NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Santa سانتا

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
7 مارس 2024
المشاركات
15
مستوى التفاعل
79
نقاط
375
الجنس
ذكر
الدولة
دماغي
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصه جديده
منقوله ومضاف عليها احداث + في بعض الاحداث متعدله
هسيبك تعيش مع القصه


الجزء الاول

اسمي طارق عمري 27 سنه ساكن في القاهرة ولكن الاصل من محافظه وجه بحري مش متجوز لظروف ماديه وبتفرج علي سكس كتير ومقضيها عشرات من حوالي 3 سنين كان لي اخ بنته هتتجوز بيجهزها فانا عندي شقه في القاهرة وعايش حياتي كلها هنا مش بنزل غير مناسبات فقط اعياد افراح اموات ههههههه اهو مناسبات وبس وعلاقتي محدوده مع اخواتي المهم اخويا قال لي اختك مع مراتي هتجيي عندك ومعاهم شيماء علشان يجيييو شويه حاجات لزوم تجهيز البنت من العتبه قلت ماشي وانتي مش هتيجي قال لاء علشان عندي محصول زرع هيتلم ومش فاضي وخليك معاهم قلت له حاضر .... المهم تاني يوم وصلو واتصلو بيا نزلت قابلتهم سلمت علي اختي ومرات اخويا وشيماء بنت اخويا عادي مافيش في دماغي حاجه اخدتهم وروحنا الشقه قلت ليهم ريحو دلوقت وبكرا ننزل الصبح نشوف عايزين ايه غيرو واختي جهزت الاكل وتمام مافيش مشاكل دخلت اوضي قلت اسيبهم براحتهم فتحت اللاب كالعاده افرج علي سكس ولسه بلعلب في زبري علشا اضرب عشره لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي ما تيجي تقعد معنا برا احسن مرات اخوك تقول انك مضايق اننا هنا مسكت نفسي وقلت ماشي مرات اخويا عندها 28 سنه صغيره وجسمها فرس بيضه جدا ووشها زي الاجانب لبست ترنج وطلعت قعدت معاهم نجيب حواديت مش شرق وغرب ونضحك ونهزر وانا لقيت نفسي بركز علي جسم مرات اخويا ولقيت طيز واقفه مالاش حل وزبي بدء يقوم روحت رافعه في دكه البنطلون بس مش قادر امسك نفسي الصراحه قلت اطللع اشرب سيجاره في البلكونه خرجت برا ومسكت زبري العب فيه قلت انزلهم شويه لسه لقيت شيماء جايه تقف معايا وهتهري في الكلام سكت شويه ولقت اختي ومرات اخويا جم علي البكونه فبوسع ليهم وبلف لقيت طيز مرات اخويا في حضن زبري وطيزها واقفه ووعامله زي فلقه القمر حسيت ان زبري رشق حوووو رجعت لورا واكني ما حصلش حاجه قعدو شويه وبعدين ددخلو ينامو ونا تفكيري في طيزها دخلت الحمام ضربت عشره وخرجت ونممت والصبح صحينا فطرنا ونزلنا علي العتبة هي قريبه مني ومش بنزلها كتير المهم طبعا العتبة والموسكي زحمه مووووت شيماء بنت اختي في جسم امها المهم اختي مشيت ادمنا ومرات اخواي ورايا وشيماء ادمي وانا ورا شيماء واحنا في الزحمه ايدي جات علي طيز شيماء لقيتها ناعمه كانت لابسه فستان وتحتيه اندر وحسيت بالاندر بايدي ركزت مع طيزها شويه بايدي وبعدها لم بدانا ندخل الزحمه كان زبري بدء يقف كنت بحك زبري في طيزها ومرات المس بززاها وهي عادي او مش واخدها بالها المهم كنت هجت وخلاص هتفرتك لقيت طيز امها ادامي اتحركت وراها وقمت ماسكها من وسطها اكني بحجز عليها علشان الزحمه وشديتها علي زبي هي حست وبصت ليا وابتسمت شويه ووشها كدا كدا احمر من الحر وبياضها وبدات اي فرضه تيجي المس طيزها او طيز شيماء حوالي 5 ساعات علي كدا حك ولمس ابزاز واطياز خلصنا قالو كفايه كدا النهارده وبكرا نكمل الحاجه علشان الحاجات الا معانا كتير شيلنا الحاجه ومشينا روحنا الشقه اختي جات فاصله قالت انا هدخل انام وانتي يا شيماء انتي وامك جهزو الغدا او ريحيو شويه يبقي نقوم نجهزو سوا قلت ليهم انا هنزل اجيب اكل جاهز انتو .... شيماء لقيتها بتقولي ياعمو خدني معاك يابنتي خليكي قالت لاء هنزل معاك المهم واحنا نازلين لقيتها بتقولي احنا عايزين ننزل السوق تاني علشان عايزه اشتري حاجه ونسيت علي السريع كدا قلت يابنتي زحمه قالت لاء علي السريع مش هنأخر المهم نزلنا تاني وعمال افكر في دماغها عايزه ايه المهم لقيتها بتقرب من الزحمه وانا وراها والبنت بترمي نفسها عليا بصيت ليها وضحكت اول مره تاني مره عملتها قصد فهمت ان البنت مبسوطه بكدا قربت منها وقلت لها كدا مش هينفع ضحكت وقالت طب خلاص ماشي وماشترتش حاجه قالت يلا نجيب الاكل وضحكت ومشينا روحت جبت الاكل ورجعنا علي البيت لقيت امها نايمه علي بطنها في الصاله دخلت غيرت وهي دخلت صحتها امها وجدهزواالكل واختي صحيت واكلنا وكل اووحد شاف مكان تريحي فيه دخلت اوضتي شويه لقيت شيماء تخبط ودخلت عمو بتعمل احاجه قلت لها لاء قالت معلهش هنشر غسل في البلكونه الصغيره علشان امي بتنشر هنا والحبال مش هتقضي دخلت البكون عندي صغيره الا في الاوضه شيماء لابسه عبايه وطيزها شفطها قمت وقفت وراها من بعيد وقلت هشوف هتعمل ايه ماقربتش قمت قربت انا ولمتسها لمسها خفيفه كدا ورجعت تاني هي بدات تتحرك وتجيب طيزها عندي وتقرب من زبري قربت انا حضنتها وهي مميله ثواني وسبتها خلصت وهي خارجه بتتبسم بصيت ليها وبنظره معناها استني وقفت قربت منها ولمست شفايفها وبوستهها في خدها وخضنتها وقلت ليها روحي دلوقت حد يدخل خرجت وقفلت الباب





وخرجت وانا قلت اريح جسمي شويه من تعب اليوم اختي بتنادي عليا هتشرب قهوه قلت لها لا هنام شويه وجيت انا جسم شيماء وامها واطيازهم مش عايزين يروحو من دماغي وزبري بدء يشد تاني ضربت عشره ونمت صحت علي الساعه 9 تقريبا خرجت لقيتم قاعدين في الصاله مشغلين التلفزيون قلت لشيماء اعملي قهوه قعدت شويه في البلكونه ولعت سيجاره وجابت القهوه وانا دماغي في كوكب تاني ونفسي انيك كل طيز فيهم مليون مره شويه وقلت هنزل اتمشي شويه بدل ما نا قاعد كدا هتجنن نزلت بتاع ساعتين ورجعت لقيت كل نايم دخلت اوضتي وغيرت لقيت شيماء بتقول محتاج حاجه ياعم اعملها قلت لها لا شكرا وببص لقيت البنت لابسه عبايه هتفرتك جسمها قلت في سري يخربيت الجمال الا في جسمك بصيت ليها بابتسامه وقلت ليها اي الجمال دا ياشيماء يابخته ضحكت بكسوف كدا وقالت هعملك قهوه قلت لا بلاش علشان مش عايز اسهر المهم لقيتها دخلت المطبخ هتعمل عصير قلت ليها الخلاط هيصحي الا نايمين بلاش دخلت البلكونه عندي في الاوضة لقيت الباب بيخبط وهي داخله بتقولي مش جالي نوم وانا كنت لسه هفتح اللاب قلت ليها تعالي اقعدي البلكونه دي بتشيل كرسي واحد بس صغيره جات وقفت وطلعت الموبيل بتاعها وكانت بتكلم صحبتها في البلد وبتحكي لها علي جباته وناقص ايه وحورات بنات وهي واقفه ووميله علي سور البلكونه بصيت علي طيزها ولقيت نفسي بفكر احك زبري في طيزها بس متردد او خايف يمكن الا حصل كانت مش واخده بالها بس لو اتكرر وعملت حاجه ورد فعلها هيكون ايه هتبقي مصيبه لقيت سخونه في زبري لسه عايز يقوم ويفرد نفسه قمت من علي الكرسي وقلت لها اقعدي وهي بتتلكم داست علي كتفي وقعدت علي حرف الكرسي فلقه طيزها مقسومه علي الكرسي وطيزها في كتفي وانا قاعد وهنا بدء زوبري يقف دخلت ايدي من البنطلون ورفعته في الدكه علشان ما يظهرش انه واقف خلصت مكالمه وميلت علي سور البلكونه وانا لفيت ايدي وحطيتها علي ضهرها بالراحه وبدات انزل لحد ما وصلت لطيزها لمس خفيف بس طيزها سفنح ميه ناعمه جدا والعبايه شده عليها صح وبدانا ندردش في اي حاجه وانا ايدي بتلمس طيزها بس بحذر بحرك ايدي ناجيه السور بتاع البلكونه وايدي خبطت في بزازها حسيت انها مش لابسه برا ( سنتيانه ) كررت الحركه تاني بس ثبت ايدي ثواني علي بزاها من تحت باطها وعملت نفسي هقوم وحكيت زوبري في طيزها وانا بقف قلت ليها انا رايح الحمام دخلت الحمام هتجنن من جسم البنت ضربت عشره علي السريع وخرجت لقيتها راحت نامت وانا دخلت نمت وتفكيري في شيماء وجسمها الا هيجننني نمت وصحينا الصبح قلت ليهم هنزل الشغل ووهيجلكم بدري علشان نكمل الحاجه الا هتشتروها نزلت وانا ماشي كل شويه ابص لاي طيز وعايز احك في واحده ماشيه في الشارع روحت الشغل وحوالي الساعه 2 كدا لقيت اخويا بيتصل حسيت ان اتكهربت خفت يكون البنت قالت ليه حاجه او مراته رديت اخبارك ايه قال انا جيت خدت العيال ونزلنا نجيب الباقي هتاخر ولا جاي قلت لاء هجيلك دلوقت نزلت من الشغل اتصلت عليه انتو فين قال احنا في شارع عبدالعزيز بنحمل الحاجه جايب عربيه نص نقل وبيحمل الحاجه بتاع الكهربا والمطبخ عديت عليهم كانو خلصو قال هنطلع علي عندك نجيب باقي الحاجات طلعنا نزلنا باقي الحاجات قال هاخد اختك وام شيماء وانت بكرا تجيب شيماء وتيجي علشان هنودي الفرش بعد بكرا قلت له ماشي .. خدهم ومشيو وانا قلت لشيماء تعالي نطلع فوق نشوف بقا هنتغدا ايه قالت انا اصلا اتهلكت نزلنا وابويا بيجري ويجرينا وراه قلت لها طب اطلعي وانا هجيب غدا سريع كدا واجيلك روحت جبت فراخ مشويه وكفته ورجعت دخلت لقيت ملكه جمال في الشقه البنت مش لابسه طرحه ولفه شعرها زي ديل حصان مع جمالها والعبايه الا لابسها رووووووووعه بصيت ليها بقولها صاروح ارض جو ضحكت بقولها اول مره اشوف بشعرك من زمان قالت بقا ابويا وتحكمات امي ام انا عارفك عم فرري ههههههههههههههه قلت لها عادي ادلعي يومين لحد ما الا هياخدك يعلمك من جديد ههههههههههه قالت لا بنت اخوك مسيطره ضحكنا وفرشنا الاكل واكلنا ودخلت تعمل القهوه وانا دخلت اغير ولبست شورت وتي شيرت وقعدنا في الصاله بنتفرج علي التلفزيون الجو كان حار شويتين مشغلين المروحه بس مش جايبه هوا اصلا وهي عماله تأفف من الحر قلت ليها ادخلي خدي دش يفوقك شويه والبسي عبايه واسعه قالت ماشي بس العبايات الا معايا كلها كدا وبتضحك قلت ليها تي شيريت وبنطلون قالت معنديش وضحكت قالت هاخد من عندك قامت دخلت عندي اخدت شورت اهو اصلا مايوه واسع وتي شيريت ودخلت الحمام وشويه ليقيها بتنادي بتقولي ناولني فوطه علشان الا هنا ابتلت دخلت جبت فوطه وبناولها ومن الفتحه لقيت جسم البنت نار ضحكت وقفلت الباب وانا خرجت الشيطان ماسك زبري بيقولي متعديش النهارده الا وانت زبرك في طيزها دقيقه وخردت ولابسه التيشيرت والشورت جات بصيت ليها وبضحك بقولها كنتي هاتي بنطلون قالت ماهو مافيش حد غريب ههههههههههههههه



ببص علي التي شيرت لقيتها حلمات بززها ظاهره من التيشيرت عرفت انها مش لابسه سنتيانه انا قاعد علي الكنبه وهي جات قعدت في االارض تنشف شعرها وتسرحه وضهرها ليا بتقولي عندك سشوار قلت لها لاء قامت وقفت ادام المروحه ويلت تنشف شعرها وطيزها مفلقسه ادامي زي الا بتقولي نيكيني في طيزي شويه خلصت وجات قعدت جنبي وانا كنت فارد جسمي شويه كدا بدانا نتكلم ونفتح في مواضيع من شرق ومن غرب لقيت نفسي عايز انام او عايز اهرب منها قلت لها انا هريح شويه هنا وانتي لو حابه تنامي ادخلي جوا قالت لاء انا اصلا هفرد هنا الجو حر جابت مخده ونامت في الارض وانا علي الكننبه عملت نفسي هنام وطفيت التلفزيون الجو بقا ضلمه نايمه علي جنبها ضهرها ليا وانا علي الكنبه نزلت رجلي وقربتها من طيزها وبصباع رجلي بدات المس طيزها هي كانت راحت في النوم او ببتصنع النوم مرة واتنين كررت كذا مرا ما فيش حركه منها خالص طلعت رجلي وقربت ايدي من طيزها وبدات احسس عليها وانا بدخل ايدي عند طيزها تحس انك داخل مغاره قلت اغامر وادخل ايدي لجوه شويه ضغطت لقيتها هتتحرك سحبت بسرعه وهي حركت نفسها ونامت علي ضهرها ببص لقيت حلمات ببزاها وقفه وظاهرة قلت شويه كدا واحاول المسهم قربت ايدي من بزازها ولمس خفيف وامشي ايدي علي حلمتها وهي مش بتتحرك قعدت العب في زبري لحد ما قربو ينزلو لقيتها بتصحي عدلت نفسي وبصيت ليها بقولها يعني صحتي قالت مش عارفه الجو حر مش عارفه انام قلت ليها ادخلي خدي دش تاني هههههههههههه ضحكت وقالت لاء هدخل انام علي السرير دخلت ورجعت تاني قالت مافيش مروحه جوه قلت ليها خدي دي مافيش غيرها اصلا قالت وانت قلت لها مش مشكله قالت لاء تعالي معايا جوا انا هنام علي الارض وانت علي السرير قلت لها لاء تعالي دخلنا جو وانا حاسس انها بتستجيب بس لسه مش متاكد دخلنا السرير كبير شغلنا المروحه وجيت علي السرير قلت لها تعالي نامي هنا لقيتها جات من غير تفكير لفت وعطتني ضهرها وانا قفلت الستاره والجو ضلمه وبدات العب في زبري تاني وبيقف وقربت من طيزها المس زبري في طيزها ناديت عليها مش ردت قلت ادوس واشوف رد فعلها قمت حضنها من ورا وايدي حاضنه بزازها من غير حركه رفعت وشي اشوفها صاحيه ولا بتعمل نفسها نايمه لقيتها بتغمض عنيها عرفت انها صاحيه رجعت لورا شويه علي اساس الا حصل بدون قصد ونمت علي جنبي وووضي لظهرها وعنيا علي طيزها وقربت منها علي اساس اي حركه منها طيزها تيجي علي زبري وفعلا مافيش ثواني وهي بتتحرك رجعت عليه وطيزها حضنت زوبري وانا ثبت علي كدا من غير حركه شويه ولقيتها بتحاول تقرب اكتر عرفت انها صاحيه وفاهمه وعايزه قمت حاضنها ومسكت بزازها وقربت عليها وبوستها في رقبتها لفت وشها ليا واتجاوبت معايا كل دا من غير كلام نهائي زي المغيبين اندمجنا في بوس شفايف وتقفيش ورفعت التي شيرت ومص في بزازها وايدي بتحسس علي كسها وبدات تهييج خلعت الشورت فلت افرشها زوبري في كسها نزلت علي كسها بلساني الحس فيه وادخل لساني جو وافرش كسها بلساني لقيتها جابتهم وانا بلحس فيه مسحت بوقي في بطنها واخدتها في حضني لفت لي ضهرها مسكت زوبري وبدات افرش زوبري في طيزها بدخل شباعي علشان اشوف خرم طيزها لقيت صباعي دخل سهل دخلت صباعي التاني دخل معاه عرفت ان طيزها مفتوحه نيمتها علي بطنها ورعت طيزها لفوق ودخات زوبري في طيزها مافيش ثواني من الشهوة وانفجر اللبن في طيزها نمت عليها شويه ودفايق همست ليها في قلت ليها ايه رأيك مبسوطه قالت مبسوطه اوووي بس من صوتها حسيت انها خايفه او تعبانه قلت ليها تعالي نتسحمي ونفوق ونشرب حاجه لبست وخرجت راحت الحمام قمت دخلت معاها قالت مينفعش بتكسف ضحكت وقلت ليها حد ينكسف من حبيبه برضو اتشطفنا مع بعض كنت بمص في بزاززها وابعبص فيها واخدها في حضني كاننا متجوزين خرجنا ووهي نشفت شعرها وجبت المروحه من الاوضه وقعدنا في الصاله مافيش كلام بينا اصلا في ال حصل عملت عصير ووهي بتشرب ساكته سالتها بقولها انتي وعلانه من الا حصل مردتش قلت ليها لو زعلانه انا اسف بس دا حصل غصب عني وعملت نفسي زعلت ودخلت الاوضه وسبتها في الصاله شويه ولقيتها جات بتقولي هو انت زعلان مني من ال حصل استغربت بقولها انتي زعلتي مني الموضوع جا من غير قصد قالت لاء انا خفت تكون زعلان ان عملت معاك كدا مفهمتش كلامها قلت لها خلاص غلطه ومش هتكرر وننسي ال حصل قالت ماشي تعالي نبعد عن الاوضه دي وضحكت طلعنا برا في الصاله وهي قاعده جنبي قلت اجرب الموضوع بقا فررري قربت منها قالت وبعدين ضحكت قلت ليها تعالي نامي علي حجري قالت بس من غير ماتعمل حاجه قلت ليها تعالي بس وشديتها راسها علي حجري والعب خدودها شويه وشفايفها شويه وقمت مطلع زوبري ومشيته علي شفايفها بدأت تتجاوب معايا كانت رافضه تمص بس بدأت شويه شويه تمص وقف بسرعه قامت عدلت نفسها وفتحت رجليها وعايزاني ادخله في كسها قلت لها مينفعش بصيت لعنيها زي ما بتقول انها مفتوحه بقولها هو انتي مفتوحه هزت راسها ايوه من غير ماسال عن تفاصيل نزلت لحس فس كسها وارفعا لفوق وزبري بقا حديده دخلت زوبري في كسها ناااااااااااااااار ونغير وضع هي تيجي فوق ومره تحت ومن فرنساوي عيشنا نص ساعه رووووووووووووعه ومتعه حسيت ان هتجيبهم هديت شويه وزبري في كسها بدات تهدي لم جابتهم طلعت زوبري وعطيتها تمصه فضلت تمص لحد ما جابتهم في بوقها خلصت وحضنا بعض واترمينا في الارض من الفرهده شويه وسالتها بقولها انتي لسه هتتجوزي وال حصل دا من مين ؟ قالت من جوزي بعد ما كتبنا الكتاب حصل بينا مرتين سكت ومرضتش افتح في كلام وسكت وسالتها هو انتي مبسوطه من ال حصل قالت كنت هتجنن من اول امبارح من ساعه ما كنا في السوق وانت عمال تحك في طيزي وقت الزحمه بقولها طب طيزك مين فتحها هههههههههههههه قالت جوزي برضو فتره الخطوبه وضحكت المهم اتبسطنا وضحكنا ونكتها تاني علي السرير وكان يوم روووووووعه تاني يوم هنسافر بقولها طبعا مش هشوفك تاني قالت لاء ماهو جوزي شغلو هنا وكل يومين هتلاقيني عندك متخافش ههههههههه بوستها لقيتها بتقول ياريت نقعد كمان يومين مع بعض انا مبسوطه اوووووووووي معاك قلت ليها ابوكي هيخرب الدنيا هيودو العفش بكرا لازم نروح بعد مالبسنا لقيتها بتقول ايه رايك نمشي اخر النهار بدل الحر دا يابنتي يلا بينا قلت معلهش خلينا اخر النهار مش هتفرق ساعتين ثلاثه قلت لها ماشي باستني ودخلت عيرت هدومها وانا غيرت ولقيتها قربت مني وقالت انا عايز اشبع منك قبل اروح قلت ليها انا مش هعرف اشبع منك اصلا واخدته في حضني وبسه طويله قالت انا عايزك تحك في طيزي زي ما كنا في السوق بحب الحركه دي اوووي حضنتها ولسه بنزل الشورت الا كانت لابسه قالت لاء من برا حسيت انها بتحب نيك الطيز زوبري وقف وبدات احك في طيزها وهي بدات تمسك فيه وتحكه في طيزها ولفت وشها ونزلت تمص فيه وشويه نزلت ليها الشورت والحس كسها ورفعتها لفق ودخلت زوبري في كسها وهي راحت في عالم تاني تتأووه وتأحح خدنا ساعه مع بعض خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا ونزلنا ركبت العربيه ونزلنا البلد تاني يوم ودينا العفش بتاعها وعيني عليها في حركاتها وهي برضو كل شويه تقرب مني تقولي نفسي فيك وتضحك وتقولي تعالا نهرب هههههههههههههه

اختها الصغيره في اولي اعدادي اسمها اميره جسمها حلو وانوثتها عاليه زي ماتقول وراثه من امهم لان امهم برنسيسه المهم ودينا العفش وكنت اخدت اسبوع اجازه علشان الفرح وبعدها بيومين الحنه وزحمه كتير مرات اخويا في عالم تاني بس برضوبرنسيسه بس مافيش فرضه اقرب منها ويمكن الا حصل معاها في العتبه وقت الزحمه ماخدتش بالها بس طيزها جباره ههههههه

