NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه رأيك مهم جدا "ايوه انت متستغربش"

هفتقدك اوي يا دندش❤️
تسلم يا برلين ..بس تصدق انا مش هفتقد اى شخص هنا غير شخص واحد بس ..والباقى اخواتى هفتقدهم بس حياتنا هتكمل من غيرهم ..وهما هيفتقدونى وحياتهم هتكمل من غيرى ..واللى كانوا عاملين فيها ملايكة وهما فى الاصل شياطين هفتقدهم بردوا عارف ليه هيوحشنى تمثيلهم كانوا مسلين اوى
اشوف وشك على خير يابرلين ومتنساش تغير النظارة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ماستر مالك و Mr. Berlin
على قدر عطائك يفتقدك الآخرون يامرام
روعة الإنسان ليست بما يملك
بل بما يمنح..
فالشمس كتلة من نار...
لكنها أعطت الكون أجمل مالديها فلا غنى عنها..
وبعض الناس كمفاتيح الذهب
يفتحون كل قلب بحسن معاملاتهم..
وروعة وكرم أخلاقهم
فالأخلاق هي الروح التي لا تموت وبجد هنفتقدك لاني منحتينا الكثير ❤️❤️
المنح على قدر المحبة

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️ و Mr. Berlin
تسلم يا برلين ..بس تصدق انا مش هفتقد اى شخص هنا غير شخص واحد بس ..والباقى اخواتى هفتقدهم بس حياتنا هتكمل من غيرهم ..وهما هيفتقدونى وحياتهم هتكمل من غيرى ..واللى كانوا عاملين فيها ملايكة وهما فى الاصل شياطين هفتقدهم بردوا عارف ليه هيوحشنى تمثيلهم كانوا مسلين اوى
اشوف وشك على خير يابرلين ومتنساش تغير النظارة
بتمنالك السعادة والنجاح رضا **** ..
اوعدك هحاول اغيرها

• حبيته
التفاعلات: Maram Said
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المنح على قدر المحبة
صدقيني واحنا حبناكي ممكن متكلمتش معاكي بس بجد هنفتقدك بابتوفيق في حياتك وخدي بالك من نفسك ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin و Maram Said
بقالي فترة مش كبيرة اوي ومش قصيرة يعني نشط معاكو عرفت ناس كويسة كتير وجدعان وناس بجد اتخدعت فيها وكنت بعزها من صميم قلبي بس ميستهلوش..
المهم قولي انت بقا "ايوه انت يلي قريت البوست عارفك زعلان مني عشان كده عملت البوست عشانك"
اي رأيك فيا واخدت عني فكرة ايه اول معرفتني وهل دلوقتي الفكرة اتغيرت ولا لا وحتى لو زعلان مني قولي اصالحك ع العام عادي جدا ..مش حابب حد يكون زعلان مني وقابل الرأي السلبي لو هو فعلا بالسلب احاول اغيره ....
يسطا انتا سرقت فكرتى انا كنت ناوى اعملها كمان يومين 🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin
يسطا انتا سرقت فكرتى انا كنت ناوى اعملها كمان يومين 🙂😂
انت اتأخرت بقا 😂😂
حاول تبتكر حاجه جديده بقا😂😂

بقالي فترة مش كبيرة اوي ومش قصيرة يعني نشط معاكو عرفت ناس كويسة كتير وجدعان وناس بجد اتخدعت فيها وكنت بعزها من صميم قلبي بس ميستهلوش..
المهم قولي انت بقا "ايوه انت يلي قريت البوست عارفك زعلان مني عشان كده عملت البوست عشانك"
اي رأيك فيا واخدت عني فكرة ايه اول معرفتني وهل دلوقتي الفكرة اتغيرت ولا لا وحتى لو زعلان مني قولي اصالحك ع العام عادي جدا ..مش حابب حد يكون زعلان مني وقابل الرأي السلبي لو هو فعلا بالسلب احاول اغيره ....
مبدأيا انا معرفكش بس باين من اسلوبك انك حد كويس واتمنى تكون عند حسن ظن الناس بك
انا شوفت حوارات كتير في المنتدى هنا مكنتش اتوقع انها تحصل وزعلت على ناس اتعمل فيها مواقف مش كويسه
ولذلك بختصر من الناس هنا وبحاول قد ما اقدر متعمقش في الكلام مع حد

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
مبدأيا انا معرفكش بس باين من اسلوبك انك حد كويس واتمنى تكون عند حسن ظن الناس بك
انا شوفت حوارات كتير في المنتدى هنا مكنتش اتوقع انها تحصل وزعلت على ناس اتعمل فيها مواقف مش كويسه
ولذلك بختصر من الناس هنا وبحاول قد ما اقدر متعمقش في الكلام مع حد
حبيبي يا صديقي كلامك فوق دماغي..

اما بالنسبة للحورات لا تشغل عقلك بها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%