيت علي مكتب الاستاذ محمد ردت عليا ملك السكرتيرة
ملك : مكتب محمد باشا
انا : معاكي احمد مهندس الصيانة الاستاذ محمد وصل
ملك : لا لسه موصلش طمنا عليك يا هندسة ليك اكتر من شهر مجيتش الشركة
انا : ممكن لما يوصل الاستاذ محمد قوليلي
ملك : حاضر بس انا كنت عايزة اكلمك
انا : لما اجيله ابقي اكلمك
قفلت معاها و بصيت علي السيستم لقيته مفيش شكوي منه قولت استني محمد لحد ما يجي و اروح مصنع اغير نظام المكن فيه انا مغيرتش غير نظام مصنعين بس فاضل ٣ مصانع ، نص ساعة و ملك اتصلت و قالتلي محمد وصل روحت المكتب و قعدت علي كرسي قدام مكتب ملك
انا : افندم يا انسه ملك كنت عايزاني
ملك : كنت عايزه اتعذرلك عن الي حصل مني قبل كده
انا : انا نسيت الي فات خلاص
ملك : لا منسيتش ودا لانك بتكلمني رسمي اوي ممكن تقبل اعزمك علي غدي في اي مطعم
انا : موافق بس انا الي ادفع
ملك : موافقه
سيبتها و دخلت مكتب محمد بعد السلامات عن الاحوال
انا : عايز اعرف في شغل غير تغيير باقي نظم مكن المصانع
محمد : لا مفيش بس عايز اخد رأيك في منتج عايزين نعمله اعلان جديد عشان اعلانه القديم طول و عايزين نجدده
انا : طيب و قسم التسويق بيعمل ايه
محمد : مفيهمش واحد بيفكر بره الصندوق زيك
وراني المنتج و الاعلان القديم و كان اعلان بيتعرض ليه فترة في مصر كلها قولتله سيبني افكر شوية و طلعت من مكتبه روحت مصنع اغير نظامه و خلصت في ساعة و نص بعدها روحت مصنع تاني طولت فيه خد مني ساعتين و نص خلصت و راجع الشركة و انا و في السكة رقم غريب رن عليا
انا : الو مين معايا
ملك : انا ملك سكرتيرة المستر محمد
انا : ايوه مش ناسيكي انا في السكة و راجع الشركة
ملك : انا خلصت شغلي حستناك قدام الشركة لما توصل رن عليا
وصلت قدام الشركة و رنيت عليها
ملك : ايوه شايفاك انا في العربية الي قدامك
روحت و ركبت معاها و اتحركت بينا
انا : عربيتك دي
ملك : ايوه تحب نروح فين
انا : المكان الي يعجبك
روحنا مطعم غالي دخلنا طلبنا الاكل و اتكلمنا شوية
ملك : انا عايزه اعتذرلك عن سوء ظني بيك و معاملتي الي كانت وحشة
انا : يعني دلوقتي ظنك بيا اتغير
ملك : اكيد انت اثبت نفسك انك تستحق كل التقدير الي بتاخده من المستر محمد و الناس حاسداك عليه
انا : مين الي حاسدني
ملك : الموظفين في الشركة بالذات قسم التسويق
انا : سيبك منهم المهم انا مطلعتش نصاب زي ما كنتي فاكراني
ملك : طبعا و عشان كده بعتذرلك
انا : احكيلي بقي عن نفسك
ملك : انا والدتي متوفية من خمس سنين و والدي متجوز و عايش في الكويت شغال هناك و بيبعتلي فلوس كل شهر و انا ساكنه لوحدي و عايشة حياتي براحتي و اشتغلت عشان اضيع وقت بس كدا
انا : حلو انك تعيشي حياتك براحتك من غير مسؤليات او ارتباطات
ملك : دي احلي حاجة
حاسبت و دفعت كتير بس قولت يلا مش مهم ، روحت شقتي كلمت امي عشان تجس نبض والدي عشان اصالحه و كمان تزن عليه و قفلت معاها كلمت محمود شوية و بعده نور قالتلي جوزها مش موجود روحت عندها الشقة و بعد سيكشن سادي زي ما بتحب صحيت تاني يوم فطرت معاها و روحت شقتي اغير هدومي و روحت اخر مصنع غيرت نظام مكنه خلصت مشيت و روحت مكتب استاذ محمد في الشركة قبل ما ادخل اتكلمت مع ملك شوية و هزرت معاها و دخلت لمحمد
محمد : مهندسنا العبقري عامل ايه
انا : تمام انا خلصت تغيير نظام مكن المصانع الخمسة
محمد : كويس طيب فكرت في فكرة للاعلان الي قولتلك عليه
انا : ايوه ( قولتله عليها )
محمد: حلوه خلاص استني عشان تقولها لرئيس قسم التسويق
كلم ملك و خلاها تبعته و جيه
محمد : استاذ حمزه عايزك تسمع فكرة المهندس احمد للاعلان الجديد عشان تنفذها
حمزه : مينفعش كده يا محمد باشا واحد يدخل في شغلنا و هو مش فاهم حاجة
محمد : ( اتعصب و بيكلمه بنرفزه ) عشان انتوا مش عارفين تشوفوا شغلكم
حمزه : اسف يا محمد باشا بس مش حاقدر انفذ فكرته كده احنا بنتهان
محمد : الشغل مفيهوش اهانة الي ينفع للشغل يتعمل و لو مش عاجبك سيب الشغل
حمزه : تمام يا باشا استقالتي حتكون علي مكتبك في دقايق
محمد : و انا قبلتها
حمزه مشي و بعد ما محمد هدي شوية و فكر و انا طول الوقت ساكت
محمد : احمد انا عينتك رئيس قسم التسويق و مستشار الصيانة و مسؤول الصيانة انا حاجيب مهندس جديد
انا : بس انا مبفهمش في التسويق
محمد : هيا مش حاجة صعبة اي حد يقدر يشتغل في التسويق بس لازم يكون عنده مميزات و انا شايفها فيك
انا : اسف يا استاذ محمد بس خليني في الي بفهمه
محمد : بص يا احمد شغلك حيكون تدور علي افكار لتسويق المنتجات و تعقد اتفاقات مع شركات تانية عشان تتعاون معانا او تشتري منتجاتنا يعني حتسافر بلدان كتيرة عشان تتفق علي محلات لينا او اتفاقات مع شركات تانية عشان شتري منتجاتنا و معني كده حتسافر كتير و تشوف العالم
انا : ( فكرت شوية قولت فرصة اشوف بلدان و اتفسح ) بس معتقدش اني حانجح في المنصب دا
محمد : لا حتنج زي ما نجحت في الاول مبروك و مرتبك حيزيد ل ١٠٠ الف جنيه فكرتني مرتب الشهر الي فات انت مقبضتوش ابقي خلي ملك تديلك شيك المرتب هو عندها من فترة
انا : بس انا مشتغلتش الشهر الي فات كله
محمد : خلاص الكلام خلص يلا دلوقتي روح قسم التسويق استلم شغلك الجديد انا حابلغهم
طلعت من عنده و انا باين عليا المفاجئة خدت من ملك شيك المرتب و اديتها رقم حسابي عشان بيقا المرتب يتحول عليه علطول و قولت لازم ميبنش عليا المفاجئة و اتحكم في نفسي دخلت القسم كانوا بيتكلموا مع بعض وقفت في وشهم و قولت
انا : اهلا انا اسمي احمد **** رئيسكم الجديد ممكن تستغربوا اني اصغر منكم كلكم و ممكن تشكوا في كفائتي و دا حقكم بس دا حيتغير مع الوقت و دلوقتي حابب اقولكم عايزكم تنسوا اني رئيسكم طول ما احنا شغالين مع بعض احنا اصحاب نساعد بعض و الي عنده افكار يقول علطول و مفيش بينا حدود غير حدود الادب و الاخلاق و دلوقتي اتعرف بيكم
القسم كان متكون من ٥ موظفين باسم و وليد و محمد و سمر و نرمين في العشرين من عمرهم ما عدا وليد ٤٠ سنة ( مش مهم اوصافهم مش حنعوذها في القصة ) قعدت معاهم فهمت عندنا شغل ايه و قولتلهم علي الاعلان و خليتهم يتصلوا علي شركة الاعلانات عشان التصوير و قولتلهم يدرسوا سوق الاعلانات علي اليويتوب و مواقع التواصل الاجتماعي كلها و يقدمولي تقرير بكره و عرفت ان بكره جاي وفد من شركة المانية عشان نتفق و نمضي عقد نبيعلهم منتج معين للشركة