يوم الفرح كلنا واقفين عادي وناس رايحه وناس جايه وطلعنا علي الكوافير والعروسه خرجت هي واصحابها وامها خارجه صاروخ ارض جو اول ما خرجت عنيا جات في عنيها وبصيت ليها وركزت معاها لقيتها بصت بابتسامه بس بتحاول تهرب كنت في الوقت دا حبيت متعه الحك في اي طيز طبعا البلد كل الحريم عبايات وزحمه وانا بصراحه مش عاتق المهم لم شوفت مرات اخويا قلت اركز عليها امشي شويه واجي اكني عايز اقولها حاجه او اسالها علي حاجه مرة المس جسمها ومره طيزها ومره كتفها المهم كنت بستمتع لم المس اي حته في جسمها حتي صوتها والهوا ال بيخرج من بؤقها بيجنني مشينا ورحنا القاعه وخلص الفرح وهنروح اخويا كان فصل طبعا من الوقفه ليه كام يوم واقف علي رجله والكل بصراحه تعبان المهم كله هينام وانا في شقه عند اخويا هطلع هبات فيها اختي قالت لي تعالا بات عندنا مافيش حد عيال اختي صغيرين عندها الكبيره اسمها مني اولي اعدادي التانيه اسمها مي خامسه ابتدائي وجوزها مسافر برا مصر المهم قلت ماشي لقيت اميره بتقولي ياعمو بات معانا والعيال ماسكين فيا قلت لهم تعالو كلنا نروح عند عمتكم نبات هناك المهم اخدتهم واحنا ماشيين جبت شويه تسالي وشيبسي واندومي وحلويات وفاكهه وحاجه ساقعه المهم روحت عن اختي قالت اجهز اكل قلت لها لاء احنا فاصلين وانتي فاصله المهم العيال عايزين يلعبو هي قالت سيبو خالكم يريح قلت لها سيبهم وادخلي نامي انتي واحنا مع بعض هنتصرف اختي طلعت فوق تنام واحنا قعدنا تحت نتفرج علي التلفزيون والعيال تلعب وانا تفكيري كله في مرات اخويا وشيماء ال زمانها دلوقت كسها بيضرب نااار وجوزها ابن الوسخه ال بيهريها نيك سرحت شويه وزبي بدء يقف والساعه جات 1 تقريبا الصاله عند اختي فيها كنب بلدي والعيال بدات تنام والا صاحيه لقيت اختي نزلت قالت تعالو نامو فوق قلت لها هنام هنا ينفع مينفش وكلام من دا البنات صحيت ومش عايزين يطلعوا قلت ليها روحي انا هتصرف نزلت مرراتب بالكنب وعملنا سرير كبير والعيال فرحت واتنطت واختي قالت براحتكم نزلنا المخدات والبنات نزلت علي المرتبه وانا جيت علي الحرف وفردت ضهري قفلت التلفزيون النور علشان ننام وزوبري بداء يقف بفكر في شيماء وامها كل واحده مهم دلوقت بتتناك وانا باكل في نفسي قلت اضرب عشره اريح نفسي بحرك نفسي اشوف العيال نامت ولا صاحيه لقيتهم لسه هيرحوا في النوم مني نايمه جنبي علي بطنها قلت اهو الحك في طيز بنت هيكون سهل والبنات صغيره مش هتفهم الا بيحصل لفيت جسمي نحيتها وحضنتها وزبري واقف وبدات احك فيها هي صاحيه بس قلت مش هتفهم لقيت البنت بتبعد نفسها رجعت شويه وقلت اكمل ضربه العشره ببص عليها لقيتها بتوشش اميره معرفش بتقولها ايه بس اميره بتبصلي باستغراب وضحكه خفيفه كدا عملت نفسي مش واخد بالي ولفيت وشي الناحيه التانيه وهكمل ضرب العشره حسيت بحركه لقيت لقيت اميرة غيرت مكان مني وجات هي جنبي قلت كدا يبقي مني قالت لاميرة الموضع كدا هيعممل مشكله طلعت نمت علي الكنبه فوق لقيت اكيرة بتقول اشمعنا هتنام فوق وبتضحك قلت ليها علشان المكان زحمه خليكم براحتكم قالت لاء تعالا المكان كبير وواسع نزلت تاني لفيت ضهري ليها لقيت ايد بتلعب في ضهري بلف لقيتها هي اميره وببص علي مني ضهرها لينا لفيت نا حيه اميره مشيت ايدي علي وشها بوستها في خدها قامت لفت وعطتني ضهرها زي ما بتقول حك في طيزي ما استنتش قربت زوبري من طيزها ونزلت ليها بنطلون الترنج وفرشت زوبري في طيزها دقايق من الخوف او السرعه نزلتهم ولفيت وشي الناحيه التانيه كان مافيش حاجه حصلت دقيقه ولقيت مني رجعت مكان اميرة لفيت وعملت معاه نفس الا حصل ومسكت ايدها خلتها مشكت زوبري تلعب فيه مسكت بزازها هم صغيرين بس حلوين العب فيهم لفت اميره وجات ركبت فوق مني وبتهزر معها قلت ليهم بالراحه علشان البنات الا جانبكم ميصحوش الاتنين مرو واحده كدا مسكو زوبري وقعدو يلعبو فيه وانا احساسي رووووعه ومبسوط جدا نيمت ايره علي بطنها وابوس في طيزها وابعبعص مني وبوس شويه واحسس علي كس كل وحده شويه ييجي ساعه لحد ما البنات تعبو وراحو في النوم نمنا وصحيت الصبح ملقتش حد حواليا ناديت لاختي جهزت فطار فطارنا ورحت لاخويا كانو الستات بيجهزو فطار العروسه علشان يورحو قلت اروح معاهم علشان اسلم عليها بدري بدري واسافر اخويا فال لي لا خلينا احنا هنروح بالليل قلت ماشي لفيت شويه في البلد وهتجنن من لحرين والبنات تحس ان البلد كلها اطياز وجمالهم مش موجود في القاهره اخويا اتصل عليا علشان نتغدا روحت لقيت مرات اخويا لسه جايه من عند العروسه والاخبار تمام جهزت الغدا وااكلنا اخويا قال اكيد معرفتش تنام امبارح قوم ريح ساعتين واخر النهار هنروح لشيماء وانا هروح الغيط هخلص شويه مصالح وارجع بدري دخلت جو لقيت مرات اخويا جايبه جلابيه علشان البسها وببص ليها بقولها يوم الفرح كنت مفكر ال طالعه من الكوافير العروسه مش امها ضحكت وقالت اه ماهو عنيك كانت بتاكلني ههههههههههه ضحكت واتحرجت خدت الجلابيه ولبستها وقفلت الشباك ولسه هقفل الباب لقيت مرات اخويا بتادي عليا علشان ارفع معاها شيكارة دقيق هتطلعها فوق روحت ارفعها عليها رفعتها انا وقلت ليها هتديها فين قالت فوق قلت ادامي عنيا علي طيزها وهي طالعه السلم هيجننوني طلعنا فوق دلخنا اوضه نزلت الشيكارة في ركن وهي بتعدلها فشد معاها جيت من وراها وخليت زبري حضن طيزها وهي بتعدل في الشيكاره بقولها كدا حلو حركت طيزها علي زوبري قالت ايوه ضغطت علي طيزها بزوبري وانا بضغط حسيت انهامش لابسه حاجه مشيت ايدي علي طيزها فعلا مش لابسه حاجه قمت ماسك وسها وشدتها عليا هي متجاوبه لفيت وشها ليا ودخلت معاها في بوسه طويله شفايف وفي الرقبه وبعصر في بزازها بصيت ليها قلت الباب مفتوح قالت تعالا دخلنا اوضه تانيه في كنبه قعدت عليها وانا مستنتش فرصه تتلكم رفعت الجلبيه وخدتها في حضني تقفيش وبووس ونزلت علي كسها لحس وقمت رافع رجيلها ودخلت زوبري في كسها وهي بتشد فيا وهايجه علي الاخر خدنا ربع ساعه مع بعض وخلصنا وعدلت هدومي ونزلنا دخلت الاوضه نمت وصحيت علي 7 لقيت اخيوا بينادي يلا نروح لشيماء غيرت ولبست وروحنا لشيماء قعدنا شويه ضحكنا وهزرنا ودخلت علي شيماء المطبخ بقولها ايه الاخبار طبعا روووقك امبارح هههههههههههه ضحكت قالت يادوووب مره واحده ونام ههههههههههه قلت ليها مش هيخلص بالراحه علي الواد مش قدك لقت وخبطتني في زوبري بطيزها خرجت وخرجت وراها قعدت شويه ومشينا اخويا قالي اقعد معانا يومين انت مش بتنزل اهو تغير جو قلت له علشان الشغل المهم تاني يوم سافرت لم روحت الشقه براجع ال حصل كله لقيت ان خلال 4 ايام نكت وفرشت واجمل 4 ايام في حياتي طبعا الاسبوع بتاع الاجازه لسه مخلصش قلت اريح يومين في الببيت تاني يوم لقيت نفسي نازل سوق العتبه والموسكي مش عارف ليه زي ال بيستعيد زكرياته وانا ماشي بتفتكر اول مرة حضنت طيز شيماء ومارت اخويا وببص لقيت طيز بنت ادامي روحت وراها واستنيت لم تيجي زحمه وارشق فيها وفعلا حصل لقيت متعه في الحك باطياز البنات سواء كبيرة او صغيره هو متعه اخدت ساعتين بلف واحك في اي طيز بنت اشوفها روحت هلكان اتغديت ونمت وقمت بالليل فتحت اللاب واتفرج علي سكس واضرب عشرات عدي يومين علي هذا الحال اخويا عنده بيت في مطروح بيروحو يصيفو فيه كل سنه وانا كنت مرات بروح بس مش معاهم علشان ياخدو حريتهم وانا بحريتي اتصلت علي اخويا قلت له انا هسافر مطروح يومين حد منكم جاااي قال لاء بس شيماء وجوزها ممكن علي اخر الاسبوع يروحو قلت له خلاص لم يرحو ويرجعو يبقي انا اروح مش مشكله قال لاء جوزها عنده بيت هناك هيرحو فيه قلت خلاص ماشي المهم اتصلت علي شيماء قلت اشوف هتيجي امتي ونرتب مع بعض علشان عايز اشوفها مش في نيتي حاجه بس واحشني جسمها عايز اشوفه كلمتها وكلمت جوزها وعرفت انهم هيسافر بعد يومين ويبقي نتقابل هناك ظبطت نفسي ورحت سافرت وبعدها بيومين لقيت جوز شيماء بيتصل عليا انت فين ياعمي احنا وصلنا امبارح قلت له انا يومين وجاي مع ان انا في مطروح بس قلت امهد لنفسي شويه وهم برضو ياخدو راحتهم بعدها بيوم لقيت شيماء بتتصل وتقولي مجتش ليه قلت لها بكرا ضحكنا وهزنا وقلت وفعلا هتجنن واشوف البنت تاني يوم اخدت العربيه ورحت ليهم هما البيت بتاعهم قريب من البحر روحت عندهم ملقتش حد اتصلت عليهم محدش رد المهم سبت العربيه ادام البات وتمشيت علي البحر ولقيتهم قاعدين هناك دخلت عليهم سلمت وهما قاعدين بوست شيماء وسلمت علي جوزها مش نازلين البحر ليه قالت قالو نزلنا بس مش بنجب الشمس وشويه كدا وهنروح ونرجع تاني اخر النهار قلت براحتكم المهم قالو تعالي نتغدا عندنا في البيت قلت لاء روحو اتغدو انتو وانا شويه كدا واجيلكم بعد مناهده جوزها حلف بالطلاق لاروح معاهم قمت روحت معاهم واحنا ماشيين قلت بلاش كلمه طلاق دي تكون في لسانك واشتغلت علي اني حكيم وفليسوف واخ كبير واب وهكذاااا وهو معجب جدا باسلوبي معاه روحنا البيت قال احنا هنتغدا سمك قلت ليه اي حاجه في البيت وخلاص قال لا ماهو اتفقنا اننا وشيماء مش هنطبخ لمده شهر هههههههههههههههههههه يباني وفر فلوسك قال مش مهم هنزل مطروح اجيب سمك واجاي بسرعه قلت خد العربيه معاك المهم دخلنا وهو اخد العربيه ومشي ومافيش ثواني لقيت شيماء بتقولي لو مكنتش جيت كنت اتجننت بقةلها ليها قالت اصلك واحشني بقةلها مشبعتيش قالت لا مش فكره شبع احاسي معاك اجمل مليون مره من جوزي قمت حضنها وبدانا بوس قلت هي نص ساعه اتمتع بيها قبل ما جوزها ييجي خلعتها وروحنا مع بعض لقيتها بتسحب راسي تنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها نزل فيه اكل لساني جوه كسها وهي تتأووه وتووح ولفيتها وخليتها فلقست ودخلت زوبري من ورا صحرت بصوت مكتوم كملت وكنت مبسوط بدلعها معايا ولفيت وشها وفتحت رجليها ودخلته تاني لقيتها بتجيب جيت اطلع زوبري من كسها قالت نزلهم جو كلمتها وهي بتقولها نزلو زي ميه النار خدتها في حضني ودخلنا نستحما نكتها في طيزها تاني ومصت وزبري وانا منت بمص في حلماتها واتمتعنا ومتعها وكانت هتطير من الفرحه وتقولي ياريت كنت جوزي مكنتش طلعت زوبرك من طييزي ولا كسي هههههههههههههه قعدنا شويه ربع ساعه جوزها وصل اتغدينا وقلت لهم همشي وبكرا نتقابل عايزين ابيت معاهم قلت لاء بقول لجوزها لو ابوك نفسه طلب يبات معاكم اطردهم دا شهر عسل ههههههههههههههههه ضحك ومشيت ورحت البيت نمت وكنت مبسوط اوووووووووووي من الا حصل تاني يوم خرجت ومرضتش اروح عندهم قلت علشان يبقي فيه شويه وقار واحترام بلاش تكون مدلوق علشان جوزها يثبت فكرة الاحترام والهيبه عنده من ناحيني اتصلو مرتني مردتش وبعدها باعتين كدا كلمتو ايه الاخبار تمام مجتش ليه اصل وفصل وخليكم بحريتكم انا مش خابب اكون رخم وعزول طب تعالا قلت له بالليل هعدي عليكم ننزل مطروح البلد نتمشي شويه سلام سلام ..علي الساعه 10 روحت عندهم كانو جاخزين اخدتهم ونزلنا البلد اتمشينا علي الكورنيش وقعدنا علي كافيه وقضينا وقت جميل مع بعض ووصلتهم وانا في الطريق حسيت ا جوز شيماء مش مظبوط المهم وصلنا شيماء نزلت وهو نازل بقول مالك قال اصل شارب سجارتين واخد قرص تامول وفصلوني ضحكت قلت لهم بس خف علشان دا في المستقبل مش حلو ضحك وقال دا خفيف خفيف سلام سلام .... مشيت وربعد ساعه لقيت شيماء بتتصل قلت خير فيه ايه قال مافيش اصل جينا من برا مافيش 10 دقايق ونام وبيشخر قلت اتكلم معاك ولا انت كمان مش فاضي ههههههههههه ضحكت وقلت ليها لا معاكي قالت ماتيجي تقعد معايا شويه انا زهقانه اصلا قلت لهامش هينفع قالت تعالي بس علشان خاطري بعد الحاح منها قلت لها ماشي روحت عندها ودخلت بنادي علي جوزها لقيته زي الميت ولا اسبوع علي ما يصحا قعدنا برا وعنيا علي الاوضه ضحك شويه بوسه بعبوص قفشه المهم قعدت جنبي وماكه زوبري بلعب فيه اوانا بحسس علي كسها واندمجنا في بوسه فتحت رجليها وعارف انها بتحب اللحس ونلت علي الارض وفتحت رجليها وبدات الحس كسها لحد ما خلاص هاجت علي الاخر وبتشد في راسي علي كسها وهوب جابتهم خدتها في حضني وبوسه كدا وقلت لها همشي بقا قبل ما يصحي قمت مشيت وراجع مبسوط نمت صحيت الصبح لقيت اخويا بيرن عليا بيقول انهم جايين مطروح قلت لهم ماشي انا كدا كدا مسافر النهارده حلف ما امشي ال ما يوصل محرج الموضوع البيت صغير علي اد مراته وولاده قلت ماشي المهم وصل وكنت كلمت شيماء ان ابوها هييجي قالت ماهي امي اتصلت قالت لي وصولو واتجمعنا عند شيماء اتغدينا ورحنا البحر وقلت لاخويا انا هسافر علشان الاجازه خلصت والشغل وكدا قال طب يومين معانا قلت له مينفعش مرات اخويا قالت هو انت غريب وهنا اي مكان اي حد بينام فيه وخلاص اهي نومه ولقيت شيماء برضو بتقول كدا ولو مش عندنا يبقي هنا البيت واسع ويشيل من الحبايب الف وجوزها التاني قالي ياعمي ما فيش حد هنا ينفعني غيرك ضحكنا وقلت يومين وبس ضحكنا وهزرنا جينا بالليل وقت النوم اخويا تعالا عندي وجوز شيماء يقول يبات هنا قلت له مينفعش انا هروح مع حماك هبات والصبح نتقابل ركبنا العربيه ومشينا اخويا ومراته هيباتو في الاوضه والاوضه التانيه اميره هتنام فيها وانا في الصاله روحت لقيت اميره بتقولي تيجي ننزل المراتب ونام عليها زي ما كنا عاملين في البلد هههههههههههههه ضحكت قلت لها لاء ادحلي نامي دخلو نامو وانا طلعت برا اللبيت ولعت سيجارة لقيت اخويا بينادي عليا فيه ايه قلت لو قاعد شويه الجو حار والرطوبه عاليا قال احسب هتمشي وضحك المهم دخل لقيت اميرة طلعت وجات قعدت معايا عامله زي القطه بتتمسح بشرمطه ..... خطيت ايدي علي فخدها كدا وهي قاعده جنبي رمت راسها علي كتفي قعدت العب في خدودها وشفايفها لقيت البنت بتحن حطيت ايدي علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقتها رفعت نفسها علشان احط ايدي في طيزها حركه بسيطه كدا بصيت حواليا مافيش حد وانا بصراحه نفسي انيك امها وشيماء وانا علي اخري الصراحه قلت لها تعالي ندخل جو واحنا داخلين بصيت علي اوضه اخويا قافلين الباب والدنيا تمام خدتها ودخلت اوضتها وعلي السرير خلعتها البنطلون ونزلت لحس في كسها بعاملها زي تكون بنت كبيرة افرش كسها بلساني وابعبص طيزها ومشي زوبري علي كسها اول مالقيت زوبري ووقف وحجر زي الحديده قلبتها علي بطنها وقمت منزل اللبن علي طيزها قعدت ابوس فيها شويه وسبتها وطلعت برا نمت علي الكنبه تاني يوم صحينا كلمت اخويا وقلت له هسافر بقا علشان الشغل قال ماشي جهزت نفسي واتصلت علي شيماء وجوزها سلمت عليهم علشان مسافر والدنيا تمام واخدت العربيه ومشيت رجعت شقتي وكل تفكيري في الجنس وال بيحصل وال انا بعمله تغيير رهيب في مده قصيره وال بيعجبني اكتر من نيك شيماء وامها البنات الصغيره مش فاهمين الا بيحصل بس فيه متعه ولذه جميله متعه بخوف برهبه بدات كل يوم انزل العتبه والموسكي وحديقه الحيوان ادور علي اي طيز صغيره احك فيها وفعلا استمريت علي كد فتره شهرين انزل بعد الشغل الاسواق المختلفه اي مكان زحمه احك في اي طيز بنت ست كبيره صغيرة بس ال كنت بتمتع بيه مع البنات الصغيره بقيت مدمن اطيازبعد فترة كدا كنت بروح حديقه الحيوان اتفرج علي البنات الصغيره وابص علي اطيازهم ال تعجبني اشوف فرصه احك زبري فيها واروح حمامات السباحه اتفرج وكان نفسي اكون مدرب سباحه علشان امسك في البنات الصغيرة وافعص في اطيازهم واتحسس اكساسسهم عدت فترة في يوم لقيت شيماء بتتصل بيا وتقولي انهم نقولو الشقه بتاع القاهرة علشان شغل جوزها وكدا اتصلت علي جوزها طلبت منه نخرج وعازمهم علي العشا برا المهم اتفقنا واتقابلنا وخدتهم علي مركب في النيل اتعشينا وسهرنا وقضينا وقت جميل كنت ببص لشيماء وحاسس انها بتقولي عايزه اتناك اخر السهره وصلتهم كنا تقريبا وش الصبح جوزها حلف لابات عندهم هما ساعيتين النهار يطلع مالهاش لازم انك تروح وانت مش غريب يلا ياعم المهم طلعت معاهم وهما دخلو اوضتهم وجوزها جاب لي ترنج انام فيه ودخلت اوضه تانيه اغير وفردت جسمي علي السرير ومكملتش دقايق ونمت من التعب قلقت من النوم لقيت الساعه 4 العصر ياااه نمت كله دا خرجت برا بنادي علي شيماء ردت قلتها مصحتنيش ليه قالت لقتك تعبان قلت اسيبك طب وجوزك فين قالت نزل من شويه عنده شغل وقال هييجي علي العشا ومتمشيش قلت لها لاء عايز اغير لازم اروح علشان الشغل قالت لاء مش هتمشي وكلامها بدلع ومياصه المهم قلت ليها يابنتي اتهدي قالت هو انا جيت جنبك ادحل خد دش لحد ما اجهز لك حاجه تاكلها علي السريع واكون جهزت الاكل دخلت الحمام باخد دش ولقيتها بتخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها بتقولي مش عايز مساعده ضحكت ورشيتها بالميه خلصت وطلعت بالشورت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ورا وبستها في رقبتها قالت هخلص بس واجيلك رحت طلعت صاله وخمس دقايق لقيتها جات ولابسه لانجري مقسم جسمها وصدرها كله برا بقولها جوزك ييجي فجاة قالت لا مش جاي دلوقت لسه بدري قعدت جنبي وهي بدات مسكتها وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وخلعتها اللانجري طلعت علي السرير ووقفت عليشباك السرير وفتحت رجليها وانا قمت داخلت براس علي كسها بدات اللحس شفرات كسها ناااار قلت اعذبها كل شويه ابعد لسانه ن كسها تقوم نازله علي لحد ما بدات تشد في راسي علي كسها اخدت كسها بلساني مص ولحس وعض هاجت علي الاخر وصتها بداء يعلي جبتها تحت ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها علي اكتافي ورشقت زوبري في كسها وبدات تصرخ غيرت الوضع 3 مرات معاها وفي الاخر حسيت انها قربت تجيب قلت اهدي شويه خليها تجيب براحتها شويه وجابت قمت بدات اتحرك تاني وادخله واطلعه وقلبتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ودخلته في طيزها وانفجر اللبن في طيزها وهي مش قادره رجليها اتفشحت ومش قادرة تتحرك ....... نمت عليها شويه وبعدت ما هديت بقولها دا لسه اول واحد هتعملي ايه في الا جااي قالت مش قادرة الواحد بتاعك بعشره من جوزي هو انا بموووت فيك ليه بتحس بجسمي وبتعرف تتعامل معاه وبشبع منك وبتشبعني انا ماستغني عنك قامت باسيني وحضنتي جامد خدتها في حضني شويه وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها تاني ودلعتها علي الاخر لبست وخرجت قعدت في الصاله وهي خلت تجهز الاكل قلت ليها انا همشي قالت مينفعش قلت ليها علشان جوزك ميعرفش ان قعدت هنا كتير تاني حاجه لو سألك قولي مرضيش يقعد ومشي علي طول بعد ما صحي من النوم شرب قهوه ومشي وانا عايزه يقرب مني بس بالطريقه علشان نبقي براحتنا اي وقت قالت مش فاهمه بس ماشي بوستها ومشيت روحت الشقه بفكر في المتعه ال عايش فيها وشيماء مبسوطه وانا مبسوط معاها جدا بعدها كل يومين تلاته تتصل بيا اروح ليها وفي يوم اخويا اتصل قال احنا جايين من البلد القاهره عند شيماء لان حمايا تعبان وهو في القصر العيني هنروح نشوفه وقلت ماشي كان يوم خميس معني كدا هيبات الخميس والجمعه ماعلينا رتبت الشقه واستنيه لقيته باليل اتصل عليا وقال احنا في المستشفي تعالا خد اميرة وديها لشيماء علشان الوضع هنا مش حلو كانت بدايه كورنا روحت ليه لقيتهم واقفين برا مدخلوش اصلا وحالات الطواري مانعين الدخول قلت ليه تعالا نروح عندنا وبكرا نشوف الدنيا فيها ايه قال ماشي هتعدي علي شيماء الاول قلت ماشي روحنا لشيماء كانت مجهزه العشا اتعشينا وجوزها كان معانا بس شكله كدا فيه اجه اخدته البلكونه وكلمته بقوله فيه ايه حاسس انك متوتر قال معايا شغل في الاسماعليه ولازم اسافر ومكسوف من عمي اسيبه في الوقت دا ضخكت وقلت له انت عبيط دا شغلك ومصلحتك سيبك انت انا هظبط لك الدنيا دخلت فتحت الحوار وفهمت اخويا ان جوز شيماء مسافر يومين مرتبط بشغل ومحرج منك علشان الظروف الا انتو فيها قال عيب عليك شوف مصلحتك وسافر واحنا هنا وطارق معانا المهم قام كانت الشنطه جاهزه اخدها وسلم علينا ونزل قلت لاخويا همشي انا واجيلكم الصبح نروح المستشفي قال ماشي نزلت وانا في الطريق لقيت شيماء بتتصل بتقولي بكرا الصبح تيجي هناتفطر معايا وتنزلو مع بعض قلت لها حاضر ههههههههههه روحت نمت وصحيت علي الساعه 10 نزلت روحت لاخويا عند شيماء لقيتهم جاهزين نزلنا انا وهو ومراته واميرة فضلت مع شيماء روحنا قاعدين ساعتين وبالفلوس دخلنا اطمنا عليه ورجعنا تاني لشيماء اخويا قال انا هسافر بكرا وانت يبقي خد ام شيماء روح معاها المستشفي وتابع معاها قلت ماشي نزلت روحت وتاني يوم اتصلت عليها هتنزلي امتي قالت الوقت الا يناسبك قلت ماشي علي الساعه 4 كدا هعدي عليكي اتصلت علي اخويا وببلغته تمام عديت عليها نزلت واخدتها ورحنا المستشفي وبعد محاولات دخلنا نص ساعه وخرجنا طبعا الوقت دا مش هينفع اعمل حاجه معاها مع ان عايز اكلها المهم بصبرها بالكلام وهيقوم وهيبقي كويس وكلام من دا لقيتها اتفتحت في العياط خدتها وطبطبت عليها وقلت ليها مينفعش الكلام دا هنا تعالي روحنا العربيه وجبت عصير وشربت وقلت ليها فكري بقا مش بحب النكد ضحكت وقالت انت مش هتبطل قلت ايه رايك افسحك وسيبك من الغم دا فكي شويه كنا داخلين علي الساعه 8 باليل قالت العيال هتقلق قلت ليها نتصل بيهم ونقولهم هناخر شويه لحد ما الطورائ يدخلونا وشيماء عارفه الحظر الا معمول في المستشفيات اتصلت بيها وكلمتها قلت ليها هناخر شويه علشان كذ وكذا قالت ماشي .... اخدتها واحنا في العربيه قلت ليها ايه رايك نطلع علي عندي في الشقه تغسلي وشك وتفكي شويه ضحكت وسكتت طلعت علي الشقه ودخلنا اول ما دخلنا حضنتها وبوستها قلت لها واحشتيني قال هو دا وقته برضو وبتضحك قلت ادخلي اغسلي وشك عقبال ما اعملك صير فريش يروقك شويه دخلت الحمام وانا دخلت طلعت عصير من التلاجه وجبت كوبيتين واخدت قرص فيجارا قلت ااظبط الدنيا معاها .... وهي خارجه بقولها هتفضلي بالعبايه كدا فكي شويه قامت فكت الطرحه وشعرها فردته روووووووووووووعه الشرموطه لابسه عبايه بزراير فتحت الزرارير وانا قربت منها وبوستها بس لسه مودها مش حلوه قلت ليها اقفي وقفت وانا جيت من وراها وفتحت العبايه ولابسه تحتها حاجه بيتي كدا حضنتها من ورا وبدات احك زبي في طيزها وبمشي ايدي علي طيزها حسيت بكلكعه بقولها ايه دا قالت ظروف طب ما قلتيش ليه قالت كنت واحشني وعايزه اشوفك واقعد معاك وهو لازم ولا مش عايز مني غير كدا ضحكت وقلت لها وانا مشتاق ليكي بس كنت عايز ادلعك اخدتها وقعدنا علي الكنبه وبدات افتح مواضيع اهو تضييع وقت مع كام بوسه كدا وتقفيش وشربنا العصير وهي سانده راسها علي كتفي وشويه بدء زوبري يشد طب هعمل ايه الدنيا عندها مقفوله وقرص الفيجرا راح هدر قلت اخليها تمصه وبعدين قلت مالوش لازمه نقضي شويه مع بعض كدا وخلاص وفعلا قعدنا تقريبا ساعتين وبعدها قالت كدا هنتاخر علي شيماء يلا بينا قلت لها كنت عايزك تباتي معايا قالت مينفعش وخليها وقت تاني تكون الظروف خلصت هههههههههه لبسنا وروحنا علي شيماء وصلتها لفوق شيماء فتحت دخلت جيت امشي قالت لا مينفعش اتعشا الاول وامشي وانا بصراحه عايز امشي اورح اضرب عشره علشان قرص الفيجرا شغال ومهيجني اصلا المهم دخلت اكلت معاهم وشربت القهوه لقيت امها بتقولي بدل ما تمشي بات معانا هنا وكدا كدا انت اجازه بكرا ياستي ماينفعش قالت ينفع انا شيماء هنام في اوضه واميره وانت في اوضه التانيه فيها سريرين بعد هري كتير المهم قلت ماشي شيماء جابت عبايه من بتع جوزها ودخلت غيرت وقعدت معاهم شويه جات الساعه 12 كدا لقيتهم بيقولو داخلين ننام وانت براحتك مع التلفزيون قلت ليهم انا كمان هدخل انام اميرة كانت نايمه اصلا علي الكنبه في الصاله امها جات تشيلها قلت لها سيبها انا هاخدها معايا شيلتها ودخلت الاوضه ونميتها علي السرير وانا روحت للسرير التاني قلت اضرب عشره افك الحبسه الا في زوبري يدوب بلمسه وهو كان مستني بس لقيته حجر ووقف زي الصاروخ ببص علي اميرة نايمه كانت لابسه عبايه واسعه كدا قلت بدل مانزلهم علي الفاضي انزلهم علي طيزها روحت قربت منها ونمت وراها رفعت العبايه اشوف طيزها لابسه كلوت وطيزها شافطه لجووو قعدت افرش زوبري بين الفلقتين كدا وضغط شويه حسيت انها بتصحي رجعت مكاني تاني بسرعه لقيتها صحت وبصت عليا بتقولي ازيك ياعمو اهلا حبيتبي ياميرو صحيتي ليه اتعدلت وقالت انا نايمه من بدري هي الساعه كام قلت ليها داخله علي واحده قامت خرجت بقولها رايحه فين قالت الحمام سبتها وشويه ورجعت لقيت امها صحت وبتقولها في ايه قالت صحت ادخل الحمام انا سامع الصوت برا قالت نامي ومتقليش عمك او تعالي نامي معانا هنا قالت لا انا داخله اهووو ... دخلت اميرة وراحت علي سريره وانا متوتر شويه عدلت نفسها بتقولي ياعمو انا هقفل الباب وال انت عايزه قلت لها عادي براحتك قامت قفلت الباب وانا كنت ماسك الموبيل بقلب في اي حاجه وخلاص لقيتها جات جنبي وقالت هنام نعاك هنا وبتعمل ايه في الموبيل دلوقت عندك العاب قلت ليها لاء قلت لها تعالي ننام وبطلي هررري ههههههه اخدتها جنبي وحضنتها من ورا زوبري كان نايم قربت منها شويه ولازقته فيها وغمضت عنيا لقيتها هي بتتحرك وبتشد العبايه بتاعها لفوق بتعري طيزها لي بطرف عيني كدا بتابع هي بتعمل ايه لقيتها بتهرش في طيزها او بتبعبص نفسها طلعت زوبري من الشورت تحت العبايه وقربت منها وخليته لمس ايدها حست بيه وشويه لقيتها بتحسس عليه من فوق العبايه وبدء يقف وهي كل يقف ويسحن وتحسس عليه جامد سحبت العبايه لفوق وخليتها تمسكه مباشر وهي كل دا ضهرها ليا روحت ماسك الكولت بتاعها ونزلته وحطيته في طيزها بين الفلقتين وسيبته لقيته ببتحرك وبتتغط عليه شديتها عليه واعصر في طيزها وقلت اشوف خرم طيزها مشيت صباعي دخلت لحد الخرم لقيته ديق بلته بريقي وبدات ادخله بالراحه اوسع شويه او عقلت دخلت البنت انتفضت وصوتها هيطلع طلعته ورجعت لورا بقولها مالك قالت بيوجع خليه الراحه من الكلمه لقيت زوبري حديده اخدتها ولفيت وشها وخلعتها الكلوت وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها تفريش بعد شويه قلت لها تعالي اقعدي فوق بطني وشديت زوبري علي بطني وخليت كسها يفرش وهي فوق زي ما تكون راكبه حصان زوبري خلاص هيجيب بقولها انزلي قالت لاء كمان شويه وانا حاسس بكس البنت سحن وبقا نااار وخايف افتحها او تفتح نفسها المهم لفيتها ونميهتا علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها بجد سخن جدا مسكت زبري افرش كيها بيه وهوب نزلو علي كسها من برا اول مانزلو حسيت ان البت شهقت وقامت شداني عليها ولفت رجليها حواليا وهي نايمه علي ضهرها سبتها لحد ما تهدي شويه كدا بدات ترتاح وهديت قلت لها روحي علي سريرك بقا قبل ما حد ييجي راحت وقالت هنعمل تاني بكرا قلت لها لو عايزه قالت اه انا حابه وعايزه تاني متمشيش بقا وخليك معانا هنا قلت لها ماشي بس نامي بقا هههههههههههههه نمت وصحينا الصبح فطرنا لقيت اخويا بيتصل عملته ايه حكيت ليه الا حصل وانا كنت معاهم هنا وهمشي دلوقت قال لا استني انا في الطريق اصلا قلت حاضر قعدنا وبعد ساعه تقريبا كان وصل قعدنا شويه وقال ان حماه هيخرج النهارده وهيسافرو البلد قلت ماشي شويه ورحنا المستشفي وكانت الاجراءات خلصت وخرجو وان معهم عربيه من البلد ركبو ومشيو شوهي لقيت شيماء بتتصل انت فين قلت لها لسه عند المستشفي قالت اه كلمت ابويا وقال مشينا قلت اه قالت طب مش هتيجي ولا ايه قلت لها ماشي هههههههههههه

روحت عندها من غير مقدمات لقيت البنت هجمت عليا زي ماتكون ليها سنه ماتنكنش يابت اهدي قالت دا انا ماسكه نفسي بالعافيه من امبارح ههههههههههههههه خدتها ودخلنا اوضه النوم خلعت بلبوص ونزلت علي زوبري مص وبقت حريفه في المص رمت نفسي علي السرير فتحت رجليها علشان الحس كسها نزلت عليها مص ولحس وعض هريته بلساني وعدلتها ونميتيها علي بطنها وفتحت رجليها وبريقي نزلت علي خرم طيزها ودخلت صباعي لقيته ماشي خرجت صباعي وزوبري حديده بليته بريقي ودخلته في ظيرها وانا بدخله لقتها هتصوت وقفت شويه ورجعت ابوس في رقبتها اقفش في بزازاهاوضغطت علي زوبري في طيزها دخل كله بدات احركه برالراحه وهي تتاؤؤه وتوووؤح لحد ما قربت اجيبهم طلعته وعدلتها ونزلت علي كسها لحس وبعدها دخلته في كسها هي خلاص جابتهم وانا شغال تقول كفايه هموووت وانا هتجنن عايز اجيبهم سرعت الحركه شويه لحد ما هينزلو طلعت زوبري ونزلتهم علي بطنها ومسحت الباقي في بزازها وقمت مرمي جنبها بقولها ياشورموطه تعبتني قالت دا انا مش عارف اشبع منك اصلا بتبهدلني بس بموت فيك روحنا مع بعض في بوسه طويله قمنا استحمينا مع بعض مع شويه هزار في الحمام وخرجنا جهزت الاكل ولبست قلت همشي قالت جوزي مسافر ومافيش حد هنا قلت يمكن ييجي فجاءة قالت هتصل بيه فعلا بتتصل بيه لقيته بيقول انه في الطريق ساعه ويوصل ضحكت وقلت لها شفتي هههههههههه

قالت طب ما تقعد لحد ما ييجي قلت لها ما ينفعش لم ييجي يبقي رن عليا اتصل بيكي واطمن عليكي .... مشيت وعلي الساعه 11 كدا رنت وقفلت وانا اتصلت عليها عامله ايه محتاجه حاجه قالت لاء جوزي جه من السفر كلمه اهو سلمت عليه اخبارك ايه قال فيك الخير انك بتسال قلت بتصل اطمن لو محتاجه حاجه لحد ماتيجي قال طبعا عمها وعمي واحلي واجدع عم كمان طب محتاجين حاجه لا شكرا طب سلام سلام هههههههههههههه

تاني يوم بفتح الموبيل لقيت رساله من شيماء بتقولي دا جوزي طاير بيك وبيحبك دا وبيشكر فيك كتير علي بتعمله وانك علي طول معانا وبتسأل وكدا اتصلت عليها بقولها عرفتي بقا انا تفكيري بيروح لفين لازم تبقي تقيل ورزين ههههههههههه المهم قلت لها ما تبعتبيش رسايل تاني لو عايزه حاجه وهو مش موجود كلميني تمام ياحبيبيتي قالت تمام ياعشقي ههههههههههه..... الجزء التاني قريبا
 
  • عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: حب العائلة, NASnas2000, Sami Hady و 36 آخرين
ازاي مرات اخوك 28 سنه وبنتها بتتجوز
مش بعيده اوي دي برضه
 
رووووووعة كمل
 
JVytC67.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: شهواني بكل الاشكال, Mo1980, عزيز عزيزى و 2 آخرين
قصه جديده
منقوله ومضاف عليها احداث + في بعض الاحداث متعدله
هسيبك تعيش مع القصه


الجزء الاول

اسمي طارق عمري 27 سنه ساكن في القاهرة ولكن الاصل من محافظه وجه بحري مش متجوز لظروف ماديه وبتفرج علي سكس كتير ومقضيها عشرات من حوالي 3 سنين كان لي اخ بنته هتتجوز بيجهزها فانا عندي شقه في القاهرة وعايش حياتي كلها هنا مش بنزل غير مناسبات فقط اعياد افراح اموات ههههههه اهو مناسبات وبس وعلاقتي محدوده مع اخواتي المهم اخويا قال لي اختك مع مراتي هتجيي عندك ومعاهم شيماء علشان يجيييو شويه حاجات لزوم تجهيز البنت من العتبه قلت ماشي وانتي مش هتيجي قال لاء علشان عندي محصول زرع هيتلم ومش فاضي وخليك معاهم قلت له حاضر .... المهم تاني يوم وصلو واتصلو بيا نزلت قابلتهم سلمت علي اختي ومرات اخويا وشيماء بنت اخويا عادي مافيش في دماغي حاجه اخدتهم وروحنا الشقه قلت ليهم ريحو دلوقت وبكرا ننزل الصبح نشوف عايزين ايه غيرو واختي جهزت الاكل وتمام مافيش مشاكل دخلت اوضي قلت اسيبهم براحتهم فتحت اللاب كالعاده افرج علي سكس ولسه بلعلب في زبري علشا اضرب عشره لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي ما تيجي تقعد معنا برا احسن مرات اخوك تقول انك مضايق اننا هنا مسكت نفسي وقلت ماشي مرات اخويا عندها 28 سنه صغيره وجسمها فرس بيضه جدا ووشها زي الاجانب لبست ترنج وطلعت قعدت معاهم نجيب حواديت مش شرق وغرب ونضحك ونهزر وانا لقيت نفسي بركز علي جسم مرات اخويا ولقيت طيز واقفه مالاش حل وزبي بدء يقوم روحت رافعه في دكه البنطلون بس مش قادر امسك نفسي الصراحه قلت اطللع اشرب سيجاره في البلكونه خرجت برا ومسكت زبري العب فيه قلت انزلهم شويه لسه لقيت شيماء جايه تقف معايا وهتهري في الكلام سكت شويه ولقت اختي ومرات اخويا جم علي البكونه فبوسع ليهم وبلف لقيت طيز مرات اخويا في حضن زبري وطيزها واقفه ووعامله زي فلقه القمر حسيت ان زبري رشق حوووو رجعت لورا واكني ما حصلش حاجه قعدو شويه وبعدين ددخلو ينامو ونا تفكيري في طيزها دخلت الحمام ضربت عشره وخرجت ونممت والصبح صحينا فطرنا ونزلنا علي العتبة هي قريبه مني ومش بنزلها كتير المهم طبعا العتبة والموسكي زحمه مووووت شيماء بنت اختي في جسم امها المهم اختي مشيت ادمنا ومرات اخواي ورايا وشيماء ادمي وانا ورا شيماء واحنا في الزحمه ايدي جات علي طيز شيماء لقيتها ناعمه كانت لابسه فستان وتحتيه اندر وحسيت بالاندر بايدي ركزت مع طيزها شويه بايدي وبعدها لم بدانا ندخل الزحمه كان زبري بدء يقف كنت بحك زبري في طيزها ومرات المس بززاها وهي عادي او مش واخدها بالها المهم كنت هجت وخلاص هتفرتك لقيت طيز امها ادامي اتحركت وراها وقمت ماسكها من وسطها اكني بحجز عليها علشان الزحمه وشديتها علي زبي هي حست وبصت ليا وابتسمت شويه ووشها كدا كدا احمر من الحر وبياضها وبدات اي فرضه تيجي المس طيزها او طيز شيماء حوالي 5 ساعات علي كدا حك ولمس ابزاز واطياز خلصنا قالو كفايه كدا النهارده وبكرا نكمل الحاجه علشان الحاجات الا معانا كتير شيلنا الحاجه ومشينا روحنا الشقه اختي جات فاصله قالت انا هدخل انام وانتي يا شيماء انتي وامك جهزو الغدا او ريحيو شويه يبقي نقوم نجهزو سوا قلت ليهم انا هنزل اجيب اكل جاهز انتو .... شيماء لقيتها بتقولي ياعمو خدني معاك يابنتي خليكي قالت لاء هنزل معاك المهم واحنا نازلين لقيتها بتقولي احنا عايزين ننزل السوق تاني علشان عايزه اشتري حاجه ونسيت علي السريع كدا قلت يابنتي زحمه قالت لاء علي السريع مش هنأخر المهم نزلنا تاني وعمال افكر في دماغها عايزه ايه المهم لقيتها بتقرب من الزحمه وانا وراها والبنت بترمي نفسها عليا بصيت ليها وضحكت اول مره تاني مره عملتها قصد فهمت ان البنت مبسوطه بكدا قربت منها وقلت لها كدا مش هينفع ضحكت وقالت طب خلاص ماشي وماشترتش حاجه قالت يلا نجيب الاكل وضحكت ومشينا روحت جبت الاكل ورجعنا علي البيت لقيت امها نايمه علي بطنها في الصاله دخلت غيرت وهي دخلت صحتها امها وجدهزواالكل واختي صحيت واكلنا وكل اووحد شاف مكان تريحي فيه دخلت اوضتي شويه لقيت شيماء تخبط ودخلت عمو بتعمل احاجه قلت لها لاء قالت معلهش هنشر غسل في البلكونه الصغيره علشان امي بتنشر هنا والحبال مش هتقضي دخلت البكون عندي صغيره الا في الاوضه شيماء لابسه عبايه وطيزها شفطها قمت وقفت وراها من بعيد وقلت هشوف هتعمل ايه ماقربتش قمت قربت انا ولمتسها لمسها خفيفه كدا ورجعت تاني هي بدات تتحرك وتجيب طيزها عندي وتقرب من زبري قربت انا حضنتها وهي مميله ثواني وسبتها خلصت وهي خارجه بتتبسم بصيت ليها وبنظره معناها استني وقفت قربت منها ولمست شفايفها وبوستهها في خدها وخضنتها وقلت ليها روحي دلوقت حد يدخل خرجت وقفلت الباب






وخرجت وانا قلت اريح جسمي شويه من تعب اليوم اختي بتنادي عليا هتشرب قهوه قلت لها لا هنام شويه وجيت انا جسم شيماء وامها واطيازهم مش عايزين يروحو من دماغي وزبري بدء يشد تاني ضربت عشره ونمت صحت علي الساعه 9 تقريبا خرجت لقيتم قاعدين في الصاله مشغلين التلفزيون قلت لشيماء اعملي قهوه قعدت شويه في البلكونه ولعت سيجاره وجابت القهوه وانا دماغي في كوكب تاني ونفسي انيك كل طيز فيهم مليون مره شويه وقلت هنزل اتمشي شويه بدل ما نا قاعد كدا هتجنن نزلت بتاع ساعتين ورجعت لقيت كل نايم دخلت اوضتي وغيرت لقيت شيماء بتقول محتاج حاجه ياعم اعملها قلت لها لا شكرا وببص لقيت البنت لابسه عبايه هتفرتك جسمها قلت في سري يخربيت الجمال الا في جسمك بصيت ليها بابتسامه وقلت ليها اي الجمال دا ياشيماء يابخته ضحكت بكسوف كدا وقالت هعملك قهوه قلت لا بلاش علشان مش عايز اسهر المهم لقيتها دخلت المطبخ هتعمل عصير قلت ليها الخلاط هيصحي الا نايمين بلاش دخلت البلكونه عندي في الاوضة لقيت الباب بيخبط وهي داخله بتقولي مش جالي نوم وانا كنت لسه هفتح اللاب قلت ليها تعالي اقعدي البلكونه دي بتشيل كرسي واحد بس صغيره جات وقفت وطلعت الموبيل بتاعها وكانت بتكلم صحبتها في البلد وبتحكي لها علي جباته وناقص ايه وحورات بنات وهي واقفه ووميله علي سور البلكونه بصيت علي طيزها ولقيت نفسي بفكر احك زبري في طيزها بس متردد او خايف يمكن الا حصل كانت مش واخده بالها بس لو اتكرر وعملت حاجه ورد فعلها هيكون ايه هتبقي مصيبه لقيت سخونه في زبري لسه عايز يقوم ويفرد نفسه قمت من علي الكرسي وقلت لها اقعدي وهي بتتلكم داست علي كتفي وقعدت علي حرف الكرسي فلقه طيزها مقسومه علي الكرسي وطيزها في كتفي وانا قاعد وهنا بدء زوبري يقف دخلت ايدي من البنطلون ورفعته في الدكه علشان ما يظهرش انه واقف خلصت مكالمه وميلت علي سور البلكونه وانا لفيت ايدي وحطيتها علي ضهرها بالراحه وبدات انزل لحد ما وصلت لطيزها لمس خفيف بس طيزها سفنح ميه ناعمه جدا والعبايه شده عليها صح وبدانا ندردش في اي حاجه وانا ايدي بتلمس طيزها بس بحذر بحرك ايدي ناجيه السور بتاع البلكونه وايدي خبطت في بزازها حسيت انها مش لابسه برا ( سنتيانه ) كررت الحركه تاني بس ثبت ايدي ثواني علي بزاها من تحت باطها وعملت نفسي هقوم وحكيت زوبري في طيزها وانا بقف قلت ليها انا رايح الحمام دخلت الحمام هتجنن من جسم البنت ضربت عشره علي السريع وخرجت لقيتها راحت نامت وانا دخلت نمت وتفكيري في شيماء وجسمها الا هيجننني نمت وصحينا الصبح قلت ليهم هنزل الشغل ووهيجلكم بدري علشان نكمل الحاجه الا هتشتروها نزلت وانا ماشي كل شويه ابص لاي طيز وعايز احك في واحده ماشيه في الشارع روحت الشغل وحوالي الساعه 2 كدا لقيت اخويا بيتصل حسيت ان اتكهربت خفت يكون البنت قالت ليه حاجه او مراته رديت اخبارك ايه قال انا جيت خدت العيال ونزلنا نجيب الباقي هتاخر ولا جاي قلت لاء هجيلك دلوقت نزلت من الشغل اتصلت عليه انتو فين قال احنا في شارع عبدالعزيز بنحمل الحاجه جايب عربيه نص نقل وبيحمل الحاجه بتاع الكهربا والمطبخ عديت عليهم كانو خلصو قال هنطلع علي عندك نجيب باقي الحاجات طلعنا نزلنا باقي الحاجات قال هاخد اختك وام شيماء وانت بكرا تجيب شيماء وتيجي علشان هنودي الفرش بعد بكرا قلت له ماشي .. خدهم ومشيو وانا قلت لشيماء تعالي نطلع فوق نشوف بقا هنتغدا ايه قالت انا اصلا اتهلكت نزلنا وابويا بيجري ويجرينا وراه قلت لها طب اطلعي وانا هجيب غدا سريع كدا واجيلك روحت جبت فراخ مشويه وكفته ورجعت دخلت لقيت ملكه جمال في الشقه البنت مش لابسه طرحه ولفه شعرها زي ديل حصان مع جمالها والعبايه الا لابسها رووووووووعه بصيت ليها بقولها صاروح ارض جو ضحكت بقولها اول مره اشوف بشعرك من زمان قالت بقا ابويا وتحكمات امي ام انا عارفك عم فرري ههههههههههههههه قلت لها عادي ادلعي يومين لحد ما الا هياخدك يعلمك من جديد ههههههههههه قالت لا بنت اخوك مسيطره ضحكنا وفرشنا الاكل واكلنا ودخلت تعمل القهوه وانا دخلت اغير ولبست شورت وتي شيرت وقعدنا في الصاله بنتفرج علي التلفزيون الجو كان حار شويتين مشغلين المروحه بس مش جايبه هوا اصلا وهي عماله تأفف من الحر قلت ليها ادخلي خدي دش يفوقك شويه والبسي عبايه واسعه قالت ماشي بس العبايات الا معايا كلها كدا وبتضحك قلت ليها تي شيريت وبنطلون قالت معنديش وضحكت قالت هاخد من عندك قامت دخلت عندي اخدت شورت اهو اصلا مايوه واسع وتي شيريت ودخلت الحمام وشويه ليقيها بتنادي بتقولي ناولني فوطه علشان الا هنا ابتلت دخلت جبت فوطه وبناولها ومن الفتحه لقيت جسم البنت نار ضحكت وقفلت الباب وانا خرجت الشيطان ماسك زبري بيقولي متعديش النهارده الا وانت زبرك في طيزها دقيقه وخردت ولابسه التيشيرت والشورت جات بصيت ليها وبضحك بقولها كنتي هاتي بنطلون قالت ماهو مافيش حد غريب ههههههههههههههه



