NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

  • حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
اوكي هختصر الحوار جملة والباقي إشارة باليد 😄😄😄😄
لا نش ده مش ده 😂😂
اقصد عايزين نتعمق اكتر في شخصية منى و احسيسها و دوافع قراراتها
 
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
سير الاحداث اكثر من رائع وجميل جدا قرأتها سلمت اناملك ولكنني في المستقبل في باقي الاجزاء لن استطيع التعاطف مع منى لانها تخون اهلها بطريقة بشعه وتستغل ثقتهم بها وللاسف هذا حال اغلب الفتيات اما ذاك الحقير فهو يستحق ان يرد له ما سيفعله في اقرب الناس له وياه لو في السيناريو تخلي الامر يترد له في اخته 😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

HtiOWIs.png


تشويق تشويق تشويق

حرام عليك ابننا لازم يتسجل باسمك ... انت إنسان سافل ومتخلف حرام تتنازل عننا بسهولة ... أيوة يا ماما الحقيني انا في المستشفى... في اي مستشفى يا بنت ؟؟ ... الو أيوة يا رأفت الحق اختك يا ابني ... ماما ماما ردي عليا ارجوكي !!! ... لازم تموت السفلة عشان نمنع العار عننا ... حرام دي ضحية يا اولاد انضحك عليها ... وصيتك البيبي يا ماما ........ يتبع الأحداث.

طبعا كل الكلام دة تشويق للأحداث.


مقدمه ووصف لأحداث القصة .

معاكم رودي لو اول مرة تقراء لي احب اعرف فعلا عندك حق لاني لست كاتبة قصص انا مجرد هاوية ولي قصة واحدة فقط وهي (( قصه حياتي بقلمي)) أما اليوم يسعدني أن اقدم لكم قصتي الجديدة كلياً وهي .


(( ذئاب بشرية ... ضحايا الحب ))

الأحداث وطريقة الكتابه.

هي قصة من وحي الخيال ولا تمت بالحقيقة باي صله ... ولكن هي واقع معاش وسطنا وللاسف الشديد ممكن أن تجري الأحداث وتندمج الي انت تصبح حقيقة كتابية هنا ... وسوف اكتبها على لساني انا رودي ولكن اخترت اسم ( منى ) افضل .

وسوف اتكلم باللغة العربية طبعا... وخاصة باللهجة المصرية العامية جدا حتي اندمج بالاحداث معكم .

الشخصيات الأساسية .

منى / فتاة ذات 25 عام .

على / حبيب منى 25عام وهو سبب المصائب كلها .
اسراء / صديقة منى 26 عام .
سيف / شخصية غامضة .

باقي الشخصيات سوف تظهر مع الاحداث .


من هنا نبدأ......... أكشن
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

على : الو صباح الخير يا قمر .
منى : صباح الخير يا قلبي .
على : كل دة نوم انتي هتنامي اليوم كلة ولا اية ؟
منى : ياسلام انت مسهرني طول الليل وكمان زعلان اني نمت شوي !
على : تصدقي وحشتيني اوي .
منى : وانت كمان وحشتني اوي بحبك بحبك .
على : طيب عايز اشوفك النهاردة بقى عشان خاطري .
منى : مش عارفة ماما ممكن توافق ولا لاء .
على : حاولى عشان خاطري بقى هموت واشوفك وحياتي عندك .
انا : حاضر وانا كمان هموت واشوفك اويييي .
على : عايزة تروحي فين يا قلبي المرة دي بقى .
انا : اي مكان المهم مش عايزة مخاطرة عشان اخويا وانا بخاف اوي .
على : ما انتي مش عايزة تقعدي معايا في شقة صاحبي و**** فاضية ومفيش حد بيروح فيها خالص .
انا : لاء مش هينفع مش عشان بحبك تقولي كدة لاء مش موافقة .
انا : انت المفروض تخاف عليا لو بتحبني مش تقول كدة .
انا : وانا اصلا مش هكلمك شات تاني بابا كان يكشفني امبارح وانا عريانه .
على : ورب.نا بحبك يا منى بحبك بحبك بحبك .
انا : يسلام وانا يعني إلى مش بحبك انا بموت فيك وربنا .
على : خلاص بقى عشان خاطري وافقى المرة دي بس وانا اوعدك مش هيحصل حاجة ونقعد باحترمنا .
انا : لاء مش موافقة ومش هينفع .
على : خلاص اي كوفي شوب في وسط البلد
انا : اوكي اشطا موافقة .
على : خلاص منتظر فون منك يا قمر.
انا : ماشي يا قلبي باي .
على : باي يا قلبي .

الواد موووز ابن اللزينه قمر يا اخواتي... انا جعانه اوي من اللعب طول الليل ... اشوف اي حاجة أاكلها ... ماما صباح الخير يا قمر ... صباح الخير مبسوطة ورايقة على الصبح يعني .