خلصت اجتماعي معاهم و دخلت مكتبي الجديد بحاول اقري الملفات كلها خلصت في العصر كنت جعان روحت مطعم اكل و فكرت لازم اشتري عربية جديدة روحت معرض عربيات عجبتني عربية كان سعرها متوسط دفعت تمنها و سيبتها لحد ما تتسجل و ارخصها بكره و روحت اشتريت كام بدلة عشان انا معنديش بدل و روحت البيت اتعشيت و لقيت شروق بترن عليا
انا : الو
شروق : ايوه يا احمد اخبارك ايه
انا : تمام
شروق : ها قررت ايه في موضوعنا
انا : ارجع علاقتنا تاني بس ليا شرطين
شروق : ( صوتها فيه فرحة ) اي حاجة انا موافقة
انا : لا لازم تسمعي اول حاجة مفيش حاجة بينا اسمها حب
شروق : موافقة ايه تاني
انا : اهم حاجة اكلم او اخرج او انيك اي واحدة براحتي ملكيش فيه
شروق : حاضر حاجة تاني
انا : قدامك نص ساعة و تكوني مستنياني في الشقة
شروق : اقل من نص ساعة و اكون في الشقة
لبست و روحت الشقة بعد اكتر من نص ساعة قبل ما اخبط كانت فتحت الباب
انا : ايه كنتي مستنياني ورا الباب
شروق : انت لسه حتتكلم ( شدتني لجوه و قفلت الباب و عايزة تبوسني وقفتها )
انا : لا النهارده حاعمل الي عاوزه انا ( عارف انها هايجة اوي بس قولت لازم انيكها زي ما نيكت ميرنا اول مرة عشان تعرف انها مش حتقدر تستغني عني )
شروق : انا هايجة يا احمد عايزه اتناك
انا : حتتناكي بس بطريقتي
قربت منها ابوسها ختها في بوسة طويلة كانت بتبوس جامد من هيجانها نزلت هيا ايدها عشان تمسك زبري رفعت ايدها الاتنين و بدأت امشي ايدي علي جسمها بهدوء مشيتها علي بزازها و نزلت لبطنها و سرتها و لكسها طلعت آه حلوة و نزلت عسلها من كتر هيجانها و انا لسه ببوسها مطولتش تحسيس علي كسها روحت حسست علي طيزها و طلعت لضهرها بعدين وقفت بوس و قعدتها علي كنبة الانتريه و بقلعها التي شيرت لقيتها لابسة سنتيانه حمرة بدأت ابوس رقبتها و هيا بتطلع اهات هادية نزلت لبزازها ابوسها من فوق السنتيانة و ابوس الي ظاهر منها و لحست بين بزازها طلعت بزها اليمين بدأت ابوسه من غير ما اروح لحلمتها و اقفش في بزها بايدي و لحست بزها من غير ما اقرب لحلمتها و بلحس بدواير حولينها و بعد شوية لحست حلمتها لقيتها طلعت اه طويلة و هادية و اعصابها سابت شفطها في بقي و اشدها بسناني و اعضها خفيف و روحت لبزها الشمال نفس الي عملته في البز اليمين عملته هنا ابوسه الاول و مقربش من حلمتها مع قفشي ليها و الحسه و في الاخر الحس حلمتها و اشدها بسناني و نزلت ابوس بطنها و سرتها و نزلت لحد اول بطلونها نزلت هيا ايدها عشان تقلعه ضربت ايدها خفيف و حوشت ايدها حسست بايدي علي كسها من فوق بنطلونها و بمشي ايدي لفوق و تحت
شروق : كفاية بقا تسخين عايزه اتناك ااااااه
انا : ( قربت من ودنا ) هوسس متتكلميش خالص استمتعي و بس
فكيت سوستة بنطلونها و نزلته و هيا رفعت وسطها خلعت بنطلونها لحد ركبتها كانت لابسة كلوت احمر برضه سبعة من قدام و فتلة من ورا مشيت ايدي علي كسها لفوق و تحت من فوق الكلوت و نزلت بوشي ابوس كسها
شروق : ااااااه كسي تاعبني ريحه بقي اووووه يا دكري انا شرموطتك انت
قلعتها كلوتها لحد ركبتها و مسكت زنبورها علطول بشفايفي
شروق : ااااااااه انت جامد اوي شرمطني اكتر
فضلت اشفط زنبورها ببقي و اشده و اعضه باسناني لحد ما جابت عسلها
شروق : اححححح انا جبت عسلي تاني مرة من غير ما اشوف زبرك حتي وحشني عايزه اشوفه

قومت مسحت وشي من عسلها بالتي شيرت بتاعها و بدأت افك زرار البنطلون و السوستة شافتني بعمل كده اتعدلت و حاشت ايدي و بدأت تقلعني البنطلون و هيا باصة عليا نزلت البنطلون و البوكسر مع بعض ساعدتها عشان اقلعهم خالص و هيا مسكت زبري و بتكلمه
شروق : اااااااه وحشتني يا حبيبي ( باسته ) انا مبقدرش استغني عنك ( باسته ) من ساعة ما قابلتك و انت مريحني ( باسته ) محدش ريحني زيك
فضلت تمسه و تلحسه بمتعة كبيرة عشر دقايق لحد ما انا سخنت نيمتها علي بطنها و رجليها علي الارض و دخلت زبري كله مرة واحدة
شروق : ااااااه بحبه اوي بيملي كسي اوففف نيك شرموطتك يا حبيبي
بدأت انيكها ادخل زبري جامد للاخر و اطلعه لحد راسه و ادخله جامد تاني
شروق : اوووووه حاسه انه حيطلع من زوري
زودت سرعة النيك جامد و انا بخبط طيزها في فخادي جامد
شروق : ااااااااه الحركة دي بتتعبني اووووه انا بجيب عسلي اححححح
جابت عسلها طلعته من كسها و حطيت مخدة تحتها و دخلت زبري في طيزها و بنكها جامد
انا : طيزك حلوة يا لبوة ضاقت شوية
شروق : اوووووف عشان زعلت انك مزورتهاش ليك كتير عايزاك تشبعها عشان متتكلمش معايا
كملت نيك طيزها بكل قوتي لحد ما جيبت لبني في طيزها
شروق : اححححح سخنين بيحرقوا طيزي
ريحت شوية اخد نفسي و دخلت الحمام استحمي و دخلت ورايا نيكتها تاني و طلعنا قولتلها
انا : عايز اشرب اي حاجة
شروق : في عصير جيبته في التلاجة اروح اجيبلك
راحت المطبخ و انا بسرعة قومت شيلت الكاميرات و كانت فاصلة شحن طبعا و شيلتها في جيب بنطلوني و لبست هدومي و جات شروق و شربنا العصير
انا : انا ماشي
شروق : طب نتقابل تناي امته
انا : حبقا ارن عليكي سلام
شروق : سلام
نزلت روحت شقتي غيرت هدومي و نمت صحيت علي المنبه و لبست بدلة و حطيت عطر و روحت عشان اجتماع الوفد الالماني وصلت قبل الاجتماع بنص ساعة قريت كل حاجة عن الاتفاق و دخلت الاجتماع قعدت علي راس طرابيزة الاجتماع و كانت علي يميني صاحبة الشركة الالمانية جاية بنفسها بصت عليا ببصة اعجاب ( اسمها هيلين في التلاتين من عمرها طولها حوالي ١٦٠ و وزنها ٦٠ جسم رياضي عود فرنسي مشدود لون بشرتها ابيض تلجي و ملامح وشها حلوة اوي شدتني ليها شركتها لسه جديدة مأسساها من سنتين و جات عشان تكبر شركتها اكتر بالاتفاقية مع شركتي )

الكلام بينا بالانجليزي عشان اللغة الي بنفهمها احنا الاتنين ( حاكتب الحوار عربي )
انا : اهلا بيكي يا مدام هيلين شرفتي مصر
هيلين : ميرسي بس انا انسة مش مدام
انا : ( قولت اجرب الكلام معاها بعد ما شوفت نظرة الاعجاب منها ) ازاي الجمال دا كله و لسه انسة هيا الرجالة اتعمت
هيلين : 😂😂 ميرسي الرجالة متعمتش بس انا ملقيتش الي يكملني و يفهمني
انا : كده فهمت اكيد الي عايزاه يكون ليه مواصفات نادرة عشان يكمل الجمال الي قدامي
هيلين : 😂😂 انت كلامك حلو بس انا مش بفكر في الجواز دلوقتي عايزه اكبر شغلي الاول
انا : ( قربت بوشي منها و بشم برفانها ) برفانك حلو اوي عاجبني من اول ما دخلت
هيلين : ميرسي ممكن ندخل في الشغل
انا : ( بعدت عنها و اتكلمت جد) ندخل في الشغل العقد حلو اوي بس عندي بند واحد عايز اعدله
هيلين : بند ايه
انا : السعر ممكن نزودهه ٢٠ % عن الي كنا اتكلمنا عنه ( كده هيا لسه كسبانة بس بنسبة اقل )
هيلين : كدا كتير طب احنا حناخد ايه مكان الزيادة دي
انا : ( قربت منها بصيت في عينها و بصوت هادي مع ابتسامة ) الي تطلبيه
هيلين : ( ركزت في عنيا اكنها بتتحداني ) اي حاجة
انا : الي تطلبيه
هيلين : خلاص بالليل في فندقي الساعة ٧ نتعشي مع بعض و اشوف طلباتي
انا : موافق جاي في ميعادي ( مسكت موبايلها خليتها تفتحه و حطيت رقمي و رنيت علي نفسي و هيا مبهورة بجرائتي ) دا رقمي حارن عليكي قبل ما اجيلك و اجيب معايا التعديل في العقد ( وقفت و بصوت عالي و انا مادد ايدي ) اتفقنا
هيلين : ( قامت و سلمت عليا ) اتفقنا
مشيت في وسط انبهار كل الي موجود و بسمة انتصار من الي شغالين معايا و انا نفسي متفاجأ انا قولت اضرب لفوق عشان انزل لزيادة متوسط مثلا ١٠ %
انا : وليد عدل السعر و زودهه ٢٠ % في العقد
وليد : اوك دا اعلي سعر اتفقنا عليه لحد دلوقتي
انا : في شغل تاني معانا
باسم : ايوه في الاعلان الجديد
اتفقنا علي حوار الاعلان الي حنصوره و كام حاجة تانية زي اعلانات مواقع التواصل الاجتماعي و اليوتيوب ، خلصنا كلام في الشغل و خدت العقد الجديد و طلعت روحت معرض العربيات خلصت كل اجراءات عربيتي الجديدة و اتسجلت باسمي و خت منه كرت لضابط في المرور عشان الرخصة عديت علي البنك صرفت شيك المرتب و حطيته لحسابي وروحت المرور و قابلت الضابط خلصلي كل الاجراءات و خدت الرخصة و بكدا بقت معاية عربية باسمي و مترخصة روحت بالعربية و ركنتها تحت العمارة ، طلعت كلمت امي اطمنت عليها و قالتلي والدي هدي شوية بس لسه مينفعش اكلمه دلوقتي فصلت معاها و كلمت نور
نور : الو يا سيدي
انا : اخبارك ايه
نور : طول ما انت راضي عني ابقي كويسة
انا : بقولك هيا شروق اتناكت من حد غيري
نور : هيا حاولت بعد ما اتخانقت معاك مع اتنين و حسيت انها عملت كده عشان تقول لنفسها زي ما خانك خونيه بس معرفوش يمتعوها زيك
انا : امممم فهمت و دا سبب من اسباب انها رجعتلي صح
نور : اعتقد كده يا سيدي غير انها بتحبك و لسه بتحبك بس مش عايزه تبينلك دا
انا : قوليلي يا نور مش شروق صاحبتك بتقولي كل حاجة عنها ليه حتي لو مسألتش
نور : بص يا سيدي انا لقيت نفسي معاك و ارتحتلك و منكرش اني معجبة بيك بس مش بحبك لاني بحب جوزي اكتر و عايزاك تكمل معايا عشان كده بقولك كل حاجة
انا : ماشي يا نور سلام ابقي اكلمك بعدين
نور : سلام
قفلت معاها ظبت المنبه قبل ميعادي بساعة و نمت صحيت علي المنبة لبست بدلة غير الي لبستها الصبح و ظبطت نفسي و اتعطرت و نزلت رنيت علي هيلين قبل ميعادنا بنص ساعة و قالتي حتلاقيني مستنياك روحت الفندق رنيت عليها كانت تحت في الريسبشن سلمت عليها خدتها و وديتها افخم مطعم في المحافظة اتغدينا و اتكلمنا في اي كلام و قولتلها
انا : العقد معاية في العربية تمضيه امتي
هيلين : لما تنفذلي الي عايزاه
انا : عايزه ايه اطلبي
هيلين : ( بابتسامة ) عايزه ادوق الطعم المصري
انا : و ماله تدوقيه بس ليه انا بالذات
هيلين : عجبتني و عجبني اسلوبك الجرئ
انا : طب يلا بينا في شقتي ولا في الفندق
هيلين : الفندق
انا : يلا
حاسبت و روحنا الفندق طلعت معاها و دخلنا اوضتها ختها في بوسة جامدة و ماشي بيها لحد السرير زقيتها عليه جامد بنقلع هدومنا احنا الاتنين و قالتلي
هيلين : عايزة اجرب قوة المصريين
قلعنا هدومنا و نمت عليها و ختها في حضني ببوسها بشفايفي و بصباعي بنيك كسها
انا : حوريكي قوة المصريين
نزلت علي بزازها قفشت بزازها الاتنين بايدي و امص في كل بز شوية و اعض حلماتها بس مش جامد
هيلين : ااااااه حلو اوي اوووووه
نزلت علي كسها الحسه بلساني جامد و صباعين في كسها بنيكها بيهم قومت حطيت زبري في بوقها مصته بسرعه و طلعته و نزلت دخلته في كسها مرة واحدة
هيلين : اوووووه اجمد عايزه احس بقوتك
بدأت انيكها بكل قوتي داخل طالع زي المكنة
هيلين : ااااااااه ايوه كده اااااه
نزلت عسلها و جسمها ساب قومتها و خليتها تفلقس لقيت قدامي خرم طيزها مفتوح و باين عليه اتناك كتير دخلت زبري في طيزها و بدأت انيكها جامد برده
هيلين : اوووووووه جميل اوي كمل كده
قربت اجيب لبني
انا : ااااااه عايزه لبني فين
هيلين : في كسي اووووووه
طلعت زبري من طيزها و حطيته في كسها مكملتش دقيقة و نزلت لبني في كسها
هيلين : احححححح سخن بس جميل
نزلت لبني و كنت خلاص مش قادر حاسس اني دايخ ريحت علي السرير و نمت من التعب ...