ببص علي التي شيرت لقيتها حلمات بززها ظاهره من التيشيرت عرفت انها مش لابسه سنتيانه انا قاعد علي الكنبه وهي جات قعدت في االارض تنشف شعرها وتسرحه وضهرها ليا بتقولي عندك سشوار قلت لها لاء قامت وقفت ادام المروحه ويلت تنشف شعرها وطيزها مفلقسه ادامي زي الا بتقولي نيكيني في طيزي شويه خلصت وجات قعدت جنبي وانا كنت فارد جسمي شويه كدا بدانا نتكلم ونفتح في مواضيع من شرق ومن غرب لقيت نفسي عايز انام او عايز اهرب منها قلت لها انا هريح شويه هنا وانتي لو حابه تنامي ادخلي جوا قالت لاء انا اصلا هفرد هنا الجو حر جابت مخده ونامت في الارض وانا علي الكننبه عملت نفسي هنام وطفيت التلفزيون الجو بقا ضلمه نايمه علي جنبها ضهرها ليا وانا علي الكنبه نزلت رجلي وقربتها من طيزها وبصباع رجلي بدات المس طيزها هي كانت راحت في النوم او ببتصنع النوم مرة واتنين كررت كذا مرا ما فيش حركه منها خالص طلعت رجلي وقربت ايدي من طيزها وبدات احسس عليها وانا بدخل ايدي عند طيزها تحس انك داخل مغاره قلت اغامر وادخل ايدي لجوه شويه ضغطت لقيتها هتتحرك سحبت بسرعه وهي حركت نفسها ونامت علي ضهرها ببص لقيت حلمات ببزاها وقفه وظاهرة قلت شويه كدا واحاول المسهم قربت ايدي من بزازها ولمس خفيف وامشي ايدي علي حلمتها وهي مش بتتحرك قعدت العب في زبري لحد ما قربو ينزلو لقيتها بتصحي عدلت نفسي وبصيت ليها بقولها يعني صحتي قالت مش عارفه الجو حر مش عارفه انام قلت ليها ادخلي خدي دش تاني هههههههههههه ضحكت وقالت لاء هدخل انام علي السرير دخلت ورجعت تاني قالت مافيش مروحه جوه قلت ليها خدي دي مافيش غيرها اصلا قالت وانت قلت لها مش مشكله قالت لاء تعالي معايا جوا انا هنام علي الارض وانت علي السرير قلت لها لاء تعالي دخلنا جو وانا حاسس انها بتستجيب بس لسه مش متاكد دخلنا السرير كبير شغلنا المروحه وجيت علي السرير قلت لها تعالي نامي هنا لقيتها جات من غير تفكير لفت وعطتني ضهرها وانا قفلت الستاره والجو ضلمه وبدات العب في زبري تاني وبيقف وقربت من طيزها المس زبري في طيزها ناديت عليها مش ردت قلت ادوس واشوف رد فعلها قمت حضنها من ورا وايدي حاضنه بزازها من غير حركه رفعت وشي اشوفها صاحيه ولا بتعمل نفسها نايمه لقيتها بتغمض عنيها عرفت انها صاحيه رجعت لورا شويه علي اساس الا حصل بدون قصد ونمت علي جنبي وووضي لظهرها وعنيا علي طيزها وقربت منها علي اساس اي حركه منها طيزها تيجي علي زبري وفعلا مافيش ثواني وهي بتتحرك رجعت عليه وطيزها حضنت زوبري وانا ثبت علي كدا من غير حركه شويه ولقيتها بتحاول تقرب اكتر عرفت انها صاحيه وفاهمه وعايزه قمت حاضنها ومسكت بزازها وقربت عليها وبوستها في رقبتها لفت وشها ليا واتجاوبت معايا كل دا من غير كلام نهائي زي المغيبين اندمجنا في بوس شفايف وتقفيش ورفعت التي شيرت ومص في بزازها وايدي بتحسس علي كسها وبدات تهييج خلعت الشورت فلت افرشها زوبري في كسها نزلت علي كسها بلساني الحس فيه وادخل لساني جو وافرش كسها بلساني لقيتها جابتهم وانا بلحس فيه مسحت بوقي في بطنها واخدتها في حضني لفت لي ضهرها مسكت زوبري وبدات افرش زوبري في طيزها بدخل شباعي علشان اشوف خرم طيزها لقيت صباعي دخل سهل دخلت صباعي التاني دخل معاه عرفت ان طيزها مفتوحه نيمتها علي بطنها ورعت طيزها لفوق ودخات زوبري في طيزها مافيش ثواني من الشهوة وانفجر اللبن في طيزها نمت عليها شويه ودفايق همست ليها في قلت ليها ايه رأيك مبسوطه قالت مبسوطه اوووي بس من صوتها حسيت انها خايفه او تعبانه قلت ليها تعالي نتسحمي ونفوق ونشرب حاجه لبست وخرجت راحت الحمام قمت دخلت معاها قالت مينفعش بتكسف ضحكت وقلت ليها حد ينكسف من حبيبه برضو اتشطفنا مع بعض كنت بمص في بزاززها وابعبص فيها واخدها في حضني كاننا متجوزين خرجنا ووهي نشفت شعرها وجبت المروحه من الاوضه وقعدنا في الصاله مافيش كلام بينا اصلا في ال حصل عملت عصير ووهي بتشرب ساكته سالتها بقولها انتي وعلانه من الا حصل مردتش قلت ليها لو زعلانه انا اسف بس دا حصل غصب عني وعملت نفسي زعلت ودخلت الاوضه وسبتها في الصاله شويه ولقيتها جات بتقولي هو انت زعلان مني من ال حصل استغربت بقولها انتي زعلتي مني الموضوع جا من غير قصد قالت لاء انا خفت تكون زعلان ان عملت معاك كدا مفهمتش كلامها قلت لها خلاص غلطه ومش هتكرر وننسي ال حصل قالت ماشي تعالي نبعد عن الاوضه دي وضحكت طلعنا برا في الصاله وهي قاعده جنبي قلت اجرب الموضوع بقا فررري قربت منها قالت وبعدين ضحكت قلت ليها تعالي نامي علي حجري قالت بس من غير ماتعمل حاجه قلت ليها تعالي بس وشديتها راسها علي حجري والعب خدودها شويه وشفايفها شويه وقمت مطلع زوبري ومشيته علي شفايفها بدأت تتجاوب معايا كانت رافضه تمص بس بدأت شويه شويه تمص وقف بسرعه قامت عدلت نفسها وفتحت رجليها وعايزاني ادخله في كسها قلت لها مينفعش بصيت لعنيها زي ما بتقول انها مفتوحه بقولها هو انتي مفتوحه هزت راسها ايوه من غير ماسال عن تفاصيل نزلت لحس فس كسها وارفعا لفوق وزبري بقا حديده دخلت زوبري في كسها ناااااااااااااااار ونغير وضع هي تيجي فوق ومره تحت ومن فرنساوي عيشنا نص ساعه رووووووووووووعه ومتعه حسيت ان هتجيبهم هديت شويه وزبري في كسها بدات تهدي لم جابتهم طلعت زوبري وعطيتها تمصه فضلت تمص لحد ما جابتهم في بوقها خلصت وحضنا بعض واترمينا في الارض من الفرهده شويه وسالتها بقولها انتي لسه هتتجوزي وال حصل دا من مين ؟ قالت من جوزي بعد ما كتبنا الكتاب حصل بينا مرتين سكت ومرضتش افتح في كلام وسكت وسالتها هو انتي مبسوطه من ال حصل قالت كنت هتجنن من اول امبارح من ساعه ما كنا في السوق وانت عمال تحك في طيزي وقت الزحمه بقولها طب طيزك مين فتحها هههههههههههههه قالت جوزي برضو فتره الخطوبه وضحكت المهم اتبسطنا وضحكنا ونكتها تاني علي السرير وكان يوم روووووووعه تاني يوم هنسافر بقولها طبعا مش هشوفك تاني قالت لاء ماهو جوزي شغلو هنا وكل يومين هتلاقيني عندك متخافش ههههههههه بوستها لقيتها بتقول ياريت نقعد كمان يومين مع بعض انا مبسوطه اوووووووووي معاك قلت ليها ابوكي هيخرب الدنيا هيودو العفش بكرا لازم نروح بعد مالبسنا لقيتها بتقول ايه رايك نمشي اخر النهار بدل الحر دا يابنتي يلا بينا قلت معلهش خلينا اخر النهار مش هتفرق ساعتين ثلاثه قلت لها ماشي باستني ودخلت عيرت هدومها وانا غيرت ولقيتها قربت مني وقالت انا عايز اشبع منك قبل اروح قلت ليها انا مش هعرف اشبع منك اصلا واخدته في حضني وبسه طويله قالت انا عايزك تحك في طيزي زي ما كنا في السوق بحب الحركه دي اوووي حضنتها ولسه بنزل الشورت الا كانت لابسه قالت لاء من برا حسيت انها بتحب نيك الطيز زوبري وقف وبدات احك في طيزها وهي بدات تمسك فيه وتحكه في طيزها ولفت وشها ونزلت تمص فيه وشويه نزلت ليها الشورت والحس كسها ورفعتها لفق ودخلت زوبري في كسها وهي راحت في عالم تاني تتأووه وتأحح خدنا ساعه مع بعض خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا ونزلنا ركبت العربيه ونزلنا البلد تاني يوم ودينا العفش بتاعها وعيني عليها في حركاتها وهي برضو كل شويه تقرب مني تقولي نفسي فيك وتضحك وتقولي تعالا نهرب هههههههههههههه

اختها الصغيره في اولي اعدادي اسمها اميره جسمها حلو وانوثتها عاليه زي ماتقول وراثه من امهم لان امهم برنسيسه المهم ودينا العفش وكنت اخدت اسبوع اجازه علشان الفرح وبعدها بيومين الحنه وزحمه كتير مرات اخويا في عالم تاني بس برضوبرنسيسه بس مافيش فرضه اقرب منها ويمكن الا حصل معاها في العتبه وقت الزحمه ماخدتش بالها بس طيزها جباره ههههههه

يوم الفرح كلنا واقفين عادي وناس رايحه وناس جايه وطلعنا علي الكوافير والعروسه خرجت هي واصحابها وامها خارجه صاروخ ارض جو اول ما خرجت عنيا جات في عنيها وبصيت ليها وركزت معاها لقيتها بصت بابتسامه بس بتحاول تهرب كنت في الوقت دا حبيت متعه الحك في اي طيز طبعا البلد كل الحريم عبايات وزحمه وانا بصراحه مش عاتق المهم لم شوفت مرات اخويا قلت اركز عليها امشي شويه واجي اكني عايز اقولها حاجه او اسالها علي حاجه مرة المس جسمها ومره طيزها ومره كتفها المهم كنت بستمتع لم المس اي حته في جسمها حتي صوتها والهوا ال بيخرج من بؤقها بيجنني مشينا ورحنا القاعه وخلص الفرح وهنروح اخويا كان فصل طبعا من الوقفه ليه كام يوم واقف علي رجله والكل بصراحه تعبان المهم كله هينام وانا في شقه عند اخويا هطلع هبات فيها اختي قالت لي تعالا بات عندنا مافيش حد عيال اختي صغيرين عندها الكبيره اسمها مني اولي اعدادي التانيه اسمها مي خامسه ابتدائي وجوزها مسافر برا مصر المهم قلت ماشي لقيت اميره بتقولي ياعمو بات معانا والعيال ماسكين فيا قلت لهم تعالو كلنا نروح عند عمتكم نبات هناك المهم اخدتهم واحنا ماشيين جبت شويه تسالي وشيبسي واندومي وحلويات وفاكهه وحاجه ساقعه المهم روحت عن اختي قالت اجهز اكل قلت لها لاء احنا فاصلين وانتي فاصله المهم العيال عايزين يلعبو هي قالت سيبو خالكم يريح قلت لها سيبهم وادخلي نامي انتي واحنا مع بعض هنتصرف اختي طلعت فوق تنام واحنا قعدنا تحت نتفرج علي التلفزيون والعيال تلعب وانا تفكيري كله في مرات اخويا وشيماء ال زمانها دلوقت كسها بيضرب نااار وجوزها ابن الوسخه ال بيهريها نيك سرحت شويه وزبي بدء يقف والساعه جات 1 تقريبا الصاله عند اختي فيها كنب بلدي والعيال بدات تنام والا صاحيه لقيت اختي نزلت قالت تعالو نامو فوق قلت لها هنام هنا ينفع مينفش وكلام من دا البنات صحيت ومش عايزين يطلعوا قلت ليها روحي انا هتصرف نزلت مرراتب بالكنب وعملنا سرير كبير والعيال فرحت واتنطت واختي قالت براحتكم نزلنا المخدات والبنات نزلت علي المرتبه وانا جيت علي الحرف وفردت ضهري قفلت التلفزيون النور علشان ننام وزوبري بداء يقف بفكر في شيماء وامها كل واحده مهم دلوقت بتتناك وانا باكل في نفسي قلت اضرب عشره اريح نفسي بحرك نفسي اشوف العيال نامت ولا صاحيه لقيتهم لسه هيرحوا في النوم مني نايمه جنبي علي بطنها قلت اهو الحك في طيز بنت هيكون سهل والبنات صغيره مش هتفهم الا بيحصل لفيت جسمي نحيتها وحضنتها وزبري واقف وبدات احك فيها هي صاحيه بس قلت مش هتفهم لقيت البنت بتبعد نفسها رجعت شويه وقلت اكمل ضربه العشره ببص عليها لقيتها بتوشش اميره معرفش بتقولها ايه بس اميره بتبصلي باستغراب وضحكه خفيفه كدا عملت نفسي مش واخد بالي ولفيت وشي الناحيه التانيه وهكمل ضرب العشره حسيت بحركه لقيت لقيت اميرة غيرت مكان مني وجات هي جنبي قلت كدا يبقي مني قالت لاميرة الموضع كدا هيعممل مشكله طلعت نمت علي الكنبه فوق لقيت اكيرة بتقول اشمعنا هتنام فوق وبتضحك قلت ليها علشان المكان زحمه خليكم براحتكم قالت لاء تعالا المكان كبير وواسع نزلت تاني لفيت ضهري ليها لقيت ايد بتلعب في ضهري بلف لقيتها هي اميره وببص علي مني ضهرها لينا لفيت نا حيه اميره مشيت ايدي علي وشها بوستها في خدها قامت لفت وعطتني ضهرها زي ما بتقول حك في طيزي ما استنتش قربت زوبري من طيزها ونزلت ليها بنطلون الترنج وفرشت زوبري في طيزها دقايق من الخوف او السرعه نزلتهم ولفيت وشي الناحيه التانيه كان مافيش حاجه حصلت دقيقه ولقيت مني رجعت مكان اميرة لفيت وعملت معاه نفس الا حصل ومسكت ايدها خلتها مشكت زوبري تلعب فيه مسكت بزازها هم صغيرين بس حلوين العب فيهم لفت اميره وجات ركبت فوق مني وبتهزر معها قلت ليهم بالراحه علشان البنات الا جانبكم ميصحوش الاتنين مرو واحده كدا مسكو زوبري وقعدو يلعبو فيه وانا احساسي رووووعه ومبسوط جدا نيمت ايره علي بطنها وابوس في طيزها وابعبعص مني وبوس شويه واحسس علي كس كل وحده شويه ييجي ساعه لحد ما البنات تعبو وراحو في النوم نمنا وصحيت الصبح ملقتش حد حواليا ناديت لاختي جهزت فطار فطارنا ورحت لاخويا كانو الستات بيجهزو فطار العروسه علشان يورحو قلت اروح معاهم علشان اسلم عليها بدري بدري واسافر اخويا فال لي لا خلينا احنا هنروح بالليل قلت ماشي لفيت شويه في البلد وهتجنن من لحرين والبنات تحس ان البلد كلها اطياز وجمالهم مش موجود في القاهره اخويا اتصل عليا علشان نتغدا روحت لقيت مرات اخويا لسه جايه من عند العروسه والاخبار تمام جهزت الغدا وااكلنا اخويا قال اكيد معرفتش تنام امبارح قوم ريح ساعتين واخر النهار هنروح لشيماء وانا هروح الغيط هخلص شويه مصالح وارجع بدري دخلت جو لقيت مرات اخويا جايبه جلابيه علشان البسها وببص ليها بقولها يوم الفرح كنت مفكر ال طالعه من الكوافير العروسه مش امها ضحكت وقالت اه ماهو عنيك كانت بتاكلني ههههههههههه ضحكت واتحرجت خدت الجلابيه ولبستها وقفلت الشباك ولسه هقفل الباب لقيت مرات اخويا بتادي عليا علشان ارفع معاها شيكارة دقيق هتطلعها فوق روحت ارفعها عليها رفعتها انا وقلت ليها هتديها فين قالت فوق قلت ادامي عنيا علي طيزها وهي طالعه السلم هيجننوني طلعنا فوق دلخنا اوضه نزلت الشيكارة في ركن وهي بتعدلها فشد معاها جيت من وراها وخليت زبري حضن طيزها وهي بتعدل في الشيكاره بقولها كدا حلو حركت طيزها علي زوبري قالت ايوه ضغطت علي طيزها بزوبري وانا بضغط حسيت انهامش لابسه حاجه مشيت ايدي علي طيزها فعلا مش لابسه حاجه قمت ماسك وسها وشدتها عليا هي متجاوبه لفيت وشها ليا ودخلت معاها في بوسه طويله شفايف وفي الرقبه وبعصر في بزازها بصيت ليها قلت الباب مفتوح قالت تعالا دخلنا اوضه تانيه في كنبه قعدت عليها وانا مستنتش فرصه تتلكم رفعت الجلبيه وخدتها في حضني تقفيش وبووس ونزلت علي كسها لحس وقمت رافع رجيلها ودخلت زوبري في كسها وهي بتشد فيا وهايجه علي الاخر خدنا ربع ساعه مع بعض وخلصنا وعدلت هدومي ونزلنا دخلت الاوضه نمت وصحيت علي 7 لقيت اخيوا بينادي يلا نروح لشيماء غيرت ولبست وروحنا لشيماء قعدنا شويه ضحكنا وهزرنا ودخلت علي شيماء المطبخ بقولها ايه الاخبار طبعا روووقك امبارح هههههههههههه ضحكت قالت يادوووب مره واحده ونام ههههههههههه قلت ليها مش هيخلص بالراحه علي الواد مش قدك لقت وخبطتني في زوبري بطيزها خرجت وخرجت وراها قعدت شويه ومشينا اخويا قالي اقعد معانا يومين انت مش بتنزل اهو تغير جو قلت له علشان الشغل المهم تاني يوم سافرت لم روحت الشقه براجع ال حصل كله لقيت ان خلال 4 ايام نكت وفرشت واجمل 4 ايام في حياتي طبعا الاسبوع بتاع الاجازه لسه مخلصش قلت اريح يومين في الببيت تاني يوم لقيت نفسي نازل سوق العتبه والموسكي مش عارف ليه زي ال بيستعيد زكرياته وانا ماشي بتفتكر اول مرة حضنت طيز شيماء ومارت اخويا وببص لقيت طيز بنت ادامي روحت وراها واستنيت لم تيجي زحمه وارشق فيها وفعلا حصل لقيت متعه في الحك باطياز البنات سواء كبيرة او صغيره هو متعه اخدت ساعتين بلف واحك في اي طيز بنت اشوفها روحت هلكان اتغديت ونمت وقمت بالليل فتحت اللاب واتفرج علي سكس واضرب عشرات عدي يومين علي هذا الحال اخويا عنده بيت في مطروح بيروحو يصيفو فيه كل سنه وانا كنت مرات بروح بس مش معاهم علشان ياخدو حريتهم وانا بحريتي اتصلت علي اخويا قلت له انا هسافر مطروح يومين حد منكم جاااي قال لاء بس شيماء وجوزها ممكن علي اخر الاسبوع يروحو قلت له خلاص لم يرحو ويرجعو يبقي انا اروح مش مشكله قال لاء جوزها عنده بيت هناك هيرحو فيه قلت خلاص ماشي المهم اتصلت علي شيماء قلت اشوف هتيجي امتي ونرتب مع بعض علشان عايز اشوفها مش في نيتي حاجه بس واحشني جسمها عايز اشوفه كلمتها وكلمت جوزها وعرفت انهم هيسافر بعد يومين ويبقي نتقابل هناك ظبطت نفسي ورحت سافرت وبعدها بيومين لقيت جوز شيماء بيتصل عليا انت فين ياعمي احنا وصلنا امبارح قلت له انا يومين وجاي مع ان انا في مطروح بس قلت امهد لنفسي شويه وهم برضو ياخدو راحتهم بعدها بيوم لقيت شيماء بتتصل وتقولي مجتش ليه قلت لها بكرا ضحكنا وهزنا وقلت وفعلا هتجنن واشوف البنت تاني يوم اخدت العربيه ورحت ليهم هما البيت بتاعهم قريب من البحر روحت عندهم ملقتش حد اتصلت عليهم محدش رد المهم سبت العربيه ادام البات وتمشيت علي البحر ولقيتهم قاعدين هناك دخلت عليهم سلمت وهما قاعدين بوست شيماء وسلمت علي جوزها مش نازلين البحر ليه قالت قالو نزلنا بس مش بنجب الشمس وشويه كدا وهنروح ونرجع تاني اخر النهار قلت براحتكم المهم قالو تعالي نتغدا عندنا في البيت قلت لاء روحو اتغدو انتو وانا شويه كدا واجيلكم بعد مناهده جوزها حلف بالطلاق لاروح معاهم قمت روحت معاهم واحنا ماشيين قلت بلاش كلمه طلاق دي تكون في لسانك واشتغلت علي اني حكيم وفليسوف واخ كبير واب وهكذاااا وهو معجب جدا باسلوبي معاه روحنا البيت قال احنا هنتغدا سمك قلت ليه اي حاجه في البيت وخلاص قال لا ماهو اتفقنا اننا وشيماء مش هنطبخ لمده شهر هههههههههههههههههههه يباني وفر فلوسك قال مش مهم هنزل مطروح اجيب سمك واجاي بسرعه قلت خد العربيه معاك المهم دخلنا وهو اخد العربيه ومشي ومافيش ثواني لقيت شيماء بتقولي لو مكنتش جيت كنت اتجننت بقةلها ليها قالت اصلك واحشني بقةلها مشبعتيش قالت لا مش فكره شبع احاسي معاك اجمل مليون مره من جوزي قمت حضنها وبدانا بوس قلت هي نص ساعه اتمتع بيها قبل ما جوزها ييجي خلعتها وروحنا مع بعض لقيتها بتسحب راسي تنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها نزل فيه اكل لساني جوه كسها وهي تتأووه وتووح ولفيتها وخليتها فلقست ودخلت زوبري من ورا صحرت بصوت مكتوم كملت وكنت مبسوط بدلعها معايا ولفيت وشها وفتحت رجليها ودخلته تاني لقيتها بتجيب جيت اطلع زوبري من كسها قالت نزلهم جو كلمتها وهي بتقولها نزلو زي ميه النار خدتها في حضني ودخلنا نستحما نكتها في طيزها تاني ومصت وزبري وانا منت بمص في حلماتها واتمتعنا ومتعها وكانت هتطير من الفرحه وتقولي ياريت كنت جوزي مكنتش طلعت زوبرك من طييزي ولا كسي هههههههههههههه قعدنا شويه ربع ساعه جوزها وصل اتغدينا وقلت لهم همشي وبكرا نتقابل عايزين ابيت معاهم قلت لاء بقول لجوزها لو ابوك نفسه طلب يبات معاكم اطردهم دا شهر عسل ههههههههههههههههه ضحك ومشيت ورحت البيت نمت وكنت مبسوط اوووووووووووي من الا حصل تاني يوم خرجت ومرضتش اروح عندهم قلت علشان يبقي فيه شويه وقار واحترام بلاش تكون مدلوق علشان جوزها يثبت فكرة الاحترام والهيبه عنده من ناحيني اتصلو مرتني مردتش وبعدها باعتين كدا كلمتو ايه الاخبار تمام مجتش ليه اصل وفصل وخليكم بحريتكم انا مش خابب اكون رخم وعزول طب تعالا قلت له بالليل هعدي عليكم ننزل مطروح البلد نتمشي شويه سلام سلام ..علي الساعه 10 روحت عندهم كانو جاخزين اخدتهم ونزلنا البلد اتمشينا علي الكورنيش وقعدنا علي كافيه وقضينا وقت جميل مع بعض ووصلتهم وانا في الطريق حسيت ا جوز شيماء مش مظبوط المهم وصلنا شيماء نزلت وهو نازل بقول مالك قال اصل شارب سجارتين واخد قرص تامول وفصلوني ضحكت قلت لهم بس خف علشان دا في المستقبل مش حلو ضحك وقال دا خفيف خفيف سلام سلام .... مشيت وربعد ساعه لقيت شيماء بتتصل قلت خير فيه ايه قال مافيش اصل جينا من برا مافيش 10 دقايق ونام وبيشخر قلت اتكلم معاك ولا انت كمان مش فاضي ههههههههههه ضحكت وقلت ليها لا معاكي قالت ماتيجي تقعد معايا شويه انا زهقانه اصلا قلت لهامش هينفع قالت تعالي بس علشان خاطري بعد الحاح منها قلت لها ماشي روحت عندها ودخلت بنادي علي جوزها لقيته زي الميت ولا اسبوع علي ما يصحا قعدنا برا وعنيا علي الاوضه ضحك شويه بوسه بعبوص قفشه المهم قعدت جنبي وماكه زوبري بلعب فيه اوانا بحسس علي كسها واندمجنا في بوسه فتحت رجليها وعارف انها بتحب اللحس ونلت علي الارض وفتحت رجليها وبدات الحس كسها لحد ما خلاص هاجت علي الاخر وبتشد في راسي علي كسها وهوب جابتهم خدتها في حضني وبوسه كدا وقلت لها همشي بقا قبل ما يصحي قمت مشيت وراجع مبسوط نمت صحيت الصبح لقيت اخويا بيرن عليا بيقول انهم جايين مطروح قلت لهم ماشي انا كدا كدا مسافر النهارده حلف ما امشي ال ما يوصل محرج الموضوع البيت صغير علي اد مراته وولاده قلت ماشي المهم وصل وكنت كلمت شيماء ان ابوها هييجي قالت ماهي امي اتصلت قالت لي وصولو واتجمعنا عند شيماء اتغدينا ورحنا البحر وقلت لاخويا انا هسافر علشان الاجازه خلصت والشغل وكدا قال طب يومين معانا قلت له مينفعش مرات اخويا قالت هو انت غريب وهنا اي مكان اي حد بينام فيه وخلاص اهي نومه ولقيت شيماء برضو بتقول كدا ولو مش عندنا يبقي هنا البيت واسع ويشيل من الحبايب الف وجوزها التاني قالي ياعمي ما فيش حد هنا ينفعني غيرك ضحكنا وقلت يومين وبس ضحكنا وهزرنا جينا بالليل وقت النوم اخويا تعالا عندي وجوز شيماء يقول يبات هنا قلت له مينفعش انا هروح مع حماك هبات والصبح نتقابل ركبنا العربيه ومشينا اخويا ومراته هيباتو في الاوضه والاوضه التانيه اميره هتنام فيها وانا في الصاله روحت لقيت اميره بتقولي تيجي ننزل المراتب ونام عليها زي ما كنا عاملين في البلد هههههههههههههه ضحكت قلت لها لاء ادحلي نامي دخلو نامو وانا طلعت برا اللبيت ولعت سيجارة لقيت اخويا بينادي عليا فيه ايه قلت لو قاعد شويه الجو حار والرطوبه عاليا قال احسب هتمشي وضحك المهم دخل لقيت اميرة طلعت وجات قعدت معايا عامله زي القطه بتتمسح بشرمطه ..... خطيت ايدي علي فخدها كدا وهي قاعده جنبي رمت راسها علي كتفي قعدت العب في خدودها وشفايفها لقيت البنت بتحن حطيت ايدي علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقتها رفعت نفسها علشان احط ايدي في طيزها حركه بسيطه كدا بصيت حواليا مافيش حد وانا بصراحه نفسي انيك امها وشيماء وانا علي اخري الصراحه قلت لها تعالي ندخل جو واحنا داخلين بصيت علي اوضه اخويا قافلين الباب والدنيا تمام خدتها ودخلت اوضتها وعلي السرير خلعتها البنطلون ونزلت لحس في كسها بعاملها زي تكون بنت كبيرة افرش كسها بلساني وابعبص طيزها ومشي زوبري علي كسها اول مالقيت زوبري ووقف وحجر زي الحديده قلبتها علي بطنها وقمت منزل اللبن علي طيزها قعدت ابوس فيها شويه وسبتها وطلعت برا نمت علي الكنبه تاني يوم صحينا كلمت اخويا وقلت له هسافر بقا علشان الشغل قال ماشي جهزت نفسي واتصلت علي شيماء وجوزها سلمت عليهم علشان مسافر والدنيا تمام واخدت العربيه ومشيت رجعت شقتي وكل تفكيري في الجنس وال بيحصل وال انا بعمله تغيير رهيب في مده قصيره وال بيعجبني اكتر من نيك شيماء وامها البنات الصغيره مش فاهمين الا بيحصل بس فيه متعه ولذه جميله متعه بخوف برهبه بدات كل يوم انزل العتبه والموسكي وحديقه الحيوان ادور علي اي طيز صغيره احك فيها وفعلا استمريت علي كد فتره شهرين انزل بعد الشغل الاسواق المختلفه اي مكان زحمه احك في اي طيز بنت ست كبيره صغيرة بس ال كنت بتمتع بيه مع البنات الصغيره بقيت مدمن اطيازبعد فترة كدا كنت بروح حديقه الحيوان اتفرج علي البنات الصغيره وابص علي اطيازهم ال تعجبني اشوف فرصه احك زبري فيها واروح حمامات السباحه اتفرج وكان نفسي اكون مدرب سباحه علشان امسك في البنات الصغيرة وافعص في اطيازهم واتحسس اكساسسهم عدت فترة في يوم لقيت شيماء بتتصل بيا وتقولي انهم نقولو الشقه بتاع القاهرة علشان شغل جوزها وكدا اتصلت علي جوزها طلبت منه نخرج وعازمهم علي العشا برا المهم اتفقنا واتقابلنا وخدتهم علي مركب في النيل اتعشينا وسهرنا وقضينا وقت جميل كنت ببص لشيماء وحاسس انها بتقولي عايزه اتناك اخر السهره وصلتهم كنا تقريبا وش الصبح جوزها حلف لابات عندهم هما ساعيتين النهار يطلع مالهاش لازم انك تروح وانت مش غريب يلا ياعم المهم طلعت معاهم وهما دخلو اوضتهم وجوزها جاب لي ترنج انام فيه ودخلت اوضه تانيه اغير وفردت جسمي علي السرير ومكملتش دقايق ونمت من التعب قلقت من النوم لقيت الساعه 4 العصر ياااه نمت كله دا خرجت برا بنادي علي شيماء ردت قلتها مصحتنيش ليه قالت لقتك تعبان قلت اسيبك طب وجوزك فين قالت نزل من شويه عنده شغل وقال هييجي علي العشا ومتمشيش قلت لها لاء عايز اغير لازم اروح علشان الشغل قالت لاء مش هتمشي وكلامها بدلع ومياصه المهم قلت ليها يابنتي اتهدي قالت هو انا جيت جنبك ادحل خد دش لحد ما اجهز لك حاجه تاكلها علي السريع واكون جهزت الاكل دخلت الحمام باخد دش ولقيتها بتخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها بتقولي مش عايز مساعده ضحكت ورشيتها بالميه خلصت وطلعت بالشورت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ورا وبستها في رقبتها قالت هخلص بس واجيلك رحت طلعت صاله وخمس دقايق لقيتها جات ولابسه لانجري مقسم جسمها وصدرها كله برا بقولها جوزك ييجي فجاة قالت لا مش جاي دلوقت لسه بدري قعدت جنبي وهي بدات مسكتها وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وخلعتها اللانجري طلعت علي السرير ووقفت عليشباك السرير وفتحت رجليها وانا قمت داخلت براس علي كسها بدات اللحس شفرات كسها ناااار قلت اعذبها كل شويه ابعد لسانه ن كسها تقوم نازله علي لحد ما بدات تشد في راسي علي كسها اخدت كسها بلساني مص ولحس وعض هاجت علي الاخر وصتها بداء يعلي جبتها تحت ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها علي اكتافي ورشقت زوبري في كسها وبدات تصرخ غيرت الوضع 3 مرات معاها وفي الاخر حسيت انها قربت تجيب قلت اهدي شويه خليها تجيب براحتها شويه وجابت قمت بدات اتحرك تاني وادخله واطلعه وقلبتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ودخلته في طيزها وانفجر اللبن في طيزها وهي مش قادره رجليها اتفشحت ومش قادرة تتحرك ....... نمت عليها شويه وبعدت ما هديت بقولها دا لسه اول واحد هتعملي ايه في الا جااي قالت مش قادرة الواحد بتاعك بعشره من جوزي هو انا بموووت فيك ليه بتحس بجسمي وبتعرف تتعامل معاه وبشبع منك وبتشبعني انا ماستغني عنك قامت باسيني وحضنتي جامد خدتها في حضني شويه وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها تاني ودلعتها علي الاخر لبست وخرجت قعدت في الصاله وهي خلت تجهز الاكل قلت ليها انا همشي قالت مينفعش قلت ليها علشان جوزك ميعرفش ان قعدت هنا كتير تاني حاجه لو سألك قولي مرضيش يقعد ومشي علي طول بعد ما صحي من النوم شرب قهوه ومشي وانا عايزه يقرب مني بس بالطريقه علشان نبقي براحتنا اي وقت قالت مش فاهمه بس ماشي بوستها ومشيت روحت الشقه بفكر في المتعه ال عايش فيها وشيماء مبسوطه وانا مبسوط معاها جدا بعدها كل يومين تلاته تتصل بيا اروح ليها وفي يوم اخويا اتصل قال احنا جايين من البلد القاهره عند شيماء لان حمايا تعبان وهو في القصر العيني هنروح نشوفه وقلت ماشي كان يوم خميس معني كدا هيبات الخميس والجمعه ماعلينا رتبت الشقه واستنيه لقيته باليل اتصل عليا وقال احنا في المستشفي تعالا خد اميرة وديها لشيماء علشان الوضع هنا مش حلو كانت بدايه كورنا روحت ليه لقيتهم واقفين برا مدخلوش اصلا وحالات الطواري مانعين الدخول قلت ليه تعالا نروح عندنا وبكرا نشوف الدنيا فيها ايه قال ماشي هتعدي علي شيماء الاول قلت ماشي روحنا لشيماء كانت مجهزه العشا اتعشينا وجوزها كان معانا بس شكله كدا فيه اجه اخدته البلكونه وكلمته بقوله فيه ايه حاسس انك متوتر قال معايا شغل في الاسماعليه ولازم اسافر ومكسوف من عمي اسيبه في الوقت دا ضخكت وقلت له انت عبيط دا شغلك ومصلحتك سيبك انت انا هظبط لك الدنيا دخلت فتحت الحوار وفهمت اخويا ان جوز شيماء مسافر يومين مرتبط بشغل ومحرج منك علشان الظروف الا انتو فيها قال عيب عليك شوف مصلحتك وسافر واحنا هنا وطارق معانا المهم قام كانت الشنطه جاهزه اخدها وسلم علينا ونزل قلت لاخويا همشي انا واجيلكم الصبح نروح المستشفي قال ماشي نزلت وانا في الطريق لقيت شيماء بتتصل بتقولي بكرا الصبح تيجي هناتفطر معايا وتنزلو مع بعض قلت لها حاضر ههههههههههه روحت نمت وصحيت علي الساعه 10 نزلت روحت لاخويا عند شيماء لقيتهم جاهزين نزلنا انا وهو ومراته واميرة فضلت مع شيماء روحنا قاعدين ساعتين وبالفلوس دخلنا اطمنا عليه ورجعنا تاني لشيماء اخويا قال انا هسافر بكرا وانت يبقي خد ام شيماء روح معاها المستشفي وتابع معاها قلت ماشي نزلت روحت وتاني يوم اتصلت عليها هتنزلي امتي قالت الوقت الا يناسبك قلت ماشي علي الساعه 4 كدا هعدي عليكي اتصلت علي اخويا وببلغته تمام عديت عليها نزلت واخدتها ورحنا المستشفي وبعد محاولات دخلنا نص ساعه وخرجنا طبعا الوقت دا مش هينفع اعمل حاجه معاها مع ان عايز اكلها المهم بصبرها بالكلام وهيقوم وهيبقي كويس وكلام من دا لقيتها اتفتحت في العياط خدتها وطبطبت عليها وقلت ليها مينفعش الكلام دا هنا تعالي روحنا العربيه وجبت عصير وشربت وقلت ليها فكري بقا مش بحب النكد ضحكت وقالت انت مش هتبطل قلت ايه رايك افسحك وسيبك من الغم دا فكي شويه كنا داخلين علي الساعه 8 باليل قالت العيال هتقلق قلت ليها نتصل بيهم ونقولهم هناخر شويه لحد ما الطورائ يدخلونا وشيماء عارفه الحظر الا معمول في المستشفيات اتصلت بيها وكلمتها قلت ليها هناخر شويه علشان كذ وكذا قالت ماشي .... اخدتها واحنا في العربيه قلت ليها ايه رايك نطلع علي عندي في الشقه تغسلي وشك وتفكي شويه ضحكت وسكتت طلعت علي الشقه ودخلنا اول ما دخلنا حضنتها وبوستها قلت لها واحشتيني قال هو دا وقته برضو وبتضحك قلت ادخلي اغسلي وشك عقبال ما اعملك صير فريش يروقك شويه دخلت الحمام وانا دخلت طلعت عصير من التلاجه وجبت كوبيتين واخدت قرص فيجارا قلت ااظبط الدنيا معاها .... وهي خارجه بقولها هتفضلي بالعبايه كدا فكي شويه قامت فكت الطرحه وشعرها فردته روووووووووووووعه الشرموطه لابسه عبايه بزراير فتحت الزرارير وانا قربت منها وبوستها بس لسه مودها مش حلوه قلت ليها اقفي وقفت وانا جيت من وراها وفتحت العبايه ولابسه تحتها حاجه بيتي كدا حضنتها من ورا وبدات احك زبي في طيزها وبمشي ايدي علي طيزها حسيت بكلكعه بقولها ايه دا قالت ظروف طب ما قلتيش ليه قالت كنت واحشني وعايزه اشوفك واقعد معاك وهو لازم ولا مش عايز مني غير كدا ضحكت وقلت لها وانا مشتاق ليكي بس كنت عايز ادلعك اخدتها وقعدنا علي الكنبه وبدات افتح مواضيع اهو تضييع وقت مع كام بوسه كدا وتقفيش وشربنا العصير وهي سانده راسها علي كتفي وشويه بدء زوبري يشد طب هعمل ايه الدنيا عندها مقفوله وقرص الفيجرا راح هدر قلت اخليها تمصه وبعدين قلت مالوش لازمه نقضي شويه مع بعض كدا وخلاص وفعلا قعدنا تقريبا ساعتين وبعدها قالت كدا هنتاخر علي شيماء يلا بينا قلت لها كنت عايزك تباتي معايا قالت مينفعش وخليها وقت تاني تكون الظروف خلصت هههههههههه لبسنا وروحنا علي شيماء وصلتها لفوق شيماء فتحت دخلت جيت امشي قالت لا مينفعش اتعشا الاول وامشي وانا بصراحه عايز امشي اورح اضرب عشره علشان قرص الفيجرا شغال ومهيجني اصلا المهم دخلت اكلت معاهم وشربت القهوه لقيت امها بتقولي بدل ما تمشي بات معانا هنا وكدا كدا انت اجازه بكرا ياستي ماينفعش قالت ينفع انا شيماء هنام في اوضه واميره وانت في اوضه التانيه فيها سريرين بعد هري كتير المهم قلت ماشي شيماء جابت عبايه من بتع جوزها ودخلت غيرت وقعدت معاهم شويه جات الساعه 12 كدا لقيتهم بيقولو داخلين ننام وانت براحتك مع التلفزيون قلت ليهم انا كمان هدخل انام اميرة كانت نايمه اصلا علي الكنبه في الصاله امها جات تشيلها قلت لها سيبها انا هاخدها معايا شيلتها ودخلت الاوضه ونميتها علي السرير وانا روحت للسرير التاني قلت اضرب عشره افك الحبسه الا في زوبري يدوب بلمسه وهو كان مستني بس لقيته حجر ووقف زي الصاروخ ببص علي اميرة نايمه كانت لابسه عبايه واسعه كدا قلت بدل مانزلهم علي الفاضي انزلهم علي طيزها روحت قربت منها ونمت وراها رفعت العبايه اشوف طيزها لابسه كلوت وطيزها شافطه لجووو قعدت افرش زوبري بين الفلقتين كدا وضغط شويه حسيت انها بتصحي رجعت مكاني تاني بسرعه لقيتها صحت وبصت عليا بتقولي ازيك ياعمو اهلا حبيتبي ياميرو صحيتي ليه اتعدلت وقالت انا نايمه من بدري هي الساعه كام قلت ليها داخله علي واحده قامت خرجت بقولها رايحه فين قالت الحمام سبتها وشويه ورجعت لقيت امها صحت وبتقولها في ايه قالت صحت ادخل الحمام انا سامع الصوت برا قالت نامي ومتقليش عمك او تعالي نامي معانا هنا قالت لا انا داخله اهووو ... دخلت اميرة وراحت علي سريره وانا متوتر شويه عدلت نفسها بتقولي ياعمو انا هقفل الباب وال انت عايزه قلت لها عادي براحتك قامت قفلت الباب وانا كنت ماسك الموبيل بقلب في اي حاجه وخلاص لقيتها جات جنبي وقالت هنام نعاك هنا وبتعمل ايه في الموبيل دلوقت عندك العاب قلت ليها لاء قلت لها تعالي ننام وبطلي هررري ههههههه اخدتها جنبي وحضنتها من ورا زوبري كان نايم قربت منها شويه ولازقته فيها وغمضت عنيا لقيتها هي بتتحرك وبتشد العبايه بتاعها لفوق بتعري طيزها لي بطرف عيني كدا بتابع هي بتعمل ايه لقيتها بتهرش في طيزها او بتبعبص نفسها طلعت زوبري من الشورت تحت العبايه وقربت منها وخليته لمس ايدها حست بيه وشويه لقيتها بتحسس عليه من فوق العبايه وبدء يقف وهي كل يقف ويسحن وتحسس عليه جامد سحبت العبايه لفوق وخليتها تمسكه مباشر وهي كل دا ضهرها ليا روحت ماسك الكولت بتاعها ونزلته وحطيته في طيزها بين الفلقتين وسيبته لقيته ببتحرك وبتتغط عليه شديتها عليه واعصر في طيزها وقلت اشوف خرم طيزها مشيت صباعي دخلت لحد الخرم لقيته ديق بلته بريقي وبدات ادخله بالراحه اوسع شويه او عقلت دخلت البنت انتفضت وصوتها هيطلع طلعته ورجعت لورا بقولها مالك قالت بيوجع خليه الراحه من الكلمه لقيت زوبري حديده اخدتها ولفيت وشها وخلعتها الكلوت وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها تفريش بعد شويه قلت لها تعالي اقعدي فوق بطني وشديت زوبري علي بطني وخليت كسها يفرش وهي فوق زي ما تكون راكبه حصان زوبري خلاص هيجيب بقولها انزلي قالت لاء كمان شويه وانا حاسس بكس البنت سحن وبقا نااار وخايف افتحها او تفتح نفسها المهم لفيتها ونميهتا علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها بجد سخن جدا مسكت زبري افرش كيها بيه وهوب نزلو علي كسها من برا اول مانزلو حسيت ان البت شهقت وقامت شداني عليها ولفت رجليها حواليا وهي نايمه علي ضهرها سبتها لحد ما تهدي شويه كدا بدات ترتاح وهديت قلت لها روحي علي سريرك بقا قبل ما حد ييجي راحت وقالت هنعمل تاني بكرا قلت لها لو عايزه قالت اه انا حابه وعايزه تاني متمشيش بقا وخليك معانا هنا قلت لها ماشي بس نامي بقا هههههههههههههه نمت وصحينا الصبح فطرنا لقيت اخويا بيتصل عملته ايه حكيت ليه الا حصل وانا كنت معاهم هنا وهمشي دلوقت قال لا استني انا في الطريق اصلا قلت حاضر قعدنا وبعد ساعه تقريبا كان وصل قعدنا شويه وقال ان حماه هيخرج النهارده وهيسافرو البلد قلت ماشي شويه ورحنا المستشفي وكانت الاجراءات خلصت وخرجو وان معهم عربيه من البلد ركبو ومشيو شوهي لقيت شيماء بتتصل انت فين قلت لها لسه عند المستشفي قالت اه كلمت ابويا وقال مشينا قلت اه قالت طب مش هتيجي ولا ايه قلت لها ماشي هههههههههههه