انا : عادي يا ماما حتى الانبساط كتير عليا .
ماما : **** يبسطك يا منى ويفرحك كمان وكمان .
بالمناسبه ابوكي زعلان منك .
انا : خير انا عملت اية ؟
ماما : ابن عمك اتقدم ليكي وانتي رفضي وكل يوم والتاني ترفضي عرسان ولاد ناس ومفيش فيهم غلطة .
انا : لسة النصيب يا ماما وبعدين ابن عمي معتبراه اخويا مش حساه أنه جوزي خالص . دة اخويا .
ماما : طيب يلة افطري اي حاجة عشان ننظف البيت مش كل حاجة عليا وانتي طول الليل سهرانه على الزفت الكمبيوتر بتعاكم دة وبالنهار بتخرجي مع صحباتك وكل مصالح البيت عليا .
انا : حاضر يا جميل بس انا هخرج النهاردة ساعتين وهرجع بسرعة .
ماما : مفيش خروج طبعا ابوكي حالف .وكمان اخوكي مش هيرضى.
انا : أما انا بقولك انت لية يا جميل .. انا رايحة عيد ميلاد واحدة صحبتي ولازم ابقى موجودة معاها يرضي انا الوحيدة الي مش اروح .
ماما : خلاص هرن علي ابوكي وأشوف رأيه من الوقت عشان مش راجع غير اخر الاسبوع من الشغل .
انا : حاضر يا اجمل ماما في الدنيا .
انا : بس اخويا هتعملي اية معاه !!!
ماما : هقول له لو وافق اوكي مش أوفق يبقى مفيش خروج .
انا : عشان خاطري يا ماما لازم يوافق دي مهمتك انتي بقى .. وانا ليكي عليا هرتب البيت وهخلية انظف حاجة .
ماما : هدخل اكلم ابوكي واخوكي لما يصحى يبقى نقوله .
انا : ميرسي يا اجمل ماما ... بحبك يا قمر .
ماما : الو أيوة ........ ماما بتكم بابا وهي داخلة اوضة النوم بتاعتهم .

انا دخلت أخد شاور... وغيرت ملابس النوم ولبست لبس اشتغل فية مع ماما في تنظيف الشقة ... ودخلت المطبخ لقيت ماما مجهزة فطار ... اكلت وعملت شاى لي ولماما... وبدأنا في نظافة الشقة .

بعد وقت من التنظيف حسينا بالتعب لأن ماما موسوسة نظافة بتهتم بكل تفصيله تعبنا ... دخلت اوضي اخدت بريك ارتاح فية من التعب .

لقيت صحبتي وصديقة عمري ( إسراء) بعتت فويس واتس أب مضمونه أنها عايزني اروح اقعد معاها شوي لان مفيش حد معاها في البيت وهي زهقانه .

رنيت عليها فون عشان بنأخر في المكالمات.
انا : أيوة يا واطية وحشاني.
اسراء : بقولك اية انا هموت من الزهق تعالي اقعدي معايا شوي .
انا : لية اهلك فين يا بت ؟
اسراء : سافرو يومين الصعيد عندنا فرح في العيلة .
انا : لية مش روحتى معاهم يا فقرية .
اسراء : مليش اختلاط بيهم .. مش ناقصة خنقة انا عايزة اعيش حياتي بقى دلع .كام يوم .
انا : النهاردة مينفعش عندنا حاله نظافة في البيت وكمان هقابل على بالليل.
اسراء : خلاص خدوني معاكم انا على قلبك النهاردة على اي وضع .
انا : لا يا روح امك بلاش النهاردة على وحشني اوي وممكن ننحرف ههههه .
اسراء : اخرجي مع على وانتي راجعة خديني معاكي البيت انام عندك النهاردة ايه رايك في الديل دة ؟!
انا : قشطة موافقة طبعا بس اممممم مممم!!!!!!
اسراء: خير يا بنتي لو متضايقة بلاش انا قولت كدة وخلاص .
انا : لا مش عليا انا عليكي انتي عشان رخامة اخويا وكدة .
اسراء : اهااااا لا ياقلبي هو حد لاقي ههههههههه .
انا : انتي سافله وضايعه .
اسراء : البست بتاعى منفض لامي بقاله كام يوم وانا محتاجة جرعه حنان ههههه
انا : طيب انا هقابل على وانا راجعة هعدي عليكي ونرجع مع بعض .. المهم تقولي لماما اننا كنا مع بعض في عيد ميلاد صافى صحبتنا اوكي .
اسراء : اوكي يا موزة عدي الجمايل .

قفلت مع اسراء وخرجت لما كملنا ترتيب وتنظيف البيت لحد ما اخويا الوحيد رأفت صحي من النوم ماما دخلت رتبت السرير ونظفت الاوضة على السريع وانا جهز الغداء لينا كلنا ورأفت أخد الشاور وفعلا قعدنا ناكل ، ماما كانت كلمت بابا ووافق اني اروح عيد ميلاد صحبتي ، نو نو اقصد ابقى مع على ، واحنا قاعدين بناكل ماما قالت ل رأفت اخويا (( القصة حصري منتدي نسوانجي " رودي " )) قالت اختك عايزة تخرج النهاردة بالليل هتروح عيد ميلاد واحدة صحبتها ......

ماما : اية رايك انت الكبير ولازم شورتك ؟
رأفت : صبحتك دي ساكنه فين أن شاء **** ياهانم ؟
انا : ساكنه في المعادي يا رأفت .
ماما : يالهوي ده مشوار يا بنتي وكدة هتاخري !
انا : ماما دي صحبتي ومش ينفع اتاخر عنها ولا اروح كل اصحابي رايحين .
رأفت : يا بنتي انتي هبلة مشوار فعلا عليكي وكمان انا مش مطمن للخروجة الزفت دي .
انا : يعني يا ربي عشان بنت تتحكموا فيا كدة وبعيط محن بنات هههههههه.
رأفت : انتي رايك اية وقولتوا لبابا ولا لاء بقى ؟
ماما : انا قولت لابوك وانا معنديش مانع خليها تفك عن نفسها شوي أمكن **** يفك عقدتها وترتبط بقى .
انا : خلاص بقيت هم عليكم شكرا .
رأفت : خلاص أنا موافق بس بشرط واحد .
انا : موافقة على اي شرط المهم اخرج .
رأفت : انا اوصلك بنفسي وارجعك كمان .
ماما : جدع ياض يا رأفت فكرة حلوة وكمان ابقى مطمنه اكتر .
انا : لاء طبعا هو انا صغيرة عشان تعملوا كدة معايا لية يارب مش خلقتني ولد .
رأفت : هو دة الي عندي وشوفوا هتعملوا اية عشان دماغي وجعاني وانتي يا هانم اعملي القهوة وانا داخل اوضتي .
ماما : حاضر يا حبيبي هي بستمع الكلام ولو مش عجبها في ستين داهية .
انا : كدة يا ماما حرام عليكي على فكرة .
ماما : هو كدة يله اعملي القهوة لاخوكي واتكلمي انتي معاه انا صدعت منكم كاتكم القرف كلكم .

