NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هوبا الشرموطة

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا هبة انا عندي شهر صرتبحب احط الخيارة في ثقب طيزي دايما وبخليها في طيزي كثير يعني انا في البيت دايما الخيارة في طيزي يعني بحزها صرت اكثر من 12 سلعة انزعها لما ادخ للحمام وارجعها( بعد ما انطف طيزي كويس)
مشكلتي صرت لازم دايما اخز الخيارة في طيزي لان لما انزعها وايقى بدونها طيزي بتخرج ريحة وحشة كذا صرت لازم احطها وحتى صرت اخرح بها للشارع.. في حل او دواء او اي شيء؟

• عجبني
التفاعلات: سالب عراقي85
الصراحه مشكله غريبه جدا اول مره اسمع عنها فى حساتى وتقريبا مفيش حاجه كده فى الدنيا

• عجبني
التفاعلات: ماندى و فكرى
  • عجبني
التفاعلات: Alwnsh
فيه حالتي طيزي بتخرح ريحة وحشة
ممكن الموضوع يكون ليه علاقه بمشكله فى الجهاز الهضمى عندك هو اللى مسبب الغازات دى لكن علميا مفيش المشكله دى

فيه حالتي طيزي بتخرح ريحة وحشة
اصل المستقيم والامعائ الغليظه كل وظيفتها انها تنقل فضلات الانسان مش اكتر وغير مسئوله بالمره عن اصدار اى غازات هيا قناه ناقله ليس الا

ممكن الموضوع يكون ليه علاقه بمشكله فى الجهاز الهضمى عندك هو اللى مسبب الغازات دى لكن علميا مفيش المشكله دى
ممكن راح اشوف الطبيب بس يمكن يتكشف عليا يشوف حلة مشتقيمي و يشوف طيزي واسعة وانا مو حبه دا الموضوع

• عجبني
التفاعلات: احمد الفاشخ و Moheb sex
ممكن راح اشوف الطبيب بس يمكن يتكشف عليا يشوف حلة مشتقيمي و يشوف طيزي واسعة وانا مو حبه دا الموضوع
مش لازم دكتور ممكن دكتوره ست ايه المشكله لما تبقى واسعه تلت اربع ستات الارض مفتوحين ايه المشكله يعنى عادى

مش لازم دكتور ممكن دكتوره ست ايه المشكله لما تبقى واسعه تلت اربع ستات الارض مفتوحين ايه المشكله يعنى عادى
لامو عادي ممكن يغتصبني اصلا وممكن يهددني يقول امي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
لامو عادي ممكن يغتصبني اصلا وممكن يهددني يقول امي
وهيا لو دكتور ست هتغتصبك ازاى اصلا وليه تروحى عن دكتور فى المنظقه اللى عايشه فيها ممكن تبعدى عن الممنطقه اللى انتى منها

• عجبني
التفاعلات: احمد الفاشخ
وهيا لو دكتور ست هتغتصبك ازاى اصلا وليه تروحى عن دكتور فى المنظقه اللى عايشه فيها ممكن تبعدى عن الممنطقه اللى انتى منها
انت ما بتعرف محتمعنا ممكن دكتوره ست تغتصبني وامي عندها دكتور ممكن اروحلو

• عجبني
انت ما بتعرف محتمعنا ممكن دكتوره ست تغتصبني وامي عندها دكتور ممكن اروحلو
الصراحه انا عمرى متعرضت لموقف مشابه بالعكس كل الدكاتره اللى روحتلهم بيحفظوا سر المرضى بتوعهم
بس اتمنى مشكلتك تنحل باقصى سرعه

• حبيته
التفاعلات: هوبا الشرموطة
قولتلك من الاول هضرك

• عجبني
دي نتيجه انك بتستخدمي الخيار وبتوسعي الفتحه بقيتي مش حاسه بالغازات اللي بتخرج منك وكتم الغازات بالخيار هو اللي عمل ليكي المشاكل دي كلها بطلي موضوع الخيار زي ما قولتلك قبل كده

انا هبة انا عندي شهر صرتبحب احط الخيارة في ثقب طيزي دايما وبخليها في طيزي كثير يعني انا في البيت دايما الخيارة في طيزي يعني بحزها صرت اكثر من 12 سلعة انزعها لما ادخ للحمام وارجعها( بعد ما انطف طيزي كويس)
مشكلتي صرت لازم دايما اخز الخيارة في طيزي لان لما انزعها وايقى بدونها طيزي بتخرج ريحة وحشة كذا صرت لازم احطها وحتى صرت اخرح بها للشارع.. في حل او دواء او اي شيء؟
لازم تقللي
ومع الوقت تتعودي والريحه تروح

قدام شوي راح تواجهي مشكله اكبر

• عجبني
التفاعلات: The_Wander
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم تراجعي دكتور ضروري صار عندك توسع بفتحة الشرج.
بالايام بتصير تنزل فضلات بدون متحسي عاحالكوتاني شغلة الخيارة طول الوقت محطوطة لاتنسي الشرج مليء بفضلات وجارثيم تعمل تخمرات للخيار وتصدر ريحة

• عجبني
التفاعلات: The_Wander
حلك بسيط، شيلي الخيارة، ولا تخرجي بره البيت لمدة ثلاث أسابيع، هتلاقي خرم طيزك رجع طبيعي

• حبيته
التفاعلات: هوبا الشرموطة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%