روحت عندها من غير مقدمات لقيت البنت هجمت عليا زي ماتكون ليها سنه ماتنكنش يابت اهدي قالت دا انا ماسكه نفسي بالعافيه من امبارح ههههههههههههههه خدتها ودخلنا اوضه النوم خلعت بلبوص ونزلت علي زوبري مص وبقت حريفه في المص رمت نفسي علي السرير فتحت رجليها علشان الحس كسها نزلت عليها مص ولحس وعض هريته بلساني وعدلتها ونميتيها علي بطنها وفتحت رجليها وبريقي نزلت علي خرم طيزها ودخلت صباعي لقيته ماشي خرجت صباعي وزوبري حديده بليته بريقي ودخلته في ظيرها وانا بدخله لقتها هتصوت وقفت شويه ورجعت ابوس في رقبتها اقفش في بزازاهاوضغطت علي زوبري في طيزها دخل كله بدات احركه برالراحه وهي تتاؤؤه وتوووؤح لحد ما قربت اجيبهم طلعته وعدلتها ونزلت علي كسها لحس وبعدها دخلته في كسها هي خلاص جابتهم وانا شغال تقول كفايه هموووت وانا هتجنن عايز اجيبهم سرعت الحركه شويه لحد ما هينزلو طلعت زوبري ونزلتهم علي بطنها ومسحت الباقي في بزازها وقمت مرمي جنبها بقولها ياشورموطه تعبتني قالت دا انا مش عارف اشبع منك اصلا بتبهدلني بس بموت فيك روحنا مع بعض في بوسه طويله قمنا استحمينا مع بعض مع شويه هزار في الحمام وخرجنا جهزت الاكل ولبست قلت همشي قالت جوزي مسافر ومافيش حد هنا قلت يمكن ييجي فجاءة قالت هتصل بيه فعلا بتتصل بيه لقيته بيقول انه في الطريق ساعه ويوصل ضحكت وقلت لها شفتي هههههههههه

قالت طب ما تقعد لحد ما ييجي قلت لها ما ينفعش لم ييجي يبقي رن عليا اتصل بيكي واطمن عليكي .... مشيت وعلي الساعه 11 كدا رنت وقفلت وانا اتصلت عليها عامله ايه محتاجه حاجه قالت لاء جوزي جه من السفر كلمه اهو سلمت عليه اخبارك ايه قال فيك الخير انك بتسال قلت بتصل اطمن لو محتاجه حاجه لحد ماتيجي قال طبعا عمها وعمي واحلي واجدع عم كمان طب محتاجين حاجه لا شكرا طب سلام سلام هههههههههههههه

تاني يوم بفتح الموبيل لقيت رساله من شيماء بتقولي دا جوزي طاير بيك وبيحبك دا وبيشكر فيك كتير علي بتعمله وانك علي طول معانا وبتسأل وكدا اتصلت عليها بقولها عرفتي بقا انا تفكيري بيروح لفين لازم تبقي تقيل ورزين ههههههههههه المهم قلت لها ما تبعتبيش رسايل تاني لو عايزه حاجه وهو مش موجود كلميني تمام ياحبيبيتي قالت تمام ياعشقي ههههههههههه..... الجزء التاني قريبا
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: حب العائلة و ليلي احمددد
كمل يانجم القصة دمار وياريت تنزل الجزء التاني النهاردة بليل لان الواحد مش هايفتح فرمضان
 
غلطه المفروض اكتب 38
انا مش ناقد ولا بنتقدك
ولكن.. راجع التفاصيل كويس واهتم بالواقعيه والاحداث الواقعيه بعيد عن الخيال، وهتبقي قصه حلوه..
استمر 🤝
 
انا مش ناقد ولا بنتقدك
ولكن.. راجع التفاصيل كويس واهتم بالواقعيه والاحداث الواقعيه بعيد عن الخيال، وهتبقي قصه حلوه..
استمر 🤝
محترم رايك جدا شكرا علي مرورك
 
  • عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
قصه جديده
منقوله ومضاف عليها احداث + في بعض الاحداث متعدله
هسيبك تعيش مع القصه


الجزء الاول

اسمي طارق عمري 27 سنه ساكن في القاهرة ولكن الاصل من محافظه وجه بحري مش متجوز لظروف ماديه وبتفرج علي سكس كتير ومقضيها عشرات من حوالي 3 سنين كان لي اخ بنته هتتجوز بيجهزها فانا عندي شقه في القاهرة وعايش حياتي كلها هنا مش بنزل غير مناسبات فقط اعياد افراح اموات ههههههه اهو مناسبات وبس وعلاقتي محدوده مع اخواتي المهم اخويا قال لي اختك مع مراتي هتجيي عندك ومعاهم شيماء علشان يجيييو شويه حاجات لزوم تجهيز البنت من العتبه قلت ماشي وانتي مش هتيجي قال لاء علشان عندي محصول زرع هيتلم ومش فاضي وخليك معاهم قلت له حاضر .... المهم تاني يوم وصلو واتصلو بيا نزلت قابلتهم سلمت علي اختي ومرات اخويا وشيماء بنت اخويا عادي مافيش في دماغي حاجه اخدتهم وروحنا الشقه قلت ليهم ريحو دلوقت وبكرا ننزل الصبح نشوف عايزين ايه غيرو واختي جهزت الاكل وتمام مافيش مشاكل دخلت اوضي قلت اسيبهم براحتهم فتحت اللاب كالعاده افرج علي سكس ولسه بلعلب في زبري علشا اضرب عشره لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي ما تيجي تقعد معنا برا احسن مرات اخوك تقول انك مضايق اننا هنا مسكت نفسي وقلت ماشي مرات اخويا عندها 28 سنه صغيره وجسمها فرس بيضه جدا ووشها زي الاجانب لبست ترنج وطلعت قعدت معاهم نجيب حواديت مش شرق وغرب ونضحك ونهزر وانا لقيت نفسي بركز علي جسم مرات اخويا ولقيت طيز واقفه مالاش حل وزبي بدء يقوم روحت رافعه في دكه البنطلون بس مش قادر امسك نفسي الصراحه قلت اطللع اشرب سيجاره في البلكونه خرجت برا ومسكت زبري العب فيه قلت انزلهم شويه لسه لقيت شيماء جايه تقف معايا وهتهري في الكلام سكت شويه ولقت اختي ومرات اخويا جم علي البكونه فبوسع ليهم وبلف لقيت طيز مرات اخويا في حضن زبري وطيزها واقفه ووعامله زي فلقه القمر حسيت ان زبري رشق حوووو رجعت لورا واكني ما حصلش حاجه قعدو شويه وبعدين ددخلو ينامو ونا تفكيري في طيزها دخلت الحمام ضربت عشره وخرجت ونممت والصبح صحينا فطرنا ونزلنا علي العتبة هي قريبه مني ومش بنزلها كتير المهم طبعا العتبة والموسكي زحمه مووووت شيماء بنت اختي في جسم امها المهم اختي مشيت ادمنا ومرات اخواي ورايا وشيماء ادمي وانا ورا شيماء واحنا في الزحمه ايدي جات علي طيز شيماء لقيتها ناعمه كانت لابسه فستان وتحتيه اندر وحسيت بالاندر بايدي ركزت مع طيزها شويه بايدي وبعدها لم بدانا ندخل الزحمه كان زبري بدء يقف كنت بحك زبري في طيزها ومرات المس بززاها وهي عادي او مش واخدها بالها المهم كنت هجت وخلاص هتفرتك لقيت طيز امها ادامي اتحركت وراها وقمت ماسكها من وسطها اكني بحجز عليها علشان الزحمه وشديتها علي زبي هي حست وبصت ليا وابتسمت شويه ووشها كدا كدا احمر من الحر وبياضها وبدات اي فرضه تيجي المس طيزها او طيز شيماء حوالي 5 ساعات علي كدا حك ولمس ابزاز واطياز خلصنا قالو كفايه كدا النهارده وبكرا نكمل الحاجه علشان الحاجات الا معانا كتير شيلنا الحاجه ومشينا روحنا الشقه اختي جات فاصله قالت انا هدخل انام وانتي يا شيماء انتي وامك جهزو الغدا او ريحيو شويه يبقي نقوم نجهزو سوا قلت ليهم انا هنزل اجيب اكل جاهز انتو .... شيماء لقيتها بتقولي ياعمو خدني معاك يابنتي خليكي قالت لاء هنزل معاك المهم واحنا نازلين لقيتها بتقولي احنا عايزين ننزل السوق تاني علشان عايزه اشتري حاجه ونسيت علي السريع كدا قلت يابنتي زحمه قالت لاء علي السريع مش هنأخر المهم نزلنا تاني وعمال افكر في دماغها عايزه ايه المهم لقيتها بتقرب من الزحمه وانا وراها والبنت بترمي نفسها عليا بصيت ليها وضحكت اول مره تاني مره عملتها قصد فهمت ان البنت مبسوطه بكدا قربت منها وقلت لها كدا مش هينفع ضحكت وقالت طب خلاص ماشي وماشترتش حاجه قالت يلا نجيب الاكل وضحكت ومشينا روحت جبت الاكل ورجعنا علي البيت لقيت امها نايمه علي بطنها في الصاله دخلت غيرت وهي دخلت صحتها امها وجدهزواالكل واختي صحيت واكلنا وكل اووحد شاف مكان تريحي فيه دخلت اوضتي شويه لقيت شيماء تخبط ودخلت عمو بتعمل احاجه قلت لها لاء قالت معلهش هنشر غسل في البلكونه الصغيره علشان امي بتنشر هنا والحبال مش هتقضي دخلت البكون عندي صغيره الا في الاوضه شيماء لابسه عبايه وطيزها شفطها قمت وقفت وراها من بعيد وقلت هشوف هتعمل ايه ماقربتش قمت قربت انا ولمتسها لمسها خفيفه كدا ورجعت تاني هي بدات تتحرك وتجيب طيزها عندي وتقرب من زبري قربت انا حضنتها وهي مميله ثواني وسبتها خلصت وهي خارجه بتتبسم بصيت ليها وبنظره معناها استني وقفت قربت منها ولمست شفايفها وبوستهها في خدها وخضنتها وقلت ليها روحي دلوقت حد يدخل خرجت وقفلت الباب






وخرجت وانا قلت اريح جسمي شويه من تعب اليوم اختي بتنادي عليا هتشرب قهوه قلت لها لا هنام شويه وجيت انا جسم شيماء وامها واطيازهم مش عايزين يروحو من دماغي وزبري بدء يشد تاني ضربت عشره ونمت صحت علي الساعه 9 تقريبا خرجت لقيتم قاعدين في الصاله مشغلين التلفزيون قلت لشيماء اعملي قهوه قعدت شويه في البلكونه ولعت سيجاره وجابت القهوه وانا دماغي في كوكب تاني ونفسي انيك كل طيز فيهم مليون مره شويه وقلت هنزل اتمشي شويه بدل ما نا قاعد كدا هتجنن نزلت بتاع ساعتين ورجعت لقيت كل نايم دخلت اوضتي وغيرت لقيت شيماء بتقول محتاج حاجه ياعم اعملها قلت لها لا شكرا وببص لقيت البنت لابسه عبايه هتفرتك جسمها قلت في سري يخربيت الجمال الا في جسمك بصيت ليها بابتسامه وقلت ليها اي الجمال دا ياشيماء يابخته ضحكت بكسوف كدا وقالت هعملك قهوه قلت لا بلاش علشان مش عايز اسهر المهم لقيتها دخلت المطبخ هتعمل عصير قلت ليها الخلاط هيصحي الا نايمين بلاش دخلت البلكونه عندي في الاوضة لقيت الباب بيخبط وهي داخله بتقولي مش جالي نوم وانا كنت لسه هفتح اللاب قلت ليها تعالي اقعدي البلكونه دي بتشيل كرسي واحد بس صغيره جات وقفت وطلعت الموبيل بتاعها وكانت بتكلم صحبتها في البلد وبتحكي لها علي جباته وناقص ايه وحورات بنات وهي واقفه ووميله علي سور البلكونه بصيت علي طيزها ولقيت نفسي بفكر احك زبري في طيزها بس متردد او خايف يمكن الا حصل كانت مش واخده بالها بس لو اتكرر وعملت حاجه ورد فعلها هيكون ايه هتبقي مصيبه لقيت سخونه في زبري لسه عايز يقوم ويفرد نفسه قمت من علي الكرسي وقلت لها اقعدي وهي بتتلكم داست علي كتفي وقعدت علي حرف الكرسي فلقه طيزها مقسومه علي الكرسي وطيزها في كتفي وانا قاعد وهنا بدء زوبري يقف دخلت ايدي من البنطلون ورفعته في الدكه علشان ما يظهرش انه واقف خلصت مكالمه وميلت علي سور البلكونه وانا لفيت ايدي وحطيتها علي ضهرها بالراحه وبدات انزل لحد ما وصلت لطيزها لمس خفيف بس طيزها سفنح ميه ناعمه جدا والعبايه شده عليها صح وبدانا ندردش في اي حاجه وانا ايدي بتلمس طيزها بس بحذر بحرك ايدي ناجيه السور بتاع البلكونه وايدي خبطت في بزازها حسيت انها مش لابسه برا ( سنتيانه ) كررت الحركه تاني بس ثبت ايدي ثواني علي بزاها من تحت باطها وعملت نفسي هقوم وحكيت زوبري في طيزها وانا بقف قلت ليها انا رايح الحمام دخلت الحمام هتجنن من جسم البنت ضربت عشره علي السريع وخرجت لقيتها راحت نامت وانا دخلت نمت وتفكيري في شيماء وجسمها الا هيجننني نمت وصحينا الصبح قلت ليهم هنزل الشغل ووهيجلكم بدري علشان نكمل الحاجه الا هتشتروها نزلت وانا ماشي كل شويه ابص لاي طيز وعايز احك في واحده ماشيه في الشارع روحت الشغل وحوالي الساعه 2 كدا لقيت اخويا بيتصل حسيت ان اتكهربت خفت يكون البنت قالت ليه حاجه او مراته رديت اخبارك ايه قال انا جيت خدت العيال ونزلنا نجيب الباقي هتاخر ولا جاي قلت لاء هجيلك دلوقت نزلت من الشغل اتصلت عليه انتو فين قال احنا في شارع عبدالعزيز بنحمل الحاجه جايب عربيه نص نقل وبيحمل الحاجه بتاع الكهربا والمطبخ عديت عليهم كانو خلصو قال هنطلع علي عندك نجيب باقي الحاجات طلعنا نزلنا باقي الحاجات قال هاخد اختك وام شيماء وانت بكرا تجيب شيماء وتيجي علشان هنودي الفرش بعد بكرا قلت له ماشي .. خدهم ومشيو وانا قلت لشيماء تعالي نطلع فوق نشوف بقا هنتغدا ايه قالت انا اصلا اتهلكت نزلنا وابويا بيجري ويجرينا وراه قلت لها طب اطلعي وانا هجيب غدا سريع كدا واجيلك روحت جبت فراخ مشويه وكفته ورجعت دخلت لقيت ملكه جمال في الشقه البنت مش لابسه طرحه ولفه شعرها زي ديل حصان مع جمالها والعبايه الا لابسها رووووووووعه بصيت ليها بقولها صاروح ارض جو ضحكت بقولها اول مره اشوف بشعرك من زمان قالت بقا ابويا وتحكمات امي ام انا عارفك عم فرري ههههههههههههههه قلت لها عادي ادلعي يومين لحد ما الا هياخدك يعلمك من جديد ههههههههههه قالت لا بنت اخوك مسيطره ضحكنا وفرشنا الاكل واكلنا ودخلت تعمل القهوه وانا دخلت اغير ولبست شورت وتي شيرت وقعدنا في الصاله بنتفرج علي التلفزيون الجو كان حار شويتين مشغلين المروحه بس مش جايبه هوا اصلا وهي عماله تأفف من الحر قلت ليها ادخلي خدي دش يفوقك شويه والبسي عبايه واسعه قالت ماشي بس العبايات الا معايا كلها كدا وبتضحك قلت ليها تي شيريت وبنطلون قالت معنديش وضحكت قالت هاخد من عندك قامت دخلت عندي اخدت شورت اهو اصلا مايوه واسع وتي شيريت ودخلت الحمام وشويه ليقيها بتنادي بتقولي ناولني فوطه علشان الا هنا ابتلت دخلت جبت فوطه وبناولها ومن الفتحه لقيت جسم البنت نار ضحكت وقفلت الباب وانا خرجت الشيطان ماسك زبري بيقولي متعديش النهارده الا وانت زبرك في طيزها دقيقه وخردت ولابسه التيشيرت والشورت جات بصيت ليها وبضحك بقولها كنتي هاتي بنطلون قالت ماهو مافيش حد غريب ههههههههههههههه



ببص علي التي شيرت لقيتها حلمات بززها ظاهره من التيشيرت عرفت انها مش لابسه سنتيانه انا قاعد علي الكنبه وهي جات قعدت في االارض تنشف شعرها وتسرحه وضهرها ليا بتقولي عندك سشوار قلت لها لاء قامت وقفت ادام المروحه ويلت تنشف شعرها وطيزها مفلقسه ادامي زي الا بتقولي نيكيني في طيزي شويه خلصت وجات قعدت جنبي وانا كنت فارد جسمي شويه كدا بدانا نتكلم ونفتح في مواضيع من شرق ومن غرب لقيت نفسي عايز انام او عايز اهرب منها قلت لها انا هريح شويه هنا وانتي لو حابه تنامي ادخلي جوا قالت لاء انا اصلا هفرد هنا الجو حر جابت مخده ونامت في الارض وانا علي الكننبه عملت نفسي هنام وطفيت التلفزيون الجو بقا ضلمه نايمه علي جنبها ضهرها ليا وانا علي الكنبه نزلت رجلي وقربتها من طيزها وبصباع رجلي بدات المس طيزها هي كانت راحت في النوم او ببتصنع النوم مرة واتنين كررت كذا مرا ما فيش حركه منها خالص طلعت رجلي وقربت ايدي من طيزها وبدات احسس عليها وانا بدخل ايدي عند طيزها تحس انك داخل مغاره قلت اغامر وادخل ايدي لجوه شويه ضغطت لقيتها هتتحرك سحبت بسرعه وهي حركت نفسها ونامت علي ضهرها ببص لقيت حلمات ببزاها وقفه وظاهرة قلت شويه كدا واحاول المسهم قربت ايدي من بزازها ولمس خفيف وامشي ايدي علي حلمتها وهي مش بتتحرك قعدت العب في زبري لحد ما قربو ينزلو لقيتها بتصحي عدلت نفسي وبصيت ليها بقولها يعني صحتي قالت مش عارفه الجو حر مش عارفه انام قلت ليها ادخلي خدي دش تاني هههههههههههه ضحكت وقالت لاء هدخل انام علي السرير دخلت ورجعت تاني قالت مافيش مروحه جوه قلت ليها خدي دي مافيش غيرها اصلا قالت وانت قلت لها مش مشكله قالت لاء تعالي معايا جوا انا هنام علي الارض وانت علي السرير قلت لها لاء تعالي دخلنا جو وانا حاسس انها بتستجيب بس لسه مش متاكد دخلنا السرير كبير شغلنا المروحه وجيت علي السرير قلت لها تعالي نامي هنا لقيتها جات من غير تفكير لفت وعطتني ضهرها وانا قفلت الستاره والجو ضلمه وبدات العب في زبري تاني وبيقف وقربت من طيزها المس زبري في طيزها ناديت عليها مش ردت قلت ادوس واشوف رد فعلها قمت حضنها من ورا وايدي حاضنه بزازها من غير حركه رفعت وشي اشوفها صاحيه ولا بتعمل نفسها نايمه لقيتها بتغمض عنيها عرفت انها صاحيه رجعت لورا شويه علي اساس الا حصل بدون قصد ونمت علي جنبي وووضي لظهرها وعنيا علي طيزها وقربت منها علي اساس اي حركه منها طيزها تيجي علي زبري وفعلا مافيش ثواني وهي بتتحرك رجعت عليه وطيزها حضنت زوبري وانا ثبت علي كدا من غير حركه شويه ولقيتها بتحاول تقرب اكتر عرفت انها صاحيه وفاهمه وعايزه قمت حاضنها ومسكت بزازها وقربت عليها وبوستها في رقبتها لفت وشها ليا واتجاوبت معايا كل دا من غير كلام نهائي زي المغيبين اندمجنا في بوس شفايف وتقفيش ورفعت التي شيرت ومص في بزازها وايدي بتحسس علي كسها وبدات تهييج خلعت الشورت فلت افرشها زوبري في كسها نزلت علي كسها بلساني الحس فيه وادخل لساني جو وافرش كسها بلساني لقيتها جابتهم وانا بلحس فيه مسحت بوقي في بطنها واخدتها في حضني لفت لي ضهرها مسكت زوبري وبدات افرش زوبري في طيزها بدخل شباعي علشان اشوف خرم طيزها لقيت صباعي دخل سهل دخلت صباعي التاني دخل معاه عرفت ان طيزها مفتوحه نيمتها علي بطنها ورعت طيزها لفوق ودخات زوبري في طيزها مافيش ثواني من الشهوة وانفجر اللبن في طيزها نمت عليها شويه ودفايق همست ليها في قلت ليها ايه رأيك مبسوطه قالت مبسوطه اوووي بس من صوتها حسيت انها خايفه او تعبانه قلت ليها تعالي نتسحمي ونفوق ونشرب حاجه لبست وخرجت راحت الحمام قمت دخلت معاها قالت مينفعش بتكسف ضحكت وقلت ليها حد ينكسف من حبيبه برضو اتشطفنا مع بعض كنت بمص في بزاززها وابعبص فيها واخدها في حضني كاننا متجوزين خرجنا ووهي نشفت شعرها وجبت المروحه من الاوضه وقعدنا في الصاله مافيش كلام بينا اصلا في ال حصل عملت عصير ووهي بتشرب ساكته سالتها بقولها انتي وعلانه من الا حصل مردتش قلت ليها لو زعلانه انا اسف بس دا حصل غصب عني وعملت نفسي زعلت ودخلت الاوضه وسبتها في الصاله شويه ولقيتها جات بتقولي هو انت زعلان مني من ال حصل استغربت بقولها انتي زعلتي مني الموضوع جا من غير قصد قالت لاء انا خفت تكون زعلان ان عملت معاك كدا مفهمتش كلامها قلت لها خلاص غلطه ومش هتكرر وننسي ال حصل قالت ماشي تعالي نبعد عن الاوضه دي وضحكت طلعنا برا في الصاله وهي قاعده جنبي قلت اجرب الموضوع بقا فررري قربت منها قالت وبعدين ضحكت قلت ليها تعالي نامي علي حجري قالت بس من غير ماتعمل حاجه قلت ليها تعالي بس وشديتها راسها علي حجري والعب خدودها شويه وشفايفها شويه وقمت مطلع زوبري ومشيته علي شفايفها بدأت تتجاوب معايا كانت رافضه تمص بس بدأت شويه شويه تمص وقف بسرعه قامت عدلت نفسها وفتحت رجليها وعايزاني ادخله في كسها قلت لها مينفعش بصيت لعنيها زي ما بتقول انها مفتوحه بقولها هو انتي مفتوحه هزت راسها ايوه من غير ماسال عن تفاصيل نزلت لحس فس كسها وارفعا لفوق وزبري بقا حديده دخلت زوبري في كسها ناااااااااااااااار ونغير وضع هي تيجي فوق ومره تحت ومن فرنساوي عيشنا نص ساعه رووووووووووووعه ومتعه حسيت ان هتجيبهم هديت شويه وزبري في كسها بدات تهدي لم جابتهم طلعت زوبري وعطيتها تمصه فضلت تمص لحد ما جابتهم في بوقها خلصت وحضنا بعض واترمينا في الارض من الفرهده شويه وسالتها بقولها انتي لسه هتتجوزي وال حصل دا من مين ؟ قالت من جوزي بعد ما كتبنا الكتاب حصل بينا مرتين سكت ومرضتش افتح في كلام وسكت وسالتها هو انتي مبسوطه من ال حصل قالت كنت هتجنن من اول امبارح من ساعه ما كنا في السوق وانت عمال تحك في طيزي وقت الزحمه بقولها طب طيزك مين فتحها هههههههههههههه قالت جوزي برضو فتره الخطوبه وضحكت المهم اتبسطنا وضحكنا ونكتها تاني علي السرير وكان يوم روووووووعه تاني يوم هنسافر بقولها طبعا مش هشوفك تاني قالت لاء ماهو جوزي شغلو هنا وكل يومين هتلاقيني عندك متخافش ههههههههه بوستها لقيتها بتقول ياريت نقعد كمان يومين مع بعض انا مبسوطه اوووووووووي معاك قلت ليها ابوكي هيخرب الدنيا هيودو العفش بكرا لازم نروح بعد مالبسنا لقيتها بتقول ايه رايك نمشي اخر النهار بدل الحر دا يابنتي يلا بينا قلت معلهش خلينا اخر النهار مش هتفرق ساعتين ثلاثه قلت لها ماشي باستني ودخلت عيرت هدومها وانا غيرت ولقيتها قربت مني وقالت انا عايز اشبع منك قبل اروح قلت ليها انا مش هعرف اشبع منك اصلا واخدته في حضني وبسه طويله قالت انا عايزك تحك في طيزي زي ما كنا في السوق بحب الحركه دي اوووي حضنتها ولسه بنزل الشورت الا كانت لابسه قالت لاء من برا حسيت انها بتحب نيك الطيز زوبري وقف وبدات احك في طيزها وهي بدات تمسك فيه وتحكه في طيزها ولفت وشها ونزلت تمص فيه وشويه نزلت ليها الشورت والحس كسها ورفعتها لفق ودخلت زوبري في كسها وهي راحت في عالم تاني تتأووه وتأحح خدنا ساعه مع بعض خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا ونزلنا ركبت العربيه ونزلنا البلد تاني يوم ودينا العفش بتاعها وعيني عليها في حركاتها وهي برضو كل شويه تقرب مني تقولي نفسي فيك وتضحك وتقولي تعالا نهرب هههههههههههههه

اختها الصغيره في اولي اعدادي اسمها اميره جسمها حلو وانوثتها عاليه زي ماتقول وراثه من امهم لان امهم برنسيسه المهم ودينا العفش وكنت اخدت اسبوع اجازه علشان الفرح وبعدها بيومين الحنه وزحمه كتير مرات اخويا في عالم تاني بس برضوبرنسيسه بس مافيش فرضه اقرب منها ويمكن الا حصل معاها في العتبه وقت الزحمه ماخدتش بالها بس طيزها جباره ههههههه

