NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: hema111
دلوقتى انا فى واحده بحبها وببوسها وبلعب فى بزازها وكسها وكنا فى العربيه بعد بوس كتير ولعب فى بزازها كسها عمل ميه كدا خفيف ولعبت فيه جامد بإيدى ونا ببوسها وبلعب ف بزازها بس هى منزلتش دا طبيعى ولا دا اى ؟وسؤال تانى معلش انا بحبها وهى بتحبنى دا طبيعى بينا اللى بيحصل دا ولا اى ؟
بص بس اهم حاجه تعرفها انت و تخلي بالك منها
انها لو مكانتش بتحب و بتثق فيك ثقه عمياء مكنتش هتعمل معاك كدا اكتر من مره ف لو هي خطيبتك متاخدش عنها صوره انها مش محترمه ده اولا
ثانيا ايووا الست بتتاخر في الشهوه بتاعتها عن الراجل و هي بتنزل اكتر من مره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص بس اهم حاجه تعرفها انت و تخلي بالك منها
انها لو مكانتش بتحب و بتثق فيك ثقه عمياء مكنتش هتعمل معاك كدا اكتر من مره ف لو هي خطيبتك متاخدش عنها صوره انها مش محترمه ده اولا
ثانيا ايووا الست بتتاخر في الشهوه بتاعتها عن الراجل و هي بتنزل اكتر من مره
تسلم يا صحبى شكرا ليك🌹

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
كلمنى خاص بعد ازنك
تعالا خاص اقولك شوية حاجات تعملها هتخليك فحلها و تخليها سايحه في ايدك علطول

هديك
تعالا خاص اقولك شوية حاجات تعملها هتخليك فحلها و تخليها سايحه في ايدك علطول
هديك من خبرتي في السكس و **** يسمحني بقه علي الي عملتو في حياتي

دلوقتى انا فى واحده بحبها وببوسها وبلعب فى بزازها وكسها وكنا فى العربيه بعد بوس كتير ولعب فى بزازها كسها عمل ميه كدا خفيف ولعبت فيه جامد بإيدى ونا ببوسها وبلعب ف بزازها بس هى منزلتش دا طبيعى ولا دا اى ؟وسؤال تانى معلش انا بحبها وهى بتحبنى دا طبيعى بينا اللى بيحصل دا ولا اى ؟
ملهاش علاقه انا احيانا ببقي مع واحده واقعدين في كافيه مثلا وبكلمها في السكس وهعمل معاها ايه وتجيبهم من التخيل ووانا بلعب في ايديها وبنت تانيه لا ملهاش علاقه

في بنات ناخذ وقت لتنزل

غير طريقتك خليك حكيم يغالي هاتها بالمساسيه تخش فيها علطول

عادي يعني بتكون كاتمه شهوتها ياما انت بتلعب غلط 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%