ماما دخلت تكلم بابا تعيش دور رميو وجوليت ، واخويا دخلت اوضته ك العادة يكلم أصحابه شات وبين الالعاب البث المباشر ويكلم خطيبته ، وانا دخلت غسلت الاطباق وعملت قهوة ل رأفت وخبطت على الباب ودخلت له القهوة ، وقولت ارخم علية امكن يحن عليا ويطرقني أخرج وحدي ، المهم فعلا قعدت معاه وحاولت أوضح له الآتي .

رأفت : تعالي يا منى ادخلي .(( اه اوعي تنسى اني اسمي منى وانا بكتب القصة على لساني في منتدي نسوانجي ))
انا : ممكن نتكلم شوي عشان خاطري .
رأفت : طبعا بس كلام في موضوع الخروج بلاش لأن رأي مش هيتغير .
انا : افهمني بقى دة عيد ميلاد وانت مش هينفع تدخل معانا ومش هينفع تنتظرني تحت .
رأفت : لا مش تشغلي بالك انتي هستناكي على اي قهوة ولما تخلصي رني عليا ونرجع مع بعض .
انا : اوووووف خلاص مش رايحة الزفت دة .
رأفت : تمام يله بقى روقي الجو شوي .
انا : طيب عشان خاطري اروح المرة دي وحدي ومش هطلب حاجة تاني ، حتى صحبتي إسراء جاية تبات معايا النهاردة بعد العيد ميلاد .
رأفت : اية دة بجد .
انا : عينك لمعت كدة لية اه بجد اهلها في الصعيد وهي جاية تبات معايا .
رأفت : خلاص اوصلها معاكي ؟
انا : لاء هي مشيت من الصبح ومع صحبتنا هناك وهترجع معايا وخلاص .
رأفت : اممممم خلاص لو هترجع معاكي اوصلك وامشي ونبقى علي فون تمام كدة اي خدمه .
انا : خلاص بقي عشان خاطري اروح وحدي .
رأفت : بت مش عايز اشك فيكي خلاص دة الي عندي وقولته.
انا : خلاص امري لله توصلني وتمشي براحتك .
رأفت : تمام يله طرقيني بقى ورايا شغل .
انا : تمام شوي كدة واجهز عشان همشي بعد المغرب .
رأفت : طيب ماشي يله بقى .


خرجت من اوضة اخويا فرحانه أنه وافق وكمان هبقى براحتي وااخر كمان اشطااا كدة هيبقى يوم جميل ، الحق اكلم حبيبي على انسق معاه عشان لما اخويا يمشي من تحت بيت صحبتي هو يكون منتظرني نخرج مع بعض يااااس .....

طبعا كلمت على وكان فرحان اوي ، واكد عليا اننا هنكون اسعد اتنين في الدنيا كلها النهاردة ، وقعدنا نحب في بعض وفعلا انا بموت فية ، وبموت في حلاوة أمه ، قفلت مع على بعد ما نسقت معاة كل الخطة ، وكلمت اسراء التانية نسقت معاها اني هعدي عليا وكأننا راجعين من العيد ميلاد مع بعض....

وطبعا كلمت صافى صحبتنا ، اه فعلا يوجد صديقة واسمها صافى وهي ساكنه في المعادي زي ما قولت ، وقولت لها هعدي عليها اقعد معاها شوي ، طبعا رحبت بيا وكانت فرحانه ، ومتعرفش اني بستغل صداقتنا البريئه في اني اقابل حبيبي ، باستغلال اصدقائي و خيانه اهلي ، نعم إنه الحب يا سادة ، فقد امتلأ قلبي حب وشوق ، وصاحت بداخلي ويلات الشهوة ، وبداء جسدي يشتكي من الحرمان والجنس ، ولكن دوائي مع حبيب واحد ، طاب قلبي وجسدي شوقنا له .....

فلم يعد جسدي يحتمل أن يصبر على الشهوة اكتر من كدة ، وبات أعضاء جسدي ينهش بها الجنس ، ولم تعد الشات الجنسي والفيديو كام مع على يرضي متطلبات جسدي ، لابد من الزواج باي شكل من حبيبي وعشيقي على باي وسيلة ، و هذه المرة اما الاتفاق على الزواج أو الانفصال التام بيننا ....

جاء المساء بين لحظة وضحاها ، وهنا عرفت اخويا رأفت بأنني سوف اجهز حتى الحق العيد ميلاد في بدايته ، وبالفعل شرع اخي رأفت بتجهيز نفسة ، وانا كمان جهزت نفسي وبما اني ذاهبه الي عيد ميلاد وفي رحاب اخي ، فلبست ملابس مرحة تكاد تكون عارية ، وخرجت بكامل مكياجي ، ووضعت برفيوم رائحة مسكرة يشمها اي ذئب بشري من على بعد أميال ، واستعد قلبي لملاقاة حبيبي ومعشوقي على علي أتم الاستعداد ، وبالفعل نزلنا انا وأخي في المصعد ، حيث كانت سيارة ابي جاهزة أمام البيت ، وركبنا انا وأخي وشرع اخي بالتحرك ومن هنا تحرك قلبي مع اولى خطوات السيارة نحو ..... الحب ....