يوم الفرح كلنا واقفين عادي وناس رايحه وناس جايه وطلعنا علي الكوافير والعروسه خرجت هي واصحابها وامها خارجه صاروخ ارض جو اول ما خرجت عنيا جات في عنيها وبصيت ليها وركزت معاها لقيتها بصت بابتسامه بس بتحاول تهرب كنت في الوقت دا حبيت متعه الحك في اي طيز طبعا البلد كل الحريم عبايات وزحمه وانا بصراحه مش عاتق المهم لم شوفت مرات اخويا قلت اركز عليها امشي شويه واجي اكني عايز اقولها حاجه او اسالها علي حاجه مرة المس جسمها ومره طيزها ومره كتفها المهم كنت بستمتع لم المس اي حته في جسمها حتي صوتها والهوا ال بيخرج من بؤقها بيجنني مشينا ورحنا القاعه وخلص الفرح وهنروح اخويا كان فصل طبعا من الوقفه ليه كام يوم واقف علي رجله والكل بصراحه تعبان المهم كله هينام وانا في شقه عند اخويا هطلع هبات فيها اختي قالت لي تعالا بات عندنا مافيش حد عيال اختي صغيرين عندها الكبيره اسمها مني اولي اعدادي التانيه اسمها مي خامسه ابتدائي وجوزها مسافر برا مصر المهم قلت ماشي لقيت اميره بتقولي ياعمو بات معانا والعيال ماسكين فيا قلت لهم تعالو كلنا نروح عند عمتكم نبات هناك المهم اخدتهم واحنا ماشيين جبت شويه تسالي وشيبسي واندومي وحلويات وفاكهه وحاجه ساقعه المهم روحت عن اختي قالت اجهز اكل قلت لها لاء احنا فاصلين وانتي فاصله المهم العيال عايزين يلعبو هي قالت سيبو خالكم يريح قلت لها سيبهم وادخلي نامي انتي واحنا مع بعض هنتصرف اختي طلعت فوق تنام واحنا قعدنا تحت نتفرج علي التلفزيون والعيال تلعب وانا تفكيري كله في مرات اخويا وشيماء ال زمانها دلوقت كسها بيضرب نااار وجوزها ابن الوسخه ال بيهريها نيك سرحت شويه وزبي بدء يقف والساعه جات 1 تقريبا الصاله عند اختي فيها كنب بلدي والعيال بدات تنام والا صاحيه لقيت اختي نزلت قالت تعالو نامو فوق قلت لها هنام هنا ينفع مينفش وكلام من دا البنات صحيت ومش عايزين يطلعوا قلت ليها روحي انا هتصرف نزلت مرراتب بالكنب وعملنا سرير كبير والعيال فرحت واتنطت واختي قالت براحتكم نزلنا المخدات والبنات نزلت علي المرتبه وانا جيت علي الحرف وفردت ضهري قفلت التلفزيون النور علشان ننام وزوبري بداء يقف بفكر في شيماء وامها كل واحده مهم دلوقت بتتناك وانا باكل في نفسي قلت اضرب عشره اريح نفسي بحرك نفسي اشوف العيال نامت ولا صاحيه لقيتهم لسه هيرحوا في النوم مني نايمه جنبي علي بطنها قلت اهو الحك في طيز بنت هيكون سهل والبنات صغيره مش هتفهم الا بيحصل لفيت جسمي نحيتها وحضنتها وزبري واقف وبدات احك فيها هي صاحيه بس قلت مش هتفهم لقيت البنت بتبعد نفسها رجعت شويه وقلت اكمل ضربه العشره ببص عليها لقيتها بتوشش اميره معرفش بتقولها ايه بس اميره بتبصلي باستغراب وضحكه خفيفه كدا عملت نفسي مش واخد بالي ولفيت وشي الناحيه التانيه وهكمل ضرب العشره حسيت بحركه لقيت لقيت اميرة غيرت مكان مني وجات هي جنبي قلت كدا يبقي مني قالت لاميرة الموضع كدا هيعممل مشكله طلعت نمت علي الكنبه فوق لقيت اكيرة بتقول اشمعنا هتنام فوق وبتضحك قلت ليها علشان المكان زحمه خليكم براحتكم قالت لاء تعالا المكان كبير وواسع نزلت تاني لفيت ضهري ليها لقيت ايد بتلعب في ضهري بلف لقيتها هي اميره وببص علي مني ضهرها لينا لفيت نا حيه اميره مشيت ايدي علي وشها بوستها في خدها قامت لفت وعطتني ضهرها زي ما بتقول حك في طيزي ما استنتش قربت زوبري من طيزها ونزلت ليها بنطلون الترنج وفرشت زوبري في طيزها دقايق من الخوف او السرعه نزلتهم ولفيت وشي الناحيه التانيه كان مافيش حاجه حصلت دقيقه ولقيت مني رجعت مكان اميرة لفيت وعملت معاه نفس الا حصل ومسكت ايدها خلتها مشكت زوبري تلعب فيه مسكت بزازها هم صغيرين بس حلوين العب فيهم لفت اميره وجات ركبت فوق مني وبتهزر معها قلت ليهم بالراحه علشان البنات الا جانبكم ميصحوش الاتنين مرو واحده كدا مسكو زوبري وقعدو يلعبو فيه وانا احساسي رووووعه ومبسوط جدا نيمت ايره علي بطنها وابوس في طيزها وابعبعص مني وبوس شويه واحسس علي كس كل وحده شويه ييجي ساعه لحد ما البنات تعبو وراحو في النوم نمنا وصحيت الصبح ملقتش حد حواليا ناديت لاختي جهزت فطار فطارنا ورحت لاخويا كانو الستات بيجهزو فطار العروسه علشان يورحو قلت اروح معاهم علشان اسلم عليها بدري بدري واسافر اخويا فال لي لا خلينا احنا هنروح بالليل قلت ماشي لفيت شويه في البلد وهتجنن من لحرين والبنات تحس ان البلد كلها اطياز وجمالهم مش موجود في القاهره اخويا اتصل عليا علشان نتغدا روحت لقيت مرات اخويا لسه جايه من عند العروسه والاخبار تمام جهزت الغدا وااكلنا اخويا قال اكيد معرفتش تنام امبارح قوم ريح ساعتين واخر النهار هنروح لشيماء وانا هروح الغيط هخلص شويه مصالح وارجع بدري دخلت جو لقيت مرات اخويا جايبه جلابيه علشان البسها وببص ليها بقولها يوم الفرح كنت مفكر ال طالعه من الكوافير العروسه مش امها ضحكت وقالت اه ماهو عنيك كانت بتاكلني ههههههههههه ضحكت واتحرجت خدت الجلابيه ولبستها وقفلت الشباك ولسه هقفل الباب لقيت مرات اخويا بتادي عليا علشان ارفع معاها شيكارة دقيق هتطلعها فوق روحت ارفعها عليها رفعتها انا وقلت ليها هتديها فين قالت فوق قلت ادامي عنيا علي طيزها وهي طالعه السلم هيجننوني طلعنا فوق دلخنا اوضه نزلت الشيكارة في ركن وهي بتعدلها فشد معاها جيت من وراها وخليت زبري حضن طيزها وهي بتعدل في الشيكاره بقولها كدا حلو حركت طيزها علي زوبري قالت ايوه ضغطت علي طيزها بزوبري وانا بضغط حسيت انهامش لابسه حاجه مشيت ايدي علي طيزها فعلا مش لابسه حاجه قمت ماسك وسها وشدتها عليا هي متجاوبه لفيت وشها ليا ودخلت معاها في بوسه طويله شفايف وفي الرقبه وبعصر في بزازها بصيت ليها قلت الباب مفتوح قالت تعالا دخلنا اوضه تانيه في كنبه قعدت عليها وانا مستنتش فرصه تتلكم رفعت الجلبيه وخدتها في حضني تقفيش وبووس ونزلت علي كسها لحس وقمت رافع رجيلها ودخلت زوبري في كسها وهي بتشد فيا وهايجه علي الاخر خدنا ربع ساعه مع بعض وخلصنا وعدلت هدومي ونزلنا دخلت الاوضه نمت وصحيت علي 7 لقيت اخيوا بينادي يلا نروح لشيماء غيرت ولبست وروحنا لشيماء قعدنا شويه ضحكنا وهزرنا ودخلت علي شيماء المطبخ بقولها ايه الاخبار طبعا روووقك امبارح هههههههههههه ضحكت قالت يادوووب مره واحده ونام ههههههههههه قلت ليها مش هيخلص بالراحه علي الواد مش قدك لقت وخبطتني في زوبري بطيزها خرجت وخرجت وراها قعدت شويه ومشينا اخويا قالي اقعد معانا يومين انت مش بتنزل اهو تغير جو قلت له علشان الشغل المهم تاني يوم سافرت لم روحت الشقه براجع ال حصل كله لقيت ان خلال 4 ايام نكت وفرشت واجمل 4 ايام في حياتي طبعا الاسبوع بتاع الاجازه لسه مخلصش قلت اريح يومين في الببيت تاني يوم لقيت نفسي نازل سوق العتبه والموسكي مش عارف ليه زي ال بيستعيد زكرياته وانا ماشي بتفتكر اول مرة حضنت طيز شيماء ومارت اخويا وببص لقيت طيز بنت ادامي روحت وراها واستنيت لم تيجي زحمه وارشق فيها وفعلا حصل لقيت متعه في الحك باطياز البنات سواء كبيرة او صغيره هو متعه اخدت ساعتين بلف واحك في اي طيز بنت اشوفها روحت هلكان اتغديت ونمت وقمت بالليل فتحت اللاب واتفرج علي سكس واضرب عشرات عدي يومين علي هذا الحال اخويا عنده بيت في مطروح بيروحو يصيفو فيه كل سنه وانا كنت مرات بروح بس مش معاهم علشان ياخدو حريتهم وانا بحريتي اتصلت علي اخويا قلت له انا هسافر مطروح يومين حد منكم جاااي قال لاء بس شيماء وجوزها ممكن علي اخر الاسبوع يروحو قلت له خلاص لم يرحو ويرجعو يبقي انا اروح مش مشكله قال لاء جوزها عنده بيت هناك هيرحو فيه قلت خلاص ماشي المهم اتصلت علي شيماء قلت اشوف هتيجي امتي ونرتب مع بعض علشان عايز اشوفها مش في نيتي حاجه بس واحشني جسمها عايز اشوفه كلمتها وكلمت جوزها وعرفت انهم هيسافر بعد يومين ويبقي نتقابل هناك ظبطت نفسي ورحت سافرت وبعدها بيومين لقيت جوز شيماء بيتصل عليا انت فين ياعمي احنا وصلنا امبارح قلت له انا يومين وجاي مع ان انا في مطروح بس قلت امهد لنفسي شويه وهم برضو ياخدو راحتهم بعدها بيوم لقيت شيماء بتتصل وتقولي مجتش ليه قلت لها بكرا ضحكنا وهزنا وقلت وفعلا هتجنن واشوف البنت تاني يوم اخدت العربيه ورحت ليهم هما البيت بتاعهم قريب من البحر روحت عندهم ملقتش حد اتصلت عليهم محدش رد المهم سبت العربيه ادام البات وتمشيت علي البحر ولقيتهم قاعدين هناك دخلت عليهم سلمت وهما قاعدين بوست شيماء وسلمت علي جوزها مش نازلين البحر ليه قالت قالو نزلنا بس مش بنجب الشمس وشويه كدا وهنروح ونرجع تاني اخر النهار قلت براحتكم المهم قالو تعالي نتغدا عندنا في البيت قلت لاء روحو اتغدو انتو وانا شويه كدا واجيلكم بعد مناهده جوزها حلف بالطلاق لاروح معاهم قمت روحت معاهم واحنا ماشيين قلت بلاش كلمه طلاق دي تكون في لسانك واشتغلت علي اني حكيم وفليسوف واخ كبير واب وهكذاااا وهو معجب جدا باسلوبي معاه روحنا البيت قال احنا هنتغدا سمك قلت ليه اي حاجه في البيت وخلاص قال لا ماهو اتفقنا اننا وشيماء مش هنطبخ لمده شهر هههههههههههههههههههه يباني وفر فلوسك قال مش مهم هنزل مطروح اجيب سمك واجاي بسرعه قلت خد العربيه معاك المهم دخلنا وهو اخد العربيه ومشي ومافيش ثواني لقيت شيماء بتقولي لو مكنتش جيت كنت اتجننت بقةلها ليها قالت اصلك واحشني بقةلها مشبعتيش قالت لا مش فكره شبع احاسي معاك اجمل مليون مره من جوزي قمت حضنها وبدانا بوس قلت هي نص ساعه اتمتع بيها قبل ما جوزها ييجي خلعتها وروحنا مع بعض لقيتها بتسحب راسي تنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها نزل فيه اكل لساني جوه كسها وهي تتأووه وتووح ولفيتها وخليتها فلقست ودخلت زوبري من ورا صحرت بصوت مكتوم كملت وكنت مبسوط بدلعها معايا ولفيت وشها وفتحت رجليها ودخلته تاني لقيتها بتجيب جيت اطلع زوبري من كسها قالت نزلهم جو كلمتها وهي بتقولها نزلو زي ميه النار خدتها في حضني ودخلنا نستحما نكتها في طيزها تاني ومصت وزبري وانا منت بمص في حلماتها واتمتعنا ومتعها وكانت هتطير من الفرحه وتقولي ياريت كنت جوزي مكنتش طلعت زوبرك من طييزي ولا كسي هههههههههههههه قعدنا شويه ربع ساعه جوزها وصل اتغدينا وقلت لهم همشي وبكرا نتقابل عايزين ابيت معاهم قلت لاء بقول لجوزها لو ابوك نفسه طلب يبات معاكم اطردهم دا شهر عسل ههههههههههههههههه ضحك ومشيت ورحت البيت نمت وكنت مبسوط اوووووووووووي من الا حصل تاني يوم خرجت ومرضتش اروح عندهم قلت علشان يبقي فيه شويه وقار واحترام بلاش تكون مدلوق علشان جوزها يثبت فكرة الاحترام والهيبه عنده من ناحيني اتصلو مرتني مردتش وبعدها باعتين كدا كلمتو ايه الاخبار تمام مجتش ليه اصل وفصل وخليكم بحريتكم انا مش خابب اكون رخم وعزول طب تعالا قلت له بالليل هعدي عليكم ننزل مطروح البلد نتمشي شويه سلام سلام ..علي الساعه 10 روحت عندهم كانو جاخزين اخدتهم ونزلنا البلد اتمشينا علي الكورنيش وقعدنا علي كافيه وقضينا وقت جميل مع بعض ووصلتهم وانا في الطريق حسيت ا جوز شيماء مش مظبوط المهم وصلنا شيماء نزلت وهو نازل بقول مالك قال اصل شارب سجارتين واخد قرص تامول وفصلوني ضحكت قلت لهم بس خف علشان دا في المستقبل مش حلو ضحك وقال دا خفيف خفيف سلام سلام .... مشيت وربعد ساعه لقيت شيماء بتتصل قلت خير فيه ايه قال مافيش اصل جينا من برا مافيش 10 دقايق ونام وبيشخر قلت اتكلم معاك ولا انت كمان مش فاضي ههههههههههه ضحكت وقلت ليها لا معاكي قالت ماتيجي تقعد معايا شويه انا زهقانه اصلا قلت لهامش هينفع قالت تعالي بس علشان خاطري بعد الحاح منها قلت لها ماشي روحت عندها ودخلت بنادي علي جوزها لقيته زي الميت ولا اسبوع علي ما يصحا قعدنا برا وعنيا علي الاوضه ضحك شويه بوسه بعبوص قفشه المهم قعدت جنبي وماكه زوبري بلعب فيه اوانا بحسس علي كسها واندمجنا في بوسه فتحت رجليها وعارف انها بتحب اللحس ونلت علي الارض وفتحت رجليها وبدات الحس كسها لحد ما خلاص هاجت علي الاخر وبتشد في راسي علي كسها وهوب جابتهم خدتها في حضني وبوسه كدا وقلت لها همشي بقا قبل ما يصحي قمت مشيت وراجع مبسوط نمت صحيت الصبح لقيت اخويا بيرن عليا بيقول انهم جايين مطروح قلت لهم ماشي انا كدا كدا مسافر النهارده حلف ما امشي ال ما يوصل محرج الموضوع البيت صغير علي اد مراته وولاده قلت ماشي المهم وصل وكنت كلمت شيماء ان ابوها هييجي قالت ماهي امي اتصلت قالت لي وصولو واتجمعنا عند شيماء اتغدينا ورحنا البحر وقلت لاخويا انا هسافر علشان الاجازه خلصت والشغل وكدا قال طب يومين معانا قلت له مينفعش مرات اخويا قالت هو انت غريب وهنا اي مكان اي حد بينام فيه وخلاص اهي نومه ولقيت شيماء برضو بتقول كدا ولو مش عندنا يبقي هنا البيت واسع ويشيل من الحبايب الف وجوزها التاني قالي ياعمي ما فيش حد هنا ينفعني غيرك ضحكنا وقلت يومين وبس ضحكنا وهزرنا جينا بالليل وقت النوم اخويا تعالا عندي وجوز شيماء يقول يبات هنا قلت له مينفعش انا هروح مع حماك هبات والصبح نتقابل ركبنا العربيه ومشينا اخويا ومراته هيباتو في الاوضه والاوضه التانيه اميره هتنام فيها وانا في الصاله روحت لقيت اميره بتقولي تيجي ننزل المراتب ونام عليها زي ما كنا عاملين في البلد هههههههههههههه ضحكت قلت لها لاء ادحلي نامي دخلو نامو وانا طلعت برا اللبيت ولعت سيجارة لقيت اخويا بينادي عليا فيه ايه قلت لو قاعد شويه الجو حار والرطوبه عاليا قال احسب هتمشي وضحك المهم دخل لقيت اميرة طلعت وجات قعدت معايا عامله زي القطه بتتمسح بشرمطه ..... خطيت ايدي علي فخدها كدا وهي قاعده جنبي رمت راسها علي كتفي قعدت العب في خدودها وشفايفها لقيت البنت بتحن حطيت ايدي علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقتها رفعت نفسها علشان احط ايدي في طيزها حركه بسيطه كدا بصيت حواليا مافيش حد وانا بصراحه نفسي انيك امها وشيماء وانا علي اخري الصراحه قلت لها تعالي ندخل جو واحنا داخلين بصيت علي اوضه اخويا قافلين الباب والدنيا تمام خدتها ودخلت اوضتها وعلي السرير خلعتها البنطلون ونزلت لحس في كسها بعاملها زي تكون بنت كبيرة افرش كسها بلساني وابعبص طيزها ومشي زوبري علي كسها اول مالقيت زوبري ووقف وحجر زي الحديده قلبتها علي بطنها وقمت منزل اللبن علي طيزها قعدت ابوس فيها شويه وسبتها وطلعت برا نمت علي الكنبه تاني يوم صحينا كلمت اخويا وقلت له هسافر بقا علشان الشغل قال ماشي جهزت نفسي واتصلت علي شيماء وجوزها سلمت عليهم علشان مسافر والدنيا تمام واخدت العربيه ومشيت رجعت شقتي وكل تفكيري في الجنس وال بيحصل وال انا بعمله تغيير رهيب في مده قصيره وال بيعجبني اكتر من نيك شيماء وامها البنات الصغيره مش فاهمين الا بيحصل بس فيه متعه ولذه جميله متعه بخوف برهبه بدات كل يوم انزل العتبه والموسكي وحديقه الحيوان ادور علي اي طيز صغيره احك فيها وفعلا استمريت علي كد فتره شهرين انزل بعد الشغل الاسواق المختلفه اي مكان زحمه احك في اي طيز بنت ست كبيره صغيرة بس ال كنت بتمتع بيه مع البنات الصغيره بقيت مدمن اطيازبعد فترة كدا كنت بروح حديقه الحيوان اتفرج علي البنات الصغيره وابص علي اطيازهم ال تعجبني اشوف فرصه احك زبري فيها واروح حمامات السباحه اتفرج وكان نفسي اكون مدرب سباحه علشان امسك في البنات الصغيرة وافعص في اطيازهم واتحسس اكساسسهم عدت فترة في يوم لقيت شيماء بتتصل بيا وتقولي انهم نقولو الشقه بتاع القاهرة علشان شغل جوزها وكدا اتصلت علي جوزها طلبت منه نخرج وعازمهم علي العشا برا المهم اتفقنا واتقابلنا وخدتهم علي مركب في النيل اتعشينا وسهرنا وقضينا وقت جميل كنت ببص لشيماء وحاسس انها بتقولي عايزه اتناك اخر السهره وصلتهم كنا تقريبا وش الصبح جوزها حلف لابات عندهم هما ساعيتين النهار يطلع مالهاش لازم انك تروح وانت مش غريب يلا ياعم المهم طلعت معاهم وهما دخلو اوضتهم وجوزها جاب لي ترنج انام فيه ودخلت اوضه تانيه اغير وفردت جسمي علي السرير ومكملتش دقايق ونمت من التعب قلقت من النوم لقيت الساعه 4 العصر ياااه نمت كله دا خرجت برا بنادي علي شيماء ردت قلتها مصحتنيش ليه قالت لقتك تعبان قلت اسيبك طب وجوزك فين قالت نزل من شويه عنده شغل وقال هييجي علي العشا ومتمشيش قلت لها لاء عايز اغير لازم اروح علشان الشغل قالت لاء مش هتمشي وكلامها بدلع ومياصه المهم قلت ليها يابنتي اتهدي قالت هو انا جيت جنبك ادحل خد دش لحد ما اجهز لك حاجه تاكلها علي السريع واكون جهزت الاكل دخلت الحمام باخد دش ولقيتها بتخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها بتقولي مش عايز مساعده ضحكت ورشيتها بالميه خلصت وطلعت بالشورت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ورا وبستها في رقبتها قالت هخلص بس واجيلك رحت طلعت صاله وخمس دقايق لقيتها جات ولابسه لانجري مقسم جسمها وصدرها كله برا بقولها جوزك ييجي فجاة قالت لا مش جاي دلوقت لسه بدري قعدت جنبي وهي بدات مسكتها وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وخلعتها اللانجري طلعت علي السرير ووقفت عليشباك السرير وفتحت رجليها وانا قمت داخلت براس علي كسها بدات اللحس شفرات كسها ناااار قلت اعذبها كل شويه ابعد لسانه ن كسها تقوم نازله علي لحد ما بدات تشد في راسي علي كسها اخدت كسها بلساني مص ولحس وعض هاجت علي الاخر وصتها بداء يعلي جبتها تحت ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها علي اكتافي ورشقت زوبري في كسها وبدات تصرخ غيرت الوضع 3 مرات معاها وفي الاخر حسيت انها قربت تجيب قلت اهدي شويه خليها تجيب براحتها شويه وجابت قمت بدات اتحرك تاني وادخله واطلعه وقلبتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ودخلته في طيزها وانفجر اللبن في طيزها وهي مش قادره رجليها اتفشحت ومش قادرة تتحرك ....... نمت عليها شويه وبعدت ما هديت بقولها دا لسه اول واحد هتعملي ايه في الا جااي قالت مش قادرة الواحد بتاعك بعشره من جوزي هو انا بموووت فيك ليه بتحس بجسمي وبتعرف تتعامل معاه وبشبع منك وبتشبعني انا ماستغني عنك قامت باسيني وحضنتي جامد خدتها في حضني شويه وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها تاني ودلعتها علي الاخر لبست وخرجت قعدت في الصاله وهي خلت تجهز الاكل قلت ليها انا همشي قالت مينفعش قلت ليها علشان جوزك ميعرفش ان قعدت هنا كتير تاني حاجه لو سألك قولي مرضيش يقعد ومشي علي طول بعد ما صحي من النوم شرب قهوه ومشي وانا عايزه يقرب مني بس بالطريقه علشان نبقي براحتنا اي وقت قالت مش فاهمه بس ماشي بوستها ومشيت روحت الشقه بفكر في المتعه ال عايش فيها وشيماء مبسوطه وانا مبسوط معاها جدا بعدها كل يومين تلاته تتصل بيا اروح ليها وفي يوم اخويا اتصل قال احنا جايين من البلد القاهره عند شيماء لان حمايا تعبان وهو في القصر العيني هنروح نشوفه وقلت ماشي كان يوم خميس معني كدا هيبات الخميس والجمعه ماعلينا رتبت الشقه واستنيه لقيته باليل اتصل عليا وقال احنا في المستشفي تعالا خد اميرة وديها لشيماء علشان الوضع هنا مش حلو كانت بدايه كورنا روحت ليه لقيتهم واقفين برا مدخلوش اصلا وحالات الطواري مانعين الدخول قلت ليه تعالا نروح عندنا وبكرا نشوف الدنيا فيها ايه قال ماشي هتعدي علي شيماء الاول قلت ماشي روحنا لشيماء كانت مجهزه العشا اتعشينا وجوزها كان معانا بس شكله كدا فيه اجه اخدته البلكونه وكلمته بقوله فيه ايه حاسس انك متوتر قال معايا شغل في الاسماعليه ولازم اسافر ومكسوف من عمي اسيبه في الوقت دا ضخكت وقلت له انت عبيط دا شغلك ومصلحتك سيبك انت انا هظبط لك الدنيا دخلت فتحت الحوار وفهمت اخويا ان جوز شيماء مسافر يومين مرتبط بشغل ومحرج منك علشان الظروف الا انتو فيها قال عيب عليك شوف مصلحتك وسافر واحنا هنا وطارق معانا المهم قام كانت الشنطه جاهزه اخدها وسلم علينا ونزل قلت لاخويا همشي انا واجيلكم الصبح نروح المستشفي قال ماشي نزلت وانا في الطريق لقيت شيماء بتتصل بتقولي بكرا الصبح تيجي هناتفطر معايا وتنزلو مع بعض قلت لها حاضر ههههههههههه روحت نمت وصحيت علي الساعه 10 نزلت روحت لاخويا عند شيماء لقيتهم جاهزين نزلنا انا وهو ومراته واميرة فضلت مع شيماء روحنا قاعدين ساعتين وبالفلوس دخلنا اطمنا عليه ورجعنا تاني لشيماء اخويا قال انا هسافر بكرا وانت يبقي خد ام شيماء روح معاها المستشفي وتابع معاها قلت ماشي نزلت روحت وتاني يوم اتصلت عليها هتنزلي امتي قالت الوقت الا يناسبك قلت ماشي علي الساعه 4 كدا هعدي عليكي اتصلت علي اخويا وببلغته تمام عديت عليها نزلت واخدتها ورحنا المستشفي وبعد محاولات دخلنا نص ساعه وخرجنا طبعا الوقت دا مش هينفع اعمل حاجه معاها مع ان عايز اكلها المهم بصبرها بالكلام وهيقوم وهيبقي كويس وكلام من دا لقيتها اتفتحت في العياط خدتها وطبطبت عليها وقلت ليها مينفعش الكلام دا هنا تعالي روحنا العربيه وجبت عصير وشربت وقلت ليها فكري بقا مش بحب النكد ضحكت وقالت انت مش هتبطل قلت ايه رايك افسحك وسيبك من الغم دا فكي شويه كنا داخلين علي الساعه 8 باليل قالت العيال هتقلق قلت ليها نتصل بيهم ونقولهم هناخر شويه لحد ما الطورائ يدخلونا وشيماء عارفه الحظر الا معمول في المستشفيات اتصلت بيها وكلمتها قلت ليها هناخر شويه علشان كذ وكذا قالت ماشي .... اخدتها واحنا في العربيه قلت ليها ايه رايك نطلع علي عندي في الشقه تغسلي وشك وتفكي شويه ضحكت وسكتت طلعت علي الشقه ودخلنا اول ما دخلنا حضنتها وبوستها قلت لها واحشتيني قال هو دا وقته برضو وبتضحك قلت ادخلي اغسلي وشك عقبال ما اعملك صير فريش يروقك شويه دخلت الحمام وانا دخلت طلعت عصير من التلاجه وجبت كوبيتين واخدت قرص فيجارا قلت ااظبط الدنيا معاها .... وهي خارجه بقولها هتفضلي بالعبايه كدا فكي شويه قامت فكت الطرحه وشعرها فردته روووووووووووووعه الشرموطه لابسه عبايه بزراير فتحت الزرارير وانا قربت منها وبوستها بس لسه مودها مش حلوه قلت ليها اقفي وقفت وانا جيت من وراها وفتحت العبايه ولابسه تحتها حاجه بيتي كدا حضنتها من ورا وبدات احك زبي في طيزها وبمشي ايدي علي طيزها حسيت بكلكعه بقولها ايه دا قالت ظروف طب ما قلتيش ليه قالت كنت واحشني وعايزه اشوفك واقعد معاك وهو لازم ولا مش عايز مني غير كدا ضحكت وقلت لها وانا مشتاق ليكي بس كنت عايز ادلعك اخدتها وقعدنا علي الكنبه وبدات افتح مواضيع اهو تضييع وقت مع كام بوسه كدا وتقفيش وشربنا العصير وهي سانده راسها علي كتفي وشويه بدء زوبري يشد طب هعمل ايه الدنيا عندها مقفوله وقرص الفيجرا راح هدر قلت اخليها تمصه وبعدين قلت مالوش لازمه نقضي شويه مع بعض كدا وخلاص وفعلا قعدنا تقريبا ساعتين وبعدها قالت كدا هنتاخر علي شيماء يلا بينا قلت لها كنت عايزك تباتي معايا قالت مينفعش وخليها وقت تاني تكون الظروف خلصت هههههههههه لبسنا وروحنا علي شيماء وصلتها لفوق شيماء فتحت دخلت جيت امشي قالت لا مينفعش اتعشا الاول وامشي وانا بصراحه عايز امشي اورح اضرب عشره علشان قرص الفيجرا شغال ومهيجني اصلا المهم دخلت اكلت معاهم وشربت القهوه لقيت امها بتقولي بدل ما تمشي بات معانا هنا وكدا كدا انت اجازه بكرا ياستي ماينفعش قالت ينفع انا شيماء هنام في اوضه واميره وانت في اوضه التانيه فيها سريرين بعد هري كتير المهم قلت ماشي شيماء جابت عبايه من بتع جوزها ودخلت غيرت وقعدت معاهم شويه جات الساعه 12 كدا لقيتهم بيقولو داخلين ننام وانت براحتك مع التلفزيون قلت ليهم انا كمان هدخل انام اميرة كانت نايمه اصلا علي الكنبه في الصاله امها جات تشيلها قلت لها سيبها انا هاخدها معايا شيلتها ودخلت الاوضه ونميتها علي السرير وانا روحت للسرير التاني قلت اضرب عشره افك الحبسه الا في زوبري يدوب بلمسه وهو كان مستني بس لقيته حجر ووقف زي الصاروخ ببص علي اميرة نايمه كانت لابسه عبايه واسعه كدا قلت بدل مانزلهم علي الفاضي انزلهم علي طيزها روحت قربت منها ونمت وراها رفعت العبايه اشوف طيزها لابسه كلوت وطيزها شافطه لجووو قعدت افرش زوبري بين الفلقتين كدا وضغط شويه حسيت انها بتصحي رجعت مكاني تاني بسرعه لقيتها صحت وبصت عليا بتقولي ازيك ياعمو اهلا حبيتبي ياميرو صحيتي ليه اتعدلت وقالت انا نايمه من بدري هي الساعه كام قلت ليها داخله علي واحده قامت خرجت بقولها رايحه فين قالت الحمام سبتها وشويه ورجعت لقيت امها صحت وبتقولها في ايه قالت صحت ادخل الحمام انا سامع الصوت برا قالت نامي ومتقليش عمك او تعالي نامي معانا هنا قالت لا انا داخله اهووو ... دخلت اميرة وراحت علي سريره وانا متوتر شويه عدلت نفسها بتقولي ياعمو انا هقفل الباب وال انت عايزه قلت لها عادي براحتك قامت قفلت الباب وانا كنت ماسك الموبيل بقلب في اي حاجه وخلاص لقيتها جات جنبي وقالت هنام نعاك هنا وبتعمل ايه في الموبيل دلوقت عندك العاب قلت ليها لاء قلت لها تعالي ننام وبطلي هررري ههههههه اخدتها جنبي وحضنتها من ورا زوبري كان نايم قربت منها شويه ولازقته فيها وغمضت عنيا لقيتها هي بتتحرك وبتشد العبايه بتاعها لفوق بتعري طيزها لي بطرف عيني كدا بتابع هي بتعمل ايه لقيتها بتهرش في طيزها او بتبعبص نفسها طلعت زوبري من الشورت تحت العبايه وقربت منها وخليته لمس ايدها حست بيه وشويه لقيتها بتحسس عليه من فوق العبايه وبدء يقف وهي كل يقف ويسحن وتحسس عليه جامد سحبت العبايه لفوق وخليتها تمسكه مباشر وهي كل دا ضهرها ليا روحت ماسك الكولت بتاعها ونزلته وحطيته في طيزها بين الفلقتين وسيبته لقيته ببتحرك وبتتغط عليه شديتها عليه واعصر في طيزها وقلت اشوف خرم طيزها مشيت صباعي دخلت لحد الخرم لقيته ديق بلته بريقي وبدات ادخله بالراحه اوسع شويه او عقلت دخلت البنت انتفضت وصوتها هيطلع طلعته ورجعت لورا بقولها مالك قالت بيوجع خليه الراحه من الكلمه لقيت زوبري حديده اخدتها ولفيت وشها وخلعتها الكلوت وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها تفريش بعد شويه قلت لها تعالي اقعدي فوق بطني وشديت زوبري علي بطني وخليت كسها يفرش وهي فوق زي ما تكون راكبه حصان زوبري خلاص هيجيب بقولها انزلي قالت لاء كمان شويه وانا حاسس بكس البنت سحن وبقا نااار وخايف افتحها او تفتح نفسها المهم لفيتها ونميهتا علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها بجد سخن جدا مسكت زبري افرش كيها بيه وهوب نزلو علي كسها من برا اول مانزلو حسيت ان البت شهقت وقامت شداني عليها ولفت رجليها حواليا وهي نايمه علي ضهرها سبتها لحد ما تهدي شويه كدا بدات ترتاح وهديت قلت لها روحي علي سريرك بقا قبل ما حد ييجي راحت وقالت هنعمل تاني بكرا قلت لها لو عايزه قالت اه انا حابه وعايزه تاني متمشيش بقا وخليك معانا هنا قلت لها ماشي بس نامي بقا هههههههههههههه نمت وصحينا الصبح فطرنا لقيت اخويا بيتصل عملته ايه حكيت ليه الا حصل وانا كنت معاهم هنا وهمشي دلوقت قال لا استني انا في الطريق اصلا قلت حاضر قعدنا وبعد ساعه تقريبا كان وصل قعدنا شويه وقال ان حماه هيخرج النهارده وهيسافرو البلد قلت ماشي شويه ورحنا المستشفي وكانت الاجراءات خلصت وخرجو وان معهم عربيه من البلد ركبو ومشيو شوهي لقيت شيماء بتتصل انت فين قلت لها لسه عند المستشفي قالت اه كلمت ابويا وقال مشينا قلت اه قالت طب مش هتيجي ولا ايه قلت لها ماشي هههههههههههه

روحت عندها من غير مقدمات لقيت البنت هجمت عليا زي ماتكون ليها سنه ماتنكنش يابت اهدي قالت دا انا ماسكه نفسي بالعافيه من امبارح ههههههههههههههه خدتها ودخلنا اوضه النوم خلعت بلبوص ونزلت علي زوبري مص وبقت حريفه في المص رمت نفسي علي السرير فتحت رجليها علشان الحس كسها نزلت عليها مص ولحس وعض هريته بلساني وعدلتها ونميتيها علي بطنها وفتحت رجليها وبريقي نزلت علي خرم طيزها ودخلت صباعي لقيته ماشي خرجت صباعي وزوبري حديده بليته بريقي ودخلته في ظيرها وانا بدخله لقتها هتصوت وقفت شويه ورجعت ابوس في رقبتها اقفش في بزازاهاوضغطت علي زوبري في طيزها دخل كله بدات احركه برالراحه وهي تتاؤؤه وتوووؤح لحد ما قربت اجيبهم طلعته وعدلتها ونزلت علي كسها لحس وبعدها دخلته في كسها هي خلاص جابتهم وانا شغال تقول كفايه هموووت وانا هتجنن عايز اجيبهم سرعت الحركه شويه لحد ما هينزلو طلعت زوبري ونزلتهم علي بطنها ومسحت الباقي في بزازها وقمت مرمي جنبها بقولها ياشورموطه تعبتني قالت دا انا مش عارف اشبع منك اصلا بتبهدلني بس بموت فيك روحنا مع بعض في بوسه طويله قمنا استحمينا مع بعض مع شويه هزار في الحمام وخرجنا جهزت الاكل ولبست قلت همشي قالت جوزي مسافر ومافيش حد هنا قلت يمكن ييجي فجاءة قالت هتصل بيه فعلا بتتصل بيه لقيته بيقول انه في الطريق ساعه ويوصل ضحكت وقلت لها شفتي هههههههههه

قالت طب ما تقعد لحد ما ييجي قلت لها ما ينفعش لم ييجي يبقي رن عليا اتصل بيكي واطمن عليكي .... مشيت وعلي الساعه 11 كدا رنت وقفلت وانا اتصلت عليها عامله ايه محتاجه حاجه قالت لاء جوزي جه من السفر كلمه اهو سلمت عليه اخبارك ايه قال فيك الخير انك بتسال قلت بتصل اطمن لو محتاجه حاجه لحد ماتيجي قال طبعا عمها وعمي واحلي واجدع عم كمان طب محتاجين حاجه لا شكرا طب سلام سلام هههههههههههههه

تاني يوم بفتح الموبيل لقيت رساله من شيماء بتقولي دا جوزي طاير بيك وبيحبك دا وبيشكر فيك كتير علي بتعمله وانك علي طول معانا وبتسأل وكدا اتصلت عليها بقولها عرفتي بقا انا تفكيري بيروح لفين لازم تبقي تقيل ورزين ههههههههههه المهم قلت لها ما تبعتبيش رسايل تاني لو عايزه حاجه وهو مش موجود كلميني تمام ياحبيبيتي قالت تمام ياعشقي ههههههههههه..... الجزء التاني قريبا
ازاي مش هتجوز عشان ظروف ماديه وانت عندك عربيه وشقه ومقضيها فسح وخروجات؟
 
  • عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان و Hema118
ازاي مش هتجوز عشان ظروف ماديه وانت عندك عربيه وشقه ومقضيها فسح وخروجات؟
نقطه حلوه بعد كدا هبقي اهتم اكتر بالتفاصيل شكرا لمرورك
 
  • عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
قصه جديده
منقوله ومضاف عليها احداث + في بعض الاحداث متعدله
هسيبك تعيش مع القصه


الجزء الاول

اسمي طارق عمري 27 سنه ساكن في القاهرة ولكن الاصل من محافظه وجه بحري مش متجوز لظروف ماديه وبتفرج علي سكس كتير ومقضيها عشرات من حوالي 3 سنين كان لي اخ بنته هتتجوز بيجهزها فانا عندي شقه في القاهرة وعايش حياتي كلها هنا مش بنزل غير مناسبات فقط اعياد افراح اموات ههههههه اهو مناسبات وبس وعلاقتي محدوده مع اخواتي المهم اخويا قال لي اختك مع مراتي هتجيي عندك ومعاهم شيماء علشان يجيييو شويه حاجات لزوم تجهيز البنت من العتبه قلت ماشي وانتي مش هتيجي قال لاء علشان عندي محصول زرع هيتلم ومش فاضي وخليك معاهم قلت له حاضر .... المهم تاني يوم وصلو واتصلو بيا نزلت قابلتهم سلمت علي اختي ومرات اخويا وشيماء بنت اخويا عادي مافيش في دماغي حاجه اخدتهم وروحنا الشقه قلت ليهم ريحو دلوقت وبكرا ننزل الصبح نشوف عايزين ايه غيرو واختي جهزت الاكل وتمام مافيش مشاكل دخلت اوضي قلت اسيبهم براحتهم فتحت اللاب كالعاده افرج علي سكس ولسه بلعلب في زبري علشا اضرب عشره لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي ما تيجي تقعد معنا برا احسن مرات اخوك تقول انك مضايق اننا هنا مسكت نفسي وقلت ماشي مرات اخويا عندها 28 سنه صغيره وجسمها فرس بيضه جدا ووشها زي الاجانب لبست ترنج وطلعت قعدت معاهم نجيب حواديت مش شرق وغرب ونضحك ونهزر وانا لقيت نفسي بركز علي جسم مرات اخويا ولقيت طيز واقفه مالاش حل وزبي بدء يقوم روحت رافعه في دكه البنطلون بس مش قادر امسك نفسي الصراحه قلت اطللع اشرب سيجاره في البلكونه خرجت برا ومسكت زبري العب فيه قلت انزلهم شويه لسه لقيت شيماء جايه تقف معايا وهتهري في الكلام سكت شويه ولقت اختي ومرات اخويا جم علي البكونه فبوسع ليهم وبلف لقيت طيز مرات اخويا في حضن زبري وطيزها واقفه ووعامله زي فلقه القمر حسيت ان زبري رشق حوووو رجعت لورا واكني ما حصلش حاجه قعدو شويه وبعدين ددخلو ينامو ونا تفكيري في طيزها دخلت الحمام ضربت عشره وخرجت ونممت والصبح صحينا فطرنا ونزلنا علي العتبة هي قريبه مني ومش بنزلها كتير المهم طبعا العتبة والموسكي زحمه مووووت شيماء بنت اختي في جسم امها المهم اختي مشيت ادمنا ومرات اخواي ورايا وشيماء ادمي وانا ورا شيماء واحنا في الزحمه ايدي جات علي طيز شيماء لقيتها ناعمه كانت لابسه فستان وتحتيه اندر وحسيت بالاندر بايدي ركزت مع طيزها شويه بايدي وبعدها لم بدانا ندخل الزحمه كان زبري بدء يقف كنت بحك زبري في طيزها ومرات المس بززاها وهي عادي او مش واخدها بالها المهم كنت هجت وخلاص هتفرتك لقيت طيز امها ادامي اتحركت وراها وقمت ماسكها من وسطها اكني بحجز عليها علشان الزحمه وشديتها علي زبي هي حست وبصت ليا وابتسمت شويه ووشها كدا كدا احمر من الحر وبياضها وبدات اي فرضه تيجي المس طيزها او طيز شيماء حوالي 5 ساعات علي كدا حك ولمس ابزاز واطياز خلصنا قالو كفايه كدا النهارده وبكرا نكمل الحاجه علشان الحاجات الا معانا كتير شيلنا الحاجه ومشينا روحنا الشقه اختي جات فاصله قالت انا هدخل انام وانتي يا شيماء انتي وامك جهزو الغدا او ريحيو شويه يبقي نقوم نجهزو سوا قلت ليهم انا هنزل اجيب اكل جاهز انتو .... شيماء لقيتها بتقولي ياعمو خدني معاك يابنتي خليكي قالت لاء هنزل معاك المهم واحنا نازلين لقيتها بتقولي احنا عايزين ننزل السوق تاني علشان عايزه اشتري حاجه ونسيت علي السريع كدا قلت يابنتي زحمه قالت لاء علي السريع مش هنأخر المهم نزلنا تاني وعمال افكر في دماغها عايزه ايه المهم لقيتها بتقرب من الزحمه وانا وراها والبنت بترمي نفسها عليا بصيت ليها وضحكت اول مره تاني مره عملتها قصد فهمت ان البنت مبسوطه بكدا قربت منها وقلت لها كدا مش هينفع ضحكت وقالت طب خلاص ماشي وماشترتش حاجه قالت يلا نجيب الاكل وضحكت ومشينا روحت جبت الاكل ورجعنا علي البيت لقيت امها نايمه علي بطنها في الصاله دخلت غيرت وهي دخلت صحتها امها وجدهزواالكل واختي صحيت واكلنا وكل اووحد شاف مكان تريحي فيه دخلت اوضتي شويه لقيت شيماء تخبط ودخلت عمو بتعمل احاجه قلت لها لاء قالت معلهش هنشر غسل في البلكونه الصغيره علشان امي بتنشر هنا والحبال مش هتقضي دخلت البكون عندي صغيره الا في الاوضه شيماء لابسه عبايه وطيزها شفطها قمت وقفت وراها من بعيد وقلت هشوف هتعمل ايه ماقربتش قمت قربت انا ولمتسها لمسها خفيفه كدا ورجعت تاني هي بدات تتحرك وتجيب طيزها عندي وتقرب من زبري قربت انا حضنتها وهي مميله ثواني وسبتها خلصت وهي خارجه بتتبسم بصيت ليها وبنظره معناها استني وقفت قربت منها ولمست شفايفها وبوستهها في خدها وخضنتها وقلت ليها روحي دلوقت حد يدخل خرجت وقفلت الباب






