NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش دياثة بابا على ماما هي السبب

Alaa3rs

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اكتشفت ان ماما شرموطة وبتكلم صاحب بابا وبابا عارف وطلع ديوث هو كمان عليها وبيصورها لصاحبه و انا خدت كل الصور والفيديوهات وبقيت بهيج عليها اوي وبحلم بصاحبي المفضل انه بيركبها وانا بتفرج ف دلوقتي جتلي فكره وكلمت صاحبي ده من اكونت فيك كده وقولتله يعني اني واحد من معارفه وهو معارفه كتير وعاوزه ينيك امي وبعتله صورها من غير الوش بس هو قلقان وعاوز يعرف انا مين وماما عجباه ممكن نصايح عشان مش عاوز اخسره كصاحب او ك فحل لأمي لو حد عنده حل أو طريقة يقولي

• عجبني
التفاعلات: Kheled, Wael moon, أمجد المصري و 2 آخرين
على فكرة ده مش خيال ده حصل بجد و****

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200 و الحكمدار..
طيب محسبتش عواقب الموضوع
لكن كلم مامتك وواجهها

• عجبني
التفاعلات: sheirry
بص أيه رأيك تغير الموضوع وتسميه "الدياثه بالوراثه" هيطلع جامد اوي😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Rachid12 و عاشق الجنس والصداقه
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
دلوقت هتكلم بجد : ده لو الموضوع جد مش خيال اوعى تكون زي ابوك ده مرض بيفكك العيله كلها ويجيبلك مصايب وحرام تعمل كده بنفسك انت هيجي يوم تتجوز وتفتح بيت لو بقيت بالتفكير ده هتخرب بيتك كفايه بقه تتأثرو بقصص الجنس وتاخدوها للواقع وعايزين تعيشو مغامرات جنسيه مقرف على حساب غيرتكم وضميركم واخلاقكم وعلى حساب استقراركم الأسري ففكر شويه قبل ماتخطي خطوه زي دي خطوه ممكن تخرب فيها حياتك كلها

• عجبني
التفاعلات: فارس٩، Zoro Mask و sheirry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خبره بصحيح
ده تعليق ساخر . انزل جوه وهتعرف نوع تعليقاتي ازاي تكون . وبلاش ترد على تعليقاتي بمفردات سوقيه احسن ليك🙂

• عجبني
التفاعلات: sheirry
يعني ابوك ديوث وامك شرموطه انها حقا عائله لوز

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و فكرى
تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
ده تعليق ساخر . انزل جوه وهتعرف نوع تعليقاتي ازاي تكون . وبلاش ترد على تعليقاتي بمفردات سوقيه احسن ليك🙂
ليه
انا برده علي تعليقك عليه
واحسن ليا ليه

• عجبني
  • عجبني
اكتشفت ان ماما شرموطة وبتكلم صاحب بابا وبابا عارف وطلع ديوث هو كمان عليها وبيصورها لصاحبه و انا خدت كل الصور والفيديوهات وبقيت بهيج عليها اوي وبحلم بصاحبي المفضل انه بيركبها وانا بتفرج ف دلوقتي جتلي فكره وكلمت صاحبي ده من اكونت فيك كده وقولتله يعني اني واحد من معارفه وهو معارفه كتير وعاوزه ينيك امي وبعتله صورها من غير الوش بس هو قلقان وعاوز يعرف انا مين وماما عجباه ممكن نصايح عشان مش عاوز اخسره كصاحب او ك فحل لأمي لو حد عنده حل أو طريقة يقولي
تعاله خاص

• عجبني
دلوقت هتكلم بجد : ده لو الموضوع جد مش خيال اوعى تكون زي ابوك ده مرض بيفكك العيله كلها ويجيبلك مصايب وحرام تعمل كده بنفسك انت هيجي يوم تتجوز وتفتح بيت لو بقيت بالتفكير ده هتخرب بيتك كفايه بقه تتأثرو بقصص الجنس وتاخدوها للواقع وعايزين تعيشو مغامرات جنسيه مقرف على حساب غيرتكم وضميركم واخلاقكم وعلى حساب استقراركم الأسري ففكر شويه قبل ماتخطي خطوه زي دي خطوه ممكن تخرب فيها حياتك كلها
معلش ثواني برو انتي ف منتدي (جنسي) يعني كل شيئ مباح فا وحيات اغلي حاجا عندك بلاش منهج الحلال و الحرام احنا هنا (كلنا) اللي داخل يشقط والل داخل يفضفض واللي داخل يعيش ميوله عشان هربنين من الحلال و الحرام ف الواقع فا مش ناقصة نلاقيهم هنا 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams
علي الطلاق شغلانه وسخه 😂👌

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀
معلش ثواني برو انتي ف منتدي (جنسي) يعني كل شيئ مباح فا وحيات اغلي حاجا عندك بلاش منهج الحلال و الحرام احنا هنا (كلنا) اللي داخل يشقط والل داخل يفضفض واللي داخل يعيش ميوله عشان هربنين من الحلال و الحرام ف الواقع فا مش ناقصة نلاقيهم هنا 😂 😂
فيه حرام يضرك انت شخصيا مش يضر عيله فحالها ويفكك اسر وفيه حرام يعم على عيلتك كلها ومستقبلك كلو زوجتك وولادك انت بس تخيل لو كل حد يبقه ديوث او يعمل جنس محارم ايه المجتمع الخرا الي هنعيش فيه فرجائا افصل شويه انا مش عايزه اتكلم في الحلال والحرام ومقلتلوش روح صلي ولا روح اعمل عمره انا بس بحذرو لو عايز تعمل حرام وحبكت معاك اعملو بعيدا عن عيلتك روح شوف واحده شرمو.. واعمل معاها الي عاوزو .
بس الظاهر من تعليقك انك ديوث وبتشجع على الظاهره الزباله دي فمش ضروري تكلمني وترد على تعليقي روح لصاحب البوست واحكيلو عن تجاربك وشجعو يكون زيك واعملو مع بعض جروب سموه ديوثين مصر اهي فرصه تورثوه لولادكم ده لو هيكونو ولادكو مش ولاد غيركو😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘, Kelwa Zoldik, فكرى و 3 آخرين
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%