و كدا يكون انتهي الجزء الثاني اتمني ينال اعجابكم
الي اللقاء في الجزء الثالث

الجزء الثالث

وقفنا الجزء الي فات لما نمت من كتر الارهاق صحيت علي هيلين بتبوسني فوقت شوية

انا : الساعة كام

هيلين : ٩ الصبح

انا : ( اتنفضت ) ٩ الصبح انا اتأخرت علي الشغل

هيلين : مش حتفرق علي يوم المهم انا راجعة المانية النهارده طيارتي بعد ساعة قولت لازم اودعك قبل ما اسافر

انا : توصلي بالسلامة و عندك رقمي ابعتيلي علي الواتس و الفيس علي الرقم برده

هيلين : طبعا حاكلمك مفيش بوسه وداع

انا : فيه طبعا

بوستها بوسه طويلة

هيلين : انا بقول اسافر بكره و اقعد معاك النهارده

انا : ( كنت مرهق من المجهود الي عامله ليا كذا يوم ) وليه سافري مع الوفد الي جايه معاه احسن و نتقابل تاني اكيد

هيلين : اكيد انا خلاص اجازتي الجاية حاخدها في مصر معاك

لبست هدومي ودعتها و روحت شقتي استحميت و فطرت كنت حاسس بارهاق جامد نمت عشان افوق شوية صحيت المغرب مسكت موبايلي لقيت ناس كتيرة رنت عليا رنيت علي امي الاول اطمنت عليها خلصت معاها رنيت علي محمود

محمود : ايوه يا بضان

انا : تطلع النهارده

محمود : ماشي امته

انا : دلوقتي

محمود : تمام نتقابل فين

انا : اعدي عليك بعربيتي ن...

محمود : استني استني بايه عربيتك

انا : نسيت اقولك اشتريت عربية

محمود : و دي اشتريتها امته

انا : من يومين كده

محمود : و انت يا علق مقولتليش ليه مش بتلكمني علطول

انا : نسيت يا صاحبي عادي

محمود : طب مكلمتنيش ليه امبارح

انا : كنت مشغول في شغل بس ايه جامد

محمود : شغل و جامد لا انت تعدي عليا نلف بالعربية و تحكيلي

انا : تمام ساعة و اكون عندك

قفلت معاه كلمت شروق

شروق : الو يا احمد برن عليك من امبارح مش بترد قلقتني عليك

انا : كنت مشغول شوية في الشغل

شروق : محمد قالي انك مسكت منصب جديد و عامل شغل حلو في الشركة

انا : انا لسه ماسكه من يومين لسه معملتش حاجة

شروق : المهم انا كنت عايزاك الليلة نسهر مع بعض

انا : خليها وقت تاني يا شروق انا مش فاضي الليلة ( كنت عايز اهرب منها عشان الارهاق الي عندي )

شروق : ماشي يا احمد براحتك بس متنسنيش سلام

انا : حاضر مش حنساكي سلام

قفلت معاها رنيت علي الاستاذ محمد كان فرحان اوي بالصفة مع هيلين و الاعلان و اعتذرتله عشان مقدرتش اروح الشغل النهارده و هو قالي ابقي اروحله المكتب بكره قفلت معاه فتحت الواتس رديت علي الي كلمني ولبست و نزلت عديت علي محمود خدته و فضلنا نلف بالعربية شوية و روحنا كلنا و قعدنا علي كورنيش النيل نتكلم

محمود : قولي بقا كنت مشغول في ايه امبارح

حكيتله علي صفقة هيلين و طلبها

محمود : يا ابن المحظوظة المانية مرة واحدة انت ايه مش عاتق

انا : عشان نبرك دا انا تعبت و جسمي هبط

محمود : ما لازم يهبط انت مقضيها كل يوم ولا يومين مع حتة طرية و ايه فرز اول

انا : طب اكتم بقي بقولك انت ايه اخبارك اليومين دول بتحك مع مين

محمود : واحدة من الغردقة اهو بنتسلي

انا : يا ابني شوفلك شغلانة تلهي نفسك فيها و اهو ترحم بنات الناس

محمود : خليك في نفسك انت بس و سيبني في حالي انا مرتاح كده

انا : براحتك بس بعدين متطلبش مني حاجة

قضينا سهرتنا و روحته لبيته و روحت انا شقتي نمت و صحيت الصبح لبست و روحت الشركة دخلت مكتبي و نظرة غريبة من كل الي يقابلني قعدت علي الكرسي و طلبت قهوة و دخلي باسم مبتسم و برضه بنظرة غريبة طنشته

باسم : صباح الخير يا بشمهندس احمد

انا : صباح الخير و بلاش بشمهندس دي قولي احمد علطول

باسم : حاضر انا جهزت كل حاجة عن المواقع الي حنعلن عليها و قنوات اليوتيوب و صفحات الفيس و كمان الأسعار

انا : حلو اوي وريني كدا

فتحت الملف فضلت اراجع معاه و شربت قهوتي و خلصت معاه مراجعة الملف عملت اجتماع صغير في القسم و عرضناه عليهم و قسمت عليهم التواصل مع اصحاب المواقع و روحت مكتب استاذ محمد سلمت علي ملك انا و ماشي لقيتها بترد عليا و هيا مبتسمة و بتغمزلي وقفت و روحتلها

انا : ايه بقي سر الغمزة دي

ملك : دي عشان الي عملته في الست الالمانية دا انت طلعت نمس

انا : 😂 عشان كده كل الي في الشركة مركز معايا

ملك : كله عرف انك كلفت الست تحت باطك و ( غمزتلي ) خت منها الي عايزه

انا : طب و انتي رأيك ايه

ملك : زي ما قولتلك نمس بتعرف تتعامل مع اي حد حتي انا عرفت تتعامل معايا و خليتني احترمك

انا : 😂 طيب انا داخل للاستاذ محمد

دخلت قام من الكرسي و سلم عليا

محمد : اهلا اهلا بالنجم بتاعنا

انا : اهلا بيك يا استاذ محمد

محمد : استاذ مين دا انت الي استاذ

انا : 😂

محمد : كنت عارف انك حتعرف تتصرف بس متوقعتش الي عملته دا انت خليت الست تنزل نسبة مكسبها في الصفقة و بكلمتين و بي 😂 انت فاهم

انا : 😂 بس الكل استفاد مش كده

محمد : صح الكل استفاد و امبارح انا شوفت الاعلان طلع حلو اوي و اديتهم اذن ينزلوه في التليفزيون و ياريت متزعلش اني اتدخلت في شغلك