بعد ما يقارب الساعة من سواقة اخي ، وبات الصمت بيننا الي أن أشرت علية أن صحبتي صافي ساكنه في البيت دة ، ومش هينفع تدخل معايا يا رأفت ، قالي لي مفيش مشكلة وانا مش علقت على لبسك أو الي انتي عملاه في نفسك دة ، المهم خلي بالك من نفسك وانتي خارجة اتصلي عليا عشان اعرف و اطمن عليكي ، قولت حاضر ونزلت من العربية ، وكانني عروسة ونزلت من سيارة الزفاف ، وبالفعل صعدت درجات البيت وطلبت المصعد وقام الحارس بالتسجيل لي بعد أن سألني عن الدور و الساكن الي صاعدة عنده ، طبعا اول ما طرقت الباب قمت أنا وصافي باحتضان بعض جدا من شدة فرحنا بمقابله بعض بعد مدة طويلة من التخرج ، وزي ما انت توقعت بالضبط عزيزي القارئ ، لم يعد هناك حفلة عيد ميلاد ولا اي شيء ، سوى أنني أنا وصافي هنكون وحدنا عدة دقائق لحد ما صحبي وحبي وعشيقي على يوصل لي ، وبالفعل بعت ل على اللوكيشن بتاعي وهو كان في المعادي زي ما اتفقت معاه قبل كدة ، وبالفعل بعد دقائق معدودة بعت لي رساله يقول فيها أنه وصل تحت البيت ، طبعا قعدت مع صافي ما يقارب الخمس دقائق ، وقولت لها انا مينفعش اتاخر عن كدة ابقى اسألي انتي بقى يا واطية ، وبوس واحضان وخرجت من عندها ، قلبي ينقط شوق وحب ، واعضائي تملكها الشهوة والحرمان ، وتمشيت الي اخر الشارع حتى لو أن اخي موجود لا يلاحظ أنني ركبت مع أحد غريب ، وبرضة لو صافي في الشباك متعرفش ان كان أحد في انتظاري .....

وصلت إلى اول الشاعر ووجدت على في انتظاري ، وطبعا ركبت في خوف شديد من أن اخي يكون عامل كمين لي ، وقولت ل على اطلع بسرعة وفعلا جري علي بأسرع سرعة الي الطريق السريع ، ومن هنا مسكت يدي بيدة وعشنا كأننا عشاك أو ازواج أن صح التعبير ....

على : على اي مكان يا ملكة الملوك .
انا : اي مكان يا حبيبي المهم بعيد عن ان اخويا يشوفني .
على : وحشتني اوي اوي اوي بموت فيكي .
انا : وانت كمان يا قلبي
انا : على انا مش متخيلة حياتي من غيرك ،،، مش متخيلة نفسي مع حد غيرك .
على : انتي بنتي وحياتي ومراتي وكل حاجة في حياتي .
انا : ياااااه كلام بيدوخ امي .
على : اية رايك نروح شقة صحبي وربنا فاضية ومفيش خوف منها .
انا : انت شايفني بتاع شقق اخص عليك .
على : لا يا قمر انا بس عايزك تاخدي راحتك واشوفك بالبس الساخن دة وحدنا ..
انا : انت سافل مش كفاية السكس شات .
على : مش مراتي يبقى براحتي .
انا : خلاص اطلع بينا علي اي كوفي شوب محترم .
على : تحت امرك يا ملكة منى (( حصرية منتدي نسوانجي رودي))


ترى ما الذي يحدث في الكافية ؟ وما الأحداث المترتبة على باقي اللقاء مع على ؟ هل ستقبل منى انت تذهب مع على الشقة ام سترفض هل سيتزوج على من منى؟؟؟

هذة قصة وسطور التشويق التي قرتها في اول الجزء هي متسلسه مع الاحداث كل هذا واكثر متوقف على كم التفاعل والطلب على تكملة القصة معكم .

وكيف ستكتمل معكم سلسلة قصة


(( ذئاب بشرية...ضحايا الحب ))
اولا قصه ولا اروع وعجبني ذكائك انك ذكرتي كذا مرة ان القصه خاصه بموقع نسونجي ودا تجنبا لبتوع الكوبي بيست هاا 😃
نرجع للقصه مني هتقبل تروح الشقه اه هتروح لانها علي اخرها علي هيتجوز تقيبا بعد لما تحمل منه والمشاكل اللي هتقابلهم ممكن بتجوزها
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ايه ده احنا تطورنا جدا جدا جدا عن زمان
برافو
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
سير الاحداث اكثر من رائع وجميل جدا قرأتها سلمت اناملك ولكنني في المستقبل في باقي الاجزاء لن استطيع التعاطف مع منى لانها تخون اهلها بطريقة بشعه وتستغل ثقتهم بها وللاسف هذا حال اغلب الفتيات اما ذاك الحقير فهو يستحق ان يرد له ما سيفعله في اقرب الناس له وياه لو في السيناريو تخلي الامر يترد له في اخته 😂
الاحداث القادمه غامضة عن أي تفكير ... قد تصل القصة الي أكثر من سلسه
 
  • حبيته
التفاعلات: STroNG a👑
  • عجبني
التفاعلات: عظمجي_وافتخر
اولا قصه ولا اروع وعجبني ذكائك انك ذكرتي كذا مرة ان القصه خاصه بموقع نسونجي ودا تجنبا لبتوع الكوبي بيست هاا 😃
نرجع للقصه مني هتقبل تروح الشقه اه هتروح لانها علي اخرها علي هيتجوز تقيبا بعد لما تحمل منه والمشاكل اللي هتقابلهم ممكن بتجوزها

