NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه رأيك مهم جدا "ايوه انت متستغربش"

Mr. Berlin

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالي فترة مش كبيرة اوي ومش قصيرة يعني نشط معاكو عرفت ناس كويسة كتير وجدعان وناس بجد اتخدعت فيها وكنت بعزها من صميم قلبي بس ميستهلوش..
المهم قولي انت بقا "ايوه انت يلي قريت البوست عارفك زعلان مني عشان كده عملت البوست عشانك"
اي رأيك فيا واخدت عني فكرة ايه اول معرفتني وهل دلوقتي الفكرة اتغيرت ولا لا وحتى لو زعلان مني قولي اصالحك ع العام عادي جدا ..مش حابب حد يكون زعلان مني وقابل الرأي السلبي لو هو فعلا بالسلب احاول اغيره ....

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
نتابع في صمت 🤐

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
  • عجبني
بقالي فترة مش كبيرة اوي ومش قصيرة يعني نشط معاكو عرفت ناس كويسة كتير وجدعان وناس بجد اتخدعت فيها وكنت بعزها من صميم قلبي بس ميستهلوش..
المهم قولي انت بقا "ايوه انت يلي قريت البوست عارفك زعلان مني عشان كده عملت البوست عشانك"
اي رأيك فيا واخدت عني فكرة ايه اول معرفتني وهل دلوقتي الفكرة اتغيرت ولا لا وحتى لو زعلان مني قولي اصالحك ع العام عادي جدا ..مش حابب حد يكون زعلان مني وقابل الرأي السلبي لو هو فعلا بالسلب احاول اغيره ....
انا مش تعملت معاك علشان احكم علي تصرفاتك وغير كده ممكن في ناس في حقيقه غير اللي في منتدي 😐

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و Mr. Berlin
ده عالم افتراضي
و ياريته عالم

على العموم مش ممكن اخذ إنطباعات من كلام مكتوب

و ما تهتمش بكلام مكتوب او انطباع عنك من موقع زى ده

• حبيته
و لا اعرفك 😅
بس معتقدش انك ك برلين زعلتني

• الموضوع ده يدعو للتفكير
ده عالم افتراضي
و ياريته عالم

على العموم مش ممكن اخذ إنطباعات من كلام مكتوب

و ما تهتمش بكلام مكتوب او انطباع عنك من موقع زى ده
احترم كلامك يا صديقي
وشكرا علي نصيحتك ❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
بصراحه متعملناش قوي

• حبيته
ايوه طب اخدت انطباعك الاول عني ايه
بصراحة كنت بكره فيك انك بتكلم مني عالعام وتقولها تعمل ايه وما تعملش ايه
بس مع الوقت اكتشفت انك كويس وعاقل عكس ناس كتير هنا

• حبيته
بصراحة كنت بكره فيك انك بتكلم مني عالعام وتقولها تعمل ايه وما تعملش ايه
بس مع الوقت اكتشفت انك كويس وعاقل عكس ناس كتير هنا
منى اختي واقرب حد ليا هنا ومقصدش اني اقولها تعمل اي ومتعملش اي انا بقترح عليها وهي القرار ليها ..
شكرا لإطرائك عليا و****❤️

بص هو انا متكلمتش معاك قبل كده او اعرفك فاهم بس احنا بنتكلم من ورا شاشه محدش شايف حد كلنا بنكتب وكلنا بنمثل كلنا عايزين نبقو حلوين انا مثلا لو واحد دخل ثلي انته كذا وكذا وكذا سواء شكر او مش شكر انا مش هاخد علي كلامه لان انته متعرفنيش اصلا فاهم قصدي ف مثلا واحد هنا دلوقت هيقولك مثلا انته اجمد واحد ف الكوكب اشطا يسطا ع راسي واحد تاني هيقولك مثلا افرض مع انه مش هيحصل انته ابضن واحد ع الكوكب برده اشطا الاتنين اساسا مبينك ومبينهم سطرين كتابه يعني صباح الفل احنا ف منتدي الواد عايز يبقا ابو ددمم خفيف اللي البنات مقطعه شرايينها عليه البنت كذالك البنت الفشيخه فشخوله اللي مفيش فحلمه بزها حلمتين تانيين يعني كلنا بنتبسط او بلاش بنتبسط برده احنا بنملي وقت فراغنا مش اكتر..فاهم قصدي اللي هو صباح العسل وبتاع مع احترامي لكل شخص قال رايه ف الكومنتات اللي يحكم علي الشخص او يقول انطباعه فيه يبقا معاشره في الشارع في البي في الشغل اي ان كان ع الاقل ع النت يعم بس كل حاجه ع المكشوف فاهمني بس ده رأيي الشخصي اللي ملهوش اي لازمه❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و Mr. Berlin
انطباعي عنك انك جدع ومكافح فى حياتك ومحترم.. وانشائك للبوست دا خلاني احترمك اكتر

• حبيته
بص هو انا متكلمتش معاك قبل كده او اعرفك فاهم بس احنا بنتكلم من ورا شاشه محدش شايف حد كلنا بنكتب وكلنا بنمثل كلنا عايزين نبقو حلوين انا مثلا لو واحد دخل ثلي انته كذا وكذا وكذا سواء شكر او مش شكر انا مش هاخد علي كلامه لان انته متعرفنيش اصلا فاهم قصدي ف مثلا واحد هنا دلوقت هيقولك مثلا انته اجمد واحد ف الكوكب اشطا يسطا ع راسي واحد تاني هيقولك مثلا افرض مع انه مش هيحصل انته ابضن واحد ع الكوكب برده اشطا الاتنين اساسا مبينك ومبينهم سطرين كتابه يعني صباح الفل احنا ف منتدي الواد عايز يبقا ابو ددمم خفيف اللي البنات مقطعه شرايينها عليه البنت كذالك البنت الفشيخه فشخوله اللي مفيش فحلمه بزها حلمتين تانيين يعني كلنا بنتبسط او بلاش بنتبسط برده احنا بنملي وقت فراغنا مش اكتر..فاهم قصدي اللي هو صباح العسل وبتاع مع احترامي لكل شخص قال رايه ف الكومنتات اللي يحكم علي الشخص او يقول انطباعه فيه يبقا معاشره في الشارع في البي في الشغل اي ان كان ع الاقل ع النت يعم بس كل حاجه ع المكشوف فاهمني بس ده رأيي الشخصي اللي ملهوش اي لازمه❤️
ضحكتني ف كلامك 😂😂
رأيك فوق دماغي احترمه واحييك عليه شكرا للتنويه الجميل ده❤️

انطباعي عنك انك جدع ومكافح فى حياتك ومحترم.. وانشائك للبوست دا خلاني احترمك اكتر
شكرا جدا ليك
تحياتي لك❤️

• عجبني
التفاعلات: kemet
ضحكتني ف كلامك 😂😂
رأيك فوق دماغي احترمه واحييك عليه شكرا للتنويه الجميل ده❤️
منتش سالك ضحكت علي حلمه بزها😂
بس بجد ده اللي بيحصل يعني وقدامكم انا مقولتش حاجه من بره😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%