انا : و ازعل ليه دي شركتك و بعتذر عشان مقدرتش اجي امبارح الشغل كنت مرهق شوية

محمد : ما لازم يحصلك كده خف شوية و علي فكرة انا مقولتش حاجة لشروق عشان عارفها حتزعل

انا : عادي كنت قولتها مش حتفرق بس كنت عايز اسألك انت عادي معاك حوار شروق دا انا مفتحتش معاك الموضوع قبل كدا معاك

محمد : بص بعد الي حصلي كان قدامي اما اطلق شروق او استحمل الي بيحصل بس انا بحبها عشان كده بستحمل و عارف انها لسه بتحبني عشان كده بفكر فيها اكنها مريضة و بتاخد جلسات علاج طبيعي عشان تتعالج و متعامل علي كده و مبقتش ازعل بقي امر واقع

انا : انا شغال علي اعلانات علي النت اكتر عشان نجذب الشباب الي بتسخدم النت اكتر من التليفزيون

محمد : خطوة حلوة كمل فيها .. احمد كنت عايزك في موضوع كدا

انا : موضوع ايه

محمد : شخص اعرفه واقع في مشكلة و انت تقدر تساعده

انا : لو اقدر حساعده طبعا

محمد : هو رجل اعمال حد هكر اللاب توب بتاعه و خد منه حاجات مهمة و بيهدده بيها

انا : عايزني اهكره عشان اجيب الحاجة صح

محمد : بس اكيد الي هكره مخبي الحاجة في مكان تاني هو عايزك تهكره و لو قدرت تجيب الحاجة تمام و تعرف موقعه و هو يتصرف في النسخ التانية معاه

انا : طب ليه انا بالذات ممكن اي حد يساعده

محمد : بص حقولهالك من الاخر هيا صور مراته و هو صاحبي من زمان و جالي عشان اشوفله واحد ثقه بيفهم في الهكر و مفيش حد اكتر منك اثق فيه

انا : 😂 بس انت عارف وضعي يعني المفروض تخاف علي مراته مني

محمد : اصل فيه حاجة كمان

انا : ايه

محمد : بعد ما مراته عرفت اتخانقوا مع بعض و هو طلقها و كانت الطلقة التالتة

انا : فهمت يعني انا اخلصله المشكلتين في وقت واحد الهكر و ابقي محلل

محمد : بالظبط كده بس انا لسه مقولتلوش عليك غير لما توافق و طبعا ميعرفش علاقتك بشروق

انا : موافق طب هو مين اعرفه

محمد : ممكن هو المهندس حازم ***** صاحب اكبر شركة مقاولات في الصعيد

انا : عارفه طبعا دا ماسك اغلب مشاريع الدولة في الصعيد

محمد : هو دا و انت كده تخدمني انا و يبقا ليا واحدة عنده

انا : تمام امته بقا

محمد : انت الي تحدد

انا : النهارده احل حوار الهكر و بكره حوار المحلل

محمد : تمام استني اكلمه

كلمه و قاله عليا و انه واثق فيا و قاله حيجيلي باللاب بعد ساعة

انا : خلاص انا اشوف شغلي و لما يجي كلمني

محمد : ماشي يا احمد

طلعت من عنده روحت مكتبي و في دماغي اني كده حبقا عملت خدمة للمهندس حازم و يبقالي عنده خدمة لو عزته في حاجة و كمان ثقة استاذ محمد فيا اكترو كمان اجرب مزه جديدة و بتمني انها تكون حلوة بس دا مش هاممني اوي عشان الي بخطط اعمله في مستقبلي المهم روحت مكتبي و ركزت في الشغل لحد ما رن عليا محمد اروحله خدت اللاب بتاعي و وصله عشان اوصل اللابين ببعض روحتله دخلت المكتب قام عشان يسلم عليا

حازم : استاذ احمد اهلا سعيد بمعرفتك

انا : انا اسعد يا بشمهندس حازم

حازم : بلاش القاب خالص انت تقولي حازم و انا اقولك احمد

انا : ماشي استاذ محمد قالي علي مشكلتك

حازم : و هو قالي انه بيثق فيك

انا : دا شرف ليا

محمد : اسيبكم انا الف علي المصانع و حقول للسكرتيرة متدخلش حد عليكم

طلع محمد و قفل الباب

انا : ممكن بقا تقولي ايه الحاجة المهمة الي كانت علي لابك

حازم : بص انا حقولك و دا عشان الاستاذ محمد قالي اني اثق فيك و مش حاندم هيا صور لمراتي كانت عليه

انا : فهمت و زي ما قالي استاذ محمد انا عليا امسح الي علي جهازه و اعرفلك مكانه تمام

حازم : تمام

انا : هات لابك و تعال نقعد

خدت لابه و وصلته بلابي و بعد نص ساعة قدرت اخترق جهاز الهكر و بسرعة فتحت الصور اتعرف عليها حازم و خدت انا نظرة سرعة علي الصور من غير ما افتحها ( ست في الاربعين من عمرها جسم قمحي كيرفي من غير ترهلات باين انها محافظة علي جسمها بزاز متوسطة و طيز بارزة و حجمها متوسط و كرش صغير و متصورة بقمصان كتيرة و بيجامات بيت و في كل مكان و كل الاوضاع ) نسخت كل الصور علي لاب حازم و عرفت مكان الجهاز فين

انا : كل الصور عندك و ادي مكانه بالظبط حاجة تاني قبل ما افرمت جهازه

حازم : ايوه فيه فيديوهات كمان نسيت اقولك

انا : الفيديوهات حتاخد وقت في النقل انا افرمت الجهاز علطول افضل

حازم : خلاص ماشي و انا اتصل برجالتي يجبولي الكلب دا

فرمت الجهاز و هو اتصل برجالته و خلصت و قفلت لابي

انا : اي حاجة تانية يا حازم باشا

حازم : انت كده عملتلي خدمة كبيرة مش حنساها بس عايزك في طلب تاني استاذ محمد قالك عليه

انا : ايوه و قولتله بكره

حازم : خلاص ناخد ارقام بعض و بكره العصر افكرك و اقولك العنوان و علي بالليل تيجي

انا : خلاص اتفقنا

حازم : امسك دي مكافأة و شكر لمساعدتك ليا ( شيك )

انا : لا انا اسف مش حاقبلها

حازم : طيب ليه عايز ايه مقابل مساعدتك

انا : مش عايز غير يكون ليا عندك خدمة تساعدني فيها لو احتجتها

حازم : و انا مش حانسي و وقت ما تطلب خدمتك لو قدرت حساعدك سلام دلوقتي و بكره ارن عليك

انا : سلام

سلمنا علي بعض و روحت مكتبي كملت شغل و بعد نهاية الشغل روحت اتغديت و فتحت الموقع الي عامله لبرنامج الحماية لقيته انتشر اكتر و الي حملوه اكتر من الف شخص قولت لازم احسن البرنامج اكتر فكرت و بدأت اشتغل علي ميزة ان اي حد حاول يخترق جهازك تعرف موقعه حتي لو كان هكر محترف و قدر يخترقه تعرف مكانه و اشتغلت عليها ساعات برمجة و حملتها علي البرنامج مع تحديث للحماية و عملتله اعلان علي اكتر من موقع صرفت نص الي كسبته من الناس و فتحت الفيس اقضي وقتي شوية و موبايلي رن كان الدكتور ياسر صاحب والدي

انا : الو يا دكتره

ياسر : يلا مش تبطل اسلوبك دا مش بيعجبني

انا : 😂 عشان كده مش حبطله اخبارك ايه و الكلية عاملة ايه في الاجازة من غيري

ياسر : بتتحسن طول ما انت بعيد عنها انت بتقلبها خالص لما تكون موجود

انا : مش لازم نسيب بصمتنا برده يا دكتره ولا ايه

ياسر : سيبك من الهبل دا و خلينا في المهم انت امته حتصالح ابوك يلا

انا : ايدي علي كتفك انا بجس نبضه من امي و هو لسه مش عايز يسامحني

ياسر : ما انت عارف انه بيعمل كده عشان خايف عليك لتطلع زي اخوه و تبوظ

انا : فيه فرق برضه انا غير اخوه الي دماغه مش مظبوطة اصلا و رايحه منه من كتر الي بيبلبعه

ياسر : خلاص سيبك من اخوه و خلينا فيك ابوك بيحبك و حيصالحك بس لازم تيجي منك

انا : و انا عارف كدا بس هو مش مديني فرصة

ياسر : خلاص انا رايح بيتكم الليلة مع مراتي و بناتي و انت حتيجي معايا عشان تصالحه تمام

انا : تمام امته بقا

ياسر : ساعة كمان انت فين عشان اجي اخدك بعربيتي

انا : لا انا جاي بعربيتي

ياسر : اشتريت عربية و دي جبت فلوسها منين

انا : احكيلك لما اصالح ابويا بقولك انا حتقول لامي عشان تساعدنا

ياسر : حلو تساعدنا برضه

قفلت معاه كلمت امي و قولتلها كانت فرحانة و بتعيط قولتلها تمسك نفسها لحد ما نوصل و تعيط قدام ابويا عشان يصالحني اسرع قفلت معاها و لبست و اتعطرت و ركبت عربيتي رنيت علي الدكتور ياسر قالي خمس دقايق و اوصل استنيته لحد ما وصل ( كان معاه مراته و بناته الاتنين مراته عُلا ٤٥ سنة و شهد ١٩ سنة و رتاج ١٣ سنة و معاه احلام ٢٢ بنته الكبيرة بس دي متجوزة و مجتش معاهم ) طلعنا مع بعض رنينا الجرس فتح ابويا

بابا : ( ابويا كان مبتسم بس بعد ما شافني كشر ) ايه دا ايه الي جايبه معاك يا ياسر دا

ياسر : ابنك جاي عشان يصالحك

بابا : انا مليش عيال

ياسر : متنشفش دماغك انا عارف انه واحشك و هو كمان و جاي عشان تسامحه ( خبطني بجزمته )