وخرجت وانا قلت اريح جسمي شويه من تعب اليوم اختي بتنادي عليا هتشرب قهوه قلت لها لا هنام شويه وجيت انا جسم شيماء وامها واطيازهم مش عايزين يروحو من دماغي وزبري بدء يشد تاني ضربت عشره ونمت صحت علي الساعه 9 تقريبا خرجت لقيتم قاعدين في الصاله مشغلين التلفزيون قلت لشيماء اعملي قهوه قعدت شويه في البلكونه ولعت سيجاره وجابت القهوه وانا دماغي في كوكب تاني ونفسي انيك كل طيز فيهم مليون مره شويه وقلت هنزل اتمشي شويه بدل ما نا قاعد كدا هتجنن نزلت بتاع ساعتين ورجعت لقيت كل نايم دخلت اوضتي وغيرت لقيت شيماء بتقول محتاج حاجه ياعم اعملها قلت لها لا شكرا وببص لقيت البنت لابسه عبايه هتفرتك جسمها قلت في سري يخربيت الجمال الا في جسمك بصيت ليها بابتسامه وقلت ليها اي الجمال دا ياشيماء يابخته ضحكت بكسوف كدا وقالت هعملك قهوه قلت لا بلاش علشان مش عايز اسهر المهم لقيتها دخلت المطبخ هتعمل عصير قلت ليها الخلاط هيصحي الا نايمين بلاش دخلت البلكونه عندي في الاوضة لقيت الباب بيخبط وهي داخله بتقولي مش جالي نوم وانا كنت لسه هفتح اللاب قلت ليها تعالي اقعدي البلكونه دي بتشيل كرسي واحد بس صغيره جات وقفت وطلعت الموبيل بتاعها وكانت بتكلم صحبتها في البلد وبتحكي لها علي جباته وناقص ايه وحورات بنات وهي واقفه ووميله علي سور البلكونه بصيت علي طيزها ولقيت نفسي بفكر احك زبري في طيزها بس متردد او خايف يمكن الا حصل كانت مش واخده بالها بس لو اتكرر وعملت حاجه ورد فعلها هيكون ايه هتبقي مصيبه لقيت سخونه في زبري لسه عايز يقوم ويفرد نفسه قمت من علي الكرسي وقلت لها اقعدي وهي بتتلكم داست علي كتفي وقعدت علي حرف الكرسي فلقه طيزها مقسومه علي الكرسي وطيزها في كتفي وانا قاعد وهنا بدء زوبري يقف دخلت ايدي من البنطلون ورفعته في الدكه علشان ما يظهرش انه واقف خلصت مكالمه وميلت علي سور البلكونه وانا لفيت ايدي وحطيتها علي ضهرها بالراحه وبدات انزل لحد ما وصلت لطيزها لمس خفيف بس طيزها سفنح ميه ناعمه جدا والعبايه شده عليها صح وبدانا ندردش في اي حاجه وانا ايدي بتلمس طيزها بس بحذر بحرك ايدي ناجيه السور بتاع البلكونه وايدي خبطت في بزازها حسيت انها مش لابسه برا ( سنتيانه ) كررت الحركه تاني بس ثبت ايدي ثواني علي بزاها من تحت باطها وعملت نفسي هقوم وحكيت زوبري في طيزها وانا بقف قلت ليها انا رايح الحمام دخلت الحمام هتجنن من جسم البنت ضربت عشره علي السريع وخرجت لقيتها راحت نامت وانا دخلت نمت وتفكيري في شيماء وجسمها الا هيجننني نمت وصحينا الصبح قلت ليهم هنزل الشغل ووهيجلكم بدري علشان نكمل الحاجه الا هتشتروها نزلت وانا ماشي كل شويه ابص لاي طيز وعايز احك في واحده ماشيه في الشارع روحت الشغل وحوالي الساعه 2 كدا لقيت اخويا بيتصل حسيت ان اتكهربت خفت يكون البنت قالت ليه حاجه او مراته رديت اخبارك ايه قال انا جيت خدت العيال ونزلنا نجيب الباقي هتاخر ولا جاي قلت لاء هجيلك دلوقت نزلت من الشغل اتصلت عليه انتو فين قال احنا في شارع عبدالعزيز بنحمل الحاجه جايب عربيه نص نقل وبيحمل الحاجه بتاع الكهربا والمطبخ عديت عليهم كانو خلصو قال هنطلع علي عندك نجيب باقي الحاجات طلعنا نزلنا باقي الحاجات قال هاخد اختك وام شيماء وانت بكرا تجيب شيماء وتيجي علشان هنودي الفرش بعد بكرا قلت له ماشي .. خدهم ومشيو وانا قلت لشيماء تعالي نطلع فوق نشوف بقا هنتغدا ايه قالت انا اصلا اتهلكت نزلنا وابويا بيجري ويجرينا وراه قلت لها طب اطلعي وانا هجيب غدا سريع كدا واجيلك روحت جبت فراخ مشويه وكفته ورجعت دخلت لقيت ملكه جمال في الشقه البنت مش لابسه طرحه ولفه شعرها زي ديل حصان مع جمالها والعبايه الا لابسها رووووووووعه بصيت ليها بقولها صاروح ارض جو ضحكت بقولها اول مره اشوف بشعرك من زمان قالت بقا ابويا وتحكمات امي ام انا عارفك عم فرري ههههههههههههههه قلت لها عادي ادلعي يومين لحد ما الا هياخدك يعلمك من جديد ههههههههههه قالت لا بنت اخوك مسيطره ضحكنا وفرشنا الاكل واكلنا ودخلت تعمل القهوه وانا دخلت اغير ولبست شورت وتي شيرت وقعدنا في الصاله بنتفرج علي التلفزيون الجو كان حار شويتين مشغلين المروحه بس مش جايبه هوا اصلا وهي عماله تأفف من الحر قلت ليها ادخلي خدي دش يفوقك شويه والبسي عبايه واسعه قالت ماشي بس العبايات الا معايا كلها كدا وبتضحك قلت ليها تي شيريت وبنطلون قالت معنديش وضحكت قالت هاخد من عندك قامت دخلت عندي اخدت شورت اهو اصلا مايوه واسع وتي شيريت ودخلت الحمام وشويه ليقيها بتنادي بتقولي ناولني فوطه علشان الا هنا ابتلت دخلت جبت فوطه وبناولها ومن الفتحه لقيت جسم البنت نار ضحكت وقفلت الباب وانا خرجت الشيطان ماسك زبري بيقولي متعديش النهارده الا وانت زبرك في طيزها دقيقه وخردت ولابسه التيشيرت والشورت جات بصيت ليها وبضحك بقولها كنتي هاتي بنطلون قالت ماهو مافيش حد غريب ههههههههههههههه



ببص علي التي شيرت لقيتها حلمات بززها ظاهره من التيشيرت عرفت انها مش لابسه سنتيانه انا قاعد علي الكنبه وهي جات قعدت في االارض تنشف شعرها وتسرحه وضهرها ليا بتقولي عندك سشوار قلت لها لاء قامت وقفت ادام المروحه ويلت تنشف شعرها وطيزها مفلقسه ادامي زي الا بتقولي نيكيني في طيزي شويه خلصت وجات قعدت جنبي وانا كنت فارد جسمي شويه كدا بدانا نتكلم ونفتح في مواضيع من شرق ومن غرب لقيت نفسي عايز انام او عايز اهرب منها قلت لها انا هريح شويه هنا وانتي لو حابه تنامي ادخلي جوا قالت لاء انا اصلا هفرد هنا الجو حر جابت مخده ونامت في الارض وانا علي الكننبه عملت نفسي هنام وطفيت التلفزيون الجو بقا ضلمه نايمه علي جنبها ضهرها ليا وانا علي الكنبه نزلت رجلي وقربتها من طيزها وبصباع رجلي بدات المس طيزها هي كانت راحت في النوم او ببتصنع النوم مرة واتنين كررت كذا مرا ما فيش حركه منها خالص طلعت رجلي وقربت ايدي من طيزها وبدات احسس عليها وانا بدخل ايدي عند طيزها تحس انك داخل مغاره قلت اغامر وادخل ايدي لجوه شويه ضغطت لقيتها هتتحرك سحبت بسرعه وهي حركت نفسها ونامت علي ضهرها ببص لقيت حلمات ببزاها وقفه وظاهرة قلت شويه كدا واحاول المسهم قربت ايدي من بزازها ولمس خفيف وامشي ايدي علي حلمتها وهي مش بتتحرك قعدت العب في زبري لحد ما قربو ينزلو لقيتها بتصحي عدلت نفسي وبصيت ليها بقولها يعني صحتي قالت مش عارفه الجو حر مش عارفه انام قلت ليها ادخلي خدي دش تاني هههههههههههه ضحكت وقالت لاء هدخل انام علي السرير دخلت ورجعت تاني قالت مافيش مروحه جوه قلت ليها خدي دي مافيش غيرها اصلا قالت وانت قلت لها مش مشكله قالت لاء تعالي معايا جوا انا هنام علي الارض وانت علي السرير قلت لها لاء تعالي دخلنا جو وانا حاسس انها بتستجيب بس لسه مش متاكد دخلنا السرير كبير شغلنا المروحه وجيت علي السرير قلت لها تعالي نامي هنا لقيتها جات من غير تفكير لفت وعطتني ضهرها وانا قفلت الستاره والجو ضلمه وبدات العب في زبري تاني وبيقف وقربت من طيزها المس زبري في طيزها ناديت عليها مش ردت قلت ادوس واشوف رد فعلها قمت حضنها من ورا وايدي حاضنه بزازها من غير حركه رفعت وشي اشوفها صاحيه ولا بتعمل نفسها نايمه لقيتها بتغمض عنيها عرفت انها صاحيه رجعت لورا شويه علي اساس الا حصل بدون قصد ونمت علي جنبي وووضي لظهرها وعنيا علي طيزها وقربت منها علي اساس اي حركه منها طيزها تيجي علي زبري وفعلا مافيش ثواني وهي بتتحرك رجعت عليه وطيزها حضنت زوبري وانا ثبت علي كدا من غير حركه شويه ولقيتها بتحاول تقرب اكتر عرفت انها صاحيه وفاهمه وعايزه قمت حاضنها ومسكت بزازها وقربت عليها وبوستها في رقبتها لفت وشها ليا واتجاوبت معايا كل دا من غير كلام نهائي زي المغيبين اندمجنا في بوس شفايف وتقفيش ورفعت التي شيرت ومص في بزازها وايدي بتحسس علي كسها وبدات تهييج خلعت الشورت فلت افرشها زوبري في كسها نزلت علي كسها بلساني الحس فيه وادخل لساني جو وافرش كسها بلساني لقيتها جابتهم وانا بلحس فيه مسحت بوقي في بطنها واخدتها في حضني لفت لي ضهرها مسكت زوبري وبدات افرش زوبري في طيزها بدخل شباعي علشان اشوف خرم طيزها لقيت صباعي دخل سهل دخلت صباعي التاني دخل معاه عرفت ان طيزها مفتوحه نيمتها علي بطنها ورعت طيزها لفوق ودخات زوبري في طيزها مافيش ثواني من الشهوة وانفجر اللبن في طيزها نمت عليها شويه ودفايق همست ليها في قلت ليها ايه رأيك مبسوطه قالت مبسوطه اوووي بس من صوتها حسيت انها خايفه او تعبانه قلت ليها تعالي نتسحمي ونفوق ونشرب حاجه لبست وخرجت راحت الحمام قمت دخلت معاها قالت مينفعش بتكسف ضحكت وقلت ليها حد ينكسف من حبيبه برضو اتشطفنا مع بعض كنت بمص في بزاززها وابعبص فيها واخدها في حضني كاننا متجوزين خرجنا ووهي نشفت شعرها وجبت المروحه من الاوضه وقعدنا في الصاله مافيش كلام بينا اصلا في ال حصل عملت عصير ووهي بتشرب ساكته سالتها بقولها انتي وعلانه من الا حصل مردتش قلت ليها لو زعلانه انا اسف بس دا حصل غصب عني وعملت نفسي زعلت ودخلت الاوضه وسبتها في الصاله شويه ولقيتها جات بتقولي هو انت زعلان مني من ال حصل استغربت بقولها انتي زعلتي مني الموضوع جا من غير قصد قالت لاء انا خفت تكون زعلان ان عملت معاك كدا مفهمتش كلامها قلت لها خلاص غلطه ومش هتكرر وننسي ال حصل قالت ماشي تعالي نبعد عن الاوضه دي وضحكت طلعنا برا في الصاله وهي قاعده جنبي قلت اجرب الموضوع بقا فررري قربت منها قالت وبعدين ضحكت قلت ليها تعالي نامي علي حجري قالت بس من غير ماتعمل حاجه قلت ليها تعالي بس وشديتها راسها علي حجري والعب خدودها شويه وشفايفها شويه وقمت مطلع زوبري ومشيته علي شفايفها بدأت تتجاوب معايا كانت رافضه تمص بس بدأت شويه شويه تمص وقف بسرعه قامت عدلت نفسها وفتحت رجليها وعايزاني ادخله في كسها قلت لها مينفعش بصيت لعنيها زي ما بتقول انها مفتوحه بقولها هو انتي مفتوحه هزت راسها ايوه من غير ماسال عن تفاصيل نزلت لحس فس كسها وارفعا لفوق وزبري بقا حديده دخلت زوبري في كسها ناااااااااااااااار ونغير وضع هي تيجي فوق ومره تحت ومن فرنساوي عيشنا نص ساعه رووووووووووووعه ومتعه حسيت ان هتجيبهم هديت شويه وزبري في كسها بدات تهدي لم جابتهم طلعت زوبري وعطيتها تمصه فضلت تمص لحد ما جابتهم في بوقها خلصت وحضنا بعض واترمينا في الارض من الفرهده شويه وسالتها بقولها انتي لسه هتتجوزي وال حصل دا من مين ؟ قالت من جوزي بعد ما كتبنا الكتاب حصل بينا مرتين سكت ومرضتش افتح في كلام وسكت وسالتها هو انتي مبسوطه من ال حصل قالت كنت هتجنن من اول امبارح من ساعه ما كنا في السوق وانت عمال تحك في طيزي وقت الزحمه بقولها طب طيزك مين فتحها هههههههههههههه قالت جوزي برضو فتره الخطوبه وضحكت المهم اتبسطنا وضحكنا ونكتها تاني علي السرير وكان يوم روووووووعه تاني يوم هنسافر بقولها طبعا مش هشوفك تاني قالت لاء ماهو جوزي شغلو هنا وكل يومين هتلاقيني عندك متخافش ههههههههه بوستها لقيتها بتقول ياريت نقعد كمان يومين مع بعض انا مبسوطه اوووووووووي معاك قلت ليها ابوكي هيخرب الدنيا هيودو العفش بكرا لازم نروح بعد مالبسنا لقيتها بتقول ايه رايك نمشي اخر النهار بدل الحر دا يابنتي يلا بينا قلت معلهش خلينا اخر النهار مش هتفرق ساعتين ثلاثه قلت لها ماشي باستني ودخلت عيرت هدومها وانا غيرت ولقيتها قربت مني وقالت انا عايز اشبع منك قبل اروح قلت ليها انا مش هعرف اشبع منك اصلا واخدته في حضني وبسه طويله قالت انا عايزك تحك في طيزي زي ما كنا في السوق بحب الحركه دي اوووي حضنتها ولسه بنزل الشورت الا كانت لابسه قالت لاء من برا حسيت انها بتحب نيك الطيز زوبري وقف وبدات احك في طيزها وهي بدات تمسك فيه وتحكه في طيزها ولفت وشها ونزلت تمص فيه وشويه نزلت ليها الشورت والحس كسها ورفعتها لفق ودخلت زوبري في كسها وهي راحت في عالم تاني تتأووه وتأحح خدنا ساعه مع بعض خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا ونزلنا ركبت العربيه ونزلنا البلد تاني يوم ودينا العفش بتاعها وعيني عليها في حركاتها وهي برضو كل شويه تقرب مني تقولي نفسي فيك وتضحك وتقولي تعالا نهرب هههههههههههههه

اختها الصغيره في اولي اعدادي اسمها اميره جسمها حلو وانوثتها عاليه زي ماتقول وراثه من امهم لان امهم برنسيسه المهم ودينا العفش وكنت اخدت اسبوع اجازه علشان الفرح وبعدها بيومين الحنه وزحمه كتير مرات اخويا في عالم تاني بس برضوبرنسيسه بس مافيش فرضه اقرب منها ويمكن الا حصل معاها في العتبه وقت الزحمه ماخدتش بالها بس طيزها جباره ههههههه

يوم الفرح كلنا واقفين عادي وناس رايحه وناس جايه وطلعنا علي الكوافير والعروسه خرجت هي واصحابها وامها خارجه صاروخ ارض جو اول ما خرجت عنيا جات في عنيها وبصيت ليها وركزت معاها لقيتها بصت بابتسامه بس بتحاول تهرب كنت في الوقت دا حبيت متعه الحك في اي طيز طبعا البلد كل الحريم عبايات وزحمه وانا بصراحه مش عاتق المهم لم شوفت مرات اخويا قلت اركز عليها امشي شويه واجي اكني عايز اقولها حاجه او اسالها علي حاجه مرة المس جسمها ومره طيزها ومره كتفها المهم كنت بستمتع لم المس اي حته في جسمها حتي صوتها والهوا ال بيخرج من بؤقها بيجنني مشينا ورحنا القاعه وخلص الفرح وهنروح اخويا كان فصل طبعا من الوقفه ليه كام يوم واقف علي رجله والكل بصراحه تعبان المهم كله هينام وانا في شقه عند اخويا هطلع هبات فيها اختي قالت لي تعالا بات عندنا مافيش حد عيال اختي صغيرين عندها الكبيره اسمها مني اولي اعدادي التانيه اسمها مي خامسه ابتدائي وجوزها مسافر برا مصر المهم قلت ماشي لقيت اميره بتقولي ياعمو بات معانا والعيال ماسكين فيا قلت لهم تعالو كلنا نروح عند عمتكم نبات هناك المهم اخدتهم واحنا ماشيين جبت شويه تسالي وشيبسي واندومي وحلويات وفاكهه وحاجه ساقعه المهم روحت عن اختي قالت اجهز اكل قلت لها لاء احنا فاصلين وانتي فاصله المهم العيال عايزين يلعبو هي قالت سيبو خالكم يريح قلت لها سيبهم وادخلي نامي انتي واحنا مع بعض هنتصرف اختي طلعت فوق تنام واحنا قعدنا تحت نتفرج علي التلفزيون والعيال تلعب وانا تفكيري كله في مرات اخويا وشيماء ال زمانها دلوقت كسها بيضرب نااار وجوزها ابن الوسخه ال بيهريها نيك سرحت شويه وزبي بدء يقف والساعه جات 1 تقريبا الصاله عند اختي فيها كنب بلدي والعيال بدات تنام والا صاحيه لقيت اختي نزلت قالت تعالو نامو فوق قلت لها هنام هنا ينفع مينفش وكلام من دا البنات صحيت ومش عايزين يطلعوا قلت ليها روحي انا هتصرف نزلت مرراتب بالكنب وعملنا سرير كبير والعيال فرحت واتنطت واختي قالت براحتكم نزلنا المخدات والبنات نزلت علي المرتبه وانا جيت علي الحرف وفردت ضهري قفلت التلفزيون النور علشان ننام وزوبري بداء يقف بفكر في شيماء وامها كل واحده مهم دلوقت بتتناك وانا باكل في نفسي قلت اضرب عشره اريح نفسي بحرك نفسي اشوف العيال نامت ولا صاحيه لقيتهم لسه هيرحوا في النوم مني نايمه جنبي علي بطنها قلت اهو الحك في طيز بنت هيكون سهل والبنات صغيره مش هتفهم الا بيحصل لفيت جسمي نحيتها وحضنتها وزبري واقف وبدات احك فيها هي صاحيه بس قلت مش هتفهم لقيت البنت بتبعد نفسها رجعت شويه وقلت اكمل ضربه العشره ببص عليها لقيتها بتوشش اميره معرفش بتقولها ايه بس اميره بتبصلي باستغراب وضحكه خفيفه كدا عملت نفسي مش واخد بالي ولفيت وشي الناحيه التانيه وهكمل ضرب العشره حسيت بحركه لقيت لقيت اميرة غيرت مكان مني وجات هي جنبي قلت كدا يبقي مني قالت لاميرة الموضع كدا هيعممل مشكله طلعت نمت علي الكنبه فوق لقيت اكيرة بتقول اشمعنا هتنام فوق وبتضحك قلت ليها علشان المكان زحمه خليكم براحتكم قالت لاء تعالا المكان كبير وواسع نزلت تاني لفيت ضهري ليها لقيت ايد بتلعب في ضهري بلف لقيتها هي اميره وببص علي مني ضهرها لينا لفيت نا حيه اميره مشيت ايدي علي وشها بوستها في خدها قامت لفت وعطتني ضهرها زي ما بتقول حك في طيزي ما استنتش قربت زوبري من طيزها ونزلت ليها بنطلون الترنج وفرشت زوبري في طيزها دقايق من الخوف او السرعه نزلتهم ولفيت وشي الناحيه التانيه كان مافيش حاجه حصلت دقيقه ولقيت مني رجعت مكان اميرة لفيت وعملت معاه نفس الا حصل ومسكت ايدها خلتها مشكت زوبري تلعب فيه مسكت بزازها هم صغيرين بس حلوين العب فيهم لفت اميره وجات ركبت فوق مني وبتهزر معها قلت ليهم بالراحه علشان البنات الا جانبكم ميصحوش الاتنين مرو واحده كدا مسكو زوبري وقعدو يلعبو فيه وانا احساسي رووووعه ومبسوط جدا نيمت ايره علي بطنها وابوس في طيزها وابعبعص مني وبوس شويه واحسس علي كس كل وحده شويه ييجي ساعه لحد ما البنات تعبو وراحو في النوم نمنا وصحيت الصبح ملقتش حد حواليا ناديت لاختي جهزت فطار فطارنا ورحت لاخويا كانو الستات بيجهزو فطار العروسه علشان يورحو قلت اروح معاهم علشان اسلم عليها بدري بدري واسافر اخويا فال لي لا خلينا احنا هنروح بالليل قلت ماشي لفيت شويه في البلد وهتجنن من لحرين والبنات تحس ان البلد كلها اطياز وجمالهم مش موجود في القاهره اخويا اتصل عليا علشان نتغدا روحت لقيت مرات اخويا لسه جايه من عند العروسه والاخبار تمام جهزت الغدا وااكلنا اخويا قال اكيد معرفتش تنام امبارح قوم ريح ساعتين واخر النهار هنروح لشيماء وانا هروح الغيط هخلص شويه مصالح وارجع بدري دخلت جو لقيت مرات اخويا جايبه جلابيه علشان البسها وببص ليها بقولها يوم الفرح كنت مفكر ال طالعه من الكوافير العروسه مش امها ضحكت وقالت اه ماهو عنيك كانت بتاكلني ههههههههههه ضحكت واتحرجت خدت الجلابيه ولبستها وقفلت الشباك ولسه هقفل الباب لقيت مرات اخويا بتادي عليا علشان ارفع معاها شيكارة دقيق هتطلعها فوق روحت ارفعها عليها رفعتها انا وقلت ليها هتديها فين قالت فوق قلت ادامي عنيا علي طيزها وهي طالعه السلم هيجننوني طلعنا فوق دلخنا اوضه نزلت الشيكارة في ركن وهي بتعدلها فشد معاها جيت من وراها وخليت زبري حضن طيزها وهي بتعدل في الشيكاره بقولها كدا حلو حركت طيزها علي زوبري قالت ايوه ضغطت علي طيزها بزوبري وانا بضغط حسيت انهامش لابسه حاجه مشيت ايدي علي طيزها فعلا مش لابسه حاجه قمت ماسك وسها وشدتها عليا هي متجاوبه لفيت وشها ليا ودخلت معاها في بوسه طويله شفايف وفي الرقبه وبعصر في بزازها بصيت ليها قلت الباب مفتوح قالت تعالا دخلنا اوضه تانيه في كنبه قعدت عليها وانا مستنتش فرصه تتلكم رفعت الجلبيه وخدتها في حضني تقفيش وبووس ونزلت علي كسها لحس وقمت رافع رجيلها ودخلت زوبري في كسها وهي بتشد فيا وهايجه علي الاخر خدنا ربع ساعه مع بعض وخلصنا وعدلت هدومي ونزلنا دخلت الاوضه نمت وصحيت علي 7 لقيت اخيوا بينادي يلا نروح لشيماء غيرت ولبست وروحنا لشيماء قعدنا شويه ضحكنا وهزرنا ودخلت علي شيماء المطبخ بقولها ايه الاخبار طبعا روووقك امبارح هههههههههههه ضحكت قالت يادوووب مره واحده ونام ههههههههههه قلت ليها مش هيخلص بالراحه علي الواد مش قدك لقت وخبطتني في زوبري بطيزها خرجت وخرجت وراها قعدت شويه ومشينا اخويا قالي اقعد معانا يومين انت مش بتنزل اهو تغير جو قلت له علشان الشغل المهم تاني يوم سافرت لم روحت الشقه براجع ال حصل كله لقيت ان خلال 4 ايام نكت وفرشت واجمل 4 ايام في حياتي طبعا الاسبوع بتاع الاجازه لسه مخلصش قلت اريح يومين في الببيت تاني يوم لقيت نفسي نازل سوق العتبه والموسكي مش عارف ليه زي ال بيستعيد زكرياته وانا ماشي بتفتكر اول مرة حضنت طيز شيماء ومارت اخويا وببص لقيت طيز بنت ادامي روحت وراها واستنيت لم تيجي زحمه وارشق فيها وفعلا حصل لقيت متعه في الحك باطياز البنات سواء كبيرة او صغيره هو متعه اخدت ساعتين بلف واحك في اي طيز بنت اشوفها روحت هلكان اتغديت ونمت وقمت بالليل فتحت اللاب واتفرج علي سكس واضرب عشرات عدي يومين علي هذا الحال اخويا عنده بيت في مطروح بيروحو يصيفو فيه كل سنه وانا كنت مرات بروح بس مش معاهم علشان ياخدو حريتهم وانا بحريتي اتصلت علي اخويا قلت له انا هسافر مطروح يومين حد منكم جاااي قال لاء بس شيماء وجوزها ممكن علي اخر الاسبوع يروحو قلت له خلاص لم يرحو ويرجعو يبقي انا اروح مش مشكله قال لاء جوزها عنده بيت هناك هيرحو فيه قلت خلاص ماشي المهم اتصلت علي شيماء قلت اشوف هتيجي امتي ونرتب مع بعض علشان عايز اشوفها مش في نيتي حاجه بس واحشني جسمها عايز اشوفه كلمتها وكلمت جوزها وعرفت انهم هيسافر بعد يومين ويبقي نتقابل هناك ظبطت نفسي ورحت سافرت وبعدها بيومين لقيت جوز شيماء بيتصل عليا انت فين ياعمي احنا وصلنا امبارح قلت له انا يومين وجاي مع ان انا في مطروح بس قلت امهد لنفسي شويه وهم برضو ياخدو راحتهم بعدها بيوم لقيت شيماء بتتصل وتقولي مجتش ليه قلت لها بكرا ضحكنا وهزنا وقلت وفعلا هتجنن واشوف البنت تاني يوم اخدت العربيه ورحت ليهم هما البيت بتاعهم قريب من البحر روحت عندهم ملقتش حد اتصلت عليهم محدش رد المهم سبت العربيه ادام البات وتمشيت علي البحر ولقيتهم قاعدين هناك دخلت عليهم سلمت وهما قاعدين بوست شيماء وسلمت علي جوزها مش نازلين البحر ليه قالت قالو نزلنا بس مش بنجب الشمس وشويه كدا وهنروح ونرجع تاني اخر النهار قلت براحتكم المهم قالو تعالي نتغدا عندنا في البيت قلت لاء روحو اتغدو انتو وانا شويه كدا واجيلكم بعد مناهده جوزها حلف بالطلاق لاروح معاهم قمت روحت معاهم واحنا ماشيين قلت بلاش كلمه طلاق دي تكون في لسانك واشتغلت علي اني حكيم وفليسوف واخ كبير واب وهكذاااا وهو معجب جدا باسلوبي معاه روحنا البيت قال احنا هنتغدا سمك قلت ليه اي حاجه في البيت وخلاص قال لا ماهو اتفقنا اننا وشيماء مش هنطبخ لمده شهر هههههههههههههههههههه يباني وفر فلوسك قال مش مهم هنزل مطروح اجيب سمك واجاي بسرعه قلت خد العربيه معاك المهم دخلنا وهو اخد العربيه ومشي ومافيش ثواني لقيت شيماء بتقولي لو مكنتش جيت كنت اتجننت بقةلها ليها قالت اصلك واحشني بقةلها مشبعتيش قالت لا مش فكره شبع احاسي معاك اجمل مليون مره من جوزي قمت حضنها وبدانا بوس قلت هي نص ساعه اتمتع بيها قبل ما جوزها ييجي خلعتها وروحنا مع بعض لقيتها بتسحب راسي تنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها نزل فيه اكل لساني جوه كسها وهي تتأووه وتووح ولفيتها وخليتها فلقست ودخلت زوبري من ورا صحرت بصوت مكتوم كملت وكنت مبسوط بدلعها معايا ولفيت وشها وفتحت رجليها ودخلته تاني لقيتها بتجيب جيت اطلع زوبري من كسها قالت نزلهم جو كلمتها وهي بتقولها نزلو زي ميه النار خدتها في حضني ودخلنا نستحما نكتها في طيزها تاني ومصت وزبري وانا منت بمص في حلماتها واتمتعنا ومتعها وكانت هتطير من الفرحه وتقولي ياريت كنت جوزي مكنتش طلعت زوبرك من طييزي ولا كسي هههههههههههههه قعدنا شويه ربع ساعه جوزها وصل اتغدينا وقلت لهم همشي وبكرا نتقابل عايزين ابيت معاهم قلت لاء بقول لجوزها لو ابوك نفسه طلب يبات معاكم اطردهم دا شهر عسل ههههههههههههههههه ضحك ومشيت ورحت البيت نمت وكنت مبسوط اوووووووووووي من الا حصل تاني يوم خرجت ومرضتش اروح عندهم قلت علشان يبقي فيه شويه وقار واحترام بلاش تكون مدلوق علشان جوزها يثبت فكرة الاحترام والهيبه عنده من ناحيني اتصلو مرتني مردتش وبعدها باعتين كدا كلمتو ايه الاخبار تمام مجتش ليه اصل وفصل وخليكم بحريتكم انا مش خابب اكون رخم وعزول طب تعالا قلت له بالليل هعدي عليكم ننزل مطروح البلد نتمشي شويه سلام سلام ..علي الساعه 10 روحت عندهم كانو جاخزين اخدتهم ونزلنا البلد اتمشينا علي الكورنيش وقعدنا علي كافيه وقضينا وقت جميل مع بعض ووصلتهم وانا في الطريق حسيت ا جوز شيماء مش مظبوط المهم وصلنا شيماء نزلت وهو نازل بقول مالك قال اصل شارب سجارتين واخد قرص تامول وفصلوني ضحكت قلت لهم بس خف علشان دا في المستقبل مش حلو ضحك وقال دا خفيف خفيف سلام سلام .... مشيت وربعد ساعه لقيت شيماء بتتصل قلت خير فيه ايه قال مافيش اصل جينا من برا مافيش 10 دقايق ونام وبيشخر قلت اتكلم معاك ولا انت كمان مش فاضي ههههههههههه ضحكت وقلت ليها لا معاكي قالت ماتيجي تقعد معايا شويه انا زهقانه اصلا قلت لهامش هينفع قالت تعالي بس علشان خاطري بعد الحاح منها قلت لها ماشي روحت عندها ودخلت بنادي علي جوزها لقيته زي الميت ولا اسبوع علي ما يصحا قعدنا برا وعنيا علي الاوضه ضحك شويه بوسه بعبوص قفشه المهم قعدت جنبي وماكه زوبري بلعب فيه اوانا بحسس علي كسها واندمجنا في بوسه فتحت رجليها وعارف انها بتحب اللحس ونلت علي الارض وفتحت رجليها وبدات الحس كسها لحد ما خلاص هاجت علي الاخر وبتشد في راسي علي كسها وهوب جابتهم خدتها في حضني وبوسه كدا وقلت لها همشي بقا قبل ما يصحي قمت مشيت وراجع مبسوط نمت صحيت الصبح لقيت اخويا بيرن عليا بيقول انهم جايين مطروح قلت لهم ماشي انا كدا كدا مسافر النهارده حلف ما امشي ال ما يوصل محرج الموضوع البيت صغير علي اد مراته وولاده قلت ماشي المهم وصل وكنت كلمت شيماء ان ابوها هييجي قالت ماهي امي اتصلت قالت لي وصولو واتجمعنا عند شيماء اتغدينا ورحنا البحر وقلت لاخويا انا هسافر علشان الاجازه خلصت والشغل وكدا قال طب يومين معانا قلت له مينفعش مرات اخويا قالت هو انت غريب وهنا اي مكان اي حد بينام فيه وخلاص اهي نومه ولقيت شيماء برضو بتقول كدا ولو مش عندنا يبقي هنا البيت واسع ويشيل من الحبايب الف وجوزها التاني قالي ياعمي ما فيش حد هنا ينفعني غيرك ضحكنا وقلت يومين وبس ضحكنا وهزرنا جينا بالليل وقت النوم اخويا تعالا عندي وجوز شيماء يقول يبات هنا قلت له مينفعش انا هروح مع حماك هبات والصبح نتقابل ركبنا العربيه ومشينا اخويا ومراته هيباتو في الاوضه والاوضه التانيه اميره هتنام فيها وانا في الصاله روحت لقيت اميره بتقولي تيجي ننزل المراتب ونام عليها زي ما كنا عاملين في البلد هههههههههههههه ضحكت قلت لها لاء ادحلي نامي دخلو نامو وانا طلعت برا اللبيت ولعت سيجارة لقيت اخويا بينادي عليا فيه ايه قلت لو قاعد شويه الجو حار والرطوبه عاليا قال احسب هتمشي وضحك المهم دخل لقيت اميرة طلعت وجات قعدت معايا عامله زي القطه بتتمسح بشرمطه ..... خطيت ايدي علي فخدها كدا وهي قاعده جنبي رمت راسها علي كتفي قعدت العب في خدودها وشفايفها لقيت البنت بتحن حطيت ايدي علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقتها رفعت نفسها علشان احط ايدي في طيزها حركه بسيطه كدا بصيت حواليا مافيش حد وانا بصراحه نفسي انيك امها وشيماء وانا علي اخري الصراحه قلت لها تعالي ندخل جو واحنا داخلين بصيت علي اوضه اخويا قافلين الباب والدنيا تمام خدتها ودخلت اوضتها وعلي السرير خلعتها البنطلون ونزلت لحس في كسها بعاملها زي تكون بنت كبيرة افرش كسها بلساني وابعبص طيزها ومشي زوبري علي كسها اول مالقيت زوبري ووقف وحجر زي الحديده قلبتها علي بطنها وقمت منزل اللبن علي طيزها قعدت ابوس فيها شويه وسبتها وطلعت برا نمت علي الكنبه تاني يوم صحينا كلمت اخويا وقلت له هسافر بقا علشان الشغل قال ماشي جهزت نفسي واتصلت علي شيماء وجوزها سلمت عليهم علشان مسافر والدنيا تمام واخدت العربيه ومشيت رجعت شقتي وكل تفكيري في الجنس وال بيحصل وال انا بعمله تغيير رهيب في مده قصيره وال بيعجبني اكتر من نيك شيماء وامها البنات الصغيره مش فاهمين الا بيحصل بس فيه متعه ولذه جميله متعه بخوف برهبه بدات كل يوم انزل العتبه والموسكي وحديقه الحيوان ادور علي اي طيز صغيره احك فيها وفعلا استمريت علي كد فتره شهرين انزل بعد الشغل الاسواق المختلفه اي مكان زحمه احك في اي طيز بنت ست كبيره صغيرة بس ال كنت بتمتع بيه مع البنات الصغيره بقيت مدمن اطيازبعد فترة كدا كنت بروح حديقه الحيوان اتفرج علي البنات الصغيره وابص علي اطيازهم ال تعجبني اشوف فرصه احك زبري فيها واروح حمامات السباحه اتفرج وكان نفسي اكون مدرب سباحه علشان امسك في البنات الصغيرة وافعص في اطيازهم واتحسس اكساسسهم عدت فترة في يوم لقيت شيماء بتتصل بيا وتقولي انهم نقولو الشقه بتاع القاهرة علشان شغل جوزها وكدا اتصلت علي جوزها طلبت منه نخرج وعازمهم علي العشا برا المهم اتفقنا واتقابلنا وخدتهم علي مركب في النيل اتعشينا وسهرنا وقضينا وقت جميل كنت ببص لشيماء وحاسس انها بتقولي عايزه اتناك اخر السهره وصلتهم كنا تقريبا وش الصبح جوزها حلف لابات عندهم هما ساعيتين النهار يطلع مالهاش لازم انك تروح وانت مش غريب يلا ياعم المهم طلعت معاهم وهما دخلو اوضتهم وجوزها جاب لي ترنج انام فيه ودخلت اوضه تانيه اغير وفردت جسمي علي السرير ومكملتش دقايق ونمت من التعب قلقت من النوم لقيت الساعه 4 العصر ياااه نمت كله دا خرجت برا بنادي علي شيماء ردت قلتها مصحتنيش ليه قالت لقتك تعبان قلت اسيبك طب وجوزك فين قالت نزل من شويه عنده شغل وقال هييجي علي العشا ومتمشيش قلت لها لاء عايز اغير لازم اروح علشان الشغل قالت لاء مش هتمشي وكلامها بدلع ومياصه المهم قلت ليها يابنتي اتهدي قالت هو انا جيت جنبك ادحل خد دش لحد ما اجهز لك حاجه تاكلها علي السريع واكون جهزت الاكل دخلت الحمام باخد دش ولقيتها بتخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها بتقولي مش عايز مساعده ضحكت ورشيتها بالميه خلصت وطلعت بالشورت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ورا وبستها في رقبتها قالت هخلص بس واجيلك رحت طلعت صاله وخمس دقايق لقيتها جات ولابسه لانجري مقسم جسمها وصدرها كله برا بقولها جوزك ييجي فجاة قالت لا مش جاي دلوقت لسه بدري قعدت جنبي وهي بدات مسكتها وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وخلعتها اللانجري طلعت علي السرير ووقفت عليشباك السرير وفتحت رجليها وانا قمت داخلت براس علي كسها بدات اللحس شفرات كسها ناااار قلت اعذبها كل شويه ابعد لسانه ن كسها تقوم نازله علي لحد ما بدات تشد في راسي علي كسها اخدت كسها بلساني مص ولحس وعض هاجت علي الاخر وصتها بداء يعلي جبتها تحت ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها علي اكتافي ورشقت زوبري في كسها وبدات تصرخ غيرت الوضع 3 مرات معاها وفي الاخر حسيت انها قربت تجيب قلت اهدي شويه خليها تجيب براحتها شويه وجابت قمت بدات اتحرك تاني وادخله واطلعه وقلبتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ودخلته في طيزها وانفجر اللبن في طيزها وهي مش قادره رجليها اتفشحت ومش قادرة تتحرك ....... نمت عليها شويه وبعدت ما هديت بقولها دا لسه اول واحد هتعملي ايه في الا جااي قالت مش قادرة الواحد بتاعك بعشره من جوزي هو انا بموووت فيك ليه بتحس بجسمي وبتعرف تتعامل معاه وبشبع منك وبتشبعني انا ماستغني عنك قامت باسيني وحضنتي جامد خدتها في حضني شويه وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها تاني ودلعتها علي الاخر لبست وخرجت قعدت في الصاله وهي خلت تجهز الاكل قلت ليها انا همشي قالت مينفعش قلت ليها علشان جوزك ميعرفش ان قعدت هنا كتير تاني حاجه لو سألك قولي مرضيش يقعد ومشي علي طول بعد ما صحي من النوم شرب قهوه ومشي وانا عايزه يقرب مني بس بالطريقه علشان نبقي براحتنا اي وقت قالت مش فاهمه بس ماشي بوستها ومشيت روحت الشقه بفكر في المتعه ال عايش فيها وشيماء مبسوطه وانا مبسوط معاها جدا بعدها كل يومين تلاته تتصل بيا اروح ليها وفي يوم اخويا اتصل قال احنا جايين من البلد القاهره عند شيماء لان حمايا تعبان وهو في القصر العيني هنروح نشوفه وقلت ماشي كان يوم خميس معني كدا هيبات الخميس والجمعه ماعلينا رتبت الشقه واستنيه لقيته باليل اتصل عليا وقال احنا في المستشفي تعالا خد اميرة وديها لشيماء علشان الوضع هنا مش حلو كانت بدايه كورنا روحت ليه لقيتهم واقفين برا مدخلوش اصلا وحالات الطواري مانعين الدخول قلت ليه تعالا نروح عندنا وبكرا نشوف الدنيا فيها ايه قال ماشي هتعدي علي شيماء الاول قلت ماشي روحنا لشيماء كانت مجهزه العشا اتعشينا وجوزها كان معانا بس شكله كدا فيه اجه اخدته البلكونه وكلمته بقوله فيه ايه حاسس انك متوتر قال معايا شغل في الاسماعليه ولازم اسافر ومكسوف من عمي اسيبه في الوقت دا ضخكت وقلت له انت عبيط دا شغلك ومصلحتك سيبك انت انا هظبط لك الدنيا دخلت فتحت الحوار وفهمت اخويا ان جوز شيماء مسافر يومين مرتبط بشغل ومحرج منك علشان الظروف الا انتو فيها قال عيب عليك شوف مصلحتك وسافر واحنا هنا وطارق معانا المهم قام كانت الشنطه جاهزه اخدها وسلم علينا ونزل قلت لاخويا همشي انا واجيلكم الصبح نروح المستشفي قال ماشي نزلت وانا في الطريق لقيت شيماء بتتصل بتقولي بكرا الصبح تيجي هناتفطر معايا وتنزلو مع بعض قلت لها حاضر ههههههههههه روحت نمت وصحيت علي الساعه 10 نزلت روحت لاخويا عند شيماء لقيتهم جاهزين نزلنا انا وهو ومراته واميرة فضلت مع شيماء روحنا قاعدين ساعتين وبالفلوس دخلنا اطمنا عليه ورجعنا تاني لشيماء اخويا قال انا هسافر بكرا وانت يبقي خد ام شيماء روح معاها المستشفي وتابع معاها قلت ماشي نزلت روحت وتاني يوم اتصلت عليها هتنزلي امتي قالت الوقت الا يناسبك قلت ماشي علي الساعه 4 كدا هعدي عليكي اتصلت علي اخويا وببلغته تمام عديت عليها نزلت واخدتها ورحنا المستشفي وبعد محاولات دخلنا نص ساعه وخرجنا طبعا الوقت دا مش هينفع اعمل حاجه معاها مع ان عايز اكلها المهم بصبرها بالكلام وهيقوم وهيبقي كويس وكلام من دا لقيتها اتفتحت في العياط خدتها وطبطبت عليها وقلت ليها مينفعش الكلام دا هنا تعالي روحنا العربيه وجبت عصير وشربت وقلت ليها فكري بقا مش بحب النكد ضحكت وقالت انت مش هتبطل قلت ايه رايك افسحك وسيبك من الغم دا فكي شويه كنا داخلين علي الساعه 8 باليل قالت العيال هتقلق قلت ليها نتصل بيهم ونقولهم هناخر شويه لحد ما الطورائ يدخلونا وشيماء عارفه الحظر الا معمول في المستشفيات اتصلت بيها وكلمتها قلت ليها هناخر شويه علشان كذ وكذا قالت ماشي .... اخدتها واحنا في العربيه قلت ليها ايه رايك نطلع علي عندي في الشقه تغسلي وشك وتفكي شويه ضحكت وسكتت طلعت علي الشقه ودخلنا اول ما دخلنا حضنتها وبوستها قلت لها واحشتيني قال هو دا وقته برضو وبتضحك قلت ادخلي اغسلي وشك عقبال ما اعملك صير فريش يروقك شويه دخلت الحمام وانا دخلت طلعت عصير من التلاجه وجبت كوبيتين واخدت قرص فيجارا قلت ااظبط الدنيا معاها .... وهي خارجه بقولها هتفضلي بالعبايه كدا فكي شويه قامت فكت الطرحه وشعرها فردته روووووووووووووعه الشرموطه لابسه عبايه بزراير فتحت الزرارير وانا قربت منها وبوستها بس لسه مودها مش حلوه قلت ليها اقفي وقفت وانا جيت من وراها وفتحت العبايه ولابسه تحتها حاجه بيتي كدا حضنتها من ورا وبدات احك زبي في طيزها وبمشي ايدي علي طيزها حسيت بكلكعه بقولها ايه دا قالت ظروف طب ما قلتيش ليه قالت كنت واحشني وعايزه اشوفك واقعد معاك وهو لازم ولا مش عايز مني غير كدا ضحكت وقلت لها وانا مشتاق ليكي بس كنت عايز ادلعك اخدتها وقعدنا علي الكنبه وبدات افتح مواضيع اهو تضييع وقت مع كام بوسه كدا وتقفيش وشربنا العصير وهي سانده راسها علي كتفي وشويه بدء زوبري يشد طب هعمل ايه الدنيا عندها مقفوله وقرص الفيجرا راح هدر قلت اخليها تمصه وبعدين قلت مالوش لازمه نقضي شويه مع بعض كدا وخلاص وفعلا قعدنا تقريبا ساعتين وبعدها قالت كدا هنتاخر علي شيماء يلا بينا قلت لها كنت عايزك تباتي معايا قالت مينفعش وخليها وقت تاني تكون الظروف خلصت هههههههههه لبسنا وروحنا علي شيماء وصلتها لفوق شيماء فتحت دخلت جيت امشي قالت لا مينفعش اتعشا الاول وامشي وانا بصراحه عايز امشي اورح اضرب عشره علشان قرص الفيجرا شغال ومهيجني اصلا المهم دخلت اكلت معاهم وشربت القهوه لقيت امها بتقولي بدل ما تمشي بات معانا هنا وكدا كدا انت اجازه بكرا ياستي ماينفعش قالت ينفع انا شيماء هنام في اوضه واميره وانت في اوضه التانيه فيها سريرين بعد هري كتير المهم قلت ماشي شيماء جابت عبايه من بتع جوزها ودخلت غيرت وقعدت معاهم شويه جات الساعه 12 كدا لقيتهم بيقولو داخلين ننام وانت براحتك مع التلفزيون قلت ليهم انا كمان هدخل انام اميرة كانت نايمه اصلا علي الكنبه في الصاله امها جات تشيلها قلت لها سيبها انا هاخدها معايا شيلتها ودخلت الاوضه ونميتها علي السرير وانا روحت للسرير التاني قلت اضرب عشره افك الحبسه الا في زوبري يدوب بلمسه وهو كان مستني بس لقيته حجر ووقف زي الصاروخ ببص علي اميرة نايمه كانت لابسه عبايه واسعه كدا قلت بدل مانزلهم علي الفاضي انزلهم علي طيزها روحت قربت منها ونمت وراها رفعت العبايه اشوف طيزها لابسه كلوت وطيزها شافطه لجووو قعدت افرش زوبري بين الفلقتين كدا وضغط شويه حسيت انها بتصحي رجعت مكاني تاني بسرعه لقيتها صحت وبصت عليا بتقولي ازيك ياعمو اهلا حبيتبي ياميرو صحيتي ليه اتعدلت وقالت انا نايمه من بدري هي الساعه كام قلت ليها داخله علي واحده قامت خرجت بقولها رايحه فين قالت الحمام سبتها وشويه ورجعت لقيت امها صحت وبتقولها في ايه قالت صحت ادخل الحمام انا سامع الصوت برا قالت نامي ومتقليش عمك او تعالي نامي معانا هنا قالت لا انا داخله اهووو ... دخلت اميرة وراحت علي سريره وانا متوتر شويه عدلت نفسها بتقولي ياعمو انا هقفل الباب وال انت عايزه قلت لها عادي براحتك قامت قفلت الباب وانا كنت ماسك الموبيل بقلب في اي حاجه وخلاص لقيتها جات جنبي وقالت هنام نعاك هنا وبتعمل ايه في الموبيل دلوقت عندك العاب قلت ليها لاء قلت لها تعالي ننام وبطلي هررري ههههههه اخدتها جنبي وحضنتها من ورا زوبري كان نايم قربت منها شويه ولازقته فيها وغمضت عنيا لقيتها هي بتتحرك وبتشد العبايه بتاعها لفوق بتعري طيزها لي بطرف عيني كدا بتابع هي بتعمل ايه لقيتها بتهرش في طيزها او بتبعبص نفسها طلعت زوبري من الشورت تحت العبايه وقربت منها وخليته لمس ايدها حست بيه وشويه لقيتها بتحسس عليه من فوق العبايه وبدء يقف وهي كل يقف ويسحن وتحسس عليه جامد سحبت العبايه لفوق وخليتها تمسكه مباشر وهي كل دا ضهرها ليا روحت ماسك الكولت بتاعها ونزلته وحطيته في طيزها بين الفلقتين وسيبته لقيته ببتحرك وبتتغط عليه شديتها عليه واعصر في طيزها وقلت اشوف خرم طيزها مشيت صباعي دخلت لحد الخرم لقيته ديق بلته بريقي وبدات ادخله بالراحه اوسع شويه او عقلت دخلت البنت انتفضت وصوتها هيطلع طلعته ورجعت لورا بقولها مالك قالت بيوجع خليه الراحه من الكلمه لقيت زوبري حديده اخدتها ولفيت وشها وخلعتها الكلوت وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها تفريش بعد شويه قلت لها تعالي اقعدي فوق بطني وشديت زوبري علي بطني وخليت كسها يفرش وهي فوق زي ما تكون راكبه حصان زوبري خلاص هيجيب بقولها انزلي قالت لاء كمان شويه وانا حاسس بكس البنت سحن وبقا نااار وخايف افتحها او تفتح نفسها المهم لفيتها ونميهتا علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها بجد سخن جدا مسكت زبري افرش كيها بيه وهوب نزلو علي كسها من برا اول مانزلو حسيت ان البت شهقت وقامت شداني عليها ولفت رجليها حواليا وهي نايمه علي ضهرها سبتها لحد ما تهدي شويه كدا بدات ترتاح وهديت قلت لها روحي علي سريرك بقا قبل ما حد ييجي راحت وقالت هنعمل تاني بكرا قلت لها لو عايزه قالت اه انا حابه وعايزه تاني متمشيش بقا وخليك معانا هنا قلت لها ماشي بس نامي بقا هههههههههههههه نمت وصحينا الصبح فطرنا لقيت اخويا بيتصل عملته ايه حكيت ليه الا حصل وانا كنت معاهم هنا وهمشي دلوقت قال لا استني انا في الطريق اصلا قلت حاضر قعدنا وبعد ساعه تقريبا كان وصل قعدنا شويه وقال ان حماه هيخرج النهارده وهيسافرو البلد قلت ماشي شويه ورحنا المستشفي وكانت الاجراءات خلصت وخرجو وان معهم عربيه من البلد ركبو ومشيو شوهي لقيت شيماء بتتصل انت فين قلت لها لسه عند المستشفي قالت اه كلمت ابويا وقال مشينا قلت اه قالت طب مش هتيجي ولا ايه قلت لها ماشي هههههههههههه