تنصح تروح الجزء القادم ولا الي بعدة
 
  • أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: STroNG a👑
فين اللينك بتاعها

 
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 1988
تنصح بايه الجزء القادم
خليها ماشيه كده بس متخليهاش تروح شقته الا في الجزء السابع مثلا او الثامن مهدي الاحداث ودخلي شخصيات ودخلي ناس تانيه يعني مثلا اسراء تعملي مشاهد على لسانها بمواقف حصلت ليها وصحابها وكده عشان تلاقي محتوى للقصه متفرع منها قصص تانيه اتمنى تكوني فهمتيني 😂
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و بحب المتعه جدا
خليها ماشيه كده بس متخليهاش تروح شقته الا في الجزء السابع مثلا او الثامن مهدي الاحداث ودخلي شخصيات ودخلي ناس تانيه يعني مثلا اسراء تعملي مشاهد على لسانها بمواقف حصلت ليها وصحابها وكده عشان تلاقي محتوى للقصه متفرع منها قصص تانيه اتمنى تكوني فهمتيني 😂
لاء طبعا فكرة القصة بعيدة عن أنها تبقى مع على فقط ... مش بقولك الجديدة كليا 😄😄
 
  • بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
لاء طبعا فكرة القصة بعيدة عن أنها تبقى مع على فقط ... مش بقولك الجديدة كليا 😄😄
واضح انك هتبهرينا بس بردو عايزك تبيني ان زي ما في ذئاب بشريه في بردو رجاله كويسه ومحترمه في القصه😂😂
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
واضح انك هتبهرينا بس بردو عايزك تبيني ان زي ما في ذئاب بشريه في بردو رجاله كويسه ومحترمه في القصه😂😂
😂😂😂😂

كل الأصناف هجتمع في السلسلة دي 🤭🤭
 
  • حبيته
التفاعلات: STroNG a👑
  • حبيته
التفاعلات: عظمجي_وافتخر

HtiOWIs.png


تشويق تشويق تشويق

حرام عليك ابننا لازم يتسجل باسمك ... انت إنسان سافل ومتخلف حرام تتنازل عننا بسهولة ... أيوة يا ماما الحقيني انا في المستشفى... في اي مستشفى يا بنت ؟؟ ... الو أيوة يا رأفت الحق اختك يا ابني ... ماما ماما ردي عليا ارجوكي !!! ... لازم تموت السفلة عشان نمنع العار عننا ... حرام دي ضحية يا اولاد انضحك عليها ... وصيتك البيبي يا ماما ........ يتبع الأحداث.

طبعا كل الكلام دة تشويق للأحداث.


مقدمه ووصف لأحداث القصة .

معاكم رودي لو اول مرة تقراء لي احب اعرف فعلا عندك حق لاني لست كاتبة قصص انا مجرد هاوية ولي قصة واحدة فقط وهي (( قصه حياتي بقلمي)) أما اليوم يسعدني أن اقدم لكم قصتي الجديدة كلياً وهي .


(( ذئاب بشرية ... ضحايا الحب ))

الأحداث وطريقة الكتابه.

هي قصة من وحي الخيال ولا تمت بالحقيقة باي صله ... ولكن هي واقع معاش وسطنا وللاسف الشديد ممكن أن تجري الأحداث وتندمج الي انت تصبح حقيقة كتابية هنا ... وسوف اكتبها على لساني انا رودي ولكن اخترت اسم ( منى ) افضل .

وسوف اتكلم باللغة العربية طبعا... وخاصة باللهجة المصرية العامية جدا حتي اندمج بالاحداث معكم .

الشخصيات الأساسية .

منى / فتاة ذات 25 عام .

على / حبيب منى 25عام وهو سبب المصائب كلها .
اسراء / صديقة منى 26 عام .
سيف / شخصية غامضة .

باقي الشخصيات سوف تظهر مع الاحداث .


من هنا نبدأ......... أكشن
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

على : الو صباح الخير يا قمر .
منى : صباح الخير يا قلبي .
على : كل دة نوم انتي هتنامي اليوم كلة ولا اية ؟
منى : ياسلام انت مسهرني طول الليل وكمان زعلان اني نمت شوي !
على : تصدقي وحشتيني اوي .
منى : وانت كمان وحشتني اوي بحبك بحبك .
على : طيب عايز اشوفك النهاردة بقى عشان خاطري .
منى : مش عارفة ماما ممكن توافق ولا لاء .
على : حاولى عشان خاطري بقى هموت واشوفك وحياتي عندك .
انا : حاضر وانا كمان هموت واشوفك اويييي .
على : عايزة تروحي فين يا قلبي المرة دي بقى .
انا : اي مكان المهم مش عايزة مخاطرة عشان اخويا وانا بخاف اوي .
على : ما انتي مش عايزة تقعدي معايا في شقة صاحبي و**** فاضية ومفيش حد بيروح فيها خالص .
انا : لاء مش هينفع مش عشان بحبك تقولي كدة لاء مش موافقة .
انا : انت المفروض تخاف عليا لو بتحبني مش تقول كدة .
انا : وانا اصلا مش هكلمك شات تاني بابا كان يكشفني امبارح وانا عريانه .
على : ورب.نا بحبك يا منى بحبك بحبك بحبك .
انا : يسلام وانا يعني إلى مش بحبك انا بموت فيك وربنا .
على : خلاص بقى عشان خاطري وافقى المرة دي بس وانا اوعدك مش هيحصل حاجة ونقعد باحترمنا .
انا : لاء مش موافقة ومش هينفع .
على : خلاص اي كوفي شوب في وسط البلد
انا : اوكي اشطا موافقة .
على : خلاص منتظر فون منك يا قمر.
انا : ماشي يا قلبي باي .
على : باي يا قلبي .