انا : انا اسف يا بابا سامحني انا عارف اني غلطت

امي جات و كانت بتعيط

ماما : احمد ابني حبيبي وحشتني اوي يا حبيبي ( خدتني في حضنها ابويا بعد ما شاف امي لقيت نظرته اتغيرت )

بابا : خلاص مسامحك بس عشان امك الي بتبكي عليك علطول دي

ماما : تعال معايا وحشتني يا حبيبي

عُلا : طب مش يقعد مع الرجالة شوية

ماما : ابني واحشني لما اشبع منه الاول

انا : ماما اقعد مع الرجالة و بعد كده نقعد لحد ما تشبعي مني

قعدت مع ابويا و الدكتور ياسر و اتكلمت مع ابويا اكتر لحد ما سامحني و كأن محصلش حاجة و قولتلهم اني اترقيت و اشتريت عربية من مرتبي و اكلنا و اتكلمنا في مواضيع كتيرة لحد الساعة ١١ الدكتور ياسر و عيلته مشيوا امي خادتني من ايدي و دخلت بيا اوضتي قعدنا اتكلمنا مع بعض كانت واحشاني اوي دخل والدي اتكلمنا شوية و عرفتهم اني مأجر شقة و حافضل ساكن فيها كانوا زعلانين بس وافقوا و قولتلهم حاجي ازورهم علطول خدت السهرة معاهم و نمت في اوضتي بعد ما كلمت شروق الي رنت كتير و كلمت نور اتطمنت عليها و قالتلي النتيجة حتظهر بعد كام يوم وخدنا انا و محمود امتياز في مادتها قفلت معاها و كلمت محمود الي فرح عشان الامتياز و اني صالحت والدي نمت صحيت في الصبح بدري طلعت بعربيتي علي شقتي استحميت بسرعة و لبست و روحت الشغل فضلت شغال لحد ما خلصت علي الساعة ٢ روحت رنيت علي امي و اتكلمنا شوية و كانت فرحانة اني صالحت والدي و فصلت معاها اتغديت و رنيت علي شروق الي كانت زعلانة اني مجيتلهاش ليا فترة و دي جات في مصلحتي عشان اعرفها انه مش كل حاجة بمزاجها هيا بس و وعدتها بكره اكون عندي فصلت معاها و بعد العصر رن عليا حازم و عرفني عنوان الفيلا و الميعاد حضرت نفسي روحت للحلاق حلقت شعري و حددت دقني و رحت الشقة حلقت عانتي و استحميت و لبست كاجوال و حطيت عطر و روحت علي ميعادي الفيلا رنيت عليه قالي ادخل الباب مفتوح دخلت قابلني هو و دخلت معاه روحنا الصالون كان هناك اتنين المأذون و الاستاذ محمد قعدت و كتبنا الكتاب و جات مراته مضت كانت لابسة فستان طويل و واسع لونه بمبي بعد ما خلصنا مشي المأذون مع محمد و حازم قعد جمبي و كلمني انه حيجي بكره الصبح و معاه المأذون و الاستاذ محمد عشان اطلق و مشي و سابني مع مراته وحدنا فضلنا ساكتين شويه و بدأت انا الكلام

انا : انا اسمي احمد و انتي اسمك ايه

هيا : اسمي ولاء

انا : اسم جميل زيك بالظبط

ولاء : ميرسي

انا : ممكن اسأل ايه الي وصلكم انه يطلقك

ولاء : تقصد جوزي دا حوار طويل

انا : طب انا جعان ممكن بايدك الحلوة دي تجهزيلنا الاكل

ولاء : حاضر ( قامت و هيا مبتسمة )

شوية و ندهت عليا لقيتها حطت الاكل علي الصفرة

انا : يلا تعالي كلي معايا

ولاء : مرسي مش جعانة

انا : لا حتاكلي ولا عايزاني أكلك بايدي

ولاء : بجد مش جعانة

انا : ( مسكت ايدها و قعدتها علي الكرسي الي جمبي و هيا متفاجأة بجرأتي ) يبقا حأكلك بايدي مالك باصالي ليه كدا انا جوزك حتي لو لليلة واحدة

متكلمتش بدأت آكل و لما اكلتها اول مرة بقت تاكل لوحدها خلصنا اكل و قمنا انا روحت غسلت ايدي و هيا ودت الاكل المطبخ و بتغسل المواعين روحتلها

انا : سيبي المواعين دلوقتي مش وقتها خالص ( قربت منها و حضنتها من ضهرها ) ولا انتي عايزه تهربي مني

ولاء : مش كده بالظبط

انا : (زقيت زبري علي طيزها و قربت بوشي من ودنها اكني بوشوشها ) امال ايه

ولاء : اااااه كان نفسي اجرب الاحساس دا

انا : ( ببوس رقبتها و ودنها ) طب يلا مفيش وقت مقدمناش غير كام ساعة

ولاء : و انا عايزه اجرب زبر جديد

انا : ايه دا ما انتي جريئة اهو امال عاملة فيها القطة البريئة ليه

ولاء : ( لفت و بصت في عيني ) عشان كنت عايزه اعرف شخصيتك ايه و اتعامل معاك ازاي

دخلنا في بوسه كانت هادية في الاول و بقت جامدة طولنا خلصنا البوسة رفعتها علي طرابيزة في المطبخ و رفع فستاتها لوسطها كانت لابسة كلوت فتلة نفس لون الفستان شيلته علي جمب و دخلت بوس و لحس في كسها

ولاء : اااااه بتعرف تلحس اووووه زود لحس زنبوري عشان مجنني

انا : بس كده حاضر انا الي حاجننه

خدت زنبورها بين شفايفي و بدأت اشفطه و اشده بسناني مع عض بسيط و لقيتها مش بتنزل عسل لا دي كانت نافورة و اشتغلت

ولاء : اححححح انا جبت عسلي ااااااااه

انا كنت اتغرقت خالص كمية عسل كبيرة اوي مشفتهاش مع ست قبل كده نيكتها شوفتها علي مواقع السكس بس

انا : كل دا عسلك انتي بتضحكي عيلا و عملتيها علي وشي صح

ولاء : ( بتمسح وشي بفستانها ) 😂 لا دا كله عسلي انا بجيب بكميات كبيرة

انا : طب يلا مصي زبري

نزلت من الطرابيزة قلعتني البنطلون و البوكسر و انبهرت بزبري

ولاء : وااااو زبرك كبير اكبير من زبر الخول جوزي

خدت زبري لحس و بوس و هيا مستمتعة اوي بعدين رفعتها تاني علي الطرابيزة و رفعت فستانها و مشيت زبري علي شفايف كسها من غير ما ادخله في كسها

ولاء : لا لا لا مينفعنيش كدا ااااااااه انا شرموطة شهوانية و الحركات دي بتجنني اوففففف دخله علطول يا خول

انا : ( اتنرفزت و مسكتها من شعرها ) مبحبش حد يشتمني سامعة يا متناكة

ولاء : خلاص انا اسفة نكني بقي

انا : استحملي يا شرموطة

دخلت زبري كله مرة واحدة في كسها و هيا صرخت جامد

ولاء : ااااااااا انا اسفه انا اسفه انا مش متعودة علي زبرك الكبير ارحمني

انا : اسكتي يا شرموطة انتي تتناكي و بس

فضلت انيكها بسرعة خمس دقايق لحد ما تعبت قلبتها و خليت رجليها علي الارض و بطنها ساندة علي الطرابيزة و دخلت فيها زبري و بدأت انيكها بسرعة اقل و بحرك زبري في كل الاتجاهات

ولاء : اااااه انت فنان بتعرف تنيك انا بجيب تاني اووووه اححححح

طلعت زبري و لقيت حنفية نازلة من كسها علي الارض خلصت تنزيل عسلها دخلت زبري تاني و سرعت عشان انزل لبني لحد ما قربت انزل

انا : اااااه انا بجيب لبني عايزاهم فين

ولاء : هاتهم في بقي عايزه ادوقه

طلعته من كسها و دخلته في بقها اكني بنيكها لحد ما جبتهم في بقها و هيا بلعت لبني كله و نضفت زبري ريحنا شوية و شربنا عصير و قالتلي

ولاء : يلا نطلع علي اوضة النوم فوق

انا : يلا بينا

ولاء : عايزاك تشيلني لفوق

انا : 😂 مع ان جسمك كيرفي بس حشيلك

شيلتها لفوق و دخلنا الاوضة و رميتها علي السرير و نمت جمبها اخد نفسي شوية و لقيتها طلعت فوقي قلعتني القميص و بدأت تبوس فيا و انا ايدي بتقفش في بزازها جامد

ولاء : اي براحه علي بزازي

انا : هي زعلت خلاص قربيها من بقي عشان اصالحها

قربت بزازها من بقي و انا بدأت ابوسها و الحسها و اخد حلمتها في بقي كانت حلمتها كبيرة عجبتني كنت اكني باكلها في بقي و ايدي علي كسها و مدخل صباعين بنيكها بيهم

ولاء : ااااااه انت بتعرف ازاي تهيج الي معاك انت خبرة في النيك

في حركة سريعة قلبتها خليتها تحتي و بوستها بوسة جامدة و مرة واحدة دخلت زبري في كسها نيكتها بهدوء و ابوس بزازها و هيا بتطلع اهات بتهيجني اكتر

ولاء : ااااااه انا بجيب يا دكرى اووووه يا مكيفني

من ضغط عسلها طلعت زبري و هيا عسلها طالع زي النافورة جابت عسلها و جسمها ساب نيمتها علي جمبها و من وراها و دخلت زبري فضلت انيكها لحد ما قربت انزل لبني زودت السرعة و قبل ما اجيب لبني طلعته و جبتهم علي طيزها

ولاء : دي احلي ليلة قضيتها في حياتي لحد دلوقتي

ريحت جمبها اخد نفسي و قمنا ناخد دش مع بعض و نيكتها مرة كمان تحت الدش و روحنا نمنا علي السرير و هيا في حضني