روحت عندها من غير مقدمات لقيت البنت هجمت عليا زي ماتكون ليها سنه ماتنكنش يابت اهدي قالت دا انا ماسكه نفسي بالعافيه من امبارح ههههههههههههههه خدتها ودخلنا اوضه النوم خلعت بلبوص ونزلت علي زوبري مص وبقت حريفه في المص رمت نفسي علي السرير فتحت رجليها علشان الحس كسها نزلت عليها مص ولحس وعض هريته بلساني وعدلتها ونميتيها علي بطنها وفتحت رجليها وبريقي نزلت علي خرم طيزها ودخلت صباعي لقيته ماشي خرجت صباعي وزوبري حديده بليته بريقي ودخلته في ظيرها وانا بدخله لقتها هتصوت وقفت شويه ورجعت ابوس في رقبتها اقفش في بزازاهاوضغطت علي زوبري في طيزها دخل كله بدات احركه برالراحه وهي تتاؤؤه وتوووؤح لحد ما قربت اجيبهم طلعته وعدلتها ونزلت علي كسها لحس وبعدها دخلته في كسها هي خلاص جابتهم وانا شغال تقول كفايه هموووت وانا هتجنن عايز اجيبهم سرعت الحركه شويه لحد ما هينزلو طلعت زوبري ونزلتهم علي بطنها ومسحت الباقي في بزازها وقمت مرمي جنبها بقولها ياشورموطه تعبتني قالت دا انا مش عارف اشبع منك اصلا بتبهدلني بس بموت فيك روحنا مع بعض في بوسه طويله قمنا استحمينا مع بعض مع شويه هزار في الحمام وخرجنا جهزت الاكل ولبست قلت همشي قالت جوزي مسافر ومافيش حد هنا قلت يمكن ييجي فجاءة قالت هتصل بيه فعلا بتتصل بيه لقيته بيقول انه في الطريق ساعه ويوصل ضحكت وقلت لها شفتي هههههههههه

قالت طب ما تقعد لحد ما ييجي قلت لها ما ينفعش لم ييجي يبقي رن عليا اتصل بيكي واطمن عليكي .... مشيت وعلي الساعه 11 كدا رنت وقفلت وانا اتصلت عليها عامله ايه محتاجه حاجه قالت لاء جوزي جه من السفر كلمه اهو سلمت عليه اخبارك ايه قال فيك الخير انك بتسال قلت بتصل اطمن لو محتاجه حاجه لحد ماتيجي قال طبعا عمها وعمي واحلي واجدع عم كمان طب محتاجين حاجه لا شكرا طب سلام سلام هههههههههههههه

تاني يوم بفتح الموبيل لقيت رساله من شيماء بتقولي دا جوزي طاير بيك وبيحبك دا وبيشكر فيك كتير علي بتعمله وانك علي طول معانا وبتسأل وكدا اتصلت عليها بقولها عرفتي بقا انا تفكيري بيروح لفين لازم تبقي تقيل ورزين ههههههههههه المهم قلت لها ما تبعتبيش رسايل تاني لو عايزه حاجه وهو مش موجود كلميني تمام ياحبيبيتي قالت تمام ياعشقي ههههههههههه..... الجزء التاني قريبا
جامدة جدآ منتظرين التكملة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه كمل يابرنس
 
الجديد امتا
 
قصه جديده
منقوله ومضاف عليها احداث + في بعض الاحداث متعدله
هسيبك تعيش مع القصه


الجزء الاول

اسمي طارق عمري 27 سنه ساكن في القاهرة ولكن الاصل من محافظه وجه بحري مش متجوز لظروف ماديه وبتفرج علي سكس كتير ومقضيها عشرات من حوالي 3 سنين كان لي اخ بنته هتتجوز بيجهزها فانا عندي شقه في القاهرة وعايش حياتي كلها هنا مش بنزل غير مناسبات فقط اعياد افراح اموات ههههههه اهو مناسبات وبس وعلاقتي محدوده مع اخواتي المهم اخويا قال لي اختك مع مراتي هتجيي عندك ومعاهم شيماء علشان يجيييو شويه حاجات لزوم تجهيز البنت من العتبه قلت ماشي وانتي مش هتيجي قال لاء علشان عندي محصول زرع هيتلم ومش فاضي وخليك معاهم قلت له حاضر .... المهم تاني يوم وصلو واتصلو بيا نزلت قابلتهم سلمت علي اختي ومرات اخويا وشيماء بنت اخويا عادي مافيش في دماغي حاجه اخدتهم وروحنا الشقه قلت ليهم ريحو دلوقت وبكرا ننزل الصبح نشوف عايزين ايه غيرو واختي جهزت الاكل وتمام مافيش مشاكل دخلت اوضي قلت اسيبهم براحتهم فتحت اللاب كالعاده افرج علي سكس ولسه بلعلب في زبري علشا اضرب عشره لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي ما تيجي تقعد معنا برا احسن مرات اخوك تقول انك مضايق اننا هنا مسكت نفسي وقلت ماشي مرات اخويا عندها 28 سنه صغيره وجسمها فرس بيضه جدا ووشها زي الاجانب لبست ترنج وطلعت قعدت معاهم نجيب حواديت مش شرق وغرب ونضحك ونهزر وانا لقيت نفسي بركز علي جسم مرات اخويا ولقيت طيز واقفه مالاش حل وزبي بدء يقوم روحت رافعه في دكه البنطلون بس مش قادر امسك نفسي الصراحه قلت اطللع اشرب سيجاره في البلكونه خرجت برا ومسكت زبري العب فيه قلت انزلهم شويه لسه لقيت شيماء جايه تقف معايا وهتهري في الكلام سكت شويه ولقت اختي ومرات اخويا جم علي البكونه فبوسع ليهم وبلف لقيت طيز مرات اخويا في حضن زبري وطيزها واقفه ووعامله زي فلقه القمر حسيت ان زبري رشق حوووو رجعت لورا واكني ما حصلش حاجه قعدو شويه وبعدين ددخلو ينامو ونا تفكيري في طيزها دخلت الحمام ضربت عشره وخرجت ونممت والصبح صحينا فطرنا ونزلنا علي العتبة هي قريبه مني ومش بنزلها كتير المهم طبعا العتبة والموسكي زحمه مووووت شيماء بنت اختي في جسم امها المهم اختي مشيت ادمنا ومرات اخواي ورايا وشيماء ادمي وانا ورا شيماء واحنا في الزحمه ايدي جات علي طيز شيماء لقيتها ناعمه كانت لابسه فستان وتحتيه اندر وحسيت بالاندر بايدي ركزت مع طيزها شويه بايدي وبعدها لم بدانا ندخل الزحمه كان زبري بدء يقف كنت بحك زبري في طيزها ومرات المس بززاها وهي عادي او مش واخدها بالها المهم كنت هجت وخلاص هتفرتك لقيت طيز امها ادامي اتحركت وراها وقمت ماسكها من وسطها اكني بحجز عليها علشان الزحمه وشديتها علي زبي هي حست وبصت ليا وابتسمت شويه ووشها كدا كدا احمر من الحر وبياضها وبدات اي فرضه تيجي المس طيزها او طيز شيماء حوالي 5 ساعات علي كدا حك ولمس ابزاز واطياز خلصنا قالو كفايه كدا النهارده وبكرا نكمل الحاجه علشان الحاجات الا معانا كتير شيلنا الحاجه ومشينا روحنا الشقه اختي جات فاصله قالت انا هدخل انام وانتي يا شيماء انتي وامك جهزو الغدا او ريحيو شويه يبقي نقوم نجهزو سوا قلت ليهم انا هنزل اجيب اكل جاهز انتو .... شيماء لقيتها بتقولي ياعمو خدني معاك يابنتي خليكي قالت لاء هنزل معاك المهم واحنا نازلين لقيتها بتقولي احنا عايزين ننزل السوق تاني علشان عايزه اشتري حاجه ونسيت علي السريع كدا قلت يابنتي زحمه قالت لاء علي السريع مش هنأخر المهم نزلنا تاني وعمال افكر في دماغها عايزه ايه المهم لقيتها بتقرب من الزحمه وانا وراها والبنت بترمي نفسها عليا بصيت ليها وضحكت اول مره تاني مره عملتها قصد فهمت ان البنت مبسوطه بكدا قربت منها وقلت لها كدا مش هينفع ضحكت وقالت طب خلاص ماشي وماشترتش حاجه قالت يلا نجيب الاكل وضحكت ومشينا روحت جبت الاكل ورجعنا علي البيت لقيت امها نايمه علي بطنها في الصاله دخلت غيرت وهي دخلت صحتها امها وجدهزواالكل واختي صحيت واكلنا وكل اووحد شاف مكان تريحي فيه دخلت اوضتي شويه لقيت شيماء تخبط ودخلت عمو بتعمل احاجه قلت لها لاء قالت معلهش هنشر غسل في البلكونه الصغيره علشان امي بتنشر هنا والحبال مش هتقضي دخلت البكون عندي صغيره الا في الاوضه شيماء لابسه عبايه وطيزها شفطها قمت وقفت وراها من بعيد وقلت هشوف هتعمل ايه ماقربتش قمت قربت انا ولمتسها لمسها خفيفه كدا ورجعت تاني هي بدات تتحرك وتجيب طيزها عندي وتقرب من زبري قربت انا حضنتها وهي مميله ثواني وسبتها خلصت وهي خارجه بتتبسم بصيت ليها وبنظره معناها استني وقفت قربت منها ولمست شفايفها وبوستهها في خدها وخضنتها وقلت ليها روحي دلوقت حد يدخل خرجت وقفلت الباب






وخرجت وانا قلت اريح جسمي شويه من تعب اليوم اختي بتنادي عليا هتشرب قهوه قلت لها لا هنام شويه وجيت انا جسم شيماء وامها واطيازهم مش عايزين يروحو من دماغي وزبري بدء يشد تاني ضربت عشره ونمت صحت علي الساعه 9 تقريبا خرجت لقيتم قاعدين في الصاله مشغلين التلفزيون قلت لشيماء اعملي قهوه قعدت شويه في البلكونه ولعت سيجاره وجابت القهوه وانا دماغي في كوكب تاني ونفسي انيك كل طيز فيهم مليون مره شويه وقلت هنزل اتمشي شويه بدل ما نا قاعد كدا هتجنن نزلت بتاع ساعتين ورجعت لقيت كل نايم دخلت اوضتي وغيرت لقيت شيماء بتقول محتاج حاجه ياعم اعملها قلت لها لا شكرا وببص لقيت البنت لابسه عبايه هتفرتك جسمها قلت في سري يخربيت الجمال الا في جسمك بصيت ليها بابتسامه وقلت ليها اي الجمال دا ياشيماء يابخته ضحكت بكسوف كدا وقالت هعملك قهوه قلت لا بلاش علشان مش عايز اسهر المهم لقيتها دخلت المطبخ هتعمل عصير قلت ليها الخلاط هيصحي الا نايمين بلاش دخلت البلكونه عندي في الاوضة لقيت الباب بيخبط وهي داخله بتقولي مش جالي نوم وانا كنت لسه هفتح اللاب قلت ليها تعالي اقعدي البلكونه دي بتشيل كرسي واحد بس صغيره جات وقفت وطلعت الموبيل بتاعها وكانت بتكلم صحبتها في البلد وبتحكي لها علي جباته وناقص ايه وحورات بنات وهي واقفه ووميله علي سور البلكونه بصيت علي طيزها ولقيت نفسي بفكر احك زبري في طيزها بس متردد او خايف يمكن الا حصل كانت مش واخده بالها بس لو اتكرر وعملت حاجه ورد فعلها هيكون ايه هتبقي مصيبه لقيت سخونه في زبري لسه عايز يقوم ويفرد نفسه قمت من علي الكرسي وقلت لها اقعدي وهي بتتلكم داست علي كتفي وقعدت علي حرف الكرسي فلقه طيزها مقسومه علي الكرسي وطيزها في كتفي وانا قاعد وهنا بدء زوبري يقف دخلت ايدي من البنطلون ورفعته في الدكه علشان ما يظهرش انه واقف خلصت مكالمه وميلت علي سور البلكونه وانا لفيت ايدي وحطيتها علي ضهرها بالراحه وبدات انزل لحد ما وصلت لطيزها لمس خفيف بس طيزها سفنح ميه ناعمه جدا والعبايه شده عليها صح وبدانا ندردش في اي حاجه وانا ايدي بتلمس طيزها بس بحذر بحرك ايدي ناجيه السور بتاع البلكونه وايدي خبطت في بزازها حسيت انها مش لابسه برا ( سنتيانه ) كررت الحركه تاني بس ثبت ايدي ثواني علي بزاها من تحت باطها وعملت نفسي هقوم وحكيت زوبري في طيزها وانا بقف قلت ليها انا رايح الحمام دخلت الحمام هتجنن من جسم البنت ضربت عشره علي السريع وخرجت لقيتها راحت نامت وانا دخلت نمت وتفكيري في شيماء وجسمها الا هيجننني نمت وصحينا الصبح قلت ليهم هنزل الشغل ووهيجلكم بدري علشان نكمل الحاجه الا هتشتروها نزلت وانا ماشي كل شويه ابص لاي طيز وعايز احك في واحده ماشيه في الشارع روحت الشغل وحوالي الساعه 2 كدا لقيت اخويا بيتصل حسيت ان اتكهربت خفت يكون البنت قالت ليه حاجه او مراته رديت اخبارك ايه قال انا جيت خدت العيال ونزلنا نجيب الباقي هتاخر ولا جاي قلت لاء هجيلك دلوقت نزلت من الشغل اتصلت عليه انتو فين قال احنا في شارع عبدالعزيز بنحمل الحاجه جايب عربيه نص نقل وبيحمل الحاجه بتاع الكهربا والمطبخ عديت عليهم كانو خلصو قال هنطلع علي عندك نجيب باقي الحاجات طلعنا نزلنا باقي الحاجات قال هاخد اختك وام شيماء وانت بكرا تجيب شيماء وتيجي علشان هنودي الفرش بعد بكرا قلت له ماشي .. خدهم ومشيو وانا قلت لشيماء تعالي نطلع فوق نشوف بقا هنتغدا ايه قالت انا اصلا اتهلكت نزلنا وابويا بيجري ويجرينا وراه قلت لها طب اطلعي وانا هجيب غدا سريع كدا واجيلك روحت جبت فراخ مشويه وكفته ورجعت دخلت لقيت ملكه جمال في الشقه البنت مش لابسه طرحه ولفه شعرها زي ديل حصان مع جمالها والعبايه الا لابسها رووووووووعه بصيت ليها بقولها صاروح ارض جو ضحكت بقولها اول مره اشوف بشعرك من زمان قالت بقا ابويا وتحكمات امي ام انا عارفك عم فرري ههههههههههههههه قلت لها عادي ادلعي يومين لحد ما الا هياخدك يعلمك من جديد ههههههههههه قالت لا بنت اخوك مسيطره ضحكنا وفرشنا الاكل واكلنا ودخلت تعمل القهوه وانا دخلت اغير ولبست شورت وتي شيرت وقعدنا في الصاله بنتفرج علي التلفزيون الجو كان حار شويتين مشغلين المروحه بس مش جايبه هوا اصلا وهي عماله تأفف من الحر قلت ليها ادخلي خدي دش يفوقك شويه والبسي عبايه واسعه قالت ماشي بس العبايات الا معايا كلها كدا وبتضحك قلت ليها تي شيريت وبنطلون قالت معنديش وضحكت قالت هاخد من عندك قامت دخلت عندي اخدت شورت اهو اصلا مايوه واسع وتي شيريت ودخلت الحمام وشويه ليقيها بتنادي بتقولي ناولني فوطه علشان الا هنا ابتلت دخلت جبت فوطه وبناولها ومن الفتحه لقيت جسم البنت نار ضحكت وقفلت الباب وانا خرجت الشيطان ماسك زبري بيقولي متعديش النهارده الا وانت زبرك في طيزها دقيقه وخردت ولابسه التيشيرت والشورت جات بصيت ليها وبضحك بقولها كنتي هاتي بنطلون قالت ماهو مافيش حد غريب ههههههههههههههه



ببص علي التي شيرت لقيتها حلمات بززها ظاهره من التيشيرت عرفت انها مش لابسه سنتيانه انا قاعد علي الكنبه وهي جات قعدت في االارض تنشف شعرها وتسرحه وضهرها ليا بتقولي عندك سشوار قلت لها لاء قامت وقفت ادام المروحه ويلت تنشف شعرها وطيزها مفلقسه ادامي زي الا بتقولي نيكيني في طيزي شويه خلصت وجات قعدت جنبي وانا كنت فارد جسمي شويه كدا بدانا نتكلم ونفتح في مواضيع من شرق ومن غرب لقيت نفسي عايز انام او عايز اهرب منها قلت لها انا هريح شويه هنا وانتي لو حابه تنامي ادخلي جوا قالت لاء انا اصلا هفرد هنا الجو حر جابت مخده ونامت في الارض وانا علي الكننبه عملت نفسي هنام وطفيت التلفزيون الجو بقا ضلمه نايمه علي جنبها ضهرها ليا وانا علي الكنبه نزلت رجلي وقربتها من طيزها وبصباع رجلي بدات المس طيزها هي كانت راحت في النوم او ببتصنع النوم مرة واتنين كررت كذا مرا ما فيش حركه منها خالص طلعت رجلي وقربت ايدي من طيزها وبدات احسس عليها وانا بدخل ايدي عند طيزها تحس انك داخل مغاره قلت اغامر وادخل ايدي لجوه شويه ضغطت لقيتها هتتحرك سحبت بسرعه وهي حركت نفسها ونامت علي ضهرها ببص لقيت حلمات ببزاها وقفه وظاهرة قلت شويه كدا واحاول المسهم قربت ايدي من بزازها ولمس خفيف وامشي ايدي علي حلمتها وهي مش بتتحرك قعدت العب في زبري لحد ما قربو ينزلو لقيتها بتصحي عدلت نفسي وبصيت ليها بقولها يعني صحتي قالت مش عارفه الجو حر مش عارفه انام قلت ليها ادخلي خدي دش تاني هههههههههههه ضحكت وقالت لاء هدخل انام علي السرير دخلت ورجعت تاني قالت مافيش مروحه جوه قلت ليها خدي دي مافيش غيرها اصلا قالت وانت قلت لها مش مشكله قالت لاء تعالي معايا جوا انا هنام علي الارض وانت علي السرير قلت لها لاء تعالي دخلنا جو وانا حاسس انها بتستجيب بس لسه مش متاكد دخلنا السرير كبير شغلنا المروحه وجيت علي السرير قلت لها تعالي نامي هنا لقيتها جات من غير تفكير لفت وعطتني ضهرها وانا قفلت الستاره والجو ضلمه وبدات العب في زبري تاني وبيقف وقربت من طيزها المس زبري في طيزها ناديت عليها مش ردت قلت ادوس واشوف رد فعلها قمت حضنها من ورا وايدي حاضنه بزازها من غير حركه رفعت وشي اشوفها صاحيه ولا بتعمل نفسها نايمه لقيتها بتغمض عنيها عرفت انها صاحيه رجعت لورا شويه علي اساس الا حصل بدون قصد ونمت علي جنبي وووضي لظهرها وعنيا علي طيزها وقربت منها علي اساس اي حركه منها طيزها تيجي علي زبري وفعلا مافيش ثواني وهي بتتحرك رجعت عليه وطيزها حضنت زوبري وانا ثبت علي كدا من غير حركه شويه ولقيتها بتحاول تقرب اكتر عرفت انها صاحيه وفاهمه وعايزه قمت حاضنها ومسكت بزازها وقربت عليها وبوستها في رقبتها لفت وشها ليا واتجاوبت معايا كل دا من غير كلام نهائي زي المغيبين اندمجنا في بوس شفايف وتقفيش ورفعت التي شيرت ومص في بزازها وايدي بتحسس علي كسها وبدات تهييج خلعت الشورت فلت افرشها زوبري في كسها نزلت علي كسها بلساني الحس فيه وادخل لساني جو وافرش كسها بلساني لقيتها جابتهم وانا بلحس فيه مسحت بوقي في بطنها واخدتها في حضني لفت لي ضهرها مسكت زوبري وبدات افرش زوبري في طيزها بدخل شباعي علشان اشوف خرم طيزها لقيت صباعي دخل سهل دخلت صباعي التاني دخل معاه عرفت ان طيزها مفتوحه نيمتها علي بطنها ورعت طيزها لفوق ودخات زوبري في طيزها مافيش ثواني من الشهوة وانفجر اللبن في طيزها نمت عليها شويه ودفايق همست ليها في قلت ليها ايه رأيك مبسوطه قالت مبسوطه اوووي بس من صوتها حسيت انها خايفه او تعبانه قلت ليها تعالي نتسحمي ونفوق ونشرب حاجه لبست وخرجت راحت الحمام قمت دخلت معاها قالت مينفعش بتكسف ضحكت وقلت ليها حد ينكسف من حبيبه برضو اتشطفنا مع بعض كنت بمص في بزاززها وابعبص فيها واخدها في حضني كاننا متجوزين خرجنا ووهي نشفت شعرها وجبت المروحه من الاوضه وقعدنا في الصاله مافيش كلام بينا اصلا في ال حصل عملت عصير ووهي بتشرب ساكته سالتها بقولها انتي وعلانه من الا حصل مردتش قلت ليها لو زعلانه انا اسف بس دا حصل غصب عني وعملت نفسي زعلت ودخلت الاوضه وسبتها في الصاله شويه ولقيتها جات بتقولي هو انت زعلان مني من ال حصل استغربت بقولها انتي زعلتي مني الموضوع جا من غير قصد قالت لاء انا خفت تكون زعلان ان عملت معاك كدا مفهمتش كلامها قلت لها خلاص غلطه ومش هتكرر وننسي ال حصل قالت ماشي تعالي نبعد عن الاوضه دي وضحكت طلعنا برا في الصاله وهي قاعده جنبي قلت اجرب الموضوع بقا فررري قربت منها قالت وبعدين ضحكت قلت ليها تعالي نامي علي حجري قالت بس من غير ماتعمل حاجه قلت ليها تعالي بس وشديتها راسها علي حجري والعب خدودها شويه وشفايفها شويه وقمت مطلع زوبري ومشيته علي شفايفها بدأت تتجاوب معايا كانت رافضه تمص بس بدأت شويه شويه تمص وقف بسرعه قامت عدلت نفسها وفتحت رجليها وعايزاني ادخله في كسها قلت لها مينفعش بصيت لعنيها زي ما بتقول انها مفتوحه بقولها هو انتي مفتوحه هزت راسها ايوه من غير ماسال عن تفاصيل نزلت لحس فس كسها وارفعا لفوق وزبري بقا حديده دخلت زوبري في كسها ناااااااااااااااار ونغير وضع هي تيجي فوق ومره تحت ومن فرنساوي عيشنا نص ساعه رووووووووووووعه ومتعه حسيت ان هتجيبهم هديت شويه وزبري في كسها بدات تهدي لم جابتهم طلعت زوبري وعطيتها تمصه فضلت تمص لحد ما جابتهم في بوقها خلصت وحضنا بعض واترمينا في الارض من الفرهده شويه وسالتها بقولها انتي لسه هتتجوزي وال حصل دا من مين ؟ قالت من جوزي بعد ما كتبنا الكتاب حصل بينا مرتين سكت ومرضتش افتح في كلام وسكت وسالتها هو انتي مبسوطه من ال حصل قالت كنت هتجنن من اول امبارح من ساعه ما كنا في السوق وانت عمال تحك في طيزي وقت الزحمه بقولها طب طيزك مين فتحها هههههههههههههه قالت جوزي برضو فتره الخطوبه وضحكت المهم اتبسطنا وضحكنا ونكتها تاني علي السرير وكان يوم روووووووعه تاني يوم هنسافر بقولها طبعا مش هشوفك تاني قالت لاء ماهو جوزي شغلو هنا وكل يومين هتلاقيني عندك متخافش ههههههههه بوستها لقيتها بتقول ياريت نقعد كمان يومين مع بعض انا مبسوطه اوووووووووي معاك قلت ليها ابوكي هيخرب الدنيا هيودو العفش بكرا لازم نروح بعد مالبسنا لقيتها بتقول ايه رايك نمشي اخر النهار بدل الحر دا يابنتي يلا بينا قلت معلهش خلينا اخر النهار مش هتفرق ساعتين ثلاثه قلت لها ماشي باستني ودخلت عيرت هدومها وانا غيرت ولقيتها قربت مني وقالت انا عايز اشبع منك قبل اروح قلت ليها انا مش هعرف اشبع منك اصلا واخدته في حضني وبسه طويله قالت انا عايزك تحك في طيزي زي ما كنا في السوق بحب الحركه دي اوووي حضنتها ولسه بنزل الشورت الا كانت لابسه قالت لاء من برا حسيت انها بتحب نيك الطيز زوبري وقف وبدات احك في طيزها وهي بدات تمسك فيه وتحكه في طيزها ولفت وشها ونزلت تمص فيه وشويه نزلت ليها الشورت والحس كسها ورفعتها لفق ودخلت زوبري في كسها وهي راحت في عالم تاني تتأووه وتأحح خدنا ساعه مع بعض خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا ونزلنا ركبت العربيه ونزلنا البلد تاني يوم ودينا العفش بتاعها وعيني عليها في حركاتها وهي برضو كل شويه تقرب مني تقولي نفسي فيك وتضحك وتقولي تعالا نهرب هههههههههههههه

اختها الصغيره في اولي اعدادي اسمها اميره جسمها حلو وانوثتها عاليه زي ماتقول وراثه من امهم لان امهم برنسيسه المهم ودينا العفش وكنت اخدت اسبوع اجازه علشان الفرح وبعدها بيومين الحنه وزحمه كتير مرات اخويا في عالم تاني بس برضوبرنسيسه بس مافيش فرضه اقرب منها ويمكن الا حصل معاها في العتبه وقت الزحمه ماخدتش بالها بس طيزها جباره ههههههه

