NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حابب اني اشارك معاكم خلاصه معرفتي الجنسيه شويه
اولا النيك اغلبه عقلي ومش جسدي
يعني مثلا قصه حدثت معي وانا صغير وانا (حاليا 40)
مع صديق ليا كنا ديما بنتفرج على افلام جنس مع بعض فيوم طلب انه ينيكني (متخفوش مش قصه شواذ) وافقت مجامله ليه وفعلا بدا يحك بتاعه بين فتحه تيزي لحد مجبهم وقتها محستش باي متعه ولا نكته انا كمان كنت عارف اني مش هجيبهم عليه مكنش عندي ميول للرجاله ولا كنت شاذ لكن قولت طالما الموضوع بيمتعه ايه المانع وقولت فنفسي خليه يحك زبه فطيزي واتكرر الموضوع اكتر من مره لدرجه اني بقيت اطلب منه ده وفاكر فيوم كنت بستحما والمايه نزله على جسمي هجت جدا وكنت بتحايل عليه ينيكني ومكنش زبه راضي يقف وكنت هايج جدا لدرجه اني مصتله بتاعه ولا اجدعها لبوه عرفتها لكن مش ده موضعنا موضعنا الي لاحظته وقتها كان باني مش بحسس باي متعه معاه حتى مكنتش بجيب لبني وهو بينيكني بالعكس كنت بروح وبتخيل نفسي بنيك واحده عادي اكني مش خول ولاغرب اني بردو كنت بشتاق لانه يعمل معايا كده وقتها مكنتش فاهم الموضوع مكنش في اي متعه ليا او استفاده ولا حتى برتاح معاه وقتها اتعلمت الموضوع ده
ان النيك نفسي اكتر ما هو عضوي وان النيك العقلي اقوئ بكتير من النيك العادي
وانك او عودت الشهوه تحضر في وضع او ظرف معين كل مره فبمجرد ما تتحط في الوضع ده او الموقف ده هتهيج فبالرغم من اني مكنتش بجيب لبني عليه وهو بينيكني لكن كان زبي بيقف وقتها كنت صغير وبطلنا الموضوع ده بعدها بسنه لكن الدرس ده فادني كتير جدا بعدين في حياتي الجنسيه الطبيعيه بعدين يعني مثلا
البنات الي بتتناك من طيزها دي تفتكر بتحس بمتعه الاجابه ايوه ولا فنفس الوقت
بتحس بمتعه على المستوئ العقلي وفعقلها لكن مش على المستوئ الجسدي او على مستوئ الشهوه ممكن ده يساعدها تضرب سبعه ونص بعدين او يكبر بزازها وطيزها ويخرطها ويفعل هرمونتها النسائيه لكن مش هيبقا نيك فعلى زيك بظبط لو حطيت خياره فظيزك مثلا .
السوال هنا هل المعلومه دي مهمه (جدا) فيما بعد
عدت سنين وبقا عندي 23 سنه في الوقت ده علاقاتي بقت متعدده بالستات وبقيت انام مع شرميط كتير وطبعا كنت مبطل خولنه من وانا عندي 14 سنه ونسيت الموضوع ده مع اول واحده نكتها وعمري 17 سنه وقتها عرفت بنت كانت بنت ناس مش شرموطه لكن كنت فتحها وبنيكها من كسها عادي واستمر النيك بينا سنوات وقتها مكنتش اعرف حاجه عن الاورجزم او ان الستات ممكن تجيبهم زي الرجاله وبينزلو لبن كمان زينا لان كل الي كنت بنام معاهم شراميط لكن البنت دي كانت مختلفه مش عشان كانت بتجيبهم معايا لا بس عشان كانت خاضعه يعني بتجيبهم بالاهانه والخضوع ولما تامرها وتذلها وانت بتنكها وقتها اتعلمت حاجه وهي ان مش مهم هتنيك الست قد ايه ممكن تنيكها 6 ساعات وبردو مش هتجيبهم هتبقا متمتعه وعيزاك تنيكها لكن اكن بتعها وقف ونام من غير متجيبهم وان الوصول للي هي بتحبه اهم بكتير من النيك نفسه لدرجه اني كان ممكن اخليها تجيبهم بصباع رجلي الكبير لما ادخله في كسها لاهانه نفسها كانت كفايه انها تجيبهم وده الي هي كانت بتحبه للاسف سيبنا بعض بعدها
لكن اتعلمت انك ممكن تنيك واحده من غير متلمسها حتئ وان في حاجه اسمها

(نيك احائي نفسي)
والنوع ده من النيك ممكن يخليك تنيك واحده جارتك مثلا من غير حتى ما تكلمها او تلمسها ممكن تخليها تنام جنب جوزها بتحلم بزبك فيها وتعمل واحد معاها من غير متكلمها مره واحده حتئ وتضرب سبعه ونص عليك كمان لو فهمت نوعها واسلوبها صح بس ده بيفرق من واحده لواحده عادتا لو نجحت فده هتلقيها متغاظه منك جدا من غير اسباب واضحه اكنك عدوها اللدود وده طبيعي واحد فشخها في دمغها كل ليله
ومش معبرها لكن مهتم بيها وعلطول موريها نفسه وبيظهرلها في كل مكان لكن تفرق بقا في ايه ان مش كل النسوان بتحب لاهانه في منهم بيحب العند او الدلال او الاهتمام على حسب وده الي بفرق في النوع ده من النيك انك تفهم دمغها لكن ديما 90% من الستات (بتحب تتفشخ في السرير وتحب الراجل الي يسترجل عليها فيه ويحسسها ان مش من الساهل انها تريحه وتراضيه الست معتبره النيك زي شغل ويهمها انها تبقا شاطره فيه وانها تطلع ابداعتها فيه مش انك انت الي تبدع فسيبها لاول تشوف شغلها على بتاعك بعد كده افشخها وشوف شغلك على حسب دمغها

(الميول)
دي حاجه بتبقا ليها اسباب يعني موقف معين او كلمه حد قالها قدامك او قالها ليك كفيله انها تزرع فيك ميول معينه ونفس الموضوع بالنسبه للستات يعني ممكن تقابل بنت مقتنعه انك لازم تتحايل عليها وتدلل فيها عشان توصل لكسها حتى لو هيا مراتك بيبقا حد وصلها ان هي دي الانوسه وواحده تانيه شايفه ان لانوسه هي انك تبقا سي السيد وانها اول مترجع تترمي تحت رجلك كلها ميول بتبقا فيها من صغرها وسهل تتحول لحاجه تانيه او ميول تانيه زي ما بنشوف واحده بتتمنع على جوزها وفنفس الوقت بتبقا تحت رجل عشيقها

لو حد محتاج مساعده في الموضيع دي يقول ميتكسفش سواء عنده ميول عايز يبطله او يوصله

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مُراد, موجب و تبادل, Ýòù§§èf و 2 آخرين
فعلا فنان بوصف الحالة
والمشكلة في الناس اللي عندها الميول مجرد موجب وسالب وبس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%