انا : مقلتليش حكاية الصور و الطلقة التالتة

ولاء : اقولك حازم جوزي من حوالي سنتين كانت قلت شهوته للنيك و فجأة بقي بيحب يصورني في كل مكان و كل الاوضاع و لما سألته قال لما بيشوفها بيهيج اكتر و كان دا حقيقي شهوته زادت و حذرته اكتر من مرة لتقع الصور دي في ايد حد تاني قالي متخفيش حتبقي في لابي بس و كنت مستمتعة معاه عشان بقي بينكني اكتر و انا بقيت اتفننله في الصور و افكار اكتر و كمان فيديوهات لحد ما عرفت ان اللاب بتاعه اتهكر و بيتهدد بصوري اتخانقت معاه خناقة كبيرة و قولتله هو السبب و قولتله يطلقني و هو كان متعصب و متوتر فا طلقني و كانت الطلقة التالتة بعد ما هدي عرف هو عمل ايه لانه كاتب شركته و الفيلا باسمي و انا ام عياله حاول يصالحني مكنتش عايزه اصالحه بس عشان عيالي صالحته و التمن انه يستحمل انام مع راجل غيره ها فهمت

انا : فهمت بس فين عيالكم مشفتش حد فيهم

ولاء : ليهم اسبوع في الساحل الشمالي بيصيفوا و كنت رايحالهم امبارح بس عشان الي حصل اجلت سفري و ميعرفوش حاجة

انا : طب مش تيجي نعمل واحد كمان

ولاء : لا انا مش شباب زيك انا الليلة دي جيبت عسلي كتير و حاسة ان جسمي سايب خالص غير كسي الي ورم دا

انا : 😂 خلاص اظبط المنبه عشان اودعك بنيكة في الصبح قبل ما يجي جوزك

ولاء : ماشي

ريحت دماغها علي صدري و نامت و انا فكرت شوية في الي بيحصل لحد ما غلبني النوم ....

و كدا انتهي الجزء الثالث اتمني ينال اعجابكم

الي اللقاء في الجزء القادم

تحياتي

الجزء الرابع

نمت صحيت علي المنبه و صحيت ولاء و عملنا واحد تمام و دخلنا الحمام مع بعض مع بوس و احضان تحت الدوش خلصنا لبست هدومي و نزلنا فطرنا في المطبخ و قعدت في الصالون مستني جوزها و محمد و المأذون جات قعدت جمبي

انا : قومي يا ولاء اطلعي فوق مينفعش يجوا يشوفيكي قاعدة معايه

ولاء : ( نامت علي صدري ) و ماله انا عايزه جوزي يشوفني معاك و بعدين ينفع مودعكش انا حسيت معاك بحنية و رمانسية محستهاش طول حياتي غير انك نكتني نيكة العمر زي ما بيقولوا

انا : 😂 لا قومي مش عايز جوزك يتكسر قدامي يلا ( ضربتها علي طيزها )

ولاء : اييي براحة خلاص طالعة عشانك انت بس

طلعت لفوق و مفيش عشر دقايق وصلوا طلقتها و طلعت مع محمد

انا : استاذ محمد انا رايح شقتي اغير هدومي و اروح الشركة اسبقني انتا

محمد : براحتك و لو حاسس انك تعبان متجيش الشغل

انا : اغير و جاي الشغل سلام

كل واحد ركب عربيته و روحت شقتي غيرت بسرعة و نزلت ركبت عربيتي روحت الشغل اتأخرت نص ساعة دخلت مكتبي و طلبت قهوتي و بدأت الشغل لحد الساعة ١٢ محمد بعتلي روحتله كان عنده حازم بعد السلامات

حازم : احمد انا جيت اشكرك انك وقفت معايا في مشكلتي

انا : العفو انا تحت الخدمة

حازم : كنت عايز اطلبك في شغل

انا : اؤمرني

حازم : انا استأذنت من الاستاذ محمد انك تعملي سيستم جديد للشركة و كمان اجهزة الكمبيوتر الي في الشركة عشان تحميها من الاختراق و كمان اللاب بتاعي

محمد : و انا قولتله لو انت وافقت معنديش مانع

انا : ماشي موافق عايزني ابدأ امته

حازم : وقت ما تحب و امسك حساب شغلك من دلوقتي

طلع شيك مسكته كان بربع مليون جنيه

انا : دا كتير اوي الحساب ميزدش ع...

حازم : اقبله مني انا عارف انه زيادة بس الزيادة احسبها شكر علي وقفتك معايا و خدمتك الي عندي زي ما هيا لما تطلبها

انا : برده دا كتير و زي ما قولتلك مش عايز فلوس لمساعدتي ليك

محمد : خلاص يا احمد اقبل الشيك من المهندس حازم و اعتبر الزيادة عشان حتنفذله شغله بسرعة

انا : خلاص حاقبله و ابدأ بكره الجمعة عشان ابقي فاضي و معطلكش

حازم : تمام اتفقنا

روحت مكتبي و معايا الشيك كملت شغلي و روحت شقتي اتغديت و فتحت موبايلي لقيت ناس كتير رنت عليا منهم امي و محمود و شروق و ميرنا قولت اشوف حساب البنك معايا كام لقيت معايا ٥١٥ الف جنيه عرفت ان البرنامج ناس اشترته اكتر فتحت موقع البرنامج و فعلا ناس اكتر اشترته وصلوا ٥ الاف شخص و ناس اكتر بتجرب الاسبوع المجاني و تقييمه ٤.٨ من ٥ فرحت و اشتغلت عليه حاولت اضيف لغات اكتر و واجه جديدة للبرنامج ضفتهم للبرنامج و فكرت اعمل برنامج للموبايل قولت اخليه وقت تاني قفلت اللاب و كلمت امي قالتلي اني نجحت و اجيلها اقعد عندها شوية قولتلها جاي قفلت معاها نزلت اركب العربية و اروحلها و كلمت ميرنا و انا سايق

ميرنا : الو يا احمد

انا : ايوه يا ميرنا رنيتي عليا خير

ميرنا : كل خير و بعدين ما اكلمكش غير لو فيه حاجة

انا : خشي في الموضوع

ميرنا : حاضر هما موضوعين الاول نتيجتك ظهرت و جبت تقدير العام للسنة جيدا جدا مبروك

انا : ا*** يبارك فيكي و الموضوع التاني

ميرنا : ايه مش فرحان يعني

انا : قصدك مش متفاجئ انا عارف اني حاجيب جيد او جيد جدا

ميرنا : الموضع التاني كنت عايزاك انا و اسماء

انا : 😂 اسماء عادي كدا

ميرنا : ما البركة فيك بعد الليلة الي قضيناها مع بعض بقينا اكننا صحاب اكتر من دكتورة و معيدة و بقت متستغناش عني لانها حبت السحاق معاية

انا : 😂 ما لازم انتي مشيفاش نفسك دا جسمك خريطة جغرافيا

ميرنا : ( ضحكت بمرقعة ) 😂 طب قولت ايه معانا

انا : طبعا معاكم بس كام يوم كده عشان مشغول و ارن عليكي

ميرنا : تمام طب خد اسماء عايزة تكلمك

انا : 😂 ايه دا انتوا افتكرتوني لما كنتوا بتنيكوا بعض يا سفلة

ميرنا : 😂 طبعا لازم كل ما نبقي مع بعض نفتكرك دي كانت ليلة متتنسيش و اسماء من وقتها و متوحشاك

اسماء : ( خطفت منها الموبايل ) ايه يا احمد اخبارك ايه

انا : تمام يا دكتورة

ميرنا : ( بتتكلم جمب اسماء و بتضحك بمياعة ) 😂😂 دي مش اسمها دكتورة دي الشرموطة اسماء

اسماء : بس يا لبوة انتي اسكتي خليني اكلمه

انا : 😂 اللبوة ميرنا غيرتك يا اسماء و بقيتي جريئة

اسماء : عندك حق بس انت وحشتني اوي يا احمد تعبانة و عايزاك تريحني

ميرنا : قصدها كسها و طيزها تاعبينها من كتر لعبي فيهم 😂

اسماء : ( ضربت ميرنا ) بس بقا يا جزمة .. امتا بقا حقابلك

انا : 😂 انتوا بحالتكم دي لازم اقابلكم قريب .. زي ما قولت لميرنا يومين و اكلمكم

اسماء : ماشي بس مكان امان مش زي الي حصل المرة الي فاتت اه صحيح هي كانت مين و انت عملت ايه وقتها

انا : كانت صاحبت الشقة و بنيكها زيكم كدا وقتها بعد ما مشيتوا و اتخانقنا قطعت علاقتي بيها و من فترة جات تعتذر سامحتها و رجعنا لبعض تاني

اسماء : طب ايه رأيك تيجي في شقة ميرنا عايشة لوحدها

انا : انا دلوقتي عايش في شقة مأجرها لوحدي و حقابلكم فيها

اسماء : خلاص براحتك مستنيين مكالمتك

انا : تمام سلام

اسماء : تمام يا حبيبي

ميرنا : ( بتكلمني و بتعلي صوتها جمب الموبايل ) سلام يا مكيفني

اسماء : ( بعدت الموبايل من و دنها ) ايه يا وسخة ودني اتخرمت مش...