الواد موووز ابن اللزينه قمر يا اخواتي... انا جعانه اوي من اللعب طول الليل ... اشوف اي حاجة أاكلها ... ماما صباح الخير يا قمر ... صباح الخير مبسوطة ورايقة على الصبح يعني .

انا : عادي يا ماما حتى الانبساط كتير عليا .
ماما : **** يبسطك يا منى ويفرحك كمان وكمان .
بالمناسبه ابوكي زعلان منك .
انا : خير انا عملت اية ؟
ماما : ابن عمك اتقدم ليكي وانتي رفضي وكل يوم والتاني ترفضي عرسان ولاد ناس ومفيش فيهم غلطة .
انا : لسة النصيب يا ماما وبعدين ابن عمي معتبراه اخويا مش حساه أنه جوزي خالص . دة اخويا .
ماما : طيب يلة افطري اي حاجة عشان ننظف البيت مش كل حاجة عليا وانتي طول الليل سهرانه على الزفت الكمبيوتر بتعاكم دة وبالنهار بتخرجي مع صحباتك وكل مصالح البيت عليا .
انا : حاضر يا جميل بس انا هخرج النهاردة ساعتين وهرجع بسرعة .
ماما : مفيش خروج طبعا ابوكي حالف .وكمان اخوكي مش هيرضى.
انا : أما انا بقولك انت لية يا جميل .. انا رايحة عيد ميلاد واحدة صحبتي ولازم ابقى موجودة معاها يرضي انا الوحيدة الي مش اروح .
ماما : خلاص هرن علي ابوكي وأشوف رأيه من الوقت عشان مش راجع غير اخر الاسبوع من الشغل .
انا : حاضر يا اجمل ماما في الدنيا .
انا : بس اخويا هتعملي اية معاه !!!
ماما : هقول له لو وافق اوكي مش أوفق يبقى مفيش خروج .
انا : عشان خاطري يا ماما لازم يوافق دي مهمتك انتي بقى .. وانا ليكي عليا هرتب البيت وهخلية انظف حاجة .
ماما : هدخل اكلم ابوكي واخوكي لما يصحى يبقى نقوله .
انا : ميرسي يا اجمل ماما ... بحبك يا قمر .
ماما : الو أيوة ........ ماما بتكم بابا وهي داخلة اوضة النوم بتاعتهم .

انا دخلت أخد شاور... وغيرت ملابس النوم ولبست لبس اشتغل فية مع ماما في تنظيف الشقة ... ودخلت المطبخ لقيت ماما مجهزة فطار ... اكلت وعملت شاى لي ولماما... وبدأنا في نظافة الشقة .

بعد وقت من التنظيف حسينا بالتعب لأن ماما موسوسة نظافة بتهتم بكل تفصيله تعبنا ... دخلت اوضي اخدت بريك ارتاح فية من التعب .

لقيت صحبتي وصديقة عمري ( إسراء) بعتت فويس واتس أب مضمونه أنها عايزني اروح اقعد معاها شوي لان مفيش حد معاها في البيت وهي زهقانه .

رنيت عليها فون عشان بنأخر في المكالمات.
انا : أيوة يا واطية وحشاني.
اسراء : بقولك اية انا هموت من الزهق تعالي اقعدي معايا شوي .
انا : لية اهلك فين يا بت ؟
اسراء : سافرو يومين الصعيد عندنا فرح في العيلة .
انا : لية مش روحتى معاهم يا فقرية .
اسراء : مليش اختلاط بيهم .. مش ناقصة خنقة انا عايزة اعيش حياتي بقى دلع .كام يوم .
انا : النهاردة مينفعش عندنا حاله نظافة في البيت وكمان هقابل على بالليل.
اسراء : خلاص خدوني معاكم انا على قلبك النهاردة على اي وضع .
انا : لا يا روح امك بلاش النهاردة على وحشني اوي وممكن ننحرف ههههه .
اسراء : اخرجي مع على وانتي راجعة خديني معاكي البيت انام عندك النهاردة ايه رايك في الديل دة ؟!
انا : قشطة موافقة طبعا بس اممممم مممم!!!!!!
اسراء: خير يا بنتي لو متضايقة بلاش انا قولت كدة وخلاص .
انا : لا مش عليا انا عليكي انتي عشان رخامة اخويا وكدة .
اسراء : اهااااا لا ياقلبي هو حد لاقي ههههههههه .
انا : انتي سافله وضايعه .
اسراء : البست بتاعى منفض لامي بقاله كام يوم وانا محتاجة جرعه حنان ههههه
انا : طيب انا هقابل على وانا راجعة هعدي عليكي ونرجع مع بعض .. المهم تقولي لماما اننا كنا مع بعض في عيد ميلاد صافى صحبتنا اوكي .
اسراء : اوكي يا موزة عدي الجمايل .

قفلت مع اسراء وخرجت لما كملنا ترتيب وتنظيف البيت لحد ما اخويا الوحيد رأفت صحي من النوم ماما دخلت رتبت السرير ونظفت الاوضة على السريع وانا جهز الغداء لينا كلنا ورأفت أخد الشاور وفعلا قعدنا ناكل ، ماما كانت كلمت بابا ووافق اني اروح عيد ميلاد صحبتي ، نو نو اقصد ابقى مع على ، واحنا قاعدين بناكل ماما قالت ل رأفت اخويا (( القصة حصري منتدي نسوانجي " رودي " )) قالت اختك عايزة تخرج النهاردة بالليل هتروح عيد ميلاد واحدة صحبتها ......