يوم الفرح كلنا واقفين عادي وناس رايحه وناس جايه وطلعنا علي الكوافير والعروسه خرجت هي واصحابها وامها خارجه صاروخ ارض جو اول ما خرجت عنيا جات في عنيها وبصيت ليها وركزت معاها لقيتها بصت بابتسامه بس بتحاول تهرب كنت في الوقت دا حبيت متعه الحك في اي طيز طبعا البلد كل الحريم عبايات وزحمه وانا بصراحه مش عاتق المهم لم شوفت مرات اخويا قلت اركز عليها امشي شويه واجي اكني عايز اقولها حاجه او اسالها علي حاجه مرة المس جسمها ومره طيزها ومره كتفها المهم كنت بستمتع لم المس اي حته في جسمها حتي صوتها والهوا ال بيخرج من بؤقها بيجنني مشينا ورحنا القاعه وخلص الفرح وهنروح اخويا كان فصل طبعا من الوقفه ليه كام يوم واقف علي رجله والكل بصراحه تعبان المهم كله هينام وانا في شقه عند اخويا هطلع هبات فيها اختي قالت لي تعالا بات عندنا مافيش حد عيال اختي صغيرين عندها الكبيره اسمها مني اولي اعدادي التانيه اسمها مي خامسه ابتدائي وجوزها مسافر برا مصر المهم قلت ماشي لقيت اميره بتقولي ياعمو بات معانا والعيال ماسكين فيا قلت لهم تعالو كلنا نروح عند عمتكم نبات هناك المهم اخدتهم واحنا ماشيين جبت شويه تسالي وشيبسي واندومي وحلويات وفاكهه وحاجه ساقعه المهم روحت عن اختي قالت اجهز اكل قلت لها لاء احنا فاصلين وانتي فاصله المهم العيال عايزين يلعبو هي قالت سيبو خالكم يريح قلت لها سيبهم وادخلي نامي انتي واحنا مع بعض هنتصرف اختي طلعت فوق تنام واحنا قعدنا تحت نتفرج علي التلفزيون والعيال تلعب وانا تفكيري كله في مرات اخويا وشيماء ال زمانها دلوقت كسها بيضرب نااار وجوزها ابن الوسخه ال بيهريها نيك سرحت شويه وزبي بدء يقف والساعه جات 1 تقريبا الصاله عند اختي فيها كنب بلدي والعيال بدات تنام والا صاحيه لقيت اختي نزلت قالت تعالو نامو فوق قلت لها هنام هنا ينفع مينفش وكلام من دا البنات صحيت ومش عايزين يطلعوا قلت ليها روحي انا هتصرف نزلت مرراتب بالكنب وعملنا سرير كبير والعيال فرحت واتنطت واختي قالت براحتكم نزلنا المخدات والبنات نزلت علي المرتبه وانا جيت علي الحرف وفردت ضهري قفلت التلفزيون النور علشان ننام وزوبري بداء يقف بفكر في شيماء وامها كل واحده مهم دلوقت بتتناك وانا باكل في نفسي قلت اضرب عشره اريح نفسي بحرك نفسي اشوف العيال نامت ولا صاحيه لقيتهم لسه هيرحوا في النوم مني نايمه جنبي علي بطنها قلت اهو الحك في طيز بنت هيكون سهل والبنات صغيره مش هتفهم الا بيحصل لفيت جسمي نحيتها وحضنتها وزبري واقف وبدات احك فيها هي صاحيه بس قلت مش هتفهم لقيت البنت بتبعد نفسها رجعت شويه وقلت اكمل ضربه العشره ببص عليها لقيتها بتوشش اميره معرفش بتقولها ايه بس اميره بتبصلي باستغراب وضحكه خفيفه كدا عملت نفسي مش واخد بالي ولفيت وشي الناحيه التانيه وهكمل ضرب العشره حسيت بحركه لقيت لقيت اميرة غيرت مكان مني وجات هي جنبي قلت كدا يبقي مني قالت لاميرة الموضع كدا هيعممل مشكله طلعت نمت علي الكنبه فوق لقيت اكيرة بتقول اشمعنا هتنام فوق وبتضحك قلت ليها علشان المكان زحمه خليكم براحتكم قالت لاء تعالا المكان كبير وواسع نزلت تاني لفيت ضهري ليها لقيت ايد بتلعب في ضهري بلف لقيتها هي اميره وببص علي مني ضهرها لينا لفيت نا حيه اميره مشيت ايدي علي وشها بوستها في خدها قامت لفت وعطتني ضهرها زي ما بتقول حك في طيزي ما استنتش قربت زوبري من طيزها ونزلت ليها بنطلون الترنج وفرشت زوبري في طيزها دقايق من الخوف او السرعه نزلتهم ولفيت وشي الناحيه التانيه كان مافيش حاجه حصلت دقيقه ولقيت مني رجعت مكان اميرة لفيت وعملت معاه نفس الا حصل ومسكت ايدها خلتها مشكت زوبري تلعب فيه مسكت بزازها هم صغيرين بس حلوين العب فيهم لفت اميره وجات ركبت فوق مني وبتهزر معها قلت ليهم بالراحه علشان البنات الا جانبكم ميصحوش الاتنين مرو واحده كدا مسكو زوبري وقعدو يلعبو فيه وانا احساسي رووووعه ومبسوط جدا نيمت ايره علي بطنها وابوس في طيزها وابعبعص مني وبوس شويه واحسس علي كس كل وحده شويه ييجي ساعه لحد ما البنات تعبو وراحو في النوم نمنا وصحيت الصبح ملقتش حد حواليا ناديت لاختي جهزت فطار فطارنا ورحت لاخويا كانو الستات بيجهزو فطار العروسه علشان يورحو قلت اروح معاهم علشان اسلم عليها بدري بدري واسافر اخويا فال لي لا خلينا احنا هنروح بالليل قلت ماشي لفيت شويه في البلد وهتجنن من لحرين والبنات تحس ان البلد كلها اطياز وجمالهم مش موجود في القاهره اخويا اتصل عليا علشان نتغدا روحت لقيت مرات اخويا لسه جايه من عند العروسه والاخبار تمام جهزت الغدا وااكلنا اخويا قال اكيد معرفتش تنام امبارح قوم ريح ساعتين واخر النهار هنروح لشيماء وانا هروح الغيط هخلص شويه مصالح وارجع بدري دخلت جو لقيت مرات اخويا جايبه جلابيه علشان البسها وببص ليها بقولها يوم الفرح كنت مفكر ال طالعه من الكوافير العروسه مش امها ضحكت وقالت اه ماهو عنيك كانت بتاكلني ههههههههههه ضحكت واتحرجت خدت الجلابيه ولبستها وقفلت الشباك ولسه هقفل الباب لقيت مرات اخويا بتادي عليا علشان ارفع معاها شيكارة دقيق هتطلعها فوق روحت ارفعها عليها رفعتها انا وقلت ليها هتديها فين قالت فوق قلت ادامي عنيا علي طيزها وهي طالعه السلم هيجننوني طلعنا فوق دلخنا اوضه نزلت الشيكارة في ركن وهي بتعدلها فشد معاها جيت من وراها وخليت زبري حضن طيزها وهي بتعدل في الشيكاره بقولها كدا حلو حركت طيزها علي زوبري قالت ايوه ضغطت علي طيزها بزوبري وانا بضغط حسيت انهامش لابسه حاجه مشيت ايدي علي طيزها فعلا مش لابسه حاجه قمت ماسك وسها وشدتها عليا هي متجاوبه لفيت وشها ليا ودخلت معاها في بوسه طويله شفايف وفي الرقبه وبعصر في بزازها بصيت ليها قلت الباب مفتوح قالت تعالا دخلنا اوضه تانيه في كنبه قعدت عليها وانا مستنتش فرصه تتلكم رفعت الجلبيه وخدتها في حضني تقفيش وبووس ونزلت علي كسها لحس وقمت رافع رجيلها ودخلت زوبري في كسها وهي بتشد فيا وهايجه علي الاخر خدنا ربع ساعه مع بعض وخلصنا وعدلت هدومي ونزلنا دخلت الاوضه نمت وصحيت علي 7 لقيت اخيوا بينادي يلا نروح لشيماء غيرت ولبست وروحنا لشيماء قعدنا شويه ضحكنا وهزرنا ودخلت علي شيماء المطبخ بقولها ايه الاخبار طبعا روووقك امبارح هههههههههههه ضحكت قالت يادوووب مره واحده ونام ههههههههههه قلت ليها مش هيخلص بالراحه علي الواد مش قدك لقت وخبطتني في زوبري بطيزها خرجت وخرجت وراها قعدت شويه ومشينا اخويا قالي اقعد معانا يومين انت مش بتنزل اهو تغير جو قلت له علشان الشغل المهم تاني يوم سافرت لم روحت الشقه براجع ال حصل كله لقيت ان خلال 4 ايام نكت وفرشت واجمل 4 ايام في حياتي طبعا الاسبوع بتاع الاجازه لسه مخلصش قلت اريح يومين في الببيت تاني يوم لقيت نفسي نازل سوق العتبه والموسكي مش عارف ليه زي ال بيستعيد زكرياته وانا ماشي بتفتكر اول مرة حضنت طيز شيماء ومارت اخويا وببص لقيت طيز بنت ادامي روحت وراها واستنيت لم تيجي زحمه وارشق فيها وفعلا حصل لقيت متعه في الحك باطياز البنات سواء كبيرة او صغيره هو متعه اخدت ساعتين بلف واحك في اي طيز بنت اشوفها روحت هلكان اتغديت ونمت وقمت بالليل فتحت اللاب واتفرج علي سكس واضرب عشرات عدي يومين علي هذا الحال اخويا عنده بيت في مطروح بيروحو يصيفو فيه كل سنه وانا كنت مرات بروح بس مش معاهم علشان ياخدو حريتهم وانا بحريتي اتصلت علي اخويا قلت له انا هسافر مطروح يومين حد منكم جاااي قال لاء بس شيماء وجوزها ممكن علي اخر الاسبوع يروحو قلت له خلاص لم يرحو ويرجعو يبقي انا اروح مش مشكله قال لاء جوزها عنده بيت هناك هيرحو فيه قلت خلاص ماشي المهم اتصلت علي شيماء قلت اشوف هتيجي امتي ونرتب مع بعض علشان عايز اشوفها مش في نيتي حاجه بس واحشني جسمها عايز اشوفه كلمتها وكلمت جوزها وعرفت انهم هيسافر بعد يومين ويبقي نتقابل هناك ظبطت نفسي ورحت سافرت وبعدها بيومين لقيت جوز شيماء بيتصل عليا انت فين ياعمي احنا وصلنا امبارح قلت له انا يومين وجاي مع ان انا في مطروح بس قلت امهد لنفسي شويه وهم برضو ياخدو راحتهم بعدها بيوم لقيت شيماء بتتصل وتقولي مجتش ليه قلت لها بكرا ضحكنا وهزنا وقلت وفعلا هتجنن واشوف البنت تاني يوم اخدت العربيه ورحت ليهم هما البيت بتاعهم قريب من البحر روحت عندهم ملقتش حد اتصلت عليهم محدش رد المهم سبت العربيه ادام البات وتمشيت علي البحر ولقيتهم قاعدين هناك دخلت عليهم سلمت وهما قاعدين بوست شيماء وسلمت علي جوزها مش نازلين البحر ليه قالت قالو نزلنا بس مش بنجب الشمس وشويه كدا وهنروح ونرجع تاني اخر النهار قلت براحتكم المهم قالو تعالي نتغدا عندنا في البيت قلت لاء روحو اتغدو انتو وانا شويه كدا واجيلكم بعد مناهده جوزها حلف بالطلاق لاروح معاهم قمت روحت معاهم واحنا ماشيين قلت بلاش كلمه طلاق دي تكون في لسانك واشتغلت علي اني حكيم وفليسوف واخ كبير واب وهكذاااا وهو معجب جدا باسلوبي معاه روحنا البيت قال احنا هنتغدا سمك قلت ليه اي حاجه في البيت وخلاص قال لا ماهو اتفقنا اننا وشيماء مش هنطبخ لمده شهر هههههههههههههههههههه يباني وفر فلوسك قال مش مهم هنزل مطروح اجيب سمك واجاي بسرعه قلت خد العربيه معاك المهم دخلنا وهو اخد العربيه ومشي ومافيش ثواني لقيت شيماء بتقولي لو مكنتش جيت كنت اتجننت بقةلها ليها قالت اصلك واحشني بقةلها مشبعتيش قالت لا مش فكره شبع احاسي معاك اجمل مليون مره من جوزي قمت حضنها وبدانا بوس قلت هي نص ساعه اتمتع بيها قبل ما جوزها ييجي خلعتها وروحنا مع بعض لقيتها بتسحب راسي تنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها نزل فيه اكل لساني جوه كسها وهي تتأووه وتووح ولفيتها وخليتها فلقست ودخلت زوبري من ورا صحرت بصوت مكتوم كملت وكنت مبسوط بدلعها معايا ولفيت وشها وفتحت رجليها ودخلته تاني لقيتها بتجيب جيت اطلع زوبري من كسها قالت نزلهم جو كلمتها وهي بتقولها نزلو زي ميه النار خدتها في حضني ودخلنا نستحما نكتها في طيزها تاني ومصت وزبري وانا منت بمص في حلماتها واتمتعنا ومتعها وكانت هتطير من الفرحه وتقولي ياريت كنت جوزي مكنتش طلعت زوبرك من طييزي ولا كسي هههههههههههههه قعدنا شويه ربع ساعه جوزها وصل اتغدينا وقلت لهم همشي وبكرا نتقابل عايزين ابيت معاهم قلت لاء بقول لجوزها لو ابوك نفسه طلب يبات معاكم اطردهم دا شهر عسل ههههههههههههههههه ضحك ومشيت ورحت البيت نمت وكنت مبسوط اوووووووووووي من الا حصل تاني يوم خرجت ومرضتش اروح عندهم قلت علشان يبقي فيه شويه وقار واحترام بلاش تكون مدلوق علشان جوزها يثبت فكرة الاحترام والهيبه عنده من ناحيني اتصلو مرتني مردتش وبعدها باعتين كدا كلمتو ايه الاخبار تمام مجتش ليه اصل وفصل وخليكم بحريتكم انا مش خابب اكون رخم وعزول طب تعالا قلت له بالليل هعدي عليكم ننزل مطروح البلد نتمشي شويه سلام سلام ..علي الساعه 10 روحت عندهم كانو جاخزين اخدتهم ونزلنا البلد اتمشينا علي الكورنيش وقعدنا علي كافيه وقضينا وقت جميل مع بعض ووصلتهم وانا في الطريق حسيت ا جوز شيماء مش مظبوط المهم وصلنا شيماء نزلت وهو نازل بقول مالك قال اصل شارب سجارتين واخد قرص تامول وفصلوني ضحكت قلت لهم بس خف علشان دا في المستقبل مش حلو ضحك وقال دا خفيف خفيف سلام سلام .... مشيت وربعد ساعه لقيت شيماء بتتصل قلت خير فيه ايه قال مافيش اصل جينا من برا مافيش 10 دقايق ونام وبيشخر قلت اتكلم معاك ولا انت كمان مش فاضي ههههههههههه ضحكت وقلت ليها لا معاكي قالت ماتيجي تقعد معايا شويه انا زهقانه اصلا قلت لهامش هينفع قالت تعالي بس علشان خاطري بعد الحاح منها قلت لها ماشي روحت عندها ودخلت بنادي علي جوزها لقيته زي الميت ولا اسبوع علي ما يصحا قعدنا برا وعنيا علي الاوضه ضحك شويه بوسه بعبوص قفشه المهم قعدت جنبي وماكه زوبري بلعب فيه اوانا بحسس علي كسها واندمجنا في بوسه فتحت رجليها وعارف انها بتحب اللحس ونلت علي الارض وفتحت رجليها وبدات الحس كسها لحد ما خلاص هاجت علي الاخر وبتشد في راسي علي كسها وهوب جابتهم خدتها في حضني وبوسه كدا وقلت لها همشي بقا قبل ما يصحي قمت مشيت وراجع مبسوط نمت صحيت الصبح لقيت اخويا بيرن عليا بيقول انهم جايين مطروح قلت لهم ماشي انا كدا كدا مسافر النهارده حلف ما امشي ال ما يوصل محرج الموضوع البيت صغير علي اد مراته وولاده قلت ماشي المهم وصل وكنت كلمت شيماء ان ابوها هييجي قالت ماهي امي اتصلت قالت لي وصولو واتجمعنا عند شيماء اتغدينا ورحنا البحر وقلت لاخويا انا هسافر علشان الاجازه خلصت والشغل وكدا قال طب يومين معانا قلت له مينفعش مرات اخويا قالت هو انت غريب وهنا اي مكان اي حد بينام فيه وخلاص اهي نومه ولقيت شيماء برضو بتقول كدا ولو مش عندنا يبقي هنا البيت واسع ويشيل من الحبايب الف وجوزها التاني قالي ياعمي ما فيش حد هنا ينفعني غيرك ضحكنا وقلت يومين وبس ضحكنا وهزرنا جينا بالليل وقت النوم اخويا تعالا عندي وجوز شيماء يقول يبات هنا قلت له مينفعش انا هروح مع حماك هبات والصبح نتقابل ركبنا العربيه ومشينا اخويا ومراته هيباتو في الاوضه والاوضه التانيه اميره هتنام فيها وانا في الصاله روحت لقيت اميره بتقولي تيجي ننزل المراتب ونام عليها زي ما كنا عاملين في البلد هههههههههههههه ضحكت قلت لها لاء ادحلي نامي دخلو نامو وانا طلعت برا اللبيت ولعت سيجارة لقيت اخويا بينادي عليا فيه ايه قلت لو قاعد شويه الجو حار والرطوبه عاليا قال احسب هتمشي وضحك المهم دخل لقيت اميرة طلعت وجات قعدت معايا عامله زي القطه بتتمسح بشرمطه ..... خطيت ايدي علي فخدها كدا وهي قاعده جنبي رمت راسها علي كتفي قعدت العب في خدودها وشفايفها لقيت البنت بتحن حطيت ايدي علي ضهرها ونزلت علي طيزها لقتها رفعت نفسها علشان احط ايدي في طيزها حركه بسيطه كدا بصيت حواليا مافيش حد وانا بصراحه نفسي انيك امها وشيماء وانا علي اخري الصراحه قلت لها تعالي ندخل جو واحنا داخلين بصيت علي اوضه اخويا قافلين الباب والدنيا تمام خدتها ودخلت اوضتها وعلي السرير خلعتها البنطلون ونزلت لحس في كسها بعاملها زي تكون بنت كبيرة افرش كسها بلساني وابعبص طيزها ومشي زوبري علي كسها اول مالقيت زوبري ووقف وحجر زي الحديده قلبتها علي بطنها وقمت منزل اللبن علي طيزها قعدت ابوس فيها شويه وسبتها وطلعت برا نمت علي الكنبه تاني يوم صحينا كلمت اخويا وقلت له هسافر بقا علشان الشغل قال ماشي جهزت نفسي واتصلت علي شيماء وجوزها سلمت عليهم علشان مسافر والدنيا تمام واخدت العربيه ومشيت رجعت شقتي وكل تفكيري في الجنس وال بيحصل وال انا بعمله تغيير رهيب في مده قصيره وال بيعجبني اكتر من نيك شيماء وامها البنات الصغيره مش فاهمين الا بيحصل بس فيه متعه ولذه جميله متعه بخوف برهبه بدات كل يوم انزل العتبه والموسكي وحديقه الحيوان ادور علي اي طيز صغيره احك فيها وفعلا استمريت علي كد فتره شهرين انزل بعد الشغل الاسواق المختلفه اي مكان زحمه احك في اي طيز بنت ست كبيره صغيرة بس ال كنت بتمتع بيه مع البنات الصغيره بقيت مدمن اطيازبعد فترة كدا كنت بروح حديقه الحيوان اتفرج علي البنات الصغيره وابص علي اطيازهم ال تعجبني اشوف فرصه احك زبري فيها واروح حمامات السباحه اتفرج وكان نفسي اكون مدرب سباحه علشان امسك في البنات الصغيرة وافعص في اطيازهم واتحسس اكساسسهم عدت فترة في يوم لقيت شيماء بتتصل بيا وتقولي انهم نقولو الشقه بتاع القاهرة علشان شغل جوزها وكدا اتصلت علي جوزها طلبت منه نخرج وعازمهم علي العشا برا المهم اتفقنا واتقابلنا وخدتهم علي مركب في النيل اتعشينا وسهرنا وقضينا وقت جميل كنت ببص لشيماء وحاسس انها بتقولي عايزه اتناك اخر السهره وصلتهم كنا تقريبا وش الصبح جوزها حلف لابات عندهم هما ساعيتين النهار يطلع مالهاش لازم انك تروح وانت مش غريب يلا ياعم المهم طلعت معاهم وهما دخلو اوضتهم وجوزها جاب لي ترنج انام فيه ودخلت اوضه تانيه اغير وفردت جسمي علي السرير ومكملتش دقايق ونمت من التعب قلقت من النوم لقيت الساعه 4 العصر ياااه نمت كله دا خرجت برا بنادي علي شيماء ردت قلتها مصحتنيش ليه قالت لقتك تعبان قلت اسيبك طب وجوزك فين قالت نزل من شويه عنده شغل وقال هييجي علي العشا ومتمشيش قلت لها لاء عايز اغير لازم اروح علشان الشغل قالت لاء مش هتمشي وكلامها بدلع ومياصه المهم قلت ليها يابنتي اتهدي قالت هو انا جيت جنبك ادحل خد دش لحد ما اجهز لك حاجه تاكلها علي السريع واكون جهزت الاكل دخلت الحمام باخد دش ولقيتها بتخبط علي الباب فتحت الباب لقيتها بتقولي مش عايز مساعده ضحكت ورشيتها بالميه خلصت وطلعت بالشورت لقيتها في المطبخ روحت حضنتها من ورا وبستها في رقبتها قالت هخلص بس واجيلك رحت طلعت صاله وخمس دقايق لقيتها جات ولابسه لانجري مقسم جسمها وصدرها كله برا بقولها جوزك ييجي فجاة قالت لا مش جاي دلوقت لسه بدري قعدت جنبي وهي بدات مسكتها وشيلتها ودخلنا اوضه النوم وخلعتها اللانجري طلعت علي السرير ووقفت عليشباك السرير وفتحت رجليها وانا قمت داخلت براس علي كسها بدات اللحس شفرات كسها ناااار قلت اعذبها كل شويه ابعد لسانه ن كسها تقوم نازله علي لحد ما بدات تشد في راسي علي كسها اخدت كسها بلساني مص ولحس وعض هاجت علي الاخر وصتها بداء يعلي جبتها تحت ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها علي اكتافي ورشقت زوبري في كسها وبدات تصرخ غيرت الوضع 3 مرات معاها وفي الاخر حسيت انها قربت تجيب قلت اهدي شويه خليها تجيب براحتها شويه وجابت قمت بدات اتحرك تاني وادخله واطلعه وقلبتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ودخلته في طيزها وانفجر اللبن في طيزها وهي مش قادره رجليها اتفشحت ومش قادرة تتحرك ....... نمت عليها شويه وبعدت ما هديت بقولها دا لسه اول واحد هتعملي ايه في الا جااي قالت مش قادرة الواحد بتاعك بعشره من جوزي هو انا بموووت فيك ليه بتحس بجسمي وبتعرف تتعامل معاه وبشبع منك وبتشبعني انا ماستغني عنك قامت باسيني وحضنتي جامد خدتها في حضني شويه وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها تاني ودلعتها علي الاخر لبست وخرجت قعدت في الصاله وهي خلت تجهز الاكل قلت ليها انا همشي قالت مينفعش قلت ليها علشان جوزك ميعرفش ان قعدت هنا كتير تاني حاجه لو سألك قولي مرضيش يقعد ومشي علي طول بعد ما صحي من النوم شرب قهوه ومشي وانا عايزه يقرب مني بس بالطريقه علشان نبقي براحتنا اي وقت قالت مش فاهمه بس ماشي بوستها ومشيت روحت الشقه بفكر في المتعه ال عايش فيها وشيماء مبسوطه وانا مبسوط معاها جدا بعدها كل يومين تلاته تتصل بيا اروح ليها وفي يوم اخويا اتصل قال احنا جايين من البلد القاهره عند شيماء لان حمايا تعبان وهو في القصر العيني هنروح نشوفه وقلت ماشي كان يوم خميس معني كدا هيبات الخميس والجمعه ماعلينا رتبت الشقه واستنيه لقيته باليل اتصل عليا وقال احنا في المستشفي تعالا خد اميرة وديها لشيماء علشان الوضع هنا مش حلو كانت بدايه كورنا روحت ليه لقيتهم واقفين برا مدخلوش اصلا وحالات الطواري مانعين الدخول قلت ليه تعالا نروح عندنا وبكرا نشوف الدنيا فيها ايه قال ماشي هتعدي علي شيماء الاول قلت ماشي روحنا لشيماء كانت مجهزه العشا اتعشينا وجوزها كان معانا بس شكله كدا فيه اجه اخدته البلكونه وكلمته بقوله فيه ايه حاسس انك متوتر قال معايا شغل في الاسماعليه ولازم اسافر ومكسوف من عمي اسيبه في الوقت دا ضخكت وقلت له انت عبيط دا شغلك ومصلحتك سيبك انت انا هظبط لك الدنيا دخلت فتحت الحوار وفهمت اخويا ان جوز شيماء مسافر يومين مرتبط بشغل ومحرج منك علشان الظروف الا انتو فيها قال عيب عليك شوف مصلحتك وسافر واحنا هنا وطارق معانا المهم قام كانت الشنطه جاهزه اخدها وسلم علينا ونزل قلت لاخويا همشي انا واجيلكم الصبح نروح المستشفي قال ماشي نزلت وانا في الطريق لقيت شيماء بتتصل بتقولي بكرا الصبح تيجي هناتفطر معايا وتنزلو مع بعض قلت لها حاضر ههههههههههه روحت نمت وصحيت علي الساعه 10 نزلت روحت لاخويا عند شيماء لقيتهم جاهزين نزلنا انا وهو ومراته واميرة فضلت مع شيماء روحنا قاعدين ساعتين وبالفلوس دخلنا اطمنا عليه ورجعنا تاني لشيماء اخويا قال انا هسافر بكرا وانت يبقي خد ام شيماء روح معاها المستشفي وتابع معاها قلت ماشي نزلت روحت وتاني يوم اتصلت عليها هتنزلي امتي قالت الوقت الا يناسبك قلت ماشي علي الساعه 4 كدا هعدي عليكي اتصلت علي اخويا وببلغته تمام عديت عليها نزلت واخدتها ورحنا المستشفي وبعد محاولات دخلنا نص ساعه وخرجنا طبعا الوقت دا مش هينفع اعمل حاجه معاها مع ان عايز اكلها المهم بصبرها بالكلام وهيقوم وهيبقي كويس وكلام من دا لقيتها اتفتحت في العياط خدتها وطبطبت عليها وقلت ليها مينفعش الكلام دا هنا تعالي روحنا العربيه وجبت عصير وشربت وقلت ليها فكري بقا مش بحب النكد ضحكت وقالت انت مش هتبطل قلت ايه رايك افسحك وسيبك من الغم دا فكي شويه كنا داخلين علي الساعه 8 باليل قالت العيال هتقلق قلت ليها نتصل بيهم ونقولهم هناخر شويه لحد ما الطورائ يدخلونا وشيماء عارفه الحظر الا معمول في المستشفيات اتصلت بيها وكلمتها قلت ليها هناخر شويه علشان كذ وكذا قالت ماشي .... اخدتها واحنا في العربيه قلت ليها ايه رايك نطلع علي عندي في الشقه تغسلي وشك وتفكي شويه ضحكت وسكتت طلعت علي الشقه ودخلنا اول ما دخلنا حضنتها وبوستها قلت لها واحشتيني قال هو دا وقته برضو وبتضحك قلت ادخلي اغسلي وشك عقبال ما اعملك صير فريش يروقك شويه دخلت الحمام وانا دخلت طلعت عصير من التلاجه وجبت كوبيتين واخدت قرص فيجارا قلت ااظبط الدنيا معاها .... وهي خارجه بقولها هتفضلي بالعبايه كدا فكي شويه قامت فكت الطرحه وشعرها فردته روووووووووووووعه الشرموطه لابسه عبايه بزراير فتحت الزرارير وانا قربت منها وبوستها بس لسه مودها مش حلوه قلت ليها اقفي وقفت وانا جيت من وراها وفتحت العبايه ولابسه تحتها حاجه بيتي كدا حضنتها من ورا وبدات احك زبي في طيزها وبمشي ايدي علي طيزها حسيت بكلكعه بقولها ايه دا قالت ظروف طب ما قلتيش ليه قالت كنت واحشني وعايزه اشوفك واقعد معاك وهو لازم ولا مش عايز مني غير كدا ضحكت وقلت لها وانا مشتاق ليكي بس كنت عايز ادلعك اخدتها وقعدنا علي الكنبه وبدات افتح مواضيع اهو تضييع وقت مع كام بوسه كدا وتقفيش وشربنا العصير وهي سانده راسها علي كتفي وشويه بدء زوبري يشد طب هعمل ايه الدنيا عندها مقفوله وقرص الفيجرا راح هدر قلت اخليها تمصه وبعدين قلت مالوش لازمه نقضي شويه مع بعض كدا وخلاص وفعلا قعدنا تقريبا ساعتين وبعدها قالت كدا هنتاخر علي شيماء يلا بينا قلت لها كنت عايزك تباتي معايا قالت مينفعش وخليها وقت تاني تكون الظروف خلصت هههههههههه لبسنا وروحنا علي شيماء وصلتها لفوق شيماء فتحت دخلت جيت امشي قالت لا مينفعش اتعشا الاول وامشي وانا بصراحه عايز امشي اورح اضرب عشره علشان قرص الفيجرا شغال ومهيجني اصلا المهم دخلت اكلت معاهم وشربت القهوه لقيت امها بتقولي بدل ما تمشي بات معانا هنا وكدا كدا انت اجازه بكرا ياستي ماينفعش قالت ينفع انا شيماء هنام في اوضه واميره وانت في اوضه التانيه فيها سريرين بعد هري كتير المهم قلت ماشي شيماء جابت عبايه من بتع جوزها ودخلت غيرت وقعدت معاهم شويه جات الساعه 12 كدا لقيتهم بيقولو داخلين ننام وانت براحتك مع التلفزيون قلت ليهم انا كمان هدخل انام اميرة كانت نايمه اصلا علي الكنبه في الصاله امها جات تشيلها قلت لها سيبها انا هاخدها معايا شيلتها ودخلت الاوضه ونميتها علي السرير وانا روحت للسرير التاني قلت اضرب عشره افك الحبسه الا في زوبري يدوب بلمسه وهو كان مستني بس لقيته حجر ووقف زي الصاروخ ببص علي اميرة نايمه كانت لابسه عبايه واسعه كدا قلت بدل مانزلهم علي الفاضي انزلهم علي طيزها روحت قربت منها ونمت وراها رفعت العبايه اشوف طيزها لابسه كلوت وطيزها شافطه لجووو قعدت افرش زوبري بين الفلقتين كدا وضغط شويه حسيت انها بتصحي رجعت مكاني تاني بسرعه لقيتها صحت وبصت عليا بتقولي ازيك ياعمو اهلا حبيتبي ياميرو صحيتي ليه اتعدلت وقالت انا نايمه من بدري هي الساعه كام قلت ليها داخله علي واحده قامت خرجت بقولها رايحه فين قالت الحمام سبتها وشويه ورجعت لقيت امها صحت وبتقولها في ايه قالت صحت ادخل الحمام انا سامع الصوت برا قالت نامي ومتقليش عمك او تعالي نامي معانا هنا قالت لا انا داخله اهووو ... دخلت اميرة وراحت علي سريره وانا متوتر شويه عدلت نفسها بتقولي ياعمو انا هقفل الباب وال انت عايزه قلت لها عادي براحتك قامت قفلت الباب وانا كنت ماسك الموبيل بقلب في اي حاجه وخلاص لقيتها جات جنبي وقالت هنام نعاك هنا وبتعمل ايه في الموبيل دلوقت عندك العاب قلت ليها لاء قلت لها تعالي ننام وبطلي هررري ههههههه اخدتها جنبي وحضنتها من ورا زوبري كان نايم قربت منها شويه ولازقته فيها وغمضت عنيا لقيتها هي بتتحرك وبتشد العبايه بتاعها لفوق بتعري طيزها لي بطرف عيني كدا بتابع هي بتعمل ايه لقيتها بتهرش في طيزها او بتبعبص نفسها طلعت زوبري من الشورت تحت العبايه وقربت منها وخليته لمس ايدها حست بيه وشويه لقيتها بتحسس عليه من فوق العبايه وبدء يقف وهي كل يقف ويسحن وتحسس عليه جامد سحبت العبايه لفوق وخليتها تمسكه مباشر وهي كل دا ضهرها ليا روحت ماسك الكولت بتاعها ونزلته وحطيته في طيزها بين الفلقتين وسيبته لقيته ببتحرك وبتتغط عليه شديتها عليه واعصر في طيزها وقلت اشوف خرم طيزها مشيت صباعي دخلت لحد الخرم لقيته ديق بلته بريقي وبدات ادخله بالراحه اوسع شويه او عقلت دخلت البنت انتفضت وصوتها هيطلع طلعته ورجعت لورا بقولها مالك قالت بيوجع خليه الراحه من الكلمه لقيت زوبري حديده اخدتها ولفيت وشها وخلعتها الكلوت وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها تفريش بعد شويه قلت لها تعالي اقعدي فوق بطني وشديت زوبري علي بطني وخليت كسها يفرش وهي فوق زي ما تكون راكبه حصان زوبري خلاص هيجيب بقولها انزلي قالت لاء كمان شويه وانا حاسس بكس البنت سحن وبقا نااار وخايف افتحها او تفتح نفسها المهم لفيتها ونميهتا علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها بجد سخن جدا مسكت زبري افرش كيها بيه وهوب نزلو علي كسها من برا اول مانزلو حسيت ان البت شهقت وقامت شداني عليها ولفت رجليها حواليا وهي نايمه علي ضهرها سبتها لحد ما تهدي شويه كدا بدات ترتاح وهديت قلت لها روحي علي سريرك بقا قبل ما حد ييجي راحت وقالت هنعمل تاني بكرا قلت لها لو عايزه قالت اه انا حابه وعايزه تاني متمشيش بقا وخليك معانا هنا قلت لها ماشي بس نامي بقا هههههههههههههه نمت وصحينا الصبح فطرنا لقيت اخويا بيتصل عملته ايه حكيت ليه الا حصل وانا كنت معاهم هنا وهمشي دلوقت قال لا استني انا في الطريق اصلا قلت حاضر قعدنا وبعد ساعه تقريبا كان وصل قعدنا شويه وقال ان حماه هيخرج النهارده وهيسافرو البلد قلت ماشي شويه ورحنا المستشفي وكانت الاجراءات خلصت وخرجو وان معهم عربيه من البلد ركبو ومشيو شوهي لقيت شيماء بتتصل انت فين قلت لها لسه عند المستشفي قالت اه كلمت ابويا وقال مشينا قلت اه قالت طب مش هتيجي ولا ايه قلت لها ماشي هههههههههههه

روحت عندها من غير مقدمات لقيت البنت هجمت عليا زي ماتكون ليها سنه ماتنكنش يابت اهدي قالت دا انا ماسكه نفسي بالعافيه من امبارح ههههههههههههههه خدتها ودخلنا اوضه النوم خلعت بلبوص ونزلت علي زوبري مص وبقت حريفه في المص رمت نفسي علي السرير فتحت رجليها علشان الحس كسها نزلت عليها مص ولحس وعض هريته بلساني وعدلتها ونميتيها علي بطنها وفتحت رجليها وبريقي نزلت علي خرم طيزها ودخلت صباعي لقيته ماشي خرجت صباعي وزوبري حديده بليته بريقي ودخلته في ظيرها وانا بدخله لقتها هتصوت وقفت شويه ورجعت ابوس في رقبتها اقفش في بزازاهاوضغطت علي زوبري في طيزها دخل كله بدات احركه برالراحه وهي تتاؤؤه وتوووؤح لحد ما قربت اجيبهم طلعته وعدلتها ونزلت علي كسها لحس وبعدها دخلته في كسها هي خلاص جابتهم وانا شغال تقول كفايه هموووت وانا هتجنن عايز اجيبهم سرعت الحركه شويه لحد ما هينزلو طلعت زوبري ونزلتهم علي بطنها ومسحت الباقي في بزازها وقمت مرمي جنبها بقولها ياشورموطه تعبتني قالت دا انا مش عارف اشبع منك اصلا بتبهدلني بس بموت فيك روحنا مع بعض في بوسه طويله قمنا استحمينا مع بعض مع شويه هزار في الحمام وخرجنا جهزت الاكل ولبست قلت همشي قالت جوزي مسافر ومافيش حد هنا قلت يمكن ييجي فجاءة قالت هتصل بيه فعلا بتتصل بيه لقيته بيقول انه في الطريق ساعه ويوصل ضحكت وقلت لها شفتي هههههههههه

قالت طب ما تقعد لحد ما ييجي قلت لها ما ينفعش لم ييجي يبقي رن عليا اتصل بيكي واطمن عليكي .... مشيت وعلي الساعه 11 كدا رنت وقفلت وانا اتصلت عليها عامله ايه محتاجه حاجه قالت لاء جوزي جه من السفر كلمه اهو سلمت عليه اخبارك ايه قال فيك الخير انك بتسال قلت بتصل اطمن لو محتاجه حاجه لحد ماتيجي قال طبعا عمها وعمي واحلي واجدع عم كمان طب محتاجين حاجه لا شكرا طب سلام سلام هههههههههههههه

تاني يوم بفتح الموبيل لقيت رساله من شيماء بتقولي دا جوزي طاير بيك وبيحبك دا وبيشكر فيك كتير علي بتعمله وانك علي طول معانا وبتسأل وكدا اتصلت عليها بقولها عرفتي بقا انا تفكيري بيروح لفين لازم تبقي تقيل ورزين ههههههههههه المهم قلت لها ما تبعتبيش رسايل تاني لو عايزه حاجه وهو مش موجود كلميني تمام ياحبيبيتي قالت تمام ياعشقي ههههههههههه..... الجزء التاني قريبا
جميله جدا مستنين باقي القصة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%