قفلت معاهم و انا بضحك اتغيروا كتير من اخر مرة كنت معاهم و بقوا روشين اكتر لازم ارتب معاهم ليلة حلوة كملت سواقة لشقة ابويا و رنيت الجرس فتحتلي امي دخلت كانت ام علي و ريهام موجدين سلمت عليهم

امي : وحشتني يا حبيبي

انا : ايه يا ماما انا كنت عندك من يومين بس

امي : وحشتني ال** مشبعتش منك المرة الي فاتت

ميرنا : ( حاطة وشها في الارض و مكسوفة ) مبروك يا احمد علي نجاحك

انا : ال** يبارك فيكي بس انتي عرفتي ازاي

امي : هي الي قالتلي انك نجحت

ام علي : دي كانت كل يوم تشوف نتيجتك من تليفونها و مشوفتش كانت ازاي لما عرفت نتيجتك يا خراااابي

ميرنا : ( ضربت امها بكعوها و وشها حمر اكتر ) بس بقا يا ماما

انا : 😂 عملت ايه

ماما : اقولك انا فضلت تتنطط و تصرخ و تقول احمد نجح احمد نجح 😂 زي المجنونة

انا : 😂 بتخيله في دماغي ليه يا خالتي مصورتيهاش

ريهام : كفاية بقا ( وشها بقي زي الطمام )

انا : مقولتليش عملتي ايه انتي

ماما : نجحت برده

انا : مبروك يا ريهام

ريهام : ال** يبارك فيك

انا : جبتي كام

ام علي : جابت جيد جدا بردوا بس مفرحتش زي ما فرحتلك

ريهام : ( ضربت امها تاني ) ما بس بقا ولا اسيبكم و امشي

انا : لا تسيبينا ليه بس كفاية هو كل ما تجتمعوا تحفلوا علي حد مرة عليا و مرة عليها

ماما : طيب نحفل علي مين احنا معانا غيركم

انا : ( خدت امي في حضني ) و انا مليش غيرك يا حبيبتي انتي الي مربعة في قلبي من جوه

ماما : حبيبي بس مفيش واحدة معايا جوه في قلبك

انا : لسه محدش استاهل انه يدخل معاكي قلبي

سيبت امي لقيت ريهام كانت مركزة مع حضني لامي و لما شافتني بصت في الارض ضحكت و حسيت قلبي اتحرك حسيت احساس حلو محستوش قبل كده

انا : انا عايز اكل ( مع اني مكنتش جعان )

ماما : حاضر انا مجهزالك اكل اقوم انا و خالتك نجهز الاكل قومي يا ام علي

ريهام : خدوني معاكم ( قايمة عشان تقوم )

انا : ( مسكت ايدها ) لا استني يا ريهام عايز اكلمك

ام علي : 😂 خليكي انتي يا حبيبتي

قامت امي و معاها ام علي

انا : تعالي نتكلم في البلكونة عشان نكون علي راحتنا

متكلمتش و قامت معايا علي البلكونة

انا : مبروك يا ريهام جيد جدا تقدير حلو اكيد ذاكرتي كتير

ريهام : ( باصه في الارض ) ال*** يبارك فيك

انا : ( مسكت وشها بايديا الاتنين و رفعتها تبص في وشي ) انتي ليه علطول باصه في الارض لما بكلمك

ريهام : معرفش مش قادرة ابص في عينيك

انا : انا عارف ليه

ريهام : ( ركزت في عينيا جامد و بصوت واطي ) ليه

انا : عشان بتحبيني

ريهام سمعت كلامي وشها حمر و كانت عايزة تمشي مسكها بايدي

انا : استني مقولتلكيش عايزك في ايه

ريهام : ......

انا : بصي يا ريهام انا حقولهالك انا ...

ريهام : ( باصة عليا بتركيز جامد ) انت ايه

انا : انا معجب بيكي و مشدودلك

ريهام : ( حسيتها فرحت ثانية و بعدين سرحت تفكر شوية )

انا : فاهمك بتفكري في ايه انا حقولك و اريحك اولا انا مش بحب بت تانية ( فرحت ) اسمعي للاخر بصي احنا من قبل ما نخش المدرسة و احنا مع بعض علطول و بنلعب مع بعض و ملاحظتش اعجابي بيكي بس بعد ما مشكلة الدكتور علي حصلت حسيت ان قلبي نغزني ان حد زعلك و حاسس اني عايز اقتله و وقتها عرفت اني معجب بيكي و مشدودلك و زاد الاحساس دا مع الوقت و النهارده اتأكدت من الاحساس دا

ريهام : ( بتبكي من السعادة ) ياااااه يا احمد اللحظة دي مستنياها من سننين اخيرا

انا : لا لسه يا ريهام انا قولت معجب و مشدود ليكي مش حب بس دا ليه اسباب

ريهام : ( بتسأل باهتمام ) اسباب ايه

انا : اول سبب اني شايف انك انسانة نقية زي النور الابيض النقي لسه طفلة زي ما انتي بتحبي الضحك و المقالب و اللعب

ريهام : انا ممكن اتغير

انا : افهمي و متقاطعنيش دا مش عيب بالعكس دا ميزه حلوه اوي بس دا محسسني اني مستاهلكيش انا يا ريهام مش زي ما انتي متخيلة ملاك لا انا ليا غلطات و طباع وحشة اوي و سودة و خايف اقرب منك اطفيكي

ريهام : و انا راضية ملكش دعوة

انا : اسمعي و تاني سبب اني لو حبيت اتجوزك لسه بدري انا مستقبلي قدامي و ببنيه احسن من ما اتخيلت و محتاج وقت

ريهام : ( بتبصلي في عينيا بنظرة طفولية خطفت قلبي ) و انا حستناك حتي لو العمر كله

انا : ( كلامها دا خلي قلبي يدق جامد ) مش حتستحملي غلطاتي وحشة اوي

ريهام : اهم حاجة لما نبقي لبعض ميكونش حد معايا في قلبك و غير كده انا راضيه

انا : كلامك دا هزني يا ريهام طب بصي لينا قعدة نتكلم فيها و اقولك علي وشي الوحش لو وافقتي عليه يبقا نكمل مع بعض

ريهام : و انا موافقة من دلوقتي و متقبلة ( دخلت في حضني ) ياااااه نفسي في الحضن دا من زماااان

حضنتها و حسيت ان قلبي عايز يطلع من مكانه اتأكدت اني حبيتها و عشقتها كمان

ماما : يلا يا وا... ( شافتنا في حضن بعض و مندمجين نزلت دموعها و هيا مبتسمة )

انا : ( سيبت ريهام بسرعة لما جات امي بس بعد ايه خلاص عرفت ) 😂 خلاص شوفتينا اهمدي بيقا و بتبكي ليه

ماما : ( لسه بتدمع و ابتسامتها كبرت ) من فرحتي يا حبيبي من فرحتي يا ام علي يا ام علي تعالي بسرعة

انا : 😂 ادينا مش حنسلم يا ريهام عجبك كدا

ام علي : ( جات ) ايه في ايه .. ( لقت امي بتبكي و ريهام عنيها حمرا من البكا ) ال*** بتبكي ليه انتي و هيا

ماما : احمد و ريهام كانوا بيحضنوا بعض دلوقتي

ام علي : ( بكت هيا كمان ) انتي تقصدي الي فهمته

ماما : ايوه هو الي فهمتيه

لقيت ام علي بتزغرت

ام علي : لولولو.... ( حطيت ايدي علي بقها )

انا : بس بقا بلاش تفرجوا الناس علينا و ايه دا كلكوا بتدمعوا يلا اغسلوا وشكم عايز اكل ولا اسيبكم و امشي

ريهام : لا تمشي ايه حنغسل وشنا يلا معايا

خدتهم معاها يغسلوا وشهم و كلنا بنضحك علي ريهام رجعوا قعدنا علي الصفرة كلنا و قعدنا قدام التليفزيون بنضحك و نهرز و فهمتهم ان لسه مفيش حاجة بس هما مقتنعوش و كانت شروق شغالة رن و انا مبردش

ماما : ما ترد يا احمد علي الي بيرن عليك

انا : بصراحه مش عايز اعكر مزاجي

ام علي : طب اقفله او اعمله صامت

انا : مقدرش يمكن يرن عليا حد عشان الشغل

شروق مبطلتش رن قومت روحت اوضتي عشان اكلمها

انا : ايوه يا شروق

شروق : ايه يا احمد مش عايز ترد عليا ليه

انا : قاعد عند امي و مش عايز ارد قدامها

شروق : طب مش جاي ولا ايه الساعة ٧ انا مستنياك في شقتي من بدري

انا : مش حاقدر اجي الليلة

شروق : يعني ايه مش حتقدر تيجي انت ليك كتير مجتليش

انا : الليلة مش فاضي قاعد مع امي و ضيوف

شروق : لا تيجيلي انا مش قادرة اصبر

انا : شروق انا متفق معاكي براحتي لما اعوزك اجيلك ولا نسيتي

شروق : منسيتش بس انت وحشتني اوي

انا : قصدك وحشك زبري ... طب خلاص جاي شويه كده

شروق : خلاص مستنياك و مش حارن تاني

قفلت معاها و انا مزاجي اتقلب بعد ما كنت مبسوط طلعت ليهم

ماما : مالك طالع متعصب كده ليه

انا : ما قولتلك بلاش ارد اهو اتعكننت انا ماشي ورايا مشوار

ريهام : اشوفك امته

انا : اكلمك بالليل اتني بتسهري

ريهام : ايوه طبعا

انا : خلاص استني مني مكالمة بالليل بعد ما اخلص المشوار و احدد معاكي وقت المقابلة الي قولتلك عليها ( شاورت لامها ) دا بعد اذن ابو علي و خالتي طبعا

امي و ام علي باصين علينا اكنهم بيشوفوا فيلم رومانسي

ريهام : لسه مصمم علي الي في دماغك .. خلاص مش حنام غير لما ترن عليا

طلعت من البيت ركبت عربيتي و روحت لشروق كنت متدايق من الي عملته بس برضه عارف انها شهوانية و مستحملش اسيبها كام يوم عرفتها اني متدايق نيكتها جامد و نزلت لبني مرتين مرة في كسها و مرة في طيزها روحت من عندها علي الساعة ١١ دخلت شقتي استحميت و عملت نسكافيه و رنيت علي ريهام و قولتلها اننا نطلع يوم الاحد بعد العصر و اتكلمنا شوية في ذكرياتنا و الي حصل بعد ما مشيت من عندهم و انا فرحان و مش عايز اقفل معاها فضلنا نتكلم لحد اذان الفجر قفلت معاها و نمت صحيت قبل الجمعة بساعة فطرت و صليت و بعد ما صليت رنيت علي حازم و قولتله اجيله دلوقتي قالي تعال روحت هناك كان الامن بس دخلوني بعد ما شافوا بطاقتي و دخلت بدأت بسيستم الشركة كان معايا نسخة من سيستم شركة محمد غيرت الواجهة و مفتاح السيستم الخلفي و طبعا الباسورد استنيت لما جيه حازم و كتبه هو و اجهزة الكمبيوتر شوفت الي عايز سوفت و حطيت عليهم برنامجي للحماية و عملت كده مع اللاب بتاعه برضه خلصت كل حاجة و قعدت معاه نتكلم