ماما : اية رايك انت الكبير ولازم شورتك ؟
رأفت : صبحتك دي ساكنه فين أن شاء **** ياهانم ؟
انا : ساكنه في المعادي يا رأفت .
ماما : يالهوي ده مشوار يا بنتي وكدة هتاخري !
انا : ماما دي صحبتي ومش ينفع اتاخر عنها ولا اروح كل اصحابي رايحين .
رأفت : يا بنتي انتي هبلة مشوار فعلا عليكي وكمان انا مش مطمن للخروجة الزفت دي .
انا : يعني يا ربي عشان بنت تتحكموا فيا كدة وبعيط محن بنات هههههههه.
رأفت : انتي رايك اية وقولتوا لبابا ولا لاء بقى ؟
ماما : انا قولت لابوك وانا معنديش مانع خليها تفك عن نفسها شوي أمكن **** يفك عقدتها وترتبط بقى .
انا : خلاص بقيت هم عليكم شكرا .
رأفت : خلاص أنا موافق بس بشرط واحد .
انا : موافقة على اي شرط المهم اخرج .
رأفت : انا اوصلك بنفسي وارجعك كمان .
ماما : جدع ياض يا رأفت فكرة حلوة وكمان ابقى مطمنه اكتر .
انا : لاء طبعا هو انا صغيرة عشان تعملوا كدة معايا لية يارب مش خلقتني ولد .
رأفت : هو دة الي عندي وشوفوا هتعملوا اية عشان دماغي وجعاني وانتي يا هانم اعملي القهوة وانا داخل اوضتي .
ماما : حاضر يا حبيبي هي بستمع الكلام ولو مش عجبها في ستين داهية .
انا : كدة يا ماما حرام عليكي على فكرة .
ماما : هو كدة يله اعملي القهوة لاخوكي واتكلمي انتي معاه انا صدعت منكم كاتكم القرف كلكم .

ماما دخلت تكلم بابا تعيش دور رميو وجوليت ، واخويا دخلت اوضته ك العادة يكلم أصحابه شات وبين الالعاب البث المباشر ويكلم خطيبته ، وانا دخلت غسلت الاطباق وعملت قهوة ل رأفت وخبطت على الباب ودخلت له القهوة ، وقولت ارخم علية امكن يحن عليا ويطرقني أخرج وحدي ، المهم فعلا قعدت معاه وحاولت أوضح له الآتي .

رأفت : تعالي يا منى ادخلي .(( اه اوعي تنسى اني اسمي منى وانا بكتب القصة على لساني في منتدي نسوانجي ))
انا : ممكن نتكلم شوي عشان خاطري .
رأفت : طبعا بس كلام في موضوع الخروج بلاش لأن رأي مش هيتغير .
انا : افهمني بقى دة عيد ميلاد وانت مش هينفع تدخل معانا ومش هينفع تنتظرني تحت .
رأفت : لا مش تشغلي بالك انتي هستناكي على اي قهوة ولما تخلصي رني عليا ونرجع مع بعض .
انا : اوووووف خلاص مش رايحة الزفت دة .
رأفت : تمام يله بقى روقي الجو شوي .
انا : طيب عشان خاطري اروح المرة دي وحدي ومش هطلب حاجة تاني ، حتى صحبتي إسراء جاية تبات معايا النهاردة بعد العيد ميلاد .
رأفت : اية دة بجد .
انا : عينك لمعت كدة لية اه بجد اهلها في الصعيد وهي جاية تبات معايا .
رأفت : خلاص اوصلها معاكي ؟
انا : لاء هي مشيت من الصبح ومع صحبتنا هناك وهترجع معايا وخلاص .
رأفت : اممممم خلاص لو هترجع معاكي اوصلك وامشي ونبقى علي فون تمام كدة اي خدمه .
انا : خلاص بقي عشان خاطري اروح وحدي .
رأفت : بت مش عايز اشك فيكي خلاص دة الي عندي وقولته.
انا : خلاص امري لله توصلني وتمشي براحتك .
رأفت : تمام يله طرقيني بقى ورايا شغل .
انا : تمام شوي كدة واجهز عشان همشي بعد المغرب .
رأفت : طيب ماشي يله بقى .


خرجت من اوضة اخويا فرحانه أنه وافق وكمان هبقى براحتي وااخر كمان اشطااا كدة هيبقى يوم جميل ، الحق اكلم حبيبي على انسق معاه عشان لما اخويا يمشي من تحت بيت صحبتي هو يكون منتظرني نخرج مع بعض يااااس .....

طبعا كلمت على وكان فرحان اوي ، واكد عليا اننا هنكون اسعد اتنين في الدنيا كلها النهاردة ، وقعدنا نحب في بعض وفعلا انا بموت فية ، وبموت في حلاوة أمه ، قفلت مع على بعد ما نسقت معاة كل الخطة ، وكلمت اسراء التانية نسقت معاها اني هعدي عليا وكأننا راجعين من العيد ميلاد مع بعض....

وطبعا كلمت صافى صحبتنا ، اه فعلا يوجد صديقة واسمها صافى وهي ساكنه في المعادي زي ما قولت ، وقولت لها هعدي عليها اقعد معاها شوي ، طبعا رحبت بيا وكانت فرحانه ، ومتعرفش اني بستغل صداقتنا البريئه في اني اقابل حبيبي ، باستغلال اصدقائي و خيانه اهلي ، نعم إنه الحب يا سادة ، فقد امتلأ قلبي حب وشوق ، وصاحت بداخلي ويلات الشهوة ، وبداء جسدي يشتكي من الحرمان والجنس ، ولكن دوائي مع حبيب واحد ، طاب قلبي وجسدي شوقنا له .....

فلم يعد جسدي يحتمل أن يصبر على الشهوة اكتر من كدة ، وبات أعضاء جسدي ينهش بها الجنس ، ولم تعد الشات الجنسي والفيديو كام مع على يرضي متطلبات جسدي ، لابد من الزواج باي شكل من حبيبي وعشيقي على باي وسيلة ، و هذه المرة اما الاتفاق على الزواج أو الانفصال التام بيننا ....

جاء المساء بين لحظة وضحاها ، وهنا عرفت اخويا رأفت بأنني سوف اجهز حتى الحق العيد ميلاد في بدايته ، وبالفعل شرع اخي رأفت بتجهيز نفسة ، وانا كمان جهزت نفسي وبما اني ذاهبه الي عيد ميلاد وفي رحاب اخي ، فلبست ملابس مرحة تكاد تكون عارية ، وخرجت بكامل مكياجي ، ووضعت برفيوم رائحة مسكرة يشمها اي ذئب بشري من على بعد أميال ، واستعد قلبي لملاقاة حبيبي ومعشوقي على علي أتم الاستعداد ، وبالفعل نزلنا انا وأخي في المصعد ، حيث كانت سيارة ابي جاهزة أمام البيت ، وركبنا انا وأخي وشرع اخي بالتحرك ومن هنا تحرك قلبي مع اولى خطوات السيارة نحو ..... الحب ....

بعد ما يقارب الساعة من سواقة اخي ، وبات الصمت بيننا الي أن أشرت علية أن صحبتي صافي ساكنه في البيت دة ، ومش هينفع تدخل معايا يا رأفت ، قالي لي مفيش مشكلة وانا مش علقت على لبسك أو الي انتي عملاه في نفسك دة ، المهم خلي بالك من نفسك وانتي خارجة اتصلي عليا عشان اعرف و اطمن عليكي ، قولت حاضر ونزلت من العربية ، وكانني عروسة ونزلت من سيارة الزفاف ، وبالفعل صعدت درجات البيت وطلبت المصعد وقام الحارس بالتسجيل لي بعد أن سألني عن الدور و الساكن الي صاعدة عنده ، طبعا اول ما طرقت الباب قمت أنا وصافي باحتضان بعض جدا من شدة فرحنا بمقابله بعض بعد مدة طويلة من التخرج ، وزي ما انت توقعت بالضبط عزيزي القارئ ، لم يعد هناك حفلة عيد ميلاد ولا اي شيء ، سوى أنني أنا وصافي هنكون وحدنا عدة دقائق لحد ما صحبي وحبي وعشيقي على يوصل لي ، وبالفعل بعت ل على اللوكيشن بتاعي وهو كان في المعادي زي ما اتفقت معاه قبل كدة ، وبالفعل بعد دقائق معدودة بعت لي رساله يقول فيها أنه وصل تحت البيت ، طبعا قعدت مع صافي ما يقارب الخمس دقائق ، وقولت لها انا مينفعش اتاخر عن كدة ابقى اسألي انتي بقى يا واطية ، وبوس واحضان وخرجت من عندها ، قلبي ينقط شوق وحب ، واعضائي تملكها الشهوة والحرمان ، وتمشيت الي اخر الشارع حتى لو أن اخي موجود لا يلاحظ أنني ركبت مع أحد غريب ، وبرضة لو صافي في الشباك متعرفش ان كان أحد في انتظاري .....

وصلت إلى اول الشاعر ووجدت على في انتظاري ، وطبعا ركبت في خوف شديد من أن اخي يكون عامل كمين لي ، وقولت ل على اطلع بسرعة وفعلا جري علي بأسرع سرعة الي الطريق السريع ، ومن هنا مسكت يدي بيدة وعشنا كأننا عشاك أو ازواج أن صح التعبير ....

على : على اي مكان يا ملكة الملوك .
انا : اي مكان يا حبيبي المهم بعيد عن ان اخويا يشوفني .
على : وحشتني اوي اوي اوي بموت فيكي .
انا : وانت كمان يا قلبي
انا : على انا مش متخيلة حياتي من غيرك ،،، مش متخيلة نفسي مع حد غيرك .
على : انتي بنتي وحياتي ومراتي وكل حاجة في حياتي .
انا : ياااااه كلام بيدوخ امي .
على : اية رايك نروح شقة صحبي وربنا فاضية ومفيش خوف منها .
انا : انت شايفني بتاع شقق اخص عليك .
على : لا يا قمر انا بس عايزك تاخدي راحتك واشوفك بالبس الساخن دة وحدنا ..
انا : انت سافل مش كفاية السكس شات .
على : مش مراتي يبقى براحتي .
انا : خلاص اطلع بينا علي اي كوفي شوب محترم .
على : تحت امرك يا ملكة منى (( حصرية منتدي نسوانجي رودي))


ترى ما الذي يحدث في الكافية ؟ وما الأحداث المترتبة على باقي اللقاء مع على ؟ هل ستقبل منى انت تذهب مع على الشقة ام سترفض هل سيتزوج على من منى؟؟؟

هذة قصة وسطور التشويق التي قرتها في اول الجزء هي متسلسه مع الاحداث كل هذا واكثر متوقف على كم التفاعل والطلب على تكملة القصة معكم .

وكيف ستكتمل معكم سلسلة قصة


(( ذئاب بشرية...ضحايا الحب ))
#اقل وصف#
(((روائع الزمن الحالي)))
@مجنونة مطرقعة
الطريقة الوحيدة لعمل أشياء عظيمة هي أن تحب ما تفعله.

..........................................................
أنت الصديق الرائع وقيمتك في القلب لا توصف
...........................................................
أنا في انتظار الأجزاء خليت ناري في ضلوعي وحطيت إيدي على خدي وعديت بالثانية
 
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%