حازم : يعني البرنامج الي حطيته علي الاجهزه حيحميها من الاختراق

انا : بص مفيش جهاز يقدر يحميك ١٠٠ في المية من الاختراق بس البرنامج دا مستوي حمايته حلوة و بيتحدث كل شوية عشان الحماية بس ميزته بتعرف مكان الي حاول او قدر يخترقك بالتحديد ( مقولتلوش انه برنامجي عشان مش عايز حد يعرف لسه )

حازم : دي ميزة حلوة اوي بس مش مشهور يعني

انا : عشان لسه جديد هو شركة جديدة ابتكرته و من تجربتي برنامج حلو بس هو بتشتريه بفلوس

حازم : دفعت فيه كام

انا : حاجة بسيطة مش غالي

حازم : و السيستم

انا : بس هو نفس مستوي حماية السيستم الي عند استاذ محمد

حازم : كده تمام اوي معلش تعبتك معايا

انا : مفيش تعب دا شغلي

سلمت عليه و روحت اتغديت و كلمت ريهام ساعتين كده و كلمت ميرنا اقولها بكره حستناها عندي في شقتي الساعة ٤ قفلت معاها كلمت امي و بعدها نور و بعدين محمود طلعت معاه نلف لحد الساعة ١١ بالليل و روحت شقتي نمت

صحيت علي المنبه روحت الشركة اشتغلت و عرفت ان بعد اسبوع فيه سفرية للامارات عشان نختار مكان فرع جديد في مدينة العين و نتفق علي بنائه و انا مسافر رئيس الوفد بصفتي رئيس قسم التسويق و التعاقدات خلصت شغل نزلت عديت علي صيدلية اشتريت لاول مرة حباية فياجرا عشان اعرف اسد مع اللبوتين الي جايين روحت شقتي اتغديت و استحميت لبست شورت من غير بوكسر و تي شيرت و خدت حباية الفياجرا قبل ما يجوا و مستني ميرنا و اسماء و وصلوا في وقتهم فتحتلهم الباب و دخلوا كانت ميرنا لابسة فستان وردي شيفون بحمالات للركبة مجسم جسمها برازها الكبيرة الي ظاهرة نصها و بروز طيزها الجبارة و اسماء لابسة جيبة سودة فوق الركبة و بلوزة حمرا

انا : ( فاتح ايدي و مبتسم ) اهلا بالشرموطين منورين شقتي المتواضعة

ميرنا : ( حضنتني و باستني بوسه سريعة ) انت الي بتنور اي حتة بتكون فيها

اسماء : ( حضنتني و باستني بوسه اطول من بوسة ميرنا ) بنورك يا حبيبي بس شقتك مترتبة انا قولت عايش لوحدك حنلاقي شقته مقلوبة خالص

انا : دا لاني بحب حاجة اسمها الترتيب و بحب المكان الي اكون فيه يكون نضيف

ميرنا : طب فيه حد بيجي ينضفلك شقتك

انا : ايوه مرات البواب كل اسبوع بتنضفها و بديها الي فيه الخير

ميرنا : طب بلاش مرات البواب و نيجي انا و شرموطتي الدكتورة اسماء و نضفها و تدينا الي فيه 😂 لبن

اسماء : 😂 فكرة حلوة يا بت ها قولت ايه يا احمد

انا : اممممم سيبوني افكر المهم دلوقتي يلا نقضي ليلتنا دي و بلاش تضييع وقت

حضنت كل واحده بايد و مشيت معاهم للتليفزيون شغلت اغاني رقص عليت الصوت و خليتهم يرقصوا بهدومهم بدأوا يرقصوا و رقصهم هيجني اوي قومت معاهم ارقص و افعص في اي حاجة تطولها ايدي لحد ما تعبنا و قعدنا علي الكنبة نريح خدت ميرنا في وصلة بوس جامدة و تفعيص في بزازها الكبيرة و اسماء لما لقيتنا بنبوس بعض نزلت علي زبري الي كانت الفياجرا اشتغلت و زبري شادد اوي و احمر

اسماء : حاسه ان زبرك كبر يا حبيبي

نزلت عليه مص و لحس و عض اكنها بتقولي و انا احسن منها بدلت مكانهم و خدت اسماء في بوسه طويلة و بفعص في بزازها لحد ما انا خلاص استويت خليتهم يقلعوا هدومهم هما الاتنين و خليت ميرنا تلحس كس اسماء قلعت انا هدومي و بليت ايدي و حطيتها علي كس ميرنا و دخلت زبري علطول و ميرنا صرخت

ميرنا : اااااااه انت زبرك تخن ليه كدا اوووووه حاسة ان كسي اتفلق نصين

اسماء : لو مش عاجبك اوعي يدخله في كسي انا

ميرنا : اوووووووه هو تاعبني بس حلو اووووي ااااااه نيك كمان يا دكري

بدأت في وصلة نيك عنيفة لكسها و هيا صوتها بيعلا قامت اسماء و نزلت تحتينا و بقت بتلحس كس ميرنا و الي يظهر من زبري لحد ما ميرنا قربت تنزل عسلها

ميرنا : ااااااه انا بجيب عسلي مش قاااادرة اححححح

نزلت عسلها و اسماء الشرموطة لحسته كله و بلعته طلعت زبري من كسها اسماء فهمت علطول جات جمبها و سندت بايدها علي الكنبة و فلقست بطيزها و بتحرك طيزها يمين و شمال روحت قربت منها و دخلت زبري في طيزها الي كانت ديقة علي زبري

اسماء : ايييي مكنتش متوقعاه هنا

انا : ( ثبت ) يعني اطلعه

اسماء : لا تطلعه ايه كمل مع انه واجعني اوي

نيكتها جامد برضه و هيا بتصوط و مستمتعة برضه و كان صويتها مالي المكان

ميرنا : وطي صوتك يا شرموطة

اسماء : اااااه مش قاااادرة طيزي اتفشخت خلاص

انا : يعني اطلعه

اسماء : لا كمل كمل اوووووه انا بنزل عسلي اححححح

نزلت عسلها و ريحت جسمها علي الكنبة و لسه زبري في طيزها طلعته من طيزها مسحته و دخلته في كسها

اسماء : ااااااه عارف انا حاسه اني طايرة في السما

نيكت كسها لحد ما نزلت تاني طلعت و قعدت علي الكنبة كنت تعبت بس لسه منزلتش لبني

انا : يلا يا ميرنا دور طيزك عايزك تنيكي طيزك بنفسك

ميرنا : بس كدا انت تؤمر

لفت و ادتني ضهرها و بدأت تدخل زبري في طيزها روحت ماسك وسطها بايدي و مدخل زبري اسرع في طيزها

ميرنا : لا لا لا يا احمد مش كده براااااحه انا حاسه انه ملاها المتناكة دي اااااه

انا : طب يلا نيكي نفسك و انا حساعدك

بدأت تطلع بطيزها لفوق و تنزل و طيزها الكبيرة بتترج قدام عينيا كانت بتهيجني اكتر كانت كل ما تنزل اشدها بايدي لتحت جامد و هيا صوت اهاتها يعلا اكتر و طيزها تتهز اكتر لحد ما جابت عسلها و قعدت علي زبري

ميرنا : خلاص انا مش قادرة تعبت انت ايه مجيبتش لحد دلوقتي

انا : عشان واخد فياجرا

ميلتها علي جمبها و كملت نيك في طيزها و هيا وشها لوش اسماء و بدأوا يبوسوا بعد لحد ما قربت انزل سرعت جامد و طلعته و قعدوا علي ركبهم جمب بعض قدام زبري و جيبت لبني علي وشهم هما الاتنين نزلت لبني و ريحت علي الكنبة شوية و اسماء و ميرنا بيبوسوا بعض و يلحسوا لبني من وش بعض و اسماء نضفتلي زبري من اللبن و قامت جابتلنا عصير شربناه و قعدنا نريح شويه و بعدها دخلنا الحمام مع بعض ناخد دش و كان صوت ضحكاتهم و مياعتهم عالي اوي مفيش دقيقتين و لقينا جرس الشقة بيرن جامد و حد بيخبط علي الباب جامد كلنا اتوترنا بس انا مسكت نفسي و روحت لبست بسرعة شورت و طلعت افتح الباب لقيت .....

و كدا يكون انتهي الجزء الرابع اتمني ينال اعجابكم

الي اللقاء في الجزء القادم

تحياتي

عاش يا غالي قريت القصة دي قبل كدا فالمنتدي القديم و لسه زي ما هيا عظمة استمر انت بس في التنزيل المتواصل
welcome back bro

• عجبني
عاش يامعلم

• عجبني
انا قريت القصه من اولها وعجبتني بس حسه اني قرتها قبل كده بس مش فاكره أو قصه شبها بس بتوفيق
.
سعيد انها عجبتك
القصة انا كنت ناشرها ف المنتدي القديم و دلوقتي بعيد نشرها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش يا غالي قريت القصة دي قبل كدا فالمنتدي القديم و لسه زي ما هيا عظمة استمر انت بس في التنزيل المتواصل
welcome back bro
.
تسلم يا غالي علي كلامك الجميل
متستمر في النشر و قريب حتنزل قصة جديدة
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Hitman 47 و ناقد بناء
الجديد أمتي

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، VIROUS و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة